Відмінності велосипедних шоломів. Найкращий шолом для гірських велосипедів

Є дві основні відмінності

Відмінності в обсязі захисту потилиці

Основна відмінність шоломів для шосейних велосипедів від MTB полягає в діапазоні захисту потилиці.

У велосипедах основна роль шоломів – захистити голову в разі падіння. На відміну від шосейних велосипедів, які часто падають набік, шоломи для MTB, які іноді падають під час вертикального обертання, наприклад, відскакуючи від нерівностей або стрибків, є більш поширеними, охоплюючи ширшу область від верхньої частини голови до шиї. Залежно від типу їзди, деякі моделі схожі на шоломи, що закривають все від вух до підборіддя.

Хоча ширша зона покриття означає більшу вагу та гіршу вентиляцію, важливіше зменшити ризик для голови під час їзди на MTB по пересіченій місцевості, яка є більш вимогливою, ніж асфальтована дорога.

З козирком або без нього

MTB шоломи часто оснащені козирками для захисту від сонця, оскільки більш серйозні MTB-шники, як правило, люблять їздити в горах.

відмінності, велосипед, шоломи, найкращі

З іншого боку, шосейний велосипед пропонує мало можливостей для польоту таких сторонніх предметів, а з точки зору зручності зняття і аеродинаміки, від сонця часто захищають окуляри, і лише деякі шоломи поставляються з козирками.

Хоча використання козирка на шосейному велосипеді є цілком прийнятним, шосейних шоломів в асортименті не так багато, частково через те, що шосейні шоломи часто розробляються для полегшення ваги.

Вибір між шоломами для шосейного велосипеда та MTB

Шоломи для шосейних велосипедів “найкраще підходять для їзди по місту та тротуарах”

Шоломи для шосейних велосипедів найкраще підходять для їзди по місту та бруківці, оскільки вони мають базові характеристики велосипедного шолома.

Звичайно, якщо ви їдете на шосейному велосипеді по гравію або легким трасам, наприклад, на гравійному шосейному велосипеді, призначеному для їзди по нерівній дорозі, вам слід вибрати шолом, який більше підходить для MTB, ніж для шосейного велосипеда.

Також, якщо ви берете участь у шосейних перегонах, обирайте шолом для шосейних велосипедів, який відповідає критеріям вибору шоломів для кожної гонки.

Для MTB вирішуйте відповідно до програми.

На відміну від дорожнього велосипеда, вибір шолома важливий для MTB.

Для їзди по місту, гравію та легкого трейлового катання підійде шолом, який забезпечує адекватний захист голови, як і на шосейному велосипеді, але для спуску з гори та інших видів їзди з підвищеним ризиком падіння, швидше за все, негайно призведе до серйозних травм. Тому слід вибирати шолом для MTB, який може захистити широку область голови.

Для їзди на МТБ з високим рівнем ризику ретельно перевіряйте не тільки форму шолома, але і його шар захисту голови, такий як MIPS.

У цьому сенсі варто пам’ятати, що вам слід вибрати шолом для MTB, якщо ви збираєтеся робити більш ризиковані поїздки.

Поділіться цією статтею

Короткий огляд переваг і недоліків задніх датчиків для шосейних велосипедів та основних продуктів Задні датчики для шосейних велосипедів є важливими аксесуарами, які підвищують безпеку під час їзди на велосипеді. Нижче наведено короткий огляд їхніх переваг та недоліків, а також порівняння технічних характеристик основних продуктів.

Переваги та недоліки використання вимірювача потужності Вимірювачі потужності використовуються користувачами, які серйозно займаються їздою на шосейних велосипедах та MTB. У цьому розділі узагальнено переваги та недоліки використання вимірювача потужності, а також про те, чи потрібен вимірювач потужності для початківців.

відмінності, велосипед, шоломи, найкращі

Короткий огляд вимірників потужності Shimano У цьому розділі узагальнено особливості вимірників потужності Shimano, відмінності між моделями, продуктивність відмінності між моделями та як їх вибрати.

Короткий огляд вимірювачів потужності 4iiiii Нижче наведено короткий огляд вимірювачів потужності 4iiiii відмінності між вимірювачами потужності 4iiiii.

Короткий огляд вимірювачів потужності SPEEDPLAY У цьому розділі коротко описані моделі вимірювачів потужності SPEEDPLAY, їх характеристики та способи вибору.

Всебічне порівняння вимірювачів потужності GARMIN Всебічне та ретельне порівняння вимірювачів потужності GARMIN! Відмінності між моделями, продуктивність та багато іншого.

Повсякденне взуття на шнурівці, яке можна носити так само невимушено, як кросівки Для тих, хто хоче використовувати взуття на шнурівці щодня для поїздок на роботу чи навчання, огляду визначних пам’яток, шопінгу і т.д., ми склали список обов’язкового взуття, яке можна носити як кросівки.

