Спеціалізовані рівні велосипедів. Чи хороші спеціалізовані велосипеди для циклокросу?

Чи є спеціалізовані велосипеди якісним брендом (Пояснення!)

Спеціалізовані велосипеди призначені для конкретних умов їзди та застосування. Якщо ви шукаєте шосейний велосипед для подорожей по відкритих дорогах або гірський велосипед для подолання стежок, у Specialized є велосипед, який задовольнить ваші потреби.

Лінійка шосейних велосипедів Specialized включає як готові до перегонів моделі, такі як Tarmac та Venge, так і більш спокійні варіанти, такі як Roubaix та Diverge.

Якщо ви шукаєте велосипед для гравію, варто звернути увагу на нову модель Sequoia. А якщо вам потрібен електричний велосипед велосипед, У Specialized є ряд моделей для шосейних та гірських велосипедів на вибір.

Чи хороші велосипеди Specialized?

Спеціалізовані велосипеди відмінно зарекомендували себе на ринку. Вони пропонують високоякісні рами та компоненти, що робить їх ідеальними як для початківців, так і для досвідчених велосипедистів.

спеціалізовані, велосипед, рівні, велосипеди

Хоча вони можуть бути дорожчими за інші бренди, їхня якість виправдовує ціну. Незалежно від того, чи шукаєте ви шосейний, гірський або навіть BMX велосипед, у Specialized знайдеться модель, яка задовольнить ваші потреби.

Вони виготовлені з високоякісних матеріалів та майстерності, і вони призначені для виконання на найвищому рівні рівні.

Перед покупкою спеціалізованого велосипеда слід врахувати кілька моментів. По-перше, вам потрібно вирішити, яким типом їзди ви хочете займатися.

спеціалізований, велосипед, рівні, велосипеди

Спеціалізований виробляє велосипеди для всіх видів їзди, від крос-кантрі до даунхілу. Вам також потрібно буде визначитися зі своїм бюджетом.

Спеціалізовані велосипеди можуть бути досить дорогими, тому важливо переконатися, що ви отримуєте найкраще співвідношення ціни та якості.

Чому спеціалізовані велосипеди Дорогий?

Існує ряд причин, чому спеціалізовані велосипеди, як правило, коштують дорожче, ніж велосипеди інших брендів.

По-перше, Specialized має довгу історію виробництва високоякісних велосипедів. Це означає, що їм потрібно підтримувати свою репутацію, тому вони докладають багато зусиль для того, щоб їхні велосипеди відповідали найвищим стандартам.

По-друге, Спеціалізований використовує преміальні матеріали у своїх велосипедах. Сюди входять такі речі, як вуглецеве волокно, яке є дуже легким і міцним, але також дуже дорогим.

Третій, Спеціалізований в компанії працюють одні з найкращих дизайнерів велосипедів у світі. Це дозволяє їм створювати інноваційні конструкції, які працюють краще, ніж у конкурентів.

Нарешті, Specialized забезпечує відмінне обслуговування клієнтів, що ще більше підвищує вартість їхніх велосипедів. Загалом, всі ці фактори впливають на те, чому велосипеди Specialized такі дорогі.

Чи є Specialized хорошим велосипедним брендом? (Конкуренція за репутацію)

Якщо ви шукаєте велосипед будь-якого типу, швидше за все, ви чули про Specialized. Цілком ймовірно, що принаймні один велосипед Specialized з’явиться у вашому короткому списку потенційних покупок.

Це має сенс: Specialized – один з найбільших велосипедних брендів у світі. Вони також є одними з найпопулярніших продавців, з показником 9.5% частка ринку в США. Якщо врахувати, скільки існує велосипедних брендів, то той факт, що майже 10% всіх проданих велосипедів – це Specialized, є досить вражаючим.

Спеціалізовані велосипеди можуть бути популярними, але чи означає це, що вони дійсно є високоякісним брендом, гідним ваших важко зароблених грошей?

