Фотографії старих скутерів. Вступ: Перетворення мертвого самоката на швидкісну машину!

Скутер-Злочинець на мотоциклі застрелив 4 людей у Квінсі, вбивши 87-річного чоловіка: ПОЛІЦІЯ НЬЮ-ЙОРКА

Нападник на скутері застрелив чотирьох людей в Брукліні і Квінсі рано вранці в суботу, вбивши літнього чоловіка і залишивши трьох інших пораненими протягом 12 хвилин до того, як його взяли під варту, повідомила поліція.

25-річний стрілець був на нелегальному мотоциклі скутер на перехресті Ешфорд-авеню і Арлінгтон-авеню на сході Нью-Йорка, коли він під’їхав ззаду 21-річного чоловіка і вистрілив йому в плече, повідомив помічник начальника детективів Джо Кенні.

Потім, через 17 хвилин, в 11:27.m., на розі 108-ї вулиці та Ямайської авеню в Квінсі стрілець випустив одну кулю в спину 87-річному чоловікові азіатської зовнішності, сказав Кенні. Його доставили в найближчу лікарню Ямайки, але врятувати його не вдалося.

Приблизно через вісім хвилин, об 11:35, ще один чоловік, 44 роки, отримав кулю в обличчя.m. на перетині Хіллсайд Авеню та 126-ї вулиці. Куля застрягла в його щоці, і він був доставлений в лікарню Ямайки в критичному стані, повідомила поліція.

Через кілька хвилин, об 11:37.m. 63-річний іспаномовний чоловік отримав вогнепальне поранення в плече на розі 134-ї вулиці та Ямайка-авеню. Він був у стабільному стані.

Стрілець, якого джерело описало як “надзвичайно емоційно збудженого”, був взятий під варту неподалік о 13:10.m. Одного разу джерело повідомило, що у стрільця був.9-мм вогнепальна зброя з подовженою обоймою набоїв.

Звинувачення проти нього ще не були висунуті.

Одне високопоставлене джерело в поліції повідомило, що стрілянина могла закінчитися набагато гірше.

“У цього хлопця було багато боєприпасів. Там мали скинути й інші тіла”, – повідомило джерело.

За даними іншого джерела, стрілець вже був арештований у 2019 році за зберігання фальшивого інструменту.

“Наші серця з усіма сім’ями, які постраждали від цього безглуздого насильства”, – заявив на прес-конференції виконувач обов’язків комісара поліції Едді Кабан, зазначивши, що стрілець був на “нелегальному самокаті” скутер який не мав номерного знаку, щоб пересуватися з одного місця на інше.”

“Незважаючи на труднощі, наші слідчі змогли витягти відео зі стрільцем”, – сказав Кабан, який назвав насильство “безглуздим”.” “Зображення було надіслано на смартфон кожного офіцера поліції Нью-Йорка за допомогою так званого “критичного повідомлення”.”

Джерело в поліції повідомило, що перший поліцейський, який помітив стрілка на скутері на скутері переслідував його, але втратив. Другий офіцер спробував переслідувати стрільця на своєму автомобілі, але переслідування перетворилося на пішу погоню, коли стрілець, очевидно, кинув скутер.

Поліція знайшла пістолет всередині скутера, повідомляє поліція.

“Це був пістолет-привид”, – сказало джерело.

фото, скутери, поворот, мертвий, скутер, швидкість

За словами джерела, на пістолеті “немає серійних номерів і він незареєстрований”.

На страхітливих відео, отриманих The Post, видно, як нападник роз’їжджає по окрузі, випадково відкриваючи вогонь. Свідки кажуть, що стрілець їхав тротуаром і стріляв навмання, викликаючи паніку.

“Ми були всередині і почули три постріли – бах, бах, бах – один за одним”, – розповів власник одного з місцевих магазинів. “Я виглянув на вулицю, але не побачив його. Люди казали, що він був на мотоциклі на тротуарі і просто стріляв навмання. Люди кричали і бігли.”

Інша мешканка розповіла, що йшла до пральні і побачила людей, які “бігали з усіх боків”.”

“Люди налякані, всі налякані”, – сказала вона. “Це мирний район. Я не знаю, що сталося сьогодні.”

У лікарні Ямайки, куди доставили постраждалих, зібрався натовп з майже десятка друзів і родичів, щоб дізнатися новини про 87-річну жертву.

“Це відстій, дуже відстійно бачити всіх у такому стані”, – сказав один чоловік в інтерв’ю газеті “The Post”. “Він не був моїм дідусем, але він був цією фігурою для більшості з нас.”

