Pit bike Mx 110. Витрати

Ґрунтовий велосипед 110CC. MX110 17/14

Le modèle dans la vidéo est une MX125cc 17/14.

Fiche technique Genre Unisexe Tranche d’âge Enfants / Adolescents Batterie 12V (Batterie de démarrage) Charge Maxi 70 kg Cylindrée 110cc Démarrage Électrique Dimensions (longueur x largeur x hauteur) 1740 x 740 x 1080 mm Dimensions caisse (longueur x largeur x hauteur) 1390 x 430 x 640 mm Embrayage Automatique Frein arrière Disque hydraulique Frein avant Disque hydraulique Garantie 3 mois pièces et main d’oeuvre en nos ateliers hors usure et transport Hauteur de selle Env. 810mm Homologué Route Non Marche Arrière Non Pneus arrière Pneu cross 14 pouces Pneus avant Pneu cross 17 pouces Poids Env. 75 kg Refroidissement Air Suspension avant Fourche inversée hydraulique 295mm Transmission Chaîne Type Carburant Sans plomb 98 Type Moteur Monocylindre 4T Allumage CDI Alternateur Oui Marque XTRM FACTORY 81 Année 2022 Références spécifiques ean13 3760249393670

  • Ce produit est en Rupture de stock.

Dirt bike 125cc 14/12 MX125

Dirt bike 125cc 14/12 MX125 Le modèle dans la vidéo est une MX125cc 17/14. Caractéristiques. Moteur 125CC 4T. Châssis robuste. Boite mécanique 4 rapports. Freinage à disque, hydraulique.

  • Ce produit est en Rupture de stock.

Dirt bike 125CC. MX125 17/14

Dirt bike 125CC. MX125 17/14 Caractéristiques. Moteur 125CC 4T. Roues 17/14. Freinage à disque, hydraulique intégral. Mono piston à l’avant, double piston à l’arrière. Pédale de frein 6MM.

feedback Signaler le commentaire

Велосипед 125CC TT125 17/14 Kayo

Велосипед 125CC TT125 17/14 Kayo Велосипед 125cc від Kayo призначений для дітей віком від 10 років, які не бояться їздити на велосипеді, незалежно від типу користувача. Заливайте.

  • Цей товар відсутній на складі.

Piste GP Enfant 50cc

Piste GP Enfant 50cc Caractéristiques. Двигун 49 куб.см 2 рази легко вийти з ладу. Pneus slick piste 6,5 пус. Посилена рама. Диски переднього та заднього ходу.Подвоєння швидкості.

Мотокрос

Не має значення, яким видом їзди ви займаєтесь, GASGAS охоплює всі основи з різноманітними двигунами для кожної дисципліни. Завдяки 2-тактним та 4-тактним варіантам з різним робочим об’ємом, дійсно є щось для кожного. Кожен двигун гарантує високу продуктивність, неймовірну довговічність і надзвичайно просте обслуговування.

Кузовні роботи

Всі червоні та нові! Повністю перероблений спереду і ззаду, гладкий кузов, який зустрічається у всіх моделях, надзвичайно ергономічний з більшою контактною поверхнею і поліпшеним трикутником водія для поліпшеного контролю. Облицювання радіатора має форму, яка допомагає вам краще зчепитися з велосипедом, коли ви натискаєте на газ, а суперзручний чохол сидіння утримує вас саме там, де ви хочете бути.

Рама та підрамник

Увібравши в себе найкращі риси попереднього покоління, нові рами зберегли відомі і улюблені багатьма грайливу керованість, впевнену стабільність на прямих і гостру керованість в поворотах. Наші інженери не зупиняються на досягнутому! Вони хотіли зробити керованість ще кращою і переглянули поведінку проти присідань, що покращує зчеплення з дорогою при натисканні на газ. У поєднанні з новим повністю алюмінієвим підрамником, ніщо не може зрівнятися за керованістю з GASGAS!

ПРИЄДНАТИСЯ ДО GASGAS /#motocross /ЗАЛИШАЙТЕСЯ НА ЗВ’ЯЗКУ /ДАВИТИ НА ГАЗ !!

Приєднуйтесь до нашої ексклюзивної спільноти GASGAS, щоб першими дізнаватися про наші найновіші продукти та бути в курсі найактуальніших новин GASGAS.

