Ремонт велосипедних вилок. Вилка, зігнута в бік

Підвісна вилка RockShox® Pike® Suspension Fork Service

У цій статті буде розглянуто обслуговування вилки RockShox® Pike® підвіски.

  • Ремонт Підставка
  • Нітрилові рукавички механіка MG-2
  • Шестигранні ключі
  • Відбійний молоток HMR-4
  • Динамометричний ключ або динамометрична викрутка з відповідними насадками: Динамометричні інструменти та біти
  • Медичний спирт
  • М’яка тканина

Підвіска – це складна технологія, і її обслуговування часто вимагає спеціальних інструментів та спеціалізованих знань. Професійний механік, який пройшов навчання з обслуговування підвіски, повинен виконувати внутрішню настройку та детальне обслуговування. Однак, деякі моделі вилок дозволяють виконувати певні роботи в домашніх умовах. У цій статті ми зосередимо увагу на тому, яке обслуговування вилки RockShox® Pike® повинен виконувати споживач. Процедура однакова для всіх систем RockShox® “coil fork”.

Почніть з установки велосипеда на ремонтний стенд і зняття переднього колеса. Зніміть дисковий супорт і гідравлічну трубку з передньої вилки. Візьміться за обидві ноги і потягніть вперед і назад, щоб перевірити, чи немає стуку або люфту. Якщо відчувається люфт, перевірте далі, щоб ізолювати джерело. Стукіт від гарнітури можна регулювати. Однак, якщо верхні трубки рухаються і стукають всередині нижніх ніжок, це означає, що внутрішні втулки зношені. Після цього вилку повинен обслуговувати професійний механік.

Підготуйте коробку для збору відпрацьованої рідини з вилки. Ви можете використовувати пластиковий вкладиш у картонній коробці. Також рекомендується носити захисні рукавички, такі як MG-2, і використовувати захист для очей. Ударні рідини – це здебільшого мінеральні масла або спирти. Працюйте над цією коробкою, коли знімаєте ноги.

Ударне розбирання

Перевірте під кінцями ніжок вилки на наявність ручки регулювання. Витягніть регулювальну ручку з вилки (Малюнок 1) Зверніть увагу на будь-які краплі рідини на обох болтах, які можуть бути результатом витоку. Витік вказує на необхідність встановлення нових “протиударних шайб” на болтах вилки.

Використовуйте шестигранний ключ на 5 мм, щоб послабити кожен болт на 3-4 оберти. Очікуйте, що в цей час почне капати рідина, тому працюйте над коробкою або сміттєвим баком. Болти нижніх ніжок кріплять вали амортизатора до нижніх ніжок. Перед зняттям валів необхідно звільнити їх від нижніх ніжок. Вставте в болт шестигранний ключ на 5 мм і постукайте молотком по ключу, щоб загнати болт всередину (Малюнок 2). Це звільнить внутрішні стійки від нижніх ніжок.

Повністю ослабте кожен болт і зніміть його (малюнок 3). Зверніть увагу, що один болт порожнистий, щоб прийняти шестигранний ключ, встановлений у регулювальному ковпачку.

З силою потягніть вниз за нижні ніжки і вийміть з верхніх трубок. Може бути корисно перевстановити вісь, щоб вона слугувала ручкою при витягуванні (Рисунок 4). Примітка: Ніколи не вдаряйте по вилках або арці між ніжками для розбирання.

Встановіть ніжки в коробку і дайте всій рідині стекти. Використовуйте чисту бавовняну ганчірку або безворсовий рушник для очищення зовнішньої поверхні верхніх пробірок за допомогою ізопропілового спирту (Малюнок 5). Перевірте верхні трубки на наявність подряпин. Невеликі подряпини або плями можуть не бути проблемою. Однак зазубрини та глибокі подряпини можуть призвести до витоку рідини.

За допомогою ізопропілового спирту, безворсової ганчірки, дюбеля або подібного предмета очистіть внутрішню частину нижніх ніжок (рис. 6). Не обов’язково, щоб внутрішні частини ніжок були повністю чистими від усіх рідин. Однак слід видалити бруд.

