Який розмір гравійного велосипеда. Технологія виробництва ProMoldCore: Майбутнє рам

Як правильно вибрати розмір гравійного велосипеда

Коли справа доходить до вибору гравію велосипед, одним з найважливіших факторів, який слід враховувати, є розмір. Правильний вибір розмір може суттєво вплинути на ваш комфорт, продуктивність та загальний досвід їзди.

Щоб визначити правильний розмір, слід врахувати свій зріст, вагу, довжину міжсідельного шва та стиль їзди. Рекомендується проконсультуватися з професійним веломайстром, щоб переконатися, що ви вибрали ідеальний розмір. Правильно підібраний гравійний велосипед дозволить вам їздити ефективніше та безпечніше, а також запобігатиме можливим травмам, спричиненим неправильною посадкою.

Інвестуючи в гравійний велосипед правильного розміру, ви зможете насолоджуватися всіма перевагами їзди по гравію, такими як дослідження нової місцевості, збереження здоров’я та зв’язок з природою.

Якщо ви читаєте цю статтю, швидше за все, ви так само захоплені гравійним велосипедом, як і ми, і прагнете отримати ідеальний велосипед гравій велосипед, який доповнює вас. Але з чого почати??

Дозвольте нам провести вас у цьому епічному пошуку ідеального гравійного велосипеда за допомогою нашого всебічного Гравійний Посібник з вибору розміру велосипеда!

Важливість правильного розміру рами для гравійного велосипеда

Гравій велоспорт – це неймовірно популярна велосипедна дисципліна, яка поєднує в собі найкраще з шосейного, циклокросу та гірського велоспорту. Завдяки своїй універсальності та здатності долати широкий діапазон місцевості, гравійні велосипеди ідеально підходять для тих, хто шукає пригод та нових викликів.

Однак, щоб повною мірою насолодитися перевагами гравійного велосипеда, важливо придбати правильну раму розмір. Важливість правильного розміру рами неможливо переоцінити, оскільки він впливає не тільки на ваш комфорт, але й на загальну продуктивність та керованість на різних місцевостях.

Однією з головних причин вибору правильного розміру рами для гравійного велосипеда є забезпечення оптимального комфорту під час тривалих поїздок. Поїздки на гравійних велосипедах часто передбачають проведення годин у сідлі, перетинаючи різноманітну та пересічену місцевість.

Занадто великий або занадто малий для велосипедиста велосипед з часом призведе до дискомфорту, болю та втоми. З іншого боку велосипед правильний розмір рами забезпечить ідеальний баланс стабільності, контролю та комфорту, що дозволить велосипедисту насолоджуватися поїздкою без будь-яких небажаних відчуттів та болю.

Ще одним важливим фактором у виборі правильного розміру рами для гравійного велосипеда є вплив на керованість та продуктивність велосипеда.

Гравійний велосипед із занадто великою для велосипедиста рамою може здаватися громіздким і важким в управлінні, особливо при проходженні крутих поворотів або технічних ділянок бездоріжжя.

І навпаки, велосипед із занадто маленькою рамою може відчувати себе смиканим і нестабільним на високих швидкостях або на пухких гравійних поверхнях. Правильно підібрана рама забезпечить оптимальний баланс стабільності, маневреності та чутливості, надаючи водієві впевненості та контролю в різних умовах.

Крім того, правильний розмір рами також може позитивно вплинути на ефективність та потужність велосипедиста. Коли розмір рами правильний, велосипедист може прийняти більш природне та ефективне положення для педалювання, що дозволяє йому вкладати більше енергії в кожне натискання педалей.

Це може призвести до покращення загальної ефективності їзди на велосипеді та збільшення можливостей для підйому на гору. З іншого боку, неправильно підібрана рама може призвести до поганої механіки педалювання та марної витрати енергії, що зробить кожну поїздку більш складною та втомливою, ніж потрібно.

Щоб підібрати ідеальний розмір рами для вашого гравійного велосипеда, важливо враховувати різні фактори, включаючи ваш зріст, довжину шва та особисті уподобання в їзді.

Хоча виробники велосипедів зазвичай пропонують таблиці розмірів, засновані на зрості велосипедиста, важливо пам’ятати, що це лише орієнтири, а не остаточні відповіді.