Види рукавичок для шосейного велосипеда і як їх вибрати Коли ви починаєте серйозно їздити на шосейному велосипеді, вам знадобляться рукавички. На диво, існує багато типів рукавичок на вибір, тому про них не варто турбуватися. У цьому випуску ми розповімо про типи рукавичок для шосейних велосипедів та як їх вибирати.

Що краще для велосипедних ліхтарів, акумуляторні чи на батарейках? Існує багато різних типів велосипедних ліхтарів, і напрочуд складно знайти той, що підходить саме вам. У цьому випуску ми підсумовуємо, який тип джерела живлення велосипедного ліхтаря, акумуляторний або на батарейках, краще, переваги кожного з них, як вибрати для кожної ситуації, і як користуватися кожним з них.

Типи та види велосипедних рукавичок відмінності Датчики для велокомп’ютерів, переваги та недоліки Зовнішні датчики використовуються для передачі на велокомп’ютер таких даних, як швидкість, каденс і пульс. У цьому розділі узагальнено типи та відмінності види датчиків для велокомп’ютера та переваги і недоліки кожного з них.

Поглиблене порівняння велосипедних комп’ютерів XOSS! Повне резюме Це ретельне порівняння всіх моделей велокомп’ютерів від XOSS, нового виробника з Гонконгу, який користується популярністю завдяки своїй переважній ціновій політиці.

Переваги та недоліки сідла анагакі Дірчасті сідла зменшують натирання промежини та біль у сідницях на шосейних велосипедах. Ми підсумовуємо його переваги та недоліки.

Чи потрібні для шосейних велосипедів педалі/взуття зі зв’язкою? Немає плоских педалей? Зв’язування педалей широко використовується серед користувачів шосейних велосипедів. У цьому розділі коротко описано відмінності між педалями/взуттям з кріпленням та плоскими педалями, а також чому обирають педалі з кріпленням.

Як з’єднати ANT-телефон з ANT-датчиком У цьому розділі коротко описано, як з’єднати ANT-телефон з ANT-датчиком. Як реагувати, якщо не вдається створити пару або отримати дані.

Яка марка dhb для спортивного та велосипедного взуття? Що це за бренд спортивного та велосипедного одягу dhb, і які характеристики одягу та асортименту dhb?

Чим відрізняються нагрудні та наручні датчики пульсу? Існує два типи датчиків пульсу, які використовуються для тренувань на шосейному велосипеді: нагрудні та наручні. Нижче наведено короткий виклад відмінності між двома типами, їхні переваги та недоліки.

Як запобігти розриву промежини у жінок на шосейних велосипедах Однією з головних проблем жінок, які їздять на шосейних велосипедах, є виразки промежини. Жіночі делікатні зони є чутливими і можуть спричиняти більше болю та дискомфорту, ніж чоловічі. У цій статті ми склали список способів профілактики промежинних болячок у жінок.

Як перетворити iPhone на високопродуктивний велокомп’ютер для шосейного велосипеда Велокомп’ютери використовуються для збору детальних даних, таких як швидкість і частота серцебиття на шосейних велосипедах, але насправді ви можете перетворити свій iPhone на високопродуктивний велокомп’ютер за допомогою лише кількох додаткових елементів.

Що таке датчик Bluetooth Ant, який перетворює ваш телефон на велокомп’ютер?? Це короткий опис датчиків Bluetooth Ant, які можуть перетворити ваш телефон на велокомп’ютер або додати датчики до вашого велокомп’ютера. Як знайти датчик, сумісні додатки та на що звернути увагу при виборі.

Чому ANT – найкращий спосіб підключення велокомп’ютера до зовнішнього датчика Датчик надсилає різноманітні дані на велокомп’ютер. Існує багато переваг ANT-датчиків для велосипедів, таких як відсутність пари та можливість одночасного підключення декількох пристроїв.

Все, що потрібно знати про велосипедні шоломи

На перший погляд, велосипедний шолом здається одним з найпростіших елементів велокомп’ютера велосипед обладнання на ринку. До тих пір, поки ви не підете в магазин за шоломом і не зіткнетеся не тільки з безліччю різних стилів, форм і розмірів, але і з різними функціями безпеки. Що насправді важливо в шоломі та що означає MIPS?

Тут ми розбиваємо функції шоломів для вас, щоб наступного разу, коли ви будете купувати шолом, ви знали, на що звертати увагу..

У чому різниця між шосейними, гравійними, приміськими шоломами для гірських велосипедів?

Як і де ви будете використовувати шолом, допоможе вам визначити, який стиль шолома вибрати. Вам не обов’язково потрібен окремий шолом для кожного виду їзди, але важливо знати, чим вони відрізняються, щоб ви могли вибрати найкращий один шолом для будь-якої комбінації велосипедів і поверхонь, на яких ви їздите. Будь-який шолом краще, ніж відсутність шолома!

