Зроби сам критий велотренажер. Компоненти велосипеда ENDURO TOUR

Практичні ідеї для зберігання велосипедів

Від гаражних до настінних велосипедних стійок – існує безліч ідей та варіантів зберігання велосипедів, які можна зробити своїми руками. З тисячами велосипедів на ринку, знайти правильну гаражну стійку для велосипедів для ваших потреб може бути складно. Не існує універсального стелажа для зберігання велосипедів, який би підходив усім.

У приміщенні велосипедні стелажі можуть бути ще складнішими! Залежно від того, скільки велосипедів вам потрібно зберігати, наскільки легким повинен бути доступ до них, і скільки місця у вас є для зберігання велосипедів, вам потрібна ідея для зберігання велосипедів, яка буде відповідати вашим унікальним обставинам.

Як сайт, що займається тестуванням велосипедів, ми буквально володіли сотнями велосипедів протягом багатьох років і, безумовно, маємо великий досвід зберігання велосипедів практично у всіх можливих місцях!

З понад 20 різних систем, які ми використовували протягом багатьох років, ми зібрали наші улюблені рішення для зберігання велосипедів усіх типів. Ця стаття присвячена варіантам зберігання вдома, але якщо ви шукаєте способи перевезення велосипедів на своєму транспортному засобі, обов’язково ознайомтеся з нашими улюбленими автомобільними багажниками для велосипедів.

Ми розділили наші улюблені варіанти зберігання велосипедів на 5 груп залежно від того, як вони зберігають велосипед. детальна інформація про кожен тип зберігання, а також короткий огляд наших фаворитів у цій категорії наведені нижче.

Відео про ідеї зберігання велосипедів

Подивіться наше відео, щоб побачити деякі з наших улюблених ідей для зберігання велосипедів в дії. Від стельових варіантів зберігання до дитячих підлогових стелажів – ми розповімо вам про 9 розумних ідей для зберігання велосипедів.

Настінне вертикальне сховище для велосипедів дозволяє зберігати найбільшу кількість велосипедів, займаючи при цьому найменше місця на стіні. Велосипеди висять вертикально (очевидно!), тому вам потрібно мати достатньо місця від підлоги до стелі відповідно до довжини велосипедів. Але вам також потрібно мати достатньо місця для того, щоб велосипед міг відірватися від стіни і потрапити в будь-яку кімнату, де ви його зберігаєте.

Якщо у вас тісний гараж на 2 машини і ви намагаєтеся припаркувати обидві машини всередині, цей стиль настінного велосипед стелаж не для вас. Можливо, це також не найкращий варіант для зберігання велосипедів у приміщенні, якщо тільки ви не боїтеся зіткнутися з велосипедами, що стирчать зі стіни!

Хоча діти зазвичай не можуть самостійно знімати свої велосипеди з вертикальних стелажів, такий спосіб зберігання велосипедів чудово підходить для балансирних велосипедів, а також для дитячих педальних велосипедів будь-якого розміру.

  • Зберігайте найбільше велосипедів на найменшій площі стіни
  • Дуже поширений стиль зберігання, тому доступно багато варіантів
  • Підходить для будь-якого розміру коліс – від балансових велосипедів до дорослих велосипедів
  • Відірвіться від стіни
  • Дітям важко (якщо взагалі можливо) самостійно вішати та знімати велосипед з багажника

Настінний стелаж для велосипедів (вертикальне зберігання велосипедів) Улюблені

Steadyrack

MSRP: 99Підходить для коліс: 20″ і більшеМісткість: 1 велосипедЧитай повний огляд: Настінна велосипедна стійка Steadyrack

Steadyrack – наша улюблена система зберігання велосипедів у гаражі. Його унікальна вертикальна поворотна конструкція робить ваш гараж впорядкованим, а доступ до велосипедів – легким.

Хоча вертикальне зберігання велосипеда біля стіни може бути корисним для одного велосипеда, функція повороту ще зручніша, коли мова йде про кілька велосипедів. Поворотні лотки дозволяють зберігати велосипеди ближче один до одного, зберігаючи при цьому можливість легко діставати та переміщати будь-який велосипед. Він також дозволяє завантажувати велосипеди під різними кутами, залежно від того, де у вашому гаражі є вільний простір.

внутрішній, велосипед, тренажер, велокомпоненти, ендуро, тур

Ми також цінуємо те, що Steadyrack не контактує з ободом велосипеда, і діти з 24-дюймовими велосипедами можуть самостійно завантажувати та розвантажувати свої велосипеди!

Steadyrack поставляється в декількох різних версіях для розміщення гірських велосипедів, електровелосипедів, фетрів і велосипедів з крилами.

Система організації гаража Rubbermaid FastTrack

MSRP: 80 – 120, залежно від розміру системиПідходить для коліс: 12″ і більшеМісткість: Повністю налаштовуєтьсяЧитай повний огляд: Система Rubbermaid FastTrack

Зберігайте більше, ніж просто велосипеди? Від драбин до шлангів, шнурів, лопат і полиць – на FastTrack від Rubbermaid можна повісити все, що завгодно! На наш FastTrack ми вішаємо дитячі велосипедні крісла, самокати та велосипеди, але його можна налаштувати так, щоб тримати практично все, що ви можете собі уявити.

