Стандарти сертифікації велосипедних шоломів. Привіт, я Ед Харріс

Сертифікація велосипедного шолома

Одним з важливих способів, який країни використовують для підвищення безпеки використання шоломів, є включення шоломів сертифікація. Велосипедний шолом сертифікація знаходиться на передовій, враховуючи, що використання безпечного шолома може запобігти більшості травм голови в результаті велосипедних аварій.

Чи всі велосипедні шоломи сертифіковані? Вони повинні бути. Уряд гарантує, що жоден шолом не надійде в продаж несертифікованим, так що навіть найдешевший шолом сертифікований. Як мінімум, всі велосипедні шоломи повинні забезпечувати захист мозку в разі удару. Ви хочете дізнатися про різні існуючі велосипедні сертифікації та про те, що вони насправді означають? Читати далі!

Сертифікація велосипедних шоломів за регіонами

Як ми вже згадували, різні країни і штати підтримують різні стандарти для шолом сертифікація. Їх також може бути декілька сертифікація в одному уряді, як у США та Великобританії.

Розглянемо найпоширеніші велосипедні сертифікації;

CPSC (Комісія з безпеки споживчих товарів)

Це обов’язковий стандарт безпеки шоломів у США, що забезпечує безпеку як дорослих, так і дитячих шоломів. Це гарантує, що шоломи проходять суворі випробування у всіх можливих умовах.

По суті, тестувальник скидає шолом з висоти 2 метрів від землі, а потім піддає його падінню під кутом. Шолом можна скидати, коли він мокрий, гарячий і холодний, при цьому відстежуючи вагу менше або до 300 г.

Випробування підборідного ременя також полягає в тому, що ремінь піддається великій вазі, щоб переконатися, що він не розтягується і не ламається в такому випадку.

Крім того, дитячі шоломи повинні покривати більшу площу поверхні, ніж дорослі шоломи, враховуючи, що дитячі травми можуть бути більш серйозними. Крім того, дитячі шоломи повинні мати систему швидкого зняття, яка запобігає удушенню в разі аварії.

Незалежно від того, закритий шолом чи відкритий, він повинен забезпечувати хороший периферійний огляд, що сприяє додатковій безпеці.

Нарешті, і це найважливіше, на шоломі повинні бути етикетки та попередження, які стосуються його використання. Це полегшує навіть користувачеві, який знає, що від нього очікується під час використання шолома.

EN 1078/ EN 1080

EN 1078 – це європейська версія CPSC, що стандартизує носіння велосипедних шоломів на всьому континенті. Він має менш суворі вимоги, ніж CPSC або навіть BS EN 1078. Однак він містить основні тести на безпеку, які гарантують, що велосипедні шоломи забезпечують достатній захист велосипедистів.

EN 1080 передбачений для дитячих шоломів і є досить жорстким у тестах. Він виконує всі тести EN і додає тест на швидке зняття, який гарантує, що підборідний ремінь дитячого шолома не може задушити їх у разі аварії. Він також вимагає, щоб дитячі шоломи покривали більшу площу потилиці в порівнянні з дорослими шоломами.

Два стандартні тести в основному стосуються поля зору, яке повинно становити мінімум 105 градусів. Вони також перевіряють рівень поглинання удару, піддаючи шолом до різних потенційних середовищ та впливів.

AS/NZS 2063:2020

Якщо ви перебуваєте в Австралії та Новій Зеландії, визнані стандарти для велосипедних шоломів відповідають стандарту AS/NZS 2063. У ньому зазначено, що кожен велосипедист повинен носити шолом, незалежно від того, молодий він чи старий.

Випробування тут вражають, а сертифіковані шоломи надійні. Вони перевіряють здатність поглинання удару, здатність підборідного ременя утримувати підборіддя, а також те, наскільки шолом утримує під тиском та ударами.

Сертифікати, які відрізняються в різних країнах

Це сертифікати компаній, які не обов’язково визнаються урядом однієї країни. Однак, вони можуть використовуватися в будь-якій країні і зазвичай надають перевагу велосипедистам для більш суворого вимірювання рівня задоволеності.

SNELL

Снелл був названий на честь велосипедиста, який помер від травми голови через відсутність шолом захист. Він дуже суворий до своїх тестів та характеристик і відносно дорогий порівняно з іншими.

Однак, Snell – це найбезпечніша стандартизація для велосипедних шоломів, на яку ви можете розраховувати. Якщо ви звичайний байкер, шукач пригод або расист, ви можете почувати себе більш впевнено в шоломі, сертифікованому Snell. Крім того, всі шоломи, які пройшли тест Snell, обов’язково пройдуть визнані тести CPSC або EN.

