Dirt bike get it.

Мотокрос

Не має значення, яким видом їзди ви захоплюєтеся, GASGAS охоплює всі основи з різноманітними двигунами для кожної дисципліни. Доступні 2-тактні та 4-тактні двигуни з різним робочим об’ємом, що дозволяє знайти щось для кожного. Кожен двигун гарантує високу продуктивність, неймовірну довговічність і надзвичайно просте обслуговування.

Кузов

Весь червоний і абсолютно новий! Повністю перероблений спереду і ззаду, витончений дизайн кузова, що зустрічається у всіх моделях, є надзвичайно ергономічним з більшою контактною поверхнею та вдосконаленим трикутником для покращеного контролю. Облицювання радіатора має форму, яка допомагає краще зчепитися з велосипедом, коли ви натискаєте на газ, а суперзручний чохол на сидінні утримує вас саме там, де ви хочете бути.

Рама та підрамник

Увібравши в себе найкращі риси попереднього покоління, нові рами зберігають добре відому і улюблену багатьма грайливу керованість, стабільність на прямих і гостроту в поворотах, що вселяє впевненість. Наші інженери не зупиняються на досягнутому! Вони хотіли зробити керованість ще кращою і переглянули поведінку антиприсідання, що покращує зчеплення з дорогою при натисканні на газ. У поєднанні з новим повністю алюмінієвим підрамником, ніщо на світі не справляється з керуванням так, як GASGAS!

ПРИЄДНУЙТЕСЯ до спільноти GASGAS /#motocross /ЗАЛИШАЙМОСЬ НА ЗВ’ЯЗКУ /ТИСНИ НА ГАЗ !!

Підпишіться зараз, щоб приєднатися до нашої ексклюзивної спільноти GASGAS, щоб першими дізнаватися про наші найновіші продукти, гарантуючи, що ви ніколи не пропустите гарячі новини GASGAS.

бруд, велосипед, залишайся на зв'язку

Зображені автомобілі можуть відрізнятися окремими деталями від серійних моделей, а на деяких ілюстраціях показано опціональне обладнання, доступне за додаткову плату. Вся інформація, що стосується обсягу поставки, зовнішнього вигляду, послуг, розмірів і ваги, не є обов’язковою і вказана із застереженням, що можуть виникнути помилки, наприклад, при друкуванні, налаштуванні та/або наборі тексту; така інформація може бути змінена без попереднього повідомлення. Зверніть увагу, що технічні характеристики моделей можуть відрізнятися в різних країнах. У випадку з поверхнями з покриттям можливі відмінності в кольорі через звичайні технологічні відхилення.

Зазначені значення споживання відносяться до придатного до експлуатації серійного стану транспортних засобів на момент поставки з заводу-виробника.

GASGAS Copyright 2023, всі права захищені

Це краще, ніж Tinder. або “Зустрітися з моїм псом”

Це факт життя: велосипеди зближують людей. Навіть якщо ви не знаєте жодної людини на Землі, у вас з’явиться безліч друзів протягом перших 2 тижнів їзди на вулиці.

І знайдіть кохання на Tinder, зустріньте когось, хто їздить на велосипеді… або просто закохайтеся у свій велосипед.

dirt, bike, stay, connected

#цілі стосунків

Їдь будь-куди, будь-коли

Ви коли-небудь заїжджали на парковку McDonald’s, коли мали намір заїхати в Taco Bell? В автомобілі вам доведеться повернутися на дорогу, щоб зробити перемикання. Не на мотоциклі.

Звісно, ми не можемо легально підтримувати вас, коли ви стрибаєте через бордюри… чи перетинаєте розділювальні смуги, чи їздите на велосипеді по дорогах загального користування. Тож так, не робіть зупинок, не шукайте випадкових стрибків по місту, не ковзайте, і НІЯКИХ ЗГОРАНЬ. НІЯКИХ СИГНАЛІВ! Ми не жартуємо

Налаштуйте його на свій смак

Легальний вуличний мотоцикл – це швейцарський армійський ніж серед мотоциклів.

Вони настільки універсальні, що з легкістю підкорюють будь-яку місцевість. Вуличний легальний мотоцикл відкриває цілий новий світ зручності. Їдьте на ньому на роботу, на заняття, в центр міста, вниз по по багнюці по дорозі або через всю країну.

бруд, мотоцикл, залишайся на зв'язку

Друзі збираються на мотокрос на цих вихідних? Їдьте туди, заляпайтесь брудом і їдьте додому. Інші друзі влаштовують трек-день на цих вихідних? Як по бруківці? Одягай вуличні шини і притискай коліно до землі.

Але ви можете зробити не лише функціональну машину, але й до біса гарну.

