Ремонт старого велосипеда. Наша ремонтна майстерня має понад 70 років спільного досвіду

Повний посібник з ремонту та обслуговування велосипедів своїми руками

Є відчуття, яке ми всі відчуваємо, коли стежки в багнюці, а папороть капає, як дощ. У нас прокидається внутрішня дитина, і катання на гірському велосипеді стає набагато цікавішим. Ми повертаємося після дня їзди з посмішками, заляпаними брудом, і на велосипедах у відповідному коричневому кольорі.

Хоча, на жаль, наші гірські велосипеди не такі щасливі після дня, проведеного на розбитих стежках. Чистка та догляд за гірським велосипедом є дуже важливими, адже він не тільки піддається впливу негоди, але й їздить по складній місцевості.

Дивно, що ці велосипеди можуть функціонувати після такого побиття, не кажучи вже про те, щоб знову і знову показувати свої оптимальні результати.

Але реальність така, що ніхто не захоче платити непомірні гроші щоразу, коли йому потрібен ремонт велосипеда?

Якщо ви серйозно ставитеся до гірських велосипедів, настав час вивчити основні велосипедні ремонт та завдання з технічного обслуговування, щоб ви могли заощадити гроші на наступне оновлення.

Не буду брехати, не всі ремонтні роботи на велосипеді є простими. І не все можна зробити вдома, але якщо ви покажете своєму гірському велосипеду трохи любові та турботи, ви можете уникнути більшості візитів до механіка та збільшити довговічність вашого велосипеда.

Ось кілька речей, які ви можете зробити, щоб ваш велосипед був щасливим, а ви – повним.

Я просто хочу подякувати GMBN і Park Tool за те, що вони зібрали величезну кількість корисних відео для всіх, щоб кожен міг навчитися і отримати вигоду від них! І саме ці відео я використав нижче, щоб допомогти пояснити велосипеду певні завдання з ремонту велосипедів “зроби сам.

Чистка велосипеда

Гаразд, перший пункт очевидний, і ви можете подумати, що його не потрібно обговорювати. Але якщо ви навчитеся правильно чистити велосипед, вам, можливо, не знадобиться знати, як його ремонтувати.

Якщо ви нехтуєте своїм велосипедом, з часом бруд потрапляє в усі неправильні місця, що призводить до зносу компонентів і виходу їх з ладу набагато швидше, ніж зазвичай.

А завдяки простому чищенню ви здивуєтесь, скільки механічних проблем можна виявити та вирішити до того, як вони стануть серйознішою проблемою для велосипеда ремонт проблеми.

Тож як почистити гірський велосипед?

Я збираюся почати з того, чого не слід робити ..

Не беріть мийку високого тиску і не намагайтеся змити бруд. При цьому є ймовірність, що ви змиєте не лише бруд. Використання мийок високого тиску може витіснити мастило з підшипників, що призведе до їх передчасного виходу з ладу. А в екстремальних ситуаціях може призвести до незворотного пошкодження ущільнювачів.

Все, що потрібно для вашого велосипеда – це легкий спрей з садового шлангу, щоб видалити застарілий бруд. А якщо траси абсолютно сухі, ви можете повністю пропустити шланг і почати з наступного кроку ..

Зніміть колеса – використовуючи підставку для велосипеда, підвісьте велосипед над землею на зручній висоті та зніміть передні та задні колеса. Це полегшує доступ до важкодоступних ділянок рами, а також полегшує чистку коліс.

Якщо у вас немає підставки для велосипеда, не хвилюйтеся, переверніть велосипед догори дном так, щоб він спирався на сидіння і кермо.

Видаліть бруд – візьміть щітку і витріть якомога більше бруду. Використовуйте стільки різних форм і розмірів, скільки хочете, щоб потрапити в усі куточки та щілини. Чорт забирай, дістаньте зубну щітку, якщо відчуваєте потребу.

Я вважаю, що в більшості випадків пил і бруд легко відпадають, за винятком бруду. Тут вам стане в нагоді шланг, і якщо ви вирішили обприскати велосипед, ви можете пропустити цей крок.

Нанесіть мийку для велосипедів – Використовуйте будь-яку стару пляшку з пульверизатором, щоб нанести мийку для велосипедів безпосередньо на раму. Як правило, найкраще працює суміш теплої води та миючого засобу для гірських велосипедів.

