Зварювання алюмінієвої рами велосипеда. Вибір матеріалу рами мого велосипеда: сталь проти алюмінію

Пояснюємо матеріали велосипедної рами

Рама, яка впливає на такі важливі характеристики, як якість їзди та відчуття, часто є визначальною особливістю вашого улюбленого велосипеда. Тож незалежно від того, чи ви збираєте велосипед своєї мрії, чи розглядаєте нову поїздку, чи просто захоплюєтесь технічними деталями, ми склали цей зручний посібник, щоб допомогти вам краще зрозуміти основу вашого велосипеда.

Рама, яку часто називають серцем велосипеда, може бути виготовлена з вуглецевого волокна, алюмінію, титану, сталі або комбінації цих матеріалів. Кожен велосипед рама матеріал пропонує перелік різних характеристик, які впливатимуть на вартість, комфорт, вагу, жорсткість, міцність та довговічність.

Варто зазначити, що часто саме те, як обраний матеріал використовується інженерами та виробниками, має найбільше значення, і це те, з чим зазвичай грає кожен бренд. Перш ніж ми перейдемо до деталей, варто врахувати наступні фактори при прийнятті рішення, який матеріал найкраще підходить для вас;

  • Вага: Ваш велосипед повинен бути достатньо міцним, щоб витримати вас і будь-який додатковий багаж, який ви плануєте перевозити у вигляді багажників, стійок або кріплень. Кожен матеріал має різні властивості міцності, втомлюваності та ударостійкості, але завжди існує компроміс між вагою та довговічністю. Ще один аспект ваги, який слід враховувати – це те, наскільки важливий для вас легкий велосипед. Наприклад, якщо ви прагнете до переваг у продуктивності, ніж до легкої ваги велосипед буде вище у вашому списку.
  • Призначення велосипеда: Якщо ви плануєте брати участь у перегонах, то ідеальним варіантом буде жорсткий, легкий велосипед вибір, звуження типу матеріалів на вибір. І навпаки, якщо ви подорожуєте або плануєте поїздку, яка вимагає тривалого перебування в сідлі і можливості перевозити речі, то довговічність є пріоритетом і знову ж таки звужує тип матеріалу для вибору.
  • Місцевість, де ви їздите: Може бути неочевидно, що ваш поштовий індекс може вплинути на тип матеріалу, з якого виготовлений велосипед, але врахуйте, що такі матеріали, як сталь, іржавіють у вологому кліматі. Такий матеріал, як алюміній, може бути кращим вибором з огляду на умови, але при цьому мати схожі характеристики зі сталлю.
  • Як довго ви плануєте користуватися велосипедом: Всі матеріали з часом втомлюються, але деякі швидше, ніж інші. Сталь іржавіє, якщо за нею не доглядати, але вона довговічніша за алюміній у довгостроковій перспективі. Карбонові та титанові рами мають надзвичайно високу втомлюваність, а це означає, що вони будуть служити довго, довго і довго.
  • Ваш бюджет: Бюджет часто є найбільшим фактором при виборі велосипед і, відповідно, його матеріалу. Узагальнюючи, в порядку від найдорожчого до найдешевшого, титан займає перше місце, за ним слідують вуглецеве волокно, алюміній та сталь. Як завжди, ключовим моментом є компроміс між тим, скільки ви готові витратити на результат, і тим, який ви хочете отримати.

Щоб допомогти вам краще зрозуміти різні матеріали, з яких виготовляються велосипедні рами, ми підсумували кожен з них матеріал типу, його властивостей, характеристик і, що більш важливо, як вони впливають на якість їзди.

