Безкоштовні журнали про шосейні велосипеди. Скріншоти додатків

Безкоштовний ґрунтовий велосипедний журнали

Відомий на всю країну велосипедні журнали Бруд Rag and Bicycle Times, що видається в Піттсбурзі, щедро підтримує BikePGH, пропонуючи безкоштовний Підписка на Bicycle Times для всіх, хто став членом організації. Вони щойно збільшили свою підтримку, дозволивши нашим членам обирати між Bicycle Times АБО Бруд Rag журнали!

Бруд Rag був заснований у 1989 році, і з тих пір залишається чудовим форумом для гірських велосипедистів. У 2009 році Bicycle Times було створено, щоб зосередитись на інтересах повсякденних міських велосипедистів. Обидва журнали практичні поради, цікаві статті та огляди спорядження, які допоможуть вам розвинути свій інтерес до велоспорту.

Скористайтеся цією чудовою пропозицією та підтримайте місцеву організацію, що захищає інтереси велосипедистів.

Не є членом BikePGH? Приєднуйтесь сьогодні! Нам потрібно, щоб ви додали свій голос! Велосипед Pittsburgh працює над захистом прав велосипедистів та просуванням бачення зробити Піттсбург безпечнішим та приємнішим місцем для життя та їзди. Більше інформації на сайті: www.велосипед-pgh.org/membership

Параметри публікації

KTM 85 були оновлені і тепер працюють з вилкою WP AER43. Ця вилка містить повітряну камеру в лівій нозі, яка працює як пружина, і демпфер в правій нозі. Це означає, що вони також є окремою функціональною вилкою. Вони є простою вилкою, яку можна перевернути

Коли я нещодавно відновлював двигун на дизельному Фергюсоні, я помітив, що динамо потребує ремонту. Коли я збирав двигун, то відчув, що передній підшипник люфтить. Однак, оскільки час підтискав, і я хотів, щоб трактор працював

Однією з чудових особливостей, які роблять гігантські літаки такими популярними, є куленепробивний, зручний у використанні характер карбюраторів Walbro, якими оснащено більшість газових двигунів. Після того, як газовий двигун відрегульовано, його карбюратор більше не потрібно буде налаштовувати

Інша від: Australasian Бруд Велосипедний журнал

Ми маємо цей Torrot Motocross One вже більше шести місяців, і хоча нам з Джексоном дуже подобається жити з ним, я відчував, що чогось не вистачає. Я пригадую теплі спогади про те, як 30 років тому ми з батьком лагодили велосипеди в гаражі і вчилися

KIDZ GEAR RRP: 579.95 Доступно на сайті: www.mxstore.com.au Jett Lawrence Donut Pack – це набір з шести різних окулярів Donut Goggles зі смаком перегонів, упакованих в коробку з обмеженим тиражем. Це 100% найсвіжіше та найароматніше спорядження на треку. На 2023 рік,

У старі добрі часи до падіння Берлінської стіни ми не бачили багато техніки будь-якого типу з іншого боку залізної завіси, але ми бачили дивні CZ, і на сьогоднішній день вони справді були дивними, але вони були конкурентоспроможними. Ярослав Фальта пробіг з

Журнал Motocross Action

MOTOCROSS ACTION є журналом №1 у світі з мотокросу протягом останніх 40 років. Ми їздимо і ганяємо на всіх найновіших велосипедах, а також тестуємо найновіші запчастини та аксесуари для хоп-апу. Ми розкажемо вам, що є найгарячішим для кожного мотогонщика велосипед в наявності. Хочете бути ШВИДШИМИ на треку? Ми даємо вам поради щодо їзди та стратегії перегонів, які допоможуть вам бути в перших рядах, а також поради щодо тренувань та фітнесу, які допоможуть вам випередити конкурентів. Крім того, ми висвітлюємо події на U.S. та міжнародного мотокросу та суперкросу, що не має аналогів у жодному іншому виданні, з інтерв’ю з усіма найкращими гонщиками. Ми розповідаємо про те, що дійсно відбувається у спорті. У цьому додатку ви можете придбати поточні та минулі випуски (доступні в додатку) та завантажити їх на свій мобільний пристрій. Випуски, придбані в додатку, мають розширені можливості, включаючи спеціальні відеорепортажі про гонки, гонщиків, мотоцикли, товари, а також посилання на сайти всіх виробників. 12 номерів (за рік) за 8.99. Завантажуйте окремі номери за 5000.99 кожному. Підписка включатиме поточний випуск.

Опис в App Store

MOTOCROSS ACTION – це журнал про мотокрос №1 у світі, і це так протягом останніх 40 років. Їздимо та змагаємось на всіх найновіших велосипедах, тестуємо найновіші запчастини та аксесуари для хоп-апу. Ми розповідаємо, що таке гарячі налаштування для кожного bike в наявності. Хочеш бути ШВИДШИМ на треку? Ми даємо поради щодо їзди та гоночних стратегій, які допоможуть вам бути в перших рядах, а також поради щодо тренувань та фітнесу, які допоможуть вам випереджати конкурентів. Крім того, ми надаємо вам висвітлення U.S. та міжнародного мотокросу та суперкросу, що не має аналогів у жодному іншому виданні, з інтерв’ю з усіма найкращими гонщиками. Ми розповідаємо, що насправді відбувається у спорті. Цей додаток дозволяє купувати поточні та минулі випуски (доступні в додатку) та завантажувати їх на свій мобільний пристрій. Випуски, придбані в додатку, мають розширені можливості, включаючи спеціальні відеорепортажі про перегони, гонщиків, велосипеди, продукти, а також посилання на сайти всіх виробників. 12 випусків (один рік) за 8.99. Завантажуйте окремі випуски за 5000.99 з кожного. Підписка включатиме поточний випуск.