Систему Rubbermaid можна придбати у двох варіантах довжини: 48″ або 84. Після встановлення цього настінного велосипедного стелажа на стіні гаража у вас є широкий вибір стилів гачків для велосипедів, які можна змінювати за потребою. Вони легко встановлюються та знімаються, а також ковзають по рейках для швидкої зміни обраної вами конфігурації. Всі гачки купуються а-ля-карт, тому ви платите тільки за те, що вам потрібно.

Велосипедна стійка Omni для стіни гаража (зберігайте свою дошку)

MSRP: 99Підходить для коліс: 12″ і більшеМісткість: 5 велосипедівПрочитати весь огляд: Настінна стійка для велосипедів Omni Bike (зберігайте свою дошку)

Простота в установці та використанні, простота у використанні – ось що робить стелаж для зберігання велосипедів Omni чудовим рішенням. З гачками, які можуть рухатися, щоб регулювати відстань між велосипедами, а також з додатковими кріпленнями для інструментів тощо., Omni схожий на FastTrack, але не такий зручний у налаштуванні.

Якщо ви будете просто вішати велосипеди, більш бюджетна настінна стійка для велосипедів Omni буде надійним вибором. Якщо ви думаєте, що вам потрібно буде зберігати різноманітні гаражні скарби, ми рекомендуємо більш легко настроюваний Rubbermaid FastTrack.

Настінна стійка Hornit CLUG PRO

MSRP: 29Підходить для коліс: Поставляється в різних розмірах (залежно від ширини шини), щоб відповідати велосипедам усіх розмірів Місткість: 1 велосипед

Маленький і могутній, CLUG PRO – це крихітна велосипедна стійка, яка дозволяє швидко зберігати велосипед у вертикальному положенні – без необхідності піднімати велосипед! CLUG – це оманливо проста “чашка”, яка щільно притискає переднє колесо велосипеда до стіни. Нова модель PRO має захисний шнур, який обмотується навколо обода велосипеда, щоб запобігти падінню велосипеда, навіть якщо шина спустила або велосипед вдарився.

Закріпити велосипед на CLUG PRO дуже просто: (1) Нахиліть велосипед назад на заднє колесо; (2) Тримаючись за кермо, вставте переднє колесо в CLUG, доки воно не зафіксується; (3) Обмотайте страхувальний шнур навколо обода велосипеда і прикріпіть його до CLUG за допомогою магнітної системи FIDLOCK.

Щоб зняти його, просто відпустіть страхувальний шнур, візьміться за кермо, а потім відтягніть велосипед від стіни.

Як встановити висоту сідла на велосипеді

Правильно підібрана висота сідла забезпечить вам комфортну, ефективну та контрольовану їзду. Рассел Бертон / Our Media

Давайте почнемо з того, що визначимо, де зараз знаходиться ваше велосипедне сидіння, зробивши кілька вимірів, щоб ви могли вивчити зміни, які ви вносите, і яка різниця між хорошим положенням сидіння, кращим положенням і найкращим положенням з усіх можливих. Три найважливіші виміри, які слід враховувати, – це висота сідла, нахил вперед/назад і кут нахилу. Існує кілька способів їх вимірювання, але описані нижче методи дозволяють будь-кому, хто має рулетку та смартфон, виконати це завдання. Перед тим, як щось робити, добре задокументувати своє початкове положення. Це стане в нагоді в майбутньому, особливо якщо ви виявите, що внесені вами зміни не працюють для вас – з відміченим старим положенням ви зможете швидко повернутися до вихідної точки. Основою цієї системи вимірювання є усунення специфічних особливостей сідла. Він не враховує різницю між сидіннями, оскільки не існує такого виміру, але дозволяє точно виміряти будь-яке сідло, а це чудова відправна точка.

Як виміряти висоту сідла велосипеда

Виміряйте довжину вашого сидіння спереду назад і знайдіть середню точку. Позначте це місце на сідлі фломастером, маленькою ручкою, крейдою тощо. Використовуйте рулетку, щоб почати з верхньої частини сідла і виміряти по прямій лінії до центру нижнього кронштейна (ігноруйте кут нахилу підсідельної труби – просто слідуйте за рулеткою).

Виміряйте від позначки на сідлі до центру кривошипа. Томас МакДеніел / Immediate Media

Деякі кривошипи найкраще вимірювати з боку приводу, а деякі – з боку без приводу – і так, і так добре. Задокументуйте свої вимірювання з точністю до міліметра (наприклад, 764 мм).

Як визначити положення сідла спереду/ззаду

Поставте велосипед до стіни або в нерухомому стані тренер або зі встановленим колесом. У будь-якому випадку, переконайтеся, що велосипед стоїть вертикально перпендикулярно до підлоги і горизонтально перпендикулярно до стіни. Виміряйте від стіни до нижнього кронштейна для вимірювання №1. Виміряйте відстань від стіни до кінчика сідла для вимірювання №2. Щоб розрахувати нахил сідла, відніміть результат виміру №1 від результату виміру №2.