фотографії, скутери, поворот, смерть, скутер, швидкість

Ти одержимий мотоциклами??

Ну, я одержимий. Ось чому я створив цей сайт – як віддушину. Я люблю вчитися і ділитися тим, що може бути корисним для інших. Якщо вам сподобалося те, що ви тут прочитали, і ви хоч трохи одержимі, як і я, ви, можливо, захочете дізнатися, коли я опублікую більше. (Перевірте останню версію, щоб мати уявлення про те, що ви побачите).)

Ось короткий посібник для отримання кращих фотографій мотоциклів. Де зможу, я додам кілька прикладів хороших і поганих фотографій мотоциклів.

Коротше кажучи, я намагаюся сказати, що коли ви фотографуєте свій мотоцикл, подумайте про наступне:

  • Чи є освітлення максимально приємним? Розсіяний, з відблисками? Не різкий / з тінями
  • Чи видно весь мотоцикл на фото, чи я показую збільшену деталь? (І те, і інше – це добре, але не щось на півдорозі)
  • Чи добре складена фотографія? Мотоцикл в центрі, в гарному місці, на рівні фотографії, навколо нього нічого не відволікає?
  • Чи немає відволікаючих факторів на задньому плані? Немає ліній, різких об’єктів?

Якщо ви подумаєте над цими питаннями, ви, швидше за все, покращите свою фотографію мотоцикла.

Багато порад щодо фотографування мотоциклів тут є спеціалізованими версіями загальних порад щодо фотографування. Якщо ви робите портретні фотографії, ви знаєте про все це. Деякі з інших порад будуть специфічними для мотоциклів (або транспортних засобів), як, наприклад, порада залишати фари увімкненими (це все одно, що залишати очі відкритими)

Я фотографую мотоцикли вже давно. А фотографую ще довше, з середини 1990-х, коли я (разом з усіма) ще користувався плівкою.

Попутно я став напіводержимим технікою фотографування. А мотоциклетна фотографія – це щасливий шлюб двох моїх пристрастей!

Багато посібників з фотографування мотоциклів присвячені фотографуванню перегонів, або студійній зйомці професіоналами, або фотографіям таких людей, як Кіану Рівз, поруч зі своїм шедевром. Це круто – ми всі любимо BikeEXIF і Кіану Рівза – але це не те, що мене цікавить. Я зацікавлений в тому, щоб допомогти людям з мінімальними зусиллями продемонструвати свій мотоцикл за допомогою повсякденних інструментів.

В основному, все, що наведено нижче, є “основами”. Я бачу багато фотографій, які не відповідають цим основним принципам.

Використовуйте яскраве, але розсіяне, рівномірне освітлення

Перша порада щодо фотографування мотоциклів стосується освітлення – переконайтеся, що світло падає на ваш мотоцикл рівномірно.

Іншими словами, переконайтеся, що світло не є різким, тобто.g. від прямих сонячних променів, створюючи тіні та різкий контраст.

Тіні та висока контрастність не завжди погані. Ви можете використовувати ці драматичні ефекти, якщо ви художній фотограф, наприклад, якщо ви показуєте, що мотоцикл здатен перетнути пустелю, або щось подібне. Але в повсякденній фотографії, коли ви намагаєтеся продемонструвати мотоцикл на виставці або продати його, різке світло не підходить.

Ось приклад рівномірного освітлення на мотоциклі Suzuki GSX1300R Hayabusa без використання обладнання:

Ви можете сказати, що світло рівне, тому що немає яскравих білих ділянок (переосвітлення) або яскравого світла / тіней, що падають на нього.

Для цієї фотографії хаябуси я просто використав свій телефон. День був похмурий. Я знімав його під час тестової поїздки, але якби у мене було більше часу/ресурсів, я б використав зовнішнє освітлення, щоб висвітлити деякі тіні під ним.

Є три простих способи отримати розсіяне, рівномірне освітлення на мотоциклі: хмари, прикриття (від будівлі, сараю, гаража або дерев) та зйомка в сутінках і на світанку.

  • Хмари: Коли сонце знаходиться за хмарами, світло стає розсіяним. Це найпростіший спосіб отримати розсіяне, рівномірне освітлення. Розсіяне хмарами сонячне світло купає ваш велосипед у рівномірному сяйві. Не обов’язково повинен бути похмурий день – підійде і сонце за хмарами.
  • Тінь або укриття: Ще один спосіб отримати розсіяне освітлення – зняти мотоцикл у тіні дерева або під навісом гаража. Зйомка в тіні будівлі – один із способів зробити це. Якщо навколо багато дерев або чагарників, вони розсіюватимуть світло на вашому велосипеді – але пам’ятайте про яскраве світло, що потрапляє між листям.
  • Сутінки або світанок: Нарешті, зйомка мотоцикла (або когось/чогось!) в сутінках або на світанку дає чудове світло. Фотографи називають це “чарівною годиною”. (Захід сонця кращий для більшості гонщиків – я віддаю перевагу світанку для справжньої їзди, коли все красиво і немає трафіку).)