Протріть велосипед чистим – За допомогою м’якої тканини або ганчірки протріть велосипед зверху вниз. Переконайтеся, що ви потрапили в усі щілини навколо підшипників, шарнірів та підвіски. Зосередьтеся з великими деталями на перемикачі та ланцюзі, оскільки ви хочете очистити всі забруднення від дорогоцінних компонентів трансмісії.

велосипед, ремонт, майстерня, років, спільний, досвід

Полірування рами – тут ви повинні бути обережними. Полірування – це чудово, це те, що створює вау-фактор і змушує ваш гірський велосипед блищати, але якщо воно потрапить на гальма, то для гальмівних колодок це буде кінець гри. Найпростіший спосіб нанесення поліролі – розпилити її на чисту ганчірку і протерти нею велосипед. Це зменшує небажані бризки.

Очищення коліс – дотримуючись того ж методу, що і вище, за винятком етапу полірування, почистіть і вимийте колеса. Перед тим, як витирати ганчіркою, добре замочіть касету і почистіть її щіткою з жорсткою щетиною.

Я зазвичай тримаюся подалі від гальмівних роторів, але якщо на них потрапить трохи мийки для велосипедів, не хвилюйтеся, це не вплине на ваші колодки, як полірування. Але якщо ви дійсно хочете їх протерти, ізопропіловий спирт (медичний спирт) – ваш найкращий друг.

Очистіть та змастіть ланцюг – Останній крок – видалити якомога більше бруду та жиру з ланцюга, і це так само легко, як і раніше. Встановіть обидва колеса та перемкніть на середню передачу. За допомогою ганчірки, змоченої в ізопропіловому спирті, прокрутіть ланцюг назад і ретельно протріть ланцюг. Переконайтеся, що мастило потрапило на кожну сторону ланцюга, і почистіть його якомога ретельніше.

Ланцюг досить швидко висохне, і тоді настане час його змастити. Ще раз прокрутіть ланцюг назад і цього разу нанесіть мастило для ланцюга. Після того, як ви змастили ланцюг, витріть надлишки ганчіркою, і все готово до роботи.

Існують спеціальні засоби для чищення ланцюга, але, чесно кажучи, ганчірка і медичний спирт роблять не гіршу роботу, ніж будь-який інший. Тож заощаджуйте свої кровно зароблені гроші.

Перевірте затяжку болтів

З часом, в суворих умовах, в яких ми експлуатуємо наші улюблені гірські велосипеди, нерідко гвинти та болти розкручуються. Це просто фізика.

Але є просте завдання, яке ми можемо виконати, щоб зменшити ризик втрати болта на трасі – і, можливо, врятувати велосипед від масштабного ремонту.

Перевірте затяжку гвинтів та болтів.

Вам не потрібно перевіряти кожен окремий гвинт кожен день, трохи здорового глузду повинно бути в рівнянні. Але перевірка основних болтів, які піддаються найбільшому навантаженню, повинна стати другою натурою, і до них відносяться і ці болти:

  • Осі
  • Головні повороти
  • Шатуни
  • Задні амортизатори
  • Кермо та рульова колонка
  • Кріплення перемикача
  • Кріплення перемикача передач

Перевіряючи болти на гірському велосипеді, намагайтеся не затягувати їх занадто сильно. При цьому ви можете зірвати головку гвинта і викликати сильний головний біль.

Щоб перевірити цілісність болта, не потрібно докладати надмірних зусиль, достатньо просто швидко і міцно стиснути його. Якщо болт не рухається, він достатньо затягнутий. Якщо він рухається з невеликим зусиллям, вам потрібно затягнути його до відповідного рівня. На більшості гвинтів відображається бажаний момент затягування, який слід використовувати як орієнтир для затягування.

Якщо ви виявили ослаблений болт, зробіть собі замітку і наступного разу ретельно перевірте той самий болт.

Це базова процедура, яку може виконати кожен.

Замініть шини

Коли ви востаннє замінювали шини на велосипеді? Якщо вони стоять на шосейному велосипеді, чи не починають вони мати плоску середину і чи не мають вони невеликих порізів по всьому периметру? Якщо це гірський велосипед, перевірте, чи бічні ручки не пошкоджені, чи на них не видно розривів по краях?

Окрім очевидних ознак зносу, гума у ваших шинах з часом стає твердішою. Ніщо так не повертає життя новому велосипеду, як свіжий комплект, особливо якщо ви пересідаєте на щось краще.

