Правила користування велосипедним шоломом. Зміст

Сертифікація велосипедних шоломів

Мета велосипедного шолома – захистити голову велосипедиста від травм, і, в свою чергу, захистити мозок від шкідливих та/або потенційно смертельних ударів і падінь.

Щоб велосипедні шоломи були ефективним захистом для голови/мозку, вони повинні відповідати ряду умов, які перевіряють, наскільки добре шолом працює при ударі, включаючи міцність системи фіксації та стабільність шолома на голові власника.

Щоб забезпечити єдиний стандарт тестування безпеки велосипедних шоломів, багато країн прийняли стандарти сертифікації велосипедних шоломів, яким повинні відповідати виробники та імпортери.

Ця стаття присвячена різним стандартам сертифікації велосипедних шоломів у Сполучених Штатах, Європі та Австралії/Новій Зеландії.

  • Перший стандарт безпеки для велосипедних шоломів був запропонований у 1970 році Меморіальним фондом Снелла.
  • Перший стандарт, затверджений Американським національним інститутом стандартів, був 12 березня 1984 року.
  • Перший обов’язковий стандарт для велосипедних шоломів у США, CPSC 1203, набув чинності в березні 1999 року.
  • Європейський стандарт велосипедного шолома, EN 1078, був створений у 1997 році, але не був затверджений до 2012 року.
  • На початку 1990-х років Австралія стала першою країною, яка прийняла закон, що зобов’язує носити велосипед шоломи.

Як асоційований партнер Avantlink та Amazon, ми заробляємо на кваліфікованих покупках. Заява про розкриття інформації.

Коротка історія Велосипед Стандарти шоломів

Історія спортивних захисних головних уборів бере свій початок ще до Першої світової війни, коли шоломи носили водії гоночних автомобілів. Носіння шоломів гонщиками стало обов’язковим у 1914 році.

Лише в 1957 році Меморіальний фонд Снелла розробив перший стандарт безпеки для шоломів для гоночних автомобілів, і лише в 1970 році стандарт безпеки для велосипедних шоломів був запропонований, знову ж таки, Фондом Снелла.

Американський національний інститут стандартів (ANSI) затвердив стандарт ANSI Z90.4 12 березня 1984 року. ANSI Z90.4 залишатимуться чинними до кінця дев’яностих років, коли Комісія з безпеки споживчих товарів (CPSC) запровадить наступний стандарт.

У березні 1999 року набув чинності новий обов’язковий стандарт для всіх велосипедних шоломів, що продаються в США, який був розроблений Комісією з безпеки споживчих товарів (CPSC) за 12 місяців до цього.

В Європі наразі діють стандарти EN1078 та EN1080, запроваджені у 1997 році. Наразі в Австралії та Новій Зеландії діє стандарт безпеки AS/NZS 2063:2020.

Сертифікація велосипедних шоломів у США

CPSC 1203

У Сполучених Штатах CPSC 16 CFR Частина 1203 “Стандарт безпеки для велосипедних шоломів” набув чинності 10 березня 1999 року. Хоча CPSC 16 CFR Part 1203 є обов’язковим стандартом безпеки в США, він був розроблений на основі багатьох інших необов’язкових стандартів, таких як ASTM F1477, Snell B-90S і Snell B-95.

CPSC 1203 не тільки детально описує процедури тестування, необхідні для дотримання стандарту, але також передбачає сертифікацію велосипедних шоломів для шоломів, які відповідають стандарту.

