Мотоцикл Suzuki 1200cc. Найкращий низький мотоцикл для жінок-пілотів: Indian Scout Sixty

Comparo: Suzuki Bandit 1200 проти: Triumph Speed Triple – Частина 1

Це стало щорічною подією. Larryfest – це останній тестовий заїзд на довгі дистанції в році, який відбувається в жовтні. Насправді, це був лише наш другий рік, але обидва роки були ідилічними і проходили за межами фермерського будинку Ларрі на сході Онтаріо. Що, на щастя, також є ідеальною відправною точкою для найкращому твісти, які можна знайти в Онтаріо.

Минулого року у нас були “жирні виродки” дуал-спорту: Triumph Tiger та BMW R1150GS. Цього року ми покаталися на стрітфайтерах Triumph Speed Triple та Suzukiоновлений Bandit 1200S 2001 року. Я взяв Bandit в Торонто, щоб доїхати на ньому до фестивалю Larryfest, де на нього чекав Triumph.

Ларріфест 2000

Стара модель Bandit 12 була моїм улюбленим велосипедом. Я – голий хлопець (велосипеди, а не тіло – зараз я в шкарпетках), зі схильністю до класичних охолоджуючих плавників, мінімуму пластику і хорошої швидкості. Старший Bandit також був високим виродком, що добре пасувало до моєї довготелесості. Новий мотоцикл не просто зменшив висоту сидіння на 45 мм, він отримав нову раму (а отже, і геометрію), обтічник, жорсткішу підвіску, шість поршневих супортів спереду і датчик положення дросельної заслінки, і це лише деякі з основних модифікацій. Питання в тому, що на і без того чудовому мотоциклі ці зміни зроблені на краще чи на гірше?

Вирушаючи на Ларріфест 2000, я запізно вибрався з безладу Торонто. Я потрапив у годину пік, і до того часу, як я виїхав на об’їзну дорогу, вже стемніло… і стало холодно. Не зважайте, це було б гарним випробуванням для нових фар-проекторів та захисту обтічника. Я ніколи не їхав повільно, коли можна їхати швидко, тому тримав газ на стабільній швидкості 120 км/год і пильно стежив за будь-якими ознаками життя диких тварин чи копів.

Я був трохи розчарований тим, що додавання датчика дросельної заслінки, схоже, не сильно вплинуло на вихідну потужність на холостому ходу. Розбійник, навіть на 1200 куб.см, любить, коли його крутять. Нижче 4 500 об/хв звук трохи рівний, з помітним карбоновим збоєм тільки на холостих обертах. Вище – це як ошпарений кіт з феєрверком в задній частині тіла і зграєю собак, що переслідують його по гарячих слідах. О, і в типовому стилі Suzuki, коробка передач – найприємніша в цьому бізнесі.

Suzuki вважають, що наявність додаткового прорізу під екраном в частині обтічника дає гонщику додатковий захист від вітру, використовуючи додатковий потік вітру, щоб трохи підштовхнути основний потік вгору. Це важко пояснити (див. фото в додатку), але, клянусь богами Данії, я вірю, що це працює.

Додатковий комфорт досягається розумною посадкою (з невеликим нахилом вперед), зручним сидінням і достатньо м’якою підвіскою, щоб поглинати всі нерівності, але достатньо жорсткою, щоб тримати лінію під час спортивних героїчних стрибків. Suzuki посилили це на моделі 2001 року за допомогою хорошого компромісу. Раніше поширеною скаргою була надто м’яка підвіска, через яку мотоцикл дещо занурювався, коли його штовхали. З полегшенням, я також не відчув стиснення в ногах, чого я побоювався через меншу висоту сидіння. Молодець, містере. Suzuki, здається, тут все працює добре.

Я приїхав на Ларріфест після того, як мені здалося, що я їхав зигзагами по залитій місячним сяйвом сільській місцевості на сході Онтаріо цілу вічність. На нас чекала тепла вечеря, після якої ми провели вечір, знову знайомлячись з нашими добрими друзями, шотландцями.

