Виготовлення залізничного велосипеда. Як дістатися з острова Намі до залізничного вокзалу Канчхон

Одноденна поїздка на острів Намі, залізничний парк Канчхон та маленьку Францію з Сеула

УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ: Деяка інформація на цьому веб-сайті могла змінитися з моменту написання статті. Продовжуючи читати цю статтю, ви погоджуєтеся з нашими Умовами використання та Відмовою від відповідальності та перевіряти будь-яку інформацію перед тим, як діяти. Будьте в безпеці!

РОЗКРИТТЯ: Деякі з наших статей можуть містити партнерські посилання або спонсорство (розкрито внизу).

Ми пропустили Намі Острів під час нашої першої подорожі до Сеула, головним чином тому, що ми тоді не захоплювалися корейськими дорамами. У мене склалося враження, що острів Намі цікавий лише шанувальникам дорам на кшталт “Зимової сонати”. Як виявляється, його привабливість набагато ширша, ніж це.

Простіше кажучи, острів Намі є обов’язковим для відвідування для всіх, хто подорожує до Сеула. Окрім того, що це казково красиве місце, воно ще й цікаве, не схоже ні на що, що ми коли-небудь відвідували. Острів має дитячу якість, що нагадує про фей, ельфів та інших грайливих духів. У дорослому віці ми відносимо їх до фантастики, але тут вони цілком можуть існувати. Принаймні, це те, що ви відчуваєте, перебуваючи тут.

І якби це було недостатньо цікаво, острів Намі офіційно відомий як Республіка Намінара, крихітна мікронна держава з власним паспортом і прапором. Я чув про мікронержави раніше, але ніколи не був в одній з них. Мене тягне до дивних місць, і острів Намі настільки ж цікавий, наскільки це можливо.

Ви можете легко відвідати острів Намі самостійно, і я поясню, як це зробити, нижче, або ви можете відправитися в пакетний одноденний тур, що ми і зробили. Нас забрали з визначеного місця в Сеулі і відвезли на острів Намі, в залізничний парк Канчхон і в Маленьку Францію, і все це за один день. Ось чого можна очікувати від цього туру.

ВІДВІДАТИ ОСТРІВ НАМІ ШВИДКІ ПОСИЛАННЯ

Щоб допомогти вам спланувати поїздку на острів Намі та в Сеул, ми зібрали посилання на рекомендовані готелі, екскурсії та інші туристичні послуги тут.

ГОТЕЛІ СЕУЛА

Рекомендовані готелі в Мьондуні, одному з найкращих районів для проживання для тих, хто вперше приїжджає до Сеула.

ПУТІВНИК ПО СЕУЛУ

Якщо ви відвідуєте Сеул вперше, то обов’язково перегляньте наш детальний путівник по Сеулу. Він розповість вам все, що вам потрібно знати – коли їхати, де зупинитися, де поїсти і т.д. – щоб допомогти вам спланувати вашу подорож.

ЗМІСТ ПУТІВНИКА

Острів Намі це крихітний острів у формі півмісяця острівець близько 63 км від Сеула. Коли я кажу, що він крихітний, я справді маю на увазі крихітний. Острів має окружність всього 5 км, тому ви можете дослідити весь острів менш ніж за день. Розташований посеред річки Хан, острів раніше формувався сезонними дощами, але будівництво дамби Чхонпхьон в 1944 році перетворило його на постійний острів.

Сьогодні, Намі Острів є відомою туристичною визначною пам’яткою та одним з найпопулярніших напрямків одноденних поїздок з Сеула, приймаючи мільйони відвідувачів щороку. Значною мірою його популярність пов’язана з успіхом корейського драматичного серіалу “Зимова соната”, який частково знімався на острові.

Цікаво, що острів Намі оголосив про свою культурну незалежність від Південної Кореї в 2006 році і зараз визнаний як мікронація з власним прапором, валютою, паспортом та національним гімном. Насправді вам потрібна “в’їзна віза”, щоб поїхати туди! про це нижче.

залізниця, велосипед, намі, острів, ганчхон

Республіка Намінара

Проголосила свою незалежність від Республіки Корея у 2006 році, Намі Острів є мікронержавою, яка офіційно відома як Республіка Намінара.

Згідно з Вікіпедією, мікронержава – це утворення, яке претендує на статус незалежної нації або держави, але не визнане світовими урядами або великими міжнародними організаціями. Я не знав, що острів Намі – це мікронація, тому це мене ще більше схвилювало. Я бачив документальні фільми про диваків, які створюють свої власні мікронації, але ніколи не був у жодній з них.