Для шосейних велосипедистів – чи достатньо місця на рамі та вилці для того, щоб потовстішати? Чому б і ні досвід ширші шини забезпечують більш плавну та контрольовану їзду?

Те ж саме стосується і гірських велосипедистів, з чіткими тенденціями, які показують, що чим ширше, тим краще. A 2.Шина шириною 25 дюймів більше не виглядає дивно на кросовому велосипеді, а ваш трейловий велосипед може насолоджуватися ширшою шириною.

Під час заміни шин перевірте, чи не зношені камери, а також чи не пошкоджені ободи. Це не сильно вплине на відчуття від їзди на велосипеді, але ви полюбите свій старий велосипед більше, якщо не зупинятиметеся, щоб полагодити колесо.

Після того, як ви розібралися з шинами, перевірте іншу гумову частину велосипеда (якщо у вас ободні гальма) – гальмівні колодки. Нерівномірний знос або скління, безсумнівно, призводить до зниження ефективності гальмування і, можливо, навіть до пошкодження ваших ободів.

Хоча колодки не є гумовими для користувачів дискових гальм, обов’язково слідкуйте за терміном служби та нерівномірністю зносу колодок і в цьому випадку. Будь-який сильний скрип або відсутність прикусу є ознакою того, що вони забруднені, і вам слід звернути увагу на те, щоб відновити їхню гальмівну здатність.

Замініть контактні точки

Кажуть, що свіжа клейка стрічка або руків’я одразу повертають велосипеду молодість. Хоча це, безумовно, правда, важливо не ігнорувати інші точки дотику з велосипедом.

Сідла зношуються, і з часом піна та оболонка втрачають твердість, форму та підтримку, які вони колись пропонували. Якщо ваше сідло розвалюється посередині, або на чохлі з’явилися значні складки там, де колись була піна, то, швидше за все, настав час знайти собі нове підсідельне сідло.

Для повернення відчуття нового велосипеда зазвичай рекомендують замінити руків’я або клейку стрічку, але не нехтуйте іншими точками контакту.

Якщо вас завжди влаштовувало ваше попереднє сідло, то пошукайте найближчу заміну. Якщо ні, відвідайте місцеві веломагазини і попросіть протестувати кілька моделей.

Це схожа історія для педалей. Ці речі крутяться більше, ніж той надмірно захоплений хлопець, який тримає вивіску на розі вашої вулиці.

Педалі типу Clip-in мають багато рухомих частин, які не можуть служити вічно. Поверхня педалі – це теж те, на що слід звернути увагу. Хоча більшість з них стали набагато довговічнішими останнім часом років, деякі старі педалі, такі як оригінальні Look Keos, швидше за все, вже мають зношені корпуси і дозволять вашим ногам гойдатися так, як вони не повинні.

Залежно від вашої педальної системи, подумайте про швидке обслуговування. Для користувачів Shimano це просте завдання з відносно простими інструментами. Педалі Shimano з люфтом підшипників (чи не хитаються вони на осі)?) також можна затягнути, коли вони відкриті.

З іншими педалями може бути не так просто, але обов’язково перевірте інструкцію до них.

Потім є ваші затискачі. Коли ви востаннє їх замінювали? Ви забули, як виглядають індикатори зносу?

Якщо ви замінюєте кросівки, корисною порадою буде обвести їх ззовні маркером. Це дозволить вам встановити нові шипи в точне положення старих.

товари для догляду за велосипедом

Замініть кабелі

Гальма відчуваються жорстко або перемикання передач відбувається непослідовно? Якщо так, то часто справа в кабелях. З новими тросами все буде працювати як треба, і ви знову відчуєте себе приємно і легко.

Ставтеся до зношеного, брудного або іржавого троса, як до закупореної артерії – це погані новини для вашого велосипеда. Заміна тросів та корпусу не є дорогою, але забезпечить абсолютно нову плавність роботи гальм та перемикання передач.

Якщо перемикання передач мляве і непослідовне, незалежно від того, як ви його регулюєте, то, швидше за все, винні троси.

Хоча можна купити вишукані (дорогі) герметичні кабельні системи та кабелі з покриттям з низьким коефіцієнтом тертя, я віддаю перевагу використанню звичайних кабелів з нержавіючої сталі та стандартних корпусів, і просто частіше їх замінювати. Для користувачів Shimano це означає щось на кшталт корпусу SP41 та внутрішніх тросів “SUS.

