Скутер Suzuki 400сс. Suzuki Burgman 650 ціна

Suzuki Burgman – революція суперскутерів продовжується

Suzuki Burgman – це, мабуть, найстильніша лінійка скутерів на сучасному ринку. Хто сказав, що така повсякденна справа, як поїздка на роботу, має бути нудною?? Suzuki докладає максимум зусиль, щоб заявити про себе: ви повинні зробити це стильно. З новими кольорами та тим самим перевіреним підходом у всіх своїх моделях, Suzuki Burgman виглядає сильніше, ніж будь-коли. Від маленького Suzuki Burgman 200 до розкішного Suzuki Burgman 650 Executive – тут знайдеться модель для кожного мотоцикліста. Я розповім вам про свій досвід випробування моделей, а також дам поради щодо фантастичних аксесуарів, які можуть значно покращити ваш досвід їзди. Читайте далі та дізнайтеся все, що вам потрібно знати про цю найсучаснішу міську лінійку мотоциклів від Suzuki.

Перший дизайн Suzuki Burgman з’явився на світ у 1998 році у двох моделях: AN250 та AN400Y. У 2002 році, після суттєвої зміни системи впорскування палива, Suzuki випустила серію AN2. У цій серії розширили лінійку двигунів, щоб відповідати найвідомішій моделі, AN650. Це останнє втілення стало флагманом лінійки завдяки поєднанню комфорту та потужності в мотоциклі такого формату. Представницька версія з’явилась на вулицях у 2004 році з ABS та деякими розкішними покращеннями. Однак у 2018 році вся лінійка була оновлена, щоб виглядати саме так, як зараз. У той час як більшість компаній у світі, що виробляють скутери для поїздок на роботу і назад, зосереджені на вартості, Suzuki робить це з розкішшю. Найновіше втілення лінійки показує саме це.

Suzuki Burgman 400

Перше, що слід сказати про Suzuki Burgman 400, це те, що він знаходиться посередині. Перший мотоцикл цієї серії, Suzuki Burgman 200, є ідеальною моделлю для їзди тільки по місту. The Suzuki Burgman – це велосипед для тих, хто їздить на роботу, але також любить виїжджати на відкриту дорогу. Suzuki Burgman 400 знайшов своє місце прямо посередині, і ви можете використовувати його для обох цілей без проблем. Модель, яку я отримав для тестування, була в красивому матовому синьому кольорі, трохи блискучому і дуже привабливому. Перше, що вражає в Suzuki Burgman 400 – це подвійні передні фари, що нагадують великі туристичні мотоцикли. Ще одна річ, яка привертає вашу увагу – це увага до деталей, яку дизайн отримав від Suzuki. Він виглядає бездоганно завдяки поєднанню тонких і прямих ліній, які гармонійно поєднуються.

Перша поїздка

Я завів його, і він завівся без жодних зусиль за допомогою електричного стартера. Як тільки ви сідаєте на нього, ви відчуваєте ергономічність, над якою попрацювали в Suzuki. Це так само зручно, як вдягнути старі джинси. Водійська посадка не така розслаблена, як на деяких скутерах, але комфортна. Хоча переднє колесо все ще залишається на території скутера, Suzuki перейшов з 14-дюймового на 15-дюймове і відчуває себе більш солідно. Одягаючи рукавички і шолом, я виїжджав на тротуар.

suzuki, 400сс, скутер, burgman, ціна

Крутний момент на низьких обертах дає відчуття, що ви можете прокласти собі шлях у місті. Suzuki покращила реакцію на низьких швидкостях і додала автоматичний контроль холостого ходу. Поєднання інновацій разом з АБС, що спрацьовує досить рано, робить їзду по місту розслаблюючим досвідом. Витрата палива також є більш ефективною, ніж у попередніх моделей, що робить Suzuki Burgman 400 надійний і дешевий транспорт для поїздок на роботу.

