Розміри гірських велосипедів Canyon. Фактична вага

Загадка каньйону – як купити наступний велосипед.

Споживчі звички та очікування в цілому швидко змінюються. У цьому є і певна користь, і деякі справжні виклики. У велосипедній індустрії однією з найбільших змін є зростаюча увага ЗМІ, а отже, інтерес до купівлі спеціальних велосипедів безпосередньо у виробника. Найвідомішим брендом на ринку, який використовує цей метод, є Canyon Bikes. Німецька велосипедна компанія проробила похвальну роботу, просунувши свій продукт у професійний пелотон, отримавши багато уваги преси та вдосконаливши свій процес.

Ми це розуміємо Каньйон Велосипеди (та інші бренди, орієнтовані на споживача) є привабливими для багатьох велосипедистів.

  • Вони виробляють велосипеди гідної якості, які були перевірені на найвищому рівні.
  • Власники компанії – кмітливі та розумні люди, які вже давно працюють у велоіндустрії. Вони добре знаються на своїй справі.
  • У них класний веб-портал і хороший вибір моделей.
  • Вони пропонують багато велосипедів за нижчою ціною, ніж та, що пропонується за аналогічну модель через дилерську мережу бренду.

При цьому, Canyon користується перевагами інфраструктури, яка була побудована завдяки інвестиціям інших. Купуючи Canyon, ви заявляєте про те, що ви цінуєте і кого ви цінуєте. Це безпосередньо визначає, які послуги та постачальники будуть доступні вам та іншим велосипедистам у майбутньому.

Ми завжди цінували допомогу людям у прийнятті обґрунтованих рішень щодо того, що і де купувати, а також надання інформації про те, як працює велосипедна індустрія. З огляду на це, ось реальність того, як працюють дилерські мережі у велосипедній індустрії, і як до них відноситься Canyon.

каньйон, гірський, велосипед, власне, вага

Як працюють дилерські мережі

Велосипеди, що продаються у веломагазинах, складаються з багатьох конкуруючих брендів. Однак є одна річ, яка об’єднує всі ці конкуруючі бренди і дозволяє індустрії та структурі служби підтримки працювати на користь велосипедистів. Ця річ – підтримка та створення моделі, що базується на велосипедних дилерах. Незалежно від бренду, той факт, що по всій країні (і в усьому світі) існують веломагазини, які продають “бренди веломагазинів”, дозволяє вам обслуговувати свій велосипед, незалежно від бренду, практично в будь-якому місці.

За рідкісними винятками, велосипедні магазини залежать від продажу велосипедів, щоб існувати та пропонувати супутні механічні та фітнес-послуги. Якщо “нормою” для купівлі велосипедів стане модель прямого продажу, ви побачите, як зникнуть велосипедні магазини, їх сервіс та підтримка. Якщо у вас немає потреби у веломагазині, ви можете подумати, що він вам не потрібен – завжди існували не дуже хороші магазини велосипед дилери. Однак, якщо будь-яка з наведених нижче речей має для вас цінність, купівля у велодилера – це єдиний спосіб бути впевненим, що ці речі існуватимуть у майбутньому.

  • Незалежне представництво інтересів дилера перед виробником у разі виникнення гарантійних або інших проблем.
  • Можливість купити запчастини (трос, трубу…) в екстрених випадках.
  • Велосипед обладнання з місця, яке має інвентар та досвід, щоб допомогти вам правильно налаштувати велосипед відповідно до вашого положення.
  • Пріоритетне обслуговування – від усунення несправностей вибагливого лічильника потужності до усунення “таємничих” скрипів і зламаних тросів перемикачів передач безпосередньо перед вашим заходом.
  • Інвентаризація запчастин для підтримки сервісних робіт (налаштування, виготовлення коліс…) та брендів, що продаються.
  • Підтримка, створення та участь у заходах від персоналу магазину.

Як велосипеди Consumer Direct Bikes, наприклад Каньйон, Іноді використовує переваги мережі велосипедних дилерів

Бренди, що підтримують модель дилерської мережі, є основою, яка підтримує всю велосипедну індустрію. Без дилерської мережі велосипед Якби не було таких брендів, то, скоріш за все, не було б і Каньйону. Якщо ви думаєте: “Я можу відвезти свій Canyon в магазин, щоб його обслужили та підігнали.” Ви, по суті, кажете: “Я принесу власне вино, пиво та стейк у ресторан і попрошу, щоб мені їх приготували та подали”.” Це звучить трохи безглуздо, чи не так?? Чому це не звучить так смішно, коли мова йде про велосипед?