ДОРОЖНІЙ ГРАВІЙ ВЕЛОСИПЕД ШОЛОМИ: Це найпоширеніші на вигляд шоломи, і саме про них більшість людей думають, коли чують слова “велосипедний шолом”. Для шосейного велосипедиста аеродинаміка, вага та вентиляція є основними факторами, які слід враховувати при виборі шолома. На сільських дорогах мотоцикліст зазвичай їде трохи повільніше і хоче максимізувати вентиляцію, не зосереджуючись на аеродинаміці.

Шоломи для шосе/гравію здебільшого взаємозамінні і мають однакові функції та дизайн. Вони, як правило, менші ззаду і з боків, мають більше вентиляційних отворів і рідко бувають з козирком. Обидва варіанти виграють від кольорів hi-viz, які покращують шанси водіїв побачити вас здалеку. Спеціалізований шолом S-Works Prevail II, показаний на гонщику вище, є хорошим прикладом типового (хоча і висококласного) шосейного шолома.

АЕРОШЛЕМИ: Є аерошоломи, а є аерошоломи. Як в “аеродинаміці”. Перші за формою нагадують дорожні шоломи, але з меншою кількістю вентиляційних отворів і, іноді, з інтегрованим козирком для сонцезахисних окулярів.

Giro Vanquish (вгорі ліворуч) є гарним прикладом цього… тут все ще є вентиляція, але здебільшого це гладка, безперервна поверхня для згладжування потоку повітря над головою. Подумайте про це, як про шолом для дружніх перегонів, коли економія секунд призводить до безкоштовного пива від друзів.

Шоломи, схожі на інопланетян, які ви бачите на трекових гонщиках і тріатлоністах – це шоломи Aero (з великої літери), вони мають звужену задню частину, що дозволяє гонщику бути більш обтічним. Більшість, як, наприклад, Lazer Victor (вгорі праворуч), мають вбудовані окуляри, повністю закривають вуха і не мають або майже не мають вентиляційних отворів. Якщо ви займаєтеся тріатлоном, ці шоломи створені для максимізації аеродинаміки, коли ви заправляєте свої аеробні штанги.

ГІРСЬКИЙ ВЕЛОСИПЕД ШОЛОМИ: Існує кілька стилів шоломів для гірських велосипедів, але всі вони повинні мати більш глибоке покриття та розширений захист для потилиці та козирка. Шоломи для більш агресивної їзди зазвичай мають регульований козирок, а деякі з них додають інтеграцію з окулярами.

Однак, довгі, повільні та/або технічні підйоми можуть призвести до значного нагрівання тіла, тому збалансувати вентиляцію та захист тут трохи складніше – більші вентиляційні отвори полегшують проходження каміння та палиць крізь них. Ось як відрізняються шоломи для MTB, коли ви рухаєтесь вгору по шкалі швидкості та ризику:

Багато кращих гонщиків XC в кінцевому підсумку використовують більш легкий шосейний шолом в день гонки, але для звичайної їзди ми рекомендуємо носити належний гірський шолом велосипед шолом. Kali Alchemy (вгорі ліворуч) – чудовий шолом для XC, тому що він має достатнє покриття, яке опускається далі ззаду, ніж у дорожніх шоломів, а також невеликий фіксований козирок.

відмінності, велосипед, шоломи, найкращі

Troy Lee Designs A2 (вгорі праворуч) призначений для трейлових і маунтинбайкерів, навіть для ендуро-шредерів, яким не потрібен шолом на все обличчя. Зверніть увагу на глибший обхват в задній частині і навіть трохи більше над скронями? А його козирок регулюється, що дозволяє засунути під нього окуляри, не знімаючи їх повністю. Більшість шоломів цієї категорії мають паз або затискач ззаду, який допомагає утримувати ремінець для окулярів на місці.

Що робить шолом безпечним?

У США шоломи повинні мати сертифікат CPSC, який показує, що шолом може забезпечити захист від “катастрофічних травм при надзвичайно сильних ударах”.” В Європі це тестування називається CE.

Хоча це чудова відправна точка, важливо, щоб шолом забезпечував захист і в менш катастрофічних ситуаціях (наприклад, при аварії на низькій швидкості). Багато брендів стверджують, що тестування CPSC вимагає занадто жорсткого шолома, і що м’якіші піни та матеріали насправді були б безпечнішими в переважній більшості реальних аварій, оскільки вони краще поглинають більш поширені низькошвидкісні удари. В останні роки для підвищення безпеки при ударах на низьких швидкостях в шоломах застосовуються технології проти обертання всередині шоломів.

Тестування, яке виходить за рамки стандартів CPSC, відбувається за допомогою рейтингової системи Virginia Tech. У співпраці зі Страховим інститутом безпеки дорожнього руху команда Virginia Tech тестує понад 100 шоломів щороку і присвоює кожному з них рейтинг та оцінку безпеки. Ось список найбезпечніших шоломів 2021 року.