Наступного дня ми вирушили холодним ранком у пошуках плавних і звивистих. Я взяв Speed Triple, а Ларрі, що їхав попереду, сміявся на Bandit. Цікаво, чому??

Speed Triple продається у нас вже кілька років без особливих змін з 2001 року, окрім нового “ядерно-червоного” забарвлення. Я не зовсім розумію, що Triumph намагаються цим зробити, але здогадуюсь, що якщо опромінювати червоний колір, то він стає рожевим. Трохи оксюморон, тому що це має бути один з найпотворніших велосипедів (віддаючи данину поваги гібриду “стрітбайк”, що зустрічається в Європі), але прикрашений у надзвичайно яскравий рожевий колір. Трохи схожий на підлого бодібілдера в день гей-прайду.

За п’ять хвилин Ларрі з’їхав зі звивистої, вибоїстої та погано залатаної дороги, і я зрозумів, над чим він сміявся. Speed Triple має неймовірно навчений та агресивний вигляд, чому сприяє дещо жорстка підвіска. На гладкій поверхні це захоплююче, а на нерівній – спину ламає. Той покидьок Тейт, мабуть, посміхався всю дорогу до наступної зупинки.

Принаймні, він не здивувався, коли я нарешті висловив свої думки з цього приводу на нашій першій фотосесії. Щось на кшталт: “Так, круто, чи не так?? І це після того, як ми виставили найм’якші налаштування в магазині”. І все одно це було схоже на катання на палиці без пружини. Це може бути болючий день.

Фотосесії – ідеальний час, щоб спробувати виконати кілька трюків на камеру. Саме тоді я дізнався, наскільки складним каскадером є швидкісний потрійний. Передні гальма просто феноменальні. Це навіть не шестиколісні супорти, але у Тріумфа є двоколісні чотириколісні джоббі. Гальмівні магістралі обплетені сталлю, і сильне натискання на переднє гальмо призведе до того, що заднє колесо вільно обертатиметься в повітрі, а ви виглядатимете як Том Круз у фільмі “МІ-2” (без палаючих пістолетів, точеного тіла, доходу та фанаток). Насправді, я навіть почав отримувати кілька зупинок під час руху, без сумніву, завдяки жорсткій підвісці.

На противагу цьому, Bandit має нові подвійні шестипоршневі супорти спереду, які мали б бути чудовими… але це не так. Я маю на увазі, що вони все ще хороші, але я був розчарований, виявивши, що вони не відчувають себе помітно краще, ніж старі чотири горщики, і, безумовно, не такі хороші, як у Triumph. Крім того, вони дійсно показали те, що має бути найслабшим місцем нового Bandit. Michelin Macadams – це, мабуть, найгірші шини, які я коли-небудь бачив на сучасному спортивному велосипеді.

При спробі зупинитися, шина буде ковзати і ковзати стільки разів, скільки вона буде кусатися і піднімати задню частину. Вони також давали дуже мало зворотного зв’язку з водієм на відкритій дорозі. На одному особливо швидкому повороті я відчув, що задня частина вислизнула на значну відстань, а також відчув обертання заднього колеса при невеликому прискоренні – слід визнати, що шини були холодними, але у мене не було такого на інших велосипедах в подібних умовах. Поганий вибір, пане. Сузукі, їдьте прямо до в’язниці і не проходьте повз.

Богі, Богі, Калабогі

Ми обмінялися велосипедами і опинилися в містечку Калабоджі на обід, де зустрілися з сумнозвісним Полом Кеттом, відомим як співак з мильниці та опери, і його вірним Honda Goldwing. Пол терпляче їхав з нами, поки ми досліджували місцеве пекло для фотографій, перш ніж знайти те, що має найкращий дорога в усьому Онтаріо.

Оргія поворотів, віражів та коротких прямих, і все це вкрите новим чорним покриттям. Дякую, містере. Тейте, думаю, я візьму “Спіді Тріпл”.

