125-кубовий глушник для брудних велосипедів. Конусна труба Scalvini

Кращий Позашляховик Вихлопні системи 2023 [2-тактний 4-тактний посібник]

З такою великою кількістю варіантів оновлення, доступних для вашого мотоцикл для їзди по бездоріжжю, ви можете задатися питанням, що вам слід розглянути в першу чергу. Враховуючи природу бруду велосипед їзда, більшість модернізацій зосереджені на зменшенні ваги або збільшенні потужності, як, наприклад, вихлоп Dirt Bike Exhaust.

Співвідношення максимальної потужності вашого велосипеда до загальної ваги вас і вашого велосипеда (співвідношення потужності до ваги) є найважливішою формулою для підвищення продуктивності. Простіше кажучи, чим легше ви і ваш велосипед, тим легше двигуну рухати вас вперед.

Звичайно, є й інші фактори. Правильна передача, кращий протектор та аеродинаміка – все це відіграє важливу роль, хоча для мотоциклів-брутто деякі з цих факторів є менш важливими.

У Motocross Advice ми завжди шукаємо найкращі варіанти співвідношення ціни та якості. Для середнього бруд велосипедист, єдине найефективніше, співвідношення ціни та якості, яке ви можете зробити для свого мотоцикл це нова вихлопна система. (Ми не враховуємо втрату кількох кілограмів ваги тіла, яка повинна бути найкращим співвідношенням ціни та якості).

Поєднання легшої вихлопної системи та додаткової потужності робить модернізацію вашої вихлопної системи подвійною загрозою для ваших товаришів або конкурентів на треку.

У цій статті ми розглянемо:

  • Найкращі вихлопні системи для двотактних бруд велосипеди
  • Найкращі вихлопні системи для чотиритактних мотоциклів
  • Ми також відповімо на деякі поширені запитання.

Ось наші пропозиції щодо найкращих вихлопних систем для двотактних та чотиритактних двигунів бруд велосипедів.

Кращий двотактник Бруд Велосипедні вихлопні системи

Вибір правильної вихлопної системи має вирішальне значення для будь-якого двотактного бруд велосипед. Однією з видимих ознак двотактного вихлопу є велика випуклість у вихлопній трубі. Ця випуклість насправді є розширювальною камерою, яка допомагає двигуну розвивати більшу потужність.

Розширювальна камера працює так само, як турбонагнітач, за винятком складних деталей. Коли поршень рухається вниз, процеси впуску та випуску відбуваються одночасно. Коли вихлопні гази накопичуються у вихлопній камері, створюється вакуум, який затягує паливо і повітря в циліндр. Ударна хвиля, яка утворюється, коли вихлопні гази вдаряються об задню стінку камери, виштовхує повітря і паливо, що потрапило в трубу, назад у циліндр.

Двотактні двигуни втратили популярність у деяких видах автоспорту деякий час тому. Неефективність і навколишнє середовище були головними проблемами. Здається, ця тенденція змінюється на протилежну, оскільки з’являються більш ефективні конструкції. Якщо ви прихильник двотактних мотоциклів, то переконайтеся, що ви вибрали правильне оновлення для свого велосипед. Правильно підібрана труба збільшить потужність і, можливо, зменшить вагу порівняно зі штатними деталями.

Жирова вихлопна труба системи FMF з вибором глушника Powercore 2

Жирна труба вже багато років є фаворитом серед шанувальників FMF. Однією з характерних рис двотактних мотоциклів є жвава або різка реакція на дросельну заслінку. Смуга потужності часто може бути досить вузькою, і коли ви потрапляєте на неї, ваш бруд велосипед може злетіти, як ошпарений кіт!

Fatty допомагає згладити криву потужності і забезпечує більш контрольований доступ до неї. Ця плавна подача енергії доступна і в набагато ширшому діапазоні частот.

