Асортимент електросамокатів Gogoro. Ціна та концепція продажів Gogoro

Gogoro VIVA MIX

Gogoro – досить відомий бренд електричний Виробник самокатів на Тайвані і вже має кілька лінійок на сторінці товару. Нещодавно компанія випустила Viva Mix, електросамокат з унікальним і вигадливим дизайном.

Силовий агрегат

Стверджується, що цей електричний скутер має такі ж можливості, як і 125-кубовий двигун самокат. Гогоро розповів, що скутер здатний розвивати максимальну швидкість до 90 км/год або близько 55 миль/год. Цей електричний скутер також має максимальну модельний ряд до 150 кілометрів або 93 миль.

Viva Mix використовує типову систему заміни акумуляторів Gogoro, яка починає ставати вірусною в своїй країні.

Дизайн

Весь корпус Gogoro Viva Mix виготовлений з поліпропіленового композитного матеріалу, який є дуже міцним, стійким до подряпин і на 100% придатним для вторинної переробки.

Електросамокат має 23.9 літрів місця для зберігання та USB-порт для зарядки телефону, щоб тримати телефон зарядженим в дорозі. Цей електросамокат можна підключити до смартфону через додаток Gogoro iQ.

Gogoro випустила два варіанти Viva Mix: базовий і ремінний. Viva Mix Basic працює від електродвигуна Gogoro з водяним охолодженням потужністю 6 кВт. Тим часом, у Viva Mix Belt з’явилася нова система Flo Drive від Gogoro.

Система Flo Drive використовує ремені з вуглецевого волокна Gates та гвинтові шестерні з низьким опором. Gogoro стверджує, що ця система робить пристрій довговічнішим, простішим в обслуговуванні та на 40% тихішим, ніж моделі без Flo Drive.

Ціна і доступність

Самокат Gogoro Viva Mix має багато варіантів забарвлення, як одноколірні моделі, так і кілька колірних комбінацій. Ціна Viva Mix Basic стартує від TWD 59 980, але доступна лише в білому кольорі. Безключова модель Viva Mix коштує 63 980 TWD на вибір у кольорах Chorus White, Rhythm Gray та Modern Blues.

Модель Viva Mix Belt коштує 69 980 TWD. Версія Belt поставляється в електричному синьому, коричневому реггі, фіолетовому фанку, червоному записі, білому хорі та сірому ритмі.

Силовий агрегат

Цей електроскутер має такі ж можливості, як і 125-кубовий скутер з двигуном. Гогоро розповів, що скутер здатний розвивати максимальну швидкість 90 км/год або близько 55 миль/год. Цей електричний скутер також має максимальну асортимент до 150 кілометрів або 93 миль.

Viva Mix використовує типовий Gogoro систему заміни акумуляторів, яка починає ставати вірусною у себе на батьківщині.

Дизайн

Весь корпус Gogoro Viva Mix виготовлений з поліпропіленового матеріалу, який є дуже міцним, стійким до подряпин і на 100% придатним для вторинної переробки.

Електросамокат має 23.9 літрів місця для зберігання та USB-роз’єм для зарядки телефону в дорозі. Цей електросамокат можна підключити до смартфону через додаток Gogoro iQ.

Gogoro випустив два варіанти Viva Mix: базовий і поясний. Viva Mix Basic працює від електродвигуна Gogoro з водяним охолодженням потужністю 6 кВт. Тим часом, у Viva Mix Belt з’явилася нова система Flo Drive від Gogoro.

У системі Flo Drive використовуються паси з вуглецевого волокна Gates і гвинтові передачі з низьким опором. Gogoro стверджує, що система робить пристрій довговічнішим, простішим в обслуговуванні та на 40% тихішим, ніж модель без Flo Drive.

Ціна і доступність

Самокат Gogoro Viva Mix має багато варіантів забарвлення, як одноколірні моделі, так і кілька колірних комбінацій. Viva Mix Basic стартує від 59 980 TWD, але доступна лише в білому кольорі. Модель Viva Mix Keyless коштує 63 980 TWD у кольорах Chorus White, Rhythm Gray та Modern Blues на вибір.

