Пригодницький мотоцикл Honda 150cc. BMW R 1250 GS Adventure

Нові подвійні спортивні моделі приїжджають до США, Honda CRF300LS та XR150L

Згідно з останніми сертифікаційними даними, поданими до U.S. Агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) та Каліфорнійська рада з повітряних ресурсів, Honda принесе на американський ринок ще дві менші за розміром двомісні спортивні машини на 2023 модельний рік. Хоча Honda ще не оголосила, але кібер-розвідка на мотоциклах.com з’ясував, що новими моделями стануть CRF300LS і XR150L.

Звичайно, у нас вже є CRF300L і CRF300L Rally, і хоча американська Honda запізнилася з анонсом деяких мотоциклів, які очікуються в лінійці 2023 року, можна припустити, що обидва мотоцикли повернуться. Якщо США отримають оновлення, які вже вийшли на європейський ринок, базова модель L буде оснащена захистом для рук і буде доступна в новому кольорі Swift Grey, підкресленому помаранчевою графікою, приємною опцією, яка приєднується до Honda‘s звичайний екстремальний червоний наряд.

Припускають, що LS-версія популярного 286-кубового одноциліндрового CRF300 є кодом для низького сидіння, що багато хто оцінить, враховуючи 34-дюймове сидіння L-образного мотоцикла.7-дюймове сідло знаходиться на високій стороні. Позначення S має сенс, якщо ви подивитесь на стандартну практику Kawasaki маркувати свої спортивні моделі з низькою висотою сидіння літерою S, зокрема KLX230S та KLR650S, які пропонують висоту сидіння приблизно на два дюйми нижчу, ніж їхні стандартні аналоги. Безумовно, існує ринок для цих більш доступних версій, велосипедів, на яких новачки або низькорослі гонщики можуть відчувати себе комфортно, без необхідності шукати рішення щодо висоти сидіння на ринку прямо з воріт.

Невідомо, чи будуть адаптації включати підвіску та інші ергономічні зміни, але малоймовірно, що Honda просто встановить інше сидіння і назве це хорошим. Крім того, знаючи, що споживачам нелегко отримати доступ до цих популярних моделей CRF300 від Honda, додавання нового варіанту нижнього сидіння може допомогти розподілити попит. Коли ми розглянули CRF300L і Rally після їхнього прибуття в США в 2021 році, ми виявили, що вони обидва є життєздатними варіантами для середньостатистичних гонщиків, які шукають простий у керуванні і доступний універсальний мотоцикл для дуал-спорту або початковий мотоцикл, з якого вони не виростуть швидко.

Зараз XR150L – це щось нове для американського ринку. Він вже зарекомендував себе на азійському ринку, а також в Австралії та Новій Зеландії, де його продають як фермерський мотоцикл. Ми бачимо, що він оснащений 149-кубовим карбюраторним одноциліндровим двигуном з повітряним охолодженням китайської компанії Sundiro Honda, дочірнє підприємство Honda з 2001 року. Двигун зареєстрований у даних EPA для виробництва 12.5 к.с. при 7750 об/хв. Потужність передається через п’ятиступінчасту коробку передач і запускається за допомогою електричного стартера або резервного кікстартера.

Згідно з поточними технічними характеристиками в країнах, де він доступний, хід підвіски XR150L становить 7.1 дюйм спереду через телескопічну вилку та 5.9 дюймів ззаду через моноамортизаційний маятник. Обидва колеса оснащені 240-міліметровими дисками з подвійним поршневим супортом, що гальмують 19-дюймове переднє колесо, та барабанним гальмом, що керує 17-дюймовим заднім колесом. Маленький подвійний спорт поставляється з керованими 32.4 у висоті сидіння та 284 фунтів спорядженої ваги, дуже добре для початківців. Паливна ємність – законна 3.2 галони, що більше, ніж у CRF300L на 2.Бак на 1 галон.