Ударний вузол

Два болти нижньої лапи використовують “розчавлювальну шайбу” для утворення ущільнення (рис. 7). При багаторазовому знятті та встановленні ці шайби зношуються та деформуються. Якщо це станеться, це призведе до витоку рідини. Зазвичай ці шайби можна використовувати чотири-п’ять разів, перш ніж їх слід замінити.

Для звичайного очищення немає необхідності замінювати верхні ущільнення, склоочисники або поролонові кільця в нижніх ніжках. Однак, якщо будь-який з них був замінений, змастіть його кількома краплями суспензійної рідини (Малюнок 8). Інший варіант – змастити внутрішню частину ущільнення мастилом для підшипників, наприклад, PPL-1.

Встановіть обидві нижні ніжки на верхні трубки одночасно (Рисунок 9). Будьте обережні, щоб не перетиснути і не деформувати ущільнення, коли ніжки зафіксовані (Малюнок 10). Зніміть нижні ніжки і почніть спочатку, якщо ущільнення не вирівняні належним чином.

Повністю потягніть нижні ніжки на верхні трубки, а потім натисніть вниз приблизно на 1″, щоб забезпечити установку амортизаційної рідини.

Поверніть велосипед на підставці так, щоб ніжки вилки були спрямовані вгору приблизно на 45 градусів. На кожну ніжку нанесіть суспензію RockShox® (15 Вт) для забезпечення змащення. За допомогою шприца, якщо є, введіть 15 мл (1 столову ложку) рідини в кожен отвір для болтів. Також можна використовувати пластиковий лист, згорнутий у формі конуса, як воронку (Рис. 11). Використовуйте стрічку на зовнішній стороні воронки, щоб утримувати її форму.

Кількість рідини для підвіски, встановленої в ногах, буде залежати від діаметру верхніх трубок.

  • 28 мм верхні пробірки: 10 мл (2 чайні ложки)
  • 32 та 35 мм верхні пробірки: 15 мл (1 столова ложка)
  • 40 мм верхні пробірки: 20 мл (1 столова ложка плюс 1 чайна ложка)

ПРИМІТКА: Один мл (мілілітр) дорівнює одному см3 (кубічному сантиметру)

Тримаючи виделку все ще спрямованою вгору, повністю вставте нижні ніжки у верхні трубки. Огляньте всередині кожного вилка отвір для болта демпферного вала. Використовуйте невеликий шестигранний ключ, щоб просунути внутрішній вал, поки він не буде належним чином суміщений з отвором для болтів (Зображення 12).

Встановіть болти кріплення гомілок у відповідні гнізда. Порожнистий болт встановлюється з лівого боку. Повністю закрутіть болти у відповідні отвори та зафіксуйте кожен з них на 6.8 Нм (60 фунт-дюйм), використовуючи, де це можливо, динамометричний ключ, такий як TW-5.2 (Малюнок 13).

Поверніть велосипед до нормальної орієнтації. Видаліть зайву рідину з зовнішньої сторони вилки ізопропіловим спиртом. Встановіть переднє колесо та гальмівну систему.

Після використання перевірте нижні ніжки на кріпильних болтах. Якщо з’являється рідина, це є ознакою того, що необхідно замінити ущільнювальні шайби.

RockShox® Rear Shock Service – Monarch 4.2 Переглянути статтю

Сталь справжня

Сталь є найкращим матеріалом для рами для велосипедистів, які подорожують у віддалені райони.

Сталева рама зазвичай спочатку гнеться, попереджаючи про це, а не несподівано розпадається на частини.

Сталеву раму можна випрямити (в межах), якщо зігнута, і при цьому залишатися безпечними та міцними. Зварювальник у будь-якій точці світу може виконати ремонт.- можливо, негарно, але безпечно.- на сталевій рамі, яка пошкоджена, тому її неможливо просто випрямити.

Сталева рама може залишатися придатною до експлуатації з вм’ятинами, вм’ятинами та подряпинами, які роблять раму з вуглецевого волокна небезпечною для їзди. Алюмінієві, титанові та карбонові рами набагато складніше ремонт, якщо їх взагалі можна відремонтувати.

Мій друг Джон Шуберт відстоює позицію.

Але вага.

