Ktm bikes austria. KTM Duke 390

KTM Fahrrad GmbH

KTM Fahrrad GmbH ist Österreichs Marktführer in der Fahrradbranche. Das Unternehmen verfügt über mehr als 50 Jahre Kompetenz in der Produktion hochwertiger Fahrräder und ist in 50 Ländern weltweit tätig.

bikes, austria, duke

Besonders im Bereich der E-Bikes (Pedelecs) gilt die KTM Fahrrad GmbH als Pionier und Innovationsführer. Jährlich.

Industry

Austrian Trade Commission 120 West 45th Street, 9th Floor 10036 New York USA

Commercial Office Chicago 203 N. LaSalle St. Suite 2500 60601 Chicago, USA USA

Austrian Trade Commission 11601 Wilshire Blvd. Suite 2420 90025 Los Angeles USA

Commercial Office San Francisco Galvanize CoWorking 44 Tehama St. Office 507 94105 San Francisco, CA USA

Austrian Embassy. Комерційна секція 818 18th Street, N.W., Suite 500 20006 Washington, D.C. США

3333 Riverwood Parkway, S.E. Ште. 200 30339 Atlanta, GA USA

СВІЖИЙ ПОГЛЯД

ПЕРЕВАГА АВСТРІЯ, Маючи близько 100 офісів у понад 70 країнах світу, надає широкий спектр аналітичних послуг та послуг з розвитку бізнесу як австрійським компаніям, так і їхнім міжнародним діловим партнерам. Близько 800 співробітників по всьому світу допоможуть вам знайти австрійських постачальників та ділових партнерів. Щороку ми організовуємо близько 1200 заходів для налагодження ділових контактів. Інші послуги, які надає ADVANTAGE АВСТРІЯ Послуги офісу варіюються від знайомства з австрійськими компаніями, які шукають імпортерів, дистриб’юторів або агентів, до надання детальної інформації про Австрія як місце розташування бізнесу та допомога у виході на австрійський ринок.

ADVANTAGE AUSTRIA працює над тим, щоб створити більше можливостей для міжнародного бізнесу, просуваючи товари та послуги австрійського бізнесу по всьому світу, допомагаючи компаніям та організаціям за кордоном Австрія побудувати міцні відносини з австрійськими компаніями та сприяти обміну світовим та австрійським досвідом Австрієюкращими умами та інноваціями у світі та Австрії.

Рама та підвіска KTM Scarp Master

Карбонова рама KTM має неймовірно витончену конструкцію з плавними з’єднаннями труб і одними з найтонших гнучких штоків, які я коли-небудь бачив, що приводять в дію короткоходовий амортизатор Fox, який акуратно розмістився під верхньою трубою. За це відповідає акуратний карбоновий шарнір, який приємно обтікає сидіння та місце з’єднання виносної труби.

Flex вмонтовано в сидіння або підсідельний штир, що дозволяє переміщати підвіску без необхідності встановлення важкого заднього шарніра Рассел Бертон / Our Media

Підсідельна труба та кілька підсідельних бутлів забезпечують широкі можливості для гідратації на велосипеді, що ідеально підходить як для гонщиків XC, так і для марафонців. Кабелі, в тому числі кабель компресійного ланцюга амортизатора, прокладені всередині, а ланцюгова стійка отримала захист. Доступ до елементів керування амортизатором простий і зручний.

геометрія KTM Scarp Master

Геометрія трохи більш традиційна – тема, що проходить через загальний характер велосипеда. Винос керма коротший, ніж у багатьох новітніх XC велосипеди, на 458 мм, як і колісна база, а кут нахилу головки найкрутіший – 1170 мм і 68.5 градусів відповідно.

велосипеди, австрія, герцог

І навпаки, я виміряв кут нахилу сидіння на 75.8 градусів, що досить круто для гоночного велосипеда XC.

Технічні характеристики KTM Scarp Master

Легка вилка Fox 32 SC Factory сидить в передній частині велосипеда. Рассел Бертон / Immediate Media

KTM пакує багато обладнання на свою карбонову раму, і це є хорошим співвідношенням ціни та якості.

Особливістю буде заводська підвіска Fox, включаючи легку вилку 32 Step-Cast з ходом 100 мм. Ця вилка має вужче шасі, ніж звичайна вилка 32, що дозволяє заощадити вагу. Він працює в парі з амортизатором Float DPS, обидва з яких мають важіль дистанційного блокування на кермі, який контролює обидва одночасно. Компактна форма та зручність у використанні під час інтенсивної їзди.