З моменту заснування компанії в 1974 році, Specialized знаходиться на передньому краї інновацій, створюючи чудові велосипеди з високоякісних компонентів. Важливо, що вони створюють велосипеди не тільки для елітних гонщиків: у них є великий вибір для гонщиків усіх стилів, здібностей та бюджетів рівні, та бюджету!

Але чи дійсно велосипеди Specialized так сильно відрізняються від будь-яких інших порівнянних брендів?

Сучасні технології зробили високоякісні велосипеди доступними практично для кожного, тому ми розглянемо кілька інших брендів, щоб побачити, де Specialized може виділитися… і де вони можуть не дотягнути.

У цій статті я розповім про це:

Коротка історія велосипедів Specialized (компанії)

Компанія Specialized була заснована людиною, яка продала свій автобус VW, щоб оплатити велосипедну подорож Європою. Як власнику VW і людині, яка вважає, що автобуси VW дуже круті, мені це боляче, але це виявилося чудовим рішенням для Майка Сіньярда, майбутнього генерального директора компанії, яка згодом стала Specialized.

Подорожуючи Італією, Сіньярд зрозумів, що може купувати італійські велосипедні компоненти преміум-класу та продавати їх велолюбителям у США. Звучить як чудова ідея, чи не так?? Виявилося, що купувати деталі заздалегідь було дорого, і, заробивши лише 200 баксів на першій партії продукції, він не мав капіталу, щоб продовжувати цей процес.

Тож, як і будь-який хороший бізнесмен, він змінив тактику. Замість цього він переконав веломагазини замовляти деталі заздалегідь, після чого міг би купувати їх оптом у виробника. Це виявилося успішною спробою, і Спеціалізований народився.

Лише через сім років Specialized побудували власний завод велосипеди власного виробництва. Але результати були вражаючими.

У 1981 році Specialized Stumpjumper став першим серійним гірським велосипед продається широкому загалу. Це було настільки успішно, що його часто називають велосипед яка започаткувала гірський велосипед у тому вигляді, в якому ми знаємо його сьогодні.

Specialized продовжувала виробляти велосипеди зі свого невеликого складу в Санта-Крузі, штат Каліфорнія, доки зростаючий попит не зажадав більшого приміщення. Тож компанія переїхала до Морган Хілл, Каліфорнія, щоб не відставати від замовлень клієнтів, і з тих пір знаходиться там.

40 років потому, Specialized виросла до більш ніж 1 500 співробітників і продовжує демонструвати одні з найвищих річних продажів велосипедів серед усіх компаній у США. В даний час на їх веб-сайті представлено понад 180 різних велосипедом моделі для шосейних велосипедистів, гірських велосипедистів і всіх, хто знаходиться між ними!

Де спеціалізовані Велосипеди виготовляються

Хоча компанія Specialized базується в Каліфорнії, їхні велосипеди виробляються на Тайвані. У 2001 році тайванська велосипедна компанія Merida – одна з найбільших у світі велосипед виробники – купили міноритарну частку в компанії та перебрали на себе виробництво. Але це не дивно: більшість американських велосипедних компаній передають виробництво велосипедів на аутсорсинг за кордон, і Тайвань є основним виробником.

Ви не можете створити одні з перших серійних велосипедів у США і не закріпити своє місце в історії велосипеда.

Окрім виробництва велосипедів, Specialized також відома тим, що у 1983 році створила першу гоночну команду з маунтінбайку.те, що раніше існувало лише для шосейних велосипедистів. Зосередженість на створенні не лише чудових велосипедів, але й спільноти велосипедистів, дійсно зміцнила їхню репутацію як компанії, що дбає про велосипедистів.

Світове велосипедне співтовариство помітило це, і в 1998 році генеральний директор Specialized був прийнятий в гору велосипед Зал слави – доречно, адже Stumpjumper зробив гірський велосипед доступним для широких мас!