Як визначити нахил сідла

Вимірювання нахилу сідла за допомогою буфера обміну дає змогу визначити загальний кут нахилу, усуваючи будь-які відхилення через контури сідла – смартфони також чудово підходять для цього, але переконайтеся, що велосипед стоїть рівно. Томас МакДеніел / Immediate Media

Оскільки багато сидінь мають контури, найкращий спосіб отримати узгоджені вимірювання – це виміряти загальний нахил сидіння. Покладіть шматок дошки на сидіння і за допомогою смартфона або інклінометра визначте загальний нахил сидіння. Перевірте, чи рівно стояв велосипед перед початком поїздки. Я рекомендую документувати з точністю до 1/10 градуса.

Як отримати ідеальну висоту сідла на велосипеді

Після того, як ви зробили три виміри, настав час починати. Існує безліч “олдскульних” методів визначення висоти сідла: “метод Холмса”, “метод Лемонда”, під пахвою на сідлі та кінчиками пальців до центру кривошипа тощо. Певною мірою, всі ці методи були дискредитовані новими школами мислення у велопристосуванні, але це не означає, що вони не є корисними.

Визначення висоти сідла за допомогою методу п’ятки

Для початку, “метод п’ятки” – це дуже швидкий спосіб встановити базову висоту. Я все ще вважаю це досить корисним. Цей процес можна робити в дверному отворі, а ще краще, коли велосипед стоїть на стаціонарному тренажері. Сідайте на велосипед і поставте п’яту на педаль, у будь-якому взутті, в якому ви плануєте їздити. Крутіть педалі вперед або назад, але робіть це повільно. Якщо сідло занадто високе, ви не зможете крутити педалі плавно, не розгойдуючи стегна з боку в бік, перенапружуючись. Опускайте сідло на 1-2 см за раз, доки воно не перестане рухатись вперед-назад. І навпаки, якщо вам легко крутити педалі, спробуйте підніматися на кілька сантиметрів за раз, поки не почнете тягнутися до педалей. Після того, як ви дотягнетесь, почніть опускати сідло назад, поки не досягнете ідеальної стартової висоти.

Як використовувати додаток для визначення висоти сідла

Залиште “п’ятковий метод” у дзеркалі заднього виду і спробуйте поставити ногу на педаль так, як ви робите це під час їзди. Якщо це означає, що вам доведеться перевзутися в педалі без кліпси, то спробуйте. Якщо ви віддаєте перевагу їзді з плоскими педалями, то ставте приблизно 1/3 стопи перед віссю педалей, а 2/3 – позаду. На цьому етапі стаціонарний тренер це майже необхідність, якщо ви хочете правильно оцінити висоту свого сідла. Якщо у вас немає дзеркала, це все одно можливо, але вимагає допомоги друга і трохи фантазії з боку камери смартфона. З велосипедом у велосипеді тренер, час зробити кілька фото/відео. Я рекомендую завантажити будь-який з безлічі безкоштовних додатків для фіксації та аналізу рухів. Я віддаю перевагу додатку Hudl Technique, але є з чого вибрати. Для цього підійде будь-який додаток, який вміє створювати стоп-кадри з дії.

Відправною точкою для регулювання сидіння вперед/назад є центр обертання коліна, розташований вертикально над віссю педалей – поекспериментуйте з ним, щоб знайти найкращий варіант. Томас МакДеніел / Immediate Media

Поїдьте на велосипеді кілька хвилин, як ви робите це під час щоденних поїздок, регулюючи своє положення на сидінні, поки не відчуєте себе комфортно. Зайнявши позицію, ви можете почати знімати зображення. Мета полягає в тому, щоб мати можливість кількісно оцінити, наскільки сильно згинається коліно під час обертання педалей, а також приблизне розташування центру коліна. Взагалі кажучи, при повному розгинанні (а це не 6 годин, а скоріше 5 годин) загальноприйнятим є діапазон від 30 до 40 градусів згинання колін. Якщо ви відчуваєте напругу в передній частині коліна або великий обсяг роботи тільки з боку квадрицепсів, висота сидіння трохи низька. Якщо ви відчуваєте тупий біль у попереку або відчуваєте, що стегна трохи погойдуються, сідло, швидше за все, занадто високе. Використовуючи ті ж самі зображення, відстежте точку, в якій шатун знаходиться в горизонтальному положенні, і подивіться на коліно.

Визначення висоти сидіння має бути активним процесом – використовуйте “Technique” або інші додатки для зйомки руху, щоб оцінити кут нахилу ніг при максимальному розгинанні. Томас МакДеніел / Immediate Media

Приблизно в центрі коліна або в точці, де воно згинається. Де по відношенню до осі педалей знаходиться ваше коліно? Спереду, ззаду або трохи вище? Якщо воно ззаду, спробуйте трохи посунути сидіння вперед, поки центр коліна не опиниться на одній вертикальній лінії з віссю педалей. Зробіть навпаки, звичайно, якщо ваше коліно знаходиться перед віссю педалей. Коли ви пересували сидіння вперед або назад, чи відчували ви зміну висоти сидіння?? Якщо ви пересунули сидіння вперед, щоб перемістити коліно вперед, вам, швидше за все, доведеться підняти сидіння. Звісно, все навпаки, якщо ви відсунули сидіння назад.

