Мотоцикл у вітальні. У цій статті

Що потрібно враховувати при покупці електричного Мотоцикл

Можливо, вам доведеться розставити пріоритети при виборі електричного мотоцикл Знімний акумулятор – це не лише практична перевага, але й можливість підвищити продуктивність та заправку.

Такі читачі, як ви, допомагають підтримувати MUO. Коли ви робите покупку за посиланнями на нашому сайті, ми можемо отримувати партнерську комісію. Читати

мотоцикл, номер, цей, стаття

Електричний мотоцикл – це серйозна інвестиція, але така, яка може звести ваші витрати на поїздки на роботу і назад практично до нуля. Але є деякі речі, які слід врахувати, перш ніж поспішати з покупкою, оскільки не всі мотоцикли на акумуляторах створені з однією і тією ж метою на увазі.

На всіх мотоциклах, що працюють від акумулятора, весело їздити, і всі вони повинні заохочувати вас розвивати свої технічні навички, щоб стати кращим гонщиком. Однак деякі з них більше орієнтовані на прискорення та продуктивність, тоді як інші краще підходять для щоденної їзди з більшим акцентом на дальність пробігу, комфорт та функції.

Давайте розглянемо, на що потрібно звернути увагу при покупці електричного мотоцикла.

Чи достатньо потужний для вас?

Як і мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння, електровелосипеди мають найрізноманітніші робочі характеристики та потужність. Вони включають в себе все: від 50-кубових еквівалентів потужністю близько 1 кВт, які розвивають не більше 28 миль/год, до найшвидших електричних мотоциклів, які розвивають набагато більше 200 миль/год.

Якщо ви їздите в коледж або на роботу в рідному місті і не будете їздити по швидкісних дорогах, то вам підійде електричний мотоцикл з меншою потужністю мотоцикл підійде вам якнайкраще. Однак, якщо ваша щоденна поїздка на роботу включає в себе необмежену ділянку німецького автобану, ви, швидше за все, захочете їздити на чомусь електричному, але з високою максимальною швидкістю.

Як далеко ви плануєте їздити?

Згідно зі статистикою дорожнього руху за 2021 рік, опублікованою Міністерством транспорту США, більшість американців проїжджають менше 40 миль на день, тож, теоретично, електричний мотоцикл З невеликим акумулятором і обмеженим запасом ходу повинно вистачити для будь-кого.

Однак, навіть якщо ви регулярно подорожуєте лише на короткі відстані, малий заряд акумулятора серйозно обмежує ваші можливості для подорожей. Ви не зможете спланувати трансконтинентальну подорож, якщо вам доведеться зупинятися кожні 50 миль, щоб знайти розетку.

Електричні мотоцикли з найбільшим запасом ходу можуть проїхати до 200 миль на одному заряді, що є набагато більш реалістичною пропозицією, якщо ви плануєте використовувати свій мотоцикл для подорожей або взагалі для далеких поїздок. Але навіть у цьому випадку ви будете залежати від того, наскільки добре розвинена мережа зарядних станцій у деяких штатах.

Як занести мотоцикл в будинок

Спочатку підготуйте мотоцикл до зимового зберігання

  • Вимийте свій мотоцикл
  • Заповніть бензобак
  • Влийте трохи стабілізатора палива
  • Запустіть двигун, щоб стабілізатор палива пройшов через паливну систему
  • Якщо у вас карбюратор, злийте воду з поплавкової чаші

Примітка: Я отримав безкоштовну копію посібника Cyclepedia для мого KYMCO Venox 250. Cyclepedia є ексклюзивним постачальником контенту для сервісних посібників KYMCO. Я шукав детальну інструкцію про те, як злити рідину з поплавкової камери карбюратора. Мікрофіша була корисною, але там не було детальних інструкцій щодо зливу карбюратора як такого. Враховуючи, що на вулиці було холодно і я не хотів розбиратися сам, я просто пропустив стабілізатор через систему і не зливав поплавкову чашу.