Дилерські мережі мають взаємність. Якщо ви купили свій Cervelo в Каліфорнії, ми підписали угоду і домовилися, що будемо підтримувати вас і продукт. Ми не робимо цього з “Каньйон – Canyon не просить дилерів продавати їхній продукт. Натомість, їхня модель працює на те, щоб усунути дилера з транзакції та отримати вигоду з того факту, що мережа підтримки була побудована рештою індустрії.

У природному світі такий вид діяльності був би названий “паразитичним”.

Висновки про Canyon та стан велоритейлу

Одне можна сказати напевно: зміни у велоіндустрії та світі в цілому будуть продовжувати відбуватися. Роздрібні формати та концепції, які добре працювали лише кілька років тому, можуть не спрацювати в майбутньому. Виробники та ритейлери продовжуватимуть намагатися створювати стратегії, які допоможуть надати споживачам те, чого вони хочуть. Залишається тільки з’ясувати, як проявлятиметься свідоме споживацтво. Чи буде більше людей активно думати про більш широкі наслідки того, що і де вони купують у майбутньому, чи менше?

Будь то велосипеди, плити чи автомобілі, якщо ви хочете отримати послуги, продукти та підтримку, які надають дилерські мережі, ці компанії потребують вашої підтримки, купуючи бренди, які вони продають, та ведучи з ними бізнес.

Про Яна

Від гонщиків-початківців до олімпійських чемпіонів, Ян допоміг тисячам спортсменів досягти своїх цілей у велоспорті та тріатлоні. Ян розробляє більшу частину протоколів налаштування та аналізу Fit Werx, а також відповідає за навчання та розвиток технологій. Він вважається одним з лідерів галузі у сфері налаштування велосипедів, велосипедної біомеханіки, геометрії та дизайну велосипедів. Він докладає всіх зусиль, щоб переконатися, що відмінності Fit Werx реалізуються щодня, і забезпечує корпоративне керівництво Fit Werx, а також відповідає за об’єднання нашого персоналу та ініціатив.

Останні публікації

Коли настав час оновити свій велосипед Fit

Fit Werx у Вермонті є уповноваженим дилером OPEN Cycles

Найкращі інновації шосейних велосипедів за останні двадцять років – геометрія рами для шосейних велосипедів з підвищеною витривалістю

16 Responses to Загадка каньйону – як купити наступний велосипед.

Ось чому я більше не ходжу в ці місця, ставлення та завищена ціна праці. Може привітати ваших потенційних клієнтів з бажанням і надати певну цінність і нам фактичний велосипедисти не уникатимуть вас, як чуми. І ні, я не витрачатиму з вами більше грошей, ніж в Інтернеті, лише тому, що ви вважаєте, що заслуговуєте на це. Слава Богу, що інтернет зробив вашу працю майже застарілою, в будь-якому випадку, зараз буквально швидше полагодити велосипед самому, ніж везти його в майстерню і мати справу з головним болем.

Мені шкода, що твій досвід роботи в веломагазині розчарував тебе, Стіве. Я не бачу вас у наших записах, тому я не впевнений, чи ви вважаєте, що ми погано працювали для вас, чи ви узагальнюєте про всі веломагазини. Існує різниця між думкою, що ти заслуговуєш на бізнес, і відчуттям, що ти важко працював, щоб його заробити, і пропонуєш людям цінність завдяки нашим послугам з налаштування та механічного обслуговування. Молодець, що маєш достатньо механічних навичок, щоб самостійно збирати та обслуговувати велосипеди. З сучасними гідравлічними та електронними системами це не так легко зробити, як раніше. Хоча деякі механічні регулювання потрібні рідше, ніж раніше, ми також побачили, що на сучасних велосипедах є деякі проблеми, які набагато складніше вирішити самостійно, і що досвідчені руки та наполегливість залишаються рішенням. Одним з основних моментів статті є те, що деякі виробники велосипедів виробники велосипедів часто ігнорують цю реальність, а потім очікують, що веломагазини зберуть притчею во язицех, коли їхній продукт потребуватиме обслуговування. Сподіваюся, ви розумієте, наскільки це несправедливо і непродуктивно. Ви кажете, що магазини завищують ціни на робочу силу, але що вони мають робити, коли такі люди, як ви, більше не хочуть купувати у них товари, а хочуть лише їхніх послуг?