Консультація в місцевому веломагазині, професійне припасування велосипеда або тестова їзда на кількох розмірах можуть додатково гарантувати, що ви правильно підберете раму розмір для вашої гравійної велосипедної пригоди.

Методи визначення правильного розміру велосипеда

Використовуйте таблицю розмірів та виміряйте свій зріст і внутрішню поверхню ноги

Вибір правильного розміру велосипеда розмір велосипеда має важливе значення для комфортної та приємної їзди. Неправильно підібраний велосипед може призвести до дискомфорту, зниження контролю та потенційно відбити бажання займатися цим здоровим і веселим видом спорту. Ось деякі з методів пошуку правильного розміру гравійного велосипеда, включаючи використання таблиці розмірів та вимірювання вашого зросту та внутрішньої сторони ноги.

Один з найпростіших способів визначити правильний велосипед розмір це звернутися до таблиці розмірів виробника. Більшість виробників велосипедів мають розмір таблиці, доступні на їхніх веб-сайтах, які надають рекомендовані розміри рам для різного зросту велосипедиста. Майте на увазі, що ці таблиці є загальними і не підходять для кожної моделі велосипеда, тому завжди корисно звернутися до додаткових джерел для визначення розміру.

Читайте також: Порівняння матеріалів для рам гравійних велосипедів: Алюміній, вуглець, сталь або титан?

Використовуючи таблицю розмірів, важливо знати, що різні типи велосипедів використовують різні одиниці виміру. Наприклад, для дорожніх велосипедів зазвичай використовують сантиметри, а для гірських – дюйми. Крім того, деякі марки велосипедів використовують розмір футболки (д.g., S, M, L) як більш простий спосіб позначення розмірів рам.

Ваш зріст є вирішальним фактором у визначенні правильного розміру велосипеда для вас. Щоб точно виміряти свій зріст, зніміть взуття і встаньте біля стіни, розставивши ноги на ширині плечей. За допомогою рулетки виміряйте відстань від підлоги до маківки голови. Це вимірювання зросту можна використовувати разом з таблицею розмірів, щоб визначити відповідний розмір велосипеда розмір для вашого тіла.

Вимірювання внутрішньої сторони ноги

Внутрішній обхват ноги, або внутрішній шов, є ще одним важливим фактором при виборі правильного велосипеда розмір. Щоб виміряти внутрішню частину ноги, встаньте, розставивши ноги на ширині плечей, і покладіть книгу між ногами, переконавшись, що вона знаходиться на одному рівні з підлогою. Виміряйте відстань від верхньої частини книги до підлоги, і ви отримаєте довжину внутрішнього шва.

Таблиці розмірів багатьох виробників містять вказівки, засновані як на зрості велосипедиста, так і на вимірах внутрішніх швів, що дозволяє більш точно оцінити відповідний розмір рами.

Тест-драйв та консультація експерта

Завжди, коли це можливо, настійно рекомендується відвідати місцевий магазин велосипедів, щоб протестувати велосипед перед покупкою, оскільки це дасть вам найкраще уявлення про те, чи підходить вам певний розмір рами, положення для їзди та геометрія велосипеда.

Експертний персонал у велосипед Магазини також можуть надати цінні поради щодо вибору розміру велосипеда і навіть запропонувати професійні послуги з підгонки велосипеда для досягнення оптимального результату.

Проконсультуйтеся з місцевими веломагазинами для більш точного визначення розміру

Коли справа доходить до вибору правильного розміру для вашого гравійного велосипеда, важливо враховувати різні фактори, такі як ваш зріст, обхват та тип велосипеда, якому ви віддаєте перевагу. Один з найкращих способів переконатися, що ви отримаєте найточніший розмір для вашого нового гравійного велосипеда – це проконсультуватися з місцевими веломагазинами.

У цих магазинах працюють досвідчені фахівці, які допоможуть вам визначити ідеальну посадку та нададуть цінні поради щодо правильного вибору розміру велосипеда.

Відвідування місцевого веломагазину має кілька переваг.