suzuki, 400сс, скутер, burgman, ціна

Що мені не сподобалось

Що мені не дуже сподобалось, так це поведінка мотоцикла на шосе. Хоча він має 399-кубовий двигун, якого має бути більш ніж достатньо для звичайної їзди по шосе, він відчувається коротким. Це не легкий мотоцикл вагою 215 кг, і з додатковим фокусом на міських характеристиках, Suzuki втратив трохи кінських сил для верхньої межі. Це не є проблемою, якщо ви збираєтесь їздити на короткі відстані в межах міста. Якщо ви їздите на роботу автострадою, то вам може не вистачати верхньої частини, щоб комфортно проїжджати повз автомобілі. Це скутер, звичайно, але тільки для міських поїздок є 200-кубова модель, яка є такою ж красивою. Я очікував трохи більше на відкритій дорозі. Крім того, для щоденних поїздок на роботу і на невеликі відстані його важко назвати кращим вибором.

Технічні характеристики

Безсумнівно, Suzuki Burgman 400 специфікацій досить вражаючі для скутера.

  • Двигун – одноциліндровий, 4-тактний, 399-кубовий DOHC з рідинним охолодженням
  • Паливна система – Впорскування палива
  • Електричний стартер
  • Трансмісія – безступінчаста варіаторна коробка передач (відцентрове зчеплення, автоматична)
  • Підвіска – одинарний амортизатор, типу “ланка”, пружина з масляним демпфіруванням (задня). Телескопічна вилка, котушкова пружина з масляним демпфером (спереду)
  • Гальма – здвоєні диски 260 мм, оснащені ABS (передні). Однодисковий 210 мм, з ABS (задній)
  • Шини – передні: 120/70-15M/C (56S). Задня: 150/70-13M/C (64S)
  • Паливна ємність – 13.5 літрів (3.6 US gal.)
  • Фари – подвійні світлодіодні
  • Висота сидіння – 755 мм (29.7 дюймів.)
  • Споряджена вага – 215 кг (474 фунтів).)

Suzuki Burgman 400 Ціна

The ціна на Suzuki 2019 року Burgman 400, який був у мене на тестуванні, включаючи ABS і матовий синій колір, коштує 8199. Можливо, думати про нього як про просто скутер для поїздок на роботу, може бути трохи перебільшенням. Тим не менш, важливо розуміти, що ми говоримо про технологічний, розкішний велосипед. У той момент, коли ви стрибаєте на нього і натискаєте на електричний стартер, ви починаєте розуміти, що ціна. Крім того, підвіска, легкість керування та елегантний зовнішній вигляд – все це є в 8199, і, на мою думку, велосипед того вартий. Я очікував трохи більшого на відкритій дорозі, але в загальному висновку, він дасть вам багато за те, що ви заплатили.

Найбільше втілення Suzuki Burgman – це не тільки дійсно великий, але й потужний скутер скутер. Незважаючи на те, що Suzuki Burgman 200 – це мотоцикл для міських поїздок, Suzuki Burgman 200 – це мотоцикл для міських поїздок Burgman 650 майже трохи завеликий для міського використання. Він чудово підходить для міських поїздок, а обтічний кузов робить його трохи тоншим, ніж у попередні роки. Проте, я відчуваю, що їду на роботу на справжньому велосипеді, а не на самокаті. Почнемо з того, що за відчуттями та вагою він нагадує більший мотоцикл. Крім того, подвійний паралельний двигун відрізняється від того, що можна було б очікувати від скутера.

Мій тестовий велосипед прийшов у красивому білому кольорі, який ідеально підходить для їзди на сонячному світлі. Перш ніж щось робити, я відкрив відсік під сидінням, який вміщує п’ятдесят літрів місця для зберігання. Дивно, але в цю кількість поміщається два шоломи на повний зріст. Крім того, я закинув ногу на ногу, і коли я сів, то помітив, що водійське положення, так само, як у Suzuki Burgman 400, стало трохи більш задіяним. Водій сидить ззаду з хорошим простором для ніг, але спина трохи вигнута. Існує друге сидіння зі спинкою для супутника, який може подорожувати з вами. Друге сидіння таке ж зручне, як і водійське, якщо не більше. Супутник трохи вищий за водія, тому огляд ззаду дуже переконливий.

