Занурення рами велосипеда. Крок 13: Легко

Вступ: Як зняти з велосипеда лакофарбове покриття.

Про мене: Мені подобається працювати на велосипедах. Я поділюся з вами своєю технікою, але це НЕ правильний спосіб, лише мій спосіб. Раніше мені платили за це, але це нудно. Ділитися – значить піклуватися. Про Шакалупу Смерті “

Перше, що вам потрібно зробити, це мати велосипед, на якому ви хочете спробувати цей проект. Переконайтеся, що вам потрібне сире покриття, тому що зняти фарбу набагато легше, ніж нанести її!

Я почав з треку Columbus Steel Cinelli Gazzetta рама. Вона була пофарбована рожевим по білому з наклейками на самому зовнішньому шарі фарби.

Я купив все необхідне в Lowes менш ніж за 20 доларів.

Я не зняв лайку з рама, але плануємо мати порошкове покриття з прозорим покриттям. В Альбукерке ми не отримуємо багато вологи. Якщо ви бачите картопляну латку, вам, мабуть, слід обробити свою рамка відразу з якимось герметиком. Сталь справжня, справжня іржава, якщо її неправильно запечатати.

Крок 2: Підготуйте знімач фарби.

Потрясіть бляшанку. Потім, одягнувши рукавички, підніміть верх і вилийте його в чашку або металеву банку. З якої ви не п’єте або про яку не дуже дбаєте. Коли ви відкриваєте ці банки, вони випускають невеликий тиск, і якщо ви робите це крок голими руками, бо обпечеш собі плоть. Крім того, робити це в кухонній раковині – не найкраща ідея. Спробуйте замість цього зробити це на вулиці.

Ось так виглядає засіб для зняття фарби у скляній чашці. Зверніть увагу на захисну рукавичку, 3 на збереження кидків.

Зніміть усі деталі, бо намагатися захистити сідло Сан-Марко від смертоносної рідини для зняття фарби, що капає, – безглуздо.

Вентилятор не допоміг. У цей момент я все ще робив тест-смужку на ланцюговій стійці.

Це зайняло два шари, по дві хвилини на кожен. Ця штука працює швидко, і пахне жахливо. На цьому етапі я все ще працював всередині, що не є гарною ідеєю. Знімач фарби небезпечний, використовуйте його обережно на вулиці!

Я витер його паперовим рушником. Тут не потрібні були губки для зняття фарби. Фарба стає слизькою і мокрою. Не торкайтеся її голими руками, бо вона може обпекти вас до смерті.

Хтось отримав смс, що Джонні Ноксвілл був у барі неподалік, тож ми поїхали до нього. Наступного ранку я закінчив цей проект.

Як бачите, з першими двома шарами знялося багато фарби. Я використовував грубіший тампон для більшої частини видалення.

Я вирішив, що зачищати по одній трубці за раз – кращий і ефективніший метод. Я мав рацію.

На цей момент верхня і нижня трубки отримали три повних шари.

занурення, велосипед, рама, крок, легко

Гідрозанурення камуфляжу

Камуфляжні гідрозанурювальні пістолети, шоломи, транспортні засоби, мисливське спорядження та аксесуари з нашим асортиментом камуфляжних принтів RealTree для відтворення лісу, пустелі або снігу.

Налаштуйте практично будь-який 3D-об’єкт, будь то метал, пластик, скло, гума або дерево. Оберіть візерунок, і наш процес водно-трансферного друку перетворить його зовнішній вигляд, зробивши його єдиним у своєму роді. Зробіть свій проект ще більш вражаючим, поєднавши свій дизайн зі спеціальними фарбами в матовому, глянцевому, металізованому, цукерковому та флексографічному виконанні

Оскільки кожен проект відрізняється – або за кількістю, або за елементами, різними розмірами та складністю, необхідно отримати індивідуальну пропозицію для вашого проекту. Маючи багаторічний досвід роботи в цій галузі, ми, як правило, можемо дати точну ціну, якщо ви надасте фотографії та відповісте на кілька запитань. Телефонуйте нам за номером 0403 347 760, щоб отримати ціну на гідрографічний друк, або надсилайте фотографії на електронну адресу info@immersionimaging разом з описом того, що ви хочете зробити, та вашими контактними даними.