Або ця дорога була зроблена для Speed Triple, або вона була зроблена для цієї дороги (насправді ні те, ні інше, але давайте не будемо дозволяти фактам заважати хорошій історії, чи не так??). Я вже згадував відгуки про цей велосипед що дає гонщику? Приголомшливо. Потрійний двигун видає потужність з самого початку, звідки вона з приємною лінійною передбачуваністю піднімається аж до червоної лінії/обмежувача обертів на 9500 об/хв. Вібрації достатньо, щоб ви відчули двигун, але не оніміли. Поєднайте цей великий діапазон потужності з коротким ходом і дуже точною коробкою, і ви отримаєте веселий, брутальний (і британський) мотоцикл.

Швидкість була… швидкою і швидкісними поворотами, що було головною особливістю дня. Triple давав легкі тремтіння на нерівностях дороги, прискорюючись на поворотах або просто при ковзанні дупою з одного боку в інший, готуючись до наступного скребку по колінах. Це було передбачувано, приємно і дуже весело. веселіше, ніж суперспорт велосипед справді. Так, вони можуть їхати набагато швидше і з меншими зусиллями по тій самій ділянці дороги, але навіщо ризикувати додатковою швидкістю, якщо ви можете просто купити такий велосипед, як Speed Triple, і отримати більше задоволення?

Щоб дістатися до кінця, знадобилося цілих півгодини. Ларрі був на моїй дупі всю дорогу і стверджував, що Bandit хотів їхати швидше. Я теж можу в це повірити, хоча сумніваюся, що він щойно пережив такий самий захоплюючий досвід, як і я. Через 10 хвилин Пол під’їхав на своєму “Вінгу”.

З наднирковими залозами ми попрощалися з містером. Кетт і ми побрели назад до штаб-квартири “Ларріфесту” вже більш цивілізованим кроком. На щастя, наші друзі шотландці встигли поповнити свої запаси, і так настав кінець Ларріфесту 2000.

На чому поїдемо наступного року, пане Тейт?? Зробіть мій FZ1.

Натисніть тут, щоб прочитати частину 2, де ми розглянемо технічну сторону обох мотоциклів і візьмемо інтерв’ю у містера Тейта. Тейт вставляє свої 2 копійки для повноти картини.

Мотоцикли для жінок – проблема

Якщо ви думаєте, що жінкам-райдерам не варто дивитися далі, ніж на Honda Grom або маленький 125, то ви дуже помиляєтесь.

Можливо, ви захочете погуглити ці три імена: Дженні Тінмут, Лая Санц та Лія Токелов.

У цій славетній перекличці у нас є найшвидша жінка в ТТ на острові Мен, фінішер першої десятки на ралі “Дакар” і професійний гонщик по рівнинній місцевості.

Хоча я ні на секунду не думаю, що я в одній лізі з вищезгаданими дівчатами, моїм першим мотоциклом був Сузукі Bandit 650 і я об’їздила всю Європу на 900-кубовому Triumph Scrambler. Мене зводить з розуму те, що жінки-водії, здається, думають, що їм не можна їздити на “великому мотоциклі“, особливо якщо вони початківці.

suzuki, 1200cc, мотоцикл, найкращий, мотоцикл

кашель Потрапляння на мильницю ..

Мотоцикл, БУДЬ-ЯКИЙ мотоцикл, їде так швидко, як ви крутите педаль газу. Цілком можливо їздити на 1200 куб.см повільніше і обережніше, ніж на 125-кубовому. Проблема в гонщику, а не в об’ємі двигуна. Як ми всі бачили від ідіотських хлопчиків-підлітків, які думають, що вони непереможні на 50 куб.см ..

Отже, пані (чи панове), НЕ відчувайте себе обмеженими розміром двигуна. Поки ваша ліцензія дозволяє вам їздити на мотоцикл, давайте трохи розширимо ці горизонти.

Демонтаж мильниці

Що таке мотоцикл найкращий для невисоких жінок (і чоловіків)!)

Чи може жінка зростом 5 футів їздити на мотоциклі?

Так може і 5-футовий чоловік. Мотоциклу байдуже, якої ви статі.

