Обслуговування гідравлічних велосипедних гальм. Мінеральна олива

Кровотеча з гідравлічних гальм велосипеда: Чому і коли!

Само собою зрозуміло, що незалежно від велосипеда та дисципліни, наявність гальм, на які ви можете покластися, має першорядне значення для того, щоб залишатися під контролем і насолоджуватися поїздкою. Для гідравлічних гальм прокачування гальм є формою регулярного технічного обслуговування, яке слід проводити щонайменше кожні дванадцять місяців. Читайте далі, щоб дізнатися більше!

Що таке гальмівна кровотеча?

Під час прокачування гідравлічних гальм ми використовуємо гідравлічну шприц-систему для заміни наявної гідравлічної рідини або оливи, видалення повітря з системи та забезпечення рівномірного гальмування і точки прикусу на обох важелях, що дає вам впевненість у тому, що незалежно від спуску, ви матимете гальмівну силу, на яку можете покластися.

Коли мої гальма потребують прокачування?

Поширеними ознаками того, що гальма потребують промивання, є відчуття “хлюпання”, коли важіль повертається до упору, або нерівномірне гальмування, коли одне гальмо помітно м’якше, ніж інше.

Незалежно від відчутних показників, гідравлічні гальма слід прокачувати принаймні раз на 12 місяців, щоб замінити рідину або масло, які з часом можуть забруднюватися і погіршуватися, викликаючи поступове пошкодження супортів і ущільнювачів важеля, що в кінцевому підсумку призведе до відмови.

Мої дискові гальма не гальмують належним чином

Окрім зношеності гальмівних колодок, я стикався з десятками причин, чому дискові гальма не гальмують належним чином. Деякі з них були простими несправностями, які виникли через пошкоджені гальма, але більшість з них були результатом поганого встановлення та ще гіршого обслуговування. Пошукавши, я зрозумів, що є багато жахливих постів про обслуговування дискових гальм, в яких пропущені важливі нотатки та згадки. Особливо деякі помилки під час технічного обслуговування, які важко усвідомити, якщо ви не маєте багато досвіду. Тож я вирішив трохи детальніше розглянути цю тему в цій публікації.

Як дізнатися, чи потрібно замінити велосипедні гальмівні колодки?

Хорошим емпіричним правилом є заміна дискових гальмівних колодок, якщо їхня товщина не перевищує 1 мм. Це стандарт для оптимальної роботи ваших гальм.

Переконайтеся, що ви не торкаєтеся гальмівної поверхні колодок пальцями, оскільки природне масло, яке виробляє наша шкіра, може забруднити їх. З огляду на це, вам потрібно буде зняти гальмівні колодки і скористатися якимось вимірювальним приладом. Я завжди маю під рукою електронний цифровий штангенциркуль Neiko 01401A з набором інструментів, який ідеально підходить для точного вимірювання будь-якого невеликого об’єкта.

Ви можете використовувати гальмівні колодки трохи довше, якщо це дійсно необхідно, але не забувайте регулярно їх перевіряти. Якщо ви дістанетеся до металевої частини, ви зруйнуєте ротори і, ймовірно, пошкодите поршні, які можуть бути досить дорогими для заміни.

Мастила та дискові гальма

Я б сказав, що найпоширенішою причиною для добре відрегульованого гальма не гальмувати належним чином – це якась форма мастила на роторі або гальмівних колодках. Здебільшого люди навіть не здогадуються, як це сталося, і саме це я мав на увазі, коли згадував про погані статті на цю тему. Існує безліч способів, як це може статися, якщо ви лише трохи подумаєте про це.

