Велосипед зі сталевою рамою Peugeot. Що робити, якщо на моєму велосипеді Peugeot немає номера моделі?

Переробка велосипеда 80-х років Peugeot Велосипед на одну швидкість

Я виріс у Ноттінгемі, Англія, у 1980-90-х роках. У той час тут знаходився головний офіс і фабрика Raleigh bicycles, тож майже всі їздили на Raleigh. Це були добротні велосипеди, і кожен мав родича, який працював у компанії, або знав когось, хто працював. У мене був Raleigh Commando, потім Ultra Burner BMX, а потім я пересів на 12-швидкісний шосейний велосипед Raleigh Équipe. На той час у мене був регулярний велосипедний маршрут довжиною близько 16 миль через кілька місцевих сіл, і я їздив на ньому з другом. У нього був шосейний велосипед Peugeot з трубами Reynolds 501 та індексованими передачами. Це було щось зовсім інше для мене, і я завжди мріяв мати його сам, але цього ніколи не сталося.

peugeot, сталь, рама, велосипед, дон, модель

Минуло 28 років, і я прогулювався по блошиному ринку неподалік від дому в Сан-Дієго, коли натрапив на… дорожній велосипед Peugeot 80-х років у потрібному кольорі та з 501-ю трубою. Розмір рами не був ідеальним. трохи малий, але я точно міг їздити на ньому досить комфортно. Спочатку я подумав: “О, це круто, я завжди хотів такий”, і протягом години або близько того, погулявши ще трохи, я повернувся, щоб ще раз подивитися, трохи поторгуватися і віддати трохи готівки. Отже, я начебто імпульсивно купив ще один велосипед (у мене вже був і досі є дуже гарний спеціалізований велосипед для велокросу). Ось як він виглядав, коли я його вперше побачив:

На щастя, в моїй машині є достатньо місця для перевезення випадкових великих речей, тому я без проблем доставив свою покупку додому. Поки я ходив по блошиному ринку і переконував себе купити його, я вирішив, що якщо куплю, то використаю його для того, щоб трохи навчитися будувати велосипеди, переобладнавши його на одношвидкісну трансмісію з вертикальним кермом і сучасними колесами та гальмами. Це означало, що це буде досить великий проект, оскільки на додаток до інструментів, щоб розібрати його по частинах і зібрати, мені потрібно буде купити нові:

peugeot, сталь, рама, велосипед, дон, модель
  • Колеса (на ньому не було сучасних коліс 700c)
  • Шини
  • Внутрішні труби
  • Одношвидкісний задній гвинтик
  • Нижній кронштейн
  • Кривошип
  • Педалі
  • Затискачі на ногах
  • Ланцюг
  • Кермо
  • Ручки керма
  • Гальмівні важелі та кабелі
  • Гальмівні супорти / колодки (для розміщення нових стандартних коліс)
  • Підсідельний штир (піднявся трохи вище, щоб мені було зручніше їздити)
  • Сідло

Від оригінального велосипеда я планував залишити раму, вилку та гарнітуру.

Все інше потрібно було зняти та замінити. Я переконав себе в цьому плані, нагадавши собі, що це також потенційно дасть мені запас вінтажних запчастин для шосейних велосипедів, які я зможу продати і повернути частину своїх витрат… за умови, що я буду обережним при розбиранні!

Розбирання

Зазвичай розбирання – це найлегша частина будь-якого проекту! Незабаром я зрозумів, що шини та внутрішні трубки старі, крихкі і вже кілька разів латалися. не проблема, оскільки я не планував використовувати їх повторно. Я зняв їх, а оригінальні колеса продав на Craigslist.

Зняти кермо, гальма та систему передач було досить легко і не вимагало спеціальних інструментів. Мені довелося зняти клейку стрічку, щоб зняти кермо, але вона була старою і засохлою і не залишила після себе великого безладу. Я почистив кермо і продав його теж.

У мене вже був педальний ключ, необхідний для зняття педалей. Вони були досить сильно прикипіли, але досить легко відклеїлися після WD-40 і грубої сили. Знову я трохи почистив їх і продав, думаю, цього разу на eBay.