Однак у Virginia Tech також зазначають, що шолом безпечний лише тоді, коли його правильно носять. Вільний шолом не забезпечить такого ж рівня захисту при ударі об ковадло!

Які додаткові функції безпеки використовуються в шоломах?

Основні функції безпеки в дорослих велосипедних шоломах діляться на дві категорії: Захист від ударів та захист від обертальних ударів. Мета обох – звести до мінімуму ударну силу, що досягає вашого мозку, тому що коли мозок рухається всередині черепа, це не дуже добре.

ЗАХИСТ ВІД УДАРУ: Це основна причина створення шоломів. Пінополістирол EPS використовується для поглинання сили удару при аварії. Деякі шоломи мають шари піни різної щільності, щоб краще справлятися з різними швидкостями удару. М’якша піна краще працює при низькошвидкісних ударах, що часто трапляється при велосипедних аваріях. Але сучасні стандарти тестування в основному вимагають, щоб шоломи мали більш тверду піну, навіть незважаючи на те, що ці більш тверді піни важче розчавити і, отже, передають більше зусиль на голову під час аварії.

Деякі компанії-виробники шоломів замінюють частину пінопласту пластиковими трубками (Koroyd, вгорі) або хвилястими структурами (WaveCel, внизу), але ідея та сама – ці структури розбиваються, згинаються і деформуються, щоб поглинати удар. Ці альтернативи, на жаль, мають тенденцію зменшувати потік повітря, оскільки вони зазвичай заповнюють вентильовані канали, а іноді додають більше ваги, ніж EPS, який вони замінюють (сумний тромбон), тому ми ставимося до них неоднозначно.

відмінності, велосипед, шолом, найкращий

Інший аспект захисту від удару – це те, наскільки добре шолом буде триматися разом під час такого удару. Якщо пінопласт розбивається і тріскається при першому ж ударі, це залишає великі проміжки для асфальту, каміння або колод, які можуть пробитися крізь них і вдарити вас прямо в голову.

Блискуча, кольорова полікарбонатна оболонка на зовнішній стороні шолома – це перша лінія захисту від поломки. На кожному хорошому шоломі він виготовлений методом спільного лиття – пінополістирол і корпус відлиті в одне ціле і не можуть роз’єднатися. Це забезпечує екзоскелет, який утримує шолом разом під час удару.

Шоломи вищого класу також покладаються на внутрішні структури. Завдяки більшим вентиляційним отворам для кращого потоку повітря, менше оболонки, яка утримує його разом. Хороші бренди додають внутрішню раму або каркас, який формується всередині EPS, щоб утримувати все разом під час аварії. Ви можете побачити деякі з цих елементів, що виступають на таких шоломах, як Specialized Prevail II Vent (вгорі). Це робить шолом дорожчим, але ви отримуєте легший, більш повітропроникний шолом, який приємніше носити – і при цьому безпечний.

ЗАХИСТ ВІД РОТАЦІЙНИХ УДАРІВ: Іншим популярним словом у сфері безпеки велосипедних шоломів в останні роки є захист від ротаційних ударів. Обертальний удар виникає щоразу, коли ваша голова вдаряється об щось під непрямим кутом (не 90º), що може призвести до повороту або відведення голови в нелінійному напрямку на додаток до сили удару, яку вона щойно зазнала. Це означає, що якщо ви не вдаряєтесь об щось під кутом 90º – що трапляється рідко – то на вашу голову будуть діяти певні обертальні сили, що впливають на вашу голову.

Найпоширенішою технологією захисту від обертання є система захисту від багатовекторного удару (MIPS). Це додатковий шар між шкірою голови і шоломом, встановлений таким чином, що зовнішня оболонка шолома може зісковзнути, нахилитися і повернутися на кілька градусів, перш ніж це обертання досягне вашої голови.

Отже, коли шолом вдаряється об землю під час аварії, він теоретично поглинає більше сил обертання, ніж шолом без MIPS, таким чином зменшуючи ризик струсу мозку. Так само, як є 1-1.5 см пінопласту EPS, який може розчавити, це десь 1-1.5 см (в середньому) додаткового обертання, що забезпечується системою MIPS, перш ніж ваша голова почне рухатися в іншому напрямку.

На щастя, в обох випадках цієї невеликої кількості “подушки” достатньо, щоб різко зменшити силу, яка досягає вашого мозку.

Часті запитання

Скільки повинен коштувати шолом?

Відповідь TL; DR така: Стільки, скільки ви хочете. Хороші шоломи починаються приблизно від 50 і доходять до 300 і більше. Це залежить від того, які навороти ви шукаєте.