Залежно від нашого робочого навантаження та розміру або кількості предметів, які ви хочете занурити в воду, ми прагнемо забезпечити виконання замовлення протягом 2 тижнів або менше від організованого часу доставки.

Ми покриваємо всі вироби для гідрозанурення високоякісними фарбами PPG з матовим або глянцевим прозорим покриттям, що забезпечує гладке та довговічне покриття.

Крім того, ви можете бути впевнені, що якщо ви вирішите занурити серію елементів, дизайн, візерунок і колір не будуть відрізнятися. Занурюйте все, починаючи з автомобільних дисків, дзеркал заднього виду, дверних ручок, приладової панелі та оздоблення салону, знаючи, що кожна частина буде мати однаковий візерунок.

Так. Ми можемо комбінувати фарби в спеціальних покриттях і маскувати ділянки, щоб ви могли отримати повністю кастомізований виріб, не схожий на інші, не витрачаючи великі гроші на художника-аерографа. Досягніть унікального дизайну завдяки інтелектуальному розміщенню візерунків та індивідуальним фарбам.

Об’єкти, надруковані методом водоперенесення або гідрозанурення, є термостійкими – на відміну від виробів, загорнутих у вінілову плівку. Ця основна перевага дозволяє модифікувати автомобільні, велосипедні та морські деталі, моторні відсіки та аксесуари. Гідрозанурені елементи мають гладке, рівномірне нанесення без бульбашок або складок і покриваються прозорим шаром глянцевої або матової фарби, яка набагато довговічніша за вініл.

Так. Будь ласка, доставляйте всі предмети для гідро занурення чистим і розібраним, щоб уникнути додаткових витрат на оплату праці. Ми також приймаємо кур’єрську доставку для міжміських або міждержавних проектів.

ІНТЕРВ’Ю З MXA: ДЕВІД ТОРП ПРО ПРАВДУ І НІЧОГО КРІМ ПРАВДИ

Девід Торп вигравав чемпіонат світу з мотокросу FIM 500 у 1985, 1986 та 1989 роках.

ДЖИМ КІМБОЛЛ

ДЕВІДЕ, Я ТАК РОЗУМІЮ, ЩО ТВІЙ ІНТЕРЕС ДО МОТОЦИКЛІВ ПРИЙШОВ ВІД БАТЬКА, ТАК?? Так. Коли тато був в армії, він їздив на велосипеді. Коли він звільнився, то почав займатися скремблюванням на місцевому рівні. Скремблювання було досить популярним у Великій Британії наприкінці 1950-х – на початку 1960-х років.

ЩО ПРОБУДИЛО У ВАС ІНТЕРЕС ДО МОТОЦИКЛІВ? Я народився в 1962 році, і моя мама розповідала, що мене брали дивитися перегони, і я виявляв до них неабиякий інтерес. Незабаром мій маленький триколісний велосипед, який був у мене в 1 рік, перетворився на двоколісний. Коли мені виповнилося 3 роки, мій тато з другом зробили невеличку саморобку велосипед, тому що в ті часи не можна було піти в магазин і купити велосипед для маленької дитини. Мій батько навчив мене їздити, і з того часу все пішло. Коли мені було 5 років, “Шкільний скремблер” тільки починався. Я почав брати участь у місцевих перегонах, і ми ніколи не озиралися назад.

ЯКИМ БУВ ТВІЙ ПЕРШИЙ НЕСАМОРОБНИЙ МОТОЦИКЛ?? Мій перший офіційний Велосипед, який можна було купити в магазині який можна було купити в магазині, був Suzuki TM. Той, що з низькою трубою. Мені було 11 років. Я проїхав усі класи на шкільних перегонах. Я пройшов всі етапи і продовжував переходити в наступну групу і на наступний рівень. У дитинстві я вигравав численні британські чемпіонати на всіх рівнях.

“МІЙ БАТЬКО НАВЧИВ МЕНЕ ЇЗДИТИ ВЕРХИ, А ДАЛІ ВСЕ ПІШЛО ЯК ПО МАСЛУ.