Перша поїздка на 650-му

Далі я увімкнув його за допомогою електричного стартера і повинен сказати, що це досить тиха машина. Я викотив його на асфальт і спробував ручне перемикання передач, але незабаром зупинився на автоматичному. Переходи плавніші, ніж при взаємодії з людиною. На вулицях поведінка Suzuki Burgman 650 бездоганна. У нього більш ніж достатньо крутного моменту, щоб проїжджати світлофори. Мало того, що плаваючі диски АБС чудово справляються з будь-яким поворотом, так ще й трохи більші передні колеса забезпечують легке проходження поворотів. Хоча це аж ніяк не маленький мотоцикл, він досить маневрений, щоб проскочити між автомобілями на жвавій вулиці.

suzuki, 400 куб.см, скутер, бургман, ціна

Фактична різниця між рештою лінійки та Suzuki Бургман 650 – це відкрита дорога, тож після швидкого кружляння в міському трафіку я викрутив зап’ястя і взяв мотоцикл на шосе. Він працює просто бездоганно, і все, чого не вистачало в 400-й моделі, є в 650-й. Я спробував, натиснувши на двигун, а також на колеса та напрямок. Все чудово реагує на велику кількість зчеплення, а потім і на деякі. Єдине, що розчарувало на відкритій дорозі – це регульоване лобове скло, яке рухається занадто мало. Це як дюйми вгору і вниз, недостатньо охоплює для такого високого хлопця, як я.

Скарги? Нема на що скаржитися

Крім того, 15 літрів бензобаку здається трохи замало для мотоцикла з туристичними прагненнями. За винятком тих дрібних деталей, які Suzuki може виправити в будь-який час, мотоцикл є хорошим кросовером. На ньому можна не тільки щодня їздити на роботу, але й вирватися з офісу в п’ятницю на вихідні в гори. Вам доведеться кілька разів зупинятися для заправки, але їзда по відкритій дорозі з Suzuki Burgman 650 – це насолода.

Скутер Suzuki 400сс

Сидить добре, як костюм, зшитий на замовлення. Їздить комфортно і працює як чемпіон. Блискуче маневрує. І забезпечує виграшне поєднання стильного дизайну, практичності та зручності. BURGMAN 400. додаємо більше класу та задоволення у ваші подорожі.

  • ОГЛЯД НА 360°
  • СПЕЦІАЛЬНИЙ САЙТ

Ключові особливості

Фотогалерея

Кольори

  • 2023
  • Деталі
  • МОТОЦИКЛ / КВАДРОЦИКЛ ТОП
  • НОВИНИ
  • SUZUKI FAMILY
  • ОНОВЛЕННЯ SNS
  • ПРОДУКЦІЯ
  • ВИСТАВКА
  • ВІДЕОТЕКА
  • ОРІЄНТОВАНИЙ НА ЯКІСТЬ
  • ЦИФРОВИЙ АРХІВ
  • ДОСВІД VR
  • Дізнатися більше
  • АВТОМОБІЛЬ
  • МОТОЦИКЛОМ / КВАДРОЦИКЛОМ
  • МОРСЬКИЙ
  • СПЕЦІАЛЬНИЙ САЙТ ECSTAR
  • SUZUKI КОЛЕКЦІЯ

Канал Suzuki GlobalYouTube

© Suzuki Motor Corporation, 2023. Всі права захищені.