Будучи фамільним продуктом, Fatty має 35 років розробки за плечима. Виглядає також чудово, завдяки нікельованому покриттю з вуглецевої сталі.

Ця система поставляється з вибором кінцевої труби (або глушника). Обидва належать до лінійки Powercore 2. Ви можете обрати стандартну або укорочену версію.

Стандартні характеристики глушника Powercore 2:

  • Легка екструдована алюмінієва овальна каністра
  • Заглушка та жало з високоякісної нержавіючої сталі
  • Високоефективний перфорований сердечник

Додаткові функції глушника Shorty Powercore 2 включають в себе:

Укорочена довжина каністри, що забезпечує поліпшену продуктивність на низьких і середніх обертах. Ця опція є чудовим вибором для крутих звивистих треків та суперкросу, де швидке прискорення з низьких обертів та стабільна робота на середніх обертах є критично важливими.

Важливі примітки:

Вихлопна система Pro Circuit Dirt Bike

Цей пакет Pro Circuit пропонує велику гнучкість для двотактного позашляховика. Ви можете обрати вихлопну трубу з металу, платини або платини 2, а також поєднати свій вибір з глушником Pro Circuit R 304 Short або стандартним глушником 304 Factory.

Платинові вихлопні труби Pro Circuit

Ці вихлопні труби чудово виготовлені вручну з виглядом заводської команди. Ми любимо промаслене металеве покриття.

Ваш двигун перетвориться з платиновою трубою. Плавна, доступна потужність доступна в усьому діапазоні обертів. Вся лінійка виготовлена з міцних матеріалів, і кожен з них має свої особливості. Давайте розглянемо їх більш детально:

Pro Circuit Works Pipe

Pro Circuit Works дійсно допомагає згладити перехід між середніми та високими обертами. Багато двотактних двигунів видають агресивний сплеск потужності в середньому діапазоні, а потім швидко падають на високих обертах. Це особливо помітно в 125сс і 250-кубових двигунів, де співвідношення потужності до ваги має вирішальне значення. Труба Works, здається, збільшує вихідну потужність від середнього діапазону і далі до вищого в одній плавній кривій. Ця зручна для гонщика крива, без сумніву, є результатом багатогодинних заводських випробувань, а також відгуків гонщиків, які беруть участь у реальних змаганнях, і результатів динамо-тестів.

Довговічність підвищується завдяки використанню фрезерованих з ЧПУ кріпильних пластин, які менш схильні до розтріскування або переломів. Покриття труби Works вимагає чищення, сушіння та обслуговування після кожної поїздки. Якщо залишити трубу, це призведе до появи поверхневої іржі, тому якщо ви не любите чистити та змащувати після їзди, вам краще перейти до платинового глушника.

ТОП-5 Позашляховик Вихлопні системи для 4-тактних двигунів

Чим чотиритактна система відрізняється від двотактної? Двотактна камера, яка створює протитиск, необхідний для ефективно налаштованого двигуна, є повною протилежністю тому, що необхідно для чотиритактної системи.

125 куб.см, бруд, велосипед, глушник

У чотиритактній системі гази повинні виводитися швидко і найкоротшим шляхом. Чотиритактний вихлоп повинен мати правильний діаметр, оскільки якщо він занадто великий, вихлопні гази будуть занадто сповільнюватися. Якщо діаметр занадто малий, то для ефективного відводу газів буде недостатньо місця, що також вплине на продуктивність.

Як і у випадку з двотактними вихлопними системами, вам потрібно переконатися, що ви замовили саме ту комбінацію, яка підходить для вашого мотоцикла.

FMF 4.1 Вихлопна система RCT для 4-тактних кросових мотоциклів

Ми починаємо з ще одного фаворита індустрії, FMF 4.1 система RCT. Складається з насадного вихлопного патрубка RCT і двох насадних патрубків на вибір, 4.1 RCT є першим вибором для багатьох команд у серіях AMA Supercross, AMA Motocross, FIM Motocross of Nations та Monster Energy Cup.