Перш ніж ви зможете сісти на пором на острів, вам потрібно буде спочатку придбати “в’їзну візу”. Вартість квитка становить 16 000 вон і включає проїзд на поромі в обидва боки. За 58 000 KRW ви навіть можете отримати паспорт, який дає право на необмежений доступ до Республіки Намінара протягом одного року! І не хвилюйтеся, хоча Республіка Намінара має власну валюту, на острові приймають корейські вони.

Вас зустріне ось така печатка (чи то люк?) після приземлення в Республіці Намінара.

Як дістатися до Намі Острів

Якщо ви не за кермом, то є чотири способи дістатися до поромного причалу острова Намі з Сеула.

ШАТЛОНОМ: Це найпростіший і найзручніший спосіб дістатися до острова Намі з Сеула. Ви можете забронювати маршрутний автобус в обидва кінці через Klook.

НА МЕТРО: Сідайте на метро до станції Gapyeong з будь-якого місця в Сеулі. Наприклад, від Сеульського вокзалу поїздка займає близько 1 години 40 хвилин і коштує близько 2,450 KRW в обидва боки (з карткою T-money). Ви можете перевірити веб-сайт Сеульського метрополітену, щоб спланувати свій маршрут. Від станції Gapyeong приблизно 5 хвилин їзди на таксі (близько 5,000 KRW) або 20 хвилин ходьби до поромного причалу.

Швидкісним поїздом ITX: їдьте на метро до станції Yongsan. Від станції Yongsan сідайте на поїзд ITX-Cheongchun до станції Gapyeong. Квиток коштує близько 5,900 KRW за економ-клас та 5,600 KRW за стояче/незарезервоване місце. До станції Gapyeong від станції Yongsan потрібно трохи менше години, щоб дістатися до станції Gapyeong. Бажано купувати квитки заздалегідь, це можна зробити на сайті Korail. Введіть наступні дані: Тип подорожі – Звичайний, Шлях подорожі – Прямий, Станція відправлення/прибуття – Yongsan/Gapyeong, Тип поїзда – ITX-Cheongchun. Роздрукуйте підтвердження та пред’явіть його разом з паспортом кожного пасажира для отримання квитків на стійці Korail на станції Yongsan. Від станції Gapyeong приблизно 5 хвилин їзди на таксі (близько KRW 5,000) або 20 хвилин пішки до поромного причалу.

ГРУПОВА ЕКСКУРСІЯ: Це те, що ми зробили. Ми поїхали на Nami Екскурсія по острову / залізничному парку / Маленькій Франції, яка дала нам близько 3 годин Острів Намі. Якщо ви не суперфанат Зимової Сонати і хочете залишитися на острові якомога довше, то 3 годин вам буде достатньо. Ви можете придбати квитки на екскурсію “Острів Намі / Залізничний парк / Маленька Франція” через Klook.

Після того, як ви прибули до поромного причалу та придбали в’їзну візу, ви можете потрапити на острів одним із двох способів. Перший варіант – поромна переправа. Пором відправляється кожні 30 хвилин з 7:30 до 9 ранку, кожні 10-20 хвилин з 9 ранку до 6 вечора, і знову кожні 30 хвилин з 6 вечора до останнього порома о 9:40 вечора. Вартість поромної переправи вже включена у вартість вашої в’їзної візи.

Я спочатку не повірила нашому гіду, коли він сказав, що можна покататися на зіплайні на острів Намі Намі Острів, але виявляється, ви можете. За 49 000 KRW (в’їзна віза включена) ви можете здійснити полювання на Ітана і прилетіти в Республіку Намінара на тролейбусі. Він відкритий цілий рік, хоча я впевнений, що він більш популярний, коли на вулиці не дуже холодно.

залізниця, велосипед, намі, острів, гангчон

ГАНЧХОН ЗАЛІЗНИЧНИЙ ПАРК

Неподалік від острова Намі знаходиться залізничний парк Канчхон, наша наступна зупинка в сьогоднішньому турі по трьом паркам. Він використовує колії, якими їздив старий потяг Mugunghwa, що курсував цим маршрутом понад 70 років.

Коли в 2010 році відкрилася лінія Gyeongchun Line, що з’єднує Сеул і Чунчхон, ця залізнична лінія була припинена і перетворена на залізниця де відвідувачі можуть крутити педалі вздовж колії, милуючись краєвидами річки Буханган.