приміщення, велосипед, тренажер, велокомпоненти, ендуро, тур

При спробі встановити передній/задній хід або висоту, зверніть увагу на те, як ви крутите педалі: п’ятою вгору, п’ятою вниз або десь посередині – це впливає на виміри. Томас МакДеніел / Immediate Media

Цей маленький танець триває доти, доки ви не знайдете щось, що відчуватиметься плавним і збалансованим. Ніяких розгойдувань вперед-назад, ніяких м’язових груп, які відчувають, що вони виконують більше, ніж належить, і ніякого болю в колінах або стегнах. Тепер візьміть велосипед на кілька коротких пробіжок і візьміть з собою ключі-шестигранники. Кілька невеликих налаштувань можуть допомогти остаточно встановити правильне положення, але не перестарайтеся в перші пару поїздок, інакше ви зведете до мінімуму можливість правильної та безболісної адаптації.

Змусьте сідло працювати на вас

Правильно підібране сідло – це ключ до того, щоб переконатися, що ваша висота сідла є правильною. Робін Фуртадо / Immediate Media

  • Форма або ширина сідла не відповідає вашій анатомічній будові, або
  • Нахил сідла не дозволяє вашим сідничним кісткам виконувати свою роботу.

Якщо це останній з двох пунктів, який варто обговорити, в основному тому, що ви можете самостійно перевірити, чи підходить вам ваше велосипедне сидіння.

Нахил сідла є визначальним фактором, який впливає на місце тиску на таз. Якщо передня частина сидіння занадто висока, це ускладнює, якщо не унеможливлює, підтримку кісток сидіння.

І навпаки, якщо сідло занадто низько спереду, ваші сідничні кістки можуть підтримувати вас, але ви будете ковзати вперед і, як наслідок, створюватимете занадто великий тиск на руки.

Використовуйте шматок дошки та цифровий інклінометр (або додаток для вимірювання рівня на смартфоні), щоб визначити нахил сідла. Запишіть це! Переконайтеся, що велосипед стоїть рівно, а якщо ні, візьміть до уваги той факт, що це не так. Тепер спробуйте пересунути речі, щоб побачити, що забезпечує найбільшу підтримку, з точки зору конструкції.

Більшість сідел мають нахил від 0 до 6 градусів, причому позитивні цифри (носом догори) рідко зустрічаються.

Це дещо довільна цифра, але я вважаю, що вона запобігає екстремальним ситуаціям для початківців, що не є рідкістю.

КОРОБКА ДЛЯ ПРОПОЗИЦІЙ

Ми рухаємо небеса і пекло, щоб ви отримали саме те, що шукаєте. Якщо ви все ще не знайшли чогось, це не повинно бути кінцем наших стосунків. У нашому полі для пропозицій ви можете розповісти нам, що ви шукаєте. І ми якнайшвидше перевіримо, чи можемо ми отримати для вас бренд або певну частину. Або, можливо, навіть включити їх назавжди до нашого портфоліо.

Як ми знаємо, про що говоримо? Наші рекомендації та поради ґрунтуються на власному досвіді. Звісно: Ніхто не змушує нас тестувати та їздити. Нерідко, як тільки з’являються нові деталі, вишиковується черга з добровольців. І коли Райнер з сервісної команди сам тестував нові шини на своєму улюбленому місці в Alpe d’Huez, він точно знає, для якої місцевості вони найкраще підходять і з яким обладнанням найкраще долають траси у французьких Альпах. Але навіщо блукати далеко, коли так багато хорошого знаходиться так близько до Аахена. Маркус часто виїжджає на своєму BMC Fourestroke 01 на “Trail Trials” в Айфелі. І раз на рік на 4-годинні перегони в Хюртгенвальді. Я починав тут у команді з моїм колегою Франком, і ми продовжуємо це робити щороку дотепер. Електронні листи або телефонні дзвінки не завжди стосуються компонентів, інструкцій з монтажу або ремонту. Відступати від теми дозволено! Само собою зрозуміло, що під час спілкування між велосипедистами-однодумцями відбувається обмін порадами щодо поїздок та подорожей. Для Дірка Чехія – ідеальна країна для спокійних велосипедних подорожей. Дуже хороша мережа доріг і велодоріжок, дешеві та сільські кемпінги, розслаблені автомобілісти і багато різних регіонів з прекрасною природою” Трохи далі на південь знаходиться омріяна Стефаном країна. Я хотів би перетнути Руанду на своєму дорожньому велосипеді з півночі на південь і зі сходу на захід. Оскільки я знаю країну з кількох дослідницьких поїздок. Можливо, незабаром він зможе розповісти вам, які велосипедні запчастини та інструменти потрібно мати з собою, коли ви вирушаєте в подорож до серця Африки.