Я викинув оригінальні ланцюг, кривошип і перемикачі, оскільки не зміг знайти на них покупця, а ланцюг все одно був дуже зношений.

Найскладнішою частиною розбирання було витягти старий нижній кронштейн. Це вимагало від мене придбання спеціальних інструментів для знімання кривошипа та нижнього кронштейна. Я придбав свій у REI і вибрав популярний бренд Park Tool, оскільки у мене вже був їхній педальний ключ, і він добре мені підходив. Кривошипи знову знялися за допомогою грубої сили та WD-40, а нижній кронштейн вільного підшипника вийшов після невеликої боротьби. Я викинув їх, оскільки вони були старі, а нижній кронштейн, ймовірно, не витримав би перевстановлення в іншому місці.

Я зняв кілька сучасних наклейок з рами і виявив, що одна з них приховує невелику вм’ятину на верхньому брусі. Нічого страшного, і це, безумовно не робитьне порушуючи міцність рами.

Повністю роздягнувши велосипед лише до рама, Після встановлення гарнітури та вилки я вирішив знову прикріпити перемикачі передач на раму для показухи, а також тому, що знявши їх, залишив некрасиві кріплення на рамі там, де вони мали б кріпитися. Я дуже радий, що вирішив залишити їх увімкненими, оскільки мені подобається бачити їх там 🙂

Пошук деталей та інструментів

Поки я розбирав велосипед протягом кількох вихідних, я також паралельно займався пошуком запасних частин та деяких додаткових інструментів. Використовуючи комбінацію eBay, Amazon та REI, я отримав наступне:

  • Нижній кронштейн Shimano
  • Гальмівні троси Shimano
  • Інструмент для різання гальмівних тросів Pedro
  • Універсальний інструмент для регулювання довжини ланцюга
  • Гальма та гальмівні важелі Tektro
  • Ручки керма ODI BMX
  • Кермо зі стояком
  • Педалі
  • Затискачі Toeclips
  • Стовп сидіння
  • Сідло Projekt Saddle
  • Клітка для пляшок з водою
  • Кривошипні важелі

Я знайшов пропозицію на повну фіксовану / одношвидкісну колісну пару з шинами, трубами та вже змонтованою шестернею у веломагазині City Grounds у Лонг-Біч. Це було досить близько, щоб я поїхав туди, щоб зібрати комплект і провести день на природі. Це також врятувало мене від необхідності купувати інструмент, щоб прикріпити гвинтик, або з’ясовувати, як це зробити.

Я вирішив пофарбувати колеса в чорний колір, а все інше – в яскраво-зелений і помаранчевий… можливо, не зовсім до смаку кожному, але мені подобається!

Збираємо все докупи

Приєднати нові колеса було легко, оскільки вони прийшли в готовому вигляді, з шинами та прикріпленою шестернею 🙂 Кермо встановилося легко, я скористався трюком, який бачив на YouTube, і наніс на нього дезінфікуючий засіб для рук, щоб засунути його на місце, а потім все випаровується, коли витираєш його після цього. Я використав той самий трюк, щоб наклеїти ручки на кермо.

Я зіткнувся з деякими проблемами, з’ясувавши, яким має бути правильний натяг ланцюга, і зробив ланцюг потрібної довжини. Я отримав всіляку суперечливу інформацію з YouTube і врешті-решт взяв те, що я вважав хорошим середнім варіантом, з невеликим вертикальним люфтом в ланцюзі, і він не зісковзував до сьогоднішнього дня. Встановити гвинтик на одну лінію з кривошипами було напрочуд легко, а використання ланцюгового інструменту, щоб правильно натягнути ланцюг, трохи розчаровувало без додаткової пари рук, але я врешті-решт впорався з цією задачею.