Форма і функція

З легальним вуличним мотоциклом ви маєте можливість створити щось, що відображає вашу індивідуальність. Покришки, вуличні шини, обмотки, гідрозанурення, обтічники на замовлення, вилки, вихлоп … у вас є все, що потрібно для того, щоб створити велосипед який не схожий ні на чий інший, ніде, з унікальним смаком, який є тільки твоїм.

Не встигнете й оком моргнути, як будете мчати по місту та стежках.

Два велосипеди в одному

З дозволеним для вуличного руху кросовером вам не доведеться пересідати на вуличний велосипед – ви вже на ньому!

Візьміть кілька швидкозмінних осей, знайдіть запасний комплект коліс, накиньте на них кілька ручок, і бум – ви можете переїхати з вулиці на багнюку менш ніж за 30 хвилин. Залиште їх до наступного разу, коли захочете виїхати на вулицю, перевзуйте вуличні шини, і бум – через тридцять хвилин ви вже на легальному кросовому велосипеді.

Якщо вам пощастило мати кілька велосипедів, ви знаєте, що існує період адаптації при переході з одного велосипеда на інший, особливо з вуличного на кросовий або навпаки. Якщо у вас є легальний вуличний кросовий байк, це як мати два велосипеди в одному.

Ви вже маєте тісний зв’язок з велосипедом, коли їздите на ньому по бруду. Ви знаєте його потужність і керованість, і якщо виїдете на ньому на вулицю або асфальтовану трасу, ви будете набагато попереду, ніж якби вам довелося освоювати інший мотоцикл.

Ми всіляко підтримуємо мрію мати якомога більше велосипедів, але ми також знаємо, що це не завжди можливо. Коли ви продасте свою машину, меблі, одяг, Xbox і обтічники з наклейками, і у вас залишиться лише один велосипед, ви будете вдячні за те, що це буде легальний вуличний ґрунтовий байк.

Яке найкраще положення на велосипеді бруд на велосипеді, щоб бути максимально комфортним?

Перш ніж говорити про найкраще положення на ґрунті велосипед для комфортної їзди, важливо переконатися, що ви купили правильний велосипед для себе.

Якщо ваш байк завеликий або замалий, вам буде некомфортно на ньому їздити.

Перш ніж купувати байк, ви повинні на ньому посидіти. Коли ви сидите на сидінні, саме ступні ваших ніг повинні торкатися землі. A бруд Мотоцикл занадто малий для вас, якщо ви можете поставити ноги рівно на підлогу. Але бруд велосипед також завеликий, якщо тільки пальці ніг можуть торкатися землі, або якщо вам доводиться нахиляти велосипед набік, щоб торкнутися підлоги однією ногою.

Наявність бруду потрібного розміру велосипед в першу чергу допоможе з вашим положенням на ньому. Дійсно корисною статтею для читання є ця стаття на грунтовий велосипед діаграма висоти сидіння. У цій статті є зручна таблиця зросту велосипедиста.

Ви повинні розташуватися до передньої частини сидіння вашого велосипеда. Ваші коліна в ідеалі повинні обіймати бензобак. Так вам буде легше витягнути лікті, а не торкатися боків. Сидячи вперед, витягнувши лікті паралельно ручці, ви отримаєте більше контролю. Чим більше ви контролюєте себе, тим комфортніше почуватиметеся.

Порада від професіонала: спрямуйте пальці ніг всередину, щоб вони були як у голуба, оскільки так легше обхопити бак. Але також носіть наколінники. Носіння наколінників забезпечує більшу амортизацію навколо колін і дозволяє ще легше тримати велосипед.

Зручна їзда на мотоциклі стоячи на підніжках

Одна з технік, до якої потрібно звикнути, коли ви вперше їдете по ґрунту велосипед стоїть на підніжках. Стоячи на бруді велосипед дозволяє вашим ногам поглинати удари при зіткненні з пересіченою місцевістю. Якщо ви не будете вставати, коли переїжджаєте через нерівності, ви можете пошкодити спину або хребет.

Але коли ви тільки починаєте їздити, стоячи на підніжках, вам доведеться звикнути до перемикання передач і гальмування. Не так просто користуватися заднім гальмом, коли ви стоїте. Але щоб зробити це легше, переконайтеся, що ви їдете на кілочках, а не на п’ятах. Тоді щоразу, коли ви перемикаєте передачу або гальмуєте, пересувайте ногу вперед.

Порада професіонала: регулювання важеля гальма та важеля перемикання передач є ключем до хорошої їзди. Ваш важіль перемикання передач повинен бути дуже трохи вище рівня вашої підніжки.

Коли ви стоїте на підніжках, ви повинні дозволити велосипеду обертатися навколо ваших ніг. Розслабте руки, щоб кермо легко рухалося вперед-назад. Вам потрібно навчитися їздити на велосипеді ногами, а не руками.

Яка найкраща стійка для їзди на кросовому велосипеді?