Зображені транспортні засоби можуть відрізнятися в окремих деталях від серійних моделей, а на деяких ілюстраціях показано додаткове обладнання, доступне за додаткову плату. Вся інформація, що стосується обсягу поставки, зовнішнього вигляду, послуг, розмірів і ваги, не є обов’язковою і вказана із застереженням, що можуть виникнути помилки, наприклад, при друкуванні, налаштуванні та / або наборі тексту; така інформація може бути змінена без попереднього повідомлення. Зверніть увагу, що технічні характеристики моделі можуть відрізнятися в різних країнах. У випадку з поверхнями з покриттям можливі відмінності в кольорі через звичайні технологічні відхилення.

Зазначені значення витрати відносяться до придатного до експлуатації серійного стану транспортних засобів на момент поставки з заводу.

велосипед, вартість

GASGAS Copyright 2023, всі права захищені

Для чого призначені пітбайки?

Pit Bikes спочатку були створені з єдиною метою – об’їжджати ями на гоночних треках велосипед гоночних треках. Як правило, вони набагато дешевші, ніж велосипеди, що використовуються для перегонів, і є меншим і практичнішим вибором для персоналу заходу, коли вони їздять навколо піт-стопу.

Коли люди дізналися, наскільки веселими були ці велосипеди, компанії почали робити кращі версії цих велосипедів, щоб отримати від них прибуток. Зрештою, Honda почала модернізувати свій Pit Bike, щоб перетворити його на щось набагато більш придатне для більш інтенсивної їзди, ніж просто об’їжджати ями під час змагань. Редизайн також був потрібен для того, щоб зробити його більш привабливим варіантом для різних гонщиків.

Процес редизайну розпочався з перетворення рами на щось, що вміщувало моноамортизатор та пластиковий блок. Це були лише деякі з основних змін, які були внесені в оригінальні Pit Bikes. Згодом на ринку з’явилися додаткові опції, які пропонували жорсткішу підвіску та комплекти з великими отворами. Ці додаткові опції допомогли зробити ці велосипеди ще більш популярними.

На початку 2000-х років популярність пітбайків почала стрімко зростати. Двигуни на цих велосипедах, природно, викликають бажання гонщиків ганяти на цих швидких, але доступних за ціною велосипедах. Приблизно в цей же час бренд Kawasaki захотів приєднатися до розваг Pit Bike, створивши власну модель під назвою “Kawasaki KLX110”. Версія Honda була створена для маленьких гонщиків, тоді як KLX110 – для дорослих.

Інші бренди почали розуміти, наскільки бажаними були ці типи велосипедів, саме тому вони почали створювати власні версії Pit Bike для користувачів. Сьогодні існує безліч варіантів, доступних для гонщиків, навіть від брендів, з якими ви, можливо, не знайомі.

У чому різниця між пітбайком і кросовим велосипедом? Велосипед?

Основна помилка полягає в тому, що велосипеди для картингу та пітбайки – це одне і те ж саме. Однак, важливо знати деякі відмінності, коли ми говоримо про піт-байк та кросовий мотоцикл. Однією з найпомітніших відмінностей між цими двома варіантами є розмір. Щоб правильно відповісти на це питання, важливо розібрати різні аспекти велосипедів, щоб чітко бачити різницю між ними.

Різні двигуни

Що стосується пітбайків, вони часто мають чотиритактні двигуни, які в основному доступні в діапазоні 50-140 куб. см. Зазвичай ви не побачите піт-байк, який перевищує 250 куб.см. Він також використовує чотиритактний двигун через свої розміри. Цей тип двигуна означає, що він має чотири поршневі рухи, які складають загальний цикл двигуна. Кожен такт призначений для просування енергії, забезпечуючи при цьому надійність та стабільність вихідної потужності.

Така надійність і легкість керування велосипедом роблять його ідеальним варіантом для дітей і підлітків, полегшуючи їм керування велосипедом.

З іншого боку, велосипеди для прогулянок можуть бути як з двотактним, так і з чотиритактним двигуном. У двотактних двигунах поршень робить 2 рухи за повний цикл роботи двигуна, а не 4. Це означає, що велосипед матиме вищу швидкість прискорення, але ним буде не так легко керувати, як чотиритактним двигуном. Чотиритактні двигуни мають вищу максимальну швидкість, ніж двотактні різновиди кросових велосипедів. Обираючи двотактний двигун, ви обираєте більш високе прискорення, в той час як чотиритактний дає вам швидший велосипед.