ТИ ДУЖЕ ШВИДКО ПРОГРЕСУВАВ. Це завжди було те, що я любив. Я завжди любив їздити на двоколісному транспорті. Це ніколи не було для мене рутиною, незалежно від того, чи було сонце, чи дощ, суха погода чи багнюка. Це завжди було весело. У 15 років я просто насолоджувався цим. Це не було заради перемоги. Справа була не в титулі. Йшлося про справжнє задоволення від перегонів, незалежно від того, чи були вони місцевими чи національними. Я просто любив їздити. Мені подобалось викручувати педалі газу. Я ніколи не відчував жодного тиску, особливо з боку батьків. Потреба виступати йшла зсередини мене.

ХОНДА у Великій Британії почала вам допомагати? Так, Honda допомагала мені в аматорах. Мені якраз виповнилося 16 років. Мій батько хотів, щоб я перейшов у професійний клас, але Honda хотіла, щоб я залишився аматором ще на рік. У них потенційно був новий 400, на якому вони хотіли, щоб я їздив. За короткий час я пройшов шлях від того, що тільки починав, потім добре виступав як любитель, до того, що занурив пальці в професійні перегони. У британському мотокросі інша система просування по кар’єрних сходах. Я набрав необхідну кількість експертних балів, щоб залишитися в аматорах або перейти до класу професіоналів.

Але на “Хонді” ти не затримався надовго, так?? Мої батьки не були бідними, але й зайвих грошей у нас не було. Мої батьки просто жили в звичайному будинку у Великобританії. Гроші не були легкодоступними для участі в перегонах, особливо на великому рівні.

У той час Kawasaki звернулася до мого батька з планом, який полягав у тому, щоб у перший рік взяти участь у чемпіонаті підтримки, для чого мені були потрібні мої експертні бали. У ті часи потрібно було провести рік у допоміжному класі, щоб потрапити в основний чемпіонат Великобританії наступного року. Другий рік – це утвердження в британському чемпіонаті, а на третій рік, якщо цілі першого і другого років були досягнуті, можна було брати участь у відбіркових Гран-прі. Для нас, як для сім’ї, це було все, про що ми коли-небудь мріяли, але на доступній основі, тому що Kawasaki підтримувала ці витрати.

ОТЖЕ, ВИ ПІДПИСАЛИ КОНТРАКТ З KAWASAKI UK? Так, пропозиція Kawasaki відповідала всім критеріям. Перший рік пройшов за планом. Я виграв чемпіонат підтримки і пройшов кваліфікацію на національні змагання в Британії. Початок другого року розпочався добре. У мене було кілька подіумів, я змагався з Гремом Нойсом і Нілом Хадсоном.

Потім я брав участь у гонці на півночі Англії у травні 1980 року і розбився. А як це вплинуло на твій кавасакі? мотоцикла збив мене, і я сильно зламав праву великогомілкову кістку. На той час у Бельгії був лікар, який спеціалізувався на мотокросових травмах, і Kawasaki відправив мене до нього. Він прооперував мою ногу і поставив пластину, але, на жаль, коли я повернувся до Великобританії, в пластину потрапила інфекція. В результаті я не виступав до червня 1981 року.

ЦЕ ДУЖЕ ДОВГО. Коли ти молодий, це ціле життя, повірте мені. Це дало мені багато часу на роздуми над помилкою, яка була помилкою гонщика. Багато в чому це зробило мене трохи більш методичним, трохи більш розважливим і набагато розумнішим у моїй їзді. Я більше ніколи не хотів опинитися в такій ситуації.

ЧИ ВПЛИНУЛО ЦЕ НА ТВОЮ ЇЗДУ НА “КАВАСАКІ”?? Це поставило під загрозу програму, яку Kawasaki запровадила. Перший рік пішов за планом, а другий розпочався чудово. Потім я отримав травму і не зміг їздити до кінця того року. На той час ми вже закінчували третій рік, а я взагалі не їздив на перегонах. Вони попросили мене виступити на Гран-прі Франції. Це було в липні. Я не був готовий до цього, тому що я мало їздив і не був у хорошій фізичній формі, але я сказав: “Так, я поїду”.” Це була чудова траса, але дуже спекотний день, і це мені не допомогло. Я був дев’ятим в одному заїзді, що для того, хто не їздив на велосипеді 13 місяців, було непоганим результатом на Гран-прі. Це допомогло мені потрапити в поле зору всіх. Наступного, 1982 року, ми добре виступили на Гран-прі.