Карбонове волокно

Вуглецеве волокно – це, безсумнівно, диво матеріал для сучасних велосипедів незалежно від дисципліни. Завдяки високому співвідношенню жорсткості до ваги, можливості налаштовувати форму рами, високій стійкості до втоми та експериментам, які він надає виробникам для створення будь-якого продукту, не дивно, що ми зараз живемо в епоху вуглецевих матеріалів. У той час як з деякими матеріалами важко працювати і вони мають обмежені можливості для дизайну, вуглецеве волокно легко піддається формуванню і може бути надано практично будь-яку форму відповідно до задуму виробника. Можливість кастомізації форм і способу використання матеріалів може зробити раму аеродинамічною, жорсткою, але при цьому гнучкою і легкою.

Вуглецеве волокно набуло популярності на початку 1990-х років після того, як було представлено у професійному велоспорті наприкінці 1980-х років. Матеріал був високо оцінений за його легкі властивості в порівнянні зі сталевими рамами того часу і швидко став матеріалом для вибір. Спочатку висока вартість, невисока якість вуглецевих композитів і методів виготовлення були бар’єром для широкого використання, але з часом всі ці показники неухильно поліпшуються. Перейдіть до сьогоднішнього дня, і вуглецеве волокно може бути інтегровано в практично компонент на велосипед. На додаток до своїх експлуатаційних переваг, при правильному виготовленні воно пропонує чудові результати стійкості до втоми в порівнянні з іншими матеріалами.

Переваги вуглецевого волокна: Високе співвідношення жорсткості до ваги, обмежений контроль над використанням матеріалу, спрямованість, низьке теплове розширення, стійкість до корозії, довговічність, міцність.

Мінуси вуглецевого волокна: Праця і знання для виробництва, потенціал поломки при переломі

Говорячи про вуглецеве волокно в велосипедах, важливо розуміти, що кінцевий продукт насправді є композитним матеріалом, виготовленим з самих вуглецевих волокон і смоли, яка діє як клей або зв’язуюча речовина, щоб утримувати і зміцнювати волокна разом. Набагато тонші за пасмо волосся, товщина вуглецевих волокон сильно варіюється. Ці окремі нитки вуглецевого волокна (філаменти) намотуються разом у “буксир”, який потім зазвичай сплітається в тканиноподібні листи. Смола часто є слабким і негнучким компонентом композиту, тому мета полягає в тому, щоб склеїти волокна якомога ближче одне до одного.

Вуглецеве волокно, що використовується у велосипедах, часто є односпрямованим, тому кут, під яким воно укладається, є надзвичайно важливим. Нашарування волокна під певними кутами створить міцність і жорсткість у потрібному напрямку. Наприклад, якщо сили, що діють на раму, протилежні напрямку укладання, вона стає міцною та стійкою до сили. Однак, якщо волокна розташовані під кутом, де волокна не можуть протистояти силі, вони будуть згинатися. Ключовим моментом у шаруватості є створення жорсткості та міцності там, де вона необхідна, одночасно забезпечуючи гнучкість в інших місцях, де це потрібно – те, що в індустрії часто називають “відповідністю”. Інші частини рами або просто дешевші карбонові рами можуть використовувати “ткане” вуглецеве волокно, яке забезпечує подібні характеристики у всіх напрямках, в яких воно прокладено.

Тип вуглецевого волокна є важливим фактором для кінцевого продукту, але не настільки важливим, як спосіб його використання. Вуглецеве волокно або жорстке, або міцне, але воно не може бути одночасно і тим, і іншим. Як наслідок, коли інженери розробляють раму, вони повинні розміщувати міцніші волокна в тих місцях велосипеда, де потрібна міцність, наприклад, у виносній трубі. У цьому місці волокна повинні бути здатні поглинати високі навантаження, щоб уникнути руйнування. Інші частини рами повинні бути жорсткішими, щоб оптимізувати передачу енергії, наприклад, нижній кронштейн. У рамах вищого класу використовуються волокна з високою жорсткістю, так звані “високомодульні” або “надвисокомодульні”. Варто зазначити, що не існує стандартної конвенції щодо назви вуглецевого волокна, тому те, що один бренд називає “надвисоким модулем”, навряд чи збігатиметься з тим, що заявляє інший бренд.