Для мене додавання нових гальм було найскладнішою роботою. Я ніколи раніше не встановлював велосипедні гальма, і знову ж таки YouTube надав мені багато допомоги, але суперечливої інформації. Я встановив одне без проблем, але під час встановлення другого я впустив спеціальну квадратну гайку, яка тримає трос на супорті, і ніде не зміг її знайти. Я деякий час катався на “готовому” велосипеді з одним гальмом, перш ніж зрозумів, що не знайду гайку і треба щось з цим робити. Я зв’язався зі службою підтримки Tektro, яка була чудова і продала мені пару запчастин дешево. Я встановив друге гальмо під час другого запиту, і це завершило відновлення.

А як щодо моделі велосипеда Peugeot протягом усього часу?

Peugeot має довгу історію виробництва високоякісних велосипедів, а їхні моделі з часом еволюціонували, щоб йти в ногу з мінливими тенденціями та технологіями. Ось більш детальний огляд деяких з найбільш знакових моделей велосипедів Peugeot протягом багатьох років:

  • Peugeot PX10 (1960-1970-ті): Це був топовий гоночний велосипед Peugeot у 1960-х і 1970-х роках, оснащений легким двигуном Reynolds 531 сталь рама, перемикачі Simplex, гальма Mafac та покришки з шипами. Він був відомий своєю відмінною керованістю та чудовими характеристиками, і він залишається дуже бажаним велосипедом серед колекціонерів та ентузіастів і сьогодні.
  • Peugeot PH10 (1970-ті): Популярний у 1970-х роках гоночний велосипед середнього класу зі сталевою рамою Carbolite, перемикачами Simplex та гальмами Mafac. Це був більш доступний варіант для гонщиків, які хотіли отримати високопродуктивний гоночний мотоцикл, не розорившись при цьому.
  • Peugeot UO8 (1970-1980-ті): Це був популярний велосипед початкового рівня в 1970-х і 1980-х роках, який мав сталеву раму Carbolite, перемикачі Simplex і гальма Mafac сталева рама, перемикачі Simplex та гальма з центральним витягом. Це був надійний і доступний велосипед, який добре підходив для поїздок на роботу та відпочинку.
  • Peugeot PY10FC (1980-ті): Це був топовий гоночний велосипед 1980-х років, оснащений легкою сталевою рамою Reynolds 753, компонентами Shimano Dura-Ace і трубчастими шинами. Він був розроблений для перегонів на професійному рівні і був відомий своїми видатними характеристиками і керованістю.
  • Peugeot PH12 (1990-ті): Це був популярний гоночний велосипед у 1990-х роках, з алюмінієвою рамою, компонентами Shimano Ultegra та вилкою з вуглецевого волокна. Це був легкий і чутливий велосипед, який добре підходив для перегонів і рекреаційної їзди.
  • Гібридні велосипеди Peugeot (2000-ті – дотепер): В останні роки Peugeot змістив свій фокус на виробництво гібридних велосипедів, які добре підходять для поїздок на роботу та рекреаційних поїздок. Ці велосипеди зазвичай мають алюмінієву раму, компоненти Shimano та амортизаційну вилку для додаткового комфорту та універсальності.

Загалом, Peugeot має багату та різноманітну історію виробництва високоякісних велосипедів, які задовольняють широкий спектр гонщиків та стилів.

Незалежно від того, чи є ви любителем ретро-велосипедів, чи сучасним міським пасажиром, у нас є модель велосипеда Peugeot, яка ідеально підходить для вас.

Як визначити Peugeot Велосипед Модель?

Якщо у вас є велосипед Peugeot або ви хочете його придбати, важливо вміти ідентифікувати модель, щоб переконатися, що ви отримуєте правильні запчастини та аксесуари. Ось кілька способів визначити модель велосипеда Peugeot:

Серійні номери

Один з найпростіших способів ідентифікувати велосипед Peugeot модель це подивитися на серійний номер.

Це унікальний код, який нанесено на раму велосипеда, зазвичай на нижньому кронштейні або задньому перемичці.

Серійний номер може надати цінну інформацію про рік випуску, модель та інші важливі деталі.

Щоб розшифрувати серійний номер велосипеда Peugeot, ви можете скористатися онлайн-ресурсами або звернутися безпосередньо до Peugeot.

Наприклад, перші дві літери серійного номера зазвичай вказують на рік виготовлення, причому “A” означає 1971, “B” – 1972 і так далі.