“БУДЬ-ХТО, ХТО ЧИТАЄ ЦЮ ІСТОРІЮ, ЗНАЄ, ЩО ІНОДІ ТИ ПРОСТО СІДАЄШ НА ВЕЛОСИПЕД, ПРОЇЖДЖАЄШ ПАРУ КІЛ І КАЖЕШ: “ЦЕ ДОБРЕ”. ЦЕ КРУТО.'”

ЯКІ У ВАС БУЛИ ВЕЛОСИПЕДИ?? Спочатку у мене був один зі старих велосипедів Бреда Лакі, 499 з синім двигуном. У мене був такий для тренувань. У мене також був мотоцикл від Джима Вайнерта. Потім, на початку сезону, мені дали інший мотоцикл, який до цього дня був найкращим Kawasaki, на якому я коли-небудь їздив. Це був напівфабрикат 443 мотоцикл. Будь-хто, хто читає цю історію, знає, що іноді ви просто сідаєте на велосипед, робите пару кіл і кажете: “Це хороший. Це круто.”

Я був у захваті від нього велосипед, і сезон йшов з кожним разом все краще і краще. У 1982 році я виграв мотогонки у Фарлі Касл і був третім у другому заїзді. Лакі виграв 3:1 і здобув перемогу в загальному заліку. Потім на GP Австрії я був 1-3, а Бред знову був 3-1 і виграв загальний залік. Я зрозумів, що на певних трасах і в певні дні я можу бігти з великими хлопцями. Другий заїзд завжди був моєю ахіллесовою п’ятою, тому що я не мав тих фізичних можливостей, які були у них.

занурення, велосипед, рама, крок, легко

ЗА ЦЕЙ ЧАС БУЛО БАГАТО ЕКСПЕРИМЕНТІВ З ОБ’ЄМОМ ДВИГУНА У КЛАСІ ВЕЛИКИХ МОТОЦИКЛІВ, ТАК? Так, мій другий рік в Kawasaki до того, як я отримав травму, я їздив на 390-кубовому мотоциклі. У той час в Японії їздили лише на 250-му, а може й на 125-му. Вони не їздили на 500, тож не мали платформи для тестування і гонок на ньому.

ТОБІ ЗАВЖДИ ПОДОБАЛИСЬ БІЛЬШІ МОТОЦИКЛИ, ЧИ НЕ ТАК?? На них я отримував набагато більше задоволення. Мій зріст з 14 років – 6 футів 2 дюйми, тож я завжди був великим хлопцем. Очевидно, що я був набагато легшим, коли був молодшим, ніж зараз, але 500-й просто ідеально відповідав моєму стилю. Він був найкращим Мотоцикл Для мене.

У ТЕБЕ ВСЕ БУЛО ДОБРЕ В “КАВАСАКІ”. ГАДАЮ, ІНШІ КОМАНДИ ЗА ТОБОЮ ЗАЛИЦЯЛИСЯ. Наприкінці сезону Honda зв’язалася з моїм батьком і запросила нас до Honda UK в Лондоні. Вони склали пропозицію, яка була досить хорошою і була розрахована на два роки.Я запитав, чи можу я їздити на велосипеді Грема Нойса, хоча я зовсім не сумнівався в цьому велосипеді. Мені тут дуже сподобалось! Ми підписали контракт 19 листопада 1982 року і поїхали до Америки перед Різдвом. Ґрем поїхав з нами.

Дейв без окулярів, все ще на повному ходу на своєму Kawasaki.

ЯК БУЛО В АМЕРИЦІ?? Коли ми приїхали туди, була ніч, і ми опинилися в пустелі. Розпаковуючи речі, я запитав Грема: “Ти коли-небудь бував тут раніше??” Він відповів: “Ні, ніколи”.” Я озирнувся, і єдині вогні, які я бачив, були в готелі. Не було жодного ліхтаря, скільки сягало око. Ми познайомилися з японськими технічними спеціалістами, босами Honda Japan, поїли і пішли спати. Вранці ми поїхали на тестовий трек на фургонах, на яких їздять в Америці. Пам’ятаю, як вони вивозили цей мотоцикл. Я подивився на тата і сказав: “Що це??” Це був перший заводський мотоцикл, який вони виготовили для чемпіонату світу з мотокросу.