Серед іншого, основними пунктами CPSC 1203 є наступні:

  • Послаблення удару – Стандарт встановлює випробування на ефективність, щоб гарантувати, що шоломи будуть адекватно захищати голову під час зіткнення.
  • Дитячі шоломи: охоплення голови – стандарт визначає, що шоломи для маленьких дітей (віком до 5 років) повинні охоплювати більшу частину голови, ніж шоломи для людей старшого віку.
  • Система фіксації – Стандарт вимагає, щоб шоломи витримували випробування на динамічну міцність системи фіксації. Цей тест гарантує, що підборідний ремінь достатньо міцний, щоб запобігти його розриву або надмірному подовженню, яке може призвести до того, що під час аварії шолом може злетіти з голови.
  • Периферійний огляд – стандарт вимагає, щоб шолом забезпечував поле зору 105 градусів як вліво, так і вправо від прямої лінії.
  • Етикетки та інструкції – Розділ 1203.6 стандарту вимагає нанесення певних маркувань на каску. Ці етикетки містять позначення моделі та попередження щодо захисних обмежень шолома.
  • Стабільність положення (скочування) – стандарт визначає процедуру випробування та вимоги до ефективності системи фіксації, що запобігає скочуванню каски з голови.

Стандарт CPSC більш вимогливий, ніж EN 1078 (європейський стандарт), але трохи менш вимогливий, ніж стандарт Snell B-95. Під час тестування шоломів CPSC піддає шоломи більшій кількості енергетичних ударів з більшої висоти, ніж EN 1078.

ASTM F1447

ASTM (Американське товариство з випробувань і матеріалів) публікує добровільні стандарти. Однак частини цих стандартів можуть бути включені до інших обов’язкових стандартів, таких як згаданий вище стандарт CPSC. Стандарт ASTM F1447 застосовується до шоломів, що використовуються велосипедистами та роллерами для відпочинку.

Snell B-95

Стандарти Snell B-90 і Snell B-95 в основному однакові, лише останній є оновленим варіантом першого. Меморіальний фонд Снелла тестує шоломи та розробляє стандарти шоломів з 1957 року.

Стандарт Snell B-95 є добровільним, і шоломи, які відповідають цьому стандарту, як правило, важчі та менш привабливі через суворі вимоги стандарту. У випадку Snell B-95 шоломи скидають з більшої висоти, ніж в інших стандартах, щоб переконатися, що вони забезпечують вищий рівень захисту.

Сертифікація велосипедних шоломів в Європі

CE EN1078

EN1078 – це європейський стандарт для шоломів, який регулює стандарти для шоломів для велосипедистів, скейтбордистів і роликових ковзанів. Стандарт EN1078 був створений в 1997 році і затверджений в 2012 році Європейським комітетом зі стандартизації.

Цей стандарт ідентичний британському стандарту BS EN1078, який також був розроблений у 1997 році. Відповідність стандарту EN1078 означає, що виробник шоломів відповідає вимогам Європейської директиви щодо засобів індивідуального захисту (ЗІЗ; 89/686/ЄЕС).

EN1078 охоплює виробництво шоломів, беручи до уваги поле зору, особливості системи фіксації та амортизацію. Стандарт EN1078 використовує плоскі та бордюрні камені для випробувань, пристрої для керованого падіння у вільному падінні, критерії енергії удару, швидкості удару, міцності утримуючої системи та випробування на скочування.

Міцність утримуючої системи перевіряється за допомогою динамічної сили, що прикладається. EN1078 має низький максимальний поріг G порівняно з CPSC, Snell B-95 та ASTM1447, це означає, що він розроблений для більшого захисту.

CE EN1080

EN1080, з іншого боку, є сертифікованим стандартом для шоломів для дітей молодшого віку. Стандарт EN1080 був розроблений через збільшення кількості нещасних випадків зі смертельними наслідками, що сталися на дитячих майданчиках, коли діти гралися на ігровому обладнанні або намагалися залізти на дерева.

Ці нещасні випадки сталися внаслідок того, що голови дітей застрягли в обладнанні дитячого майданчика, чого б не сталося без шолома. В результаті був створений стандарт EN1080.

Цей стандарт дозволяє використовувати слабшу систему утримання, яка самостійно розблоковується при застосуванні сили понад 90 ньютонів, але менше 160 ньютонів. Шолом не може відповідати обом стандартам EN1078 та EN1080, він може відповідати лише одному з них.

