Cfmoto road bikes. CFMoto 300NK / $4,699 MSRP

CFMOTO 700CL-X Sport

Розширюючи лінійку вуличних велосипедів, CFMOTO випустив 700CL-X Sport, сучасний погляд на кафе-рейсер, який дасть фору всім іншим сучасним ретро-байкам.

CFMOTO є відносно новим виробником мотоциклів, але є найбільшим виробником квадроциклів в Європі. Вони поставили собі за мету переосмислити, що означає “зроблено в Китаї” у світі мотоциклів.

Вони виробляють понад 600 000 транспортних засобів на рік і є найбільшим мотоциклетним брендом у Китаї, тепер вони збираються завоювати світ своїми мотоциклами.

З гоночним родоводом, вже визначеним участю в Isle of Man TT в 2016 році, вони стали першим новим мотоциклетним брендом, який взяв участь у перегонах за 50 років.

Давайте подивимось на цього сучасного гонщика, щоб зрозуміти, чи вартий він своєї солі.

0CL-X Sport Review

Перш за все, ви, можливо, навіть не чули про 700CL-X Sport, але, як ви можете бачити на зображенні вище, він виглядає як Ducati Scrambler, поєднаний з Honda CB650R з піковим двигуном Kawasaki Z650.

cfmoto, дорога, мотоцикли, msrp

Він має характеристики всіх найкращих голих мотоциклів середньої ваги велосипеди з власним поглядом на те, що означає бути сучасним ретро-мотоциклом у 2022 році; він ретельно переплітає стиль голого мотоцикла з класичним ставленням до кафе-рейсера.

Так, це китайський мотоцикл, але, безсумнівно, застарілі уявлення про виробництво та продуктивність азійських мотоциклів вже давно відійшли в минуле велосипеди слід покласти в ліжко, особливо коли мова йде про мотоцикли CFMoto Motorcycles?

Компанія виробляє мотоцикли велосипеди з 1989 року, тож так, вони порівняно новачки на ринку, але з 2013 року вони співпрацюють з KTM, виробляючи деякі з їхніх мотоциклів малої місткості для азіатського ринку, а також деякі мотоцикли Dukes.

Партнерство з KTM призвело до того, що CFMOTO використовує австрійську дизайнерську компанію Kiska для деяких своїх моделей, включаючи 700CL-X Sport.

Kiska також працює з KTM та Husqvarna над деякими з їхніх моделей, тому родовід дизайну у них найкращий, і це видно на прикладі 700CL-X Sport.

Перш ніж ми перейдемо до велосипеди стиль, давайте подивимось на силову установку.

700CL-X Sport Двигун і трансмісія

700CL-X Sport оснащено паралельно-двійним двигуном, запозиченим у Kawasaki ER6. Він має більший діаметр циліндрів, ніж стандартний двигун ER6, що дає йому більший об’єм – 693 куб.см.

Двигун видає точно таку ж потужність, як і Yamaha MT-07, що не може не радувати, враховуючи успіх MT-07 як одного з провідних вуличних мотоциклів.

Серед особливостей нового силового агрегату – впорскування палива Bosch та ковані поршні для підвищення міцності та зменшення ваги.

Якщо модель 700CL-X Heritage була більш лінійною та плавною, то Sport дещо відрізняється від неї завдяки зміненому розташуванню двигуна.

Двигун має дві натури: з одного боку, він дуже спокійний, приємний, простий у використанні, із задоволенням їде без особливого поспіху, але з іншого боку, після 6 000 об/хв він прагне їхати в чіткому діапазоні потужності, і його спортивна природа проявляється в повній мірі.

Слід зазначити, що раптове швидке набирання обертів може дещо відштовхнути початківців.

Під час їзди на спортивному велосипеді, як правило, найкращою є плавна подача потужності, яка є досить постійною та передбачуваною.

Раптовий приріст потужності на Sport трохи нервує, це те, що деяким гонщикам сподобається, але іншим не сподобається, коли вони намагатимуться отримати максимум від мотоцикла.