Скаржитися на ринок – це все одно, що скаржитися на погоду. Canyon робить те ж саме, що і Tesla, що може дратувати посередників, але так воно і є. Я куплю найкращий велосипед за ці гроші після ретельного дослідження і буду обслуговувати його (що мені рідко потрібно) у найкращої людини, яка буде на ньому працювати. Це все одно, що відвезти машину до механіка, а не до ресторану. Для людей в Сокалі Canyon має чудовий демонстраційний магазин з кваліфікованими продавцями. Я, як правило, був розчарований якістю обслуговування у веломагазинах. Я розумію, що це незручно, але краще пристосуватися, ніж скаржитися.

Споживачі, як правило, отримують мало інформації про те, що велосипед дилери історично заробляли або як працює галузь та націнка. Наш намір – просто забезпечити обізнаність, щоб люди розуміли “загальну картину”, коли вони вирішують зробити покупку. Tesla пропонує варіанти сервісного обслуговування для продукту, який вони продають напряму. Canyon, можливо, тільки почав робити щось із цього, але вони не пропонували нічого з цього роками і досі майже не мають покриття. Вони залишаються залежними від існуючої сервісної інфраструктури, яку інші інвестували та побудували для забезпечення ремонтних та сервісних робіт. Мені шкода, що у вас немає кращого магазину велосипедів у S.Каліфорнія, але це не скрізь так. Як компанія, яка зіграла важливу роль у зміні індустрії велоспорту та тріатлону, щоб оцінити цінність правильної посадки та налаштування велосипеда, наші послуги виходять далеко за рамки посередництва для наших клієнтів. Ми адаптувалися протягом двох десятиліть і будемо продовжувати, але ми не будемо сидіти тихо, коли компанії використовують нас і намагаються спотворити нашу роль. Ця стаття була написана багато років тому, і зараз ці проблеми виходять далеко за межі Каньйону. Ми будемо продовжувати робити все можливе, щоб бути максимально прозорими зі споживачами щодо того, що відбувається в галузі, щоб вони могли прийняти обґрунтоване рішення. Хоча йому теж кілька років, іншу статтю, яка стосується цього і в якій обговорюється більше деталей, можна знайти за посиланням https://fitwerx.com/specialty-bike-shops-make-money/ Дякуємо, що прочитали (і подумали).

Легкий велосипед Canyon Lux Trail 110/120 мм гора велосипед

Нова трохи довша подорож Canyon Lux Trail велосипед виглядає майже ідентично оригінальному Lux 2019 року, на якому я вперше поїхав три роки тому. Настільки схожий, що мені не довелося турбуватися про секретність під час тест-драйву протягом останніх кількох тижнів перед анонсом нової версії. Пліч-о-пліч лише нове фарбування та трохи менший вигин на виносній трубі можуть його видати. На перший погляд, ніхто не помітить додаткових 10 мм ходу передньої та задньої частини велосипеда.

каньйон, гірський, велосипед, фактична, вага

Три роки тому, коли я катався на оригінальному Lux в одній з його найлегших (10.5 кг), найдорожча та з найкоротшим ходом (100/100 мм)… Я був вражений тим, як добре він піднімається та спускається. Здається, що цей велосипед зберіг все найкраще з того, і зробив спуск з гори ще веселішим.

Простіше кажучи, тільки передній трикутник Canyon Lux Trail є новим, але цього достатньо, щоб повністю змінити манеру їзди цього велосипеда.

Що насправді відрізняється?

Збільшений до 110 мм хід заднього колеса та 120 мм хід вилки – суть оновлення Lux Trail, в поєднанні зі збільшеним на 25 мм вильотом рами та помітно меншим кутом нахилу голови – на цілих 2 градуси.На 5° вужчий, ніж SLX, який має такі ж кути нахилу сидіння BB.