Закони про шоломи в різних країнах

Штати вимагають і не вимагають шоломів.

Штати вимагають від велосипедистів носити шоломи: Округ Колумбія, Каліфорнія, Флорида, Алабама, Аляска, Коннектикут, Делавер, Джорджія, Гаваї, Канзас, Кентуккі, Нью-Йорк, Луїзіана, Мен, Меріленд, Массачусетс, Орегон, Мічиган, Міссурі, Монтана, Пенсильванія, Невада, Арізона, Нью-Гемпшир, Нью-Джерсі, Вашингтон, Нью-Мексико, Огайо, Оклахома, Род-Айленд, Теннессі, Техас, Північна Кароліна, Іллінойс, Віргінія, Вірджинія, та Вісконсин.

Штати, які не вимагають законів про велосипедні шоломи: Колорадо, Північна Дакота, Айдахо, Айова, Індіана, Вайомінг, Міннесота, Небраска, Арканзас, Південна Дакота, Південна Кароліна, Юта та Вермонт.

Деякі закони штатів про носіння шоломів під час їзди на велосипеді.

Жоден штат США не вимагає від дорослих носити шоломи під час їзди на велосипеді, але половина з них зобов’язує велосипедистів молодше певного віку носити шоломи, що є законом для велосипедистів.

Цей закон є основоположним і про нього слід пам’ятати, оскільки в деяких містах або населених пунктах можуть бути правила щодо носіння велосипедних шоломів, які є більш суворими, ніж закони штатів. Тому відповідь на питання “Чи незаконно їздити на велосипеді без шолома” не може бути однозначною?” – це завжди “так” для людей у деяких регіонах.

Наприклад, у Техасі немає закону про велосипедні шоломи. Проте, в деяких містах існують закони, що вимагають від дітей до 18 років носити шоломи під час участі у велосипедному русі, наприклад, в Далласі, Х’юстоні..

Або у штаті Вашингтон немає закону, який би вимагав від громадян носити шоломи на велосипедах. Але у Вашингтоні є досить багато міст, де всі велосипедисти різного віку повинні носити шоломи, щоб зменшити травматизм від велосипедних аварій.

Деякі інші штати, які вимагають від велосипедистів віком до 15 років носити велосипедні шоломи, включають Флориду, Алабаму, округ Колумбія, Джорджію, Мен, Меріленд, Гаваї, Північну Кароліну, Теннессі, Род-Айленд, Нью-Гемпшир та Орегон.

Досвід носіння велосипедного шолома

Виберіть правильний розмір велосипедного шолома.

Перш ніж навчитися носити велосипедний шолом, ви повинні отримати шолом це правильний розмір. Якщо шолом не підходить або занадто широкий, це спричиняє дискомфорт і створює високі ризики під час руху. Тому ми радимо купувати велостраховку безпосередньо в авторитетному магазині, щоб випробувати продукт перед покупкою.

Оскільки велосипедні шоломи в магазинах зазвичай мають стандартні розміри, спочатку виміряйте обхват голови. Користуючись наведеною нижче таблицею розмірів, ви легко визначите свій розмір шолома:

Розмістіть шолом у правильному положенні, щоб захистити лоб.

Багато велосипедистів, які вперше користуються шоломом, носять шолом занадто далеко назад і відкривають лоб; у разі потрапляння в аварію, небезпека на дорозі може призвести до смертельних травм голови. Це неправильний спосіб носіння велосипедного шолома, оскільки він призводить до того, що ремінець ослабне і не буде сидіти на місці.

Правильний спосіб носіння велосипедного шолома відповідно до стандартів безпеки – носити шолом у правильному положенні, щоб передній обідок був паралельний бровам. Відстань від кінчика каски до брів має бути приблизно на відстані двох пальців. Захищати лоб дуже важливо, оскільки лобова кістка з’єднується з іншими частинами тіла.

Відрегулюйте велосипедний шолом відповідно до голови.