За своєю природою вони потужніші та швидші за пітбайки, деякі з них мають об’єм двигуна до 750 куб.см.

велосипед, витрати

Їхні тіла

Наступна відмінність, на яку слід звернути увагу, – це форма кузова. Пітбайки, як правило, мають менші рами, що надає їм легкої та компактної форми, яка була створена для їзди по ямах гоночних треків. Вони також нижчі, що може бути дискваліфікуючою ознакою для більшості типів позашляхових трас. Їх можна використовувати на стежках, які не містять занадто багато великих перешкод. Хоча вони можуть бути не в змозі впоратися з дуже нерівною місцевістю, але вам буде легше зберігати та переміщати їх через їх менший розмір.

У кросових велосипедів більший корпус, тому вони краще підходять для бездоріжжя. Їзда на пітбайку по трасі, яка була зроблена для кросових велосипедів, швидше за все, зламає ваш пітбайк і ризикує отримати травму. Велосипеди не найкраще підходять для вузьких доріжок через більший розмір кузова, але вони можуть подолати більшість перешкод. Однак, їх не так легко переміщати та зберігати, як піт-байки. Але ви можете придбати кросові велосипеди з різними розмірами кузова, щоб пристосувати їх до зросту гонщика.

Шини

Шини для цих різних велосипедів виготовлені спеціально для місцевості, якою ці велосипеди відомі. На пітбайк встановлюються шини меншого розміру, але більш придатні для спокійних трас без перешкод. Піт-байки мають 12-14-дюймові шини, з передніми 14-дюймовими та задніми 12-дюймовими шинами. Це різкий контраст з тим, що ви можете очікувати від основних відмінностей ґрунтових мотоциклів велосипед і пітбайк.

Велосипеди для бездоріжжя, як правило, використовуються для їзди по треку або бездоріжжю, тому на них встановлюються шиповані шини, які більше підходять для цієї складної місцевості. Ці шини виготовляються із зовнішньою гумовою поверхнею, яка забезпечує краще зчеплення велосипеда з місцевістю, в тому числі зі скелястими поверхнями. Шини для ґрунтових велосипедів були створені для легкої їзди по різноманітних типах місцевості. Розмір цих шин зазвичай становить 18 дюймів.

Їх підвіски

Підвіска велосипедів існує для того, щоб з’єднати шини з рамою велосипеда велосипед, який зазвичай включає амортизатори. Суть цих систем, окрім з’єднання шин з рамою, полягає в тому, щоб захистити користувачів від нерівних поїздок.

Пітбайк вимагає більш досконалої системи підвіски, ніж ви можете собі уявити, хоча вона не буде такою ж хорошою, як у кросових велосипедів. У вас може бути гірша підвіска на пітбайку, тому що зазвичай ви не їздите по пересіченій місцевості, як на кросовому велосипеді.

Різниця в швидкості

Ви не отримаєте багато потужності на пітбайку, як на ґрунтовому велосипеді. Як уже згадувалося раніше, пітбайк зазвичай має об’єм двигуна від 50 до 150 куб.см, тоді як повнорозмірний кросовий велосипед ніколи не буде меншим за 125 куб.см і може мати об’єм до 750 куб.см. Крім того, пітбайк не має такого ж крутного моменту, як мотоцикл, що їздить по бездоріжжю.

Як правило, пітбайк розвиває швидкість 15-25 миль/год на нижчих передачах на коротких трасах, в той час як на довших ділянках він може розвинути 75 миль/год з більшим двигуном. Існують модифікації, які ви можете зробити, щоб отримати швидший пітбайк велосипед, наприклад, заміна зірочки та її розточування.

Чому піт-байки такі дешеві?

Після вирішення проблеми витрати, вам може бути цікаво, чому ці велосипеди набагато дешевші, ніж ґрунтові велосипеди. Основною причиною, чому пітбайк такий дешевий, є те, що він не був розроблений таким чином, щоб бути таким же міцним, як ґрунтовий велосипед велосипед і вони не були розроблені з урахуванням конкуренції. Вони дуже недорогі у виробництві, з акцентом на те, щоб бути скоріше неквапливою іграшкою, ніж гоночним транспортним засобом.