Однак, подобається вам це чи ні, але жінки в середньому нижчі і легші за чоловіків. Отже, хоча розмір двигуна або кінські сили можуть не бути проблемою, вага мотоцикла та висота сидіння – це те, що жінкам, можливо, доведеться враховувати більше, ніж чоловікам, при виборі мотоцикла мотоцикл.

suzuki, 1200cc, мотоцикл, найкращий, мотоцикл

Зараз, мій зріст 5’11. Насправді у мене протилежна проблема (ноги занадто довгі!), але моя подруга має зріст 5’1, і вона жінка-вершник, тому я розумію проблеми, з якими вона стикається при виборі мотоцикла, на який вона може поміститися.

Вибір мотоцикла для низькорослих мотоциклістів – поради та підказки

Отже, найважливіше при виборі мотоцикла – це те, щоб ви могли торкатися підлоги і безпечно витримувати вагу мотоцикла. Чи будете ви робити це однією ногою або двома, залежить тільки від вас. Особисто мені подобається мати можливість поставити обидві ноги на підлогу, але я розумію, що для низькорослих мотоциклістів це може надмірно обмежити ваші можливості.

Хороша новина полягає в тому, що є кілька хитрощів, які ви можете використовувати, щоб зробити мотоцикл нижчим. Отже, якщо ви поклали око на KTM 1290 Super Adventure (з його 34-дюймовим сидінням), ці трюки можуть допомогти вам здійснити вашу мрію.

Ось кілька простих способів зробити мотоцикл більш доступним:

Висота сидіння Ширина сидіння

Більшість стандартних сидінь мають хорошу оббивку, тому візит до місцевого майстра з оббивки сидінь може зменшити її приблизно на 2 дюйми. Не менш важливою є ширина сидіння. Зменшення ширини або зняття фасок з боків також допоможе встати обома ногами на підлогу.

Деякі виробники та багато постачальників запчастин також пропонують низькопрофільні сидіння для конкретних моделей.

suzuki, 1200cc, велосипед, найкращий, мотоцикл

Відрегулюйте підвіску

Більшість велосипедів мають регульовану підвіску спереду та ззаду. У цьому випадку ви можете відрегулювати обидва кінці до найм’якшого налаштування. Ця вправа змінює “провисання”, або наскільки опускається підвіска, коли додається вага мотоцикліста.

Однак майте на увазі, що це може вплинути на якість їзди та дорожній просвіт, і якщо ви плануєте їздити на мотоцикл на треку вам може знадобитися підтягнути підвіску.

Якщо ви не впевнені, як безпечно відрегулювати підвіску, кваліфікований механік повинен перевірити або виконати будь-які зміни підвіски передніх вилок або встановити занижуючі комплекти.

Собачі кістки (комплект для зниження)

Якщо у вас задня підвіска з одним амортизатором, рішенням може стати комплект для заниження. Цей комплект складається з двох кронштейнів у формі собачої кістки. Вони дозволяють змінювати кут нахилу амортизатора, зменшуючи задню частину велосипеда.

Теоретично, ви повинні опустити вилки (потрійні дерева) на однакову величину. Понижувальні комплекти чудово працюють на спортивних велосипедах, які вище ззаду.

Будь-яке з цих налаштувань або поєднання всіх трьох допоможе вам безпечно дістатися до підлоги.

Ви також можете розглянути більш широкі шини, відкидні стояки або велосипедні черевики на товстій підошві. Все це може допомогти зробити мотоцикл мотоцикл більш маневреним. Як коротка жінка мотоцикл мотоциклістом, ви навіть можете придбати мотоциклетні черевики на підборах!

Suzuki Bandit “Lucky Legend” від Italian Dream Motorcycle

Я хотів створити публікацію “Топ-5”, яка включала б збірки Suzuki Bandit. Мотоцикл, який існує вже понад два десятиліття. На своїй прем’єрі – це був ідеальний UJM, гарний на вигляд і оснащений широко відомим сімейством двигунів з масляним охолодженням. Стокова версія (гола або з обтічником) нагадує старі гоночні машини на витривалість (завдяки класичній відкритій люльці та лінії баку). Це очевидна данина гоночним мотоциклам кінця 70-х років (якраз перед тим, як з’явився алюміній).