Suzuki Відгуки про Burgman 400

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: Габаритна довжина: 2 260 мм Габаритна ширина: 760 мм Габаритна висота: 1 375 мм Колісна база: 1,590 мм Дорожній просвіт: 125 мм Висота сидіння: 695 мм Суха маса: 184 кг Паливний бак: 13 літрів

ДВИГУН: Тип двигуна: 1-циліндровий, з рідинним охолодженням, 4-клапанний 4-тактний Діаметр х хід поршня: 83.0 x 71.2 мм Максимальна потужність: 32 PS (23.5 кВт) при 7 500 об/хв Максимальний крутний момент: 32 Нм при 6 000 об/хв Робочий об’єм поршня: 385 см3 Ступінь стиснення: 10.Карбюратор 2: 1: Keihin CVK36 Мастило: Мокрий відстійник

ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА: Тип запалювання: Система електронного стартера: Електричний

Трансмісія: Зчеплення: Автоматична коробка передач: Автоматична система приводу із змінним передавальним числом: Клиновий ремінь

Ходова частина: Передня підвіска: Телескопічна Задня підвіска: Ланцюгова, з дистанційним регулюванням попереднього натягу пружини Розвал / сходження: 27 градусів / 106 мм Переднє гальмо: 260 мм гідравлічний диск. Гальма заднє: 210 мм гідравлічний диск Передня шина: 110/90-13 Задня шина: 130/70-13

Уточнити пошук

  • Середня оцінка з часом
  • Протягом останнього місяця (від 0 відгуків)
  • Протягом останніх 6 місяців (з 0 відгуків)
  • За останні 12 місяців (з 0 відгуків)

“Дивовижно універсальний!”

Трохи про мене, що допоможе зрозуміти контекст мого відгуку. За останні 45 років я їздив на всьому від 80 куб.см до 1300 куб.см. Всі мотоцикли з скутер виняток пару років тому. Я 5’6, 140 фунтів. а мій внутрішній шов – 28 “. Це допоможе, якщо ви зацікавлені в тому, щоб не стояти на ногах під час зупинки. Це для 2012 Burgman 400 з ABS і лише 2,800 миль. Нещодавно куплений, я проїхав на ньому лише близько 150 миль. Ергономіка: Сидячи на передній частині сидіння, обидві ноги стоять рівно на тротуарі під час зупинки. Відсуньте назад і, мабуть, половину моєї ноги. Працює для мене. Бари знаходяться в зручному положенні, датчики легко читаються (навіть під сонцем Флориди), гальмівні важелі потрібно лише злегка потягнути. Все відчувається і працює так, як і повинно бути. Ви можете пересуватися на сидінні, витягнути обидві ноги, одну ногу, одну в типовій самокатній манері – все, що вам підходить. Важко НЕ відчути себе комфортно! Що ж, сидіння – це стандартне сидіння, і про нього не так багато можна сказати. Рукоятка: Досить важкий, трохи менше 500 фунтів. суха вага, Burgie впевнений, що не відчуває її, чи я зупинився, чи рухаюся. Тільки під час різкого повороту на швидкості, що наближається до зупинки, я помічаю вагу. Крім того, незалежно від того, їдете ви зі швидкістю 30 миль/год або 70 миль/год, на поворотах або прямих ділянках, мені здається, що він майже ідеальний. Двигун і вся ходова частина працюють тихо і шовковисто плавно. Настільки, що досить легко перевищити дозволену швидкість і навіть не здогадуватися, що ви їдете так швидко. Гальмування: Дивовижно чудове! Два диски спереду, один ззаду, і він зупиняється швидко, приємно і прямо. Кілька разів мені доводилося сильно тягнути на жовте світло, і занурення носа було мінімальним, а АБС ніколи не вступала в гру. Двигун: Це не ракета, але йому не потрібно багато газу, щоб залишати машини в дзеркалі заднього виду. Досить швидко, щоб ковзати у відкриті місця в трафіку, і дуже весело набирати його на виході з поворотів! Однаково щасливий на 70 миль / год на міждержавній дорозі. На швидкості 50 миль/год він розвиває 5000 об/хв, а на 70 миль/год – 6400 об/хв, а оскільки червона лінія знаходиться на позначці 9000 об/хв, то є місце для більшого. Я читав інші відгуки, в яких говорилося, що якщо ви їдете удвох, Burgie, швидше за все, буде щасливішим при 60PMH або менше. Мабуть, так і є. Для свого розміру / вагового класу та для багатоцільової їзди – я б назвав його настільки близьким до ідеалу, наскільки це можливо. Тонни місця для зберігання, дуже хороша керованість, тиха/плавна робота, відмінне гальмування. Я особисто думаю, що це теж виглядає чудово. Звичайно, є деякі особливості: Suzuki поставив прямі штоки клапанів на диски, а з подвійними дисками спереду і всією ходовою частиною ззаду – перевіряти тиск повітря – справжній біль. Вітрове скло могло б бути вищим, як на мене – це лише мої вподобання. Ручки могли б мати більший діаметр для моїх рук (це легко виправити), і, схоже, щоб відрегулювати попереднє навантаження амортизатора, я буду лежати на спині під скутером. Наостанок, я б хотів, щоб масляний фільтр і масляний щуп оберталися, а не було оглядового скла. З огляду на це – це все ще дивно. Назвіть його мотоциклом або скутером – і ви будете праві!