Далі зробіть свої вимірювання

Складіть план захисту свого будинку

  • Занесення транспортного засобу в будинок може звести нанівець вашу домашню страховку
  • Я не помітив запаху бензину або будь-якого іншого запаху мотоцикла, якщо тільки я не стою безпосередньо біля мотоцикла
  • Я думаю, що велосипед виглядає краще без різдвяних вогнів, і я буду їх знімати
  • Це чудова тема для розмови, всім дуже подобається
  • З другою людиною було б набагато легше… але я впертий, тому приніс його сам
  • Я не впевнений, що мій 800-кубовий круізер поміститься, тому для початку я взяв лише 250-кубовий
  • Спробую привезти 800-кубовий, коли матиму друга, який допоможе мені

Дозвольте це фото йдуть у зворотному хронологічному порядку, але неважливо… ось попередній знімок.

мотоцикл, кімната, це, стаття

І останнє, але не менш важливе: можна сказати, що вся ідея була натхненна різдвяним вінком з шипованих шин Fuzzygalore, якому я тихо заздрю з 2011 року. Фаззе, я називаю твою шину вінком, і я піднімаю тобі другу шину, і решту велосипеда теж!

Жартую. Різдвяний вінок Fuzz’s Christmas Wreath, здається, зараз в моді це з іншими гонщиками, які надсилають свої фотографії різдвяних вінків.

Про Адріана

Адріан – редактор YouMotorcycle. Він ніколи не планував стати блогером, але йому сподобалася ідея ділитися своєю пристрастю і заохочувати інших вийти і покататися. Він вважає, що кожен, хто замислюється про покупку мотоцикла, повинен поквапитися і купити його, а кожен, хто вже має мотоцикл, повинен їздити більше. Йому подобаються V-Twins, скутери та порушення соціальних норм. Іноді він одягає костюм і кросівки на високих підборах, коли їде на роботу. Іноді він дістає свої інструменти, і все йде від поганого до гіршого. Іноді все просто падає йому до рук. Що б не трапилося, він залишається вдячним і завжди намагається вчитися. Якщо ви відчуваєте, що мотоцикл – це стиль життя, слідкуйте за ним у соціальних мережах.

мотоцикл, номер, цей, стаття

10 Коментарі та думки власників

RT @YouMotorcycle: Тож я приніс свій мотоцикл у дім https://t.co/U66wkJckvu https://t.co/BpUrG3YHVA

RT @YouMotorcycle: Так я приніс свій мотоцикл в будинок https://t.co/U66wkJckvu https://t.co/BpUrG3YHVA

RT @YouMotorcycle: Тож я приніс свій мотоцикл в дім https://t.co/U66wkJckvu https://t.co/BpUrG3YHVA

Це має бути зроблено! Ми постійно заносимо велосипеди всередину – це більший виклик, оскільки у нас килимове покриття, але брезент маляра вирішує цю проблему. Сусіди проходять повз зі своїми собаками і не можуть повірити, що кермо стирчить над обіднім столом! Ось що я маю на увазі… http://www.піонерка.com/indian-scout-review-the-pillion-perspective/

Це чудово. Добре, що у вас є великі розсувні двері, щоб можна було широко розсунутись! Мені довелося проїхати через вхідні двері і вузькі коридори, довелося багато штовхатися і піднімати!

RT @YouMotorcycle: Тож я приніс свій мотоцикл у дім https://t.co/U66wkJckvu https://t.co/BpUrG3YHVA

RT @YouMotorcycle: Отже, я приніс свій мотоцикл в будинок https://t.co/U66wkIUJDW https://t.co/rkM1dQst8E

RT @YouMotorcycle: Так я приніс свій мотоцикл в дім https://t.co/U66wkIUJDW https://t.co/rkM1dQst8E

RT @YouMotorcycle: Так я приніс свій мотоцикл в дім https://t.co/U66wkIUJDW https://t.co/rkM1dQst8E

Про нас

YouMotorcycle для тих, хто сприймає мотоцикл як стиль життя. Статті написані міжнародними гонщиками та професіоналами мотоциклетної індустрії.

Сайт залишається жорстко незалежним, інноваційним та нетрадиційним. Наша мета – показати найкраще, що є в мотоспільноті, допомогти початківцям у цьому виді спорту, а також надихнути світ на те, щоб виїхати на двох.