Є чудові шоломи з найвищим рейтингом безпеки, такі як Specialized Align II, які коштують лише 50, тоді як інші шоломи можуть легко коштувати в десять разів більше. Більші шоломи також зазвичай дорожчі, тому розраховуйте витратити більше на шолом для спуску з повним обличчям, ніж на шолом з кришкою для приміських поїздок.

Чим легший шолом, тим він дорожчий. Це тому, що для зменшення ваги без шкоди для безпеки потрібно набагато більше інженерних розробок і дорогих матеріалів (наприклад, вуглецевого волокна).

І хоча ми не рекомендуємо купувати шоломи великих розмірів або шоломи інших брендів, важливо нагадати, що будь-який шолом краще, ніж відсутність шолома. Все, що продається в законному магазині, має відповідати тим самим стандартам безпеки. Якщо ваш ціновий діапазон не перевищує 25 доларів, вам все одно варто купити шолом, навіть якщо він не має найновіших і найсучасніших технологій.

Навіщо мені козирок на шоломі?

Багато шоломів для гірських велосипедів мають знімні козирки. Допомагають блокувати гілки та інше сміття під час катання. Для гірських велосипед шоломи, шукайте моделі зі знімними або регульованими козирками, які можуть відірватися під час аварії.

Трохи дороги та гравію шоломи також додають додаткові козирки, щоб захистити окуляри від сонця і не допустити потрапляння дощу на окуляри. Ми любимо NeoVisor від Bontrager за це: Міні-козирок виглядає так, ніби ви носите класичну велосипедну кепку під шапкою, але не перекриває вентиляційні отвори і не збільшує об’єм під шоломом, як це робить кепка. Крім того, ми змогли вписати його в шоломи інших брендів, що робить його чудовим невеликим доповненням до.

У багатьох шоломах для приміських поїздок є або невеликий козирок, вбудований у форму, або невеликий знімний козирок, але вони зазвичай занадто малі, щоб захистити від сонця або дощу.

На що слід звернути увагу, коли справа доходить до підкладки?

Підкладка всередині шолома служить двом цілям, жодна з яких не пов’язана з безпекою. Найголовніше, це забезпечує комфорт і запобігає натиранню між шоломом і головою. Критично важливо, якщо у вас небагато волосся!

Вона також вбирає піт і допомагає запобігти його потраплянню в очі, хоча для важких светрів, можливо, варто додати бафф або пов’язку на голову, щоб поглинути частину рідини. Купуючи шолом, шукайте підкладку з антимікробними властивостями, яка зменшує неприємний запах. Також цінною особливістю є підкладка, яку можна зняти і випрати вручну або в делікатному режимі. Знімна підкладка також дозволяє замінити її, коли вона зношується.

Чому я повинен носити окуляри замість сонцезахисних окулярів?

Здебільшого ви знайдете захисні окуляри на гірських велосипедистах, які катаються на швидкісному спуску або ендуро, але окуляри також чудово підходять для суворих зимових поїздок на роботу та їзди на велосипеді з великою вагою. Як і лижні окуляри, вони забезпечують більший захист, ніж сонцезахисні окуляри. Якщо ви носите шолом на все обличчя, вони підійдуть.і виглядатимуть набагато краще, ніж сонцезахисні окуляри.

Більшість гірських шоломів для повного обличчя, кабріолетів або ендуро велосипедні шоломи мають форму для розміщення окулярів. Багато з них навіть мають затискачі або канали ззаду, щоб ремінець не зісковзував з місця. Інші типи шоломів, наприклад, шоломи для шосе, гравію та XC MTB, не пристосовані до окулярів. Якщо ви плануєте носити окуляри, візьміть їх з собою при покупці шолома, щоб переконатися, що вони добре підійдуть саме до цього шолома.

Якщо ви купуєте шолом в магазині і вам подобаються ваші сонцезахисні окуляри, ми також рекомендуємо взяти їх з собою. Різні шоломи мають різні посадки, які підходять до різних стилів сонцезахисних окулярів краще, ніж інші. Вони також можуть мати канали, які дозволяють вставляти сонцезахисні окуляри в шолом, коли вони вам не потрібні, але знову ж таки, деякі окуляри підходять до певних каналів краще, ніж інші.

Чому шолом відомих брендів коштує набагато дешевше в інтернеті, ніж у моєму місцевому веломагазині?

Покупець будьте обережні; підроблені велосипедні шоломи є по всьому Інтернету. Якщо ціна занадто хороша, щоб бути правдою, це, ймовірно, підробка. І так, це важливо: Підроблений шолом не виготовляється за тими ж специфікаціями безпеки, що і непідроблений шолом. Не ризикуй. Якщо ви купуєте онлайн, обирайте надійного дилера.