Перш за все, найгірше, що ви можете зробити для свого велосипеда – це помити його весь за один раз, особливо використовуючи мийку під тиском або щось подібне. У 9 випадках з 10 гальма працюють чудово, але одного разу через воду потрапляє мастило або інший мастильний матеріал на ротор або навіть всередину самого гальма, де знаходяться колодки. Якщо це не так, то гальмівні колодки отримують масло з самих супортів, тому що у випадку з гідравлічними гальма супорти змащуються зсередини системи. Шайби під тиском хороші лише в тому випадку, якщо ви захищаєте цілі ротори та гальмівні супорти під час миття велосипед. Я особисто використовую Muc Off Set of 2 Disc Brake Cover, який ви можете отримати на Amazon.

Тепер ви знаєте, що у випадку з дисковими гальмами велосипед і гальма слід мити та обслуговувати окремо один від одного. Будь-яке мастило або засоби для захисту велосипеда, які ви використовуєте, пошкодять гальма. Якщо цього недостатньо, мильні склади можуть також зруйнувати гальмівні колодки. Деякі мильні суміші стають слизькими, коли вони згорають від тепла, яке утворюється при гальмуванні, діючи як мастило.

Механічне дискове гальмо не гальмує належним чином

Окрім пошкодження дискових гальм мастилом, механічні дискові гальма можуть погано гальмувати просто через розтягнення гальмівного троса. Гальмівні троси нижчої якості, як правило, розтягуються до 1% в довжину. 1% може здатися незначним, але для гальмівного троса, де точність вимірюється десятими частками дюйма або сантиметра. З цієї причини я б ніколи не радив купувати універсальні небрендовані гальмівні троси, оскільки вони часто мають жахливу якість і довговічність.

Погана оболонка кабелю також може створити проблеми. Існують типи корпусів гальмівних тросів, які згинаються під час натискання на гальмівний важіль. Це відбувається тому, що внутрішній діаметр корпусу троса завжди більший за діаметр троса. У той час як якісні кожухи витримують такий натяг троса, дешевші зазвичай не витримують, що призводить до додаткового руху важеля, який насправді не перетворюється на гальмівне зусилля.

  • Коли гальмівні колодки зношуються, натяг троса потрібно постійно регулювати.
  • Пружина, яка утримує супорти, ослаблена через неправильне регулювання (див. нижче, як правильно відрегулювати механічне дискове гальмо)

Гідравлічне дискове гальмо не гальмує належним чином

Гідравлічні дискові гальма легше зіпсувати маслом. Просто тому, що мастило вже є в системі. Гідравлічний шланг або гальмівні супорти з часом можуть пропускати трохи масла. Хоча це трапляється рідко і, швидше за все, є наслідком того, що в зазорах залишилося трохи мастила, яке потрапило в зазори при монтажі або в процесі прокачування. В іншому випадку ви втратите частково або навіть повністю натяг на гальмівному важелі і не зможете гальмувати взагалі.

Як відрегулювати механічні дискові гальма

Механічні дискові гальма потребують постійного регулювання, оскільки гальмівні колодки зношуються.

гідравлічні, велосипед, гальма, мінеральні

Поширеною помилкою, яку я бачу, є те, що люди регулюють механічні дискові гальма, збільшуючи натяг гальмівного троса за допомогою адаптерів на гальмівних важелях або самого гальма. Саме так ви зазвичай регулюєте механічне ободне гальмо, але це зовсім інша справа.

Оскільки гальмівний трос переміщує лише одну колодку, це може призвести до того, що гальмо зміститься з центру, знижуючи при цьому гальмівну силу. Навіть якщо вирівнювання лише трохи зміщене від центру і не впливає на гальмівну силу, таким чином ви можете пошкодити гальмівні супорти. Зовнішня бічна гальмівна колодка штовхається поршнем на пружині. Ця пружина затягується тросом, і якщо натяг троса занадто великий, пружина з часом ламається або просто втрачає власний натяг.

Правильний спосіб – натягнути трос так, щоб він був мінімальним, але все ще не ослабленим. Ви можете перевірити це, ослабивши трос, а потім потроху збільшуючи натяг, щоб побачити, коли зникне “порожній” рух важеля. Коли це трапляється, це правильний натяг троса, і він повинен бути в цій точці весь час.

