Концептуальний електричний мотоцикл BMW. Електричний мотоцикл Cake Kalk INK: Електричний мотоцикл з найкращим співвідношенням ціни та якості

BMW Концепція Електричний велосипед виглядає до смішного незручним

Цього тижня BMW представила концепція електричний мотоцикл, який, за його словами, покликаний передати дух його культової двомоторної конфігурації боксера, при цьому якось зовсім не будучи таким. Щоб продемонструвати цю магічну силову установку, німецький виробник вирішив створити, як видається, один з найбільш садистськи незручних мотоциклів в історії їзди.

концепт, електричний, мотоцикл, мотоцикл, найкращий, вартість

ПРИКРИЙ СВОЇ НОГИОдягніть себе в TMO Gear

BMW Motorrad Vision DC Roadster був розроблений, щоб “зберегти ідентичність і культовий зовнішній вигляд BMW Motorrad у виразній формі, в той же час представляючи захоплюючий новий тип задоволення від їзди”, – сказав Едгар Хайнріх, керівник відділу дизайну BMW Motorrad.

The концепт з’явився менш ніж через два тижні після того, як Ірландія оголосила про плани заборонити продаж нових неетилованих або дизельних автомобілів до 2030 року. Це ставить європейську країну в авангард жорстких правил щодо викидів шкідливих речовин, які мають бути введені в дію ще до того, як я буду їздити на мотоциклі… Норвегія планує запровадити подібну заборону у 2025 році – того ж року, коли Париж, Мадрид, Афіни та Мехіко мають намір повністю заборонити транспортні засоби, що працюють на дизельному паливі. Заборона на продаж нових двигунів внутрішнього згоряння обіцяється для всієї Франції у 2040 році, і те ж саме обіцяють для Великої Британії у 2050 році. Німеччина не оголосила конкретних планів, але канцлер Ангела Меркель в минулому заявляла, що Норвегія, Ірландія, Франція та. al. застосовують “правильний підхід.”

Додайте до цього зони наднизьких викидів, запроваджені кілька місяців тому в Лондоні (і подібні зони в ряді міст по всьому світу), і стане зрозуміло, що всі виробники транспортних засобів повинні зосередити свою увагу на розвитку електромотоциклів. Для багатьох виробників мотоциклів процес від концепції до поставки може зайняти сім років. Якщо ви плануєте продавати мотоцикли в Норвегії, це означає, що ви вже відстаєте.

ПОВ’ЯЗАНО: Тріумф розробляє електричний мотоцикл

Тож абсолютно правильно, що BMW повинен розробляти такий велосипед, як Vision DC Roadster. Тут ви не знайдете жодного обговорення актуальності електричних мотоциклів. Я вже давно є прихильником. Що мене бентежить, так це те, що дизайнери BMW все ще зациклені на олдскульному “Це з майбутнього”!”мислення створення велосипедів, які виглядають дивно круто, але які за світлові роки від того, щоб стати тим, на чому хтось насправді захоче їздити.

Я маю на увазі, подивіться на цю штуку. Здається, це мотоциклетний еквівалент “Жорстоких черевиків” Стіва Мартіна, де гонщик високо присідає ззаду, тягнучись до прутів, які віддаляються від нього.

Тим не менш, я не обов’язково сперечаюся з основною передумовою BMW тут. Дженсен Білер з Asphalt and Rubber вважає, що спроба німецького виробника втілити свій класичний боксерський дизайн/дух в електромобілі – це “дизайн без будь-якої мети, окрім поклоніння на вівтарі найбільшій священній корові BMW”.” Можливо, але врахуйте той факт, що одним з найбільших викликів для електричний мотоцикл – це розмір акумулятора. Електродвигун має відносно невеликі розміри. Для порівняння, батарея займає колосальну кількість місця – особливо якщо ви хочете відповідати очікуванням сучасних гонщиків. BMW ефективно звільняє частину цього простору, перемістивши елементи охолодження акумулятора туди, де стирчали б циліндри двигуна боксера.

Подумайте про те, що тут робить BMW, і в цьому є певний сенс. Двигуни Boxer використовуються в мотоциклах BMW вже майже століття; якщо мотоциклісти звикли до їх унікальної конфігурації – звикли до громіздких випираючих деталей – чому б не використати це на свою користь??

ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ КИНУТИ РОБОТУпідтримати Мотоцикл Одержимість

Очевидно, що естетика – це не та причина, через яку мотоциклісти протягом багатьох років так люблять боксер. Унікальний характер двигуна змушує людей (і мене в тому числі) падати в обморок. У зв’язку з цим, я підозрюю, що електричні велосипеди стануть справжнім викликом для всіх мотоцикл виробникам, оскільки природа електричних двигунів ускладнює їхню виразність. Ви можете налаштувати, наскільки швидко/агресивно подається потужність, але, наскільки мені відомо, ви не можете змінити характер електродвигуна.

Мені особисто подобається електродвигун. Крутний і плавний, цей досвід має справжню чистоту. Але однаковість електродвигунів означає, що різниця між Zero SR/F та Harley-Davidson Livewire здебільшого естетична.

Тож, можливо, саме це лежить в основі нового стилю BMW Vision DC Roadster у стилі хіпстера/судді Дредда: німецька компанія хоче зробити мотоцикл, який виглядає інакше, знаючи, що характер його двигуна не буде таким, як у інших.

“Низька передня частина і коротка, висока задня передають відчуття маневреності”, – йдеться в прес-релізі BMW Motorrad.

Для мене це викликає надзвичайний дискомфорт.

“Такі елементи, як сидіння і система охолодження, схоже, ширяють навколо акумулятора”, – продовжує реліз. “На самій рамі поздовжні фрезеровані канавки створюють захоплюючий візуальний ефект, зменшуючи сприйманий об’єм і підкреслюючи поздовжню динаміку велосипеда. Це враження ще більше підкреслюється за допомогою отворів у фрезерованій алюмінієвій рамі та трубчастої конструкції рами, розташованої над нею. Високотехнологічні матеріали, такі як вуглецеве волокно та алюміній, зменшують загальну вагу та надають BMW Motorrad Vision DC Roadster технічної естетики.”

Зачекайте. Алюміній – високотехнологічний матеріал?

Але справжнє питання в тому, куди все це дівається? BMW вже має електричний транспортний засіб у виробництві – часто ігнорований скутер C Evolution – тож, можливо, він на кілька кроків попереду всіх інших “традиційних” виробників мотоциклів. Теоретично, це може дуже швидко доставити електричний велосипед. Тож, можливо, цей концепт – не стільки задуманий напрямок, як ми зазвичай вважаємо концепти, а скоріше випадок риболовлі навколо, намагаючись з’ясувати, який саме електричний мотоцикл люди хочуть отримати від BMW.

Зі свого боку, це не та річ. Може, зробити велосипед, на якому буде приємно їздити. Зберігайте привід валу, хоча; ланцюги можуть бути справжнім болем в дупі.

Я припускаю, що в міру того, як ми все впевненіше просуваємося в електричне майбутнє, виробники, такі як Triumph, захочуть довести, що шасі та підвіска відіграють велику роль у визначенні характеру велосипеда. Британська компанія навіть не розробила електричний і вже зараз стверджує, що ці аспекти виділять його електричні мотоцикли серед конкурентів.

ПРИКРИЙ СВОЇ ОГОЛЕНІ НОГИОдягніть себе в TMO Gear

BMW Motorrad Vision DC Roadster був розроблений, щоб “зберегти ідентичність та культовий зовнішній вигляд BMW Motorrad у виразній формі, в той же час представляючи захоплюючий новий тип задоволення від їзди”, – сказав Едгар Хайнріх, керівник відділу дизайну BMW Motorrad.

Концепт з’явився менш ніж через два тижні після того, як Ірландія оголосила про плани заборонити продаж нових неетилованих або дизельних транспортних засобів до 2030 року. Це ставить європейську країну в авангард різких обмежень на викиди, які мають бути введені в дію протягом мого власного життя, пов’язаного з їздою/водінням транспортних засобів. Норвегія планує запровадити подібну заборону у 2025 році – того ж року, коли Париж, Мадрид, Афіни та Мехіко мають намір ввести повну заборону на автомобілі, що працюють на дизельному паливі. Заборона на продаж нових двигунів внутрішнього згоряння обіцяна для всієї Франції у 2040 році, те ж саме обіцяють для Великої Британії у 2050 році. Німеччина не оголосила конкретних планів, але канцлер Ангела Меркель в минулому заявляла, що Норвегія, Ірландія, Франція та інші країни можуть приєднатися до цієї ініціативи. аль. приймають “правильний підхід.”