Наприклад, я зробив наступну фотографію мого голого Ducati Multistrada (див. моє керівництво по збірці і обговорення моїх жалю тут) на заході сонця, на південь від Сан-Франциско.

Сонце вже зайшло, і тому на мій Ducati не падало яскраве світло. Мені потрібно було сфотографувати, щоб продати його, і я вирішив, що це саме те місце і той самий час.

(Ще одне зауваження – ця фотографія також задовольняє кілька інших вимог, наприклад, не має нічого, що відволікає увагу, і правильно обрамлена.)

А ось приклад поганого освітлення Yamaha MT-09, який я взяв напрокат на один день:

Я зробив цю фотографію, не надто замислюючись над цим. Але подивіться на ці тіні! Особливо та, де дерево розрізає весь мотоцикл навпіл! Божевільний.

З фотографією можуть бути й інші проблеми, наприклад, з композицією. На задньому плані багато людей, а мотоцикл стоїть обличчям вбік, тому я не бачу, де знаходиться кермо.

Використовуйте зовнішнє освітлення, щоб висвітлити темні ділянки

Ви можете досить легко досягти високого рівня у фотографуванні мотоциклів, використовуючи розумне освітлення на своєму мотоциклі.

У студійній фотозйомці мотоциклів люди використовують ліхтарі (і навіть кольорові ліхтарі) навколо мотоцикла, щоб висвітлити кожну його частину. Вам не обов’язково використовувати професійне освітлення.

Але якщо у вас є кілька гаражних ліхтарів, або навіть кілька настільних ламп, або навіть просто ліхтарик, ви можете створити власну міні-студію, щоб висвітлити критичні темні ділянки.

На цій фотографії я зняв його при денному світлі (але під кришкою гаражного порту) і використав внутрішнє освітлення плюс освітлення мого телефону, щоб максимально висвітлити його. Ви можете побачити кілька відблисків на сріблястому кузові – це від інших ліхтарів. (Треба було більше підсвітити заднє колесо, але у мене закінчилися лампочки).)

Також варто згадати (оскільки я розповім про чистий фон пізніше): фон не є абсолютно чистим, але він повторюється, контрастний і не відволікає увагу. (У мене не було багато місця, інакше я б відсунув його далі, щоб зробити стіну з FOCUS.)

Крім того, я увімкнув фари на мотоциклі, про що слід згадати!

Фотографії старих часів скутерів FOCUS

Приміський

Для суєти великого міста або поїздок по місту скутери цієї категорії мають більший запас ходу і вищу максимальну швидкість, щоб допомогти вам під час поїздок на роботу і з роботи.

Повсякденний

Наші моделі початкового рівня ідеально підходять для новачків і початківців, які хочуть зробити перші кроки у світі персональних електромобілів. Самокати в цій категорії легкі та прості у використанні.

Продуктивність

Кінець кінцем, все для електромобілів самокати. Моделі Performance – це наші найшвидші швидкості, найдовший запас ходу та найрізноманітніші способи їзди. Знайдіть найкращий досвід їзди для вашої наступної пригоди.

Як наші електросамокати Скутери Робочі

Ми приділяємо значну кількість часу дослідженню та розробці наших електросамокатів самокати перед тим, як ми їх анонсуємо. Ми завжди шукаємо інновації в наших електросамокатах.

Всі наші електросамокати для дорослих мають складну конструкцію, яка добре поєднується з громадським транспортом і допомагає заощадити місце для зберігання. Вони побудовані за допомогою простої, але ефективної системи “гачок і защіпка”, яка робить перенесення легким і простим.

Крім того, ми приділяємо неймовірну увагу безпеці користувачів. Ви помітите світлодіодні фари на всіх наших дорослих електросамокатах самокати та світловідбивачі для покращення видимості.

Крім того, наші літій-іонні акумулятори сертифіковані, протестовані та безпечні UL. Ми надаємо на нашу продукцію 1 рік обмеженої гарантії та першокласне сервісне обслуговування.

Міські електросамокати

Відмінний спосіб дістатися до роботи. Приміська електричка самокати призначені для їзди міськими вулицями та велодоріжками завдяки збільшеному розміру шин у порівнянні з іншими електросамокатами. Всі наші приміські моделі оснащені двигуном на задньому колесі для покращеного підйому на пагорби та прискорення, щоб ви не запізнилися!