Як приємно мати на шляху більш легкі, подвійні спортивні варіанти. CRF300L з низьким сидінням обов’язково зацікавить багатьох, і ми можемо придумати всілякі обов’язки та пустощі для XR150L, доки його ціна буде такою ж цілеспрямованою.

honda, пригоди, велосипед, 1250

Характеристики Honda XR150L

Автор: Джеймі Елвідж

Джеймі працює мотоциклетним журналістом вже більше 30 років, тестує весь асортимент мотоциклів для найбільших друкованих журналів і спеціалізується на пригодницьких історіях, пов’язаних з подорожами. На сьогоднішній день вона написала і надала фотографії для статей, що описують, як це – їздити у всіх 50 штатах і 43 зарубіжних країнах, отримавши дві нагороди Лоуелла Томаса Товариства американських письменників-подорожувальників на цьому шляху. Її найскладніша пригода – участь у 2018 GS Trophy в Монголії в якості журналіста австралійської команди Team AusAmerica.

Двигун

ADV150 запозичив 149-кубовий двигун від Honda PCX150, і це добре, тому що двигун PCX не поступається йому за характеристиками. Це двигун середнього класу останнього покоління від Honda, який вирізняється винятковою ефективністю та надійністю.

Цей двигун має рідинне охолодження та впорскування палива, але лише 2 клапани та скромні 10.Ступінь стиснення 6:1, що, ймовірно, сприяє більш тривалому терміну служби. Незважаючи на невисокий ступінь стиснення, Honda рекомендує для ADV150 паливо преміум-класу, яке компенсує частину економії пального від машини, що розрахована на понад 100 миль на годину, а в реальних умовах експлуатації демонструє близько 80-90 миль на годину.

Потужність вказана на 14.5 кінських сил при 8500 об/хв, що, що цікаво, більш ніж на 1 кінську силу вище, ніж у PCX (номінальна швидкість 13 об/хв).3 кінські сили), незважаючи на те, що вони мають однаковий основний двигун та корпус дросельної заслінки. Honda, мабуть, якось підправила його, але ADV150 також має більший опір вітру завдяки своїй високій стійці і трохи важчий (294 фунти проти 289 фунтів), тому ми не очікуємо великої різниці в максимальній швидкості. Honda заявляє, що максимальна швидкість ADV150 становить 73 миль / год, що так само, як і PCX.

Загалом, це повинен бути швидкий скутер приблизно до 60 миль / год, а потім він буде блукати вище звідти. Якщо це недостатньо швидко для вас, зараз на ринку є комплекти запасних частин для 164 куб.см і більше, але ви поставите під загрозу виняткову надійність та ефективність, якими славиться цей двигун.

Стиль

ADV150, безумовно, є унікальним на вигляд скутером. Маючи приблизно 5 дюймів підвіски спереду та ззаду (проти типових 3 дюймів), ADV сидить помітно вище, ніж середній скутер, і виглядає трохи важчим за рахунок громіздкої передньої частини (хоча Honda запевняє нас, що це не так через нижчий центр ваги, включаючи паливний бак, розташований на підлозі).

Частини ADV виглядають дуже добре, включаючи чудові диски та м’язистий стиль на задній частині. дискусійним є стиль передньої частини, де робототехнічний вигляд працює, але може старіти швидше, ніж традиційний стиль, який Honda зазвичай використовує на своїх пригодницьких мотоциклах. Він нагадує нам старий скутер Yamaha TMAX, який не продається вже майже десять років, але все ще виглядає досить добре.

Гальма та підвіска

Honda оснастила ADV150 серйозною підвіскою. Мало того, що він має подвійні задні амортизатори, але вони від шанованої компанії Showa, яка виробляє підвіски, і вони також можуть похвалитися величезним ходом для скутера на 5.1″. Спереду 31-міліметрова вилка, яка також від Showa і знову може похвалитися величезним ходом – 4.7″. Для порівняння, PCX150 має вдвічі менший діагональ – 2.4″ (спереду) і 3.3 “(ззаду). Безсумнівно, ADV150 має найкращу підвіску, яку будь-хто коли-небудь ставив на скутери середнього розміру, і це єдина частина цього скутера, яка гідна пригод. Хоча навіть тут ми відзначаємо, що справжні пригодницькі велосипеди, такі як Africa Twin від Honda, як правило, мають більше 9 дюймів ходу.

Де все стає трохи більш розчаровуючим – це гальма. Honda перенесла заднє 130-міліметрове гальмо з медичним барабаном з PCX, а це означає, що ви будете покладатися на нього, якщо вирішите поїхати по бездоріжжю і опинитеся на слизькій місцевості. Honda збільшила розмір ротора з 220 мм до 240 мм, що повинно бути добре, але це все ще одно однопоршневий двигун. Як і багато інших атрибутів цього скутера, це крок вперед у порівнянні зі стандартним тарифом, але далеко не законна пригодницька специфікація.