Найкраще загальний велосипедний шолом

Передбачуване використання: Поїздки на роботу та дорожні велосипеди | Безпека: WaveCel, п’ятизірковий рейтинг Virginia Tech | Комфорт та естетика: Вентиляція, великі розміри, хороша регульованість

Цей шолом для шосейних велосипедів поєднує в собі форму та функціональність за ціною середнього цінового діапазону, є достатньо витонченим, щоб підійти для міських велосипедистів, має невелику вагу та хорошу вентиляцію, а також приємний, злегка заокруглений силует. Коли я одягаю цей шолом на голову, я відчуваю, що на мені найкраща з можливих версій класичного велосипедного шолома з пінопласту, який існує з незапам’ятних часів: Він традиційний як за зовнішнім виглядом, так і за посадкою. Він доступний у п’яти розмірах, від юнацького до XL, з чіткими рекомендаціями щодо того, як виміряти голову. Вона також доступна в яскравому “радіоактивно-жовтому” кольорі (той, який я вибрала – в нью-йоркському трафіку не час носити ніжні земляні тони), який допоможе вам виділитися на вулицях міста. Замість MIPS у Starvos використовується новіша технологія WaveCel, про яку схвально відгукнулися і Сойєр, і Алекс Стрікленд, головний редактор журналу Adventure Cyclist. “Це схоже на медові соти”, – пояснює Стрікленд, який розповідає, що раніше Bontrager використовував WaveCel лише у своїх висококласних шоломи, але тепер “це якось просочилося до цієї 100-ї цінової категорії.” Навіть з додатковим захистом, він обіцяє, що цей шолом “суперкомфортний; ви не помічаєте, що в ньому є цей додатковий шар матеріалу”.” Я згоден, і додав би, що диск регулювання набагато тонше налаштовується, ніж більшість. З точки зору безпеки, Starvos отримав рідкісну п’ятизіркову оцінку від Virginia Tech.

Найкращий шолом для приміських поїздок

Передбачуване використання: Поїздки на роботу | Безпека: MIPS | Комфорт та естетика: Застібка без защемлення, круглий силует

Крістіна Торрес, засновниця City Girl Rides, каже, що вона вже давно “одержима велосипедними шоломами Thousand через їхній ретро-вигляд, функціональність та практики сталого розвитку”.” Мені подобається носити свій на коротких, неспортивних поїздках – він легкий і зручний, і, безумовно, буде чудово виглядати в поєднанні з вінтажним шосейним велосипедом або пляжним круїзером. Орієнтований на стильних щоденних гонщиків, бренд не дивно був згаданий кількома експертами, з якими я розмовляв. “Хоча дизайн шоломів чистий і простий, вони мають інноваційні функції, які включають веганські ремінці, креативний замок, що дозволяє залишати шолом на велосипеді, і просту у використанні магнітну застібку, що не защемлює,” – говорить Лорен Джонс, менеджер з маркетингу та розробки продуктів Brilliant Bicycle Co. Келлі погоджується, кажучи, що багатьом його клієнтам дуже подобається цей шолом, особливо для пересування по L.A. За словами Адама Бернштейна, торгового представника Echelon Cycles, шолом користується популярністю серед покупців у Нью-Йорку. На основі лабораторних випробувань Consumer Reports оцінив шолом Chapter на “дуже добре” за поглинання ударів, “дуже добре” за універсальність системи кріплення та регулювання і “відмінно” за зручність використання. Однак шолом отримав оцінку “погано” за систему вентиляції, що означає, що ви не повинні використовувати цей шолом для тривалих поїздок у спекотні дні.

Найкращий (трохи спортивніший) шолом для приміських поїздок

Використання за призначенням: Поїздки на роботу | Безпека: MIPS | Комфорт та естетика: Вентиляція, козирок, круглий силует

Берн надіслав мені цей стильний і повнофункціональний шолом минулого року, і я катався в ньому все літо. Як і Thousand, він має специфічний, дещо кінний вигляд, який, мабуть, є більш привабливим, ніж деякі шоломи для шосейних турів, перелічені тут. На відміну від Thousand, він має пристойну вентиляцію, що полегшило мені життя, коли я їхав на велосипеді на пляж незатіненими вулицями Нью-Йорка. Інтуїтивно зрозуміле та зручне розташування циферблата, і хоча цей шолом виглядає важким, він напрочуд легкий на голові. The Watts сумісний із застібним USB-ліхтарем Bern, що перезаряджається, який продається окремо. Бренд також пропонує додаткову велосипедну шапку для холодної погоди.

The найкраще велосипедні шоломи, які можна купити сьогодні

Чому ви можете довіряти Tom’s Guide

Наші автори та редактори проводять години, аналізуючи та оглядаючи продукти, послуги та додатки, щоб допомогти знайти те, що найкраще підійде саме вам. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо, аналізуємо та оцінюємо.

Найкраще загальний Тип: Відкритий, для шосейних велосипедів Дизайн: MIPS Вага: 280 г

Що нам сподобалось Зручний Відмінна ціна

Чого ми не зробили: Немає захисту підборіддя

Giro Register MIPS був одним з найлегших шоломів, які ми тестували, і ми виявили, що він надзвичайно зручний; ми часто забували, що він на нас, коли купували продукти в місцевому фермерському кіоску.