Деякі висококласні рами, такі як Big-Nine від Merida, стверджують, що вони виготовлені приблизно з 400 окремих шматків вуглецевого волокна. Складний процес вибору правильного вуглецевого волокна, армованого найкращою смолою, правильної техніки нанесення шарів, напрямку волокон та методу формування в кінцевому підсумку визначатиме продуктивність велосипеда. Жоден з цих факторів ніколи не створює хорошу раму з вуглецевого волокна, і тому дуже важливо пам’ятати про це, коли бренди продають рами з різною кількістю ниток вуглецевого волокна і тому подібне.

Недоліком вуглецевого волокна є те, що воно може тріснути під надмірним навантаженням, наприклад, від удару під час аварії або надмірного затягування болтів. Після того, як цілісність карбону порушується, матеріал може стати надзвичайно крихким і небезпечним для використання. На цьому етапі її потрібно або відремонтувати, або замінити.

Алюміній

Алюмінієві велосипедні рами є, мабуть, найпоширенішими в сучасній велоіндустрії, причому цей матеріал також широко використовується для різних компонентів. Алюміній як матеріал не дуже щільний, тому з нього можна формувати легкі конструкції, що робить його ідеальним для виготовлення велосипедних рам. Алюмінієві рами відносно дешеві у виробництві, особливо в порівнянні з рамами з вуглецевого волокна, які, як кажуть, виготовляються приблизно в 14 разів довше.

Плюси алюміній: Вартість і простота виготовлення, співвідношення міцності до ваги, корозійна стійкість.

Мінуси алюміній: Важко ремонтувати, втомлюваність

Як і у випадку з вуглецевим волокном, алюміній буває різних форм і завжди “легований” невеликим відсотком інших металів та мінералів. За межами матеріалу вибір, нещодавні розробки в технологіях виробництва дозволили зробити конструкцію рами індивідуальною, а отже, і якість їзди значно покращилася. На додаток до маніпулювання формами труб, товщиною стінок самих труб можна маніпулювати для створення легких і жорстких конструкцій. Результат називається “стикуванням” і, по суті, потоншує центр труб для зменшення ваги, зберігаючи при цьому міцність кінців у точці зварювання.

Труби прямого калібру не мають різної товщини, що забезпечує стабільні властивості міцності, тоді як труби з одинарним, подвійним і потрійним стикуванням створюють різну товщину, що дозволяє рамі витримувати точки високого напруження на кінцях труб без додаткової ваги в середині. Одношарнірні труби будуть товстішими з одного кінця, де міцність потрібна лише в певному місці, наприклад, в місці з’єднання нижнього кронштейну з підсідельною трубою. Труби з подвійним стикуванням товщі з обох кінців, наприклад, нижня труба, де потрібна додаткова міцність в місці з’єднання нижнього кронштейна і головної труби. Труби з потрійним стикуванням служать для тих же цілей, що і труби з подвійним стикуванням, але ще більше зменшують вагу в центрі. Додаткове виробництво, необхідне для досягнення різної товщини труб, збільшує вартість, тому найдешевші рами будуть прямими, тоді як найякісніші алюмінієві рами, як правило, мають потрійні стики.

Крім стикування, алюмінієві рами можуть бути оброблені за допомогою процесу, відомого як гідроформування. Гідроформування – це спосіб надання форми металам за допомогою прес-форми та рідини. Алюмінієві трубки поміщають у форму певної форми. Потім насоси впорскують рідину під надзвичайно високим тиском, змушуючи алюміній вдавлюватися в форму і приймати потрібну форму. Ця технологія зазвичай використовується для оптимізації форм труб для додаткової жорсткості, не вимагаючи додаткового матеріалу для посилення.

Маніпулюючи конструкцією рами, можна досягти легкого велосипеда, який є одночасно жорстким і гнучким. Маючи низьку щільність, при однаковій товщині він не такий міцний, як сталь, але набагато легший і більш стійкий до корозії.