Одним з найважливіших моментів щодо вашої позиції є те, що ви повинні сидіти вперед на сидінні свого бруд велосипед. Ваша вага повинна бути прямо над точкою повороту, і ви повинні трохи нахилитися вперед. Це дасть вам більше контролю над велосипедом.

Переконайтеся, що вас штовхають ногами, а не тягнуть за кермо. Якщо ви відчуваєте, що вас тягнуть за кермо, ви втратите контроль і ніколи не будете почувати себе комфортно на кросовому велосипеді.

Розслабтеся і не тримайтеся “мертвою хваткою” за кермо. Крім того, лікті також повинні бути підняті вгору і паралельно рулю. Це дасть вам більше важелів та контролю над брудом велосипед. Вам потрібно розслабитися і не бути жорстким. Дозвольте собі пливти разом з велосипедом так, щоб ваші руки та ноги дозволяли велосипеду легко долати нерівності.

Порада від професіонала: ніколи не виставляйте ноги вперед, оскільки ви можете зачепитися за каміння, пеньки або навіть за іншого велосипедиста. Якщо ви зачепите ногу на швидкості, ви можете серйозно пошкодити зв’язки колінного суглоба!

Як комфортно повертати на велосипеді

Однією з технік, яку вам потрібно буде вдосконалити, є корнінг на велосипеді бруд на велосипеді. Щоб відчувати себе максимально комфортно на кросовому велосипеді при проходженні поворотів, виконайте наступні три кроки:

  • Ваша зона розриву повинна бути перед “зоною опори” кута. Іншими словами, ви не хочете ламатися, коли нахиляєтесь.
  • Після того, як ви пройшли зону нахилу, ви входите в зону прискорення. Якщо ви прискоритеся занадто рано, ваш велосипед захоче йти вертикально, і ви будете вискакувати з колії та з’їжджати з траси. Але зауважте: період нахилу, коли ви не гальмуєте і не прискорюєтесь, дуже короткий, але важливо, щоб він був правильним під час тренувань.
  • Ви не повинні дозволяти нозі вдаритися об землю. Ви можете помітити тенденцію виставляти ногу, щоб не вдаритися об землю, але це може змусити вас зробити протилежне, і ви в кінцевому підсумку впадете, коли ваша нога зачепиться за землю.
  • Не рубайте і не піднімайте газ при проходженні повороту, оскільки це створить нестабільність. Газ має бути плавним і контрольованим. Натискайте на газ лише після того, як пройдете зону маневрування, і поступово збільшуйте швидкість при виході з повороту.

Можливо, ви захочете переглянути це чудове відео про 3 речі, яких слід дотримуватись, щоб покращити техніку проходження поворотів:

Пошук

Я той, хто позаду Бруд Велосипед Земля. Я дуже цікавлюся мотоциклами, і я обожнюю спорт, який пов’язаний з ними. Я живу у Великій Британії, недалеко від Нового лісу в Гемпширі, з моєю коханою дружиною Джо.

Цей сайт належить і управляється Bowraven Limited. Bowraven Limited є учасником програми Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, покликаної надати сайтам можливість заробляти на рекламі, розміщуючи рекламу та посилання на Amazon.com. Bowraven Limited також бере участь у партнерських програмах з MaxBounty, Clickbank та іншими сайтами. Bowraven Limited отримує компенсацію за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

Найкращі електричні позашляховики 2023 року

Примітно, що лише один з них повторив жарт про Dirt-E.

Автомобільний світ стає електричним. І це не просто фантастичні 1000-сильні електричні вантажівки з шестизначними цифрами. За останні кілька років кількість варіантів електричних мотоциклів зростає. І навіть у відносно скромному сегменті малопотужних ґрунтових велосипедів з’явилося безліч варіантів без викидів – і ми тут, щоб допомогти вам відокремити зерно від полови.

Чому вам слід придбати електричний кросовий велосипед

Допомагає врятувати планету: Невеликі мотоцикли – далеко не найбільш спраглі до палива транспортні засоби. Але електричні велосипеди все одно зменшують викиди парникових газів, і тут важлива кожна дрібниця.

Менше обслуговування: Електродвигуни вимагають набагато менше рухомих частин. Це означає більше часу в дорозі та менше часу (і грошей) на заміну деталей. Вам також не потрібно купувати такі речі, як мастило.

Менше шуму: Електричні мотоцикли створюють трохи шуму, але менше, ніж мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння – шуму, який може зменшити задоволення від перебування на природі для гонщиків і тих, хто знаходиться поруч.

Доступний для нових райдерів: Як і електромобілі, електровелосипеди не потребують механічної коробки передач. Це може розчарувати деяких гонщиків, які шукають традиційні відчуття. Але ним також набагато легше керувати на бездоріжжі.