Це також трохи розчаровує, якщо ви сподівалися на щось більше пригоди використовуються маленькі колеса 14″ (спереду) або 13″ (ззаду). Якби Honda вибрала хоча б 15-дюймові колеса, то гонщики мали б кращу керованість на нерівній поверхні та більший вибір шин. В цілому, Honda доклала певних зусиль, щоб покращити можливості цього скутера, але також зупинилася далеко від істинного пригода машина. Ймовірно, тому, що вони не хотіли переробляти всю трансмісію PCX. Таким чином, це скутер для нерівних міських доріг та залізничних колій більше, ніж для фактичного використання на бездоріжжі. Honda з цим не сперечається, називаючи його машиною для “важких поїздок на роботу” та “асфальтових джунглів”.

Ефективність

За результатами внутрішніх випробувань за методом WMTC-EURO 3, витрата палива ADV 160 показує цифру 45 км/літр (ISS на характеристиці), тому він здатний подолати відстань до 364 км на одній повній заправці. Ємність паливного бака нового скутера Honda пригода скутера становить 12 літрів.

Його брат, чиє ручне зчеплення було зафіксовано на рівні 38 км/літр. Ці результати отримані на основі результатів тесту ECE R40. Цей результат також є внутрішнім тестом AHM. Ємність бака – 12 літрів.

Витрата палива, зазначена вище, безумовно, буде різною, коли обидва будуть використовуватися щодня пізніше. Стан доріг і вага вантажу також впливають на витрату палива, яка відрізняється від заявленої виробником.

Особливість

Новий Honda ADV 160 отримав поліпшення з точки зору функцій для підвищення безпеки водіння. Тепер він оснащений трекшн-контролем або HSTC (Honda Selectable Torque Control) спеціально для найвищих версій. Крім того, застосування регульованого вітрового скла для покращення аеродинаміки та максимального захисту від вітру. На додаток до своєї функції протистояти поривам вітру спереду, цей компонент також відіграє важливу роль у покращенні зовнішнього вигляду. Навіть ADV 160 можна регулювати у двох високих положеннях. Без необхідності розбирати приплив.

Нова панель приладів виглядає як Honda ADV350, порт USB типу A для зарядки, ABS (антиблокувальна система гальм) для найвищої комплектації, повне світлодіодне освітлення (спереду, ззаду, під ключ), DRL, аварійні вогні, ESS (сигнал аварійної зупинки), кермо, хвилястий диск, 30-літровий багажник, перемикач бічних стійок, безключовий доступ з охоронною сигналізацією.

honda, пригоди, велосипед, 1250

Для підтримки тривалих поїздок CB150X оснащений конічним кермом. Високе вітрове скло для комфорту та захисту від впливу вітру під час руху, повний цифровий прилад, який відображає інформацію про транспортний засіб зі спортивним та сучасним виглядом, світлодіодні фари, перевернута передня підвіска, підкапотний обвіс у пригодницькому стилі, що забезпечує захист двигуна під час руху, та світлодіодні задні ліхтарі.

Розміщення

Це менш дивно, якщо мотоцикл для подорожей не говорить про розміщення. У цьому випадку новий скутер Honda має багажник об’ємом 30 літрів. Шолом точно може увійти. Навіть деякі типи повного обличчя. Крім того, в багажнику залишився простір, в якому можна зберігати деякі важливі речі для тривалих поїздок, наприклад, дощовики та інші дрібні предмети. Потім є ще одна шухляда в районі приладової панелі. Ця частина досить глибока, якраз підходить для зберігання пристроїв і може бути закрита, тому вона естетично акуратніша.

Жодного багажного відділення на CB150X. Не сподівайтеся, що ви зможете тримати шолом, дощовик або щось, що можна залишити на мотоциклі. Знову ж таки, вони не були зроблені як пристосовані для розміщення скутерів. Але деякі запасні частини можуть лікувати, щось на зразок залізної стійки з коробкою або мішком, прив’язаною до бака.

