Саморобні лежачі велосипеди. Конструкція з вуглецевого волокна

Саморобні лежачі велосипеди

Нечасто у дизайнера з’являється можливість зупинитися і створити передовий, переможний дизайн, як у нового Maglia rosa Ground Hugger XR2 HP. Ця нова машина HP (High Performance) випереджає все, що доступно у світі, щоб підняти планку на лежачий Ви зможете вдосконалити дизайн велосипеда та отримати неперевершене відчуття азарту та задоволення від їзди на велосипеді. Його унікальна архітектура передбачає три версії з одного дизайну:

  • Гібридна енергія електрики/людини з дорожньою або стаціонарною сонячною зарядкою, або швидкою підзарядкою від електромережі. (Це вдосконалена версія Solar XR2, яка виграла австралійський конкурс WorldSolar Cycle Challenge).)
  • Звичайне живлення від електровелосипеда (колісний двигун) та зі швидкою підзарядкою від мережі, а також опціональна сонячна підзарядка.

Звільнитися від бензоколонки

Зважаючи на стрімке зростання цін на пальне, настав час звільнитися від бензоколонки та насолоджуватися екологічно чистою та практично безкоштовною мобільністю. Ви можете скоротити високі витрати на поїздки на роботу і відчути запах троянд у процесі, і зробити це без необхідності крутити педалі, як на звичайному велосипеді. Завдяки поєднанню можливостей акумуляторної батареї та сонячної енергії, Ground Hugger XR2 HP пропонує новий спосіб скоротити щомісячні витрати та отримати задоволення від цього. З будь-якою з двох систем електроживлення ви можете обрати необхідну силу натискання на педалі. Або ви можете взагалі не крутити педалі і їздити на акумуляторі за допомогою сонячної енергії. У сонячний день сонячна енергія може підтримувати швидкість до 8 км/год, майже не розряджаючи батареї.

Основні досягнення в першому випуску включали карбон композитне сидіння та рама з волокнистого композиту, система задньої підвіски (soft-tail) та новітні велосипедні компоненти, а також характерна система рульового управління. З точки зору естетичного дизайну, Ground Hugger XR2 відкрив нові горизонти, зробивши унікальну незалежну заяву про себе. Ми називаємо його нашим Ferrari на двох колесах. З цією новою версією HP ви отримуєте модернізовану раму з підвищеною міцністю та аскетизмом. Ви також отримаєте покращену геометрію рульового управління, розроблену навколо переднього колеса ISO 406-28 мм та 20×1.1 шина високого тиску, прорив у дизайні рульової системи для чудового контролю, а також опціональна батарея – електрична та сонячна енергія. Вбудовані фотоелектричні панелі зі смаком збільшують запас ходу та підзаряджають батареї під час стоянки. Або просто відмовитися від електроприводу, щоб створити найсучасніший рульовий механізм з ручним керуванням лежачий на планеті. Унікальна рульова система

Характерну систему рульового управління XR2 потрібно випробувати, щоб повністю оцінити. Це частина матриці, яка надає XR2 витончений зовнішній вигляд і чудовий контроль. Покращення в цій версії HP додають новий вимір до відчуття дороги та стабільної роботи системи. І вона вирішує проблему, яка мучила лежачий дизайнери велосипедів з самого початку. велика відстань до переднього колеса. Подовжена колісна база (LWB) з лежачими велосипедами дозволяють дизайнерам повною мірою використати невелику площу передньої частини, яка стала можливою завдяки низькому, витонченому дизайну. Але при цьому виникає проблема, як керувати переднім колесом, коли воно розташоване перед ногами велосипедиста. Коротка колісна база (SWB) лежачий переднє колесо розташоване приблизно під колінами велосипедиста, що скорочує відстань до нього, але не вирішує проблему в повній мірі. Рульове управління через румпель, під сидінням та рульове колесо, розташоване під сидінням, часто призводить до порушення геометрії рульового управління або незручного розташування керма, або до того й іншого разом. Рульове управління XR2 – це зручна та інтуїтивно зрозуміла система, яка забезпечує відмінне відчуття дороги, що не має собі рівних у попередніх моделях.