Звичайно, сталева рама може важити на кілограм (пару фунтів) більше, ніж модна рама з вуглецевого волокна, алюмінієвого сплаву або титану. Велосипед, спроектований як міцний і ремонтопридатний, може також мати інші важчі компоненти.- але ця різниця має мінімальний вплив на час у дорозі. Вага самого велосипеда становить лише близько 20% або менше від ваги, яку велосипедист повинен піднімати на пагорби. Інші 80% або більше – це вершник.- можливо, також багаж. За винятком випадків, коли велосипед сильно навантажений багажем, додаткова вага сповільнить підйом лише на кілька відсотків, якщо взагалі сповільнить. Різниця набагато менша на рівній місцевості, де більша частина потужності йде на боротьбу з аеродинамічним опором. На спусках важчий велосипед швидший!

Якщо ви їздите там, де дзвінок мобільного телефону може викликати вашу дружину, друга або таксі, тоді сміливо користуйтеся перевагами легшого велосипеда. Він матиме інше відчуття через меншу вагу та через те, що він по-іншому передає нерівності дороги. (Він може відчуватися або грубішим, як багато алюмінієвих рам з товстостінними трубами, або більш плавним, як більшість рам з вуглецевого волокна).) Якщо ви берете участь у перегонах, неодмінно легший велосипед допоможе вам перетнути фінішну лінію на кілька секунд раніше і виграти перегони. Мені не соромно сказати, що у мене шосейний гоночний велосипед Cannondale для рекреаційної їзди.

Але якщо ви їздите далеко від дому, і особливо якщо ви їздите в місцях, де заміна рами може зайняти багато часу, бути складною або дорогою, обирайте сталеву раму. Це вибір Велосипед Friday, Rivendell, Waterford та інші компанії, які роблять якісні туристичні велосипеди.

Тепер перейдемо до конкретного ремонту.

велосипед, вилка, ремонт, погнутий

Професійні інструменти

Розуміння того, як працюють професійні інструменти для вирівнювання рами, може допомогти вам з’ясувати, як виконати якісне вирівнювання або щось близьке до нього за допомогою підручних засобів. На зображенні нижче, зі старого каталогу інструментів Var, показано професійний стіл для вирівнювання рами та пристосування для вирівнювання вилки. Примітка: ці інструменти не продаються в Harris Cyclery, і деякі з них можуть більше не вироблятися компанією Var.

Зверніть увагу на це на зображенні нижче:

  • Вирівнювання всіх частин рами відносно нижнього кронштейна.
  • Вирівнювання лопатей вилки здійснюється по відношенню до коронки вилки і рульової труби, яка вважається прямою (хоча це може бути і не так, після аварії), а також по відношенню до вилки і рульової труби.- ми це розглянемо). Рульова труба затиснута, щоб вона не могла зігнутися під час вирівнювання лопатей.

Пошкодження передньої частини

Наступні коментарі та думки власників стосуються велосипеда зі сталевою рамою і жорсткою сталевою передньою вилкою з лезами, що звужуються зверху вниз; не підвісна вилка. Помірно зігнутий сталеву вилку або раму зазвичай можна випрямити. Зім’яту або тріснуту вилку або раму іноді можна зробити придатною для їзди за допомогою зварного або паяного підсилення. Найкращий ремонт, за винятком випадків незначних, простих вигинів, підлягає заміні.- але у випадку, якщо ви не можете.

Вилка зігнута назад?

Велосипедна вилка не призначена для протистояння удару спереду. Відносно легкий удар лоб в лоб об перешкоду.- автомобіль, паркан.- який штовхає до передньої частини шини може зігнути сталь вилка назад. Колесо сприймає удар так само, як і звичайне вагове навантаження, і часто залишається абсолютно неушкодженим.

Леза вилки зазвичай згинаються назад під коронкою вилки, а рульова труба згинається всередині головної труби рами прихованим вигином, але ви можете помітити, що нижні вилки гарнітури більше не паралельні. Підшипники гарнітури, ймовірно, будуть розхитані або зв’язані, залежно від кута, на який ви повертаєте вилку.

Якщо вилка зігнута назад, керованість велосипеда буде важкою, може виникнути перекриття затискачів пальців ніг, а в крайньому випадку, переднє колесо може заважати даунтубу. Якщо вигин настільки сильний, це аварійна ситуація ремонт може бути не найкращою ідеєю.

Передній кінець рами зігнутий назад?