Практичність

У місті підніжка для ніг і вага автомобіля стають важливими елементами. Так само як і спритність, будь то маневрування або коли вам потрібно зробити розворот. У загальних розмірах ADV 160 має довжину 1 950 мм, ширину 763 мм і висоту 1 196 мм. Дорожній просвіт 165 мм і висота сидіння 780 мм. Габаритні розміри CB150X (ДхШхВ) складають 2 031 x 796 x 1 309 мм, при цьому найнижча відстань до землі становить 181 мм, а висота сидіння – 817 мм. Але щодо ваги, звичайно, скутер компактніший, 133 кг. У той час як CB150X досягає 139 кг.

Новий ADV 160, який відноситься до скутерного типу, має широку підніжку. Він може забезпечити відчуття комфорту і його легше запросити пробиратися через щільні та динамічні міські шляхи. Хоча CB150X, хоча і має підставку для ніг спортивної моделі, він також відносно комфортний. Оскільки трикутник своєї ергономіки не змушує водія швидко втомлюватися.

honda, adventure, bike, 1250

Далі, питання положення сидіння. Це дійсно залежить від смаку. Скутер пропонує широкі контури сидіння для водія. Цей тип спортивних пригод має багаторівневі модельні сидіння. Зробіть водія нижчим, щоб задня частина талії отримала стриманість. Конструкція, безумовно, дає перевагу в тому, що зберігає тверде положення тіла. Щоб не боліло швидко.

Harley-Davidson Pan America 1250

У травні цього року Harley-Davidson вийде в сегмент ADV з абсолютно новою пригодою мотоцикл під назвою Pan America 1250. Двигун V-Twin з рідинним охолодженням потужністю 150 к.с. функціонує як напружений елемент шасі, утримуючи вагу до 534 фунтів у базовій моделі та 559 фунтів у 1250 Спеціальна. Обидві моделі оснащені електронними елементами керування, причому у Special їх більше. Підвіска базової моделі регулюється за попереднім натягом, стисненням і демпфуванням, а пакет “Покращення безпеки на поворотах” оптимізує гальмування, ABS, трекшн-контроль, контроль ковзання та навіть контроль утримання на пагорбах. П’ять режимів їзди (дорога, спорт, дощ, бездоріжжя та бездоріжжя плюс), кожен з яких пропонує різні рівні втручання системи для максимальної допомоги під час їзди. Pan America 1250 Спеціальна версія додає електронно регульовані напівактивні передні та задні амортизатори, які підлаштовуються під умови та активність водія, що може бути корисним, наприклад, якщо ви переїжджаєте з асфальту на ґрунт. Система Vehicle Loading Control автоматично регулює попереднє навантаження, якщо пасажир раптово забирається на борт. Опціональна адаптивна система регулювання висоти сидіння може автоматично знижувати висоту сидіння велосипеда на один-два дюйми під час зупинок.

honda, adventure, bike, 1250

Ціна вказана на рівні 17 319 за базову модель та 19 999 за Special. Чи буде це той самий велосипед що рятує Harley? Після поїздки на Pan America в травні минулого року, здається, що так. Дизайн натякає на історичний ралійний дизайн, водночас вирізняючись коробчастими, кутастими формами, які відрізняють його від округлих вигинів класичних Harleys. Технологічно вдосконалене шасі з класичною американською архітектурою V-Twin робить Pan American дивакуватим на папері та приємним у їзді. Від ґрунтових рівнин Сьєрра-Невади до круїзу по шосе 14 на шляху назад до Лос-Анджелеса, велосипед показав себе чудово, як для велосипеда, розробленого компанією, що спеціалізується на круїзах. Моделі конкурентів з Німеччини та Японії виграють від років незначного вдосконалення, але Harley-Davidson все ще знає, як будувати мотоцикли. Хтось може сказати, що Harley вийшов на ринок ADV з пропозицією, яка є занадто малою, занадто пізньою, але ці люди не випустили всі 150 к.с. при широко відкритій дросельній заслінці. Harley-Davidson може бути не найкращим вибором для пригодницький велосипед, але не обов’язково робити його своїм останнім вибором.

Moto Guzzi V85TT

Вам не обов’язково потрібно йти на п’ятизначні цифри, щоб отримати пригодницький на велосипеді. Існує цілий клас, який також задовольнить вашу пристрасть до їзди. У верхній частині класу знаходиться Moto Guzzi V85TT. Guzzi надихають величезну лояльність серед своїх власників. Вони люблять ці здоровенні італійські штуки.