На додаток до своєї легкої ваги, Register має додаткову смужку м’якої тканини на надбрів’ї, а внутрішні смужки м’якої тканини розширюються назад до потилиці більше, ніж інші, що частково пояснює її кращі відчуття. Лише Bell Super Air R та Scott Vivo Plus були настільки ж комфортними. Цей шолом оснащений застібкою на козирку і використовує систему RocLoc Sport Fit, систему набору на потилиці, дуже схожу на BOA Fit, що використовується Bontrager та іншими, і настільки ж ефективну.

Дуже адаптивна модель Тип: Відкритий, шосейний Дизайн: MIPS Вага: 360 г (універсальний XL)

Що нам сподобалось: Надійні характеристики Хороша ціна

Чого ми не зробили: Скромний дизайн

Якби існувала одна модель, яка, здавалося, пристосовується до різних видів використання і вимагає найменше клопоту, то це був би шолом Bell Trace MIPS. У ньому було дуже комфортно і в спеку, і в прохолоду, він мав козирок, що застібається, і не коштував цілого статку.

Ми вважаємо, що розміри підібрані точно, а система кріплення за допомогою циферблата та кабелю настільки ж проста у використанні, як і в моделях, що коштують удвічі дорожче. Хоча це не найстильніший шолом на ринку, це може бути однією з його переваг. Оскільки дизайн Bell Trace менш радикальний і більш стриманий, ніж у деяких інших моделей, це робить його хорошим компромісом, якщо вам потрібно задовольнити різні смаки, наприклад, це ідеальний вибір шолома, якщо вам потрібно забезпечити головними уборами цілу сім’ю.

Стильний і практичний Тип: Закритий, шосейний Дизайн: MIPS Вага: 370 г

Що нам сподобалось Знімний задній ліхтар Функція Pop lock Привабливий ретро-стиль

Що нам не сподобалось Трохи теплий у спекотні дні

Ця модель має товстий шар піни, тому краще захищає вас від атмосферних впливів, таких як пил та бруд. Проте, він відносно легкий (приблизно такий же, як Lumos, Scott і Bontrager) шоломи). І, безумовно, він зручний – хоча трохи більше підкладки на лобі було б непогано.

Нам дуже сподобався магнітний знімний задній червоний ліхтар, який поставляється з затискачем для кріплення на велосипеді. Світло можна налаштувати так, щоб воно горіло постійно або спалахувало; у нашому тестуванні воно тривало близько півтори години при повному включенні. Також є отвір для застібки, призначений для того, щоб закрутити його на велосипедний замок, щоб вам не доводилося носити шолом з собою. Тисяча обіцяє замінити ваш шолом, якщо його пошкодять або вкрадуть, поки він замкнений. Ось це вже угода.

Найкраще підходить для гірських велосипедів Тип: Відкритий, дорожній та позашляховий Дизайн: MIPS Вага: 640 г (середній з захистом підборіддя)

Що нам сподобалось: Чудовий комфорт Відмінний захист

Чого ми не взяли: Дорогий

Серед найкращих велосипедних шоломів, які ми тестували, Bell Super Air R був єдиною моделлю, яка включала захист підборіддя, щоб захистити вас у разі падіння на бездоріжжі, і він пропонував більш щільну, але зручну посадку, ніж будь-який інший з тих, які ми тестували. У ньому використовується система кріплення Float, але всередині товстіша підкладка, ніж у будь-якій іншій моделі, яку ми тестували, і ця підкладка тягнеться далі назад для кращої посадки.

Захист підборіддя можна швидко зняти; два передні гачки фіксують його за допомогою пари застібок ззаду. Завдяки відкритому вентильованому дизайну, ви можете залишити захист підборіддя на місці, не турбуючись про запотівання окулярів. Забрало також має три положення, тому, якщо ви їдете в гору, ви можете відсунути його назад, щоб воно не заважало вам бачити. Якщо ви серйозний гірський велосипедист, Bell Super Air R може бути найкращою інвестицією, яку ви коли-небудь робили.

Чудовий, але щільно прилягаючий шолом Тип: Відкритий, шосейний Дизайн: MIPS Вага: 320 г

Що нам сподобалось: Відмінна, щільна посадка

Чого ми не зробили: Розмір може бути малим

Як обрати найкращий велосипедний шолом для вас

Технологія поглинання ударів: Досі точаться суперечки щодо найефективнішої технології шолома для захисту голови. Однак більшість дослідників сходяться на думці, що саме обертальні сили, як правило, спричиняють найбільше пошкоджень, включаючи струс мозку. Найпопулярнішою технологією для захисту від подібних аварій сьогодні є система захисту від багатовекторних ударів або технологія MIPS. Він призначений для зменшення сили обертання черепа під час аварії, дозволяючи зовнішній оболонці шолома злегка ковзати під час удару. Багато виробників шоломів пропонують моделі MIPS, і є кілька конкуруючих конструкцій, включаючи підкладки SPIN від POC і підкладку Wavecel від Bontrager, яка стискається для зменшення сили обертання.