З огляду на це, на велосипеді весело їздити, за винятком одного моменту, він тягне на будь-якій передачі на будь-яких обертах, що робить його цілком придатним двигуном для більшості повсякденних сценаріїв їзди.

Перемикання передач легке, чітке, впевнене, без ривків та важких ударів при перемиканні на нову передачу.

Ви також отримали з заводу зчеплення з тапочкою, яке є дуже приємним, сучасним доповненням до вже простого в експлуатації зчеплення та коробки передач.

Ходова частина, гальма, підвіска, керованість

Силовий агрегат розміщено на досить стандартній рамі зі сталевих труб, яка більш ніж справляється з поставленими завданнями.

Шасі нової конструкції з розділеною рамою вагою 16 кг.5 кг і маятник з алюмінієвого сплаву на 6.7 кг, тож споряджена вага Sport становить лише 205 кг.

В результаті співвідношення потужності до ваги є високим, а точність керування досить природною.

Розподіл ваги робить Sport надзвичайно добре збалансованим, а геометрія дозволяє йому бути маневреною машиною, яка не боїться поворотів, жорсткість шасі означає, що він також дуже стабільний на швидкості та при нахилах.

Гальма Brembo спереду і ззаду, Styelmas насправді і вірно відповідають формі, вони мають достатню кількість укусів і забезпечують відповідну гальмівну силу пропорційно потужності. Sport також оснащений ABS в стандартній комплектації.

cfmoto, road, bikes, msrp

Підвіска KYB спереду і ззаду ідеально підібрана і досить жорстка для точності, поглинаючи при цьому найгірші нерівності в класі дорога з відносною легкістю.

Задній амортизатор має гарний зворотній зв’язок, добре відчуває дорогу, тому водій повністю контролює ситуацію, впевнений і точний в управлінні та керованості.

Водій знаходиться в досить розслабленому положенні для їзди з легким натяком на спортивну ергономіку.

Підсідельний штир злегка відкинутий назад, коліна зігнуті і можуть спиратися на бак для максимального зчеплення, і, незважаючи на те, що вони закріплені на шипах, вони високі і широкі.

Ця посадка не тільки зручна для різної тривалості поїздок, але й дозволяє трохи рухатися, тому ви можете бути надзвичайно розслабленими або підтягнутись і згорбитись для більш агресивної спортивної динаміки.

Це найкраща вулиця велосипеди які не втомлюють від їзди, і CFMOTO не поступається кращим з них, незалежно від того, чи їдете ви щоранку на роботу крізь затори, чи долаєте гірські перевали.

Двигун і трансмісія

  • Двигун – чотиритактний, двоциліндровий, рядний, з рідинним охолодженням, DOHC
  • Ємність – 693 куб.см
  • Діаметр х хід – 83 х 64 мм
  • Ступінь стиснення – 11.6:1
  • Система охолодження – рідинна
  • Трансмісія – 6-ступінчаста коробка передач, зчеплення тапочок
  • Кінцевий привід – ланцюговий
  • Максимальна потужність – 73 кінські сили при 8 500 об/хв
  • Максимальний крутний момент – 168 Нм при 6 500 об/хв

Шасі та розміри

  • Сталева трубчаста решітчаста рама
  • Маятник з алюмінієвого сплаву
  • Передня підвіска KYB – попередній натяг 41 мм, регульований відбій на стиснення
  • Задня підвіска KYB – Консольна, з регулюванням попереднього натягу та демпфування
  • Передні гальма Brembo – 2 x 300мм диски, супорт Stylema
  • Задні гальма Brembo – одинарний 300-мм супорт Stylema
  • Висота сидіння – 795 мм
  • Висота – 1130 мм
  • Довжина – 2096мм
  • Ширина – 790мм
  • Дорожній просвіт – 160 мм
  • Споряджена маса – 205 кг
  • Колісна база – 1435 мм
  • Паливний бак – 13 л

0CL-X Sport Ціна

700CL-X Sport коштує від 7 099 фунтів стерлінгів у Великобританії та 6 999 фунтів стерлінгів у США.