Недоліком алюмінію є те, що він швидше втомлюється з часом, ніж вуглецеве волокно, сталь і титан. За умови правильного проектування та обробки, він може прослужити все життя, але це варто врахувати, якщо ви купуєте або будуєте “вічний” велосипед.

Вибираємо металочерепицю алюміній рама є найбільш економічно ефективним рішенням для тих, хто шукає продуктивність з мінімальними витратами.

Як це робиться

Після того, як з трубами були проведені маніпуляції та з’єднані (чи ні), їх потрібно з’єднати між собою, зазвичай це робиться за допомогою зварювання.

Зварювання TIG є найпоширенішим процесом і дає виробникам можливість продемонструвати свій досвід. Для зварювання TIG використовується той самий матеріал, що й для рами, і метою є створення гладкого, товстого, рівномірного шва по всьому діаметру з’єднувальних трубок. Погана якість виготовлення призведе до того, що зварний шов буде нерівномірно товстим і матиме зазори по всьому діаметру труб. Провідні світові виробники зараз використовують роботизовані зварювальні апарати для абсолютної послідовності.

Різні типи велосипедних рам

1) сталева рама:

Сталева рама – це велосипедна рама, виготовлена зі зварених двошарнірних, термічно оброблених сталевих труб з хромомолібденового сплаву. Вони можуть бути важкими і більш жорсткими, але забезпечують надійну роботу і, як правило, надійні. Сталеві рами зазвичай фарбують або покривають прозорим покриттям, щоб запобігти іржавінню.

2) рама зі сплаву:

Рами зі сплаву можуть бути виготовлені з нержавіючої сталі, алюмінію або титану. Рама зі сплаву (інша назва – “композит з металевою матрицею”) є найміцнішою та найдовговічнішою, але й найважчою. Хороший приклад велосипеда зі сплаву рама це Cannondale CAAD10 2010. Рами зі сплаву використовуються у більшості змагань. Велосипеди зі сплаву також можна побачити на перегонах BMX та трекових перегонах.

3) карбонова рама:

Вуглецеве волокно – це міцний і надзвичайно легкий матеріал, що робить їх найдорожчим типом велосипедних рам. Через дуже високу вартість рами з вуглецевого волокна здебільшого використовуються у професійних перегонах та спонсорських заходах. Однак ціна на карбонові рами знизилася, і вони стали більш доступними, ніж раніше. Вуглецеве волокно – дуже жорсткий матеріал, що робить їзду швидкою та плавною. Їзда також комфортна завдяки своїй гнучкості.

4) титанова рама:

Титанова рама складається здебільшого з титану, але може також містити алюміній, мідь або сталь. Титан – надзвичайно міцний, легкий метал, який, як правило, коштує дорого через свою рідкість і складність отримання у великих розмірах. Титан приблизно на 60% легший за сталь, завдяки чому він менше гнеться і ним легше керувати. Через свою легкість титан буде “жорсткішим” при їзді по пересіченій місцевості.

Як зварюють тріснуті велосипедні рами?

Тріщини на рамах зазвичай з’являються в певному місці. Існує три основні типи тріщин:

1) Верхня труба виникає, коли вага велосипедиста згинається вниз по рамі велосипеда, і сталь тріскається.

2) Тріщина з боку в бік виникає, коли зварювальний шов виходить з ладу через погане матеріал знання та процес або втома.

3) Тріщини на рамі виникають, коли рама тріскається під час зварювання, або через погані технології та процеси зварювання, або через неправильну товщину матеріалу.

Це найпоширеніші дефекти велосипедних рам. Процес зварювання тріснутої рами велосипед рама відрізняється для різних типів рам:

a) Як зварюються тріщини на сталевих велосипедних рамах?