Наш візит до парку Залізниця Парк був включений у наш тур, але зазвичай він коштує 35 000 KRW за двомісний рейковий велосипед і 48 000 KRW за чотиримісний. Ви можете легко відвідати це місце самостійно на метро. Просто їдьте на сеульському метро до станції Gimyujeong, вихід 1, а звідти приблизно 4 хвилини пішки до залізничного парку.

Не хвилюйтеся, якщо ви відчуваєте, що недостатньо підготовлені для цього. Це не обов’язково. Залізничний парк залізниця більшу частину шляху велосипедисти тягнуться вздовж колій з підтримкою. Я не пам’ятаю, яка довжина колії, але ми пройшли її приблизно за 30 хвилин.

Ми були занадто близько, але ви повинні тримати безпечну відстань близько 10 метрів від велосипеда, що їде попереду вас. Якщо ви в них в’їхали, то вам доведеться заплатити за збитки, тому тримайте дистанцію!

Хіба це не прекрасно? Багато ділянок колії засипало снігом. Як і від острова Намі, я не очікував багато чого від залізничного парку, але в підсумку я чудово провів час.

Ви проходите через кілька тунелів, де на вас чекають світлові шоу з музикою та піротехнікою. Це було досить круто! Я опублікую кадри з нього у відео, яке незабаром зроблю про сьогоднішню поїздку.

Залізничний парк Канчхон

Години роботи: 9AM-6PMCost: 35 000 KRW (двомісний) / 48 000 KRW (чотиримісний)

Як дістатисяНа метро до станції Gimyujeong, вихід 1. Звідти приблизно 4 хвилини пішки до залізничного парку.

Вертикальна стійка для велосипедів Stashed SpaceRail

РЕЙТИНГ Винятково

НАЙКРАЩЕ: Зберігання великої кількості велосипедів у компактному просторі. Чудово працює з будь-яким стилем велосипед, дорога, гори, діти, навіть велосипеди з товстими шинами.

МІСТКІСТЬ: 1 – 12 стандартних велосипедів. При правильному кріпленні, додаткові велосипеди можуть бути додані за допомогою комплектів подовжувачів

ВСТАНОВЛЕННЯ: Може бути встановлений безпосередньо на стельові балки або на стіну за допомогою настінного кріплення

  • Швидко та компактно зберігає різноманітні велосипеди – навіть велосипеди з товстими шинами!
  • Стійка може кріпитися на стіну або стелю (навіть на кутові стелі)!)
  • Пересувні гаки легко ковзають по рейці, забезпечуючи легкий доступ до всіх велосипедів
  • Гачки фіксуються під час завантаження, щоб запобігти їхньому скочуванню
  • Гачки повертаються, що дозволяє повертати велосипеди для більшої відстані між ними (кермо може бути звернене до стіни)
  • Розсувні гаки мають відбійники, щоб запобігти контакту осей велосипедів
  • Додаткові комплекти дозволяють подовжити рейлінг за потреби
  • Може вмістити до 12 велосипедів або більше при належній підтримці!
  • Подвійний гак дозволяє ставити дитячі велосипеди один на інший
  • Велика вантажопідйомність – 65 фунтів. на один гак, 260 фунтів. на рейку
  • Може бути несумісним з деякими електровелосипедами (65 фунтів). обмеження по вазі на гак)
  • Дорогий у порівнянні з саморобними варіантами

Стельовий вертикальний багажник для велосипедів Stashed SpaceRail – результати нашого тестування

Протягом останніх 10 років зберігання велосипедів було головною проблемою в нашому будинку. Переглянувши понад 300 різних дитячих велосипедів усіх розмірів, ми зрозуміли, що велосипеди тут плодяться, як кролики… і встигнути за ними завжди було складно. Ми використовували майже всі існуючі системи і змусили їх працювати, але ми завжди шукали щось краще.

Коли я натрапив на це відео про розсувну рейку для зберігання велосипедів, зроблену своїми руками, я подумав, що знайшов наш святий Грааль. Ми зібрали деталі і збиралися замовити, коли натрапили на Stashed Products.

Дізнавшись більше про систему Stashed Products SpaceRail, ми виявили три проблеми з рейковим вертикальним сховищем для велосипедів, з якими навіть не підозрювали, що зіткнемося: (1) удари осей, (2) переповненість керма, (3) гачки, що вислизають.

Незважаючи на те, що вони дорожчі (навіть зі знижкою, яку вони надали, щоб полегшити цей огляд), ми вирішили ризикнути з системою Stashed Products (оскільки навіть Алекс у відео “Зроби сам” згадував у коментарях та думках власників, що він би замовив Stashed). Останнє, чого ми хотіли, – це зробити своїми руками ще одне “нормальне” рішення для зберігання велосипедів.