700CL-X Sport для тих, хто шукає сучасний ретро, для тих, хто цінує класичні гонщики минулих часів, але хоче щось більш сучасне, щоб відповідати своєму стилю життя.

Це голий вуличний велосипед з родзинкою, який підійде тим, хто хоче їздити на роботу, а також тим, хто любить розважитися на вихідних і, можливо, навіть здійснити кілька нічних поїздок.

Це мотоцикл середньої ваги, тому може підійти для початківців як перший великий байк, оскільки потужність не дуже лякає, а вага цілком керована.

CFMoto 700 CL-X Sport / 10 850 MSRP

Неоретро-кафе, 700 CL-X Sport має сучасний вигляд, побудований навколо двійника з рідинним охолодженням; CFMoto стверджує, що він розвиває 75 к.с. при 8500 об/хв та 50 фунт-футів крутного моменту при 7000 об/хв.

Вперше ми побачили CFMoto Коли ми випускали ці мотоцикли в Канаді, вони мали напрочуд пристойну комплектацію, і цей мотоцикл дотримується тієї ж самої схеми. Гальма Brembo – заводська комплектація, включаючи великі 320 мм передні диски. Перевернута вилка від KYB, як і задній амортизатор; передня і задня підвіски регулюються.

Звісно, модель Sport оснащена 17-дюймовими колесами. Паливний бак – 13 літрів; заявлена споряджена маса – 205 кг.

CFMoto 700 CL-X Heritage / 8,999 MSRP

Ця машина дебютувала на світових ринках у 2021 році. Це щось на кшталт ретро, побудований на тому ж 692-кубовому паралельному подвійному двигуні з рідинним охолодженням та зчепленням, що ковзає. Він важить 196 кг у спорядженому стані, з 13.5-літровий паливний бак. Як і у версії Sport, максимальна потужність становить 75 к.с. при 8500 об/хв, а крутний момент – 50 фунт-фут при 7000 об/хв. Висота сидіння 830 мм.

Передня і задня підвіски від KYB, регулюються; спереду 18-дюймові диски, ззаду 17-дюймові, з шинами Pirelli.

Звучить як простий у використанні мотоцикл, з більш ніж достатнім запалом для шосе та веселих розваг на бездоріжжі. Він навіть поставляється з круїз-контролем в стандартній комплектації.

CFMoto 650 НОРВЕЗЬКИХ КРОН / 7 899 MSRP

Говоріть що завгодно про привабливість пригод мотоциклів, круїзерів і спортбайків – доступні за ціною “голі” байки все ще складають основу модельного ряду більшості виробників. У цьому випадку CFMoto 650 NK виглядає дуже схожим на машини, які CFMoto привезла до Канади приблизно в 2014 році, на основі паралельного подвійного двигуна Kawasaki. Це той самий силовий агрегат? Якщо так, то з тих пір він, мабуть, трохи оновився.

Наразі CFMoto заявляє, що цей паралельний двійник розвиває 61 к.с. при 8 750 об/хв, з 41 фунт-фут крутного моменту при 7 000 об/хв, що досить багато для такого “голого” мотоцикла, як цей. Гальма – іспанського виробника J Juan, підвіска – KYB; регулюється лише задній амортизатор (відбій і попередній натяг), а передні вилки встановлюються на заводі як “встановив і забув”.

Як і слід було очікувати, 17-дюймові колеса є стандартними (з шинами Pirelli). Паливний бак – 17 літрів, споряджена маса – 206 кг.

CFMoto 650 Adventure / 7 899 MSRP

Настав день китайського пригодницького туриста. Ми, звичайно, їздили на китайських дуал-спортах в CMG, але всі вони були малокубатурними машинами. Це повнорозмірний мотоцикл (слід визнати, що 650 тьмяніє в порівнянні з найбільшими ADV на ринку, але він набагато більший за 200!).