Зазвичай в цей момент відбувається занадто великий хід гальмівного важеля, який потрібно виправити, перемістивши внутрішній бічний гальмівний поршень ближче до ротора. Ви можете досягти цього за допомогою гвинта з шестигранним ключем з правого боку гальмівного супорта. Коли ви досягли потрібного ходу гальмівного важеля, тепер ви можете правильно вирівняти гальмівні супорти, щоб колодки не дряпалися об ротор. У цей момент затягніть гальмівні супорти на рамі за допомогою кріпильних болтів.

Це процес, якого слід дотримуватися щоразу, і тоді ваші механічні дискові гальма матимуть максимальну гальмівну силу та прослужать дуже довго. Єдине, що вам потрібно буде замінити – це гальмівні колодки, коли вони зношуються.

Обслуговування гальмівних тросів і кожухів на механічних дискових гальмах

Так само, як і на ободових гальмах, на гальмівну силу механічних дискових гальм можуть впливати іржаві троси та кожухи тросів. Якщо він має труднощі з переміщенням через корпус, вам буде важко потягнути гальмівний важіль.

Залежно від клімату, в деяких частинах світу кабелі та корпус служать довше, ніж в інших. У близькості до солоної води існує ймовірність того, що вони прослужать набагато менше, якщо їх не обслуговувати належним чином. Це тому, що вітри приносять частинки солі, які викликають іржу в цих місцях.

Я живу в такому районі і навіть не можу сказати, скільки людей скаржиться на те, що троси перемикання передач і гальм швидко псуються. Однак є просте рішення, яке називається змащенням. Я навіть дійшов до того, що рекомендую змащувати троси кожному клієнту, який купує велосипед у моєму магазині. Інакше вони повернуться через місяць або два з цією проблемою, незалежно від того, наскільки дорогим і якісним є їхній велосипед.

Складність полягає в тому, що ви повинні навчитися правильно регулювати гальма, щоб зробити це належним чином. Вам потрібно вийняти трос з корпусу троса і залити трохи мастила всередину. Ви можете використовувати ваші звичайні дозатори води з мастилом, таким як WD-40 або Muc Off MO94, але я рекомендую мастило для мокрого ланцюга будь-якого бренду.

Іноді, якщо кабелі та корпуси вже занадто іржаві або повністю застрягли, це не спрацює, або, принаймні, не надовго. Я б завжди міняв троси при перших ознаках іржі, якщо мені не вдалося захистити їх від неї. Просто тому, що іржа послаблює трос, і він може порватися, а це зовсім не те, що ви хочете, щоб сталося під час їзди.

Хорошим додатковим захистом є тефлонове покриття тросів із захисним шаром, яке не тільки робить їх довговічнішими, але й полегшує їх переміщення всередині корпусу. Якщо ви вирішили купити, переконайтеся, що вибрали саме ті, які вам потрібні, тому що вони пропонують кабелі для гірських велосипед гальма, дорожні гальма та перемикачі передач.

Як відрегулювати (продути) гідравлічні дискові гальма

Регулювання гідравлічних гальм вимагає процесу, який називається прокачуванням. Це процес одночасного заливання оливи та видалення повітря з гідравлічної системи. Гідравлічна система, в даному випадку, складається з гальмівних супортів, гідравлічного шлангу та гальмівної ручки.

Це не дуже складний процес, але він вимагає спеціальних інструментів, трохи практики та розуміння того, що ви робите.

Коротше кажучи, існує 2 типи кровотеч для велосипедних гідравлічних гальм. Двостороння та одностороння кровотеча. Двостороннє стравлювання – це проштовхування гідравлічної рідини з одного боку в інший струменем за допомогою двох шприців для стравлювання. Переконайтеся, що кінець, з якого витягується рідина, знаходиться вертикально вище, ніж кінець, в який ви заливаєте рідину. З іншого боку, це призведе до того, що масло буде проходити через систему, а повітря застрягне всередині.