“Але Дейве, у мене електронне перемикання передач”, – скажете ви? Гей, молодець. Ви щойно натрапили на одну з найбільших переваг такої системи. Тепер ідіть заряджати акумулятор.

Гальма схожі на механічні системи перемикання передач, але, як правило, менш схильні до проблем із забрудненням тросів. Я, мабуть, замінюю гальмівні троси з кожним третім набором тросів передач.

Для тих, хто має гідравлічні гальма, розгляньте можливість видалення повітря. Гальма, що використовують рідину DOT, значно виграють від свіжої рідини, і ви будете вражені тим, як приємно, коли важіль “клацає” назад.

Замініть зношений ланцюг

Ланцюги зношуються напрочуд швидко, тому не забувайте про регулярну заміну, і решта вашої трансмісії служитиме довго.

Я детально описав це питання, але зношений ланцюг, швидше за все, буде працювати недбало і повільно. Цілком ймовірно, що зношений ланцюг зустрічається з такою ж занедбаною трансмісією, вкритою брудом.

Використовуйте новий ланцюг як привід для перевірки всієї трансмісії (якщо вона не надто зношена, знову ж таки, див. статтю про знос ланцюга). Я ніколи не одягну новий ланцюг на брудну трансмісію – ви не повинні зловживати своїми механічними привілеями таким чином.

Припустимо, ви носили цей ланцюг, і він став довшим, ніж будь-коли. Це ідеальний час, щоб оцінити, як працюють ваші передаточні числа. Можливо, касета на 11-28 т сповільнює вас, і вам потрібна касета на 11-30 т, адже ніхто з нас не стає молодшим.

Або, можливо, ви ніколи не замінювали ланцюгові кільця, і вони більше схожі на метальну зірку ніндзя, ніж на велосипедний компонент. Чи підходять передаточні числа або ви завжди використовували їх, тому що це те, з чим прийшов велосипед? Завжди використовуйте свою важку роботу по зносу речей як привід для оновлення та кастомізації.

Зателефонуйте до нас Магазин для ремонту або налаштування велосипеда

Якщо ви серйозний велосипедист, найкраще щорічно проходити технічне обслуговування велосипеда, оскільки часті поїздки призводять до значного зносу велосипеда. Зрештою, ви ж не хочете витрачати багато часу на ремонт магазин.

Незважаючи на це, ви повинні тримати очі відкритими для проблем, які вказують на необхідність обслуговування. Ви завжди повинні звертати увагу на тиск у шинах, гальма та ланцюг.

Якщо ви не впевнені в тому, як ремонтувати чи обслуговувати велосипед, ви можете прочитати наш посібник з ремонту велосипедів для початківців, щоб отримати кілька порад.

на які потрібно звертати особливу увагу:

  • Тримайте велосипед чистим і сухим, особливо трансмісію
  • Затягування всіх болтів
  • Правильно накачайте свій велосипед велосипед шини
  • Перевірка рами на наявність проблем
  • Перевірка гальмівних колодок
  • Тримайте гальма чистими та затягнутими
  • Підтримуйте деталі велосипеда в належному стані
  • Перевірте кожне колесо велосипеда, щоб переконатися, що воно обертається правильно (прямо)

Дотримання цих запобіжних заходів зменшує ризик значного ремонту велосипеда. Навіть якщо ви регулярно перевіряєте наявність зазначених проблем, налаштування велосипеда забезпечує додаткову страховку, щоб ваш велосипед залишався в ідеальній формі. Налаштування, на яких ми зосереджуємося:

  • Регулювання передач
  • Регулювання гальм
  • Перевірка безпеки
  • Налаштування підшипників
  • Змащення ланцюга
  • Миття та знежирення трансмісії
велосипед, ремонт, майстерня, років, спільний, досвід

Метою будь-якого налаштування велосипеда є підвищення продуктивності. Наприклад, добре доглянута трансмісія, яка бездоганно функціонує та ефективно розподіляє потужність, вимагає менше зусиль від вас як гонщика.

Зателефонуйте до нас ремонтна майстерня якщо ви шукаєте налаштування або швидкий ремонт. Ми обслуговуємо та ремонтуємо велосипеди по всьому округу Вестчестер, штат Нью-Йорк.