Назва Step-Cast походить від вирізу в основі нижньої частини, що звужує платформу шасі. Рассел Бертон / Immediate Media

Трансмісія XT від Shimano демонструє стабільну роботу, і вона включає в себе гальма тут.

Велосипед котиться на колесах Mavic Crossmax CL, які потребують спеціальних спиць, якщо ви зламаєте одну з них. Вони загорнуті в комбінацію Schwalbe Racing Ray та Racing Ralph у найшвидшій конструкції SuperRace, включаючи легку прозору боковину.

Оздоблювальний комплект повністю від KTM, за винятком сідла Selle San Marco. Це пристойний на вигляд комплект, але шини, при 720 мм, завузькі.

велосипеди, австрія, герцог

Це нове оздоблення від Schwalbe – прозорий, а не чорний фінішний склад на боковинах, доступний лише на шинах, орієнтованих на XC. Рассел Бертон / Immediate Media

Усе це разом складає 11 років.Вага 01 кг (великий), майже на кілограм легший за конкурентів.

Вступ до перегонів та нових моделей

Егон Дорнауер виграв Шестиденні перегони 1956 року на мотоциклі KTM.

Офіційний дебют KTM у перегонах відбувся у 1954 році, коли компанія здобула свій перший титул у національному чемпіонаті Австрії в класі 125 куб.см того року. Вони взяли участь у Міжнародних шестиденних перегонах 1956 року, найстаріших у світі позашляхових мотоперегонах, санкціонованих Міжнародною мотоциклетною федерацією (FIM), і завоювали золоту медаль, а Егон Дорнауер приїхав до перемоги на мотоциклі KTM. Свій перший спеціалізований спортивний мотоцикл KTM створив у 1957 році, Trophy 125cc. Назва, без сумніву, була пов’язана з їхньою перемогою в національному чемпіонаті Австрії в класі 125сс лише 3 роки тому. KTM випустила свій перший мопед – Mecky в 1957 році, Ponny I в 1960 році та Ponny II в 1962 році, а також нову модель Comet в 1963 році. Mecky і Ponny I і II стали надійним міським транспортом, в той час як Comet став новим фаворитом для гонщиків на бездоріжжі. KTM виграв свій перший чемпіонат FIM Motocross GP в 1974 році, коли російський мотогонщик Геннадій Мойсеєв виграв клас 250 куб.см на KTM 250. Ця перемога стала першою з більш ніж 260 світових чемпіонатів, які KTM здобув протягом наступних 40 років.

Зростання компанії… і подальше падіння

1971 KTM Comet 500.

До 1971 року штат компанії KTM збільшився до 400 співробітників і пропонував 42 різні моделі в своєму асортименті. KTM також виробляла мотоцикли для гоночної індустрії, призначені лише для перегонів. У 1970-х і в 1980-х роках KTM почала виробляти радіатори для кількох європейських автовиробників. Один лише бізнес з виробництва радіаторів забезпечував більшу частину доходу KTM протягом 80-х років. У 1978 році KTM заснувала свою американську дочірню компанію KTM North America, розташовану в місті Лорейн, штат Огайо. Вдома в Австрії Австрії, У 1980 році KTM було перейменовано на KTM Motor-Fahrzeugbau KG, а в 1981 році компанія зросла до 700 співробітників. У 1981 році дохід становив 750 мільйонів, і 76% з них припадало на міжнародний бізнес.

У той час як бізнес був хорошим для колишньої маленької автомайстерні з Австрія, Японські виробники, такі як Honda, Yamaha, Suzuki та Kawasaki, вийшли на міжнародний ринок мотоциклів і поширювалися як лісова пожежа у 1980-х роках. Азійське вторгнення не зайняло багато часу, щоб повалити колишніх 2-колісних гігантів і стати новою домінуючою силою у виробництві та продажах мотоциклів. Майже нічний успіх японських мотоциклетних брендів задушив продажі скутерів та мопедів KTM, що призвело до перерви у виробництві у 1988 році. Зі смертю тодішнього генерального директора Еріха Трункенпольца (сина Ганса Трункенпольца, який помер у 1962 році) та поглинанням 51% акцій австрійським політиком Йозефом Таусом у 1989 році, майбутнє KTM опинилося під загрозою. Таус намагався повернути KTM до прибутковості, і до 1991 року контроль над KTM був розділений між численними банками-кредиторами.

Нове дихання

Спортивний мотоцикл 1994 року Duke відкрив нову еру продуктивності для KTM.

У 1992 році асортимент продукції, який KTM розвивав протягом 70-х та 80-х років, було розділено на чотири окремі підрозділи: велосипеди тепер виробляла компанія KTM Fahrrad GmbH, автомобільні радіатори – KTM Kühler GmbH, виробництво інструментів – KTM Werkzeugbau GmbH, а підрозділ мотоциклів, що був основою перших успіхів KTM, тепер називався KTM Sportmotorcycle Gmbh.