Як тільки ми встановили систему SpaceRail, ми швидко були зачаровані якістю, функціональністю та простотою використання системи. І звичайно, це економить нам тонни місця в гаражі. Через планування нашого гаража ми встановили стелаж на плаваючу полицю замість стелі, але стелаж можна встановити безпосередньо на рівну стелю, нахилену стелю або на стіну за допомогою системи настінного кріплення.

Як і чому працює система SpaceRail

Система Stashed SpaceRail складається з алюмінієвої рейки, на якій розміщуються окремі велосипед гачки на рухомих човниках. Кожен гак має власний колісний човник, який може незалежно ковзати вправо або вліво по доріжці.

Якщо на рейці розміщено кілька шатлів, окремі велосипеди висять вертикально на гачках і ковзають вздовж рейки, забезпечуючи більш компактне зберігання та полегшуючи доступ до них. Ми випробували і полюбили інші стельові велосипедні стелажі, такі як Saris Cycle Glide та Racor Bike Lift, але ці системи зберігають велосипеди горизонтально і не настільки універсальні.

Окрім виняткової якості та дизайну, система Stashed має три унікальні особливості, які вирішують три основні проблеми розсувних стелажів для зберігання: (1) зіткнення осей, (2) затіснення керма, (3) з’їжджаючі гаки.

Унікальна особливість №1: відбійники для запобігання ударів осей

Кожен шаттл також має чорні циліндричні бампери (жовта стрілка на зображенні вище) на кінцях, які діють як розпірки або відбійники всередині рейки. При зсуванні гачків ближче один до одного, бампери контактують один з одним, що не дозволяє вам штовхати велосипеди досить близько, щоб осі або вилки могли вдаритися один об одного.

Ці бампери необхідні для широких гірських велосипедів, які є в нашому парку, але якщо ви зберігаєте вузькі шосейні велосипеди, бампери можна не встановлювати під час монтажу. Якщо ви хочете пізніше зняти бампери, ви можете зняти торцеву кришку рейки, а потім зняти бампери з окремих шатлів.

Унікальна особливість №2: поворотний гак для запобігання переповнення керма

Після встановлення на рейці кожен гак може обертатися на 360°. Поворотний гак системи SpaceRail – це частина їхнього секретного соусу, який дозволяє встановлювати велосипеди набагато ближче один до одного, ніж саморобні системи рейкових гаків. Обертаючи велосипеди спереду назад (кермом вперед або назад), а не вгору або вниз (переднім колесом вгору або вниз), як на традиційному гаку, велосипеди можна розмістити ближче один до одного з набагато меншою ймовірністю контакту.

На нашому традиційному стелажі зі стандартними вкручуваними гачками ми розміщували велосипеди, завантажуючи їх поперемінно переднім колесом догори, а потім заднім колесом догори, щоб допомогти змістити кермо, але широке кермо гірських велосипедів все одно викликало проблеми. У системі Stashed тепер є чотири позиції (переднє колесо вгору або вниз у поєднанні з кермом вперед або назад) для завантаження велосипедів замість двох. Набагато легше отримати більш щільну відстань між велосипедами з набагато меншою кількістю дотиків.

Як показано на схемі нижче, зміщення керма дозволяє розмістити ту саму кількість велосипедів у більш тісному просторі. У цій конфігурації на шатлах не використовувалися бампери, щоб забезпечити більш щільне з’єднання гачків.

Додаткові функції стелажа SpaceRail

Доступ до велосипедів

На додаток до можливості розмістити велосипеди ближче один до одного, система SpaceRail дозволяє легко отримати доступ до велосипедів, розташованих в середині вашого парку. Просто спускайте велосипеди з рейок один за одним, доки не буде достатньо місця для доступу до потрібного велосипеда.

Наявність простору для спуску велосипедів по рейці також є причиною, чому ви не хочете розміщувати занадто багато гачків на одній рейці. Stashed пропонує 4 гачки для кожної рейкової секції (кожна секція – це волосся під 4 фути). У нашому варіанті ми трохи розтягнули його і маємо 14 гачків на 3 секціях рейки.

Подвійний гачок для дитячих велосипедів

Stashed також продає “подвійний гак”, який дозволяє вертикально поставити два дитячих велосипеда один на одного. Подвійний гак просто з’єднує другий велосипед з нижньою шиною першого велосипеда (верхня шина якого з’єднана з основним гаком).