Переможець у категорії австралійського конкурсу World Solar Cycle Challenge

Команда австралійського коледжу Принца Альфреда під керівництвом професора Пола Балестріна побудувала версію першого Ground Hugger XR2 на сонячних батареях і взяла участь у австралійських перегонах на сонячних батареях World Solar Cycle Challenge 2001. Solar XR2 посів перше місце в класі B і третє місце в загальному заліку. B-клас – це категорія для безекіпажних автомобілів, які не мають аеродинамічного обтічника для зменшення лобового опору. Середня швидкість на дистанції 1553 км – 41.1 км/год. Максимальна швидкість – 65 км/год на рівній ділянці. Цей новий реліз включає в себе плани щодо оновленої та вдосконаленої версії переможця перегонів Solar XR2. Натисніть тут, щоб дізнатися більше про машину-переможця, створену в коледжі Принца Альфреда. Плани показують модернізовану електричну систему з більшою площею збору та літій-іонними акумуляторами.

Рама та сидіння виготовлені з ручної кладки карбон волокно над серцевиною з пінополіуретану. Форми та вакуумні мішки, типові для звичайних вуглець волокниста конструкція не потрібна. Ми використали вінілефірну смолу, яка коштує приблизно вдвічі дешевше і майже така ж міцна, як звичайна епоксидна смола. Основна перевага вінілестеру полягає в тому, що він каталізується і наноситься так само, як і поліефірна смола, що значно полегшує його використання для майстрів-аматорів. Накладки наносяться на серцевину пінополіуретану, і піна залишається невід’ємною частиною каркаса. Так от, піна слугує формою, і це значно додає міцності каркасу. Уявіть, що ви згинаєте порожнисту металеву трубу до такої міри, що вона перегинається і руйнується. Таке ж саме місце руйнування має будь-яка порожниста конструкція, незалежно від матеріалу, з якого вона виготовлена. Але з пінопластовим сердечником стінки конструкції (the карбон вуглецеве волокно) утримуються на місці, тому вони не можуть перегнутися і зруйнуватися. Незважаючи на те, що пінопласт має невелику власну міцність, він відіграє важливу роль у загальній міцності композитної конструкції. Металеві кріплення заламіновані в місцях кріплення, таких як голова, нижні кронштейни (їх два), рульова труба та жорсткі точки задньої підвіски. Корпуси нижніх кронштейнів купуються в готовому вигляді, а інші елементи просто вирізаються з відрізків алюмінієвої труби. На фото пінопластового сердечника (на лівому полі) видно алюмінієвий корпус керма, зацементований на місці. Плани містять інструкції щодо усунення електролізу, який іноді трапляється між карбоновий волокном і металевими деталями, що вклеюються. У таблиці T1 наведено перелік матеріалів та вартість виготовлення сидіння та рами (без урахування оздоблювальних матеріалів). Через великий вибір компонентів, три опціональні системи живлення та вподобання будівельників щодо компонентів, повна вартість будівництва не була підрахована. Зауважте, що будівництво XR2 HP – це переважно каркасне будівництво та збірка, і вибір обладнання здебільшого знаходиться під контролем будівельника.

У таблиці T2 наведено вагу деяких основних компонентів XR2. Технічні характеристики наведені в Таблиці Т3.

Чому ми це написали

У той час, коли написання листів пішло в минуле, самопроголошений кур’єр з доставки на велосипеді та його команда допомагають будувати соціальні мости, які загрожує зруйнувати цифровий світ.

“Кожен раз, коли я доставляю лист, це історія, життя, – каже пан. Бертело. “Спочатку люди ошелешені. Вони не можуть зрозуміти, як я туди потрапила, як я проїхала через усю країну з листом спеціально для них.”

Що пан. Те, що робить Бертело, – це повернення до часу, якого більше не існує, каже Марі Широн, яка пропрацювала на французькій пошті 35 років.

“Ми стукали у двері, люди запрошували нас на каву або просили забрати щось у пекарні чи аптеці, – розповідає пані. Хірон. “Люди дуже любили листоношу.”

Його роль несподіваного посланця має силу руйнувати бар’єри. Клеман Бужу, фермер, запитав пана. Бертело передає листа своєму батькові перед тим, як сам стане батьком.

“[Ми з батьком] ніколи не говоримо про інтимні речі або емоції, – каже пан. Бужу!. “Йому все ще важко відкритися, але цей лист дозволив нам нарешті поговорити про певні речі.”