Решта символів у серійному номері можуть надати інформацію про модель, завод, на якому вона була виготовлена, та інші деталі.

Зв’язок з продавцем

Ще один спосіб визначити модель велосипеда Peugeot – звернутися до магазину, де ви придбали велосипед, або до дилера Peugeot.

Вони повинні мати доступ до інформації про продукт і можуть допомогти вам ідентифікувати модель на основі особливостей та компонентів велосипеда. Можливо, вам доведеться надати їм серійний номер та опис велосипеда, щоб звузити коло можливих варіантів.

Визначення моделі велосипеда Peugeot

Якщо ви можете оглянути велосипед візуально, є кілька ключових особливостей, на які слід звернути увагу, щоб ідентифікувати модель. Велосипеди Peugeot часто мають чіткі графічні та кольорові схеми, які можна використовувати для ідентифікації моделі.

Крім того, деякі моделі можуть мати унікальні компоненти, такі як перемикачі, перемикачі або гальма, які можуть допомогти вам звузити вибір моделі.

Наприклад, гоночний велосипед Peugeot PX10 1960-1970-х років був відомий своєю легкою сталевою рамою Reynolds 531, перемикачами Simplex, гальмами Mafac та шипованими шинами.

Велосипед початкового рівня Peugeot UO8 1970-х і 1980-х років мав сталеву раму, перемикачі Simplex і гальма з центральним витягом. Ознайомившись з ключовими особливостями різних моделей Peugeot, ви зможете легше визначити модель вашого велосипеда.

Де знайти номер моделі велосипеда Peugeot?

Якщо у вас є велосипед Peugeot, важливо вміти визначати модель щоб переконатися, що ви отримуєте правильні деталі та аксесуари.

Номер моделі може надати цінну інформацію про рік випуску, модель та інші важливі деталі. Ось кілька місць, де можна знайти номер моделі вашого велосипеда Peugeot:

Нижній кронштейн

Нижній кронштейн – це частина рами велосипеда, яка з’єднує педалі з рамою. На багатьох велосипедах Peugeot номер моделі вибито на нижній оболонці кронштейна.

Шукайте набір букв і цифр, який зазвичай складається з шести-восьми символів. Перші дві літери можуть вказувати на рік випуску, за якими слідує серія цифр, що позначають модель.

Задній перемикач

Задній перемикач – це частина рами велосипеда, де заднє колесо кріпиться до рами. На деяких велосипедах Peugeot номер моделі вибито на задньому дропауті.

Шукайте набір букв і цифр, який зазвичай складається з шести-восьми символів, схожий на розташування нижнього кронштейна.

Виносної труби

Винос – це частина велосипеда рама який утримує передню вилку та кермо. На деяких велосипедах Peugeot номер моделі може бути розташований на табличці або наклейці на виносній трубі.

Шукайте набір букв і цифр, який зазвичай складається з шести-восьми символів.

Посібник користувача або чек

Номер моделі може бути вказаний, якщо у вас є інструкція з експлуатації або чек на велосипед Peugeot. Перевірте документацію на наявність будь-якої інформації про модель або серійний номер.

Інтернет-ресурси

Є багато онлайн-ресурсів, які можуть допомогти вам визначити вашу Peugeot номер моделі велосипеда на основі року випуску та інших деталей.

Наприклад, на сайті Classic Rendezvous є база даних моделей велосипедів Peugeot з інформацією про серійні номери та інші ідентифікаційні ознаки.

Що особливого в старих велосипедах?

Окрім естетики красивих старих велосипедів, нові велосипеди мають суттєві відмінності, деякі з них пов’язані з боязню виробників подавати позови до суду, інші – з химерним дизайном, який прийшов до нас зі світу перегонів.

Вилки

Старі європейські велосипеди мали вилки, які були спроектовані спеціально гнучкими, щоб діяти як своєрідна підвіска на нерівних поверхнях. Частково це було досягнуто за рахунок різної геометрії (менший вертикальний кут між вилкою та трубою, більший передній хід вилки), а частково – за рахунок вибору товщини лез вилки.