Чохли для педалей

При зберіганні велосипедів впритул один до одного контакт педалей з рамами майже неминучий. Щоб запобігти пошкодженню велосипедів, Stashed пропонує чохли для педалей.

Виготовлені з товстого м’якого матеріалу, чохли доступні в трьох розмірах і легко надягають на педалі. Ми виявили, що вони особливо корисні для запобігання пошкодженням від металевих шпильок на педалях гірських велосипедів.

Кожен чохол також має тканинний гачок, щоб ви могли легко зберігати чохли на гачку SpaceRail, коли велосипед не використовується.

Встановлення прихованої шини Stashed SpaceRail

На момент написання цього огляду система SpaceRail пропонувалася лише зі стельовим кріпленням, але зараз вони пропонують систему настінного кріплення! Ця система настінного кріплення поставляється з “L”-подібними кронштейнами, які кріпляться до шпильок у вашій стіні.

Перед замовленням, будь ласка, обов’язково прочитайте детальний посібник з монтажу SpaceRails, який включає в себе деталі та вимоги до систем настінного та стельового кріплення. Також майте на увазі, що дуже важливо правильно прикріпити рейку до стельових балок або настінних шпильок. Кріплення просто до гіпсокартону не закінчиться добре!

Кріплення до плаваючої полиці (наше настінне кріплення “зроби сам”)

Оскільки Stashed ще не пропонували свою версію настінного кріплення, коли ми купували наш стелаж, а 10-футова стеля в нашому гаражі не дозволяла нам кріпити його до стелі (гачки було б важко дістати), тому ми вирішили встановити SpaceRail на плаваючу полицю, зроблену своїми руками. Ми побудували нашу полицю з 2х4 та ДСП і закріпили її за допомогою шпильок у стіні та ланцюгів, встановлених між стельовими балками та полицею.

Систему SpaceRail абсолютно точно можна встановити на 10-футовій стелі, але ви, швидше за все, зможете вішати велосипеди лише за заднє колесо, що обмежує кількість конфігурацій. Якщо ви дуже високий або дуже сильний, то висіти за переднє колесо на 10-метровій стелі також не повинно бути проблемою

Однак, витягнувши кріпильні кронштейни для SpaceRail з упаковки, ми зрозуміли, що вони мають ширину понад 4 дюйми, тому ми не змогли прикрутити їх до нижнього краю полиці шириною 2 дюйми.

Щоб забезпечити ширшу основу, ми просто додали додаткові опори 2×4, де будуть встановлені кріпильні кронштейни.

Після того, як всі опори були встановлені, два розширення були легко додані до нашого оригіналу рейка (через чорні з’єднувальні елементи), і ми були готові додати гачки!

Залізничний велосипедний курс в Канчхоні

Рейковий велосипед Gangchon Rail Bike відправляється зі станції Gimyujeong. 40-хвилинний маршрут проходить повз рисові поля, річки та гори з ідеальними краєвидами протягом всієї подорожі.

Найкраще відвідувати навесні або восени, коли погода не надто спекотна, але й не холодна.

Моя улюблена частина Канчхону Rail Bike це тематичні тунелі. Ми почали з “Бульбашкового тунелю”, де нас оточували бульбашки та мила, весела музика.

Далі був “Тунель вечірок” зі стробоскопами та дискотечною музикою.

Для всіх романтиків на залізничному велосипеді Gangchon Rail Bike також є “Тунель кохання” з відповідною музикою та освітленням.

Останній відрізок закінчується “VR-тунелем”, де ви зможете постріляти в уявних монстрів та лиходіїв!

Мальовнича поїздка на поїзді

В кінці курсу Канчхон Проїхавши курс Rail Bike, ви доїжджаєте до зупинки, де можна придбати напої та закуски.

Звідси ви пересідаєте на “Романтичний поїзд”. Це коротка 15-хвилинна поїздка на поїзді вздовж річки Буханган, і це чудовий, розслабляючий спосіб завершити ваш досвід подорожі на рейковому велосипеді Ганчхон.

Ви прибудете до Старого Ганчхон Станція, яка більше не функціонує, тому не плутайте її з офіційною станцією Gangchon, яка знаходиться поруч.

Трансфер до станції Gimyujeong

Від старої станції Гангчон вам потрібно сісти на безкоштовний автобус до станції Гімючон.

Я повернувся до Сеула, тому пропустив маршрутку і поїхав прямо на станцію Gangchon, щоб сісти на метро в Сеулі.