Бонжур, Наталі Бонжур, Бландін Бонжур!”

Ранкова прогулянка містом Редон, Франція, з Венсаном Бертело нагадує прогулянку з місцевою знаменитістю. У цьому бретонському містечку на перехресті річок Вілен та Уст на мостах стоять ящики з квітами, а на дзвіниці готичної епохи щогодини б’ють куранти. І майже всі зупиняються, щоб привітатися і обмінятися bises, або поцілунки.

Він не мер, не актор і не впливова людина. Вчитель на пенсії створив власне хобі/підробіток: індивідуальний листоноша.

Чому ми це написали

У той час, коли написання листів пішло в минуле, самопроголошений кур’єр на велосипеді та його команда допомагають будувати соціальні мости, які загрожує зруйнувати цифровий світ.

Але містер. Бертело не працює на французьку пошту. Він ніколи не їздив на велосипеді. У 2014 році, напередодні виходу на пенсію, пан. У Бертело з’явилася ідея перетнути Францію на своєму велосипеді лежачи на велосипеді протягом трьох місяців. Але він хотів робити це цілеспрямовано. Що, якби він доставляв листи по дорозі??

У липні 2015 року він вирушив у свою першу подорож. З 66 конвертами в жовтій сумці на велосипеді він вирушив через усю країну, щоб доставити написані від руки листи друзям друзів і тим, хто незабаром стане новими. Основне правило? Поштові скриньки заборонені. Пан. Бертело доставляє всі листи особисто.

“Кожного разу, коли я доставляю лист, це історія, життя”, – каже пан Бертело. Бертело, жвавий 60-річний чоловік, який швидко посміхається. “Спочатку люди ошелешені. Вони не можуть зрозуміти, як я туди потрапив, як я поїхав через усю країну з листом спеціально для них.”

Крадіжки в магазинах зростають. Так само, як і рішення.

Незважаючи на їхній шок, пан. Бертело каже, що люди рідко вказують йому на двері. Його часто запрошують на випивку, а іноді просять залишитися на ніч. Зазвичай він бере з собою намет, але каже, що розкладає його лише на третину часу.

Завдяки своїм добрим вчинкам, пан. Бертело не лише побудував несподівані для себе стосунки, але й допоміг членам своєї сім’ї возз’єднатися та відновити давно втрачену дружбу. Він навіть надихнув інших приєднатися до нього в колектив, який зараз налічує майже 100 осіб. У той час, коли написання листів пішло шляхом пера, le facteur humain – людський фактор, як каже пан. Бертело і його команда допомагають будувати соціальні мости, які загрожує зруйнувати цифровий світ.

саморобний, лежачий, велосипеди, карбон

“З соціальними мережами наша взаємодія є односторонньою. Легко відвернутися від того, хто з нами не згоден, замість того, щоб знайти спільну мову”, – каже Кароль Гайє-Вйо, дослідниця з питань ввічливості та соціальних норм у Французькому національному центрі наукових досліджень у Парижі. “Крім того, ми опиняємося в просторах, які є відокремленими і закритими одне від одного, що впливає на наше визначення реальності”.”

“Приємно когось здивувати”

Гвенола Фуріч була однією з перших, з ким пан. Бертело поділився своєю початковою ідеєю і є одним з його найбільш плідних авторів. Пані. Фуріч каже, що є щось у написанні листів, що дозволяє їй передавати більш тривалі думки та емоції, ніж через електронну пошту.

саморобні, лежачі, велосипеди, карбон

“Коли Вінсент розповів мені про свій проект, я подумала, що це круто, – каже пані Бертелот. Фуріч, яка запросила пана Бертело до себе в гості. Бертело до своєї студії реставрації фотографій у Редоні, щоб передати йому нового листа. “Приємно здивувати когось, людину, яку я давно не бачила”. Якби ми не писали ці листи, ми б втратили зв’язок.”

У битві за демократію в Ізраїлі військові пілоти відіграють ключову роль

Пан. Бертело обирає свій маршрут на основі отриманих листів, але люди також цікавляться його планами і шукають людей, до яких можна написати, виходячи з місця призначення. Кілька років тому пані. Фурік написала листа давно втраченому другу сім’ї у Швейцарії, дізнавшись, що пан Бертело. Бертело попрямував би в цьому напрямку.