Від 10 шин і вище. У нас ви не знайдете шин розміром менше 10. Пневматичні та амортизаційні шини, наповнені повітрям, ідеально підходять для тріщин, вибоїн та вибоїн, з якими ви можете зіткнутися під час поїздок.

Багатоцільові. Не обмежуйте себе лише поїздками на роботу і назад. Користуйтеся міською електричкою, щоб подорожувати, відкривати для себе місто, ходити на заходи. Можливості обмежуються лише тим, що ви можете собі уявити.

Безпека. На деяких моделях ви помітите інтегрований замок румпеля, який не дозволить злодіям втекти на вашому електросамокаті. На інших – цифровий кодовий замок, щоб тільки ви могли їздити. Один з наших приміських ескутерів навіть вимагає ключа для запуску.

Повсякденні електросамокати

Ваш перший крок. Повсякденний електричний скутери забезпечують безпечний, ефективний і веселий спосіб дослідження. Вони також дозволяють освоїтися з самокатом, перш ніж переходити в іншу категорію. Особливості цих моделей розроблені спеціально для початківців для їхньої зручності та безпеки.

фото, самокати, розворот, мертвий, самокат, швидкість

Kick-to-Start. Більшість наших електросамокатів скутери, моделі для приміських поїздок оснащені технологією kick-to-start, яка зменшує навантаження на акумулятор і двигун при старті з абсолютного нуля.

Легкий. Значною мірою завдяки нашій системі складання в один дотик наші електросамокати можна довше і легше переносити з собою. Підлітки та молоді люди оцінять відсутність необхідності тягати за собою важкий самокат.

Світлодіодний цифровий дисплей. Після увімкнення обов’язково перегляньте посібник з експлуатації електросамокатів, щоб повністю зрозуміти їзду, на якій ви перебуваєте. Ваш дисплей дасть вам показання на швидкість, термін служби акумулятора, фара.

Крок 4: Підготуйте нашу проводку

Тепер нам потрібно додати роз’єми Андерсона там, де раніше були підключені батареї. Я обираю дуже короткий пробіг з полюсами живлення Андерсона, що залишаються внизу в основі, а мої батареї матимуть дуже довгий кабель, що йде вниз до входу.

фото, скутери, перетворення, мертвий, скутер, швидкість

Електропроводку найкраще видно на відео, а не на купі фотографій зображення, але, по суті, потрібно змінити зв’язок між акумуляторами та запобіжником. На картинці є примітки, які допоможуть вам пройти всі етапи.

Червоний дріт від акумулятора, як і раніше, буде йти безпосередньо до нового акумулятора. Чорний дріт від контролера перенаправляємо до запобіжника, а від запобіжника повертаємося до акумулятора. У моєму випадку, найпростішим способом перенаправлення через запобіжник був дріт запобіжника і. (чорний) дріт, який йде до контролера, безпосередньо спаяний між собою. Це залишило у мене 2 загублені дроти, які я обрізав, які тепер потрібно було переробити за допомогою роз’ємів Андерсона.

З міркувань безпеки я також додаю стовпи живлення Anderson біля батареї, тому шнур між батареєю та базою буде діяти просто як швидкознімний подовжувач. Таким чином, якщо кабель коли-небудь зачепиться, ризик пошкодження буде меншим.

Щоб дізнатися більше про те, як зробити проводку, ви можете подивитися мої два ibles для більш детальної інформації, або вибрати свій власний варіант батареї.

Крок 5: Закрийте його назад і насолоджуйтесь

Це все! Закрийте його назад, підключіть акумулятор на 36 В, який ми вмонтували в мій інший ible, надіньте шолом і насолоджуйтесь!

Будьте першим, хто поділиться

Ви зробили цей проект? Поділіться з нами!