Щоб дістатися до станції Гангчон від Старої станції Гангчон, поверніть ліворуч, як тільки вийдете з “Романтичного поїзда”, і йдіть по дорозі близько 15 хвилин. Це буде праворуч від вас.

Різниця між Gapyeong Rail Bike та Gangchon Rail Bike

Так, є два рейкові велосипеди, розташовані в межах 20 хвилин один від одного, обидва розташовані недалеко від острова Намі.

Отже, який із них кращий? Залізничний парк Гапйонг або залізничний велосипед Гангчон?

Чому вам слід вибрати залізничний велосипед Gapyeong

Gapyeong Rail Bike є найближчим з двох залізничних парків до острова Намі і зручно розташований за 2 км від станції Гапйонг. З іншого боку, залізничний велосипед Gangchon Rail Bike знаходиться в 20 км від станції Gapyeong.

Якщо у вас мало часу і ви хочете вписати поїздку на рельсовому велосипеді у свою одноденну поїздку з Сеула на острів Намі, то рельсовий велосипед Gapyeong Rail Bike може бути вашим найкращим варіантом.

Але одним з мінусів залізничного парку Гапйонг є те, що він покриває відстань 8 км, і ви закінчуєте там, де почали.

На півдорозі ви розвертаєтесь і починаєте крутити педалі назад тим самим маршрутом, з якого щойно приїхали.

Чому Канчхон Rail Bike – найкращий парк рейкових велосипедів у Кореї

З іншого боку, Гангчон Залізничний велосипед пропонує 8.6 км в один бік, що означає, що ви не проїжджаєте ті самі місця двічі. На додаток до цього, залізниця Канчхон Велосипед має більше веселих тунелів, ніж Gapyeong Rail Bike.

З цих причин вважається, що рейковий велосипед Gangchon Rail Bike довший і більш захоплюючий маршрут, ніж Gapyeong Rail Bike.

Gangchon Rail Велосипед Ціна квитка

Вартість квитка на рейковий велосипед Gangchon Rail Bike становить 32 000 KRW (23) за 2-місний велосипед або 43 000 KRW (30) за 4-місний велосипед. VR-досвід – це додаткові 5 000 KRW (5).

Квитки можна придбати через Klook або Trazy, які пропонують конкурентоспроможні ціни.

Вам потрібно забронювати свій Ганчхон Rail Bike квитки заздалегідь, якщо ви хочете отримати місце у бажаний часовий проміжок. Це надзвичайно популярний рейковий велосипед, тому не дивуйтеся, якщо ви приїдете непідготовленим, а все буде розпродано.

2-місні та 4-місні велосипеди відправляються окремо, тому якщо ви подорожуєте з групою з 6 осіб, краще взяти 3 х 2-місні велосипеди. Таким чином ви зможете їхати разом.

Тепер ви можете їздити на рельсовому велосипеді по 17-мильній трасі через мальовничий округ Вентура

Звісно, я пробував, коли мені було 7 чи 8 років, але навик так і не закріпився. Гадаю, рівновага, необхідна для керування та маневрування двоколісною конструкцією, завжди вислизала від мене.

Але вам не потрібна рівновага (або будь-які інші навички, окрім вміння сидіти та носити шолом), щоб проїхатися по ньому tновий 17-мильний маршрут на рельсовому велосипеді Sunburst, який запустили цього місяця. З четверга по неділю велосипедисти можуть замовити двомісні рельсові велосипеди, щоб дослідити цитрусові та авокадо гаї на залізничних коліях, які проходять через долину річки Санта-Клара.

Оренда двомісного велосипеда на три з половиною години коштує 249 євро, але місцевим жителям Санта-Паули, Філлмора і Піру пропонується знижка – 186 євро. У Північній Каліфорнії круте ціноутворення залізниці Мендосіно було розкритикований ще у 2020 році, коли компанії підвищили ціни на квитки на поїзди River Fox Train та Skunk Train майже на 500% до 250. Але цінність поїздки на рельсовому велосипеді, напевно, в очах того, хто дивиться.

101 найкращий досвід у Каліфорнії

Інсайдерський путівник, який виведе вас за межі мишачих вух, місць для селфі та мосту Золоті Ворота.

У пошуках цитрусових у Санта-Паулі

Щоб уникнути трафіку в годину пік, я вирішив забронювати поїздку в суботу вдень для мене та мого партнера. Долина річки Санта-Клара знаходиться приблизно в 60 милях від Лос-Анджелеса, тому ми виїхали з дому до 11 ранку.m. і повернулися до L.A. в сутінках.