Canyon здебільшого порівнює новий Lux Trail CF з оригінальним Canyon Lux CF SLX, щоб підкреслити різницю між гоночним велосипедом для чемпіонату світу XC та цим більш універсальним легким трейловим велосипедом. Але давайте не забувати, що з самого початку вже існувала “легка трейлова” версія Canyon Lux CF SL з ходом задніх коліс 100 мм в парі з трохи довшими 110-міліметровими вилками.

SL Trail також є кращим порівнянням, оскільки цей новий велосипед має менше карбонового покриття преміум-класу, ніж рама Lux Trail CF вагою 1895 г вага претензія з апаратним забезпеченням, проти. заявлена вага Lux CF SL 1852 г. Чому він важчий при тій самій компоновці? Canyon каже, що це зводиться до простої геометрії – довший передній трикутник має більше матеріалу.

Але Canyon вирішив, що більш низький кут нахилу сидіння BB гоночного велосипеда SLX буде ще кращою відправною точкою для додаткового ходу та довшої передньої частини слэкера.

Технічні деталі

Велосипед використовує ту саму підвіску з одним шарніром, з гнучкими стійками та парою невеликих ланок для приводу амортизатора. У велосипеді 1x в головну вісь вмонтовано невелику направляючу ланцюга, за якою знаходиться місток, що забезпечує жорсткість задньої частини і шлях для внутрішньої прокладки кабелів… а також зазор, який заповнюється сміттям, що викидається з задньої шини.

Спереду модульні кабельні порти, що прокладають корпус у виносну трубу. А блок захисту від ударів (IPU) обмежує обертання руля, щоб не пошкодити раму під час аварії. Я насправді трохи протестував це одного разу, коли зістрибнув з велосипед. І я виявив, що якщо обмежувач керма недостатньо затягнутий на кермі, він все одно буде обертатися, зводячи нанівець будь-яку перевагу. Здається, що це просто додає додатковий болт, яким потрібно керувати при регулюванні гарнітури. У будь-якому випадку, як і у професіоналів Canyon XC, він також легко знімається.

Знову ж таки, є місце для двох великих пляшок води в кожному розмірі рами. Ви можете їхати далі без сумки на спині. Всередині переднього трикутника мого великого тестового велосипеда було ще багато місця. Тому я б, швидше за все, звернув увагу на рішення, яке включає в себе кріплення для інструментів / сумку над або під нижньою трубою.

каньйон, гірський, велосипед, фактична, вага

Lux Trail досить щільно заправляє свій амортизатор під тонкою виносною трубою. Всі повні збірки Lux Trail включають внутрішні дистанційні блокування, а Canyon, як кажуть, працював над спеціальними блокуваннями для Fox RockShox, щоб тримати все в порядку (але не залишилося багато місця, щоб просунути пальці на ручки регулювальника).)

Canyon Spectral: Деталі рами ON-Frame

Як і попереднє покоління, новий Spectral:On катається на змішаних колесах, з 27.5 ззаду та 29-дюймове колесо спереду. Задній хід становить 155 мм, що на п’ять міліметрів більше, ніж у попереднього покоління, а передня вилка – 150 мм.

Рама Spectral:ON вперше отримала задній трикутник з вуглецевого волокна: Попередні покоління використовували алюмінієву задню частину. КаньйонІнженери компанії попрацювали над рамою, в результаті чого вийшла “масивна” вага зменшення порівняно з попереднім поколінням, хоча вони не пропонували кількість. Вони запропонували вагу рами: CF рама важить сім фунтів, а CFR рама важить 6.3 фунти. Це без амортизатора, акумулятора чи двигуна, звичайно. Рама також жорсткіша, ніж у попередніх поколінь, з більш міцними шарнірами, Canyon претензії.

Будь-який вага економія, знайдена в новій рамі, більш ніж з’їдається більшим акумулятором. Моя оглядова модель CFR важила 50.5 фунтів. близько 1.5 фунтів. більше, ніж попереднє покоління CF9, яке мало подібний до нового CFR-I будівельний комплект і важило.

Новий Spectral:On має набагато чистішу на вигляд передню частину завдяки переглянутій прокладці шлангів, дротів та корпусу. У шині є внутрішній прохід для пульта дистанційного керування двигуном, який виходить з середини шини прямо перед виносною трубою. Звідти всі спагеті проходять через верхню кришку гарнітури і потрапляють в раму.