МАЙСТЕРНЯ ТА ІНСТРУМЕНТИ

Ми хочемо, щоб велосипеди рухалися. Якнайбільше і в будь-яку пору року. Тому в нашому магазині в категорії “Інструменти для обслуговування” ми маємо великий вибір інструментів, за допомогою яких ви можете відновити працездатність вашого велосипеда. Динамометричний ключ, інструмент для ланцюга, ящик для інструментів або ключі для спиць для вантажних коліс. У нас є все! На нашій сервісній гарячій лінії або електронною поштою ми з радістю допоможемо вам самостійно встановити нові велосипедні деталі на ваш велосипед. І проконсультує вас щодо вибору правильних деталей для ремонту або відновлення. Існує велика ймовірність, що хтось із нас вже стикався з подібним викликом і може допомогти вам кількома порадами. Наш сервіс не закінчується на касі. Також у нашому блозі ви можете знайти інструкції з ремонту, ремонту та тестування. Ви шукаєте ідеальний розмір ланцюга? Або ви завжди хотіли знати, як самостійно прокачати гальма? Тоді розділ “Поради” – це саме те місце, де ви шукаєте. Звичайно, ви також знайдете те, що шукаєте, якщо шукаєте натхнення для подорожей: високо в Гімалаях, на найкращих місцях для MTB в Альпах чи на велоподорожі екскурсія по всій Європі. На bike-components У нас є блог, в якому ви можете дізнатися про те, що велосипед-який напрямок вам подобається. Є тема або місце, про яке ви хотіли б дізнатися більше? Тоді напишіть нам короткого листа з вашим запитом, і ми візьмемо його з собою на нашу наступну редакційну зустріч!

Звичайно, ми в bike-components не зникаємо, як тільки вимикаються комп’ютери або смартфони. Тому що ми цінуємо особистий контакт та обмін з вами. Щоб дати вам можливість протестувати продукти та велосипеди наживо, а також познайомитися з деякими з нас особисто, ми подорожуємо цілий рік. Ви подорожуєте в районі Аахена? Тоді наш веломеханік Іса, наприклад, буде поруч з вами в компоненти велосипеда магазин наживо з порадами та діями. Щосереди ми починаємо наші щотижневі поїздки на гравійних або дорожніх велосипедах прямо з магазину. Тому що ми знаємо: разом їздити на велосипеді просто веселіше! Залежно від погоди, настрою та бажання, маршрути ведуть до Ейфеля, через голландський Мергеланд або бельгійськими стежками. Для Бьорна з Product Management, який очолює одну з груп, ця поїздка – лише частина його життя. Після довгого дня в університеті або на роботі, перекотіться по асфальту до вечора або просто висипте гравій, щоб звільнити ноги.

ТЕСТИВАЛЬ

Протестуйте найкращі велосипеди сезону разом з іншими пристрасними байкерами? Це стало можливим з 2017 року в магазині велокомпонентів Testival. На трасах та у велопарку одного з найбільших велосипедних клубів Німеччини, Geländefahrrad Aachen e. V., ви маєте доступ до найновіших велосипедів таких брендів, як Liteville, Scott, Santa Cruz або Yeti. Неподалік від кордону трьох країн – з великими гірськими та Ендуро траси. вело-компоненти це саме те місце. Тому що в Альпах є не лише чудові місця для катання на велосипеді. але і в німецьких низькогір’ях серце гірського велосипеда б’ється безперервно. Ми теж це знаємо і регулярно відвідуємо ці місця в неробочий час та на вихідних.

Щойно перетнувши кордон, прямуючи на захід, ми потрапили до велокомпонентів Ендуро-тур. Навряд чи якась інша гоночна серія користується такою великою популярністю, як ця тур. що частково пов’язано з фантастичними стежками на північному сході Франції. Етапи проходять наосліп, а водії голосно підбадьорюються понад 1 000 глядачів. Як “Титульний спонсор вело-компоненти це коли різні національності Вогезів та Північної Франції зустрічаються на унікальних стежках.

Як мудро сказав Альберт Ейнштейн, життя схоже на їзду на велосипеді. Щоб тримати рівновагу, потрібно постійно рухатися. Тож давайте змінимо ситуацію і поїдемо разом!

Як відрегулювати велосипед для правильної посадки

Їзда на велосипеді в приміщенні-їзда на велосипеді – це не те саме, що крутити педалі на вулиці. “Найбільша проблема велосипедистів полягає в тому, що вони не знають, як правильно сидіти на велосипеді”, – каже Джей Дічаррі, відомий фізіотерапевт і професор Університету штату Орегон. “Більшість людей сидять на велосипедному сідлі, як на барному стільці.”

Не варто. Неправильна посадка на велосипеді не тільки призводить до надмірного навантаження на хребет, але й до недостатньої роботи стегон та перевантаження колін. Сядьте на велосипед у стегнову петлю, яка відсуває стегна назад і належним чином навантажує їх під час крутіння педалей, що призводить до більш ефективного та потужного крутіння педалей. (Це відео ілюструє тазостегновий шарнір стосовно гірського велосипеда; ті ж правила застосовуються до інших сценаріїв їзди на велосипеді).)