Простий спосіб виправити вигин сталевої вилки назад – повернути вилку назад і знову вдарити велосипедом об стіну.- але це може лише ще більше пошкодити раму, яка вже може мати пошкодження, відразу за виносною трубою, зробивши кут нахилу вилки крутішим. (Рама з алюмінію або вуглецевого волокна, швидше за все, залишиться неушкодженою або зламається.)

Колись був такий велосипед-магазинний інструмент, який працює як автомобільний домкрат. Один кінець впирається в нижній кронштейн велосипеда, а інший має фіктивну вісь, яку можна вставити в прорізи передньої вилки, або трубу, яка вставляється в виносну трубу. Такий інструмент можна імпровізувати з позиченого автомобільного домкрата. Можна одночасно випрямити вилку і раму, хоча навряд чи все повернеться точно в початкове положення. Крім того, сидіння перемикачів могли деформуватися, тому перемикачі розхиталися (див. поради нижче), а кульки підшипників могли врізатися в перемикачі, що спричинило індексоване рульове управління. Проте, можливо, вам вдасться відновити працездатність велосипеда таким чином.

Можна вставити трубу в вихлопну трубу, затиснути її на чомусь міцному і підтягнути за задню частину рами вручну.

Помірне нагрівання пальником допомагає вирівняти брижі на нижній стороні нижньої та верхньої труби, хоча ви пошкодите фарбу та.- якщо попередньо не зняти фарбу, то буде смердіти кіптявою. Не використовуйте достатньо тепла, щоб розплавити пайку. Якщо трубки зім’яті, можливо, вам доведеться припаяти або приварити сталеві пластини для посилення з’єднань між головною трубою та іншими трубами, після того, як вирівнювання буде відновлено.

Випрямляч паркової рами (більше не продається). Показано випрямлення тільки рами, без вилки. Дякуємо Курту Камінеру за фото.

Вирівнювання рульової труби

Якщо рульова трубка зігнута, не вдається правильно відрегулювати підшипники гарнітури. Більш складна вилка ремонт можна виконати в звичайній металообробній майстерні, знявши вилку з рами, щоб випрямити спочатку рульову трубу, а потім леза вилки. Спочатку зніміть коронний підшипник вилки. Ви можете затиснути коронку вилки між дерев’яними брусками в лещатах і використовувати важку сталеву трубу, яка просто надягається на рульову трубу, щоб випрямити її, поки вона не буде під прямим кутом до плеча гнізда коронки. Одна сторона теслярського або машинного косинця впирається в сідло корончатого гвинта, а рульова труба перевіряється на паралельність з іншою стороною. Також можна використовувати металеву лінійку, кінець якої впирається в підсідельне сидіння. Не маючи цих інструментів, просто спробуйте випрямити кермо настільки прямо, наскільки це можливо.

Вигин в рульовій трубі буде на півдорозі вгору, трохи вище нижньої секції, яка має товстіші стінки або внутрішню підсилювальну втулку. Посуньте трубку вниз настільки, наскільки це можливо, щоб її нижній кінець впирався в посилений нижній кінець трубки керма і випрямляв вигин, а не створював інший вигин.

Мета полягає в тому, щоб вирівняти паралельні доріжки підшипників гарнітури, щоб підшипник гарнітури не ослаблювався і не затягувався під час повороту вилки.

велосипед, вилка, ремонт, погнутий

Уважно перевірте кермо на наявність тріщин. Вони будуть найбільш помітні, коли ви будете прикладати зусилля, щоб зігнути кермо.

Згинання лопатей вилки

Після випрямлення рульової труби я зігнув леза вилки ударами гумового молотка, перевіряючи, щоб вони були паралельними і симетричними навколо продовження рульової труби. Вимірювання є найбільш точною частиною цієї роботи. Виробники велосипедних рам використовують спеціальний калібр для вирівнювання вилки, як показано на зображенні з каталогу Var вище. Зображення саморобного пристосування для вирівнювання вилки тут. Вирівнювання також можна перевірити, помістивши колесо у вилку. Обод повинен сидіти на рівній відстані від лез вилки, безпосередньо під коронкою вилки. Поверніть колесо і спробуйте його в обидві сторони, щоб перевірити, чи воно відцентроване, або візьміть середнє значення, якщо це не так.