І все ж таки – мені справді не вдалося знайти 5 білдів, які б виділялися. Це точно не матеріал для кафе-рейсера. Але я сподівався знайти якісь інші жанри або стилі. І так – їх небагато – 2 або 3, на які варто звернути увагу. Але загалом – я був дуже розчарований, враховуючи, наскільки це популярно на мотоцикли це.

Ми спостерігаємо, як народжується “бандитська мода”?

Чи помітять кастомайзери, що на ринку з’явився дешевий і дуже доступний донорський мотоцикл?

Я сподіваюся, що так. І ця збірка показує один з можливих напрямків розвитку. Я тримаю пальці схрещеними, щоб цей “старомодний гоночний дизайн” отримав більше визнання і перетворився на світовий тренд, як це було з “Cafe Racer”. Bandit був створений на основі старомодних гонщиків, настав час повернути борг – і віддати належну шану цьому корінню.

Цей конкретний кастом – данина пам’яті 500-кубовому чемпіону Гран-прі: Марко Луккінеллі.

І двигун? 1200-кубовий двигун забезпечує належну потужність і є фаворитом серед тюнерів. Оскільки вони належать до сімейства двигунів, які використовувалися в спортивних туристичних мотоциклах (GSX-F), сучасних класичних (GSX Inazuma) або GSX-R – їх можна легко модифікувати, щоб досягти 150 – 170 к.с.

В даному випадку – екстремального збільшення потужності не відбулося

Двигун видає 119 к.с. Однією з головних концепцій цієї збірки було зробити його придатним для щоденної їзди. Бак стоковий – 20 літрів ємності цілком достатньо. Очевидно, що карбюратори CV залишилися на місці – тому немає необхідності в постійному регулюванні продуктивності аналогів з плоским золотником, в залежності від дорожніх умов, температури та тиску повітря.

Найбільші видимі зміни (очевидно) стосуються кузова та підвіски. І вихлопні труби 4 на 4, виготовлені на замовлення… практична краса в найчистіших формах. Задній моноамортизатор позначений логотипом WP. Передні вилки були модернізовані. Колеса – Marvik Penta – виготовлені з магнію.

А ось і “легенди” разом. Мотоцикліст і машина.

Suzuki V-Strom 1050XT

Це третє покоління Suzuki V-Strom, ім’я, яке завоювало популярність за 19 років пригодницької їзди на велосипеді. Сьогодні ви можете придбати V-Strom з 645-кубовим двигуном за 8 904, а також повноцінний 1050XT Adventure за 17 049 перед поїздкою до місця призначення. Більшу частину 2020 року мотоцикл, який був у мене, був трохи нижче топової моделі – V-Strom 1050XT, який коштував 14 849 доларів.

Чому він був у мене більшу частину 2020 року? Ну, вони доставили його якраз перед тим, як пандемія все зупинила, потім вони просто продовжували надсилати мені нові кредитні договори на підпис, і я продовжував їх підписувати. А ви б не хотіли?? Результатом став чудовий рік на універсальному мотоциклі, на якому я міг робити все, що завгодно. Я міг би мчати через гори, поглинаючи звивисті двосмугові дороги, як чорна лакриця, а потім вискочити в могутню пустелю Мохаве і продовжувати їхати по бруду так довго, як мені здавалося, що мені це зійде з рук. Або я міг роз’їжджати в потоці машин (хоча більша частина трафіку зникла, принаймні спочатку, коли лютувала пандемія). І я можу робити все, що завгодно між ними.

1050XT сподобався всім. 1037-кубовий поздовжньо встановлений 90-градусний V-подібний V-подібний двигун розвиває 106 к.с. і 74 фунт-фут крутного моменту, чого достатньо, щоб розігнати мотоцикл до тризначної швидкості на шосе, навіть не усвідомлюючи цього, а також для того, щоб ви могли цілий день ганяти по пустельному бруду.