По-перше, вони можуть більш точно оцінити ваші розміри тіла та вподобання щодо їзди. Такий персоналізований підхід гарантує, що ви отримаєте індивідуальні пропозиції, засновані на ваших унікальних вимогах. Оскільки гравійні велосипеди бувають різних розмірів та конструкцій, отримання професійної думки може мати вирішальне значення для пошуку найбільш зручного та підходящого варіанту.

Крім того, місцеві магазини велосипедів часто пропонують практичний досвід.

Ви можете протестувати різні моделі велосипедів, що дозволить вам краще зрозуміти, як кожен розмір почувається на дорозі. Цей інтерактивний досвід надає вам додаткову інформацію, яка може бути надзвичайно корисною для прийняття остаточного рішення. Персонал також може запропонувати конкретні моделі велосипедів, які найкраще відповідатимуть вашим потребам і допоможуть вам зробити усвідомлений вибір.

Ще однією перевагою є багатство знань, якими володіють професіонали місцевих веломагазинів. Вони мають великий досвід роботи з різними типами клієнтів та їхніми вимогами до велосипедів. Цей досвід дозволяє їм враховувати безліч факторів при визначенні правильного розміру гравійного велосипеда для вас. Вони можуть запитати про ваші звички їзди, попередній досвід користування велосипедом і навіть про місцевість та умови, де ви плануєте їздити на гравійному велосипеді.

Важливість геометрії рами у гравійних велосипедах

Якщо ви зацікавлені в дослідженні бездоріжжя на двох колесах, гравійні велосипеди є найбільш універсальним варіантом. Геометрія рами гравійного велосипеда, розроблена для того, щоб бути комфортною, ефективною та здатною справлятися з нерівними поверхнями, відіграє важливу роль гравійний велосипедгеометрія рами відіграє вирішальну роль у визначенні його загальних характеристик. Дізнайтеся більше про важливість геометрії рами в гравійних велосипедах і про те, як вона впливає на різні аспекти вашої їзди.

Подовжена колісна база та кут нахилу виносної труби

Гравійні велосипеди, як правило, мають довшу колісну базу та менший кут нахилу вилки порівняно з дорожніми велосипедами. Довша колісна база забезпечує більшу стійкість на нерівних поверхнях, а менший кут нахилу виносної труби підвищує керованість велосипеда на низьких швидкостях і на технічному рельєфі. Ці особливості сприяють більш комфортній та контрольованій їзді, особливо під час крутих спусків або під час пересування кам’янистими, вкритими корінням стежками.

Поглинання вібрації та комфорт

Геометрія рами гравійного велосипеда також включає труби, призначені для поглинання вібрацій та підвищення комфорту під час тривалих поїздок по пересіченій місцевості. Вигнуті або пласкі ділянки в задньому трикутнику рами підвищують гнучкість, забезпечуючи більш плавний хід.

Деякі виробники також включають вібропоглинаючі еластомери або підвіску в підсідельний штир для подальшого підвищення комфорту. Ці особливості допомагають зменшити втому гонщика та підтримувати загальну якість їзди, незважаючи на те, що рами гравійних велосипедів часто важчі, ніж у дорожніх велосипедів.

Укорочений винос і вертикальне положення для їзди

Гравійні велосипеди, як правило, мають менший винос, ніж дорожні, що сприяє вертикальному положенню під час їзди. Завдяки цьому центр ваги велосипедиста переміщується над нижнім кронштейном, що полегшує контроль та утримання рівноваги на бездоріжжі. Хоча довші виноси покращують аеродинаміку і корисні під час час змагань, вони можуть погіршити керованість і комфорт їзди на бездоріжжі. Тому для гравійних велосипедів пріоритетом є простота керування та загальний комфорт завдяки короткому вильоту рульової колонки.

Кріплення для аксесуарів та універсальність

Багато рам гравійних велосипедів мають кріплення або точки кріплення для додаткових аксесуарів, таких як крила, клітки для пляшок, багажники та багаж. Ці опції підвищують універсальність велосипеда, роблячи його придатним для далеких подорожей, велоподорожей або поїздок на роботу за різних погодних умов. Геометрія рами дозволяє використовувати ці додаткові функції без шкоди для продуктивності та комфорту.