Крутний момент: Електричні велосипеди, як правило, мають великий крутний момент, і він включається миттєво. Це допомагає їм швидко розганятися і відчувати себе швидко в повсякденній їзді.

На що звернути увагу

Вулична законність: Як і мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння, багато з них не будуть легальними на вулиці. І ви можете жити в муніципалітеті, який конфіскує і розчавить їх, якщо ви спробуєте використовувати їх для цього – електричні чи ні. Існують електричні велосипеди для двох видів спорту (легші за пригодницькі мотоцикли), які також можна використовувати для поїздок на роботу і додому. Але обов’язково з’ясуйте це перед покупкою.

Запас ходу акумулятора: Запас ходу – суттєвий недолік будь-якого електромобіля. Ви хочете переконатися, що у вас є достатній запас ходу, щоб зробити ту кількість поїздок, яку ви плануєте. дорогі електричні бруд велосипеди матимуть запас ходу, який може перевищувати те, з чим більшість приводів можуть впоратися фізично. Але це може бути дорого.

Зарядка акумулятора: Ще одним важливим фактором, який не залежить від дальності, є час, необхідний для заряджання акумулятора. Чим коротше, тим краще. Виробники можуть пропонувати аксесуари, які покращують швидкість зарядки. Деякі велосипеди можуть миттєво під’єднати новий акумулятор і повернутися на трасу.

Як ми тестували

Автори та редактори Gear Patrol постійно тестують найкращі електричні бруд велосипеди на різних місцевостях, щоб оновити цей посібник, звернувши увагу на такі характеристики, як комфорт, простота у використанні та характеристики їзди. Наразі наші тестери провели час за кермом Zero XF та Cake Kalk INK, але ми будемо оновлювати цей посібник по мірі того, як тестуватимемо інші моделі.

бруд, велосипед, залишайся на зв'язку

Zero’s FX – це не універсальний мотоцикл, він гарний у всьому потроху. Він швидкий, але з великим крутним моментом спереду. Для порівняння, він маневрений, але все ж приблизно на 50 фунтів важчий за KTM 350EXC-F. І він тихий, що, як відомо, має свої переваги та недоліки для тих, хто вже їздив на дуал-спорті. (Плюси: ви не порушуєте природу, коли їдете, і зберігаєте свої барабанні перетинки; мінуси: ви не можете повідомити про себе іншим гонщикам на стежці або автомобілям на вулиці).)

Їзда на FX дуже плавна – від міських вулиць до розбитих стежок і навіть повного бездоріжжя в недоглянутій дикій природі. Шини добре тримають дорогу на міських вулицях, навіть після невеликого дощу. FX може розвивати максимальну швидкість 85 км/год, але я рідко розганяв його вище 65 – це чудовий круїзний велосипед, створений як для стежок, так і для доріг. Прискорення відчувається як крутний момент, поки ви не звикнете до цього відчуття; я б рекомендував починати в економічному режимі, поки ви не відчуєте, як велосипед поводиться, досвідчений гонщик чи ні.

Профіль худий і злий, як і рекламується. Зріст вашого тестувальника 5’4″ і вага 110 фунтів, і вона може керувати та маневрувати цим велосипедом з відносною легкістю, хоча вона переконалася, що їй зручно їздити на велосипеді на безлюдних стежках, перш ніж виїжджати на вулицю. Нуль каже, що час заряджання – 1.3 години, але мені здалося, що набагато довше. велосипед був доставлений мені з 80-відсотковим зарядом, і мені знадобилося більше двох годин, щоб його повністю зарядити. Запас ходу становить 91 милю, що є цілим днем їзди, але якщо у вас немає коштів, щоб дати велосипед хороша нічна зарядка, і наступного дня ви будете на ходу. І це 91 миля в місті – якщо ви їдете по шосе зі швидкістю 70 миль/год без зупинок, вона зменшується до 39 миль на одному заряді.

Ми вже багато років є прихильниками шведського виробника Cake та бренду шоломів/окулярів/одягу POC Стефана Іттерборна. Заснована у 2016 році, компанія Cake постійно випускає інноваційні електровелосипеди, які мають чудовий зовнішній вигляд та функціональність.

Однак клас позашляховиків Kalk – це набагато більше про гру, ніж про роботу. Вуличний легальний Kalk INK швидко набирає швидкість завдяки 252 Нм електричного крутного моменту, а надійна підвіска (200 мм ходу) та м’язисті подвійні спортивні мотоциклетні шини допоможуть вам тримати блискучий бік від дороги до стежок.

  • Знімний акумулятор заряджається від 0 до 80 відсотків за дві години, від 0 до 100 відсотків за три
  • Три режими їзди та три режими гальмування підлаштовуються під ваш стиль та умови
  • Не найзручніше сидіння на планеті (або на цій сторінці)
  • Ви повинні повністю зупинитися, щоб відрегулювати режими їзди та гальмування

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top