Suzuki випускає пригодницькі туристичні скутери V-Strom 650 та скутер Burgman 400, що повертаються у 2023 році

Продовженням випуску моделей 2023 року є кілька дуже універсальних і стильних мотоциклів у лінійці мотоциклів Suzuki.

Пов’язані статті

Витончений і практичний скутер Burgman 400 ідеально підходить для щоденних стильних поїздок на роботу і назад, а універсальний V-Strom 650 – це добре обладнаний, інтелектуально спроектований пригодницький середньоваговик. І Burgman, і V-Strom 650 пропонують мотоциклістам реальну продуктивність, кращу у своєму класі якість збірки та неперевершену ціну.

Adventure

Моделі V-Strom 650

Моделі V-Strom 650 від Suzuki приваблюють мотоциклістів, яким потрібна універсальність у поєднанні з яскравими враженнями від їзди, а також тим, що ці мотоцикли чудово підходять для подорожей, поїздок на роботу або доповнюють веселі пригоди, коли цього вимагає їхня манера їзди. Це еталонні мотоцикли середньої ваги, що пропонують безпрецедентний баланс з природною посадкою, комфортну ергономіку та гнучкий і яскравий характер двигуна, що забезпечує їзду без стресу під час поїздок по місту або туристичних подорожей на багато кілометрів.

V-Strom 650XT Adventure

Вкажи на знакові місця Suzuki Дзьоб V-Strom, натхненний DR-BIG, спрямований до горизонту: 37-літровий швидкознімний алюмінієвий багажник, міцний багажник для аксесуарів, поперечна дуга керма та подовжувачі дзеркал входять до стандартної комплектації. Пофарбований у глибокий чорний колір Glass Sparkle Black, 2023 V-Strom 650XT Adventure виступає на безкамерних колесах зі спицями з синіми анодованими ободами, що передають стиль, силу та продуктивність.

Насичений інтелектуальними функціями та готовий до будь-яких пригод, V-Strom 650XT Adventure продовжує традиції V-Strom, пропонуючи веселий, маневрений, авантюрний мотоцикл, що забезпечує неперевершену універсальність. Двигун забезпечує чудову продуктивність та відмінну економію пального, водночас відповідаючи світовим стандартам викидів шкідливих речовин. Перевірена інженерія Suzuki забезпечує мотоцикл з низькою вагою і витонченим шасі, створюючи V-Strom 650XT Adventure, який робить так багато речей настільки добре, що цей мотоцикл можна назвати швейцарським армійським ножем серед мотоциклів.

Ознайомтеся з 2023 V-Strom 650XT Adventure під час наступної поїздки, і ви побачите, що він відповідає усім вимогам, які ставлять перед собою райдери.

V-Strom 650XT

Мотоциклисти люблять Suzuki 2023 V-Strom 650XT за унікальне поєднання легкого шасі та потужного V-подібного 650-кубового двигуна з рідинним охолодженням і 90-градусним кутом розвороту. Злиття, яке створює ідеально збалансований мотоцикл, здатний дарувати азарт, комфорт і впевненість у кожній поїздці.