BMW R 1250 GS Adventure

GS – оригінальний король-тато пригодницьких мотоциклів. Ось він на ґрунтовій трасі за межами Лос-Анджелеса під час перерви.

Це OG – дідусь OG пригодницьких мотоциклів. Лінійка GS розпочалася 40 років тому з моделі 1980 R 80 G/S (Gelande und Strassen, бруд і вулиця). ніж 1.2 мільйони моделей GS були побудовані протягом шести поколінь. З часу перемоги Юбера Оріоля в 1981 році мотоцикли BMW чотири рази перемагали на паризькому Дакарі. В руках завзятих гонщиків вони незліченну кількість разів об’їхали навколо земної кулі.

Сучасна пригодницька версія R 1250 GS Adventure цього Лінійка GS стала набагато вишуканішою, звичайно, з плавним і тихим 1,254-кубовим плоским твінчиком, що видає 136 к.с. при 7750 об/хв і 105 фунт-фут крутного моменту при 7550 об/хв. Він не такий шалено потужний, як Ducati, але ви можете виявити, що цього більш ніж достатньо. Три роки тому R 1250 GS Adventure отримав вдосконалену версію традиційного плоского двотактного боксера з більшою потужністю та крутним моментом, при цьому досягнувши більш плавної роботи та більшої витонченості. Робочий об’єм двигуна становить 1 254 куб. см, що на 1 170 більше, ніж раніше. Пробіг вказаний як 49.5 л/100 км, на 5 відсотків більше, а двигун отримав систему BMW ShiftCam Variable Engine Timing для більш збалансованої подачі потужності.

на BMW R 1250 RS

Як і Duc, GS Adventure оснащений електронними системами керування, які допомагають вам під час їзди. У стандартній комплектації мотоцикла є два режими їзди, а також автоматична система стабілізації для додаткової безпеки.

Коли я набираю ці слова, на моїй решітці радіатора все ще лежать жуки після цілого дня пригод, які включали в себе як звивисті гірські дороги, так і бездоріжжя, гірський, небезпечний бруд. GS почувався невимушено в обох світах. Розриваючи асфальтовану двосмугову дорогу неподалік від мого будинку, Beemer тримався безпечно і стабільно, як тільки я його штовхав. Хоча вага пригодницького велосипеда вища, а сам велосипед в цілому важчий, ніж більш спортивні вуличні велосипеди BMW, нахилитися на нього ніколи не було проблемою це комфортний пригодницький мотоцикл для проходження поворотів, створений більше для супербайків. Поки я не переганяв на поворотах, ABS, трекшн-контроль та інша електроніка робили свою роботу, і я тут друкую. Мій велотренажер з наклейкою коштує 20 345.

Якщо цього забагато, але ви все одно хочете BMW, зверніть увагу на моделі F 900 R та XR середнього класу для пригодницького спорту, ціна яких починається від 8 995 доларів. Вони оснащені 895-кубовим вертикальним паралельно-двійним двигуном потужністю 99 к.с. і 67 фунт-фут. Висота їзди регулюється в діапазоні від 30 до 34 дюймів. Вони також пропонують режими їзди Dynamic та Dynamic Pro як опції, а також ABS. З них двох, R налаштований більше для вулиці, тоді як XR трохи більше орієнтований на пригоди.

Honda Africa Twin

Без сумніву, Honda була лідером на початку розвитку мотоциклів для їзди по бездоріжжю з популярною лінійкою мотоциклів Elsinore, але пригодницькі мотоцикли Africa Twin існують в тій чи іншій формі з кінця 80-х років. Однак саме відродження Africa Twin у 2016 році змусило світ ADV трохи збожеволіти.

мотоцикл, номер, цей, стаття

Нова модель легша, потужніша та оснащена більшою кількістю електронних допоміжних систем, ніж будь-коли раніше. Стандартна модель та модель Adventure Sport ES забезпечать вам комфорт та контроль під час тривалих поїздок по дорозі чи бездоріжжю. Honda дзвонить це демонструє свій “справжній універсал”.”