Пакети послуг з налаштування велосипедів

Для найбільш комплексного обслуговування та найкращого співвідношення ціни та якості, ми рекомендуємо обрати один з наших повних пакетів послуг з налаштування велосипедів. Ми також пропонуємо ремонт велосипедів a la carte, якщо вам потрібен невеликий ремонт або регулювання. Ми прагнемо виконати налаштування та обслуговування швидко та якісно. Завітайте або зателефонуйте до нашого веломагазину, щоб отримати безкоштовну оцінку.

велосипед, ремонт, майстерня, років, спільний, досвід

99.99

Роботи по встановленню запчастин оплачуються додатково

НЕ ЧИСТИТЬСЯ

  • Оглянути раму
  • Справжні колеса
  • Відрегулювати втулки
  • Відрегулюйте нижній кронштейн
  • Відрегулювати гарнітуру
  • Регулювання гальм
  • Відрегулювати перемикачі
  • Затягніть шатуни
  • Затягніть та змастіть педалі
  • Змастіть всі шарніри
  • Затягнути всі болти
  • Перевірка та змащення ланцюга
  • Перевірте касету на знос
  • Накачайте шини та перевірте на наявність пошкоджень та зносу
  • Тест-драйв

149.99

Роботи по встановленню деталей оплачуються додатково

БАЗОВЕ ОЧИЩЕННЯ

  • Оглянути раму
  • Справжні колеса
  • Регулювання втулок
  • Відрегулювати нижній кронштейн
  • Відрегулюйте гарнітуру
  • Відрегулювати гальма
  • Відрегулюйте перемикачі
  • Затягніть шатуни
  • Затягніть та змастіть педалі
  • Змастіть всі шарніри
  • Затягнути всі болти
  • Перевірте та змастіть ланцюг
  • Перевірте знос касети
  • Накачайте шини та перевірте їх на наявність пошкоджень і зносу
  • Пробна поїздка
  • ПЛЮС
  • Чистка рами
  • Протирання компонентів коліс

199.99

Роботи по встановленню деталей оплачуються додатково

ДЕТАЛЬНЕ ОЧИЩЕННЯ

  • Огляд рами
  • Справжні колеса
  • Відрегулюйте втулки
  • Відрегулюйте нижній кронштейн
  • Відрегулювати гарнітуру
  • Відрегулюйте гальма
  • Відрегулюйте перемикачі
  • Затягування шатунів
  • Підтягування та змащення педалей
  • Змастіть всі шарніри
  • Затягніть всі болти
  • Перевірка та змащення ланцюга
  • Перевірка касети на знос
  • Накачування шин та перевірка на наявність пошкоджень і зносу
  • Пробна поїздка
  • ПЛЮС
  • Ретельне очищення коліс
  • Ретельне очищення рами
  • Ретельне знежирення трансмісії
  • Полірування рами
  • Деталізація рами, вилки, коліс та компонентів

Додатково Ремонтна майстерня Послуги

Ми пропонуємо додаткові послуги – від простого огляду до складного капітального ремонту. Телефонуйте або заїжджайте для безкоштовної оцінки.

50.00

Тільки для велосипедів у хорошому механічному стані

  • Безпека Перевірка/дрібне регулювання коліс, шин, гальм, трансмісії
  • Протерти та змастити ланцюг
  • Без очищення рами

75.00

Тільки чистка, без механічних робіт

Починаючи від 299.99

може відрізнятися в залежності від велосипеда

  • Зніміть всі деталі
  • Ретельно почистити, оглянути, змастити, відремонтувати та перевстановити всі деталі
  • Ретельне очищення рами
  • Ретельно очистіть та нанесіть віск на раму

Ремонт велосипеда

Серцем більшості веломайстерень є сама майстерня, де виконується вся таємнича і брудна робота. Висококваліфіковані механіки College Cyclery мають комбінований досвід понад півстоліття і щиру любов до велосипедів, незалежно від того, наскільки вони старі чи незвичні.

Ми робимо все можливе, щоб забезпечити швидке та якісне обслуговування. Більшість ремонтів займає один-два дні, а деякі речі, наприклад, спущені шини, можуть бути виконані під час очікування або в той же день, залежно від того, наскільки ми зайняті.

Як правило, протягом літніх місяців ми зайняті, і ви повинні планувати залишити свій велосипед близько тижня.

Якщо ви поспішаєте, зазвичай краще заздалегідь домовитися про зустріч, щоб залишити свій велосипед вранці і забрати його до закриття того ж дня. За попередньою домовленістю ми можемо виділити для вас день і попередньо замовити деталі, які можуть знадобитися для того, щоб ви вчасно повернулися на дорогу.