Як почистити та відремонтувати ущільнювачі вилки, що протікають, на вашому велосипеді

Перше, що потрібно знати про витік вилка як розпізнати, що у вас є ущільнення. Це легко зробити, перевіривши трубку вилки (внутрішню трубку) трохи нижче пилового ущільнювача. Якщо воно протікає, ви побачите мастило на зовнішній стороні трубки. Якщо проігнорувати це, мастило буде витікати з вилки, серйозно впливаючи на її роботу, що також може зробити велосипед небезпечним для їзди. Ущільнювачі вилки, що протікають, потрібно негайно замінити, а в ідеалі – замінити мастило та ущільнювачі в обох вилках одночасно. Якщо ви не знаєте, як це робити, місцевий веломеханік зробить це менш ніж за 100 доларів. Крім того, перед тим, як вирішити цю проблему, ви позбавите себе головного болю, запобігши повторному її вирішенню пізніше. Візьміть ці дешеві ущільнювачі з Amazon, а потім продовжуйте працювати над ремонтом зламаного ущільнення.

Причини протікання вилка ущільнювачі

  • Зношеність: Ущільнювачі виконують величезну роботу, щоб не допустити потрапляння бруду і лайна всередину вилки. Вони мають важкий термін служби, але повинні прослужити щонайменше 40 годин їзди, перш ніж їх потрібно буде міняти. Це залежить від того, як і де ви їздите, і наскільки добре ви їх чистите та обслуговуєте. Кожні пару років потрібно міняти мастило та ущільнювачі незалежно від того, як ви їздите.
  • Дефекти на внутрішній трубі: Кам’яні відколи, вм’ятини, подряпини та випуклості на внутрішніх трубах зношують ущільнювачі вилки, коли ви ковзаєте по ним під час використання, що призводить до передчасного протікання. Під час заміни ущільнювачів завжди перевіряйте, чи немає дефектів, і зачищайте їх дуже дрібним наждачним папером (400 грит). Переконайтеся, що ви шліфуєте тільки рухами з боку в бік, а не вгору-вниз по вилці.У мене були проблеми з ущільненням передньої вилки YZ 250 rhs, яке засралося кожні 8-10 годин. Виявилося, що на вилці було кілька дрібних відколів, які неможливо відшліфувати на 100%, і, можливо, знадобиться повторне хромування, якщо це станеться знову. Радість.
  • Бруд, пил, піщинки потрапили всередину: Можливо, між ущільнювачем вилки та внутрішньою трубкою потрапило трохи піску або бруду, що призвело до неповного ущільнення. У цьому випадку його можна відремонтувати, ретельно вичистивши бруд за допомогою шматка плівки, як описано нижче.

Як почистити вилка та пилові ущільнення

Ви повинні часто чистити під пиловими ущільнювачами, особливо після брудних, піщаних або запилених умов.

  • Обережно відкрийте пилонепроникний ущільнювач за допомогою викрутки з плоскою головкою. Переконайтеся, що ви не пошкодили пиловий ущільнювач і не подряпали вилку занадто грубо.
  • Використовуйте чисту (безворсову) тканину на кінчику маленької викрутки, щоб вичистити бруд, який знаходиться під губою. Ватяна паличка (ватний тампон), здається, також добре працює.
  • Після того, як він буде чистим, щільно вставте пилозахисний ущільнювач на місце пальцями.

Порада: Якщо на трубах вилки засохне бруд, обов’язково видаліть його перед наступною поїздкою, оскільки скоринка бруду тільки зношує ущільнення.

Це все, що вам потрібно робити, щоб очищати їх щоразу. Але якщо ви щойно помітили витік, ви можете спробувати цей метод перед тим, як віднести його до магазину. (Це слід робити лише у випадку, якщо вже є витік, а не як запобіжний захід).)

  • Зніміть пиловий ущільнювач.
  • Використовуючи шматок плівки, обережно просуньте його під внутрішній ущільнювач вилки і рухайте його вгору-вниз і по колу трубки вилки. Ідея полягає в тому, щоб витягти будь-який бруд, який може потрапити в ущільнювач, тому переконайтеся, що ви рухаєте плівку в прямому напрямку з верхньою частиною плівки спереду. Ви не хочете проштовхувати бруд глибше всередину.