Тим не менш, вони можуть дуже легко зламатися в порівнянні з ґрунтовим велосипедом. Зазвичай вони не служать довго, але вони виконують певну функцію у світі велосипедів. Багато дітей та підлітків, які користуються цими велосипедами, в кінцевому підсумку захоплюються велосипедним спортом, коли стають старшими.

Важливо відзначити, що тільки тому, що вони дешевші, це не означає, що їм немає місця в світі. По-перше, це відмінні велосипеди для початківців, будь то діти чи дорослі. Вони мають двигун, як у ґрунтових велосипедів, так що ви відчуєте, як їздити по бездоріжжю велосипед не турбуючись про надмірну потужність або серйозні травми.

Якщо у вас немає часу або грошей, щоб придбати кросовий велосипед, відмінним варіантом буде пітбайк.

Які найкращі велосипеди для піт-байків?

Отже, які велосипеди для піт-байків є найкращими велосипедами для піт-байків? У цьому розділі ми детально розглянемо 3 найкращі велосипеди для піт-байків, з яких ви можете вибрати.

Цей велосипед широко вважається найкращим доступним піт-байком за ціною. Цей велосипед швидкий і спритний, з двотактним двигуном. Він може досягати 30 миль / год, але існує обмежувач швидкості, який можна використовувати для того, щоб ці велосипеди не їхали швидше, ніж вам зручно. Це легкий велосипед він може бути легким у русі для більшості користувачів, але він також розроблений для більш легкої та безпечної зупинки за допомогою дискових гальм спереду та ззаду велосипеда. Важливо знати, що цей велосипед має максимальну вагу 160 фунтів.

У цього велосипеда є також деякі недоліки. Недоліком є те, що вам потрібно буде зібрати його перед поїздкою на велосипеді, що може бути складним процесом. Цей велосипед також може бути складнішим в обслуговуванні, ніж деякі інші пітбайки, що може ускладнити ситуацію для користувачів.

Хоча це може бути дорожчий велосипед для піт-байку, це тому, що цей бренд зробив собі ім’я, створивши якісні варіанти піт-байків. Двигун – це 50-кубовий двигун з повітряним охолодженням, який, можливо, не є вражаюче великим двигуном, але він може допомогти цьому велосипеду розвинути швидкість до 25 миль/год. Це ще один легкий варіант, вагою всього близько 50 фунтів. тому ви можете отримати той самий легкий та маневрений досвід, яким насолоджуються пітбайкери. Максимальна вага цього велосипеда – 132 фунти.

Ви можете отримати дуже чуйне гальмування за допомогою цього варіанту, оскільки він також має як передні, так і задні дискові гальма. Ці велосипеди також спеціально розроблені для кращої керованості, ніж деякі інші велосипеди на ринку. Навіть нові гонщики можуть насолоджуватися цим велосипедом на більш складній місцевості через те, наскільки велика керованість та потужність. Конструкція цього велосипеда має міцну раму, яка є більш стійкою, ніж у інших пітбайків.

Це елегантний і стильний пітбайк, який, можливо, не має великої потужності, але він пропонує плавну і чуйну їзду як для дітей, так і для початківців. Він має двотактний двигун, який не є надто швидким або гучним, але добре справляється з травою та бетонними поверхнями. Ви можете отримати цей варіант у різних кольорах, що є ще одним чудовим фактором продажу для цього велосипед. Це легко один з найкращих варіантів для молодих гонщиків, хоча будь-який початківець полюбить цей велосипед.

Який розмір кросового велосипеда вам потрібен? Діаграма CC ґрунтових велосипедів

На відміну від інших мотоциклів, вибір позашляховика є більш складною дилемою через його складну конструкцію та нішеве використання (не підходить для звичайних вулиць та доріг).

Отже, приділяти пильну увагу їх розмірам та рамам тим більше необхідно. Повірте нам, ви не захочете брати участь у всіх перегонах та змаганнях на неякісному, погано пристосованому велосипеді!

Ця стаття від Lazer Helmets простягне руку допомоги з всебічним оглядом різних розмірів ґрунтових велосипедів. У нас ви легко знайдете найбільш підходящий варіант – незалежно від вашого зросту, розмірів тіла та інших параметрів.

Зміст

Який грунтовий велосипед вам слід придбати?