Обычная цена 450,590.00

Сертификация UCI: Одобрено

Включает в себя: Рама G21, Вилка, Руль, Подседельный штырь

Размер рамы: 45см,49см, 52см, 54см, 56см, 58см, 60см

Материал: Высокомодульное углеродное волокно Toray 800

Цвет: Арктический лёд / Пустынно-коричневый / На заказ

Велосипедная каретка: BBT-47

Головная труба рамы: Прямая 1-1/2”

Задний дропаут: Сквозная ось 12142

Держатель заднего переключателя (петух): Сменный

Вес рамы: Арктический мороз 1150гр (49 см) /-50 грПустынно-коричневый 1170гр (49см) /-50грБез покраски 1050гр (49см) /-50гр

Руль: H21 интегрированный руль из карбона

Размер руля: 400мм/420мм/440мм

Размер выноса: 80мм/90мм/100мм/110мм

Вес руля: 340/-15гр (420×90)

Вилка Подседельный штырь:

Вилка: 1 1/8-1 1/2, Сквозная ось 12100

Вес вилки: 475гр /-10гр (с отверстиями)465гр /-10гр (без отверстий)

Вес подседельного штыря: 204/-15гр

Совместимость:

Установка гальм: Дискові з плоским кріпленням

Прокладка кабелю: Внутрішня

Кріплення для пляшок : 4

Сумісність з бризковиками: Так

Сумісність з багажником: Так

Максимальна ширина шини: 700X53мм. 650BX2.1″

Додаткові аксесуари:

розмір, гравій, велосипед, promoldcore, виробництво

Максимально допустима вага велосипедиста: 110кг

розмір, гравій, велосипед, promoldcore, виробництво

Гарантія: 6 років

Зміна правил гри на ринку: Yoeleo G21

Їзда в майбутнє гравійний Yoeleo представляє свій новий шедевр – новий і потужний велосипед G21. Наповнений унікальними функціями та оптимізований для неперевершеного досвіду їзди, G21 є свідченням прихильності Yoeleo до інновацій, продуктивності та дизайну, орієнтованого на гонщика.

Звичайні велосипеди, як правило, мають виготовлення Метод, який все ще є звичайною практикою для більшості компаній, сьогодні приносить багато проблем. Традиційні методи викликають хвилястість на внутрішній частині рами і навіть збільшують вагу, що ускладнює досягнення продуктивності відповідно до заданих специфікацій карбонового листа.На відміну від традиційних методів, таких як нейлонові міхури, Виробництво ProMoldCore технологія дозволяє більш стабільно формувати внутрішню частину рами завдяки гнучкості та розтяжності латексу.Ми віримо, що краса навиворіт стосується всього, особливо наших фреймсетів. Використовуючи технологію ProMoldCore технологією, зовнішня та внутрішня частини карбонової дорожньої рами мають однакову якість, в результаті чого внутрішня поверхня є такою ж гладкою та без зморшок, як і зовнішня поверхня.Використання латексу збільшує тиск формованого латексного пакета, вирівнюючи внутрішню поверхню, покращуючи стисливість суміші, зменшуючи відходи смоли та дозволяючи виготовляти більш складні форми.

Система Yoeleo ProRoute

Система ProRoute Stem представляє подвійне монтажне рішення для внутрішньої прокладки кабелів, що забезпечує як повну внутрішню прокладку кабелів (Y-ICR), так і напіввнутрішню прокладку кабелів (S-YICR) за допомогою гладких, знімних розпірок. Така конструкція забезпечує безпроблемне встановлення.

З можливістю встановлення шин розміром до 53c, G21 переосмислює поняття універсальності. Ви можете легко адаптуватися до різних місцевостей та умов, посилюючи універсальні характеристики G21 і роблячи його єдиним велосипедом, який вам коли-небудь знадобиться для будь-якої пригоди.

Оптимізована геометрія для неперевершеної стабільності

Геометрія Yoeleo G21 оптимізована для їзди по гравію та оснащена функціями, які забезпечать стабільність на дорозі; довша колісна база, менший кут нахилу керма та коротший шток гарантують виняткову стабільність та комфорт навіть на найбільш нерівних поверхнях. Гальма G21 дозволяють вам повністю контролювати дорогу, якою ви їдете, незалежно від умов.