Щоб знайти правильну посадку, потрібно зробити кілька кроків, але в кінцевому підсумку це варте зусиль. “Правильна посадка на велосипеді може зробити різницю між ненавистю до їзди на ньому та захопленням”, – каже Дженніфер Сейдж, засновниця Асоціації велоспорту в приміщенні (Indoor Cycling Association). Ось як знайти загальні відправні точки для визначення висоти вашого сидіння та відстані до керма (наскільки близько ваше сидіння знаходиться до керма). Ви можете уточнити ці цифри, коли ви проводите більше часу на велосипеді. Джен Любке, професійна велосипедистка та тренерка з гірських велосипедів, рекомендує записувати свої виміри, щоб завжди мати їх під рукою.

Визначте висоту сидіння (на основі величини згину коліна, коли ваша стопа знаходиться в найвіддаленішій точці від стегна):

  • Відрегулюйте велосипедне сидіння в середнє положення. Встаньте поруч з велосипедом і підніміть сидіння так, щоб воно зрівнялося з верхньою частиною стегнової кістки.
  • Сядьте на сидіння так, щоб ваші сідничні кістки знаходились на найширшій частині сідла, а ноги були на педалях. Повертайте шатун педалей до тих пір, поки він не опиниться на одній лінії з підсідельною трубою.
  • З того боку, з якого витягнута нога, зніміть ногу з педалі і покладіть п’ятку ноги на середину педалі. Розслабте ногу. Ноги повинні бути прямими, а стегна – рівними. Якщо це не так, трохи підніміть сидіння.
  • Коли нога випрямлена, а стегна вирівняні, піднесіть ступню до середини педалі. У цьому положенні ваше коліно повинно знаходитися під кутом приблизно від 25 до 35 градусів. Прокрутіть педаль кілька ударів. Якщо стегна гойдаються з боку в бік, опустите сидіння ще трохи, поки стегна не вирівняються. Ось на такій висоті повинно бути ваше сидіння.

Визначте глибину посадки (в основному на основі загальної довжини ніг і співвідношення довжини верхньої ноги до довжини нижньої ноги):

  • Тримаючи ноги на педалях, обертайте ручку педалей, поки вона не стане горизонтально і на одному рівні з підлогою.
  • Використовуйте висок, щоб визначити свій винос; ми використовували гайку на нитці. Притисніть верхню частину струни до горбка, розташованого безпосередньо під колінною чашечкою і над гомілкою (він називається великогомілковою кісткою), і дозвольте силі тяжіння тягнути висок прямо вниз. Вага повинна припадати приблизно на середину педалі. Якщо вага падає перед серединою педалі, відсуньте сидіння назад. Якщо він падає занадто далеко назад, посуньте сидіння вперед.
  • Відрегулюйте сидіння, поки не досягнете правильного положення.

Висота і глибина керма більше залежать від комфорту, а не від розмірів.

Для їзди на багатьох велотренажерах у приміщенні вам не потрібне велосипедне взуття; чотири з наших моделей мають кріплення для пальців ніг, що дозволяє крутити педалі в кросівках. Але спеціальне велосипедне взуття, жорстке та з низькою амортизацією, може покращити ефективність та результативність вашого крутіння педалей. Якщо ваш велосипед має клітки для пальців ніг, і ви віддаєте їм перевагу, подумайте про те, щоб одягнути спортивне взуття на жорсткій підошві, а не найпружинистіше тренер, оскільки більш жорстка підошва забезпечить більшу підтримку під час натискання на педалі.

Нарешті, щоб переконатися, що ви тримаєте свій в приміщенні-велосипедна рутина добре урізноманітнена, подумайте про те, щоб вплести в неї інші види фізичних вправ, такі як силові тренування або йога. “Їзда на велосипеді – чудовий спосіб тренувати двигун, – каже Дічаррі. “Але щоб тренувати своє шасі? Не так багато.”

Догляд та обслуговування

Підтримка ваших вправ велосипед має бути досить простим. Піт, який є дуже агресивним, не дружить з будь-якими вправами велосипед і з часом заіржавіє. Регулярне протирання велосипеда допоможе довше зберегти його без іржі. Девід Стейнберг, засновник компанії Smooth Running Service Company, розповів нам, що не бачить багато в приміщенні-велосипеди для ремонтних сервісів. (Бігові доріжки, за його словами, набагато частіше використовуються пацієнтами.)