Одностороннє прокачування – це прокачування та викачування гідравлічної рідини тільки з ручки або гальмівного супорта. При цьому ви створюєте невеликий тиск на систему, тому необхідно переконатися, що шприц для видалення рідини закріплений належним чином, щоб уникнути неприємних наслідків. Вам потрібно досягти потрібного об’єму гідравлічної рідини, щоб гальмівний важіль мав бажану точку гальмування. Для того, щоб витягти повітря в обох випадках, рекомендується встановити всю систему у вертикальному положенні, щоб бульбашки повітря легше рухалися до одного кінця. Що мені подобається робити, так це вішати велосипед на настінному кріпленні, або поставте ремонтний стенд під кутом.

Детальне пояснення процесу прокачування для кожної ситуації та потенційної проблеми вимагає окремої статті, яку я маю намір написати і викласти тут досить скоро.

Як налаштувати, відрегулювати обслуговувати дискові гальма на велосипеді Велосипед

Раніше ми розглянули, як доглядати за ободними гальмами, а тепер прийшов час розглянути гальма, які повільно завойовують світ.

Дискові гальма раніше були прерогативою виключно гірських велосипедів, але зараз їх можна зустріти на дроп-барах, дитячих велосипедах і навіть на деяких висококласних велосипедах BMX.

Ця публікація може містити партнерські посилання, за які ми можемо отримати невелику комісію без додаткових витрат для вас, якщо ви зробите покупку. Дізнатися більше.

Однією з речей, про яку багато хто турбується, є їхнє технічне обслуговування. Справа в тому, що вони не складні, як і все, що пов’язано з обслуговуванням велосипеда, не поспішайте, і все буде добре.

Дискові гальма, незалежно від типу велосипеда, бувають 2 основних різновидів. Ви отримаєте механічні дискові гальма або гідравлічні дискові гальма.

Як налаштувати механічні дискові гальма

Механічні дискові гальма – це дискові гальма, які використовують трос для зчеплення поршнів. Багато хто вважає їх застарілою технологією в порівнянні з гідравлічними дисковими гальмами, але якщо ви витратите час на правильне налаштування гальм, ви, ймовірно, не зовсім з ними погодитеся.

У механічних дискових гальм також є свої переваги. Якщо ви живете десь у холодному місці, у вас не буде гідравлічні рідина може замерзнути в невідповідний момент. Якщо ви зачепите трос, його легше полагодити в глушині, ніж гідравлічні шланг, і легше упаковувати запасні частини.

Єдине, що ви повинні пам’ятати – це дорога велосипед важелі та важелі гірських велосипедів не мають однакового натягу троса. Потім потрібно переконатися, що ви отримали конкретну дорогу велосипед або гірський велосипед механічний дисковий гальмівний супорт.

Існує швидкий і простий спосіб встановити механічні дискові гальма на велосипеді. Вона може не дати вам ідеального налаштування на міліметр, і вам доведеться прочитати інструкцію від виробника.

Причина, по якій ми не можемо заглиблюватися занадто сильно, полягає в тому, що ми отримуємо механічний диск гальма з однією фіксованою накладкою, а інші з 2 рухомими накладками. Якщо ви хочете полегшити собі життя, придбайте механічні дискові гальма з двома рухомими поршнями/колодками.

Найпростіший спосіб розпочати роботу – це налаштувати трос відповідно до інструкції виробника; він не повинен бути туго натягнутий, його просто потрібно навчитись. Почніть затягувати болти супорта, що кріплять гальмо до рами.

Коли ви наблизитесь до того, щоб вони були щільно притиснуті, утримуйте гальмівний важіль, коли ви затягуєте, колодки повинні утримувати ротор в центрі. Затягніть болти і відпустіть гальмо, в більшості випадків це дозволить вам добре котитися.