Snell не має територіальних меж, на відміну від стандартів CPSC, EN та AS/ NZS. Однак, в більшості випадків, вам доведеться витримати його на додаток до територіальних стандартів, що вимагаються.

ASTM F1952-15

Це акредитація в США, яка тестує шоломи, що використовуються для швидкісного спуску. Випробування є більш складними, враховуючи характер аварій під час спуску з гори. Шолом повинен витримувати стрибки та падіння з великої висоти. Насправді, цей тест гарантує, що шолом може витримати більше, ніж правила удару Snell.

ASTM F1447

Це правило здебільшого використовується для рекреаційних велосипедів, а також ви можете використовувати сертифіковані шоломи зі скейтбордами та роликами. Це більше схоже на CPSC, але з акцентом на стійкість шолома на вулиці.

NEN-NTA 8776

Ці стандарти є досить новими, вони з’явилися з появою інновацій та використанням електровелосипедів. Це більше схоже на EN 1078, але з акцентом на більш високі амортизаційні можливості, враховуючи високу швидкість руху велосипеда-велосипед.

Наразі це правило діє в Європі, де електровелосипеди використовуються найбільше.

У двох словах;

Сертифікація велосипедних шоломів гарантує, що велосипедисти перебувають у безпеці, а також дотримуються існуючих законів, що стосуються велосипедного руху. Сертифікований шолом додає впевненості під час їзди, як вулицями, так і бездоріжжям.

Найкраще те, що тепер ви знаєте, на яку сертифікацію варто звернути увагу. Навіть краще, всі шоломи вже сертифіковані під час виробництва, тому все, що вам потрібно зробити, це отримати найкраще сертифікація для вашої їзди.

СЕРТИФІКАТ БЕЗПЕКИ ВЕЛОСИПЕДНОГО ШОЛОМА

Різні території по всьому світу мають свою власну сертифікацію для велосипедних шоломів – насправді існує щонайменше 10 визнаних сертифікатів велосипедних шоломів у всьому світі. Деякі шолом випробування на безпеку є більш вимогливими, ніж інші.

Європейська та американська сертифікація шоломів є одними з найбільш поширених. Якщо ви купуєте шолом на будь-якій з цих територій, він пройшов одну з наступних сертифікацій велосипедних шоломів:

  • CEN / EN 1078 – обов’язкова європейська циклічна сертифікація шоломів
  • CPSC – обов’язковий американський велосипедний шолом сертифікація

ЯК ВИПРОБОВУЮТЬ ШОЛОМИ?

У найбільш поширеному варіанті шоломи монтуються на сталевий макет голови, в який вбудований тривісний акселерометр (використовується для вимірювання прискорення).

Модель голови і шолом падають на ковадло і вимірюється прискорення (див. ілюстрацію вище).

Менші значення прискорення свідчать про те, що шолом поглинув більше енергії і менше сили передається на модель голови.

У різних країнах діють різні правила для:

  • Швидкість (шляхом зміни висоти, з якої скидається модель голови).
  • Ковадла – плоскі, бордюрні або гемі (для представлення різних поверхонь удару).
  • Місце удару (де на шоломі відбуваються удари).
  • Температури (для вимірювання продуктивності в різних умовах).

ОБОВ’ЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО ШОЛОМІВ

Щоб пройти обов’язкову сертифікацію CEN і CPSC для продажу в ЄС або США, шоломи повинні пройти випробування на безпеку стандартів випробування за цими напрямками:

– Поглинання ударів – Зсув або “скочування” – Міцність системи кріплення – Вплив екстремальних або тривалих високих і низьких температур – Ефективність в сухих і вологих умовах – Поле зору – Маркування та інструкції з використання

Критерії стандартів безпеки та тестування

При визначенні безпеки шолома і оцінці того, чи пройде шолом випробування, кожен з окремих стандартів має свої власні критерії і тести, які роблять більший або менший акцент на різних шоломах і різних типах травм.

Наприклад, вони досліджують, яку частину голови закриває шолом, як падає гонщик і на який тип поверхні, як рухається шолом і наскільки серйозні травми гонщик може отримати від цього падіння.

Випробування на безпеку проводяться для того, щоб переконатися, що шолом відповідає одному або декільком міжнародним стандартам кінної безпеки стандарти.

Кількість тестувань партії шоломів для різних сертифікацій варіюється в залежності від того, яка з них сертифікована.

BSI Kitemark (PAS015 і VG1) перевіряє один з кожних 200 шоломів з партії від 800 до 3200, перш ніж видати етикетку затвердження. Якщо шоломи не відповідають стандарту, то вся партія підлягає знищенню.