Make it Fly Student Design Challenge

Металевий конкурс

Коментарі та думки власників

привіт усім, я 56-річний молодий власник e300 та 2 e100, які я люблю модифікувати, найдешевшими батареями у Великобританії повинні бути LIDL 2AH 20/18v вихідна потужність інструменту за £ 12,69 або 99p, але ALDI роблять 20/40v (18/36v) 5AH при 20v або 2.5AH на 40v за 30 фунтів стерлінгів, так що ви можете мати 1 або, можливо, вмістити до 6 одиночних акумуляторів на 40v, з подвійним швидким зарядним пристроєм, підключеним до мережі, всі 6 можуть бути повністю заряджені за 21/4 години, що дає максимальну швидкість, Найкращий діапазон та швидка підзарядка, я запустив стандартний двигун e300 на 4 батареях 2AH 20v, і він пішов як какашка з палички, мені довелося підключити прямий провід, оскільки новий контролер 36v з китайськими інструкціями з’явився, я думаю, і ключовий, цифровий поворотний дросель та ліхтарі зі стоп-сигналом мали з’єднання, але я не міг цього з’ясувати, я використовував пускові механізми дриля для управління швидкість, у мене є два двигуни для інвалідних візків з коробкою передач, які поміщаються на колесі, я сподіваюся спробувати з ланцюгом або встановити колесо або іншим способом, щасливого моделювання всіх, я чекаю скутер драг-рейсинг та перегони для початку, використовуючи модифіковані бритви з легерами, які мають обмеження по вольтажу або ліміти на витрату

Немає проблем з подачею 36 вольт на цей контролер? Я читав, що кілька людей намагалися запустити літієву батарею 8S2P (29.6 номінальних) і скутер тільки клацнути. Скільки ампер ви надсилаєте на контролер?

привіт “Робимо речі. Мені сподобалось читати та переглядати вашу інструкцію, але посилання на https://www.інструкції.com/ID/Using-Ryobi-Power. не працює. як я можу переглянути його.

Яка різниця, якби я використовував батареї ryobi 3ah, а не батареї ryobi

Я думаю, він працював би коротший проміжок часу, а не мав би меншу потужність?

Крім того, ми говорили про перехід на 4 батареї замість двох.

Чи має значення, якщо дві батареї будуть 3 ач і дві 4 ач ?

Або навіть якби у вас було лише дві батареї. Чи мало б значення, якби один був 3 а

і одна 4-амперна? Або просто менше?

Причина, по якій я запитую, полягає в тому, що нижчі акумулятори дешевші. Ці батареї можуть бути дуже дорогими!

Щось, про що я не думав, якщо запускати їх при 18v. Якщо це було 12 В, воно, швидше за все, буде штовхати його, але працюватиме (як я робив з 24 до 36), але на контролері 24 В ви можете опинитися нижче запобіжного вимикання та скутер просто не прийме пачку. Я думаю, що нормальне відключення для цього буде близько 20v. тож 18 В не спрацює.

Що ж, чим сильніше ви штовхаєте батареї, тим менше ви отримаєте від них. Отже, при паралельному використанні 2х 3Аг акумуляторів ви отримаєте трохи більше часу роботи, ніж якби ви брали кожну батарею по 1 за раз. Те саме стосується від 3 до 4.

Ви не хочете змішувати 4 і 3 ач батареї, а краще зробити 2 пачки. Причина в тому, що менший акумулятор швидше знизить напругу, тому, якщо середня напруга залишається занадто високою, ви можете перерозрядити свої батареї 3ah і передчасно вбити їх. Якщо ви використовуєте 3а і 4а, вам потрібно знайти спосіб зупинитися, коли 3а розряджається. Вони дорогі Я згоден, саме тому деякі нікель-кадмієві акумулятори можуть бути хорошими для цього, тим більше, що ви можете знайти людей, які позбавляються від них безкоштовно, якщо ви не поспішаєте. 2х 3Ач дадуть вам приблизно 15-20 хвилин роботи, що є досить непоганим показником. Якщо 3Ah набагато дешевші, то вони, мабуть, матимуть кращу цінність. Для акумуляторів ємністю 6 А-год, запуск елементів на 15 ампер (це те, на чому повинен зупинитися контролер), буде розумним для такого типу батареї. Якби це був акумулятор для ноутбука, він би розрядився, але електроінструменти можуть легко споживати 10 ампер безперервно (з більш високими стрибками) на одному акумуляторі. Це не означає, що це не призведе до зносу, але будь-який блок, який використовується при високих струмах, буде додатково зношуватися.

Якщо ви використовуєте 2х4Аг і 2х3Аг, вам слід дізнатися, яка безпечна робоча напруга, і встановити вольтметри на кожну батарею. Очевидно, що ця реклама занижує вартість і складність, тому вона не відповідає своїй меті. Тоді вам варто почати вивчати всі основи і зібрати пак.

Але знову ж таки, якщо ви використовуєте новіший пакет, вони автоматично вимикаються, і їх паралельне використання може бути складним. Спосіб дізнатися, чи робить він це, – перевірити напругу вольтметром (а не кнопкою тестера акумулятора). Якщо на ньому написано щось на кшталт 5-6 вольт, то він знаходиться в режимі очікування, і у вас, швидше за все, будуть з ним проблеми.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top