Поїздка на північ мальовнича, особливо з усією цією зеленню після сильних дощів цієї зими. Прибувши до Філлмора, ми також помітили єдиний ДжамбаWingstop комбінований магазин, який я коли-небудь бачив.

На коліях залізничного депо ми помітили сім апаратів, схожих на картинг, з великими червоними колесами. Кожен рельсовий велосипед мав два ремені безпеки, два яскраво-зелені шоломи та один неглибокий кошик, в якому можна було зберігати невеликі сумки та закуски протягом всієї поїздки.

Винаходи, схожі на велосипеди, які котяться по залізничних коліях, були відомі під різними назвами – вагон, кухня, kalamazoo і велосіпед це лише деякі з них – оскільки вони вперше з’явилися приблизно в 1860-х роках. І хоча ці пристрої спочатку були створені для обслуговування залізниць, різні компанії знайшли способи перетворити рельсові велосипеди на веселі пригоди на свіжому повітрі для любителів поїздів.

Поїздка зі списку бажань: Проїхатися лісом Північної Каліфорнії старими залізничними коліями

Залізничні велосипеди Skunk Train, частина загальнонаціонального тренду, везуть велосипедистів повз червоні ліси та річкові води в окрузі Мендосіно.

Роберт Джейсон Пінолі, президент і головний виконавчий директор Залізниця Мендосіно, Електричні рельсові велосипеди компанії, які функціонують подібно до електричних велосипедів, наразі знаходяться на стадії отримання патенту. (Залізниця Мендосіно управляє Sunburst та його рельсовими велосипедами.)

“Не ми винайшли рельсовий велосипед, – каже він. “Однак ми винайшли технологію, яка дозволяє цим рейковим велосипедам рухатися без допомоги педалей – електричний асистент.”

Коли ми вмощувалися на своїх місцях, гіди пояснювали, як користуватися ручним гальмом, п’ятьма передачами та дроселем, який дозволяє рухатися без педалей. Людина з правого боку кожного велосипеда відповідає за задавання темпу та дотримання безпечної дистанції від рельсового велосипеда, що їде попереду, оскільки велосипеди рухаються як єдине ціле з гідом попереду та гідом позаду групи.

“Якщо ви хочете, щоб крутити педалі було легко, ви можете це зробити”, – сказав Пінолі. “Якщо ви хочете поїхати геть, ви можете вимкнути швидкість до нуля і крутити педалі від душі.”

Коли ми пристебнулися і вирушили в дорогу, то одразу ж зіткнулися з першим перехрестям. Пінолі розповів, що гіди можуть вводити код, який активує попереджувальні ворота залізничного переїзду перед тим, як велосипеди наближаються до кожної дороги. Колії маршруту Sunburst перетинають кілька діючих доріг, включаючи CA-126, що зробило нашу лінію рейлбайків справжнім видовищем для водіїв, коли вони чекали, поки наші ворота зачиняться.

милі на свіжому повітрі, без жодних зусиль

Є близько 140 000 миль залізничних колій в одних лише Сполучених Штатах – достатньо, щоб обігнути Землю більше п’яти разів. Більшість з них використовуються для утилітарних цілей, таких як транспортування вугілля, деревини або каміння, але деякі з них були відреставровані і перепрофільовані для розваг і задоволення.

У цьому випадку залізниця Мендосіно запропонувала план відновлення гілки Санта-Паула, 32-мильного залізничного коридору, який був побудований у 1887 році і зараз належить транспортній комісії округу Вентура.

“Ця лінія була спочатку побудована Південно-Тихоокеанською залізницею для транспортування цитрусових з цього регіону”, – сказав Пінолі. “Ми взяли на себе експлуатацію лінії у 2022 році, провели купу інфраструктурних робіт, і зараз знаходимося на тому етапі, коли можемо запустити рейлбайки.”

залізниця, велосипед, намі, острів, гангчон

Інші туристичні поїзди та рельсові велосипеди залізниці Мендосіно включають популярні Поїзд скунсів у Форт-Брегг та щомісячний Чайний потяг Боба на Рівер Фокс Line у Західному Сакраменто. Зрештою, за словами Пінолі, цей маршрут Sunburst Train включатиме “екскурсійні пасажирські поїзди”, які зосереджуватимуться на продуктах харчування та напоях, що є місцевими для округу Вентура.

“Ми оточені лимонами, апельсинами, і [хочемо] охопити продукти, які є в цій місцевості, і включити їх у потяг”, – сказав Пінолі. “Тож не буде нічого дивного, якщо ви побачите цитрусові напої зі смаком апельсина чи лимона, наприклад, якщо ви захочете маргариту в поїзді, ми можемо вичавити для вас свіжі фрукти… Можливо, чіпси та гуакамоле.”