Глушник RCT

Накладний глушник FMF RCT поєднує в собі технічні ноу-хау та високоякісні матеріали, щоб забезпечити ідеально збалансований вихлоп чотиритактного двигуна. Конструкція глушника, що очікує на патент, поєднує в собі обмеження шуму з інтелектуальною технологією хвильового тиску. Це означає тихіший вихлоп, ніж стандартний, з вражаючим приростом потужності в усьому діапазоні обертів.

Глушник матеріал переміщено ближче до двигуна, щоб централізувати масу, а швидкозатискна торцева кришка дозволяє легко змінювати опціональні вставки. Ця система швидкого налаштування включає необхідні опції для іскрогасіння та різних рівнів звуку.

RCT забезпечує значну втрату ваги порівняно зі стандартними трубами. Це особливо актуально для велосипедів з двома трубами, оскільки RCT перетворюється на систему з однією банкою.

Існує вибір з трьох варіантів обробки, і система включає в себе середню трубу.

Для системи RCT існують наступні варіанти колекторних труб:

FMF Megabomb Header

FMF стверджує, що можна отримати до 3 к.с. у порівнянні зі стандартними трубами, встановивши Megabomb. Внутрішня конструкція також дає до 1.Звукоізоляція 5DBs. Ще однією особливістю Megabomb є підвищений крутний момент на низьких частотах, але без збільшеної довжини довгих головок.

Megabomb підійде райдеру, який хоче їздити технічними трасами та складнішими маршрутами, оскільки низький та середній звук ідеально підходить для них.

Доступні з титану або нержавіючої сталі

Напірний колектор FMF Powerbomb

Як і його молодший брат, Powerbomb призначений для того, щоб опускати БД на стокові труби. Крім того, ви також можете заощадити на вазі. Реальна перевага полягає у збільшенні потужності від низу до верху, що робить цю комбінацію правильним вибором для гонщиків мотокросу, відкритого треку та суперкросу. Багато гонщиків повідомляють про довші передачі з системою післяпродажного обслуговування, що дозволяє їм викручувати дросель і виходити з поворотів без зайвих перемикань передач.

Тільки з нержавіючої сталі.

Важливі примітки:

Вихлопна система для мотокросу Yoshimura RS-4 Full System

Японський спеціаліст з виробництва гоночних деталей Yoshimura – добре відомий бренд у паддоках по всьому світу. Їх стабільна продуктивність та гарний дизайн вражають уяву. RS-4 – це повна система, з нержавіючим колектором і середньою трубою.

Повна система забезпечує значну економію ваги в порівнянні з оригінальними деталями. Зниження рівня шуму також помітно одразу.

Глушник поставляється з карбоновим заглушкою та легкими алюмінієвими кронштейнами для підвіски. Yoshimura також використовує коробку п’ятикутної форми.

Дуже популярний серед власників 450-кубових мотоциклів, RS-4 забезпечує довшу тягу та значний приріст швидкості на максимальних обертах.

Yoshimura пропонує доступний, комплексний пакет відновлення. Ця послуга включає полірування та перепакування, що знімає більшу частину головного болю від технічного обслуговування.

Часті запитання про вихлопні системи Бруд Велосипедні вихлопні системи

Є кілька питань, які регулярно виникають, коли ми спілкуємося з гонщиками, які хочуть модернізувати вихлопну систему свого велосипеда.

Що таке іскрогасник?

Іскрогасник – це металева сітка, яка встановлюється всередині вихлопної труби для запобігання іскроутворенню. У сухому лісі або чагарнику іскри дуже легко можуть спричинити пожежу. Більшість штатів вимагають використання іскрогасника, коли ви їздите в лісі або в місцях з підвищеним ризиком пожежі.

Як я можу зробити вихлоп мого мотоцикла тихішим?