Будь-яка рама може подолати будь-яку місцевість, але G21 не просто долає різні місцевості – він підкорює їх усі. Міцна конструкція та широкий кліренс дозволяють йому їздити де завгодно, від найгладших доріг до найскладніших стежок. Будь-яка рама може впоратися з будь-якою місцевістю, але ніщо не може зрівнятися з G21.

Філософія дизайну

Зробіть його простим. В наших очах кожен “гравійний велосипед” знаходиться десь на межі між втомленим шосейним велосипедом, з одного боку, і гірським велосипедом, з іншого. Super Something – це приблизно 40% шляху вздовж цього спектру. Ми не прагнемо до повноцінної геометрії нової школи MTB. тому що в їзді по дорозі є щось справді цікаве велосипед там, де не варто. але й не закриваючи очі на розвиток геометрії велосипеда, який ми зробили за останні кілька років. Як правило, ці велосипеди мають трохи більший радіус дії. Вони розроблені з урахуванням того, що на них можна їздити зі штоком 50-90 мм для оптимальної керованості. Вони розроблені з урахуванням шин 700x42c, але будуть очищати більші або менші, залежно від того, де ви хочете їздити або що ви хочете спробувати. Тенденції приходять і йдуть, але ця рама налаштована на те, щоб залишатися надовго і відповідати тим стандартам, до яких ви завжди будете повертатися.

Посібник з підгонки

Super something розроблений з думкою про універсальність. Тим не менш, “базове налаштування” для цього велосипеда – це гравійний велосипед 700x42c з вилкою Anna Lee 70 мм та дроп-баром. Кожен розмір був розроблений для діапазону висот сідла, при цьому 70-мм винос знаходиться в середині діапазону. Як правило, ці велосипеди розроблені так, щоб відповідати зазначеному розміру. Якщо ви зазвичай катаєтесь на 54-му розмірі, вам, ймовірно, варто взяти 54-й, якщо ви зазвичай катаєтесь на 60-му, вам, ймовірно, варто взяти 60-й і т.д. Деякі райдери можуть віддати перевагу зменшенню розміру і встановити довший шток / більший підсідельний штир для більш агресивної посадки, в той час як інші можуть вибрати ще коротший шток для французької посадки і більш стабільної керованості. Для установки виносу/плоского руля я б рекомендував планувати довший шток (90-110 мм) або навіть підбирати розмір, якщо ви знаєте, що ніколи не захочете їздити з перепадів. Напишіть мені електронного листа, якщо у вас виникнуть запитання, я буду радий надати рекомендації. Ось висота сідла, яку я мав на увазі, виміряна від центру BB до вершини центру сідла.

48CM. 640мм до 680мм 56см. 720мм до 760мм52см. 660 мм до 700 мм 58CM. 750мм до 790мм54см. 690мм до 740мм 60см. 780 мм до 820 мм

Ці цифри є лише приблизними. Будь ласка, перевірте ще раз і запитайте нас або вашого веломайстра, якщо у вас є якісь запитання або сумніви.

Поширені запитання про Super Something

SuperSomething поставляється з готовими до запуску гальмами на стійці. Це гальма, які ми любимо для всіх наших особистих конструкцій за простоту регулювання, потужність та універсальність. Якщо ви хочете використовувати гальма з плоским кріпленням, вам потрібно буде замовити вставку з плоским кріпленням для дропаута з боку гальма та карбонову вилку з плоским кріпленням для передньої частини. Ви також можете використовувати адаптер від AS Solutions або компонентів Wolf Tooth, який дозволить вам використовувати сталеву вилку, що поставляється з рамою.

Рами Super Something перед фарбуванням покриваються антикорозійним покриттям, щоб назавжди захистити їх від іржі, не потрібно використовувати захисне покриття.

Super Something розроблений для трансмісії 1x, але можлива трансмісія 2x в залежності від бажаного розміру ланцюга.

Ви можете запустити стійки та крила на Super Something! Ми створили рами з шинами 700×50 мм, і крила все ще добре вписуються в них, хоча якщо ви живете десь у багнистій місцевості, ви, ймовірно, захочете використовувати шини максимум 48 мм для додаткового кліренсу.

Вилки мають корончасту головку, а також середню та дропаутову головки, які працюють практично з будь-яким переднім багажником. Задній кінець також має 4 боси, які чудово працюють з більшістю стійок.