KTM Sportmotorcycle GmbH почала повільно, але ефективно збільшувати виробництво і оборот в наступні роки. Під новим власником KTM Motorradholding GmbH (спільне підприємство Cross Holding та інших інвесторів), KTM Sportmotorcycle зміцнився і зміг поглинути підрозділ інструментального виробництва KTM Werkzeugbau GmbH. KTM Sportmotorcycle інвестував більше коштів у виробництво та нові дослідницькі потужності, що призвело до випуску нових інновацій та більшої кількості продукції. Компанія знову повернулася до мотоспорту і виступила як спонсором, так і учасником багатьох офіційно санкціонованих мотоперегонів. Supermoto та Adventure з рідинним охолодженням Duke спортивний мотоцикл був представлений у 1994 році, який став найпопулярнішою стандартною моделлю компанії. У 1996 році KTM дебютувала з фірмовим помаранчевим кольором лівреї, а в 1997 році – з високопродуктивними чотирициліндровими моделями Supermoto та Adventure з рідинним охолодженням мотоцикли вперше з’явилися.

У 1995 році KTM придбала шведську компанію Husaberg AB, а в 2013 році – ще одного шведського конкурента, Husqvarna. До 2015 року KTM стала найбільшим європейським виробником мотоциклів. Дохід за той рік склав 1 мільярд євро (450 128 149 000 доларів США), і KTM змогла об’єднати три з чотирьох підрозділів, які були створені після поділу в 1992 році.

Гоночна сила

KTM на ралі Дакар 2019.

Наразі KTM має 96 титулів чемпіона світу в класах MXGP, MX1 та MX2, починаючи з 1974 року, та 114 титулів чемпіона світу в класах E1, E2, E3 та Super Enduro, починаючи з 1990 року. Компанія завоювала 260 титулів чемпіона світу і має 3 поспіль чемпіонські титули в AMA Supercross між 2015 і 2017 роками. KTM дебютувала на ралі Дакар у 1994 році і зайняла місця з 2 по 12 у 1998 році. У період з 2001 по 2018 рік жоден інший виробник не домінував у найсмертоносніших ралійних перегонах світу так, як KTM. Серед інших ралійних змагань по пересіченій місцевості, в яких бере участь KTM, – ралі Атлас і ралі Марокко. KTM має 37 світових титулів у ралі-рейдах по пересіченій місцевості та є 15-разовим переможцем чемпіонату світу FIM з ралі-рейдів по пересіченій місцевості.

Пара KTM R16 у лівреї Red Bull Racing та лівреї KTM зі знаменитим помаранчевим кольором KTM.

Успіх прийшов до KTM як на асфальті, так і на бездоріжжі. У 2003 році KTM почала брати участь у шосейно-кільцевих перегонах, зокрема у класах 125 куб.см та 250 куб.см. KTM виграла чемпіонат конструкторів Гран-прі 2005 року та титул виробника в класі Moto3 у 2012 році, а потім титули виробника у 2014 та 2016 роках, а також титул чемпіона світу в класі Moto3 того ж року. KTM також бере участь у класах MotoGP та Moto2, а з 2009 по 2011 рік була активним учасником Міжнародного чемпіонату Німеччини з супербайку.

Гоночні автомобілі KTM X-Bow 2019 року.

У 2008 році KTM увійшов у світ гіперкарів з моделлю X-Bow. X-Bow – це середньо-/задньомоторний, задньопривідний ультралегкий спортивний автомобіль, призначений для вуличного та гоночного використання (за винятком Північної Америки, де його можна придбати лише як гоночний автомобіль для треку). Конструкція з вуглецевого волокна дозволяє X-Bow важити трохи більше 1 700 фунтів., частка спорядженої маси звичайного легкового автомобіля. Поточна ітерація використовує турбований двигун Audi з турбонаддувом 2.5-літровий двигун, який видає від 295 до 346 кінських сил (в залежності від налаштування) і передає їх на задні колеса через стандартну 6-ступінчасту механічну коробку передач або високопродуктивну 6-ступінчасту секвентальну механічну коробку передач з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням, яка буде доступна в майбутньому. Максимальна швидкість – 150 миль/год, а розгін від 0 до 100 км/год в середньому становить 3.3 секунди. На професійних гоночних трасах X-Bow виграв суперспортивний клас британського чемпіонату GT 2009 року, клас GT4 в сезоні 2011 року та чемпіонат GTS 2016 року в серії GT World Challenge, санкціонованій USAC.