Модель Viva Mix Belt коштує 69 980 TWD. Версія Belt доступна в кольорах Electric Blue, Reggae Brown, Funk Purple, Recording Red, Chorus White та Rhythm Gray.

Новий електросамокат Gogoro Viva та розширення мережі Gogoro

17-е фото

1/17 Після S1 та S2, Gogoro представляє свій третій електричний скутер, Viva.

2/17 Він менший за попередні самокати Gogoro і має розвивати максимальну швидкість 50 км/год.

3/17 Він буде доступний у чотирьох кольорах.

gogoro, електричний, скутер, модельний ряд, ціна, концепт

4/17 Він буде запущений на Тайвані в жовтні 2019 року за ціною близько 1 800 доларів США (без урахування батареї).

5/17 У 2020 році має бути готовий. На якому ринку Gogoro тоді почнеться ще не повідомлялося.

6/17 У Тайвані водії Gogoro платять від 10 до 30 доларів США на місяць і міняють розряджений акумулятор на повний на одній з 1400 станцій заправки.

7/17 Оскільки в нашій країні (поки що) не існує подібної інфраструктури, цілком логічно, що Gogoro продає свої електросамокати у нас, включаючи акумулятори та зарядні пристрої.

8/17 Батареї знімні, що є неперевершеним з точки зору практичності, оскільки в містах дуже мало жителів мають гараж (з електрикою).

9/17 Втулковий двигун Gogoro Viva розташований в задньому колесі і має забезпечити 3 кВт (4 PS).

gogoro, електричний, скутер, модельний ряд, ціна, концепція

10/17 В Україні з’явилася нова лінійка електросамокатів Gogoro Gogoro Viva блокується та розблоковується за допомогою ключ-карти та дотику.

gogoro, електричний, скутер, модельний ряд, ціна, концепт

11/17 Виробник назвав кольоровий пластик Carefree color. З таким пластиком не повинно бути непривабливих подряпин.

gogoro, електричний, скутер, модельний ряд, ціна, концепт

Новий електросамокат Gogoro Viva

Шанувальники електросамокатів вже давно придивляються до транспортних засобів Gogoro. Поки що тайванський виробник обмежився внутрішнім ринком, що незабаром має змінитися.

D. иробник Gogoro, надзвичайно успішний на Тайвані, представляє свій останній електричний скутер Viva. Третій скутер виробника також ознаменує один з останніх підготовчих кроків до розширення. Розширення, де? “Глобальний”, – каже Гогоро. Ключові дані роблять його особливо привабливим для мешканців європейських міст.

Gogoro Viva без мотоциклетних прав

У той час як попередня модель електричний скутери від Gogoro розвивають швидкість понад 80 км/год і можуть нести дві батареї, новий Gogoro Viva спроектований меншим і пропонує місце для однієї батареї. Вбудований у заднє колесо двигун втулки має забезпечувати 3 кВт (4 к.с.) потужності. За словами виробника, можливий запас ходу близько 80 кілометрів. Гальмування забезпечується комбінованими дисковими гальмами без ABS Gogoro Viva (без акумулятора) мав би важити 80 кілограмів і пропонувати пристойні 21.6 літрів місця для зберігання у відділенні шолома. Уповільнення досягається комбінованими дисковими гальмами без ABS, що є достатнім для європейського ринку для скутерів об’ємом до 125 см³. Оскільки Gogoro Viva розрахований на максимальну швидкість 50 км / год, це повинно підійти. Ліцензія на мотоцикл також не знадобиться, оскільки електроскутер, швидше за все, потрапить до класу транспортних засобів L1e.

Тайванський виробник вказує MSRP на рівні 2 000 доларів США – без урахування додаткових витрат і акумулятора. У Тайвані водії Gogoro платять щомісячну плату (10-30 доларів США) за батареї, які за потреби можна легко обміняти на повне зберігання енергії. Однак на Тайвані, там також є понад 1 400 станцій заміни акумуляторів. За словами виробника, щодня відбувається 125 000 замін батарей. Це було б майже два в секунду. Лише в Тайбеї, столиці Тайваню, водії ніколи не знаходяться на відстані більше кілометра від станції заміни акумуляторів Gogoro.