Цей пригодницький турист дійсно вписується в нову категорію “пригодницьких видів спорту”, яка швидко завойовує популярність. Він має 17-дюймові колеса спереду і ззаду, тому він не призначений для справжнього бездоріжжя-дорожній дія. Легка гравійна дорога може бути нормальною, але не плануйте їздити по одноколійці.

Підвіска спереду не регулюється, а ззаду регулюється попереднє навантаження/відбій. Гальма, як і у моделі NK naked bike, – J Juan. Насправді, багато в чому це просто доросла версія 650 NK: ті ж самі 61 к.с. при 8 750 об/хв і 41 фунт-фут крутного моменту при 7 000 об/хв. Ви отримуєте надзвичайно великий 18-літровий паливний бак і можливість легко додати багаж. На жаль, споряджена маса зростає до 218 кг в результаті цієї додаткової можливості.

Запчастини та обслуговування

Що стосується запчастин та обслуговування, CFMoto пишається місцевою збіркою та складом запасних частин. Ви також маєте досить доступний ланцюжок постачання запчастин з головного заводу CFMoto, який знаходиться за океаном, на Філіппінах. До того ж, у комплекті з мотоциклом йшов сервісний план на рік, а також досить широка річна гарантія. Якщо ви все ж таки пошкодите велосипед, деталі доступні і їх можна легко придбати у виробника за цілком доступними цінами.

За останні десять місяців володіння та щоденної їзди ми не зіткнулися з жодними серйозними проблемами, пов’язаними з CFMoto 650NK. Ми використовуємо велосипед три-чотири рази на тиждень, і він продовжує зарекомендувати себе як надійний компаньйон незалежно від того, куди ми його беремо. Ми їздили на ньому в дощ, влітку і навіть по бездоріжжю, і він витримував все, що ми на нього кидали, як чемпіон. Десять місяців і 5 000 кілометрів пробігу, фарба залишилася блискучою, пластик не пошкоджений, а головне – мотоцикл продовжує працювати, як новий.

Загалом, CFMoto 650NK є сильним конкурентом у класі 650-кубових мотоциклів. Проїхавшись на кількох інших мотоциклах від відомих виробників, ми можемо з упевненістю сказати, що CFMoto 650NK однозначно займає гідне місце в сегменті. Стильний, вражаючий дизайн від Kiska та преміум-компоненти від провідних світових виробників, CFMoto робить квантовий стрибок, що стосується китайських мотоциклів. У поєднанні з першокласним обслуговуванням клієнтів від Motostrada, це робить володіння CFMoto безпроблемним.

Найновіші функції

Які переваги та недоліки зміни розміру задньої зірочки?? / Основна стаття

Зміна розміру зірочки популярна серед досвідчених гонщиків, які прагнуть отримати максимальну віддачу від свого велосипеда. Давайте подивимось на плюси та мінуси цього.

4 речі, які ви можете зробити, коли не можете їздити на велосипеді через погану погоду / Оглядова стаття

Ось короткий перелік заходів, якими можна зайнятися, якщо ви не можете їздити на мотоциклі через погану погоду.

Suzuki GSX-8S проти Yamaha MT-07. З голови в голову / Популярна стаття

Давайте ближче познайомимося з Suzuki GSX-8S і подивимося, чи є у нього все необхідне, щоб відібрати трон у поважного Yamaha MT-07.

Запитайте ціну або надішліть запит нашим офіційним партнерам та отримайте швидку відповідь на вашу поштову скриньку MotoDeal. Виберіть правильний мотоцикл за правильною ціною.

cfmoto, дорожні, велосипеди, msrp

2018 CFMoto 650MT – позашляховик

Коли справа доходить до пригодницької складової пригодницько-туристичного сегменту ринку цього велосипеда, я був трохи не впевнений, чого очікувати. Шини безперечно чисті дорога гума та довгий хід підвіски 140/145 мм спереду/ззаду, але для більш спокійних пригод 650MT, безумовно, підійде і в стандартній комплектації.