ЯК БУВ МОТОЦИКЛ? Він мав дискові гальма спереду і ззаду, що спочатку було дуже, дуже незручно. Єдиною втіхою було те, що Грем відчував те саме. Коли я був у Kawasaki, у нас була одна головка блоку циліндрів і кілька труб для тестування, і команда сказала: “Вперед, хлопці, крутіть газ”.” З HRC це були три дні безперервних випробувань. Мені було важко все це сприйняти. Я просто хотів їздити. Іноді я приходив, а тато питав: “Що ти тестував??” Я спокійно казав татові: “Чесно кажучи, я й гадки не маю”.”

ЯК ПРОЙШОВ ТВІЙ ПЕРШИЙ СЕЗОН НА HRC? У 1983 році я від’їздив сезон, але їхав не дуже добре. Я намагався, але з якоїсь причини не одразу знайшов спільну мову з “Хондою”. Я думав, що напевно після першого року, якби я не мав дворічної угоди, мені б вказали на двері. Я не показав того, чого від мене очікували, і це, звісно, було не те, на що я сподівався.

Я ЧУВ, ЩО Хонда мала мотоцикли класу “А” і “В” у 1984 році. До кінця 1983 року Suzuki припинила свою європейську гоночну програму. Отже, Ерік Геоборс, Джордж Джоб і Андре Вроманс залишилися без поїздок. Буквально вночі Еріку та Андре запропонували угоду, тож у команді Honda стало чотири гонщики: я, Андре Мальхербе, Ерік Гебоерс та Андре Вроманс. Коли мій батько поїхав до Японії, він подзвонив мені і сказав: “Дейве, я просто хочу сказати тобі, що наступного року буде два велосипеди, A і B велосипед.” Японія не сказала їм цього, але мій батько сказав. Він сказав: “Ми з Андре Вромансом їдемо на велосипеді B”. Геборс і Малхербе виступають на велосипедах класу А, але можу сказати, що все буде добре.” Що це дійсно зробило для мене як для спортсмена, коли я був на передсезонній підготовці, так це змусило мене копати глибше у всіх аспектах. Я відчув, що мені дійсно потрібно бути в найкращій формі, в якій я можу бути. Це зробило мене більш цілеспрямованим.

“Я ВСЕ ЩЕ ЛЮБИВ ЇЗДИТИ ВЕРХИ, АЛЕ ВТРАТИВ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ПЕРЕГОНІВ.ПОТІМ Я ОТРИМАВ ПРОПОЗИЦІЮ ВІД КОМПАНІЇ, ПРО ЯКУ НІКОЛИ НЕ ЧУВ – ІТАЛІЙСЬКОЇ КОМПАНІЇ CINTI.”

ЧИ БУВ МОТОЦИКЛ “Б” ТАКИМ ЖЕ ГАРНИМ, ЯК “А”? МОТОЦИКЛ? Мотоцикл класу “В” був хороший. Свій перший Гран-прі я виграв у Швеції в 1984 році. Потім я продовжив вигравати гонки в кінці року, всі шість гонок на відскоку, і це налаштувало мене на ще одну дворічну угоду з Honda. Це відновило віру, яку Honda вперше проявила до мене, що вони, ймовірно, підписали правильного хлопця в 1983 році, а не помилилися.

І, очевидно, ти відновив довіру до Honda, вигравши чемпіонат світу наступного року. Віч-на-віч боротьба за чемпіонство з Андре Мальхербе – це те, про що мріють. Озираючись назад, я був би дуже розчарований, якби програв, але в той же час було чудово бути причетним до чогось, про що 35 років по тому люди все ще говорять. Я їздив туди-сюди цілий рік. Однією з речей, яка була крутою для мене, було те, що Андре завжди був таким справедливим. Було багато випадків, коли все могло бути інакше.

ТИ КІЛЬКА РАЗІВ БУВ У БРИТАНСЬКІЙ КОМАНДІ З МОТОКРОСУ “ДЕСАНТ НАЦІЙ”. ВОНИ, МАБУТЬ, БУЛИ ОСОБЛИВИМИ ДЛЯ ТЕБЕ. The Nations – це завжди складно для всіх, і це стосується не лише європейців. Знаю, що і для американців це теж. Це кінець довгого сезону. Хочеться забути тренування, забути велосипеди і поїхати у відпустку з сім’єю. Для “Змагань націй” ти носиш своє серце на рукаві. Ну, я так і роблю, бо пишаюся тим, що я британець.