для поїздки на мотоциклі

“У мене вже п’ятий Guzzi, і я люблю їх, тому що навіть якщо вони не мають сенсу на папері, вони мають чудовий, олдскульний характер, який приносить задоволення від їзди”, – сказав мій друг Глен Морган, який так любить італійські велосипеди, що став співзасновником і співвласником культового лос-анджелеського дилерського центру Pro Italia. “І оскільки вони трохи дивакуваті, всі, кого ви зустрічаєте, їздять на них – завжди в чудових способах”.”

Я їздив на них, і я справді трохи дивний.

TT означає tutto terreno, або всюдихід, що в перекладі з італійської означає “пригода велосипед. Moto Guzzi взяла весь характер, яким відомі її велосипеди, і застосувала його до нового пригодницького мотоцикла. V85TT оснащений 853-кубовим 90-градусним V-подібним двигуном потужністю 79 к.с. і 59 фунтів-фут, 853-кубовим V-подібним двигуном. Це ставить його в категорію середнього розміру. Він отримує електронну допомогу, щоб утримувати водія у вертикальному положенні, і має три режими їзди (дорога, дощ та бездоріжжя), які дозволяють налаштувати трекшн-контроль, реакцію дросельної заслінки ABS та управління двигуном відповідно до вашого стилю їзди та умов. Вага понад 500 фунтів у вологому стані, тому співвідношення потужності до ваги не буде таким чуйним, як у деяких інших велосипедів.

У мене був такий минулого року, і я насолоджувався ним на всіх типах місцевості, як випливає з його назви, ви можете. Правда, якщо ви викручуєте газ до червоної лінії, ви побачите падіння потужності порівняно з деякими іншими велосипедами, але для більшості інших поїздок це цілком нормально. І, як каже Морган, вони мають чудовий, олдскульний характер, який робить їзду на них приємною.

Ціна починається від 11 990 за модель 2022 року.

Triumph Tiger

Triumph випускає модель Tiger з 1937 року, коли компанія почала з Tiger 70, 80 і 90, ці цифри позначають максимальну швидкість кожної моделі. Сьогодні є п’ять моделей 900 (і ні, це не максимальна швидкість, це робочий об’єм); вони варіюються від 14 700 до 17 100; і п’ять Tiger 1200, які проходять від 19 100 до 24 200. 900 Rally Pro є популярним вибором, з 93.9 к.с. і 64 фунт-фут крутного моменту від 888-кубового рядного трициліндрового двигуна. З вагою 476 фунтів, він повинен бути досить легким, щоб отримати максимальну віддачу від потужності та крутного моменту.

А якщо ці варіанти занадто важкі для вас, Triumph оновив свою лінійку Tiger, щоб відобразити сферу пригода, Зараз доступні моделі з робочими об’ємами 660 та 850 куб.см. Обидві ці моделі доступні в єдиній комплектації: Tiger Sport 660 коштує від 9495 доларів, а Tiger 850 Sport – від 11 995 доларів. Модель Tiger Sport 660, випущена незабаром після Trident 660, побудована на аналогічній рамі, що і стандартна модель велосипед на 17-дюймових колесах, оснащений рядним трициліндровим двигуном потужністю 80 к.с. і 47 фунт-футів крутного моменту. Мінімальний хід підвіски та 17-дюймові колеса роблять Tiger з меншим робочим об’ємом придатним для мінімального бездоріжжя, але допомагають моделі демонструвати відмінні манеру їзди по дорогах.

Оновлюючи лінійку Tiger, компанія Triumph створила моделі для всіх версій пригодницького стилю життя. Лінійка Tiger 1200 здебільшого орієнтована на конкуренцію з BMW та Ducati у гранд-туристичних пригодах, те саме можна сказати і про серію Tiger 900 та конкуруючі розміри BMW GS та Ducati Multistrada. Щоб доповнити модельний ряд справжньою позашляховою машиною, британські інженери взяли на озброєння склад запчастин і створили Tiger 850 Sport. Наслідуючи лінійку Tigers, 850 Sport має 888-кубовий рядний трициліндровий двигун, який виробляє 84 к.с. та 60 фунт-футів крутного моменту. Примітно, що 850 Sport котиться на шаховому наборі коліс, з 19-дюймовими спереду та 17-дюймовими ззаду, що означає, що 423-фунтова модель краще обладнана для пухких поверхонь та стежок, ніж її менший побратим.