Якщо ви хочете отримати повністю підключений досвід за нижчу авансову ціну, ніж у велосипеда Peloton: Echelon Connect Sport У приміщенні Хорошим вибором може стати Cycling Bike – для цього потрібне з’єднання Bluetooth, власний пристрій і підписка на додаток Echelon Fit (35 доларів на місяць). Додаток Echelon підключається безпосередньо до велосипеда через Bluetooth, тож ви можете бачити каденцію, опір та інші показники в реальному часі на своєму власному пристрої. Наші тестери оцінили міцну конструкцію, плавність ходу та комфорт цього велосипеда, який продається лише в Walmart. Кермо компактне і добре спроектоване, зі зручними виїмками для відбитків пальців у верхній частині кожної ручки. Регулювання сидіння та керма є простими та добре позначеними. Представник служби підтримки повідомив нам, що велосипед підходить для людей зростом від 4 футів 11 дюймів до 6 футів 4 дюймів; його максимальна вантажопідйомність – 300 фунтів. Велосипед використовує магнітний опір, і в наших тестах він забезпечив плавний хід. Він має лише педалі з кліткою для пальців ніг. Під час наших тестів додаток Echelon Fit швидко підключився до велосипеда. Додаток пропонує безліч різних поїздок, але ми виявили, що він менш добре організований, ніж у Peloton (його домашній екран здається захаращеним), і його вміст не був настільки ж відшліфованим. При цьому ми отримали задоволення від тренувань і зустрілися з сильними, інформативними інструкторами. Ми помітили, що опір велосипеда іноді відставав, хоча він дещо несподівано забезпечив кращий загальний досвід, ніж його дорожчий побратим, Echelon Connect Bike EX-5S. Гарантія на Echelon Connect Sport могла б бути кращою, оскільки вона покриває лише 12 місяців на запчастини та роботи.

Якщо вам потрібен велотренажер, який не потребує підписки на додаток, але при цьому дає певні підказки під час тренування: Diamondback 1260sc може задовольнити ваші потреби. Сумісний з безліччю додатків і пристроїв для велоспорту та відстеження активності, він повністю функціональний і не потребує щомісячної підписки. Його 5-дюймовий РК-екран з підсвічуванням відображає потужність (ват), час, відстань, калорії, каденцію (в обертах за хвилину), навантаження та пульс (при підключенні до сумісного монітора). Хоча він не має вбудованих програм, ви можете крутити педалі вручну або ввести цільовий показник потужності, і велосипед підкаже вам, як змінити опір або каденцію, щоб досягти мети. Важіль замість ручки регулює 16 рівнів опору, які стають важкими. Точне використання важеля вимагає певної практики, хоча з часом ми відчули його чутливість. 1260sc може вмістити кросівки SPD або кросівки в клітках для пальців ніг. Велосипед заряджається, коли ви крутите педалі, тому немає потреби в розетці. Він також пропонує ANT та Bluetooth-зв’язок з купою велосипедних додатків та подібних до Garmin. Ми використовували додатки Zwift (iOS, Android) та Peloton з 1260sc з хорошим ефектом. Велосипед підходить для людей зростом від 5 футів 2 дюймів до 6 футів 5 дюймів; його максимальна вантажопідйомність – 300 фунтів. Його майже безшумний маховик розташований в задній частині велосипеда, конструкція призначена для того, щоб маховик не потрапляв на шлях поту і, ймовірно, з часом був у кращій формі. Гарантія Diamondback становить п’ять років на раму та гальма, три роки на деталі та електроніку і один рік на роботу.

Перша тестова установка, яку ми отримали, була з несправним датчиком, який робив нашу потужність марною, навіть після того, як ми зробили численні спроби перекалібрувати систему. Компанія надіслала нам другий велосипед, який працював без збоїв, і запевнила нас, що проблема була рідкісною і, швидше за все, спричинена поганою доставкою. (У нас був подібний досвід з іншою моделлю Diamondback.)

Змагання

Bowflex VeloCore – це міцний, добре зроблений велосипед, який пропонує широкий вибір тренувань та класів за допомогою річної підписки на Jrny (iOS, Android), додатків для стрімінгу тренувань від Bowflex та Schwinn. Доступний з двома розмірами екрану, 16-дюймовим (450 800) та 22-дюймовим (5000 200), велосипед пропонує функцію, якої немає на жодному з інших протестованих нами велосипедів: можливість нахилятися з боку в бік, як на звичайному велосипеді. Режим економії електроенергії має потенціал для пожвавлення поїздок, але ми не використовували його так часто, як думали, що могли б. Щоб навчитися робити це правильно, потрібно трохи потренуватися (на велосипеді є навчальні відео), і в кінцевому підсумку рух відчувається менш природно, ніж входження в поворот на справжньому велосипеді. Сидіння та кермо VeloCore повністю регулюються. Двосторонні педалі дозволяють закріпити їх у велосипедному взутті (кросівки SPD) або використовувати клітки для пальців ніг у кросівках. Магнітний опір охоплює 100 рівнів; зазвичай у нас не виникало проблем з точним набором магнітного опору. Однак екран тремтів, коли ми крутили педалі на високих каденціях (особливо коли ми стояли). Хоча нам сподобалось проводити час на цій моделі, контент для тренувань був не таким сильним, як на інших платформах, які ми спробували. Додаток Jrny (20 на місяць після першого року безкоштовного користування) пропонує відео-тренування під керівництвом інструктора на вимогу, як на велосипеді, так і поза ним; вони гарні та інформативні, але їм не вистачає енергії та широкого діапазону рівнів інтенсивності, які пропонують інші платформи, такі як Peloton. Цей велосипед може підключатися до інших додатків, таких як Peloton і Zwift, через ваш власний окремий пристрій, але ми не змогли синхронізувати монітор каденції VeloCore з додатком Peloton. Якщо ви хочете крутити педалі під улюблене шоу, VeloCore підтримує потокові сервіси, включаючи Netflix, Hulu, HBO Max або Disney (з підпискою).