Зал слави Specialized велосипеди є частими учасниками списків “Найкращих велосипедів” в Інтернеті. Перевірте свій улюблений веб-сайт з оглядами велосипедів: є всі шанси, що велосипед Specialized буде десь серед їхніх найкращих велосипедів року.

Найкраще в Specialized – це їхнє прагнення зробити катання доступним для всіх, незалежно від вашого бюджету. Вони пропонують чималу кількість моделей велосипедів вартістю менше 1000, і навіть більше за ціною менше 2000.

Огляд технічних характеристик Specialized Diverge STR

Specialized Diverge STR Expert є базовою моделлю в лінійці Diverge STR. За це ви отримуєте карбонові колісні диски Roval, легкосплавний кокпіт, карбоновий підсідельний штир та трансмісію mullet. Він поєднує кривошип SRAM Rival eTap AXS 1x та перемикачі передач із заднім перемикачем SRAM GX Eagle та 12-швидкісною касетою на 11-50 т.

спеціалізований, велосипед, рівні, велосипеди

Налаштування в комплекті

Перш ніж ми перейдемо до якості їзди, варто обговорити налаштування Diverge. Кожна стокова модель Diverge STR включає в себе два підрамники для різних вагових категорій велосипедистів. Доступні дев’ять різних вилок рами. Кожна стійка рами має спрямовану установку, що забезпечує різний нахил рівні відповідності, коли ви повертаєте стійку рами на 90 градусів з кроком 90 градусів. Це дає 18 різних налаштувань жорсткості, з діапазоном ваги велосипедиста від 44 кг до 122 кг. Діапазон ваг для підрамників, що постачаються з кожним велосипедом, відрізняється в залежності від розміру рами. Всі вилки рами можна придбати в Specialized, якщо ви не вписуєтесь в наявні варіанти – наприклад, якщо ви дуже високий, але легкий, ви можете придбати вилку з більш легким “настроюванням”. Ціни та наявність додаткових стійок рами ще не підтверджені, хоча.

Стійка рами з’єднана з гідравлічним амортизатором, інтегрованим у верхню трубу велосипеда, за допомогою алюмінієвої стійки (Specialized називає її “сухожиллям”). Цей демпфер стримує рух системи STR. Для всіх розмірів рами використовується один і той самий демпфер, але швидкість відскоку можна регулювати за допомогою шестигранного ключа. Система також пропонує три налаштування компресії, які будуть знайомі будь-якому гірському велосипедисту – відкрите, жорстке та заблоковане. Вони можуть бути обрані на ходу за допомогою важеля, розташованого трохи вище стійки. Важіль невеликий і непомітний, але його трохи важко регулювати, якщо ви носите товсті рукавички. Але це не є вирішальним фактором.

Я виявив, що він має несподівано великий вплив на роботу системи. Джек Люк / Our Media

Спеціалісти кажуть, що вага та вподобання значною мірою диктують, як ви налаштовуєте Future Shock Rear. Хоча це хороша відправна точка, я виявив, що посадка також має несподівано великий вплив на те, як працює система. Всі розміри Diverge STR зі зміщеним на 20 мм підсідельним штирем. З сідлом, закріпленим на середині рейок, система STR відчувається дуже активно. Переміщення сідла вперед, щоб підігнати його під мою посадку на велосипеді, значно зменшило відчуття активності системи. Заміна стокового штиря на інлайн-штир матиме той самий ефект.

Варто також зазначити, що провисання системи (наскільки вона рухається під вагою) також зменшує ефективний кут нахилу підсідельної труби велосипеда. Це впливає на подальшу посадку. Все це не враховує можливість встановлення велосипедних сумок на підсідельний штир, що може додатково вплинути на продуктивність системи. Заміна на інший підсідельний штир або зміна його орієнтації повинна повернути вам бажані відчуття від їзди, але процес налаштування не такий простий, як стверджує Specialized – хоча він і не обтяжливий, не варто очікувати, що ви встановите і забудете про нього після першої ж поїздки.