Традиційна вилка розширюється по прямій лінії з рульовою трубою, а потім вигинається вперед, де її діаметр внизу найменший. Вигин кожного леза вилки сконцентрований у найбільш гнучкій частині вилки, що також забезпечує більш плавний хід. Багато сучасних вилок мають прямі леза або леза, які поступово вигинаються вперед по всій довжині. Деякі навіть не конічні.

Низький кінець звужується сталь переднє лезо вилки починається як трубка постійного діаметру і постійної товщини стінки. Тоді діаметр труби стискається до нижнього кінця кожного леза вилки за допомогою роликів. В результаті товщина стінки збільшується в нижньому кінці, що призводить до більшої міцності, ніж потрібно, і до непотрібної жорсткості. Леза конічної вилки Рейнольдса, як і подібні леза інших виробників, починаються як трубки з конічною товщиною стінок, тоншою в нижній частині. Після того, як труба звужується, товщина стінки внизу стає такою ж, як і вгорі. Лезо настільки міцне, наскільки це потрібно, і більш гнучке.

Сучасні виробники, які бояться судових позовів, схиляються до підходу з ременями та підтяжками, а така деталь, як вилка, може спричинити травму, якщо зламається. Хоча всі хочуть мати надійну вилку, багато нових велосипедів надмірно реагують на цю проблему, що призводить до різкої, трясучої їзди. Кращі старі англійські та французькі шосейні велосипеди часто забезпечують значно більший комфорт їзди на передній частині, не роблячи вилки надмірно слабкими.

Висота нижнього багажника

Традиційні велосипеди для дорожнього використання зазвичай мали нижню вилку на висоті близько 10 5/8 від дороги. Всі знали, що не варто крутити педалі, різко нахиляючись у швидкісному повороті.

Коли гірські велосипеди стали стандартним стилем велосипедів для більшості покупців, люди звикли до 11 1/2, 12 1/2 і навіть вищих нижніх кронштейнів. Це хороша річ для серйозної їзди по бездоріжжю, оскільки забезпечує кращий кліренс для колод, каміння, колій та інших перешкод.

Після того, як ринок звик до високих нижніх кронштейнів, виробники стали боятися продавати велосипеди з низькими кронштейнами. Кошмар полягає в тому, що якийсь необізнаний велосипедист з хорошим адвокатом буде крутити педалі в швидкісному повороті, зачепиться за педаль, розвернеться і розіб’ється. У суді сором’язливий може вказати на всі інші велосипеди на ринку з високими нижніми кронштейнами і звинуватити виробника в тому, що він виготовив ненормальний, небезпечний велосипед.

Високий нижній кронштейн не має реальної переваги для більшості випадків використання на дорогах, і насправді є досить серйозним недоліком для типового велосипедиста. Більш високий нижній кронштейн повинен вимагати більш високого сідла. Високе сідло унеможливлює опускання пальця ноги під час зупинки на червоне світло, знак “стоп” тощо. Це в сукупності створює значні незручності для велосипедистів, які їздять у забудованих районах. Це взагалі робить старт і зупинку помітно незручнішими. (Див.: Старт і зупинка).)

Багато велосипедистів, не знаючи про цю зміну геометрії, регулюють висоту сідла так, як вони це робили завжди, відповідно до того, як вони дістають до землі. Це призводить до того, що сідло стає занадто низьким для ефективного педалювання, що шкідливо для колін і спонукає до надмірного педалювання стоячи.

Перекриття затискачів для пальців ніг

Якщо ви встановите шатуни горизонтально і дуже різко повернете кермо, іноді задня частина передньої шини або крила може врізатися у ваше взуття, або зачепити пальці ніг, якщо ви їх використовуєте. На практиці це не є серйозною проблемою, тому що ви ніколи не повертаєте кермо так різко, окрім як на дуже низьких швидкостях, зазвичай повільніше, ніж при ходьбі. Хоча таким чином можна впасти зі швидкості 1 миля на годину, трохи практики розвиває звички, які запобігають цьому в реальному світі. але не кажіть це адвокату!