Як ми вже говорили, це, швидше за все, простіше, ніж ви думали.

Гідравлічні дискові гальма

Гідравлічні гальма мають більшу гальмівну силу, ніж механічні дискові гальма, але тільки якщо вони правильно налаштовані. Їх важче налаштувати, ніж диски з тросовим приводом, головним чином тому, що вам доведеться обрізати шланг, щоб отримати шланг потрібної довжини, а потім прокачати гальма.

гідравлічні, велосипедні, гальма, мінеральні

Дискові гальма поставляються з оливками та хомутами, які потрібні, щоб відрізати шланг, а потім знову прикріпити його до важеля. Варто також зазначити, що ви отримуєте 2 типи оливи, які використовуються в гідравлічний дискові гальма. Ви отримуєте мінеральне заливаєте мастило і отримуєте DOT.

DOT може бути неприємною річчю, і ви не хочете пролити її на що-небудь, що важко, якщо ви обрізаєте шланги вперше, може бути простіше переконатися, що ви купуєте гальма які використовують мінеральне масло.

Використання Shimano мінерал мастило, а їхні гальма легко налаштовувати та обрізати, тож я б почав з цього.

Дорожні велосипеди, гравійні велосипеди або кросові велосипеди з гідравлічними шлангами також досить схожі.

Після того, як ви встановили шланги, це дуже схоже на вирівнювання механічних дискових гальм. Утримуйте гальмівний важіль і затягніть болти вниз.

Тримайте гальма в робочому стані

Якщо ви їздите по дорозі або навіть через дорогу, ви хочете переконатися, що ваші ротори чисті. У вологі дні їзда по дорогах може спричинити потрапляння дизельного палива на ваші ротори.

Зрештою, це призведе до забруднення ваших колодок, і ви залишитеся з дуже дратівливим скрипом і набагато меншою гальмівною силою. Регулярне протирання спиртовим спреєм і ганчіркою допоможе підтримувати ротори в чистоті.

гідравлічні, велосипед, гальма, мінеральні

Ви також можете час від часу діставати подушечки і терти їх наждачним папером або об шорстку стіну., це допоможе зняти будь-яке скло від неправильного гальмування, а також змити будь-яке забруднення.

Я провів набагато більше часу в велосипед Я торгую велосипедами більше, ніж будь-хто міг би хотіти. За цей час я хотів зробити велосипедний жаргон і маркетинг більш зрозумілими, щоб допомогти людям придбати велосипед своєї мрії.

Коли я не пишу про велосипеди, мене можна побачити, коли я катаюся на одношвидкісному велосипеді або вчу дітей їздити на ньому.

Механічні дискові гальма: основи та переваги

Механічні дискові гальма працюють за простим принципом: коли ви натискаєте на гальмівний важіль, трос натягується, притискаючи гальмівні колодки до ротора диска, прикріпленого до колеса, сповільнюючи велосипед вниз.

Коли справа доходить до дискових гальм, це настільки просто, наскільки це можливо, саме тому ви знайдете механічні дискові гальма на більшості бюджетних електровелосипедів. До недавнього часу, як правило, електровелосипеди вартістю нижче 450 500 доларів завжди мали механічні дискові гальма, але це починає змінюватися, оскільки ціна на них продовжує знижуватися. Зовсім недавно Lectric eBikes потрапив у заголовки газет, знову представивши Lectric XP 3.0 з гідравлічними дисковими гальмами при збереженні ціни на рівні 999.

Доступність

Завдяки своїй простоті, однією з головних переваг механічних дискових гальм є їхня вартість. Вони, як правило, дешевші у придбанні та обслуговуванні порівняно з гідравлічними гідравлічні аналоги.

Це може бути важливим вирішальним фактором для велосипедистів з обмеженим бюджетом або тих, кому не потрібні додаткові функції, які надаються гідравлічними системами.