Шум вихлопних газів може бути комбінацією багатьох речей. Брязкіт і вібрація часто є факторами, що сприяють підвищеному шуму вихлопних газів. Вам слід витратити деякий час на перевірку точок кріплення і за допомогою динамометричного ключа затягнути всі критичні точки.

Якщо ваш вихлоп не обладнаний перегородкою, ви можете придбати заміну для неї на веб-сайті виробника.

Крім того, необхідно регулярно перевіряти і, можливо, замінювати набивку. Якщо ви перевищили десятигодинний час їзди і не змінили набивку, то вам слід це зробити.

Якщо всі ці поради не мають великого значення, ви можете звернути увагу на наведені вище системи заміни, намагаючись вибрати ті, що мають обмежувачі рівня шуму.

Які законодавчі обмеження децибел для бруд велосипеди?

Законодавчі обмеження для децибел дещо відрізняються, залежно від того, де ви проживаєте, і який тип тесту використовується. Найточніший спосіб переконатися, що ви перебуваєте в межах необхідних обмежень, – це звернутися до місцевої державної влади або адміністратора треку.

Як почистити вихлопну трубу бруд вихлоп велосипеда?

Рекомендується чистити та змащувати вихлопну трубу після кожної поїздки. Особливо це стосується екзотичних готових виробів, які схильні до іржавіння, якщо їх залишити мокрими.

Якщо ви будете чистити труби після кожної поїздки, то навряд чи знадобиться серйозна реставрація.

  • Змийте бруд, що відшарувався, теплою мильною водою. Промийте і висушіть.
  • Сильно забруднені ділянки очистіть за допомогою Solvol Autosol і тонкої дротяної вати. Легко помітні плями можна очистити за допомогою WD40/GT85 і тампонів Scotch Brite.
  • Протріть сухою поглинаючою ганчіркою, щоб видалити залишки
  • Обробіть поверхню WD40 або GT85 на чистій тканині

Витратити півгодини або близько того на очищення та змащування вашого кросового мотоцикла після кожної поїздки варте кожної хвилини. Інвестуючи цей час у вашу поїздку, ви забезпечите набагато довший термін служби деталей вашого мотоцикла, заощадите гроші та довгі дні важкої реставрації в майбутньому!

Незабаром ми повернемося з новими порадами щодо мотокросу. Повеселіться там!

125 куб.см, грунт, велосипед, глушник

Початок: MT-01

Все почалося, коли MT-01 був вперше представлений як концептуальна модель на Токійському автосалоні в 1999 році. Це був час, коли характеристики суперспортивних мотоциклів, таких як YZF-R1, зачаровували гонщиків, але Yamaha задумала “голий” мотоцикл, який пропонував би інший тип цінності.

Він намалював картину того, яким може бути “голий” мотоцикл, коли він не обтяжений вічно спокусливим фокусом на швидкості та технічних характеристиках, а натомість підкреслює Kodo (“Душевний ритм”) двигуна, крутний рух та чудову керованість, і все це упаковано в ретельно виліплений дизайн. Концепція цієї нової машини була “MT = Mega Torque”, з цим гіперголим двигуном, що приводиться в дію великим двійником з повітряним охолодженням. Поряд з цим, ще одним комунікативним елементом, вбудованим в MT-01, було підкреслення його концептуального походження з Японії. Кожна з японської “великої четвірки” має свої відмінні риси як виробника мотоциклів, але коли продукція кожної марки вишикується пліч-о-пліч у виставкових залах за кордоном, вони неминуче починають здаватися схожими. Щоб протистояти цьому, Yamaha прагнула створити більш індивідуалістичну ідентичність “Івата, Японія”.