Він має ширину 37 дюймів і важить 545 фунтів, тож він трохи менший і легший, ніж деякі інші мотоцикли цього класу. Він відчувається меншим, ніж BMW, наприклад, і навіть трохи легшим. Він працює не так плавно, як більш дорогі мотоцикли в цьому класі, але я був дуже радий, що він у мене є на мотоциклі в моєму гаражі так довго, як я це робив. Я постійно знаходив приводи, щоб одягнути все спорядження і поїхати кататися. Ти теж будеш таким.

Harley-Davidson Pan America 1250

Harley-Davidson вийде в сегмент ADV у травні цього року з абсолютно новим пригодницьким мотоциклом під назвою Pan America 1250. V-подібний двигун з рідинним охолодженням потужністю 150 к.с. працює як важкий елемент шасі, утримуючи вагу на рівні 534 фунтів у базовій моделі та 559 фунтів у 1250 Special. Обидві моделі оснащені електронними елементами керування, причому у Special їх більше. Підвіска базової моделі регулюється за попереднім навантаженням, стисненням та демпфуванням, а набір “Покращень безпеки при проходженні поворотів” оптимізує гальмування, ABS, трекшн-контроль, контроль пробуксовки та навіть контроль утримання на пагорбах. Існує п’ять режимів їзди (дорога, спорт, дощ, бездоріжжя та бездоріжжя плюс), кожен з яких пропонує різні рівні втручання системи для надання максимальної допомоги під час їзди. Pan America 1250 Special додає електронно регульовані напівактивні передні та задні амортизатори, які підлаштовуються до переважаючих умов та активності їзди, що звучить корисно, якщо ви, наприклад, переїжджаєте з асфальту на ґрунт. Система контролю завантаження транспортного засобу автоматично регулює попереднє навантаження, якщо пасажир несподівано забирається на борт. Опціональна адаптивна висота сидіння може автоматично знижувати висоту сидіння велосипеда на один-два дюйми під час зупинок.

Ціна вказана на рівні 17 319 за базову модель та 19 999 за спеціальну. Чи буде це мотоцикл що врятує Харлі? Після поїздки на Pan America в травні минулого року, здається, що. Стилістика натякає на історичний ралійний дизайн, а кутасті форми відрізняються від округлих вигинів класичних Harleys. Технологічно вдосконалене шасі з класично американською архітектурою V-Twin робить Pan American диваком на папері та насолодою від їзди на ньому. Від ґрунтових рівнин Сьєрра-Невади до круїзу по шосе 14 на шляху назад до Лос-Анджелеса, мотоцикл показав себе чудово, як для мотоцикла, розробленого круїзною компанією. Моделі конкурентів з Німеччини та Японії виграють завдяки рокам незначного вдосконалення, але Harley-Davidson все ще знає, як будувати мотоцикли. Хтось може сказати, що Harley вийшов на ринок ADV з пропозицією, якої занадто мало, занадто пізно, але ці люди не випустили всі 150 к.с. при широко відкритій дросельній заслінці. Harley-Davidson може не бути вашим першим вибором для пригодницького мотоцикла, але не обов’язково робити його останнім вибором.

Moto Guzzi V85TT

Не обов’язково мати п’ятизначну суму, щоб придбати пригодницький мотоцикл. Існує цілий клас, який знаходиться на одну сходинку нижче, який також задовольнить вашу жагу до їзди. У верхній частині класу знаходиться Moto Guzzi V85TT. Guzzi викликають величезну лояльність серед своїх власників. Вони люблять ці громіздкі італійські штуки.

Виїжджаємо на трасу

“У мене вже п’ятий Guzzi, і я люблю їх, тому що навіть якщо вони не мають сенсу на папері, вони мають чудовий, олдскульний характер, який приносить задоволення від їзди”, – сказав мій друг Гленн Морган, який так любить італійські мотоцикли, що став співзасновником і співвласником культового лос-анджелеського дилерського центру Pro Italia. “І оскільки вони трохи дивні, то і всі, кого ви зустрічаєте на них, їздять на них – завжди в чудових способах.”

Я проїхався на них, і я, дійсно, трохи дивакуватий.