Враження від їзди на Specialized Diverge STR

Однак, після набору номера система працює розкішно плавно. Future Shock Rear набагато чутливіша до дрібних нерівностей, ніж звичайна система задньої підвіски, що встановлюється на більшості гірських велосипедів. Це пов’язано з тим, що оскільки це, по суті, велика стара гнучка труба, вона піддається набагато меншій жорсткості. Stiction – це величина статичного тертя, яку система повинна подолати, перш ніж запрацює. Цей ефект найпомітніший, коли ви крутите педалі сидячи на швидких та нерівних дорогах.

Там, де великі нерівності можуть порушити ритм педалювання або збити вас з курсу – але не велосипед, це важлива відмінність – Diverge STR відчуває себе більш контрольованою.

Це узгоджується з ключовим твердженням Specialized щодо системи – з невеликою кількістю хлюпання для вашого персика, райдер повинен мати можливість довше залишатися на місці на пересіченій місцевості, що є більш ефективним.

На відміну від звичайних підсідельних штирів, таких як Redshift ShockStop або Cane Creek eeSilk, які зазвичай рухаються вертикально, система STR рухається по дузі навколо нижнього кронштейна. Це означає, що висота вашого сідла не змінюється під час роботи системи.

Однак, коли ви крутите педалі сидячи, ефективна відстань від сідла до перекладини змінюється на невелику, але відчутну величину, оскільки система згинається вперед і назад. Про це або швидко забудеться, або буде відволікати увагу, залежно від того, наскільки ви чутливі до таких речей. Я належу до останньої категорії, і мене це відчуття трохи дратувало, особливо під час підйому. Будучи дуже ефективною на рівних поверхнях або під час підйому, Future Shock Rear менш корисна під час спуску.

Важливо пам’ятати, що система не є “підвіскою” в строгому сенсі цього слова. Future Shock Rear підвішує тільки велосипедиста, а не велосипед, тому вона не допомагає поліпшити контроль, коли ви стоїте. На менш технічних спусках система повинна покращити комфорт і контроль, якщо ви залишаєтесь сидячи. Однак я виявив, що неможливо перевчити сплячу частину мого мозку, яка відповідає за подрібнення на спусках, і подолати бажання встати під час спуску по бездоріжжю. Передній амортизатор Future Shock ефективний як ніколи, але не варто очікувати, що Diverge STR стане надзвичайним демоном на спуску. Якщо вам потрібен саме такий велосипед, то вам підійде BMC URS LT або Cannondale Topstone (або просто гірський велосипед). Обидві системи пропонують “справжнє” налаштування підвіски та геометрію, яка краще підходить для крутих спусків.

Якщо вже мова зайшла про порівняння, то варто коротко розповісти про роз’єднувач IsoSpeed від Trek. Вона розділяє верхню і підсідельну труби на підсідельному шлейфі, дозволяючи останньому згинатися навколо шарніра. Я катався на обох системах, і їх не можна порівнювати. IsoSpeed працює по-іншому, поглинаючи удари та вібрації, але на сильні удари вона реагує не дуже помітно.

спеціалізовані, велосипед, рівні, велосипеди

Хоча спеціалісти Specialized проклинатимуть мене за таке порівняння, найближчою за відчуттями еквівалентною системою, на якій я їздив, буде система підвіски Softride Suspension System. Задня шина Future Shock Rear відчувається набагато витонченішою і не демонструє ніяких нервових хитань з боку в бік, але вона пропонує подібне відчуття “постійної плавучості”, яке ізолює вас від пересіченої місцевості.