KTM Adventure Bikes

Ви можете почати з дуже доступної моделі 390 Adventure всього за 6 799 доларів і до біса добре провести час з його 373-кубовим чотиритактним одноциліндровим двигуном, або ж ви можете перейти на потужний KTM 1290 Super Adventure R за ціною, що наближається до 20 тисяч – австрійський велосипед виробник охопив вас. Популярний вибір знаходиться прямо посередині, з 890 Adventure. У 2021 році модель 890 отримала ще 90 куб.см робочого об’єму, до 889 куб.см. Опубліковані цифри показують, що потужність паралельно розташованого двійника становить 100 кінських сил, а крутний момент – 74 фунт-фут. При вазі 464 фунти, здається, що він може бути навіть веселішим, ніж Tiger. Повний набір електронних засобів керування допоможе вам убезпечити себе, дозволяючи при цьому отримувати стільки задоволення, скільки ви наберете. починається з 13 999.

Honda CRF300L

Інший, ще більш доступний варіант для того, щоб вибратися і дослідити всі землі BLM і USF, які ми маємо, – це так званий двоколісний спортивний велосипед. Вони ближче до мотоциклів, але з усіма фарами та сигналами повороту вам потрібно їх юридично зареєструвати.

Мені пощастило їздити на CRF250L і CRF450L, коли вони були представлені, і вони мені сподобались. Якщо ви дійсно хороші, як Джонні Кемпбелл, який виграв Баху 11 разів, або навіть якщо ви просто більш досвідчені і можете використовувати додаткову потужність, тоді обирайте 450. Якщо, однак, вся ця брудна річ для вас нова, або якщо ви шукаєте безпечний і навіть веселий спосіб переходу від вулиці до бездоріжжя, або від водіння автомобіля до їзди на мотоциклі, тоді я рекомендую 250/300. Проїхавшись на обох, я отримав більше задоволення від меншого велосипеда.

CRF250L отримав більший робочий об’єм, більшу потужність і нову назву на 2021 рік – CRF300L. Одноциліндровий двигун з впорскуванням палива об’ємом 286 куб. см велосипед повинен мати достатню потужність для тих, хто тільки починає їздити, і достатню для тих, хто має більше часу на сидінні, щоб отримати задоволення. Як і багато мотоциклів, він має досить високе положення сидіння на висоті 34.7 дюймів над землею, але це лише спонукає вас тримати ноги на кілочках. Маючи лише 309 фунтів спорядженої ваги, на ньому набагато легше маневрувати, ніж на деяких більших велосипедах, насправді, на ньому легше їздити, ніж на всіх вищезгаданих велосипедах. Найкраще в ньому – це ціна наклейки, яка починається всього від 5 349. І пам’ятайте, що він відповідає всім вимогам для легальної їзди по вулицях, тому ви можете використовувати його практично для всього.

У цьому класі є багато інших мотоциклів, які ви можете розглянути, починаючи від Suzuki DR-Z400 за 7 099, Kawasaki KLX300 за 5 899 або Yamaha XT250 за ціною від 5 399. У всіх є все необхідне для реєстрації та їзди по вулиці, але коли тротуар закінчується, не соромтеся їхати далі.

Якщо ви не знайомі з їздою по бездоріжжю, є багато місць, де можна навчитися. Я провів день на заводі Хонда Powersports’ Colton Rider Education Center в Сокалі, а ще є базовий курс мотоцикліста від Motorcycle Safety Foundation. А ще є такі школи, як RawHyde Adventures, яка спеціалізується на пригодницьких мотоциклах BMW і пропонує заняття в Каліфорнії та Колорадо. Там на вас чекають пригоди – йдіть за ними!

Марк Вон виріс у фордівській родині і провів багато годин, тримаючи лампочку над прямокутною шісткою, яку дивом живив одноциліндровий карбюратор, поки його батько проклинав Ford, всю його продукцію і всіх, хто коли-небудь там працював. Це був його вступ до об’єктивної автомобільної критики. Він почав писати для City News Service в Лос-Анджелесі, потім переїхав до Європи і став редактором автомобільного журналу під назвою, творчо, Auto. Він вирішив, що “Авто” має охоплювати Формулу 1, спортивні прототипи та турингові автомобілі – і ніхто його не зупиняв! Звідти він дав інтерв’ю журналу Autoweek на Франкфуртському автосалоні 1989 року і з тих пір з нами.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top