Мотоциклісти, які знайомляться з V-Strom 650XT, відзначають, що цей мотоцикл не лише забезпечує пригоди, але й приносить велику дозу інтелекту та універсальності. 2023 V-Strom 650XT поставляється в лівреї Pearl Brilliant White і доповнюється захистом рук, нижнім капотом двигуна, а також золотисто-анодованими колесами зі спицями, на яких встановлені безкамерні радіальні двомісні спортивні шини.

V-Strom 650

Suzuki V-Strom 650 – ідеальний мотоцикл для мотоциклістів, які шукають універсальність, реальну продуктивність та виняткову цінність. V-Strom 650 2023 року – це ідеальне поєднання продуктивності V-подібного двійника в міцному, але легкому шасі, яке забезпечує захоплюючі поїздки та економічно ефективні розваги, як жоден інший пригодницький мотоцикл на сьогоднішній день.

V-Strom 650 2023 року пофарбований у красиві кольори Suzuki Pearl Vigor Blue та Metallic Matte Sword Silver, доповнені чорними акцентами, що надають цій моделі привабливості на рівні злітно-посадкової смуги. Обтічник у формі дзьоба з вертикально розташованими фарами збільшує аеродинамічну доблесть V-Strom 650, водночас стильно захищаючи водія. Легкі та міцні 10-спицеві литі колеса, взуті в 19-дюймові передні та 17-дюймові задні безкамерні радіальні шини Bridgestone Battlax Adventure-spec, забезпечують відмінну прохідність.

Скутер

Burgman 400

Вже лідер у своїй категорії, Suzuki Burgman 400 2023 року продовжує удосконалюватися з безліччю оновлень у дизайні, техніці та функціях, які зміцнюють його репутацію елегантного спортсмена скутер світ. Тонкий і чіткий дизайн Burgman 400 має новий колір Solid Iron Grey у поєднанні з синіми колесами та прошивкою сидінь, які віддають шану чемпіонській спадщині Suzuki на бездоріжжі.

The BurgmanНосова та хвостова частини поєднують в собі вишуканий стиль з повністю світлодіодними функціями, оскільки подвійні фари мають інтегровані габаритні вогні, а задній комбінований задній ліхтар елегантно поєднується з гладкою поверхнею кузова. Функціональний дизайн доведений до продуманої панелі приладів. Запас ходу та індикатори споживання пального в реальному часі також можуть допомогти водієві заощаджувати пальне.

Burgman сильний і чуйний 400 куб.см двигун має оновлений профіль розподільчого валу та систему запалювання з подвійною іскрою, що відповідає світовим стандартам викидів, забезпечуючи при цьому вражаючу економію пального та потужну їзду по шосе.

Подібно до систем, що використовуються на пригодницьких турах Suzuki V-Strom 650 та вуличних мотоциклах GSX-S750, Burgman оснащений системою контролю тяги, що налаштовується водієм, забезпечуючи спокій та відмінне зчеплення з дорогою в різних дорожніх умовах. Система легкого запуску Suzuki є стандартною функцією Burgman, тому просте, миттєве натискання кнопки стартера запускає двигун, в той час як впорскування палива підтримує стабільний, плавний холостий хід за будь-яких умов.

15-дюймове лите переднє колесо великого діаметру допомагає підвищити стійкість, одночасно покращуючи зовнішній вигляд Burgman 400, і несе пару 260-міліметрових дискових гальмівних роторів. 13-дюймове заднє колесо має 210-міліметрове гідравлічне дискове гальмо для надійного контролю зупинки. Антиблокувальна гальмівна система (ABS) контролює швидкість обертання коліс і гідравлічний тиск сотні разів на секунду, щоб забезпечити гальмівне зусилля, яке відповідає наявному зчепленню з дорогою.

Поєднання стилю, інженерних рішень і характеристик шасі, а також допоміжних засобів, що вселяють впевненість у водієві, робить цей мотоцикл Suzuki Burgman 400 залишається преміум-класом скутер вибір для райдерів з будь-яким рівнем досвіду, які шукають скутер, що демонструє інтелект та браваду.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top