Що за? концепт як буде виглядати електросамокат для європейського ринку, Гогоро поки що не сказав нічого конкретного. Оскільки у нас (поки що) немає інфраструктури для зарядних станцій та станцій заміни акумуляторів, цілком логічно, що тайванський виробник пропонує повний пакет для продажу у нас – i.e. електричний скутер з акумулятором. Багато водіїв електросамокатів неодмінно оцінять перевагу знімного акумулятора.

Gogoro Viva котиться на десятидюймових колесах, навколо світяться світлодіодні ліхтарі, висота сидіння 74 сантиметри також підходить для людей з короткими ногами. Він не замикається і не відмикається за допомогою ключа, а за допомогою ключ-карти та дотику. Електричні шанувальники також знають, що від Tesla. Додаткова інформація: Gogoro має понад 500 МВт-год накопичувача енергії в мережі обміну батареями в Тайвані. Для найбільшої акумуляторної батареї Tesla (в Австралії) мова йде про 129 МВт-год.

Кольори та доступність

The Gogoro Viva буде доступний у таких кольорах: гранатовий червоний, сірий лайм, жовтий васабі, м’ятний синій та білий з морською сіллю. Ви також можете вибрати з понад 100 аксесуарів, таких як тримачі для мобільних телефонів, багажники, поручні та багато іншого. Новий електроскутер з’явиться на ринку Тайваню в жовтні, а в 2020 році скутери Gogoro розпочнуть свою “заокеанську подорож”, за словами виробника.

  • складаний електричний скутер K1 та електричний мотоцикл Super Soco Виробник 17 фото Виробник 1/17 USB-пристрої можна заряджати від розетки. Виробник 2/17 Електросамокат Cezeta електричний скутер Super Soco у версії TS..
  • Quadro Vehicles Oxygen – новий електроскутер зі Швейцарії Мотосалон в Мілані EICMA 2019 Представлений компанією Quadro Vehicles 11 фото Quadro Vehicles 1/11 З моделлю Oxygen компанія Quadro Vehicles представляє новий..
  • Електричний скутер Unu GmbH 14 фото unu GmbH 1/14 На вибір пропонується до семи кольорів електроскутерів Unu. unu GmbH 2/14 Матовий м’ятний (Фото) доступний у..
  • Електроскутер Cezeta Type 506: перевидання старої моделі Мотосалон в Мілані EICMA 2019 Представлено 18 фото до відео Cezeta 1/18 Скутер Cezeta повертається у вигляді електричної версії. Cezeta 2/18 У..
  • Макси-скутер зі складним електроскутером електричний Проїхався по Риму на електроскутері Vectrix Maxi з електроприводом І знову ніхто не дивиться, як свиня проїжджає по центру Риму на трендових технологіях ?? і..
  • Emco Nova R 3000: ретро-скутер з електроприводом Emco 11 фото Emco 1/11 Виробник Emco родом з Лінгена в Емсландії і представляє новий електричний скутер Nova R 3000. Emco 2/11 The R 3000..
  • Електричний самокат Zapp i300 Виробник. 15 фото виробника. 1/15 Британський стартап Zapp анонсував електричний скутер, який порве з численними скутерними конвенціями ..
  • Silence S01 – електроскутер з розумною системою батарей 9 фото до відео Silence Urban Ecomobility 1/9 Silence S01 – новий електроскутер іспанського виробництва. Silence Urban Ecomobility 2/9 Це..
  • Електроскутер Kumpan 54i: нове модельне сімейство стартує в 2020 році Buddy Електроскутер Kumpan 54i від 3 999 євро Нове модельне сімейство стартує в 2020 році Електроскутери Kumpan розробляються і виробляються в Німеччині. Кумпан ..
  • Електричний скутер WoW: Два варіанти зі швидкістю 45 і 85 км/год WOW 10 фото WOW 1/10 Два нових невеликих електричних скутера приїхали з WoW в Італії. WOW 2/10 Модель 4 і модель 6 мають однакову технічну основу …

Акт II: Дослідження

Задовго до того, як я отримав права, я почав вивчати варіанти скутерів на Тайвані.