SEI (Інститут захисного обладнання, розташований за межами Вашингтона, округ Колумбія) буде тестувати партію кожні 12 місяців, щоб забезпечити якість.

Всі схеми сертифікації вимагають, щоб схвалені шоломи пройшли первинне випробування конструкції.

Знак CE (європейський знак безпеки) – це знак, що підтверджує, що шоломи відповідають вимогам безпеки сертифікація схема) не вимагає жодних подальших випробувань після первинного затвердження, якщо тільки шолом не модифікований у порівнянні з його початковим дизайном.

Каски традиційно випробовуються шляхом вимірювання пікового прискорення сталевого макета голови, що падає на пласку сталеву поверхню з певної висоти.

Інші випробування включають падіння на сталеву кромку або, у випадку випробування SNELL E2016, падіння на металеву кульку. Деякі стандарти також вимірюють стійкість до розчавлювання, стабільність та поле зору.

Для провідних виробників ці тести – лише початок аналізу того, як шолом шолом будуть виступати в реальному світі.

У штаб-квартирі Charles Owen у Великобританії використовується сучасне комп’ютерне моделювання, щоб зрозуміти, як максимізувати розсіювання енергії від удару, використовуючи складні комбінації найсучасніших матеріалів, щоб забезпечити ще більш комплексний захист у кожному виробленому шоломі.

Стандарти безпеки Charles Owen

Майже всі шоломи Charles Owen відповідають потрійним стандартам: PAS015, VG1 та ASTM.

Це дозволяє нашим шоломам справлятися з більшою кількістю ситуацій, оскільки чим більше стандартів присвоєно шолому, тим більше вони випробовуються в більшій кількості ситуацій, ніж один або два стандартних шолома.

велосипед, шолом, сертифікація, стандарти

Чарльз Оуен створив перші 4 стандартні шоломи 4Star, до яких додав SNELL до інших 3.

SNELL E2016 є більш “екстремальним” стандартом для райдерів, які шукають максимальний захист.

Основні відмінності в тестуванні, які відрізняють SNELL, включають більш високе падіння на плоску поверхню, падіння на металеву кульку замість гострого металевого краю, а також вимір стійкості до розчавлювання, який використовує більшу силу.

Наші шоломи нового покоління перевершать майбутні шоломи стандарти з використанням новітніх матеріалів і технологій.

Наскільки важко вижити в мотоциклетній аварії?

Мотоцикли майже завжди небезпечніші за автомобілі, навіть якщо є багато способів зменшити ризики. Мотоциклісти гинуть у набагато більшому відсотку аварій, ніж в автомобільних аваріях.

У той час як люди можуть відновитися після переломів кісток, черепно-мозкова травма може залишитися назавжди. Шолом може врятувати ваше життя – він не завжди врятує вас, але, сподіваємось, він може перетворити смертельний удар на тимчасову травму.

Удар від 200 до 250 g по голові може серйозно травмувати, але не вбити велосипедиста. Удар силою від 250 до 300 g може спричинити критичну травму, від якої велосипедист може не вижити. Іноді відносно слабкий удар може спричинити тривалу травму, черепно-мозкова травма є надзвичайно складною темою.

Існує багато типів черепно-мозкових травм, які ви можете отримати, потрапивши в аварію. Ви можете постраждати від струсу мозку (зазвичай після нього можна повністю відновитися, але не завжди) або контузії (кровотеча та синці всередині мозку, що звучить серйозно, але в більшості випадків можна повністю відновитися).

Інший тип черепно-мозкової травми – дифузна аксональна травма. Якщо під час удару твоя голова рухається швидше, ніж мозок, можуть розірватися нерви. Коли нервова тканина розривається всередині мозку, можуть вивільнятися хімічні речовини, які можуть завдати ще більшої шкоди.

Ці травми можуть призвести до постійної інвалідності, але багатьом людям вдається частково або повністю відновитися. Багато людей можуть поступово навчитися жити з проблемами, спричиненими черепно-мозковою травмою.

Також часто трапляються смертельні проникаючі поранення, коли предмет пробиває череп і потрапляє в мозок. Як і у випадку з іншими видами травм, деяким людям пощастило більше, ніж іншим, і вони можуть частково або повністю одужати.

Проникаючі травми не є поширеним явищем у мотоциклетних аваріях; більш поширеними є травми від тупого удару. Всі різні сертифікаційні тести мотоциклетних шоломів серйозно ставляться до стійкості до ударів.

Чи достатньо мотоциклетного шолома, сертифікованого за стандартом DOT?

По-перше, поширеною помилкою є думка, що DOT схвалює шоломи, це не так! DOT встановлює стандарти і кожен виробник шоломів повинен засвідчити, що їхні шоломи відповідають стандарту DOT.