Коли концептуальна модель MT-01 була представлена світові на Токійському мотосалоні, пронизана японським стилем, вона потрапила на перші шпальти мотопреси, але насправді Yamaha вже проводила з нею дослідно-конструкторські випробування в рамках своєї місії по створенню нового типу досвіду їзди. Почнемо з того, що голий, оснащений 1700-кубовим круїзним двигуном з повітряним охолодженням, був просто нечуваним, і дехто в Yamaha задавався питанням, чи можливий такий мотоцикл взагалі. Тим не менш, команда розробників зібрала прототип, використовуючи двигун Warrior 1700, встановлений на рамі XJR1300, і почала випробовувати його на тестовому треку.

Початкові внутрішні оцінки показали, що комбо має певний потенціал. З цього моменту мова йшла про те, щоб застосувати новітні технології Yamaha – наприклад, алюмінієву литу раму CF – і таким чином ступити на незвідану територію в спробі створити “голий” спортивний мотоцикл наступного покоління. Цей мотоцикл дозволить гонщику насолоджуватися громоподібним ритмом вихлопних газів Kodo під час їзди по звивистих дорогах, а мега-крутний момент мотоцикла повністю затягує його в себе. Метою Yamaha і подальшої роботи було створити цей абсолютно безпрецедентний гіперголий мотоцикл.

В основі MT-01 лежить унікальна філософія розробки Yamaha Джин-Кі Канно (Jin-Ki Kanno), яка полягає в тому, щоб створювати характеристики, що відповідають сприйняттю гонщика. Мотоцикл приносить задоволення гонщику чи ні? Чи є природа цього задоволення чимось, чого ніхто ніколи не відчував раніше? Кожна функціонуюча механічна частина мотоцикл а також його форма і дизайн оберталися навколо таких питань.

Однією з областей FOCUS був звук вихлопних газів. За винятком зупинки та роботи на холостому ходу, звук вихлопних газів залишається позаду велосипеда. На думку Yamaha, вихлопна нота і Kodo стоять окремо від звичайних показників продуктивності; вони є частиною того, що визначає мотоцикл, і самі по собі є мірою продуктивності. Саме тому на MT-01 були встановлені глушники під сидінням з виходами, розташованими якомога ближче до мотоцикліста, але робота не почалася і не закінчилася лише вихлопними трубами. Дослідження характеристик жорсткості рами та конструкції маятника були проведені для того, щоб створити відчутне відчуття руху вперед завдяки крутному моменту, що створюється двома поршнями об’ємом понад 800 куб.см кожен.

Дизайн мотоцикла також був кульмінацією ескізу за ескізом і рішучою відмовою від використання інших моделей для натхнення, за винятком одного: 1200-кубового Vmax. Культовий круїзний мотоцикл Yamaha з двигуном V4 був більше схожий на їзду на двигуні з колесами, і це створювало унікальне відчуття єдності між водієм і машиною. Vmax був спроектований навколо свого силового агрегату, і, відповідно, його залишили відкритим для очей. Мета полягала в тому, щоб візуально виразити потік, в якому працює двигун, виробляючи потужність, від впуску до згоряння і вихлопних газів. MT-01 прийняв подібний підхід. Щоб створити відчуття їзди безпосередньо на мега-двійнику, команда вирішила прибрати всі декоративні елементи із зовнішнього дизайну – так само, як це було зроблено на Vmax. Якщо Vmax є символом оригінальності Yamaha, то MT-01, створений за тією ж концепцією, також говорить про оригінальність Yamaha, але на полотні голого спортивного мотоцикла.

125 куб.см, бруд, мотоцикл, глушник

Прогресія: MT повертається

MT-01 дебютував в Європі в 2005 році як результат нового виклику для Yamaha. Незважаючи на те, що він був популярною темою в пресі та широко вихвалявся ентузіастами, його особливості як мотоцикла були саме тією причиною, чому він не був прийнятий гонщиками повсюдно. Однак Yamaha бачила в концепції MT-01 подальший потенціал і прагнула донести задоволення від їзди, наповненою крутним моментом, до більш широкої аудиторії, тому Yamaha Motor Italia взяла на себе ініціативу в розробці першої моделі MT-03. Ця машина пішла слідами MT-01, відійшовши від загальноприйнятої тенденції рядних силових агрегатів і пішовши більш нетрадиційним шляхом. Двигун MT-03 був розроблений на основі потужного одноциліндрового двигуна від XT660, в результаті чого вийшов мотоцикл, який був веселим для спортивних виїздів, але також спритним і маневреним для міських джунглів. Зовнішній дизайн зберіг риси більшого MT-01, але був більш стильним і орієнтованим на використання в місті.