Хоча багато інших факторів впливають на характеристики велосипеда, розмір і посадка все ще відіграють найважливішу роль. Уявіть собі високу людину, яка втискається в коротший велосипед або навпаки; це, безумовно, не може бути приємним досвідом!

Розміри велосипедів для дорослих та дітей за зростом

Наведені тут таблиці розмірів велосипедів допоможуть як дітям, так і дорослим визначити правильний розмір велосипеда відповідно до їхнього зросту. Погляньте!

Ваш зріст

По-перше, оцініть загальний розмір велосипеда на основі наших таблиць вище. Після цього сядьте на нього велосипед щоб побачити його фактичну сумісність з вашим тілом та зростом. Зрештою, навіть дві людини однакового зросту мають різні пропорції: у когось може бути вищий тулуб, довші руки або коротші шви між ногами!

Також спробуйте нахилити верхню половину тіла трохи вперед і перевірити, як стопи стоять на землі.

У вас плоскостопість, коли ви сидите прямо? Тоді ця модель, швидше за все, трохи замала, що може спричинити додаткове навантаження на підвіску та ускладнити ваш досвід на вибоїстих або кам’янистих стежках.

З іншого боку, ви виявили, що неможливо стояти прямо на велосипеді? Або вам потрібно використовувати кінчики пальців ніг, щоб утримувати рівновагу? Тоді, на відміну від першого випадку, велосипед може бути занадто великим для вашої рами цього разу.

Найкращий сценарій – це коли ви можете легко поставити принаймні 1/3 стопи рівно, уникаючи як дисбалансу з носка на п’яту, так і проблем з плоскостопістю. Якщо на вашому шляху трапляються великі нерівності, опустити ноги, щоб керувати велосипедом, буде простіше простого.

Ваша вага

Припустимо, один райдер-початківець важить менше 100 фунтів, а інший, більш досвідчений, – близько 200. Обсяг підвіски в їхніх мотоциклах буде значно коливатися! Тепер ви розумієте, чому важливо враховувати вагу тіла.

Теоретично, початківцям не варто починати з маленьких велосипедів, оскільки це може суттєво вплинути на підвіску. Але, як не дивно, реальний досвід показав, що новачки навчаються набагато швидше на маленьких велосипедах, ніж на більших.

Тому спробуйте знайти баланс: купуйте невеликі мотоцикли, але не дуже маленькі. Як, однак?

Для людей вагою до 150 фунтів, щось менше 250 куб.см буде чудовим початком; так вони зможуть краще орієнтуватися у вазі та висоті велосипеда.

Як щодо більших гонщиків? Якого розміру повинен бути велосипед на велосипеді? для 200-кілограмової людини?

У цих випадках мотоцикл повинен мати достатню підвіску та зчеплення з дорогою, щоб зручно занурюватися на будь-яку поверхню – саме тому рекомендується середній об’єм двигуна від 250 до 450 куб.см.

Проте, досвід завжди відіграє найбільшу роль – незалежно від того, чи ви вищий, чи важчий. Навіть коли ваша вага відповідає 450 куб.см, вибір такого великого об’єму двигуна може бути занадто великим, якщо ви ніколи не їздили на велосипед раніше.

Інші важливі кроки для вибору найкращих кросових велосипедів

Обираємо між ціною та якістю

Більшість мотоциклів (не тільки кросові) мають різну вартість в залежності від типу, марки, моделі та якості матеріалів. Ми також повинні враховувати інші доповнення та аксесуари (наприклад: сідельні сумки або кошики).

  • Перевірте, чи сумісна рама велосипеда, якщо ви хочете встановити сідло, дитяче крісло або кошик. Деякі магазини пропонують повні збірки, які вже мають ці пристрої.
  • Якщо ви хочете додати більше аксесуарів, не купуйте їх у великих магазинах.

Хоча низька ціна здається привабливою, ці трейл-велосипеди ніколи не забезпечують належної конструкції кріплення. Не кажучи вже про те, що їхні матеріали нижчі за середні, а це означає, що зайва вага може зламати їх або повністю вивести з ладу.

  • Запитайте себе, як часто і як довго ви плануєте використовувати цей велосипед. Часте використання вимагає більш якісної покупки – з легких і міцних матеріалів – щоб прослужити довше і працювати краще. В іншому випадку, ви можете задовольнитися чимось більш доступним.