Преса завжди намагалася роздути з мухи слона про європейців і американців. Знаєш, гонщики просто хочуть перемогти. Я завжди був добрим другом Рікі Джонсона, Дейві Бейлі та Джонні О’Мара, які тоді виступали в гонках. Між нами завжди була повна повага.

ЦЕ НЕ БУЛО ВЕЛИКОЮ ПРОБЛЕМОЮ, КОЛИ ДЖОННІ О’МАРА ВИПЕРЕДИВ ТЕБЕ НА 125-МУ? Так, у 1996 році, на “Десяти націях” в Італії. Він мене просто переплюнув на своєму 125-му. Не тільки для мене. Чесно кажучи, він усіх перекурив. Деякі ЗМІ підняли галас через те, що я був на 500-му, а він на 125-му. Це трохи схоже на жовту пресу. Іноді люди роблять з мухи слона, і я ніколи не відчував жодних проблем з тим, що Джонні перемагав мене на 125, 250 чи 500.Справа в тому, що більшість людей не мають таких здібностей, які були у Джонні, незалежно від того, що Велосипед вони в ефірі. Для мене немає ніякого стресу в тому, що він мене побив. Протягом моєї кар’єри у мене були дні, коли я просто відчував, що “у мене не було того бою, який потрібен для перемоги в той день”.” Це був один з них.

У ВАС БУВ ДУЖЕ ВЕРТИКАЛЬНИЙ, ОЛДСКУЛЬНИЙ СТИЛЬ ЇЗДИ, ЯКЩО ПОРІВНЮВАТИ З АМЕРИКАНЦЯМИ. ЧИ БОЛЯЧЕ БУЛО НАЗИВАТИСЯ “НАЙШВИДШИМ НОВАЧКОМ У СВІТІ”?? Ви знаєте, хто це написав – Джоді Вайзел. Я познайомився з Джоді, коли вперше поїхав до Америки на “Кавасакі”. Ми добре ладнали, навіть після його Коментарі та думки власників. Ми з Джоді це вже давно пройшли. Щоб бути професійним спортсменом, треба мати товсту шкіру. Гадаю, Джоді справді бачив мене саме таким. Це мене не турбувало. Ти можеш бути найстильнішим хлопцем, але суть в тому, що якщо ти не перетинаєш фінішну лінію першим, то це не рахується.

ЩО ВИ ВІДЧУВАЛИ, КОЛИ ЗАХИЩАЛИ СВІЙ ТИТУЛ ЧЕМПІОНА СВІТУ У 1986 РОЦІ?? У 1986 році я відчував тиск номера 1. У мене було кілька таких моментів, про які я згадував, коли я відчував, що не можу боротися. У 1985 році у мене не було днів, коли я не думав, що зможу боротися. 1986 рік став для мене справжнім випробуванням. У 1985 році я плив, було легко і спокійно легко. Але в 1986 році я просто відчував, як багато днів я шліфував результати. Коли справа дійшла до останніх двох гонок, між мною і Мальхербе було три-чотири очки, між Гебоерсом і мною – п’ять-шість, а між мною і Джобе – можливо, 11. Реальність була такою, що будь-хто з нас чотирьох міг виграти в той день.

СПРАВА ДІЙШЛА ДО ФІНАЛЬНОЇ ГОНКИ. Перший заїзд був дуже спекотним, і на трасу вилили багато води. Ми з Андре вирвалися вперед і обганяли один одного, мабуть, разів 20. Я виграв, Малербе був другим. Після першого фінішу Андре обняв мене за плече і сказав: “Чудова гонка, Дейве”. “Вітаю, чемпіоне!”, але, звісно, я знав, що це ще не кінець. Перед другим заїздом я пішов спати у вантажівці, і почув, як дощ стукає по даху. Я подивився у вікно, а у нас щойно був тропічний шторм. По трасі протікали річки, тож другий заїзд був просто на виживання.