Кожен велосипедний шолом має свій розмір. Ви регулюєте ремінь на потилиці кожного разу, коли одягаєте шолом – це правильне носіння велосипедного шолома. Шапка щільно прилягає до голови і не буде викликати дискомфорту при носінні. Якщо шолом вільний або занадто широкий, вам слід замінити його іншим шоломом.

Відрегулюйте ремені шолома за розміром.

Ремені шолома добре прилягають, щоб підвищити безпеку та комфорт користувача. Правильний спосіб носіння велосипедного шолома – це коли ремінець щільно прилягає до підборіддя; обидві сторони шолома повинні бути близько до вух. Крім того, нам потрібно застебнути застібку велосипедного шолома; частина застібки знаходиться в поглибленні у верхній частині горла.

Шолом велосипедиста неправильний, якщо застібка знаходиться у верхній частині підборіддя. Спробуйте просунути один палець в ремінець шолома, щоб виміряти відстань для точного і безпечного прилягання.

Слід звернути увагу на випадок носіння шапки занадто далеко і переважно нахиляючись вперед, відкриваючи потилицю. Якщо ремінь відрегульовано неправильно, він може бути затягнутий, що спричинить дискомфорт. Це неправильний спосіб носити захисний шолом велосипед шолом і його слід уникати.

Як вибрати захисний шолом?

Щоб вибрати правильний шолом для вашого транспортного засобу, потрібно звернути увагу на наступне:

  • Для шосейного велосипеда варто обирати шолом з невеликою вагою та великою кількістю отворів.
  • Для гірських велосипедів рекомендується обирати шолом з більшою вагою, великими вентиляційними отворами, кращим захистом голови та комфортом під час руху.
  • Якісні шоломи для гонщиків зазвичай виготовляються з таких популярних матеріалів, як поліпропілен, поліуретан,..
  • Вибір шолома шолом з внутрішньою підкладкою буде найкращим, оскільки це зменшує травму мозку при ударі велосипед нещасні випадки.
  • Відповідайте стандартам технічної, конструктивної безпеки, хорошої ударостійкості ..
  • Шоломи повинні мати штамп, логотип або торгову марку виробника.
  • Шоломи повинні мати всі деталі, такі як ремінці, пряжки безпеки та внутрішня підкладка..
  • Матеріал повинен бути міцним, без подряпин і тріщин.
  • Ціна продукту не повинна бути занадто низькою, відповідно до загальної ринкової ціни.

Як доглядати за велосипедним шоломом?

Рішенням для очищення шоломів та збереження їх блиску назавжди є шампунь та тепла вода. Не слід використовувати хімічні засоби або розчинники, оскільки вони можуть легко пошкодити оболонку шолома. З іншого боку, люди повинні ретельно очищати підкладку, щоб шолом можна було використовувати протягом тривалого часу.

Повертаючись з дощу, слід звернути увагу на просушування шолома, щоб уникнути просочування дощової води і швидкого пошкодження шолома. Також регулярно перевіряйте шолом на наявність пошкоджень. Якщо це так, вам потрібно негайно змінити шолом, щоб захистити себе. Неякісні шоломи можуть бути небезпечними, навіть якщо люди знають, як правильно одягати шоломи під час їзди на велосипеді.

Носити шолом чи не носити: Останні новини про шоломи Правила?

Протягом багатьох років велосипедна спільнота була спантеличена дебатами, які все ще викликають сильні суперечки серед користувачів велосипедів та представників влади. У той час як велосипед У деяких країнах шоломи є обов’язковими, в інших, наприклад, у Нідерландах, до їх носіння ставляться більш спокійно.

Це викликало серйозне занепокоєння щодо безпеки дорожнього руху і є особливо актуальним сьогодні, коли багато людей намагаються бути більш сталими, а їзда на велосипеді стрімко зростає в популярності. Заміна автомобіля на велосипед зменшує викиди вуглекислого газу та є більш екологічною. Тим не менш, чи будуть люди готові до змін, якщо їзда на велосипеді виявиться небезпечною??