Не просто сідайте на велосипед, перевірте, як він їде!

Перед будь-якою покупкою не забудьте провести тест-драйв. Тестові поїздки дають вам більш глибоке розуміння велосипед відчуття та структура – те, що не можна отримати з книжок та інструкцій.

До того ж, придбати велосипед, який одразу підійде вам, буде набагато зручніше, ніж підганяти завеликий/замалий за розміром!

Магазин відмовляє вам у наданні товару? Тоді ви можете піти в інший магазин або позичити схожий велосипед у члена сім’ї чи друга.

Проїдьтеся хоча б один квартал і навчіться відчувати себе комфортно на велосипеді; переконайтеся, що всі важливі компоненти, такі як гальма, перемикачі передач і кермо, знаходяться в межах досяжності.

Також не забудьте перевірити гальма та перемикачі передач, щоб переконатися, що ви можете швидко гальмувати та перемикати передачі без проблем. Хороший мотоцикл повинен бути дуже чутливим, не вимагати від вас великих зусиль і зусиль!

мотоцикл, витрати

Заодно потренуйтеся проходити повороти, щоб пристосуватися до велосипеда мотоциклманевреність; зрештою, деякі з них вимагають більшої точності маневрування, ніж інші, оскільки їх вага легша за середню.

Якщо ви відчуваєте лише дискомфорт, відмовтеся від цього велосипеда і спробуйте інші варіанти. Продовжуйте тестувати, поки не знайдете щось більш природне.

Подумайте, чи варто купувати велосипед, чи довірити його професіоналам

Ця порада особливо важлива для тих, хто використовує перемикачі, щоб зберегти ланцюг на 100% неушкодженим.

Професійна збірка велосипедів гарантує, що кожен болт, гайка та аксесуар будуть правильно затягнуті та встановлені. Це була б чудова новина для тих, хто тільки починає їздити на велосипеді; їм ніколи не доведеться турбуватися про перекоси або неправильну посадку велосипед тюнінг!

А ще краще, експерти перевірять, щоб кожен компонент велосипеда (аксесуари, сідло, положення тощо) був справним.Велосипед буде підібраний саме для вас. Вони знімають виміри вашого тіла та адаптують велосипед на основі цього, зберігаючи небезпечні умови їзди на відстані!

Тим не менш, купівля велосипедів з префіксом (без складання) також є хорошим варіантом, якщо ви вже були лояльним клієнтом магазину або задоволені тим, як працює оригінальна модель.

Як зменшити або збільшити висоту сидіння на велосипеді для правильної посадки

Опускання сидіння

Крок 1. Зніміть пінопласт, щоб запобігти болю або дискомфорту в спині.

Крок 2. Придбайте в магазинах запасні сидіння. Запитайте себе, який розмір і стиль вам найбільше підходить.

Крок 3. Підніміть попереднє навантаження заднього амортизатора, перш ніж знімати старе сидіння. Встановіть нове і проїдьте кілька раундів, щоб перевірити, як воно підходить.

Крок 4. Відрегулюйте попереднє навантаження передніх вилок по висоті на 3-4 оберти. Це дозволить опустити сидіння до найнижчої висоти.

Крок 5. Опустіть задню підвіску велосипеда та замініть трубки на менші. Це зменшить зайву вагу/тиск на переднє колесо.

Крок 6. Продовжуйте вносити необхідні зміни під час поїздки. Вашому тілу знадобиться деякий час, щоб пристосуватися до цих незначних модифікацій, тому запасіться терпінням!

Підняття сидіння

Подібно до того, як ви опустили сидіння, також можливо підняти їх, використовуючи аналогічні кроки, описані вище. Дотримуйтесь тих же рекомендацій, записуючи ці нотатки:

  • Жорсткіша піна може підняти висоту щонайменше на два дюйми.
  • Підніміть налаштування просідання підвіски, щоб отримати краще регулювання висоти
  • Оскільки сидіння піднято, не забудьте також змінити кермо на більш високе положення. Тільки тоді ви зможете забезпечити правильну поставу під час їзди.

Деніел Баркер познайомився з перегонами у 2006 році, коли провів свій перший трек-день на моєму Suzuki sv650. З більш ніж 15-річним досвідом на треку. Даніель відомий своєю енергійною їздою, дрифтом, точними зупинками та технічною їздою практично на будь-якому мотоциклі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top