Побоювання судових позовів щодо перекриття пальців ніг змусило багатьох виробників подовжити рами або змінити кути нахилу рами, щоб мінімізувати перекриття. Ці зміни, як правило, працюють проти комфортної їзди, і можуть спричинити дійсно дивну керованість на менших рамах.

peugeot, сталь, рама, велосипед, дон, модель

Проблеми гонщиків-послідовників

Ми не їздимо до торгового центру на одномісних родстерах у стилі Формули-1 з відкритими колесами, але якщо вам потрібен легкий, швидкий, спортивний велосипед, вам, швидше за все, продадуть гоночну машину, навіть якщо вона може не відповідати вашому стилю їзди, рельєфу місцевості або вашому тілу.

Старі шосейні велосипеди, навіть серйозні гоночні машини, були більш універсальними та комфортними. Багато нових шосейних велосипедів набагато більш спеціалізовані та обмежені у використанні. Це не робитьне робить їх трохи швидшими, але надає більше гоночного іміджу. Цей імідж коштує чималої ціни в універсальності, практичності та комфорті.

Шляхи модернізації

Реставрація

Деякі велосипеди не слід модернізувати. Якщо у вас екзотичний кастомний велосипед ручної роботи від відомого майстра, або, можливо, гоночний велосипед з видатною історією, можливо, краще відреставрувати його як віртуальний музейний експонат.- або навіть залишити як є.

Якщо у вас висококласний велосипед заводського виробництва велосипед у стані як новий, з усіма оригінальними деталями, без іржі, без серйозних пошкоджень фарби/декорацій, його також варто зберегти як колекційний екземпляр.

Інший підхід до такого велосипеда – зробити модернізацію, яку можна скасувати пізніше, зберігши оригінальні деталі для можливої майбутньої реставрації. Оскільки колеса є найбільш легко пошкоджуваними частинами, а вінтажні велосипеди часто поставлялися з трубчастими шинами, часто є гарною ідеєю обладнати оригінальну класику парою гоночних коліс на додаток до стандартних виставкових коліс.

Цей тип велосипедів слід зарезервувати лише для їзди в гарну погоду.

Реставрація – це окрема тема, яка виходить за рамки цієї статті.

Бітер

Якщо у вас є старий велосипед з низькою вартістю перепродажу, можливо, ви захочете використовувати його як біттер для утилітарної їзди. Такий велосипед можна використовувати для поїздок на роботу або для доручень, де є більший ризик крадіжки, ніж більш модний/дорогий велосипед. Якщо ви надягнете на велосипед крила і будете користуватися ним у дні, коли очікується дощ або сніг, ваш хороший велосипед прослужить довше, а ви будете сухішими.

Чим потворніший велосипед, тим краще, але він все одно повинен бути у відмінному робочому стані. Вам, безумовно, варто подумати про модернізацію гальм, можливо, коліс і деталей трансмісії.

Старі 10-12-швидкісні велосипеди часто є головними кандидатами для переобладнання на фіксовану передачу.

Основний велосипед

Ви також можете вирішити встановити стару сталеву раму як основний велосипед, або як основний велосипед для певного виду катання. Як зазначалося, сталева рама особливо добре підходить для подорожей. Якщо ви збираєтесь зняти раму та переобладнати її, ви можете зробити це так, як вам подобається, з більшою кількістю варіантів, ніж у нових велосипедів, придбаних у готовому вигляді.

peugeot, сталь, рама, велосипед, дон, модель

Перемикання передач

За останні кілька десятиліть механізми перемикання передач значно вдосконалилися. Якщо ви живете і їздите по рівнинній місцевості і рідко перемикаєте передачі, це може не мати для вас значення.

З іншого боку, якщо ви живете в частині світу, де є пагорби, і, можливо, набрали деяку вагу з роками, цілком можливо, що передача, яка задовольняла вас, коли ви були молодші, більше не підходить для вас.

Немає нічого незвичайного в тому, що на старому велосипеді, який в інших відношеннях може бути цілком задовільним, хочеться додати нижчу передачу і більш точне перемикання передач.

Щоб дізнатися більше про варіанти перемикання передач, див. супутню статтю “Перемикання передач.