ЯК ПРОЙШОВ ДРУГИЙ ЗАЇЗД?? Я сказав батькові: “Треба лише напівпристойно стартувати, а решту відпрацювати”, що я і зробив. Я стартував в топ-10, і бачив, що Гебоерс попереду. Він впав, а я вирвався вперед. Ми з Малхербе билися, а потім Джоб зловив мене. Я пропустив його, бо знав, що мені не доведеться його бити. У мене була невеличка битва з Мальхербе, який повернувся до мене. Я пропустив його назад, бо мені не треба було його бити. Я просто намагався їхати розумно, тому що траса була дуже, дуже складною. Я приніс її додому, але це не було зануренням Легко день взагалі. Чесно кажучи, це був чудовий сезон. Було кілька чудових гонок з хорошими хлопцями, але особисто для мене це був просто складний сезон. Для мене це ніколи не було справжнім зануренням

Яке застосування для гідрозанурення?

Гідрографічна плівка – це своєрідний засіб для друку персоналізованих малюнків на об’єкті, що занурюється у воду.

У воді зануренням На ринку плівки багато людей роблять саморобні гідрозанурення вдома, навіть багато хто з них вперше робить саморобну гідрографічну плівку.

Таким чином, гідрозанурення не складно навчитися, і багато клієнтів TSAUTOP роблять рідкий перенос води в домашніх умовах для занурення корпусу телефону, гідрозанурення пістолета, занурення маточин автомобільних дисків, дерев’яного гідрографічного друку на приладовій панелі тощо.

Здається, що гідрозанурення можна використовувати у багатьох предметах нашого життя, який матеріал можна переносити за допомогою плівки для друку з водяним перенесенням, а який матеріал не можна друкувати.

Які практичні продукти можна зробити за допомогою водотрансферного друку?

Друк зануренням може бути застосований до наступних продуктів:

Автомобільні товари:

Гідрозанурення приладової панелі, гідрозанурення панелі приладів, гідрозанурення панелі управління, гідрозанурення лотка для паперових рушників занурення, тримач чашки гідрозанурення, тримач стрічки гідрозанурення, задній огляд рама гідрозанурення, ручка управління гідрозанурення, графіка замка автомобіля занурення, гідрографічне занурення мотоцикла, гідрозанурення велосипеда, гідрозанурення обода занурення, тощо.

Гідрографічні плівки можна наносити на автомобільні вироби, і якщо ви зробите успішне гідрографічне занурення на об’єкті, цей візерунок не відпаде, навіть якщо температура підвищиться, коли ви заведете мотоцикл з гідрографічними візерунками.

Електронні продукти:

Гідроскутер занурення, телефонні гідрофарби, пейджери гідрографічні, відеомагнітофони гідрографічні, стереосистеми гідрографічні, пульти дистанційного керування гідрографічні, миші гідрографічні, годинники гідрографічні, клавіатури гідрографічні, фотоапарати гідрографічні.. занурення, фен, фен-щітка, і т.д.;

Товари для вітальні:

гідрографічне занурення для диванів, журнальних столиків, шаф, люстр, попільничок, ваз і декоративних контейнерів;

Предмети першої необхідності:

WTP для декорування багажу, посуд Ручка, футляр для окулярів, ручка, підставка для ручок, підставка для календаря, художнє фото рамка, ракетка, аксесуар для волосся, ручка для макіяжу, косметичка тощо.;

Внутрішні будівельні матеріали:

двері та вікна, підлога, наклейки на стіни тощо.

Бізнес-застосування:

Аналогічно, перераховані вище продукти також можуть бути швидко оброблені за допомогою плівки для перенесення води! Плівка WTP, що нагадує мармур, є особливо реалістичною і широко використовується в архітектурі!

Які матеріали дозволено використовувати для гідрозанурення трансмісії?

Tsautop є провідним постачальником гідрографічної плівки wtp, виробником гідрозанурювальних баків, надає види гідрографічної плівки для занурення занурення візерунок плівки та напівавтоматичний гідрозанурювальний бак повністю автоматична гідрографічна машина у всьому світі.

Якщо ви зацікавлені в індустрії гідрозанурення або хочете розпочати гідрографічний бізнес, будь ласка, зв’яжіться з нами для отримання більш детальної інформації.

Поділитися цим записом

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top