Коли настає час заварювати зварні шви на сталевій рамі з тріщинами, стара приказка “практика удосконалює майстерність” швидко спрацьовує. Зварювальники Steel Cracked Bikes не поспішають і переконуються, що кожен зварювальний шов є точним і послідовним. Цей процес починається з точних інструментів, щоб забезпечити правильність усіх вимірювань. Вимірювання потім використовуються для створення креслення, щоб керувати процесом і досягти бажаних результатів. Наступним кроком є очищення та підготовка рами за допомогою шліфувальних машин, придатних для сталі. Після того, як все очищено, вони поміщають раму в джиг, який допомагає утримувати її на місці під час роботи над нею.

Будь-який зварювальник, що вартий своєї солі, завжди перевіряє якість своєї роботи перед тим, як завершити її. Це часто передбачає перевірку своєї роботи під збільшенням з одного або декількох кутів. Це допомагає гарантувати, що вони точно створили бажаний зварний шов. На додаток до якісного зварювання, зварювальники Steel Cracked Bikes переконуються, що кожен зварювальний шов вивірений таким чином, щоб гарантувати, що він залишиться незмінним протягом усього терміну служби вашого велосипеда.

Більшість зварювальників використовують різні заземлені стрижні та “допоміжні руки” для виконання зварних швів вашої рами. Довжина, діаметр і тип використовуваних стрижнів будуть відрізнятися у різних зварювальників.

зварювання, алюміній, велосипед, рама, матеріал, вибір

Довжина стрижнів важлива, але ще важливіше – це метали, з яких вони виготовлені.

б) Як зварюються потріскані алюмінієві рами велосипедів?

З часом в алюмінієвій рамі, яка прослужила довгий час, можуть з’явитися тріщини. З цим дуже важко впоратися, оскільки для цього потрібні нові інструменти зварювання тріснутого шматка. Це було б дуже проблематично для когось велосипед тому що процес вимагав би багато часу та енергії для його нового зварювання, щоб бути завершеним.

Але якщо ви знаєте цей процес і маєте навички зварювання алюмінієвих рам, ви можете змусити ці тріщини зникнути своєю маленькою рукою. Певні інструменти дозволять вам зробити це ефективно і досить швидко.

Потрібно використовувати зварювальний пістолет зі стрижнем або мідним дротом. Це тому, що це наблизить людину, яка виконує цю роботу, до металевої частини, що покривається. Тепло, що утворюється в результаті цього процесу, призведе до злиття двох шматків алюмінію, які потребують ремонту. Потім тепло дуже швидко охолоне, що призведе до його повторного застигання. Це утворює стабільний хімічний зв’язок між обома частинами алюмінію.

Процес також полегшується завдяки використанню флюсу. Це також використовується при позолоті, яку виконує ювелір. Флюс наповнений порошкоподібною речовиною, наприклад, оксидом срібла або олова. Порошок має здатність утворювати з алюмінієм металеві з’єднання, які потребують зварювання.

зварювання, алюміній, велосипед, рама, матеріал, вибір

Якщо ювелір недоступний, можна також використовувати срібло або оксид олова. Вони використовуються для зварювання алюмінію. Крім цього, також потрібен міцний клей. Він утримуватиме виріб на місці, щоб він не впав під час зварювання.

Зварювання алюмінієвої рами Зварювання алюмінієвої рами – це процес, який вимагає від вас дуже обережного та творчого підходу при виконанні завдання. Щоб забезпечити достатню міцність місця зварювання, необхідно дати йому час застигнути. Після процесу зварювання ваша робота допоможе підтримувати алюмінієву раму велосипеда протягом дуже тривалого періоду.

в) Як зварюються тріснуті вуглецеві велосипедні рами?