Ми вирушаємо у подорож до лісу

Africa Twin нещодавно отримав ще 86 куб.см робочого об’єму, так що тепер він оснащується 1084-кубовим вертикальним паралельно розташованим двигуном з рідинним охолодженням (звідси і назва)!). Як і більшість японських виробників мотоциклів, Honda не вказує потужність і крутний момент, але європейські моделі мають потужність 100 к.с. і 77 фунт-футів. Найкрутіше, однак, те, що ви отримуєте на вибір шестиступінчасту механічну або шестиступінчасту автоматичну трансмісію DCT. Автоматична коробка! На мотоциклі! Так, Goldwing також має автоматичну коробку передач, але тут, на Africa Twin, вона може стати справжньою підмогою під час мандрівки крізь хащі. Крім того, шасі стало тоншим і легшим, ніж раніше. Він має шість режимів їзди, сім рівнів контролю тяги та три рівні гальмування двигуном.

Під час довгої дводенної поїздки пару років тому, коли я обирала між молотком XR650L та Africa Twin, я визнаю, що мені більше сподобався Twin. Я стаю м’яким. Але це було так приємно. Africa Twin стартує від 14 499 і доходить до 18 099 за спортивну версію ES з трансмісією DCT. Це все ще досить доступний велосипед, і він того вартий, якщо ви збираєтеся їздити на великі відстані. Ви також можете придбати XR650L всього за 6 999 до сплати за доставку до місця призначення. Але візьміть більший велосипед. Ви будете вдячні нам наприкінці дня.

Suzuki V-Strom 1050XT

Це третє покоління V-Strom від Suzuki, ім’я, яке зарекомендувало себе протягом 19 років у світі пригодницьких мотоциклів. Сьогодні ви можете придбати V-Strom з 645-кубовим двигуном за 8 904 грн, а також повноцінний 1050XT Adventure за 17 049 грн. Більшу частину 2020 року я їздив на велосипеді трохи нижче цієї топової моделі, V-Strom 1050XT, який коштував 14 849 грн.

Чому вона була у мене більшу частину 2020 року? Ну, вони доставили його якраз перед тим, як пандемія все зупинила, а потім вони просто продовжували надсилати мені нові кредитні угоди на підпис, і я продовжував підписувати. А ти б так не зробила?? Результатом став чудовий рік на універсальному мотоциклі, на якому я міг робити все, що завгодно, і на якому я міг робити все, що завгодно. Я міг би мчати через гори, поглинаючи звивисті двосмугові дороги, як чорна лакриця, а потім вискочити в могутню пустелю Мохаве і продовжувати їхати по багнюці так довго, як мені здавалося, що мені це зійде з рук. Або я міг би перелазити через затори (хоча більша частина трафіку зникла, принаймні спочатку, коли лютувала пандемія). І я міг робити все, що завгодно між ними.

Мотоцикл 1050XT любив все це. 1037-кубовий V-подібний 90-градусний двигун V Twin з поздовжнім розташуванням розвиває 106 к.с. та 74 фунт-футів крутного моменту, чого достатньо, щоб розігнатися до тризначної швидкості на шосе, навіть не усвідомлюючи цього, а також для того, щоб ви могли цілий день ганяти по пустельному бруду.

Він має ширину 37 дюймів і важить 545 фунтів, тож він трохи менший і легший, ніж деякі інші мотоцикли в моєму гаражі на цьому клас. Він відчувається меншим, ніж BMW, наприклад, і навіть трохи легшим. Він працює не так плавно, як більш дорогі велосипеди в класі, але я був дуже радий, що він у мене є це мотоцикл у моєму гаражі так довго, як і я. Я постійно знаходив приводи, щоб одягнути все спорядження і поїхати кататися. Ви теж будете.

Найкраща вертикальна підлогова підставка

Тип зберігання: Окремо стоячий (заднє колесо) | Розміщення велосипеда: Одномісний велосипед | Захист від подряпин: Стабілізуючий ремінь на липучках

Коли колишній старший редактор журналу Strategist Ентоні Ротунно шукав підставку для велосипеда, він хотів компактне рішення (наприклад, настінне кріплення), але таке, яке не вимагало б від нього або його чоловіка щодня піднімати велосипед вгору і вниз. “Підлогова підставка, яка імітує ефект вертикального підвішування велосипеда”, – так Ротунно описав своє ідеальне місце для зберігання, яке він знайшов у Bike Nook. За словами Ротунно, це підставка легко встановлюється, досить надійно утримує велосипеди (товсті шини краще підходять для її універсального дизайну) і дозволяє представити ці велосипеди як скульптури завдяки тому, що вона підпирає їх на задніх колесах саме так. Щоб забезпечити максимальну безпеку та захист від подряпин, це підставка розроблена зі стабілізуючим ремінцем на липучці.