Спочатку я планував купити самокат Gogoro. Gogoro відомий як Тайванська Тесла. Його скутери високотехнологічні, красиво оформлені та повністю електричні.

Gogoro має загальнонаціональну мережу з понад 12 000 станцій заміни акумуляторів. Заміна батарей відбувається швидко: всього за 10 секунд ви можете проїхати 100 км асортимент.

Однак мережа обмежена в міжміських районах, де я планую здійснювати більшу частину своїх поїздок. Оцінивши відстані між станціями заміни, я зрозумів, що подорожувати на Gogoro на далекі відстані можливо, але дуже обмежено.

З цієї причини я розглянув традиційні бензинові скутери. Тут є чотири особливо популярні бренди: Kymco (з Гаосюна), PGO і SYM (з інших регіонів Тайваню) і Yamaha (з Японії).

Найпоширеніші розміри двигунів – 100-125 куб.см; значно більші, ніж 50-кубові скутери, що використовуються в Новій Зеландії. Моя ліцензія дозволяє мені їздити на скутерах до 250 куб.см, але я зупинився на 150-200 куб.см діапазондосить великий для людини мого зросту з пасажиром і спорядженням, але при цьому зручний на парковках і нічних ринках.

Мені потрібні були три ключові функції безпеки:

А також деякі функції зручності:

  • Цифрова приладова панель
  • Підсклянник
  • USB-роз’єм для зарядки телефону
  • Автоматичний запуск / зупинка (з міркувань екології та комфорту)
  • Двигун з водяним охолодженням (для запобігання перегріву під час довгих поїздок)
  • Ремінний привід (для плавності та надійності)
  • Сховище для повнорозмірного шолома під сидінням

Відфільтрувавши за цими характеристиками, я отримав три хороших варіанти:

  • Kymco KRV Nero 180 – виглядає чудово, але заснований на більш ранній моделі KRV, яка, очевидно, має проблеми з надійністю
  • Yamaha Auger – з дизайном з науково-фантастичного фільму, але з китайськомовним програмним забезпеченням, яке покладається на підключення смартфона
  • SYM MMBCU (“MaMBa Crossover Unique”) – скутер, оптимізований для довгих подорожей, і який я вирішив купити, незважаючи на його назву:

Акт ІІІ: Тест-драйв

Місцевий друг люб’язно виступив консультантом, перекладачем і наставником в процесі покупки. Ми поїхали до рекомендованого ним дилера на тест-драйв, всього через кілька годин після отримання моїх прав.

MMBCU – швидкий продавець: незважаючи на те, що він був запущений лише в серпні, він був третім за популярністю самокатом на Тайвані протягом усього 2022 року. Тож не дивно, що в дилерському центрі не було жодного на складі.

Що здивувало, так це те, що бос позичив мені свій особистий MMBCU для тест-драйву. (Я вже згадував, що тайванські люди дивовижні?)

Мені сподобався скутер. Зупинившись на іншому кольорі, я зробив замовлення в той же день.

Готівка ціна склала NT130,000 (NZ6,500), що включає в себе

  • NT116,000 (NZ5,800) за скутер
  • NT8,000 (NZ400) за відеореєстратор з двома камерами (встановлений)
  • NT6,000 (NZ300) за рік максимального страхового покриття, наданого виробником

Акт IV: Доставка

Мій скутер, з підвіскою, налаштованою під мою вагу та стиль водіння для початківців, був готовий до отримання вже наступного тижня. Але спочатку мені довелося поставити свою печатку на купу документів китайською мовою. Я не зміг прочитати жодного з них.

Як завжди, я вдячний Тайваню за те, що це суспільство з високим рівнем довіри.

Я почекав день, поки документи будуть оформлені, а потім повернувся, щоб забрати свій самокат – і тоді я публічно осоромився, забувши, як його завести.

(На майбутнє: ключ не повинен бути у положенні “вимкнено”…)

(Але на свій захист скажу, що електросамокати, які я використовував для практики водіння, були безключовими…)

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top