Canyon Spectral: ON-Geometry

Як ви, напевно, очікували, новий Spectral:ON отримав нову геометрію, яка, скажімо так, стала нижчою, довшою та вужчою, ніж раніше. В цілому, геометрія дуже нагадує Spectral 29. І все ж Каньйон поспішає зазначити: “Це не найслабший, найдовший і найпрогресивніший E-MTB на ринку. І на те є вагома причина – [ми не ставили собі за мету створити велосипед E-Gravity або E-Enduro.”

Всі розміри збільшуються в діапазоні досяжності: Малий розмір збільшився на 10 мм до 435 мм, середній – на 15 мм до 460, великий – на 20 мм до 485, а надвеликий – на 25 мм до 510 мм. Винос головної труби зменшився на градус і тепер знаходиться під кутом 65 градусів.5, а кут нахилу сидіння став на два градуси крутішим і тепер становить 76.5 градусів. Подовжувачі ланцюга отримали п’ятиміліметровий винос, тепер 440, що в поєднанні з кутом нахилу вилки збільшує довжину колісної бази. Мала, середня та велика колісні бази збільшуються на 25 міліметрів, тоді як колісна база екстра-великих збільшується на 36 мм до 1,281 мм.

Переміщення крапельниці залежить від розміру. Малі рами мають хід 125 мм, середні – 150, а великі та надвеликі – 175 мм.

Canyon Spectral: комплекти для швидкої збірки

До США поставляються три моделі: CFR, CF8 та CF7. Всі три моделі використовують двигун Shimano EP8, трансмісію Shimano (34т кільце та 10-51 касета) з 165мм кривошипами та чотирипозиційні гальма Shimano з 203мм роторами спереду та ззаду. Всі моделі отримують шини Maxxis Assegai 29×2.5-дюймова передня шина з ободом EXO та 27.5-дюймові DHRII 2.6-дюймова задня шина з ободом EXO, сідло Fizik Aidon та Canyon Блокування на ручках.

CFR-10 500 Вт/900 Вт-год акумулятор, 10 150 Вт/720 Вт-год акумулятор

Вилка FOX Factory 36 GRIP2, амортизатор FOX Factory Float X, дропаути FOX Factory Transfer, трансмісія Shimano XTR, шатуни Shimano EM900, 4-поршневі гальма Shimano XTR, кермо Canyon HB00057, колеса Reynolds TRE309 з карбоновими ободами

CF8 6,999 Вт/900 Вт-год акумулятор, 6,499 Вт/720 Вт-год акумулятор

Вилка FOX Rhythm 36 GRIP2, амортизатор FOX Performance DPS, крапельниця Canyon Iridium, трансмісія Shimano XT, шатуни Shimano EM600, поршневі гальма Shimano SLX-4, кермо Canyon HB00057, колеса Sun/Ringle Duroc з алюмінієвими ободами

Вилка RockShox Lyrik Select, амортизатор RockShox Deluxe Select Shock, трансмісія Shimano XT, шатуни Shimano EM600, 4-шарнірні гальма Shimano Deore, кермо Canyon HB00057, обода Race Face AR30/AR35 з втулками Shimano MT400/MT510

Працюючи редактором передач протягом усієї своєї кар’єри, Метт почав свій шлях до того, щоб стати провідним журналістом велосипедних технологій у 1995 році, і з тих пір він не зупиняється на досягнутому; ймовірно, він їздить на більшій кількості велосипедного обладнання, ніж будь-хто на планеті на цьому шляху. До того, як приєднатися до Bicycling, Метт працював у веломагазинах менеджером з обслуговування, механіком та продавцем. Він живе в Дуранго, штат Колорадо, він любить їздити і тестувати будь-які велосипеди, тому ви з такою ж ймовірністю можете побачити його на шосейному велосипеді, одягненому в лайкру, на вечірньому велопробігу у вівторок ввечері, як і на ендуро, одягненому в шолом і щитки, що їде по велопарковці велосипед. Він не часто бере участь у перегонах, але готовий до всього: брав участь у шосейно-кільцевих перегонах, критеріумах, тріалі, дуал-слаломі, швидкісному спуску, ендуро, етапних перегонах, шорт-треку, змаганнях на час та гран-фондо. Далі в його планах: багатоденний велопохід та перегони на електровелосипедах.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top