Найкраща сімейна підлогова підставка

Тип зберігання: Окремо стоячий (переднє колесо) | Розміщення велосипедів: До шести велосипедів | Захист від подряпин: Сталь з порошковим покриттям

Якщо ви шукаєте підлогову стійку, якою зможе користуватися вся сім’я (або всі сусіди по кімнаті), Бен Сойєр з CycleMania рекомендує так “чудову підставку в індустріальному стилі”, яка вміщує до шести велосипедів. Однак, оскільки він не зберігає їх один на одному, як стелаж Мікеланджело, він попереджає, що для нього знадобиться більше місця на підлозі. Підставка має досить голі кістки: Тут немає гуми, вінілу або набивки, щоб захистити ваші спиці – але її утилітарність неможливо перевершити для великих домогосподарств. Mighty Mite також має кілька прутів на стійці для закріплення замків, якщо ви збираєтеся зберігати його в критому громадському місці, наприклад, у гаражі будинку або в під’їзді квартири.

Найкраще для невеликих приміщень

Тип зберігання: Настінне кріплення (передні та задні колеса) | Розміщення велосипеда: Одномісний велосипед | Захист від подряпин: Сталь з порошковим покриттям

Якщо ви плануєте зберігати велосипеди у вузькому коридорі або в будь-якому іншому місці, де зберігання велосипедів може бути обмеженим, нахил велосипедів може допомогти максимізувати простір над головою. Ці кріплення від Gootus рекомендує велосипедист і спортсмен CRCA Крістофер Ік, який використовує їх для своїх трьох велосипедів у коридорі своєї квартири в Брукліні. “Мені подобаються кутові настінні кронштейни, тому що вони дозволяють мені використовувати мої трохи вищі стелі і є гарною демонстрацією моїх велосипедів”, – каже він. Багажник Gootus – це система з трьох частин, в якій центральна точка чіпляється за педаль велосипеда, а два лотки підтримують колеса. Замість того, щоб вішати велосипед рівно до стіни (як на стійці Michaelangelo вище), Gootus вішає велосипед під кутом, так що підсідельний штир і кермо нахилені до вас, подалі від стіни. Це функція дозволяє заповнити деякий негативний простір і скласти кілька велосипедів, подібно до системи Rubbermaid вище.

Найкращий натяжний стовп

Тип зберігання: Натяжна стійка (верхня труба) | Розміщення велосипедів: Два велосипеди | Захист від подряпин: Гумові гачки

Для зручності монтажу натяжні стійки є чимось середнім між підлоговими та настінними кріпленнями; вони не вимагають свердління отворів у стінах або стелі, але вам може знадобитися трохи більше роботи, щоб встановити їх на місце. Вони часто коштують дорожче, ніж підставки і кріплення, але Ендрю Крукс і Данн з компанії Hilltop Bicycles з NYC Velo кажуть, що це можуть бути добре витрачені гроші, якщо ви думаєте, що будете багато переїжджати, і хочете, щоб велосипед можна було легко переміщати з собою, незалежно від розміру будинку. Або ж варто розглянути натяжні стовпи, якщо ви часто робите ремонт. “Скажімо, ви купуєте новий комод – ви можете перепланувати всю квартиру без необхідності працювати з кріпленням для велосипеда, яке ви вже вкрутили в стіну”, – пояснює Крукс. Виготовлений з алюмінію з прогумованими гачками для кріплення на верхній трубі кожного велосипеда, це модель, рекомендована Данном, має гладку чорну обробку. Бренд також випускає окремо стоячу підлогову стійку Velo Cache, яка не потребує стіни, щоб притулитися до неї, а також розширювальний комплект для Velo Cache, який дозволяє зберігати більше двох велосипедів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top