Привабливо адаптований

Дуже, дуже мало популярних карбонових гравійних велосипедів мають кріплення для переднього багажника. Джек Люк / Our Media

Diverge STR зберігає універсальність, яка зробила попереднє покоління велосипед такий привабливий. З кліренсом для шин 650b до 2.шириною 1 дюйм та кріпленнями для багажників, бризковиків і сумок, ви дійсно можете використовувати велосипед для багатьох завдань. Такий рівень універсальності відсутній у багатьох звичайних гравійних велосипедів, і Specialized заслуговує на похвалу за сумісність з такими речами, як передні багажники. Інші деталі, такі як камера для зберігання SWAT-боксу в нижній трубі, ще більше підвищують практичність.

У своєму попередньому огляді Diverge я зазначав, що надмірно довгі болти кріплення для пляшок гордо стирчали на дверцятах ящика для спецназу. Вони будуть ловити все вільне, наприклад, куртку, кожного разу, коли ви виймаєте її з боксу. Можливо, це просто моє его, але мені подобається думати, що хтось у штаб-квартирі Spesh прочитав мій відгук і вжив заходів, тому що болти на новому Diverge STR значно коротші. Однак, як і раніше, квадратні гайки не закріплені на нижній стороні кришки. Це робить заміну кліток дуже складною. Якби цей тестовий велосипед був моїм власним, я б заздалегідь закріпив їх на місці мазком суперклею – мені не подобається ідея копатися в надрах нижньої трубки, намагаючись знайти гайку, що загубилася.

Геометрія

Спеціалізовані В Allez використовується витривала дорожня геометрія, і він базується на Roubaix та Allez, що випускається.

Порівняно з Roubaix, новий Allez має дещо менший винос, але більшу довжину ланцюга. Для 54-сантиметрової рами винос Roubaix становить 376 мм порівняно з 370 мм у Allez, а довжина виносної труби – 415 мм порівняно з 425 мм у Allez.

Він доступний у семи розмірах від 44-61 см і більше велосипеди розраховані на колеса/шини 700c.

Ціна та компоненти: ободні гальма зняті, менше 1 тис. фунтів стерлінгів Спеціалізовані дорога велосипеди більше не існують

Новий Allez має дві моделі рівні, Allez та Allez Sport. Allez коштує 1 100 фунтів стерлінгів, оснащений перемикачем передач Shimano Claris та механічними дисковими гальмами. Він також доступний у трьох колірних варіантах: Глянцевий дим / Білий / Срібний пил, Сатиновий бордовий / Срібний пил / Фло Червоний і Глянцевий лазуровий синій / Холодний сірий / Полум’я.

Allez Sport – дорожча з двох моделей, коштує 1 600 фунтів стерлінгів і оснащена перемикачем передач Shimano Tiagra та гідравлічними дисковими гальмами. Він також доступний у трьох колірних варіантах: Глянцевий сірий/холодний сірий/хамелеоновий лазурит, глянцевий асфальт/чорний та сатиновий тропічний чирок/тілесний відтінок/блакитний арктичний.

Оскільки Allez є спеціалізованим шосейним велосипедом початкового рівня, це означає, що жоден з дорожніх велосипедів бренду поточного модельного року не коштує менше 1000 фунтів стерлінгів; це значна зміна з кінця минулого десятиліття, коли дорожній велосипед початкового рівня Allez коштував близько 600 фунтів стерлінгів. Спеціалізований велотренажер Sirrus – це єдина модель, яка доступна з опціями за ціною нижче магічної великої позначки у своєму дорослому асортименті.

Цей запуск також знаменує кінець використання ободних гальм у всій лінійці дорослих велосипедів Specialized, і лише деякі дитячі велосипеди Specialized ще не перейшли на дискові гальма.