Фактори, що впливають на місце виробництва мотоциклів KTM

Згідно з аналізом PESTEL, KTM ретельно обирала місця для виробництва, виходячи з наступних факторів.

Торговельні тарифи

Торговельні тарифи, основний елемент продажу в країни за межами Європейського Союзу, мають величезний вплив на мотоциклетний сектор, зокрема на KTM.

мотоцикли, австрія, герцог

Більша частина ринку KTM знаходиться в Північній Америці та Азії. Тому будь-які зміни в торговельних угодах або тарифах між країнами можуть мати негативний вплив на показники продажів.

Податкове законодавство також суттєво впливає на те, як KTM обирає місце розташування виробництва, оскільки деякі країни мають вищі рівні податків, що може поставити їхній бізнес у невигідне становище при спробі продати свою продукцію, оскільки вони можуть заробити менше грошей.

Політична стабільність

Політична стабільність має великий вплив на всі сфери бізнесу, оскільки для ведення легальної торгівлі важливо, щоб країна була стабільною; політично нестабільна країна небезпечна практично для всього світового бізнесу, а не тільки для мотоциклетної індустрії.

Наприклад, постійні заворушення або ворожі поглинання можуть призвести до нестабільної адміністрації, що негативно вплине на регулярні бізнес-операції KTM. З цієї причини KTM стратегічно розміщує свої заводи в регіонах зі стабільними та мирними урядами.

Технологічні фактори

Виробничі потужності KTM повинні розташовуватися в місцях, де технологія більш ніж здатна виробляти мотоцикли KTM, які перевищують високі стандарти компанії.

Нові технології та наукові досягнення є одними з технологічних факторів, які дають KTM найкращі шанси виробляти та продавати свою продукцію.

Як результат, KTM обирає виробничі майданчики з невеликою кількістю політичних обмежень, але також сприятливі з точки зору технологічних факторів, щоб забезпечити стабільне постачання мотоциклів найвищої якості для клієнтів по всьому світу.

Переваги виробництва мотоциклів KTM в Україні Австрія

Європа є одним з найбільших виробників автомобілів у світі. Не дивно, що багато великих автовиробників, таких як Volkswagen, Audi, BMW, Porsche та багато інших, базуються в Європі. Звісно, те саме стосується і мотоциклів.

KTM – це австрійський бренд, який виготовляється з найкращою європейською майстерністю, доступною для кожного покупця в усьому світі.

Ось деякі переваги виробництва мотоциклів KTM в Австрія:

  • Найвищий контроль якості
  • Висока продуктивність
  • Технологічний прогрес
  • Відмінна інженерія
  • Високий рівень естетики
  • Матеріали та деталі, виготовлені з використанням новітніх технологій

Мотоцикли KTM в порівнянні з іншими мотоциклами. Інші марки

Якщо ви шанувальник мотоциклів, ви, мабуть, чули про численні провідні та відомі мотоциклетні бренди, окрім KTM.

Однак, що відрізняє KTM від інших брендів, так це те, що, за словами Wired, KTM виробляє мотоцикли, готові до перегонів, незалежно від того, чи плануєте ви використовувати його як щоденний водій або просто для звичайної їзди по вулицях.

  • Готові до перегонів: На відміну від інших брендів, KTM пропонує ексклюзивні характеристики гоночного мотоцикла в кожній моделі, що дозволяє вам скористатися перевагами та відчути себе на гоночному мотоциклі KTM на дорогах загального користування.
  • Якість їзди: KTM може похвалитися гостротою та динамічністю їзди, дивовижним співвідношенням потужності до ваги, з яким іншим брендам важко конкурувати, а також покращеним природним зв’язком підвіски, гальм та шасі для ідеальної їзди на мотоциклі.
  • Надійність: Мотоцикли KTM також мають вищий показник надійності, ніж мотоцикли інших брендів. Нарешті, мотоцикли KTM є більш доступними за ціною, ніж мотоцикли інших брендів, враховуючи високу якість та найсучасніші функції KTM.

Висновок

Ми сподіваємося, що ця стаття дала вам краще розуміння суворого виробничого процесу KTM, спрямованого на створення мотоциклів найвищої якості, і більш чітке уявлення про те, де виробляються мотоцикли KTM.

Залежно від ваших потреб і призначення, KTM пропонує безліч моделей: від трекових перегонів до вуличних перегонів і їзди на мотоциклах по бездоріжжю, KTM пропонує вам свої найкращі моделі.

Якщо вам потрібна додаткова інформація про KTM, будь ласка, зв’яжіться з нами сьогодні; ми будемо раді допомогти вам з вашими запитаннями.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top