Ось кілька порад для вашого веломеханіка. Рами Super Something використовують пряму рульову вилку 1-1/8, тому переконайтеся, що ваша гарнітура має розмір EC34/28.6 верхніх, EC44/30 нижніх. Цей розмір доступний майже для всіх сучасних виробників гарнітур і дозволяє встановити карбонову вилку (або навіть гравійну вилку), якщо ви бажаєте, просто замінивши нижню коронку на більшу, щоб вмістити конічну рульову (33 або 40). Ми зробили так, щоб ви могли легко замовити потрібну гарнітуру разом з оправою ТУТ.

Всі рами поставляються із затискачем підсідельного штиря та наскрізними осями.

Такі серійні оправи, як Super Something, виробляються в Тайвані.

Універсальна гарнітура. дорога, тверде покриття та бруд

Багато з вищезгаданих шин будуть надійним універсальним рішенням, якщо співвідношення між дорогою та бездоріжжям значно переважає на користь першої, або якщо ваші шляхи є м’якими. Однак, якщо ви будете їздити по асфальту і гравію, а обидві поверхні можуть бути досить жорсткими, вам знадобляться шини, які ви вже згадували. Подумайте про розбиті дороги, вкриті тріщинами та вибоїнами, та гравійні поверхні, вкриті камінням та схильні до бруду. тоді вам знадобиться справжній універсал.

Тут рисунок протектора буде трохи агресивнішим, але все ще залишатиметься щільно розташованим. Ідея полягає в тому, що на більш нерівних трасах шипи будуть копіювати рельєф і забезпечувати гідний рівень зчеплення, в той час як на більш гладких поверхнях обмежена відстань між шипами допоможе зменшити опір коченню, оскільки шипи з меншою ймовірністю кусатимуться. Хорошим прикладом такого рисунка протектору є шина Venture від WTB, яка відома як надійний універсал і пропонується у версіях 40, 47 та 50 мм.

Найкраще підходить для: Для гонщиків, які хочуть “взути і забути” Найкраща ширина: 40-47 мм

Рихліший гравій та більші камені

Коли траси стають трохи екстремальнішими, в ідеалі ви захочете, щоб малюнок протектора шини був більш агресивним. Тут опір коченню є меншою проблемою, натомість зчеплення та стійкість до проколів стають пріоритетом.

На цьому кінці спектру ви побачите шини для гравійних велосипедів, які починають виглядати набагато більш схожими на їхні аналоги для гірських велосипедів. шипи більші, як по висоті, так і по ширині, і, як правило, розташовані на більшій відстані, щоб полегшити зчеплення на пухкому ґрунті.

Як і всі гравій велосипедні шини, тут є різні ступені, і ви можете знайти шину, яка відповідатиме вашим умовам їзди. Наприклад, шина WTB Resolute розроблена як універсальна позашляхова шина шириною 42 мм з рисунком протектора, який може впоратися з різними типами бездоріжжя гравій. Шина Schwalbe G-One Bite має відкритий рисунок протектора на зовнішній частині, в той час як центральні блоки зсунуті ближче один до одного для зменшення опору.

Найкраще для: Для тих, хто подорожує поза мережею, і для тих, хто любить радикальний стиль Найкраща ширина: 42-50 мм

Грязь

Те ж саме стосується і ситуації, коли умови на трасі починають ставати все більш недбалими. Вам знову захочеться малюнок протектора з великою кількістю ламелей, але відстань між ними тут ще важливіша. великі зазори запобігають засміченню шини, що впливає на її ефективність.

Існують різні підходи до моделей для досягнення продуктивності в грязі. Panaracer поєднує квадратні плечові шипи з центральним прямокутним малюнком на шині GravelKing EXT, в той час як WTB Sendero використовує широко розставлені високі плечові шипи на плечі, але зближує їх по центральній лінії шини, щоб покращити опір коченню. Що стосується шини G-One Ultrabite від Schwalbe, яка призначена для брудних умов, то блоки нагадують ланки ланцюга і розташовані вертикально на плечовій зоні та горизонтально по центральній лінії.

Найкраще для: Гірських кіз та вершників, які не дають дощу зупинити гру Найкраща ширина: 47-50 мм

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top