Протиударні дуги, звичайно ж, є невеликою перевагою, і я “відчув потребу” випробувати їх на міцність під час розвороту з дороги дорога. З іншого боку, вони забезпечують чудовий захист і роблять мотоцикл надзвичайно простим у користуванні. Якщо у вас встановлені підніжки, вони, ймовірно, візьмуть на себе частину удару, однак.

650MT впорається з більшістю ситуацій і дуже впевнено почувається на пожежних стежках та розбитих дорогах

Я протестував велосипед на кількох ділянках пожежної стежки, з хвилястими та пухкими скелястими ділянками, а також спускався по деяких грубих змішаних ділянках з покриттям та без нього, і моєю головною критикою було те, що задня частина перевантажувалася на дійсно розбитих ділянках.

Я також маю повторити минулорічне спостереження Поммі, що легкосплавні диски будуть обмежувальним фактором для тих, хто думає спробувати щось надто екстремальне дорога, але велосипед вражає мене як універсальний, і за цю ціну додатковий комплект дисків не розорить банк, в той час як придбання цих та деяких інших більш підходящих спортивних шин, ймовірно, буде вашим найкращим вибором, якщо ви ставите перед собою таку мету.

2018 CFMoto 650 МТ – висновок

Інші моменти, про які варто згадати, – це панель приладів, яка включає в себе індикатор передачі, і раніше згадана кнопка перемикання режимів, яка, здавалося б, не призвела до якихось вражаючих змін у продуктивності, але може бути більш помітною під час довгих подорожей на милі. Перемикачі також базові, але функціонують добре, а екран легко регулюється, але не на ходу, для цього потрібно відпускати кожну сторону окремо.

2018 CFMoto 650MT на Дорога Кафе “Воїни

Якість збірки хороша, а обмежене регулювання передньої та задньої частини вітається на такій недорогій машині, в той час як ABS є стандартною, як і слід було очікувати в наші дні. Як вже згадувалося, мотоцикл досить сильно нагрівався в середині 90-х на шосе і під час їзди по відкритій дорозі, хоча вентилятор знижував температуру під час руху, і ця спека іноді відчувалася навіть на швидкості.

Загалом, справжня сила CFMoto 650MT полягає в тому, що це простий і веселий мотоцикл для їзди. Тут дуже мало наворотів, але в цьому і суть. Легко дивитися на цих відносно нових учасників ринку і навіть не розглядати їх, але таким ставленням ви тільки робите собі ведмежу послугу. Можливо, це не той велосипед, який ви в кінцевому підсумку купите, але на нього, безумовно, варто поглянути.

650MT вразив нас з першого погляду дорога, Єдине, що мене не влаштовує, це робота коробки передач та система охолодження.

2018 CFMoto 650MT Друга думка – Джефф

Я спостерігав за розвитком CFMoto протягом багатьох років, і кожного разу, коли я їду на одному з них, я відчуваю покращення в дизайні та збірці. Цей 650MT – найкращий з усіх, що я коли-небудь пробував. Я користувався мотоциклом тиждень і можу з упевненістю сказати, що хотів би мати такий і з задоволенням їздив би на ньому щодня. Що б я змінив?? Я б зняв захисні дуги, якби не збирався в тур по країні Оз, встановив би більший радіатор із захистом, а також кофр, сліп-он, вищу кінцеву передачу та пригодницькі шини. Я вважаю, що це зробило б мотоцикл ще кращим, і він став би ще кращим.

Я проїхав чимало сотень миль по шосе на 650MT. Велосипед обертається на високих обертах на швидкісних трасах, і тому він нагрівається до 90ºC у дні, коли температура навколишнього середовища перевищувала 26ºC. Гаряче повітря, що дме на мої ноги, коли я носив велосипедні джинси, також стало незручним, тому я думаю, що більший радіатор може допомогти в цій ситуації, разом з вищою передачею. Коли швидкість падала, скажімо, до 100 км/год і нижче 5000 об/хв, температура двигуна знижувалася до більш прийнятної середини 70ºC, і тоді спека ставала меншою проблемою для ніг.