Важлива посадка: Шоломи повинні щільно прилягати, щоб захистити ваш паштет під час удару. Більшість моделей зараз мають конструкцію у вигляді клітки, яка може послабити або затягнути внутрішній набір ременів, щоб припасувати їх до вашої голови. З часом підборідні ремені можуть розтягуватися і послаблюватися, тому не забувайте затягувати їх при нагоді. Також переконайтеся, що ви не штовхаєте шолом назад; вони призначені для того, щоб сидіти трохи вперед над бровою, щоб захистити лоб.

Випадок використання: Велосипеди використовуються по-різному, від поїздок на роботу до гірських велосипедів, і виробники велосипедних шоломів роблять шоломи, пристосовані до цих сценаріїв. Хоча цілком прийнятно носити шолом для гірського велосипеда, коли ви їдете на роботу, він може мати додаткові функції, такі як козирок або захист підборіддя, які вам не обов’язково потрібні, або за які ви хочете платити додатково. Шукайте шолом, який буде найкращий відповідність тому, як ви плануєте використовувати велосипед.

Як ми тестували найкращі велосипедні шоломи

Одним із критеріїв відбору найкращих велосипедних шоломів для тестування було те, чи мають вони захист MIPS або його еквівалент. MIPS, що в даному випадку розшифровується як Multi-directional Impact Protection System, включає шар, який дозволяє шолому ковзати відносно голови, таким чином зменшуючи обертальні сили, які можуть спричинити струс або інші травми головного мозку.

Звичайно, ми не могли протестувати шоломи в реальних умовах аварії, тому ми проконсультувалися з кількома тестовими звітами, в яких проводився обширний лабораторний аналіз удару. До них відносяться Оцінка 162 велосипедних шоломів, проведена Вірджинським технологічним інститутом та Страховим інститутом безпеки дорожнього руху та 2021 дослідження 27 шоломів протестований на косі удари, опублікований в Анналах біомедичної інженерії. Ми також врахували результати тесту Дослідження 2020 року, проведене шведською страховою компанією в рамках нашої оцінки.

Нижче наведена таблиця з рейтингом Virginia Tech шоломів, які ми розглянули; чим менше число, тим краще.

Оскільки зручність і комфорт – дві найважливіші характеристики велосипедних шоломів, ми протестували кожну модель, проїхавши багато миль за різних обставин (бездоріжжям, ґрунтовими дорогами, шосе та міськими вулицями), щоб побачити, як вони працюють в реальних умовах.

Який розмір велосипедного шолома мені потрібен?

Щоб бути ефективним, велосипедний шолом повинен бути правильно підібраний за розміром вашої голови. Більшість шоломів випускаються в декількох розмірах, а також мають певний механізм регулювання, щоб він щільно прилягав до вашої голови.

Щоб визначити свій розмір голови, візьміть рулетку або шматок мотузки і оберніть її навколо найширшої частини голови, приблизно на дюйм вище брів. Більшість виробників велосипедних шоломів мають таблицю розмірів, щоб ви знали, яка модель підходить для вашої голови.

Чи мають велосипедні шоломи термін служби?

Щоразу, коли ви зазнаєте удару або навіть падіння, яке не призвело до травми, шолом слід замінити – навіть якщо немає видимих пошкоджень. Будь-який удар може зменшити його здатність захищати вашу голову. (Те саме стосується лижних та мотоциклетних шоломів.)

Хоча немає жорсткого правила, загальний консенсус полягає в тому, що велосипедні шоломи слід замінювати кожні п’ять років або близько того, в залежності від використання. Якщо ви рідко використовуєте шолом, він може прослужити довше, але при нормальному зносі п’ять років – це хороший орієнтир.

Чи потрібно одягати шолом, якщо ви їдете по велодоріжці або тротуару?

Ми рекомендуємо носити велосипедний шолом незалежно від того, де ви їздите на велосипеді. Нещасні випадки можуть статися будь-де і будь-коли. Хоча в США немає закону.S. що вимагає від дорослих гонщиків носити шолом під час їзди, навіщо ризикувати серйозними травмами?

Що таке велосипедний шолом MIPS?

MIPS – це абревіатура від Multi-directional Impact Protection System (система захисту від багатовекторних ударів). Це захисний шар всередині шолома, який дозволяє шолому обертатися або ковзати, коли він вдаряється об щось. Це допомагає зменшити вплив на мозок, що може зменшити тяжкість травми, наприклад, струсу мозку.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top