MT-03 виявився на висоті і був добре прийнятий багатьма європейськими гонщиками, продаючись з 2006 по 2013 рік. Після успіху цієї моделі дехто в Yamaha вирішив розробити цілу серію мотоциклів “MT Series”, щоб випередити час, запропонувавши гонщикам нові цінності. Однак, це бачення не було реалізовано протягом деякого часу.

Проте, команда розробників у штаб-квартирі Yamaha Motor в Іваті працювала над створенням мотоциклів, які б пропонували нові цінності, дійсно випереджаючи час. Це мали бути нові види “голих” мотоциклів: легкі, тонкі та компактні, з характеристиками, які б узгоджувалися з людською чутливістю. Команда неодноразово обговорювала, який мотоцикл найкраще втілить філософію Yamaha Джин-Кі Канно і яка машина стане остаточним вираженням унікального стилю Yamaha. І на той момент назва “MT”, по суті, нікому не приходила на думку.

Концепція, до якої прийшла команда для цих нових моделей, була “Torquey Agile”, а двигунами-кандидатами були поперечно-площинна четвірка, паралельна двійка з поворотом кривошипа на 270° і потрійна четвірка. З-поміж них обрали двійку та трійку.

Що стосується зовнішнього дизайну, ідея полягала в тому, щоб візуально виразити новий досвід їзди, який запропонують ці машини. Новий стиль їзди неминуче породжує нові форми і обриси, що призвело до вертикальної посадки, скорочення відстані між кермом і сидінням, а також до дизайнерського підходу, який максимально відкриває механічні елементи, усуваючи при цьому суто декоративні елементи. І звичайно, команда дизайнерів також не працювала з назвою “MT” на увазі, замість цього вони звернулися до давнього принципу Yamaha Motor Design: естетична візуалізація функцій і продуктивності. Таким чином, конструкції, створені для машин, згодом стали базовими для відродженої серії MT.

При проектуванні двигунів в центрі уваги був крутний момент. На відміну від суперспортивних мотоциклів, для яких головне – насолоджуватися потужністю на високих обертах, інженери зосередилися на підвищенні продуктивності цих нових двигунів на низьких і середніх обертах – саме там, де мотоциклісти проводять більшу частину свого часу – і забезпечили потужний крутний момент, щоб впевнено рухати мотоцикл вперед без необхідності розганяти його до червоної лінії. Крім того, імпульс і пряме відчуття з достатнім крутним моментом в будь-якій точці зробить ці мотоцикли легкими в управлінні в різних сценаріях їзди. Саме такої керованості прагнула досягти компанія Yamaha.

Коли розробка наближалася до завершальної стадії, машини з новими 700-кубовим двійником і 900-кубовим трійником отримали свої імена. Ці нові “голі” мотоцикли, створені в гонитві за Джин-Кі Канно і щоб запропонувати нову цінність мотоциклів, виявилися ідеальними фінальними частинами, які Yamaha Motor Europe шукала, щоб завершити своє бачення нової лінійки MT: мотоцикли з крутним моментом і маневреністю, які виражають унікальність, народжену в Японії. Таким чином, було прийнято рішення відродити ту ж марку MT, що і для MT-01 і MT-03, для цих двох нових моделей в лінійці Yamaha. Для запуску трійки MT-09 була розроблена яскрава комунікаційна кампанія під гаслом: “Темна сторона Японії”. Це говорить про те, що точність і якість є синонімами японської продукції, але, як наслідок, вони часто роблять все за правилами і застрягли з досить застарілим іміджем. Суть кампанії полягає в тому, що якщо це вважається “світлою стороною Японії”, то вона не повністю представляє країну, тому що Японія, яку представляє MT World, охоплює і символізує інші, темні сторони острівної нації.