Для нашого останнього раунду тестування, у 2022 році, ми вирішили протестувати Diamondback 510ic. Перший 510ic, який ми отримали від Diamondback Fitness, був зі зламаним двигуном. Компанія надіслала другий велосипед, з яким ми також боролися (несправний датчик обертів за хвилину, на який ми отримали заміну). Ми оновимо цей посібник, як тільки зможемо повністю випробувати 510ic.

indoor, велосипед, тренажер, велокомпоненти, ендуро, тур

Echelon Connect Bike EX-5 працює через ваш власний планшет (встановлений у тримач для планшета), який підключає велосипед до 39-місячного додатку Echelon Fit (iOS, Android) через Wi-Fi або через Bluetooth. Він має двосторонні педалі, а дисплей дуже схожий на Peloton Bike, включаючи таблицю лідерів. Але в наших тестах ручка опору здавалася непередбачуваною порівняно з ручкою Peloton Bike, оскільки ми часто не були впевнені, чи відповідає число, яке ми бачили на дисплеї, опору, який ми відчували під час крутіння педалей. Крім того, якщо велосипед не підключений до додатку і не задіяний у класі, опір не регулюється, і ви втрачаєте багато потенціалу для їзди. Кількість щоденних занять у прямому ефірі на рівні з Peloton (а бібліотека на вимогу містить понад 3 000 тренувань як на велосипеді, так і поза ним). Але загальна організація додатку Echelon не така чітка, як у Peloton, і – хоча інструктори сповнені ентузіазму, а деякі з них дуже солідні – поїздки, тренування та тренери можуть бути невдалими або пропущеними.

Оновлена версія Echelon Connect Bike EX-5, Echelon Connect Bike EX-5s має вбудований екран, який транслює фірмові поїздки та тренування Echelon. Під час наших тестів велосипед їхав плавно, але опір був непостійним: Нам часто здавалося, що ми дуже сильно крутимо ручку регулювання опору і не зовсім впевнені, що велосипед реагує на це. Кермо ворушиться. Один з тестувальників зауважив, що через те, що педалі на велосипеді так далеко висунуті вперед, він відчував, що знаходиться на кермі та екрані у другому та третьому положенні. Домашній екран Echelon зайнятий і переповнений. Тримачі для пляшок з водою на велосипеді могли б бути кращими. Загалом, ми очікували більшого.

Keiser M3i – це гарно спроектований велосипед з V-подібним кермом, витонченими лініями та можливістю підключення до різноманітних додатків для велоспорту та тренувань. У наших тестах велосипед легко підключався до додатку Keiser M Series (iOS, Android), який відстежує ваші поїздки і синхронізується з іншими додатками, такими як Strava. 24 рівні опору велосипеда плавно регулюються за допомогою важеля, і він вміщує один з найширших діапазонів зросту (від 4 футів 10 дюймів до 7 футів) та максимальної ваги (350 фунтів), які ми бачили. Ми насолоджувалися часом, проведеним на M3i, в тому числі заняттями в додатку Peloton. Але M3i, можливо, найкраще підійде серйозному шосейному велосипедисту з амбітними цілями тренувань.

Myx II Plus – це оновлена версія вже знятої з виробництва моделі Myx Plus, яку ми тестували у 2020 році і яка нам сподобалась. Підписка на Beachbody On Demand Interactive, або BODi (39 на місяць), дає вам доступ до групових занять у прямому ефірі та на вимогу. Коли ми вперше спробували Myx Plus, він пропонував власні тренування та тренерів під брендом Myx. Ми не пробували його з атракціонами та тренуваннями BODi. Повний комплект для домашнього тренажерного залу Myx II Plus включає в себе велотренажер Star Trac з датчиком, який вимірює каденс, відстань і швидкість, а також 21.5-дюймовий планшет (тонший за попередника) з оновленою звуковою системою та фронтальною 8-мегапіксельною камерою. Додаткове обладнання включає килимок для тренувань розміром 6 на 4 фути (щедрий розмір, хоча він може переповнити невеликий простір); килимок для велосипеда розміром 47.килимок для велосипеда розміром 5 на 24 дюйми; стрічка опору, три набори гантелей і гиря (все від SPRI); і тренажер Gaiam 23.5-дюймовий поролоновий валик. (Також доступний тренажер Myx II, який не входить до комплекту тренажера.) Нам сподобалося користуватися обладнанням і сподобалася його зручність. До комплекту також входить пульсометр Polar OH1, який рекомендується носити (в парі з додатком) під час кожного тренування. Це хороший спосіб масштабувати тренування на основі ваших особистих зусиль і поточної фізичної форми, але якщо ви ще не знайомі зі своїм пульсом під час тренування і відпочинку – або з тим, як ви себе почуваєте на певних рівнях зусиль, – звикання може зайняти деякий час. І якщо ваш пульсометр не заряджається або зникає, ви втрачаєте значну частину етосу тренувань з Myx.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top