Якщо ви вважаєте, що вилка втратила значну кількість мастила, вам слід замінити мастило та ущільнення.

Порада: Наступного разу, коли ви будете міняти ущільнювачі, придбайте пару ущільнювачів, які допоможуть запобігти потраплянню лайна. Вони дешеві, як чіпси, і чудово підходять для піщаних гонщиків. У брудних умовах найкраще надягати їх на зовнішню вилку, щоб вони не заважали, оскільки вони лише затримують бруд.

Я співвласник компанії Dirt Велосипед Планета. Я живу в місті Стар, штат Айдахо, і люблю їздити на велосипеді з дружиною та двома хлопчиками по горах Айдахо.

Останні публікації

Якщо ви коли-небудь неправильно прочитали тип пального на паливному насосі або доручили своїй дитині заправити власний мотоцикл, ви могли ненавмисно заправити бак не тим бензином, який вам потрібен. Це.

Багато з нас, велосипедистів, мають сильну потребу в швидкості, і ми завжди шукаємо машину, яка дійсно може встати і рухатися. Потужність двигуна є одним з найбільших визначальних факторів, тому якщо швидкість.

Про Dirt Bike Planet

Dirt Bike Planet – це місце, куди приїжджають ентузіасти з усього світу, щоб поділитися своїм досвідом! Ми закохані в інтенсивне відчуття свободи та адреналіну, яке може дати нам тільки цей вид спорту. Дізнайтеся більше про нас нижче.

Посібник “Гараж” робить обслуговування та насолоду від вашого бруду велосипед до смішного простий. Це справжній простий посібник для решти з нас. Роздрукуйте її та повісьте у своєму гаражі, і ви матимете ідеальну довідкову таблицю та схему технічного обслуговування, що не підробляється!

Регулювання тиску

Повітряна камера, розташована у верхній лівій частині вилки, є ключовим компонентом, який розкриває можливості підвіски. Він поставляється з попередньо встановленим тиском повітря, який ви можете легко відрегулювати за допомогою ударного насоса.

Виконання цього початкового завдання в домашніх умовах – простіше простого. Опустіть пластикове кільце на підвісці якомога нижче і розташуйтеся на велосипеді, притулившись до стіни, щоб велосипед повністю стиснувся.

Ця дія допоможе вам оцінити поточний прогин підвіски по відношенню до вашої ваги. Поступово з’їжджайте з велосипеда і зверніть увагу на те, як далеко піднялося кільце. Якщо ваш підвіс не має пластикового кільця, достатньо буде кабельної стяжки.

Індикатор тиску часто доступний на стійці підвіски. Якщо ні, є онлайн-ресурси, такі як калькулятор тиску підвіски від Fox. Цей інструмент розраховує ідеальний тиск повітря, виходячи з 30% ваги вашого тіла.

Щоб відрегулювати тиск, підключіть амортизаційний насос до верхньої правої частини передньої підвіски. Знову опустіть кільце, а потім відрегулюйте тиск повітря в підвісі відповідно до нових розрахункових значень.

Найпоширеніші повітряні Вилка Усунення несправностей

Наступні кроки можуть відрізнятися залежно від специфікацій виробника вашої підвіски, оскільки кожен бренд має свої унікальні налаштування. Однак більшість пневматичних підвісок мають схожі налаштування стиснення та відбою.

Регулятор компресії розташований у верхній правій частині вилки, поруч з камерою пневматичної підвіски. Ця особливість дозволяє підвісці змінювати свій опір руху вниз при повному стисненні, або “просіданні”.

Райдерам, які прагнуть до підйому, слід збільшити ступінь стиснення, щоб запобігти велосипед від боббінгу. І навпаки, нижчий рівень забезпечує більш плавний спуск. Нейтральне налаштування ідеально підходить для їзди по рівній місцевості.

Під регулятором стиснення ви знайдете регулятор демпфування відскоку, зазвичай він забарвлений у червоний колір. Цей регулятор визначає швидкість, з якою пневматична вилка повертається до свого нестисненого стану після стиснення. Більш швидке налаштування може призвести до занадто сильного відскоку, в той час як повільне налаштування може призвести до нечутливості або млявості підвіски.