Leisure Lakes Bikes, інтернет-магазин дорослих та дитячих велосипедних шоломів та велосипедів, тут, щоб ознайомити вас з найновішими велосипедними шоломами правила і думки, щоб прокласти курс на безпечнішу їзду на велосипеді.

Де у світі велосипедні шоломи є обов’язковими?

У кількох країнах світу, зокрема в Аргентині, Австралії, Новій Зеландії, Мальті, Південній Кореї, Новій Зеландії та Дубаї, є обов’язковим носіння велосипедних шоломів для людей різного віку. Якщо ці правила не дотримуються, передбачені відповідні штрафи. У 2003 році Фінляндія також прийняла закон про обов’язкове носіння шоломів, але штрафів за порушення цього закону не передбачено.

Інші країни, такі як Франція, Чехія, Ісландія, Швеція, Словенія та Японія, мають закони про обов’язкове носіння шоломів для дітей до певного віку, в той час як такі країни, як Іспанія та Канада, мають закони, які застосовуються лише в певних регіонах.

У Великій Британії немає правил щодо носіння велосипедного шолома на дорогах. У 2004 році Британська медична асоціація рекомендувала прийняти закон про обов’язкове носіння шоломів для людей будь-якого віку, але читачі, опитані журналом BMA, проголосували проти цього у 2011 році. Тим не менш, дослідження, проведене DEKRA, показало, що Лондон, столиця Англії, має найвищий показник використання велосипедних шоломів у порівнянні з кількома іншими європейськими містами, що сягає 60.9%, а за ним йде Відень (26).7%) та Берліні (24.3%).

Цікаво, що в Мецці велосипедного руху, Нідерландах, де кількість велосипедів перевищує кількість населення (23 мільйони велосипедів проти 17 мільйонів жителів), шоломи не є обов’язковими для носіння велосипед-Коефіцієнт використання шоломів в Амстердамі становить лише 1.1%. попри це, в країні немає обов’язкових законів про шоломи.

Чи повинні велосипедні шоломи бути обов’язковими?

Але чому люди в Нідерландах неохоче носять велосипедні шоломи? Можливо, тому що вони здійснюють короткі поїздки, тому не бачать у цьому потреби? Вони просто вважають шоломи незручними? Чи призведе обов’язкове носіння шоломів до зниження популярності їзди на велосипеді?

Незалежно від причини, загальний консенсус в Нідерландах проти велосипед використання шоломів, а також в інших країнах. У Південній Кореї, наприклад, носіння велосипедного шолома стало обов’язковим 28 вересня 2018 року, але це рішення зіткнулося з великою реакцією з боку велосипедистів, і 10 велосипедних спільнот навіть провели мітинг у Сеулі.

“Я зазвичай їжджу на велосипеді, коли маю справи по сусідству, тому не вважаю за потрібне постійно вдягати шолом”, – прокоментував Ю Джин Хі, який часто їздить на велосипеді велодоріжкою вздовж річки Хан.

Органи влади та організації також демонструють певну байдужість до запровадження обов’язкового використання велосипедних шоломів. Наприклад, Європейська федерація велосипедистів (ECF) вважає, що велосипедисти повинні мати можливість обирати, одягати шолом чи ні.

Прокоментувала Сері Волсгроув, співробітниця з питань політики ЄКФ: “Міста у Великобританії та ЄС намагаються надати людям можливість пересісти з небезпечних, забруднюючих моторизованих транспортних засобів на більш безпечні види транспорту, такі як ходьба, їзда на велосипеді та громадський транспорт, і встановлення бар’єру на шляху велосипедистів, незалежно від того, наскільки благими є наміри, не допоможе в цьому”.”