Окрім спеки, 650MT – зручний і комфортний велосипед, на якому я можу їздити цілими днями. Шляхом проб і помилок я врешті-решт знайшов висоту екрану, яка зупиняла вітрові потоки і забезпечувала хороший захист. Вібрації майже не відчуваються, а сидіння широке і плюшеве. Поза під час їзди є командною, а ергономіка відчувається природною для мене, зі зростом 185 см.

Я відчув, що 650MT надто важкий, що може бути проблемою для деяких мотоциклістів-початківців, однак під час руху вага, звичайно, не помітна, і на низьких швидкостях я міг легко поставити обидві ноги рівно на землю. Мені дуже сподобалось ганяти на MT по віражах, і я був вражений шинами, особливо на мокрій дорозі, що стало для мене несподіванкою. Дія вилки на MT відчувається трохи гострою на високій швидкості / різкому стисненні, але позитивною стороною є достатня підтримка при різкому гальмуванні та при штовханні велосипеда через пагорби.

Задня частина також тверда і добре підтримується, але має деякі обмеження в контролі відскоку, коли їдеш на межі або близько до межі велосипеда. Гальма ніколи не зникали, і хоча є надмірний хід важеля, я звик до них і не хотів більшого.

З точки зору двигуна, ця двійка завжди була чудовим агрегатом з широким діапазоном крутного моменту. Ця версія відчуває це ще більше і має чудовий імпульс, коли рушає з місця, а ввімкнення верхньої передачі з низьких обертів не викликає жодних проблем. У верхній частині немає про що писати, але середина і низ – чудові.

Передаточні числа коробки передач добре підходять для велосипеда (остання передача, як уже згадувалося, могла б бути вищою), але перемикання передач не на висоті. Зчеплення спрацьовує плавно, хоча і трохи важкувато, але в цілому, з приємною заправкою паливом, силова установка вражає. Загалом, я вважаю, що 650MT – це найкращий мотоцикл, який робить все це, а ціна занадто хороша, щоб бути правдою. Я пропоную вам принаймні спробувати, перш ніж судити про бренд, ви можете бути здивовані. Цей мотоцикл належав австралійській гоночній легенді Грему Моррісу, дилеру CF Moto (Graeme Morris Motorcycles), який був настільки вражений, що купив його для себе. – Джефф.

2018 CFMoto 650MT Технічні характеристики

Ціна: 7990 Ride-Away Гарантія: Два роки / необмежений кілометраж Кольори: Матовий сірий або синій

Заявлена потужність: 41.5кВт [55.6 к.с.]@9500об/хв (LAMS обмежений) Заявлений крутний момент: 62Нм [45.72 фунтів] @ 7,000 об/хв Суха вага: 213 кг Паливний бак: 18 л

Двигун: Рідинне охолодження, DOHC, восьмиклапанний, паралельно-двійний чотиритактний, колінчастий вал на 180 градусів, 649.3 куб.см, впорскування палива Bosch, подвійні 38-міліметрові дросельні заслінки

Коробка передач: Шестишвидкісна Зчеплення: багатодискове мокре Кінцева передача: Герметичний ланцюг Шасі: Трубчаста сталева алмазна рама, що використовує двигун як повністю напружений елемент, екструдований сталевий маятник з трубчастою сталевою арматурою

Підвіска: Вилка USD, регульована, хід 140 мм, консольний моноамортизатор, регульований попередній натяг, хід 145 мм

Гальма: Continental ABS, подвійні 300-міліметрові сталеві ротори, двопоршневі супорти, 240-міліметровий задній ротор, однопоршневий супорт

Колеса Шини: 120/70ZR17, 3.5 x 17 MT сплав (f) та 160/60ZR17, 4.5 x 17 MT сплав (r)

РОЗМІРИ: Колісна база: 1415 мм Висота сидіння: 840 мм Довжина: 2150 мм Ширина: 835 мм Висота: 1332 мм

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top