Якщо повернути регулятор відскоку за годинниковою стрілкою, відскік сповільниться. І навпаки, обертання проти годинникової стрілки прискорить відскок.

Різне

Пневматичні вилки зазвичай класифікуються на основі того, чи є вони прогресивними або лінійними. При прогресивному налаштуванні вилка стає жорсткішою та стійкішою, чим більше вона стискається. На противагу цьому, лінійне налаштування забезпечує рівномірне стиснення вилки на всьому шляху її руху.

З практичної точки зору, прогресивна підвіска спрямована на збереження стабільності, в той час як лінійна підвіска забезпечує більшу рухливість.

Аксесуари, такі як жетони об’єму – це вставки, які дозволяють налаштувати, наскільки прогресивною або лінійною буде поведінка вашої підвіски. Встановлені під повітряною камерою, вони обмежують потік повітря, щоб забезпечити чуйність і амортизацію повітряної вилки.

Руль і крона, які є верхніми компонентами підвіски, потребують меншого технічного обслуговування. Ослабивши болти штока, ви можете виявити, що підшипники потребують змащення, щоб вилка оберталася без опору.

Ми стикалися з ситуаціями, коли погано доглянуті коронка і рульова труба призводили до того, що бруд проникав в шток керма, викликаючи пошкодження всього діапазону руху керма. Ця проблема вимагала повної заміни підшипників штока та ущільнень керма.

Для нижньої частини ніг може знадобитися досвід уповноваженого спеціаліста з повітряних вилок. Ця секція охоплює половину стійок і є місцем, де гальма з’єднуються з супортами за допомогою гальмівної рідини. Якщо ви хочете обслуговувати цю частину самостійно, можливо, вам доведеться інвестувати в спеціальний комплект для обслуговування.

Останнє слово поради

Незалежно від типу вашої пневматичної вилки, ми настійно рекомендуємо відрегулювати тиск повітря, щоб забезпечити максимальну продуктивність вашої пневматичної вилки.

Одне з найпростіших і найшвидших регулювань, яке ви можете зробити в домашніх умовах, – це налаштування провисання. Регулювання прогину – це просте завдання, яке займає лише близько п’яти хвилин

У цьому відео, ви дізнаєтесь, як ефективно виконати це регулювання, щоб ваша повітряна вилка адекватно витримувала вашу вагу, коли ви встановлюєте свою велосипед.

Під час їзди по різних місцевостях може знадобитися налаштування компресії та відскоку. Часто корисно мати з собою друга, щоб отримати другу думку. Крім того, одягнутий велосипедний одяг і рюкзаки, які ви зазвичай використовуєте під час поїздок на велосипеді, допоможуть врахувати додаткову вагу при налаштуванні велосипеда.

Після того, як ви ретельно почистили і правильно відрегулювали налаштування повітряної вилки, ми рекомендуємо перейти до більш складних завдань з технічного обслуговування. Наприклад, ви можете оглянути нижню частину підвіски, щоб злити гальмівну рідину, яка накопичилася в ногах стійок, що з’єднуються з гальмівними супортами.

Придбання комплекту для обслуговування пневматичної вилки від виробника та дотримання його детальної інструкції може прискорити це завдання, зробивши його простішим, ніж ви могли б подумати.

  • Прогресивна та лінійна підвіски для МТБ – https://bikeco.com/progressive-vs-linear-mtb-suspension-falling-rising-mixed-rate/
  • Налаштуйте свою підвіску MTB – https://yardimtb.com/blogs/news/tailor-your-mtb-suspension
  • Сесії з підвіски: Анатомія вилки – https://www.rei.com/blog/cycle/suspension-sessions-anatomy-of-a-fork
  • Як налаштувати підвіску гірського велосипеда – https://youtu.be/lZPOJp5vy64
  • Налаштування відскоку на гірському велосипеді | The Pro’s Closet – https://www.YouTube.com/watch?v=MFn3qx1Lpg0

Армандо – завзятий велосипедист, який насолоджується свободою досліджувати та документувати свій досвід на своєму велосипед. Він завжди шукає способи поділитися своїм досвідом, чи то через фотографію, відеозйомку або написання статей. У вільний час він дивиться відео про гірські велосипеди, щоб підтвердити свою любов до їзди на велосипеді!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top