Але чи не повинні ми бути стурбовані безпекою велосипедистів, які відмовляються носити шолом, або коли закони не вводяться для забезпечення безпеки?? Опитування, проведене “Кур’єром”, показало, що понад 85% респондентів погодилися з тим, що шоломи повинні бути обов’язковими при їзді на велосипеді. Опитування стало відповіддю на несамовиту історію 15-річного Кейрана Ламонда, який їхав додому на велосипеді, коли в жовтні 2020 року врізався в ліхтарний стовп. Він не був у шоломі і зазнав серйозних травм голови, що призвело до того, що йому потрібен довічний догляд. Після інциденту його сім’я запустила петицію з вимогою зробити велосипедні шоломи обов’язковими.

Шотландський велосипедний рекордсмен Джош Квіглі також є активним прихильником обов’язкового використання велосипедних шоломів. У відповідь на заяву міністра з питань активного туризму шотландського уряду Патріка Харві про те, що немає жодних доказів на підтримку законів про обов’язкове носіння шоломів, Квіглі сказав: “Я рішуче налаштований на те, щоби вони були обов’язковими: “Я дуже рішуче виступаю за шоломи, і я просто не можу зрозуміти, що хтось захоче їздити по дорозі без шолома”.”

Два роки тому велосипедист потрапив в аварію, намагаючись здійснити навколосвітню подорож, і був збитий автомобілем. У нього було зламано 10 ребер, пробита легеня, перелом тазу і проломлений череп, але “якби не носіння шолом, Я впевнений, що немає жодного шансу, що я був би живий”, – сказав Квіглі.

Покращення інфраструктури

Пан Харві у відповідь заявив, що “краща інфраструктура” “підвищить безпеку для тих, хто обирає велосипед, а також вплине на поведінку інших учасників дорожнього руху”.

Таку ж відповідь дали громади, які протестували проти обов’язкового носіння шоломів. Вони сказали: “Замість того, щоб покладати відповідальність за нещасні випадки на всіх велосипедистів, уряд повинен розширювати велосипедну інфраструктуру, а також шукати превентивні заходи.”

Можливо, краща велосипедна інфраструктура є ключем до зниження кількості велосипедних інцидентів серед голландців. Вони мають вражаючі 35 000 кілометрів (швидкісних) велосипедних доріжок, які використовуються як для поїздок на роботу, так і для рекреаційних цілей. У Нідерландах, де понад 27% усіх поїздок здійснюються велосипедом, на дорогах сталося 229 смертельних випадків з велосипедистами. Для порівняння, у Великій Британії за той самий період сталося 140 смертельних випадків серед велосипедистів, хоча лише 4% поїздок у Великій Британії здійснюються на велосипеді.

Окрім покращення велосипедної інфраструктури, інші ініціативи також можуть бути корисними з точки зору підвищення безпеки на дорогах. Наприклад, Lazer представляє шоломи з вбудованими контрольованими зонами зминання KinetiCore, які мають пінопластові блоки EPS, що прогинаються у разі прямого та обертального удару, запобігаючи таким чином черепно-мозковим травмам.

Хоча велосипедні шоломи не є обов’язковими в багатьох країнах, вони забезпечують кращий захист і, як показує практика, можуть допомогти врятувати життя. Носіння шолома – це особистий вибір, але, безумовно, варто зважити всі “за” і “проти”, перш ніж приймати рішення.

Вимоги до велосипедних шоломів

Чи обов’язковий шолом для велосипеда?

Безпека на дорозі правила відрізняються від міста до міста. У США 22 штати мають закони про велосипедні шоломи, які зобов’язують велосипедистів використовувати шоломи на дорозі. Правила вимагають, щоб велосипедисти віком до 18 або 16 років використовували шоломи під час їзди.

Вікові вимоги варіюються від штату до штату або від міста до міста. Наприклад, Каліфорнія вимагає, щоб велосипедні шоломи використовували особи віком до 18 років, тоді як Західна Вірджинія вимагає, щоб їх носили особи віком до 15 років. У Нью-Йорку використання шоломів є обов’язковим для дітей віком від 13 років і молодше.