Сьогодні: Різноманітність лінійки MT

Новий виклик Yamaha приніс свої плоди, і оригінальне бачення сімейства моделей MT стало реальністю, з MT-10 в якості флагмана і MT-09, MT-07, MT-03, MT-25, MT-15 і MT-125, що складають серію. Менші за розміром MT-03, MT-25, MT-15 і MT-125 використовують платформи двигунів і шасі від моделей серії R, але були розроблені відповідно до концепції серії Torquey Agile, проводячи чітку межу між серіями R і MT, зберігаючи ідею потужного крутного моменту в діапазоні від низьких до середніх обертів. Наприклад, 155-кубовий двигун на MT-15 використовує систему змінних фаз газорозподілу (VVA), щоб забезпечити крутний момент, який повинен бути притаманний мотоциклам сімейства MT.

У 2021 році була випущена абсолютно нова модель MT-09. Для того, щоб забезпечити крутний хід і при цьому відповідати більш суворим нормам викидів, було збільшено робочий об’єм двигуна, що призвело до збільшення крутного моменту та потужності. Крім того, звук нової “трійки” був розглянутий як ще один елемент загальної продуктивності машини, з розробкою мотоциклакустика мотоцикла була змінена таким чином, щоб активно спрямовувати індукційний гуркіт у вуха гонщика. Це сталося в процесі досліджень, налаштувань і випробувань різних діаметрів і довжин впускних каналів, а також форми коробки повітроочисника, щоб знайти ідеальний резонанс, який викликає посмішку на обличчі гонщика з кожним поворотом дросельної заслінки.

Флагман серії MT, MT-10, довгоочікувано дебютував у 2015 році. Оскільки CP4 спочатку був кандидатом на двигун для сімейства MT, MT-10, природно, був заснований на рамі та чотирициліндровому поперечно розташованому блоці від YZF-R1. Однак сам двигун був майже повністю перероблений, щоб відповідати концепції Torquey Agile серії. Завдяки яскраво вираженому відчуттю тяги, притаманному двигуну CP4 – так, ніби дросельна заслінка і задня шина безпосередньо з’єднані – і потужному нарощуванню крутного моменту на низьких і середніх обертах, MT-10 став “гіпернагим”, яким можна насолоджуватися на звивистих дорогах, шосе і міських вулицях.

У дизайні MT-10 були використані ті ж методи, що і в попередніх моделях MT-09 і MT-07, наприклад, вертикальна посадка, характерна для всіх мотоциклів серії MT. Але з виразною передньою частиною, що забезпечує хороший захист від вітру, кузовом, що повністю відкриває двигун і раму від YZF-R1, серед інших особливостей, дизайн флагманського MT-10 більше відрізняється від його менших братів і сестер MT-09 і MT-07 і призначений для того, щоб більше виділятися своїми власними унікальними достоїнствами та індивідуальністю.

Потім MT-10 отримав власний повний редизайн під концепцію моделі “MT King’s Dignity” і був випущений у 2022 році. Таке переосмислення мотоцикла випромінював приголомшливу присутність, гідну топової моделі MT. Щоб ще більше поліпшити потенціал мотоцикла для забезпечення високої продуктивності, орієнтованої на водія, новітній MT-10 оснащений IMU власної розробки та допоміжними системами для водія на рівні з R1. У той же час, були докладені значні зусилля, щоб відточити систему впорскування палива відповідно до нових можливостей, особливо в плані керованості, де реакція мотоцикла на незначне натискання на педаль газу може зробити різницю між веселою їздою та нервовою. Крім того, згладжування кривої крутного моменту у всьому діапазоні обертів дозволило отримати більш вишукану та чуттєву їзду, зберігаючи при цьому потужний сплеск крутного моменту, який виробляє MT-10.