Якщо ви маєте інвалідність або вади здоров’я і потребуєте допомоги у доступі до нашого контенту, зв’яжіться з Мішель за адресою michelle@hi-torque.com

Цей додаток працює на базі GTxcel, лідера в галузі цифрових видавничих технологій, постачальника сотень цифрових онлайн-видань та мобільних журнальних додатків.

1 рік підписки за 8.99 або з одного номера за 5000.99.

Підписка починається з найновішого випуску з підтримкою електронної комерції на один рік з дати придбання. Ваша підписка буде автоматично поновлена через ваш обліковий запис в магазині додатків за 24 години до закінчення терміну дії підписки за ставкою 8.99 на один рік. Ви можете вимкнути функцію автоподовження за 24 години до закінчення терміну дії підписки, перейшовши до налаштувань свого облікового запису після покупки. Підписку не можна скасувати протягом активного періоду підписки.

Відмова від відповідальності: AppAdvice не володіє цим додатком і лише надає зображення та посилання, що містяться в iTunes Search API, щоб допомогти нашим користувачам знайти найкращі програми для завантаження. Якщо ви є розробником цього додатку і хочете, щоб ваша інформація була видалена, надішліть запит на takedown@appadvice.com і ваша інформація буде видалена.

Об’ємні прокладки для шин – як повітряна камера впливає на їзду

Очевидною перевагою шинних вставок є те, що вони дозволяють експлуатувати шини з нижчим тиском. Однак не так очевидно, що вставка зменшує об’єм повітря в шині, забезпечуючи більш прогресивне демпфування. У двох словах, використання пінопластової вставки в шині трохи нагадує додавання об’ємних прокладок до вилки: чим менший об’єм повітря і нижчий тиск, тим чутливіша повітряна камера до невеликих ударів. В результаті шина ефективніше фільтрує дрібні коливання траси, покращуючи комфорт їзди та зменшуючи втому рук. Ось чому ми завжди рекомендуємо використовувати вставки як спереду, так і ззаду. При сильних ударах вставки запобігають прогину шини, забезпечуючи додатковий захист від проколів і підтримку боковини при сильному стисненні. При однаковому тиску різниця між їздою зі вставкою та без неї досить велика. Частково це пов’язано з амортизаційними властивостями самої вставки, а частково – зі зменшенням об’єму повітря в шині. Як результат, колеса не так сильно відскакують на швидких кам’янистих ділянках або на неприємних кореневих килимах, забезпечуючи більш спокійне, впевнене керування.

Опір коченню та вага – недоліки шинних вставок

Найочевиднішим недоліком шинних вставок є додаткова вага. Перебуваючи на трасі, більша маса, що обертається, не впливає на велосипедБезпосередньо при керуванні велосипедом, використання нижчого тиску повітря збільшує опір коченню шини – хоча гумова суміш відіграє більшу роль, ніж фактичний тиск. Є ще одна річ, про яку слід пам’ятати: хоча вставки в шинах зменшують ймовірність проколів, неприємні проколи, які змушують вас їздити з внутрішньою камерою до кінця дня, можуть бути дуже болючими, якщо тільки ви не можете швидко заскочити до машини, щоб залишити вставку в багажнику.

Як уже згадувалося, найбільша перевага шинних вставок полягає в тому, що вони запобігають пошкодженню шин і дисків. Однак вони також приносять інші переваги на трасі, такі як додаткова стабільність боковини і той факт, що ви можете використовувати нижчий тиск в шинах, дозволяючи шині деформуватися навколо коренів і каміння, а не підстрибувати над ними, таким чином дозволяючи вам генерувати більше зчеплення з дорогою. Крім того, шинні вставки гасять менші вібрації, надаючи вам більший контроль над автомобілем велосипед і заощаджуючи енергію. Загалом, більшість шинних вставок покращать характеристики вашого велосипеда на спусках, але ви повинні знати, що більша вага та маса обертання є частиною пакету.

Найкраща шинна вставка: Rimpact PRO V2

Всі вставки в цьому тесті мають чіткий вплив на керованість велосипеда і помітно покращують характеристики на спусках. Проте, шина, яка забезпечує найкраще поєднання захисту від проколів, продуктивності на трасі та ваги – це Rimpact PRO V2. При цьому лише трохи збільшуючи вагу вашого автомобіля велосипед, вона пропонує значне покращення комфорту, стабільності та зчеплення з дорогою, чудово витримуючи конкуренцію з важкими конкурентами в цьому тесті. Величезний заряд впевненості та заслужена перемога в тестуванні!

безкоштовно, бруд, велосипед, журнали

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником ENDURO, ви допоможете забезпечити стійке майбутнє для високоякісного гірського велосипед журналістика. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Simon Kohler Фото: Mike Hunger Mike Hunger

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top