TT означає tutto terreno, або всюдихід, що в перекладі з італійської означає пригода мотоцикл. Moto Guzzi взяла весь характер, яким відомі її велосипеди, і застосувала його до нової пригодницької машини. V85TT оснащений 853-кубовим V-подібним 90-градусним V-подібним двигуном потужністю 79 к.с. і 59 фунт-фут, який працює під кутом 90 градусів. Це ставить його в категорію середньорозмірних мотоциклів. Він отримує електронну допомогу, щоб утримувати водія у вертикальному положенні, і має три режими їзди (дорога, дощ та бездоріжжя), які дозволяють вам налаштувати трекшн-контроль, реакцію дросельної заслінки ABS та управління двигуном відповідно до вашого стилю їзди та умов. Вага понад 500 фунтів у вологому стані, тому співвідношення потужності до ваги не буде таким чуйним, як у деяких інших велосипедів.

Я мав такий минулого року і насолоджувався ним на всіх типах місцевості, як випливає з його назви, ви можете. Щоправда, якщо ви викручуєте газ до червоної лінії, ви побачите падіння потужності порівняно з деякими іншими мотоциклами, але для більшої частини вашої їзди це цілком нормально. І, як каже Морган, вони мають чудовий, олдскульний характер, який приносить задоволення від їзди на них.

Ціна починається від 11 990 за модель 2022 року.

Triumph Tiger

Triumph випускає модель Tiger з 1937 року, коли компанія почала з Tiger 70, 80 і 90, ці цифри позначають максимальну швидкість кожної моделі. Сьогодні є п’ять моделей 900 (і ні, це не максимальна швидкість, це робочий об’єм); вони варіюються від 14 700 до 17 100; і п’ять моделей Tiger 1200, які коштують від 19 100 до 24 200. 900 Rally Pro є популярним вибором, з 93.9 к.с. і 64 фунт-фут крутного моменту від 888-кубового рядного трициліндрового двигуна. Вагою 476 фунтів, він повинен бути досить легким, щоб отримати максимальну віддачу від потужності та крутного моменту на виході.

А якщо ці варіанти занадто важкі для вас, Triumph оновив лінійку Tiger, щоб відобразити сферу пригод, і тепер доступні моделі з робочим об’ємом 660 та 850 куб.см. Обидві ці моделі доступні в одній комплектації: Tiger Sport 660 коштує від 9495 грн, а Tiger 850 Sport – від 11 995 грн. Випущений незабаром після Trident 660, Tiger Sport 660 побудований на аналогічній рамі, що і стандартний мотоцикл, і їздить на 17-дюймових колесах, оснащений рядним трициліндровим двигуном потужністю 80 к.с. і 47 фунт-футів крутного моменту. Мінімальний хід підвіски та 17-дюймові колеса роблять Tiger з меншим робочим об’ємом придатним для мінімального бездоріжжя, але допомагають моделі досягти успіху в манерах їзди по бездоріжжю.

Оновлюючи модельний ряд Tiger, компанія Triumph створила моделі для всіх версій пригодницького стилю життя. Лінійка Tiger 1200 здебільшого орієнтована на конкуренцію з BMW та Ducati у гранд-туристичних пригодах, те саме можна сказати і про серію Tiger 900, а також про конкуруючі розміри BMW GS та Ducati Multistrada. Щоб доповнити модельний ряд справжнім позашляховиком, британські інженери взялися за руки і створили Tiger 850 Sport. Наслідуючи лінійку Tigers, 850 Sport має 888-кубовий рядний трициліндровий двигун, який виробляє 84 к.с. і 60 фунт-футів крутного моменту. Примітно, що 850 Sport їздить на розташованих у шаховому порядку колесах, з 19-дюймовими спереду та 17-дюймовими ззаду, що означає, що 423-фунтова модель краще обладнана для пухких поверхонь та стежок, ніж її менший побратим.