Фіксована передача

Якщо ви активний, енергійний велосипедист, не виключено, що вас може спокусити таємничий світ культу фіксованої передачі.

Велосипед з фіксованою передачею – це найпростіша, найчистіша форма їзди на велосипеді. Велосипеди з фіксованою передачею не мають передач для перемикання, лише одна швидкість. Крім того, вони мають фіксовану трансмісію, без механізму вільного ходу. Це унеможливлює їзду по схилу. На велосипеді з фіксованою передачею, коли велосипед рухається, педалі волею-неволею теж будуть рухатися.

Для більшості людей це звучить як погана ідея, але в цьому є щось таке, що робить його дуже цікавим! Це неможливо пояснити, хоча фанати фіксованої передачі завжди намагаються це зробити. Щоб зрозуміти це, вам потрібно регулярно їздити на велосипеді з фіксованою передачею протягом кількох тижнів. Перші кілька разів, коли ви спробуєте, це буде дуже незвично, і велосипед буде нагадувати вам, що не варто намагатися їхати по набережній. Тільки коли ви звикнете до цього і розслабитеся, ви зможете пізнати радість їзди на велосипеді з фіксованою передачею.

На цьому сайті є велика кількість статей про велосипеди з фіксованою передачею, деякі філософські, деякі практичні.

Внутрішня шестерня

Інший цікавий варіант – встановлення внутрішньої втулки шестерні. У вас є набагато більше можливостей, ніж за часів англійської тришвидкісної системи.- втулки тепер доступні з цілих 14 швидкостями. Стара англійська тришвидкісна рама також може бути хорошим кандидатом на оновлення.

Гальма

Більшість велосипедів-бумів мали гальма з супортами: гальма з центральною тягою були поширені на початку 1970-х років. Одношарнірні бокові гальма були більш поширені у 1980-х роках. Деякі з цих гальм працювали добре, і в такому випадку ви можете просто залишити їх. Інші, особливо на велосипедах нижчого класу, можуть бути досить кволими. Оновлення до сучасних гальм може бути бажаним. Двоповоротні бокові гальма особливо підходять, коли гальмівний шлях довгий.

Деякі старі рами, особливо туристичні, були обладнані консольними гальмами, які кріпилися до шарнірів на лезах вилки та підсідельному штирі. Ці гальма, як правило, потужні, якщо їх правильно відрегулювати, але, можливо, вам доведеться замінити гальмівні важелі, якщо ви зміните розмір коліс. Гальма прямого витягування підходять до тих самих шарнірів, що й традиційні консольні гальма, але потребують інших гальмівних важелів.

Дискові гальма потужні, працюють на мокрій дорозі та популярні для бездоріжжя. Вони починають з’являтися на шосейних велосипедах, але вимагають спеціальних кріпильних вкладок на спеціальній, посиленій передній вилці та на лівій перемичці. Якщо ви встановлюєте підвісну вилку, ви можете розглянути можливість встановлення дискового гальма. Підвісна вилка трохи не характерна для легкого шосейного велосипеда, але може мати сенс, якщо ви модернізуєте старий тришвидкісний велосипед для їзди по місту.

Також виробляються передні та задні барабанні гальма, які входять до складу деяких втулок. Роликові гальма Shimano – це різновид барабанних гальм. Ці гальма не потребують вилки або рама модифікації. Барабанні гальма працюють на мокрій дорозі і можуть бути придатними для заднього колеса, але вони гірше відводять тепло, ніж дискові. Переднє барабанне гальмо створює незвичне навантаження на передню вилку, а також, ймовірно, не таке потужне, як ободні або дискові гальма.

Матеріал рами є найменш важливим фактором

У нас на тесті були велосипеди з карбоновою, алюмінієвою та сталевою рамами. Отримати титановий велосипед вартістю менше чотирьох тисяч доларів досить складно, тому цей матеріал не розглядався, але загальна тема все одно залишається актуальною. Різниця у вазі між найлегшим і найважчим велосипедом була помітною, але не гігантською. Сталь не обов’язково робить велосипед кращим чи гіршим, так само як і карбон, і хоча існують певні тенденції (карбонові велосипеди легші і т.д.), це не означає, що вони кращі чи гірші за карбонові.) виконання в цілому є більш важливим для загального досвіду, ніж матеріал рами.