Багато людей думають, що оскільки механічні дискові гальма дешевші, це означає, що вони не такі хороші. І хоча гідравлічні дискові гальма мають низку переваг (що зумовлює їхню вищу вартість), механічні дискові гальма все ще можуть бути дуже функціональними та ефективними.

Простота і обслуговування

Механічні гальма відносно прості в обслуговуванні. Регулювання та ремонт часто можна виконати без спеціалізованих інструментів, а система загалом більш поблажлива до ентузіастів, які роблять це власноруч. Більшість механічних дискових гальм можна обслуговувати одним інструментом: шестигранним ключем на 5 мм (хоча для деяких може знадобитися 4 мм або 6 мм, залежно від моделі або завдання).

Якщо ви їздите на довгі дистанції або подорожуєте – або просто не маєте купи спеціалізованих велосипедних інструментів у гаражі – можливість відремонтувати гальма за допомогою загальнодоступних інструментів може бути великою перевагою.

Однак, технічне обслуговування – це палиця з двома кінцями, коли мова йде про механічні дискові гальма. Їх легше обслуговувати (наприклад, немає гідравлічних ліній, які потрібно продувати), але вони вимагають набагато частішого технічного обслуговування. Нечастим велосипедистам, можливо, доведеться возитися з гальмами лише раз на кілька місяців, але тим, хто щодня їздить на роботу, доведеться регулювати механічні гальма кілька разів на місяць, оскільки троси регулярно розтягуються від нормального використання.

Модуляція

Хоча механічні гальма можуть не мати такого ж рівня модуляції (можливості змінювати силу гальмування), як гідравлічні, вони все одно забезпечують достатній контроль для більшості звичайних велосипедистів і тих, хто їздить на роботу.

Якщо ви не технічний велосипедист і не їздите регулярно на гірських трасах або в перегонах, то, ймовірно, ви не будете проти зменшеної модуляції механічних дискових гальм, яка доступна в гідравлічних гальмах. Але коли справа доходить до більш складних видів їзди, особливо гірських велосипедів, важливою особливістю гідравлічних гальм є підвищена модуляція, доступна в гідравлічних гальмах.

гідравлічні, велосипед, гальма, мінеральні

Гідравлічні дискові гальма: Крок вперед

Гідравлічні дискові гальма складніші за механічні дискові гальма, оскільки в них використовується герметична система, заповнена рідиною гідравлічний рідиною (також званою гальмівною рідиною). Коли гальмівний важіль натискається, він проштовхує рідину через систему, притискаючи гальмівні колодки до ротора диска.

Гідравлічні гальма були поширені в автомобілях протягом століття, але гідравлічні гальма почали ставати популярними в електровелосипедах лише в останні 5-7 років. До цього вони здебільшого розглядалися як предмет розкоші лише на найкращих велосипедах. Зараз ви знайдете їх як на бюджетних моделях, так і на більш дорогих електровелосипедах (хоча моделі вищого класу мають значно якісніші гідравлічні гальма).

Потужність і точність

Одна з найбільших переваг гідравлічних дисків гальма це чудова сила зупинки та точність. Гідравлічні гальма вимагають меншого зусилля для спрацьовування, і вони більш рівномірно передають це зусилля на ротор. Це означає, що легке натискання на гідравлічний гальмівний важіль може призвести до сильного гальмування.

Багато людей використовують лише один палець для натискання на гальмівний важіль на гідравлічних дискових гальмах, залишаючи більше пальців на кермі для кращого контролю.

Додаткове гальмівне зусилля також може бути корисним на важких електровелосипедах або вантажних електровелосипедах, особливо при перевезенні пасажирів.

Краща модуляція

Гідравлічні дискові гальма пропонують кращу модуляцію в порівнянні з механічними гальмами. Цей чудовий контроль дозволяє велосипедистам ефективніше гальмувати в різних умовах, що особливо корисно для гірських велосипедів або їзди по нерівній місцевості.