Карбонова рама – це твердий матеріал, що складається в основному з поліетилену високої щільності (HDPE), з деякою кількістю вуглецевого волокна та смоли. Передні вилки та задні дропаути, як правило, мають бронзові втулки, щоб додати стійкості, тоді як рульова труба часто виготовляється з алюмінію. Компанії виробляють тріснуту карбонову раму велосипеда за допомогою зварювання з’єднайте відповідний шматок назад за допомогою дугового зварювального апарату. Однак певні види зварювання, такі як дугове зварювання порошковим електродом і дугове зварювання вольфрамовим електродом (GTAW), дають інший результат, ніж звичайне катодне дугове зварювання (CAW), через різницю в методах їхнього виконання.

Тріснуті вуглецеві рами демонструють певний тип мікроструктури, який називається “карбонізація”, яка мало чим відрізняється від мікроструктури, виявленої в погано оброблених сталях. Процес карбонізації здійснюється шляхом нагрівання відповідного шматка до температури плавлення, але він по-різному призводить до появи тріщин у деформованому матеріалі. Утворення тріщини залежить від швидкості охолодження, що прискорюється якістю зварного шва та процесом.

зварювання, алюміній, велосипед, рама, матеріал, вибір

Скільки коштує зварювання тріснутої рами?

Скільки коштує зварювання рами для велосипеда? Ціна на карбонізацію може бути різною зварювання ціна може залежати від типу велосипеда, що ремонтується, його розміру та складності. Ціна може залежати навіть від майстерні або типу матеріалу, який використовується для ремонту. Рама, яка сильно потріскалася по всій довжині, коштуватиме дорожче, ніж менш пошкоджена. Ціна також може залежати від репутації майстерні, яка займається зварювальним ремонтом. Використання місцевої майстерні може заощадити гроші, але ви повинні зважити цей фактор з альтернативною вартістю перебування поза домом, коли велосипед потребує ремонту.

зварювання, алюміній, велосипед, рама, матеріал, вибір

Також важливо враховувати, чи ремонтуєте ви велосипед для себе чи для когось іншого. Якщо ви ремонтуєте свій велосипед, то витрати будуть невеликими порівняно з витратами для іншого велосипедиста. Велосипед іншого велосипедиста може бути не пристосований до такого ж ремонту, як ваш, тому цей фактор може допомогти у визначенні ціни.

Ви можете зробити кілька різних речей, щоб отримати найнижчу ціну за зварювання вашої рами. Одна річ, про яку кожен повинен знати, – це тип зварювання машина, якою ви збираєтеся користуватися. Дуговий зварювальний апарат краще зварює дуже тонкі метали, такі як алюміній, в той час як зварювальні апарати краще працюють з більш товстими матеріалами, такими як сталь і чавун.

Ще один спосіб заощадити на ремонті – це купити стару раму або деталі рами замість того, щоб платити додатково професіоналу, який зварить її для вас. Перевірте сайти на Craigslist та eBay у вашому районі, щоб знайти хорошу покупку. Якщо ви не можете знайти вживану раму, перевірте місцеві звалища; у них може бути старий велосипед з деталями, які ви можете використати для його ремонту. Однак є багато речей, які слід врахувати, перш ніж купувати вживану раму.

Іноді люди купують стару раму за 50 і наполягають на тому, щоб заплатити більше за її зварювання.

Першим кроком у ремонті тріснутої рами є її зварювання. Деякі люди відразу переходять до цього, але я не раджу цього робити, тому що ви не хочете, щоб слабкий зварювальний шов утримував частини вашої рами разом більше, ніж у вас вже є.

Наступним кроком, який більшість людей пропускають, є заміна трубок. Цей крок необхідний, тому що вам потрібно видалити старі трубки, які зараз потріскані та небезпечні. Якщо їх не зняти повністю і не замінити новими, тріщина може пройти через будь-які зварні шви, які ви збираєтесь зробити.

Третій крок – зробити кілька розмірених надрізів на рамі, щоб її можна було відшліфувати та відполірувати. Ці розрізи також необхідні для відновлення трубок та встановлення їх назад в раму.