Одним з проявів постійного прагнення Yamaha наслідувати Джин-Кі Канно в своїх інженерних розробках є звук двигуна. Як ми можемо забезпечити мотоциклістам приємні слухові відчуття, зменшивши при цьому рівень шуму, що поширюється на навколишнє середовище?? Цей підхід можна побачити і в оригінальній моделі MT-01. Для нового MT-10 команда зосередилася не тільки на вихлопних нотах, але й на індукційному звуці, і звернулася до тих самих технологій звукового дизайну, які були використані для нового MT-09, що передував йому. Три повітрозабірних канали підходять до коробки повітроочисника, кожен з яких має різний переріз і довжину, щоб індукційні шуми, які вони створюють окремо, гармонійно резонували між собою в різних діапазонах довжин хвиль. Звуковий тиск кожного з них також був налаштований для збалансованості, і це створює чуттєвий звук у діапазоні від 4 000 до 8 000 об/хв, надаючи водієві значну допомогу крутного моменту під час прискорення або виходу з поворотів, а також відповідну насолоду для слуху. Акустичні підсилювальні решітки розміщені з обох боків кришки бака для посилення звуку, що генерується для гонщика, і ці решітки спрямовують на гонщика не тільки звук, що надходить з випускних отворів впускних каналів, але й гул, що утворюється від вібрації самих каналів. Це підкреслює притаманну двигуну CP4 якість звуку і дає змогу водієві почути звук, який наростає в міру того, як оберти двигуна зростають до точки пікового крутного моменту.

Прихильність: Назустріч майбутньому

Куди буде рухатися серія MT в найближчі роки? Навіть у компанії Yamaha, на яку покладено відповідальність за створення майбутнього серії, немає відповіді на це питання. Серія варіюється від 125cc до 1000-кубових моделей, і всі вони були створені на основі концепції Torquey Agile, але кожна з них спеціалізована, щоб випромінювати власну індивідуальність. Поки Yamaha продовжує переслідувати Джин-Кі Канно в його Monozukuri і ставити під сумнів те, що становить унікальний стиль Yamaha, відмінні риси бренду MT будуть природним чином проявлятися в характеристиках і дизайні кожної моделі. Серія MT – це лінійка мотоциклів, яка успішно об’єднує різноманітність.

Говорячи про те, що потрібно для створення абсолютно нового і відмінного мотоцикла, який кидає виклик нормам, розробники і дизайнери Yamaha відмовляються замикатися в рамках усталеного мислення, що склалося ще з часів MT-01. Тепер, коли оригінальна концепція “Mega Torque” перетворилася на “Torquey Agile”, серія MT буде продовжувати розвиватися до тих пір, поки є бажання створювати гіпернагі, які пропонують їзду, яку ніхто не відчував раніше. Навіть коли екологічні проблеми, такі як вуглецева нейтральність, виходять на перший план, Yamaha вірить, що нас чекає ще більше, і ми можемо зробити ще більше.

Керівники проектів MT-09 і MT-07 кажуть, що розвитку лінійки MT немає кінця, стверджуючи, що якщо інженерів і дизайнерів залишити напризволяще, вони просто продовжуватимуть працювати над серією до нескінченності. Навіть якщо сьогодні лінійка є певною мірою “завершеною”, це не означає, що вона закінчилася – наступний виклик вже не за горами.

Різні команди проектувальників, інженерів і дизайнерів постійно беруться за розробку нових моделей; це невід’ємна частина індустрії. Однак ці нові уми завжди прагнуть отримати вроджене розуміння намірів та ідеалів, які мали їхні попередники. З такою динамічною рівновагою, яка притаманна Yamaha, немає сумнівів, що в найближчому майбутньому на світ з’являться нові мотоцикли.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top