Коли ми крутили педалі на виїзді з Санта-Паули, будинки і Дель Такос почали зникати. Приблизно через 15 хвилин ми приїхали до Ферма пустуна, де у нас було достатньо часу, щоб зазирнути чи то до фермерського магазину, чи то до контактного зоопарку.

Ми обрали пестування кіз та свиней замість свіжої полуниці, особливо прив’язавшись до крихітної кози, яку мій напарник назвав Дензелом (бо Дензел Вашингтон також, як відомо, є G.O.A.T.).

Як тільки ми вийшли з Prancer’s, краєвиди стали особливо прекрасними. Раптом пейзаж розділився на чотири шари: трава, цитрусові дерева, гори і спокусливо затягнуте хмарами небо. Здалеку ми навіть побачили кілька великих ділянок яскраво-помаранчевих квітів.

Протягом всієї поїздки ми проїжджали через невеликі мости, скромні водоспади та кілька вибоїстих ділянок. Більшу частину шляху ми їхали на третій передачі, що дозволило нам розвинути швидкість майже без прискорень.

“Ми обмежені швидкістю 15 миль на годину на цій лінії”, – сказав Пінолі. “Але ці велосипеди можуть їхати зі швидкістю від 25 до 30 миль на годину”.”

Туристичні рельсові велосипеди, подібні до тих, якими керує залізниця Мендосіно, здавалося, знайшли свій шлях у 2020 році, оскільки обмеження, спричинені COVID-19, змусили багатьох людей вийти на вулицю.

“Це дає людям можливість вийти на вулицю і відновити зв’язок з друзями”, – сказав Пінолі. “Під час мук COVID ми не змогли побудувати їх достатньо швидко. Вони користувалися таким величезним попитом.”

Візьми мене додому, сільські (залізничні) дороги

Привабливість їзди на рельсовому велосипеді схожа на водіння кабріолета – ви відчуваєте вітер і сонце на своєму обличчі, але подорож залізничною колією також означає, що ніхто не повинен керувати. І вам не потрібно бути ентузіастом поїздів або завзятим байкером, щоб насолодитися цим досвідом.

Коли ми прибули до місця розвороту, де мали зупинитися і влаштувати пікнік, стало зрозуміло, що маршрут не був повністю завершений.

“Наша зупинка для пікніка скорочена, тому що на сході є міст, який [був] змитий великими штормами в січні, тому ми не можемо перетнути річку, щоб потрапити в Філлмор”, – сказав Пінолі.

Після того, як пошкодження від буревію будуть усунені, Пінолі сказав, що вони сподіваються налагодити співпрацю з місцевими продавцями, які могли б забезпечити їжу на цьому півдорозі. Але оскільки пікніки ще не були встановлені, я упакував бутерброди (з особистого улюбленого Калвер-Сіті), Монро Плейс), які ми з’їли на зворотному шляху.

Пінолі додав, що вони сподіваються розширити рейкові тури за межі чотирьох днів на тиждень і врешті-решт запустити пасажирські поїзди з їжею та напоями разом з рейковими та вантажними поїздами.

Коли ми повернулися до Санта-Паули, я так змерзла, що з нетерпінням чекала, коли ж повернуся в машину. І хоча я крутив педалі мінімально, я відчув почуття виконаного обов’язку, коли повернув шолом на сидіння.

Взагалі, я не особливо схильний викладати більше 200 доларів за цілий день їзди на велосипеді, але я можу зрозуміти привабливість для любителів поїздок і людей, які люблять милуватися природними ландшафтами Південної Каліфорнії.

“Не хочу здатися банальним, але я дуже добре розумію, про що говорили в “Прекрасній Америці”, – сказав мій партнер, коли ми дивилися на гори. Я дав їм хвилину насолодитися цим відчуттям, перш ніж повідомити, що “Прекрасна Америка” насправді була натхненна Пайкс Пік в Колорадо.

[спойлер title=Джерела:]https://www.willflyforfood.net/go-on-a-nami-island-gangchon-rail-park-and-petite-france-tour-from-seoul/
https://www.twowheelingtots.com/stashed-storage-vertical-ceiling-bike-rack-review/
https://www.торнтакі.com/gangchon-rail-bike/
https://www.latimes.com/travel/story/2023-03-10/railbike-sunburst-ventura-santa-clara-river-valley [/spoiler]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top