Тут я вважаю, що більшість людей зупиняються і роблять свої помилки. Останній крок – повторне зварювання рами та підсідельного штиря. Зварні шви настільки слабкі, що їх можна легко розірвати, якщо не бути обережним. Пам’ятайте, що якщо ви зварюєте деталь скотчем або іншим клеєм, вам потрібно буде спочатку замінити його новим клеєм або іншим матеріалом.

Загальна вартість цієї реставрації склала близько 100. Сюди не входять трубки, близько 40 за пару, і підсідельний штир, близько 13. Це лише приблизні розрахунки, оскільки я не шукав їх у місцевому веломагазині.

Я надав розбивку кожного кроку щодо сировини та загальної суми доларів, витрачених на зварювання тріснутого велосипеда рама.

Чому не варто купувати тріснутий велосипед

Є кілька вагомих причин, чому ви не повинні купувати тріснутий велосипед. По-перше, тріщина зазвичай збільшується в довжину, поки не стане більшою. Відшліфована, але не згладжена тріщина збільшиться в довжину на кілька міліметрів за кілька поїздок. Також можливо, що тріщина стане глибшою, якщо ви будете їздити з важкою сумкою на плечі!

Це пов’язано з простою фізикою, що лежить в основі згинання рами. При згинанні рами під час спуску або при наїзді автомобіля ви спираєтесь на верхню частину нижнього кронштейна, і ваша вага спричиняє напруження як у горизонтальному, так і у вертикальному напрямках. Незгладжена тріщина збільшиться в довжину, а оскільки вона не згладжена, краї тріщини будуть гострішими, ніж якби використовувався алмазний круг.

Друга причина не купувати тріснутий велосипед – це те, що метал під ним може бути пошкоджений. Тріщина напружуватиме набагато тонші металеві деталі, такі як трубки, та стійки. Деталі, які зазнають таких навантажень, виходять з ладу через втому. Тріщина в рамі може пошкодити інші деталі, такі як застібки-блискавки, гальмівні троси та гальмівні магістралі.

Третя причина уникнути тріщин на велосипеді – низька якість зварювання та напівавтоматичне зварювання. Хороший зварний шов є гладким, без металевих згустків на поверхні шва. Крім того, краї хорошого зварного шва повинні бути закругленими, а не гострими чи квадратними.

Напівавтоматичні зварювальні апарати працюють швидше, ніж ручне зварювання, і потребують менше навичок, щоб виготовити прохідну раму.

Останньою (і найважливішою) причиною уникнення тріщин на рамах є те, що не всі дилери правильно ремонтують зламані рами. Наприклад, кріплення може бути “попередньо напружене” через надмірну силу, прикладену до підсідельної або верхньої труби в перпендикулярному напрямку. Будь-яке згинання рами призведе до того, що ця “попередня напруга” знову вийде з ладу.

Якщо ви знайдете веломагазин, який ремонтує тріснуті рами за допомогою зварювання, уважно огляньте зварні шви, перш ніж купувати їх. Переконайтеся, що зварні шви гладкі, без плям, без гострих країв. Перевірте зварні шви під різними кутами, включаючи 45, 90 і 135 градусів. Хороша рама буде рівномірно покрита нержавіючою сталлю під кожним кутом, і ви не повинні бачити жодних ознак домішок, таких як вуглець або пластик.

Якщо ви знайшли раму, яка виглядає готовою знову тріснути, запитайте власника магазину, чи може він довести вам, що нова рама не зламається знову. Власник магазину повинен мати можливість показати вам подібну раму, яка все ще використовується (ще не тріснула). Якщо в магазині немає подібних рам, не купуйте велосипед.

Якщо ви зацікавлені в покупці вживаного велосипеда рама, переконайтеся, що вона не була зафіксована надмірним затягуванням. Для цього шукайте ознаки “попереднього напруження” як на верхній, так і на нижній трубах. Також зверніть увагу на тріщини навколо отворів для заклепок.