Вінсент Бертело відвідує жительку Редона Гвенолу Фурік, яка має лист для пана Бертело, щоб доставити його на велосипеді. Бертело має доставити на своєму велосипеді, в Редоні, Франція, 19 червня 2023 року.

“Він не одразу зрозумів, тому що це просто ненормально, коли хтось з’являється на твоєму порозі з особистим повідомленням”, – каже пан. Бертело про свою зустріч з пані. Друг Фуріка. “Але коли це нарешті зареєструвалося, він пішов до своєї кімнати і повернувся з фотографією, яку Гвенола дала йому в дитинстві, і яку він зберігав у тумбочці біля ліжка”.”

Деякі з цих інтимних моментів були зняті у 2018 році, коли режисер Александр Лашаванн супроводжував пана Бертело під час його подорожі на велосипеді. Бертело проїхав 800 кілометрів – 500 миль – на велосипеді між Редоном і Швейцарією. На той час, пан. Бертело проїхав на своєму велосипеді понад 9 300 миль і доставив 230 листів. Відтоді він перестав рахувати.

У 2020 році він сам видав книгу про свої зустрічі. У той час як люди довіряють йому історії про любовні пригоди та сімейні таємниці – навіть незаконні дії – він небагатослівний щодо того, що чує, порівнюючи себе з “чимось середнім між психологом і священиком.”

Його роль посланця-сюрпризника здатна руйнувати бар’єри. Клеман Бужу, місцевий фермер, який вирощує овочі, попросив пана. Бертело доставив листа батькові незадовго до того, як сам став батьком. Відтоді це відкрило канал для спілкування.

саморобний, лежачий, велосипеди, вуглець

“Ми завжди були на зв’язку, але ніколи не говорили про інтимні речі чи емоції”, – каже пан. Бужу?. “Йому все ще важко відкритися, але цей лист дозволив нам нарешті поговорити про певні речі.”

Людський дотик

Як поживає пан. Місія Berthelot відрізняється від звичайної поштової служби? Для початку, він прагне бути на 100% без-вуглець. Він та його команда прагнуть подорожувати велосипедом або пішки, коли це можливо. Починає з того, що “Я – батько” людський служба доставки”, – каже пан. Бертело. “Пошта перестала бути людською справою.”

Те, що він робить, – це повернення в часи, яких більше не існує, каже Марі Широн, яка пропрацювала у французькій поштовій службі 35 років, перш ніж піти на пенсію в 2009 році.

“Ми стукали у двері, і якщо нікого не було вдома, ми відчиняли двері і залишали лист на столі”, – розповідає пані. Хірон, який приходить посидіти з паном. Бертело на ранкову каву на головній вулиці Редона. “Інколи люди запрошували нас на каву або просили забрати щось у пекарні чи аптеці для них. Люди дуже любили листоношу.”

пан. Прагнення Бертело до людського спілкування заразливе. Завдяки його ініціативі зараз налічується близько 90 фактори людські і готовий вирушити в дорогу по всій країні – і не тільки. За одну поїздку кур’єр доїхав аж до Сент-Джорджа. Петербург, Росія, а пара нещодавно вирушила у трирічну подорож до Непалу, пішки, з чиїмось листом у руці.

Навіть молоде покоління в захваті від зв’язку зі старими друзями. Під час вечірки в сусідньому селі містер Бертело. 11-річний онук Бертело запитав, чи може його дідусь доставити листа одному з його друзів з літньої школи вітрильного спорту.

Повернувшись додому, в тиху частину Редона, містер. Бертело та його дружина 42 роки, Марі-Анн, відпочивають з домашній Яблучний сік, їхні кури кудкудакають у сусідній клітці. Сусід, який пиляє деревину по сусідству, розрізає тишу. А потім приходить лист на електронну пошту.

У фільмі “Аппалачі” Девід Джой викриває расизм та історію Півдня

Це жінка, яка живе на південному сході Франції і хоче, щоб цього літа доставили листа комусь поблизу Каркассона. З цією книгою, містере. Спина Бертело випростується, готова накинутися на нову місію.

Отримуйте історії, які надихають і піднімають настрій щодня.

“Це займає лише третину мого часу”, – каже пан. Бертело, посміхаючись.

“Це дуже організовано”, – каже його дружина, закидаючи голову назад від сміху. “наполовину.”

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top