Пригодницькі мотоцикли KTM

Ви можете почати з дуже доступного 390 Adventure всього за 6,799 і провести досить гарний час з його 373-кубовим чотиритактним одноциліндровим двигуном, або ж ви можете придбати потужний KTM 1290 Super Adventure R за ціною, що наближається до 20 тисяч – австрійський виробник мотоциклів охоплює всі ваші потреби. Популярний вибір знаходиться прямо посередині, з 890 Adventure. У 2021 році 890 отримав ще 90 куб.см робочого об’єму, до 889 куб.см. Опубліковані цифри вказують на 100 кінських сил для паралельно розташованого двійника, з обертовим моментом 74 фунт-фут. З вагою 464 фунти, здається, що він може бути навіть веселішим, ніж Tiger. Повний набір електронних засобів керування допоможе вам бути в безпеці, дозволяючи отримувати стільки задоволення, скільки ви захочете. почніть з 13,999.

Honda CRF300L

Іншим, ще більш доступним варіантом для того, щоб вибратися і дослідити всі землі BLM та USF, які ми маємо, є так званий двоколісний спортивний велосипед. Вони ближче до мотоциклів, але з усіма фарами та сигналами повороту вам потрібно їх юридично зареєструвати.

Мені пощастило їздити як на CRF250L, так і на CRF450L, коли вони були представлені, і вони мені сподобалися обидва. Якщо ви дійсно хороший спортсмен, як Джонні Кемпбелл, який виграв Баху 11 разів, або навіть якщо ви просто більш досвідчені і можете використовувати додаткову потужність, тоді купуйте 450. Якщо, однак, вся ця брудна річ для вас нова, або якщо ви шукаєте безпечний і навіть веселий спосіб переходу від вулиці до бездоріжжя, або від водіння автомобіля до їзди на велосипеді мотоцикл, тоді я рекомендую 250/300. Проїхавшись на обох, я отримав більше задоволення від меншого велосипед.

CRF250L отримав більший робочий об’єм, більшу потужність та нову назву на 2021 рік – CRF300L. Одноциліндровий одноциліндровий двигун з впорскуванням палива об’ємом 286 куб.см. має достатню потужність для тих, хто тільки починає освоювати їзду, і достатньо для тих, хто більше часу проводить на сидінні, щоб розважитися. Як і багато інших мотоциклів, він має досить високе положення сидіння на висоті 34.7 дюймів над землею, але це лише спонукає вас тримати ноги на кілочках. Маючи лише 309 фунтів спорядженої ваги, на ньому набагато легше маневрувати, ніж на деяких більших велосипедах, насправді, на ньому легше їздити, ніж на всіх велосипедах, наведених вище. The найкращий найцікавіше – це ціна наклейки, яка починається всього від 5 349. І пам’ятайте, що він відповідає всім вимогам для легальної їзди на вулиці, тому ви можете використовувати його майже для всього.

У цьому класі є багато інших мотоциклів, які ви можете розглянути, починаючи від Suzuki DR-Z400 за 7 099, Kawasaki KLX300 за 5 899 або Yamaha XT250 за ціною від 5 399. У всіх є все необхідне для реєстрації та їзди по вулиці, але коли тротуар закінчується, не соромтеся продовжувати їхати.

Якщо ви не знайомі з їздою по бездоріжжю, є багато місць, де можна навчитися. Я провів день у навчальному центрі Colton Rider Education Center компанії Honda Powersports у Сокалі, а потім пройшов базовий курс мотоциклетної безпеки від Motorcycle Safety Foundation. Існують такі школи, як RawHyde Adventures, яка спеціалізується на пригодницьких мотоциклах BMW і пропонує заняття в Каліфорнії та Колорадо. Там на вас чекають пригоди – йдіть за ними!

Марк Вон виріс у фордівській родині і провів багато годин, тримаючи лампочку над прямокутною шісткою, яку дивом живив одноциліндровий карбюратор, поки його батько проклинав Ford, всю його продукцію і всіх, хто коли-небудь працював у ній. Це був його вступ до об’єктивної автомобільної критики. Він почав писати для City News Service в Лос-Анджелесі, потім переїхав до Європи і став редактором автомобільного журналу під творчою назвою Auto. Він вирішив, що Auto має висвітлювати Формулу 1, спортивні прототипи та гоночні автомобілі – ніхто його не зупиняв! Звідти він дав інтерв’ю журналу Autoweek на автосалоні у Франкфурті в 1989 році і з тих пір він з нами.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top