Мінуси алюмінієвої рами велосипеда

Аналіз плюсів і мінусів велосипедів з точки зору їхньої вартості

  • Покришки в порівнянні з дроп-барами. Плоскі штанги
  • Плоскі педалі проти. Без кліпс
  • 700c проти. 26-дюймові колеса
  • Ланцюг vs. Ремінний привід
  • Трубка проти. Безкамерні велосипедні шини
  • Внутрішня втулка проти зовнішньої. Перемикач
  • Presta проти. Вентилі Schrader

Сталеві та алюмінієві труби для рам

Велосипедні рами зазвичай виготовляють зі сплавів. Сплав – це метал, який змішується з іншими металами та елементами. Мета використання сплаву – збільшити міцність або зменшити вагу рами. Існує кілька різних сплавів сталі та алюмінію з дещо різними характеристиками. Деякі метали піддаються термічній обробці для додаткової міцності. Тип використовуваного металу відіграє важливу роль у вазі, міцності та ціні рами.

Останні думки: Сталева проти алюмінієвої рами велосипеда

Вкладиші з алюмінієвої рами вибір між сталевою та алюміній велосипедна рама зводиться до ваги, ціни, довговічності, ефективності та комфорту. Є компроміси, на які вам доведеться піти. Не існує ідеального матеріалу для рами.

Якщо вам потрібен легкий або недорогий велосипед, алюміній, ймовірно, є кращим матеріалом для рами. Якщо ви цінуєте довговічність та комфорт, сталева рама може бути кращим вибором для вас. Можливість відремонтувати сталеву раму, якщо вона зламається, є приємним бонусом.

Якщо ви намагаєтеся їздити швидше, ви, ймовірно, віддасте перевагу алюмінію. Алюміній більш ефективний.Більшість велосипедистів, включаючи мене, не дуже переймаються продуктивністю. Ми їздимо заради розваги або транспортування. Не для найшвидшого часу. Яка б рама не була матеріал ви б не обрали, сподіваюся, цей гайд допоможе вам у прийнятті рішення.

Як ви ставитеся до дебатів про сталеві та алюмінієві рами для велосипедів?? Поділіться своїм досвідом та порадами у розділі Коментарі та думки власників нижче!

Переваги багажних рам

Багато велосипедистів вважають рами на колесах естетично привабливими та стильними. Зварені рами виглядають банально і не мають елегантних ліній, які притаманні рамам на колесах, навіть якщо вони не ламаються зварювання ідеальна/роботоподібна.

Рами з багажником виграють з естетичної точки зору, тому що:

  • З’єднання приховане.
  • Самі вилки є витвором мистецтва і можуть бути пофарбовані та пофарбовані різними способами.

Любителі класичних шосейних велосипедів часто обирають рами з багажниками просто заради зовнішнього вигляду.

Оскільки процес пайки відбувається за допомогою пальника, немає потреби в дорогому зварювальному обладнанні або досвіді зварювання.

Здебільшого паяння виконується за допомогою оксиацетиленового пальника, оскільки він неймовірно швидко нагріває ділянку. Проте, деякі люди використовують менш потужні пальники, оскільки температура плавлення срібла не така висока.

Оскільки пайка не пов’язана з електрикою, її можна виконувати в місцях, де немає електричної розетки.

Тим не менш, пайка непроста і має довгу криву навчання.

Під час пайки трубки не плавляться. Тільки наповнювальний стрижень. Таким чином, трубки з меншою ймовірністю перегріються і втратять структурну цілісність.

З цієї причини пайка вважається більш щадною для велосипедних трубок.

Паяні рами легше ремонтувати. Якщо трубка пошкоджена, виробник рами може нагріти місце з’єднання, щоб розплавити паяльний матеріал, вийняти несправну трубку і припаяти нову.

На відео нижче Пол Броуді замінює ланцюгові стійки паяної рами:

Pista Drops vs. Класичні дроп-бари (порівняння плюсів і мінусів)

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top