Знову ж таки, якщо ви катаєтесь для відпочинку, не надто напружуючись на технічній місцевості, вам, швидше за все, не доведеться надто турбуватися про нюанси модуляції гальм.

Низькі витрати на обслуговування

Гідравлічні дискові гальма потребують менше регулярного обслуговування, ніж механічні, оскільки вони саморегулюються відповідно до зносу колодок. Для звичайних велосипедистів може бути достатньо щорічної заміни гальмівних колодок, хоча більш активним велосипедистам може знадобитися заміна колодок кілька разів на рік.

Для більшості велосипедистів, особливо для тих, хто їздить переважно на роботу або на відпочинок, вам ніколи не знадобиться прокачувати гідравлічні дискові гальма або замінювати масло. Однак, електричним гірським велосипедистам може знадобитися виконувати ці дії частіше, особливо на більш складних, але також схильних до обслуговування гідравлічних дискових гальмах, які зустрічаються на дорогих електричних гірських велосипедах.

Отже, хоча технічне обслуговування набагато рідше зустрічається на гідравлічні гальма На відміну від механічних гальм, коли потрібне технічне обслуговування, воно, як правило, складніше і може вимагати професійної допомоги в місцевому веломагазині.

Вирок: Зважуємо всі “за” і “проти

Коли справа доходить до вибору між механічними та гідравлічними дисковими гальмами для вашого електровелосипеда, це значною мірою залежить від ваших конкретних потреб, стилю їзди та бюджету.

Гідравлічні гальма пропонують чудові характеристики з точки зору потужності, точності та модуляції. Вони є фантастичним вибором, якщо ви часто їздите по горбистій місцевості, берете участь у пригодах на бездоріжжі або просто хочете отримати найкращу продуктивність і готові за це платити. Вони також допомагають уникнути небезпечної ситуації, яка може виникнути, коли новачки не доглядають за своїми механічними гальмами належним чином гальма, дозволяють кабелям розтягуватися до точки, в якій гальмівна сила знижується до небезпечного рівня.

З іншого боку, механічні дискові гальма (при правильному обслуговуванні) все ще забезпечують достатню гальмівну силу для більшості водіїв і умов, особливо для тих, хто використовує електровелосипед для поїздок на роботу або неспішних поїздок. Низька вартість, простота і легкість в обслуговуванні роблять їх практичним вибором для багатьох ситуацій.

На закінчення, хоча гідравлічні дискові гальма, як правило, перевершують механічні за ефективністю та контролем, важливо пам’ятати, що механічні гальма мають свій власний набір переваг, які не варто випускати з уваги. Їм може не вистачати потужності і точної модуляції, як у гідравлічний але вони все ще ефективні, надійні і більш ніж достатні для багатьох гонщиків і сценаріїв їзди.

У світі електровелосипедів, де швидкість може перевищувати швидкість традиційних велосипедів, безпека має першорядне значення, і ефективність ваших гальм відіграє вирішальну роль. Якщо ви регулярно їздите в складних умовах, наприклад, на крутих спусках або пересіченій місцевості, додаткові інвестиції в гідравлічні гальма можуть бути цілком виправдані завдяки покращеній гальмівній здатності та контролю.

Проте, якщо ви зазвичай їздите по рівних, асфальтованих дорогах або під помірним нахилом, і для вас головними критеріями є доступність і простота обслуговування, то механічні дискові гальма повинні вам добре служити. Хоча вони не можуть запропонувати навороти гідравлічних систем, вони все одно забезпечують надійну роботу та безпеку, що є основною роллю будь-якої гальмівної системи.

Перш за все, яку б гальмівну систему ви не вибрали, життєво важливо підтримувати її в належному стані і регулярно перевіряти на безпеку. Зрештою, навіть найкраща гальмівна система може працювати настільки добре, наскільки добре її обслуговують.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top