Опції пакету послуг з налаштування

Для найповнішого обслуговування та найкращого співвідношення ціни та якості, ми рекомендуємо обрати один з наших повних пакетів налаштувань. Ми також пропонуємо ремонт велосипедів a la carte, якщо вам потрібен незначний ремонт або регулювання. Ми прагнемо завершити обслуговування вашого велосипеда швидко та якісно. Дізнайтеся більше про наші пакети послуг та завітайте до нас сьогодні для безкоштовної оцінки.

Перевірте кривошипні болти/болти ланцюга

Налаштування переднього та заднього перемикачів

Змастіть гальмівні троси та троси перемикання передач

За потреби, належним чином підкачайте повітряні трубки та шини сидінь

Змастіть і протріть зовнішні амортизаційні стійки

Повний спектр послуг з ремонту велосипедів

Незалежно від того, де ви придбали велосипед або його марки, Celestial Cycles тут, щоб допомогти. Від простого ремонту спущеної шини до повної збірки велосипеда – ми є вашим кваліфікованим універсальним магазином. Ми обслуговуємо всі типи велосипедів, включаючи електровелосипеди, моноколеса, триколісні, дорожні та гірські велосипеди. Ми також можемо допомогти з балансирними велосипедами, колясками, інвалідними візками та візками для гольфу.

Привозьте велосипед на обслуговування в будь-який час протягом наших робочих годин у будь-яку з наших локацій.Ми надаємо всі послуги в порядку черги. Без попереднього запису.

Від зламаних спиць до зламаного духу – ми зробимо все можливе, щоб ви знову могли їздити.Ми просто заїжджайте або телефонуйте, коли ми вам потрібні за номером 405-751-8809.

Сезонне фірмове налаштування

  • Повний велосипед огляд
  • Мийка велосипеда та протирання рами
  • Повне очищення трансмісії
  • Змащення ланцюга
  • Регулювання гальм
  • Регулювання перемикача передач
  • Натяг коліс
  • Регулювання гарнітури
  • Регулювання втулки
  • Регулювання нижнього кронштейна
  • Встановлення трубок, шин, гальмівних колодок, а також стрічки або ручок на кермо включено.

Редукторні велосипеди – 99.00 ЗапчастиниТандеми або спеціальні велосипеди – 139.00 ЗапчастиниBMX/одношвидкісні велосипеди – 59.00 деталей

Не включає вартість нових деталей.Будь ласка, перегляньте наш магазин правила

Капітальний ремонт підпису

  • Розберіть велосипед до рами
  • Вимийте та огляньте раму
  • Очистіть компоненти трансмісії у ванні для деталей
  • Капітальний ремонт маточин коліс
  • Перевірка трансмісії та зносу компонентів
  • Затягніть болти відповідно до специфікації та діагностики
  • Трубки, герметик, гальмівні трубки, кабелі та корпус в комплекті
  • Встановлення нових підшипників включено

Дорожній велосипед – 299.00 деталейГірський велосипед з повною підвіскою – 349.00 Запчастини

Не включає вартість нових деталейОригінальні власники Santa Cruz та Juliana замовляють безкоштовні підшипники тут

Послуги по меню

Не бачите, що вам потрібно?? Як правило, якщо це велосипед або велосипед поруч ми можемо допомогти. Зателефонуйте нам або завітайте до магазину, щоб дізнатися.

Обслуговування та відновлення підвіски

Щоб найкращим чином підтримувати продуктивність і довговічність вашої підвіски при нормальному використанні, виробники рекомендують регулярно проводити технічне обслуговування вилки та амортизатора. Наші механіки, які пройшли навчання на заводі Rock Shox та Fox, можуть виконати більшість послуг на місці, щоб ви швидше повернулися на трасу.

Вартість обслуговування та запчастин зазвичай коливається від 50-175Зателефонуйте за номером 405-751-8809, щоб отримати пропозицію

Реставрація, модернізація та переобладнання

У вас є старий велосипед, який потребує великої любові? Celestial Cycles може повністю відновити практично будь-який велосипед. Завітайте до магазину, щоб дізнатися ціну на цю послугу.

Хочете оновити свій груповий або переобладнати дорожній чи гірський велосипед на 1х? Ми – ваш універсальний магазин зі знаннями та досвід для виконання завдання. А з нашою гарантією низьких цін немає жодних причин купувати в інтернеті.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top