Ось повна специфікація нового Allez (єдина відмінність між двома моделями – це групова комплектація):

  • Рама: Спеціалізована алюмінієва дискова рама E5 Premium Aluminium з гладкими зварними швами
  • Вилка: FACT Carbon
  • Груповий набір: Механічний диск Shimano Claris / гідравлічний диск Shimano Tiagra
  • Ланцюг: 50/34T
  • Касета: 11-32T
  • Нижній кронштейн: Різьбовий BSA
  • Колеса: Axis Sport Disc безкамерні готові
  • Покришки: спеціалізовані RoadSport 700x30c
  • Кермо: Спеціалізовані Shallow Drop
  • Винос: спеціалізований 3D-кований сплав, 7-градусний підйом
  • Сідло: Body Geometry Bridge, сталеві рейки

Перші враження від поїздки

Джеймі пощастило вийти і проїхати кілька миль на новому Allez Sport перед його запуском. Ось що він сказав.

Новий Allez багато в чому є передбачуваним оновленням, але це не означає, що його не дуже вітають.

Шосейні велосипедисти всіх рівнів підготовки переходять на ширші шини, і, на мою думку, одним з головних недоліків Allez, що вийшов, були обмеження по ширині шин, особливо при використанні бризковиків. Allez 2023 року вирішує цю проблему завдяки кліренсу для 35-міліметрових шин, і, можливо, що більш важливо, 32-міліметровим шинам з повними бризковиками. Таким чином, компанія Specialized оновила свою лінійку машин початкового рівня.

Очевидно, що відсутність ободових гальм означає кінець епохи, і мені, наприклад, сумно бачити, як вони відходять у минуле. Я впевнений, що це питання викличе чимало гострих коментарів та думок власників, але варто пам’ятати, що велосипедні бренди мають тенденцію впливати на споживчий попит, а не навпаки.

Хоча я був (і є) дуже щасливий їздити на велосипедах з ободовим гальмом, я думаю, що для Allez цей крок має великий сенс. Зрештою, це велосипед, на якому багато хто їздитиме глибокої зими та в “мінливих” умовах на роботу та з роботи. Тому я вважаю, що переваги такого широкого кліренсу значно переважають втрати ваги, які спричиняють дискові гальма.

На дорозі Allez відчуває себе таким же потужним мотоциклом, яким він завжди був, з перевіреною геометрією, включаючи довгу верхню трубу та стабільні характеристики керованості.

Подовжені ланцюгові стійки не змусили Allez втратити свою іскру, а занижені стійки сидіння, як кажуть, покращують комфорт. Без більшої кількості кілометрів і тестування, я не можу повністю підтвердити ці твердження, але я був вражений загальним досвідом їзди; можливо, частково завдяки тому, що велосипед поставляється з 30-міліметровими шинами, встановленими в стандартній комплектації, які допомагають вбирати вибоїни на вибоїстих дорогах графства Суррей.

Загалом, Allez обіцяє більшу універсальність, зберігаючи при цьому яскраву продуктивність, якою славиться Allez. Я з нетерпінням чекаю, коли зможу проїхати ще кілька миль місцевими дорогами.

Для отримання додаткової інформації ви можете перейти на спеціалізований веб-сайт.

Що ви думаєте про цей новий Allez? Дайте нам знати в розділі Коментарі та думки власників нижче.

Допоможіть нам фінансувати наш сайт

Ми помітили, що ви використовуєте блокувальник реклами. Якщо вам подобається дорога.cc, але вам не подобається реклама, будь ласка, розгляньте можливість підписатися на сайт, щоб підтримати нас напряму. Як передплатник ви можете читати дорогу.cc без реклами, всього від £1.99.

Якщо ви не хочете підписуватися, вимкніть ваш блокувальник реклами. Дохід від реклами допомагає фінансувати наш сайт.

Допоможіть нам надавати вам найкращий велосипедний контент

Якщо вам сподобалась ця стаття, тоді, будь ласка, подумайте про підписку на road.cc від £1.99. Наша місія – доносити до вас усі новини, які стосуються вас як велосипедиста, незалежні огляди, неупереджені поради щодо купівлі та багато іншого. Ваша підписка допоможе нам зробити більше.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top