Отже, DOT “схвалено” означає відповідає стандартам DOT на думку виробника цих мотоциклетних шоломів буде достатньо для типового мотоцикліста для середньостатистичної аварії, якщо шолом відповідає стандарту DOT.

Є багато речей, крім безпеки стандарти шолом зустрічається, щоб мати безпечний шолом і захистити вас під час аварії. Дві найважливіші речі – це правильне прилягання та рівень захисту, який забезпечує шолом. Анфас або повне покриття шолом набагато безпечніший, ніж шолом з відкритим обличчям типу “Jet ¾”. І обидва вони безпечніші, ніж ½ шолома.

Отже, що краще ECE або Snell?

Снелл сертифікація передбачає більш ретельне та об’ємне тестування, що дозволяє зробити висновок про те, що він є кращим мотоциклом шолом стандарт. ECE сертифікація є найсучаснішим сучасним стандартом, і його визнають у більшості країн.

Випробування ECE та загальні вимоги є більш суворими, ніж випробування DOT. Стандарт Snell Memorial Foundation вимагає багаторазової стійкості до ударів в одному і тому ж місці. Багато інших тестових організацій вважають, що це перебір з боку Snell, оскільки не відображає реальних обставин.

Вони вказують на те, що під час аварії дуже малоймовірно, що мотоцикліст вдариться головою і отримає кілька ударів в одному і тому ж місці на шоломі.

ECE тестує додаткові області ефективності шолома і загальної міцності шолома, які не враховуються стандартом DOT.

Мої 5 варіантів для загальних мотоциклетних шоломів з найвищим рейтингом

Клацніть на посилання, щоб отримати найкращу ціну на Amazon:

Резюме та висновок Майкла

Коли стандарти мотоциклетних шоломів порівнюють між собою, люди завжди зосереджуються на силі удару, кількості ударів, часі витримки, місці удару та багатьох інших технічних факторах.

Всі ці стандарти засновані на теоріях, і між різними організаціями, що займаються розробкою стандартів, ведеться багато суперечок про те, який стандарт кращий за інший.

За всі роки роботи в індустрії мотоциклетних шоломів і роботи з багатьма виробниками. На мою особисту думку, цифри не є критичним фактором, на який повинен звертати увагу споживач.

Вчені та техніки навіть не можуть дійти згоди щодо цифр.

Незалежно від того, чиї номери правильні. Однією з найсильніших сторін сертифікації Меморіального фонду Снелла є те, що вони купують шоломи на ринку і перевіряють їх у власній лабораторії. На відміну від багатьох інших стандартів мотоциклетних шоломів, в цьому процесі не бере участь виробник шоломів.

Більшість мотоциклістів навіть не усвідомлюють, що Міністерство транспорту не затверджує і не сертифікує шоломи за стандартом DOT S-218. Тож навіть якби сам стандарт був найкращим у світі, уряд залишає за виробником мотоциклетних шоломів право самостійно підтверджувати, що та чи інша модель шолома відповідає стандарту. І вони проводять надзвичайно мало випадкових тестувань, а в деякі роки майже не проводять.

Працюючи з шоломами AGV протягом багатьох років, а потім з Vemar, KBC, Suomy та іншими, я знаю, що на відміну від Snell, будь-який тест, що виходить з Європейського Союзу, має набагато більшу залученість виробника.

Якщо гонщик вибирає будь-яку модель шолома від авторитетної компанії з будь-яким із сучасних стандартів безпеки стандартів, вони приймуть правильне рішення щодо безпеки. Головне, щоб він надійно сидів, а потім переконайтеся, що коли він одягнений. Фіксуючий ремінець дуже щільний. Якщо ви будете дотримуватися цих рекомендацій, ви досягнете набагато більшого, ніж намагаючись розібрати всі технічні деталі цих різних мотоциклів шолом стандарти.

Я старанно класифікував свої рекомендації щодо мотоциклетного спорядження за всіма доступними категоріями, щоб надати вам всебічний аналіз, який демонструє абсолютні найкращі варіанти для всіх ваших потреб. Ці пункти є кульмінацією глибоких досліджень, всебічного тестування та особистого використання протягом мого 50-річного досвіду в світі мотоциклетного спорту. Окрім того, що я пристрасний гонщик, я займав керівні посади та надавав консультаційні послуги авторитетним компаніям у понад 25 країнах світу. ДІЗНАЙТИСЯ БІЛЬШЕ

велосипед, шолом, сертифікація, стандарти

Інформація для цієї статті була частково отримана та досліджена з наступних авторитетних урядових, освітніх, корпоративних та некомерційних організацій:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top