Ми всі віддаємо перевагу хорошій сталі, а не поганому вуглецю, хорошому алюмінію, а не поганому сталь, і хороший карбон, а не поганий алюміній. Знайдіть велосипед, який відповідає вашим потребам, і якщо у вас є кілька варіантів, ви можете почати розглядати матеріали, але не відкидайте відразу великі сегменти ринку, оскільки ви можете пропустити свій ідеальний велосипед.

Чи буде вам краще з гірським велосипедом?

Одне питання, більше ніж будь-яке інше, виникало на кожній тестовій петлі… “Чи було б це краще, якби ми були просто на гірських велосипедах??”. Враховуючи те, що ми є дорожнім і гравійним магазином, ми дуже часто погоджувалися, що так, ми б хотіли мати швидкий, легкий кросовий велосипед.

Суть справи в тому, і це може бути через трохи більш технічний, наближений до MTB характер британського гравію, але якщо найкраща частина гравійної поїздки для вас – це гравій, то ви, ймовірно, отримаєте більше задоволення на тих ділянках, де є гора велосипед. Водночас, ви побачите, що дістатися до гравійних ділянок буде важкувато, але якщо ви хочете отримати максимальне задоволення від бездоріжжя, то варто принаймні подумати про придбання велосипеда, спеціально розробленого для бездоріжжя. Це менш компромісний варіант і є логічним завершенням пункту номер два у цьому списку; MTB – це екстремальний варіант, який може бути досягнутий на гравійному велосипеді, і тому він буде більш цікавим завдяки цьому.

Якщо вам більше до вподоби середня швидкість під час довгих поїздок по різних поверхнях, то цей велосипед не підійде, але ми радимо вам розглянути більш екстремальний варіант – гравійний байк. Більші компроміси на менших територіях, здається, є виграшною формулою.

Дякуємо, що прочитали 5 статей за останні 30 днів

Підпишіться зараз для необмеженого доступу

Насолоджуйтесь першим місяцем всього за £1 / 450 / €1

Прочитайте будь-які 5 статей безкоштовно протягом кожного 30-денного періоду, це автоматично обнуляється

Після випробування вам буде виставлено рахунок на 4 фунтів стерлінгів.99 7.99 €5.99 на місяць, скасувати будь-коли. Або підпишіться на рік всього за £49 79 €59

Приєднуйтесь зараз для необмеженого доступу

Спробуйте свій перший місяць всього за £1 / 450 / €1

Підпишіться на розсилку новин The Leadout

Найсвіжіший контент про перегони, інтерв’ю, функції, огляди та експертні поради щодо купівлі прямо у вашу поштову скриньку!

Відправляючи свою інформацію, ви погоджуєтесь з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

Вілл приєднався до команди Cyclingnews як автор оглядів у 2022 році, раніше він писав для Cyclist, BikeRadar та Advntr. Існує дуже мало видів велоспорту, якими він не займався, і він має особливу прихильність до старих велосипедів і компонентів з тривалим терміном служби. Їзда по дорогах була його першою любов’ю, до того, як він перейшов на гоночний CX в Йоркширі. Він подорожував на вінтажному тандемі на всьому шляху до їзди по гравію з фіксованою передачею та MTB. Коли він не катається на одному зі своїх численних велосипедів, його зазвичай можна знайти в гаражі, де він возиться з іншим або одержимий шинами. Крім того, як він не робить“Не використовуйте Zwift, він наш помічник у тестуванні в погану погоду. благослови його.

Їздить: Custom Zetland Audax, Bowman Palace:R, Peugeot Grand Tourisme Tandem, Falcon Explorer Tracklocross, Fairlight Secan Strael

Типи велотренажерів: які є варіанти для їзди на велосипеді в приміщенні?

Типи комплектів для перетворення електровелосипедів. які є варіанти перетворення вашого велосипеда на електровелосипед?

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top