Чому важливо носити шолом

Шоломи захищають від травм голови та мозку

Чи потрібно носити шолом шолом при їзді на велосипеді? Так, шолом важливий для захисту від черепно-мозкових травм (ЧМТ) або смерті. Це найважливіше спорядження, яке ви можете носити, коли ви виходите на вулицю і їдете на велосипеді по дорозі. Цей захисний елемент може поглинути силу удару під час аварії або зіткнення. Як наслідок, у вас менше шансів отримати серйозні травми голови. Насправді, це може зменшити ймовірність травми голови майже на 50%.

Шоломи роблять вас більш помітними

Під час інтенсивного руху водії транспортних засобів можуть легко побачити вас, коли ви носите шолом на велосипеді. Існує безліч яскравих шоломів, спеціально розроблених для кращої видимості. Завдяки цьому типу спорядження водії на дорозі можуть миттєво побачити вас навіть з більшої відстані.

велосипед, шолом, правила, таблиця

Навіть вночі шоломи з вбудованими світловідбивачами підвищують вашу видимість. Ви також можете встановити фару спереду, щоб добре бачити дорогу.

Шоломи захищають від негоди

Шолом також є джерелом захисту за різних погодних умов. У вітряну погоду він може утримувати ваше волосся на місці. Отже, ваше волосся не може відволікати вас під час їзди. Він може зігріти вашу голову в холодні дні завдяки пінопластовому шару. Влітку шолом є додатковим захистом для обличчя та захищає від шкідливого ультрафіолетового випромінювання.

Шоломи захищають вас від порушень правил дорожнього руху

Правила використання велосипедних шоломів є одним з найпоширеніших законів про безпеку велосипедистів. Кожна держава запроваджує різні обов’язкові закони про шоломи для велосипедистів. Велосипедисти повинні дотримуватися цих правил. За невідповідність існують відповідні штрафи.

Що робить шолом хорошим шоломом

Велосипедисти повинні турбуватися не тільки про носіння шолома. Вони також повинні переконатися, що спорядження відповідає необхідним стандартам безпеки. Дуже важливо, щоб ви вибрали велосипедний шолом, який відповідає стандартам безпеки, встановленим Комісією з безпеки споживчих товарів.

Високоякісний шолом шолом має етикетку, яка вказує на те, що він пройшов суворий процес контролю якості. Ви можете знайти етикетку на підкладці всередині шолома, на зовнішній стороні або на підборідді.

Шоломи з маркуванням безпеки оцінюються на основі вентиляції, придатності, регульованості, комфорту та захисту. Міцність ременів, точок кріплення та пряжок шолома також ретельно оцінюється. Потім їх перевіряють, чи можуть вони витримати аварію. Під час випробування шестерня падає зі швидкістю 14 миль/год на плоске ковадло. Процес тестування додатково гарантує, що ремені можуть утримувати шолом на місці навіть під час аварії.

Які ще особливості слід враховувати

Окрім базового захисту та проходження стандартних процедур якості, є й інші особливості, які ви можете врахувати, щоб отримати найкращий велосипедний шолом.

Шоломи з MIPS

Деякі шоломи можуть зменшити силу обертання. Відповідає тому, наскільки сильно ваш мозок рухається всередині черепа під час удару або аварії. Цей тип шоломів має багатовекторну систему захисту від ударів або MIPS. Це може зменшити ймовірність отримати струс мозку.

Шоломи з MIPS оснащені підкладкою з низьким коефіцієнтом тертя, що зменшує силу обертання або енергію, яка може бути передана голові під час аварії. Згідно з повідомленнями, зусилля можна зменшити на 43%.

Шоломи з WaveCel

Ще одна особливість, яку ви можете розглянути – це технологія WaveCel в шоломах. Шестерні з технологією WaveCel мають внутрішній шар пластику. Матеріал може згинатися, м’ятися або ковзати під час аварії або удару. Вона функціонує як система підвіски і поглинає сильну силу від зіткнення.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top