Додайте до цього зони наднизьких викидів, введені в дію кілька місяців тому в Лондоні (і подібні зони в ряді міст по всьому світу), і стане зрозуміло, що всі виробники транспортних засобів повинні зосередити свою увагу на розробці екологічно чистих транспортних засобів електричний мотоцикли. Для багатьох виробників мотоциклів процес від концепції до поставки може зайняти сім років. Якщо ви плануєте продавати велосипеди в Норвегії, це означає, що ви вже відстали від життя.

ПОВ’ЯЗАНО: Тріумф розробляє електричний мотоцикл

Тож абсолютно правильно, що BMW повинен розробляти такий велосипед, як Vision DC Roadster. Ви не знайдете тут жодного обговорення актуальності електричних мотоциклів. Я вже давно є прихильником. Що мене бентежить, так це те, що дизайнери BMW все ще зациклені на олдскульному “Це з майбутнього”!”створення велосипедів, які виглядають дивно круто, але які за світлові роки від того, щоб стати тим, на чому хтось насправді захоче їздити.

Я маю на увазі, подивіться на цю річ. Здається, це мотоциклетний еквівалент “Жорстоких черевиків” Стіва Мартіна, де гонщик високо присідає ззаду, тягнучись до прутів, які віддаляються від нього.

концепт, електричний, мотоцикл, мотоцикл, найкращий, цінність

Тим не менш, я не обов’язково сперечаюся з основною передумовою BMW. Дженсен Білер з Asphalt and Rubber вважає, що спроба німецького виробника втілити свій класичний боксерський дизайн/дух в електромобілі – це “дизайн без будь-якої мети, окрім поклоніння на вівтарі найбільшій священній корові BMW.” Можливо, але врахуйте той факт, що однією з найбільших проблем для електромобіля мотоцикл це розмір акумулятора. Електродвигун має відносно невеликі розміри. Для порівняння, акумулятор займає колосальну кількість місця – особливо, якщо ви хочете мати хоч якусь надію відповідати очікуванням сучасних гонщиків. BMW ефективно звільняє частину цього простору, перемістивши елементи охолодження акумулятора туди, де стирчали б циліндри двигуна боксера.

Подумайте про те, що BMW робить тут, і це має певний сенс. Двигуни Boxer використовуються в мотоциклах BMW вже майже століття; якщо гонщики звикли до їх унікальної конфігурації – звикли до громіздких випираючих деталей – чому б не використати це на свою користь??

ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ КИНУТИ РОБОТУ Підтримайте одержимість мотоциклом

Очевидно, що естетика – це не та причина, через яку гонщики протягом багатьох років були так закохані в боксер. Це унікальний характер двигуна, який змушує людей (і мене в тому числі) падати в непритомність. У зв’язку з цим, я підозрюю, що електричні велосипеди стануть справжнім викликом для всіх виробників мотоциклів, оскільки природа електродвигунів ускладнює їхню відмінність. Ви можете налаштувати швидкість/агресивність подачі енергії, але, наскільки мені відомо, ви не можете змінити характер електродвигуна.

Особисто мені подобається електричний двигун. Крутний момент і плавність, досвід має справжню чистоту. Але однаковість електродвигунів означає, що різниця між Zero SR/F і Harley-Davidson Livewire здебільшого естетична.

Можливо, саме це і лежить в основі концепції BMW Vision DC Roadster у стилі нуево-хіпстера/судді Дредда: німецька компанія хоче зробити байк, який виглядає інакше, розуміючи, що характер його мотора не буде таким же.

“Низька передня частина і коротка, висока задня передають відчуття маневреності”, – стверджується в прес-релізі BMW Motorrad.

Як на мене, це викликає надзвичайний дискомфорт.

“Такі елементи, як сидіння і система охолодження, немов ширяють навколо акумулятора”, – продовжує реліз. “На самій рамі поздовжні фрезеровані канавки створюють захоплюючий візуальний ефект, зменшуючи сприйманий об’єм і підкреслюючи поздовжню динаміку велосипеда. Це враження ще більше підкреслюється за допомогою отворів у фрезерованій алюмінієвій рамі та трубчастої конструкції рами, розташованої над нею. Високотехнологічні матеріали, такі як вуглецеве волокно і алюміній, знижують загальну вагу і надають родстеру BMW Motorrad Vision DC Roadster технічну естетику.”

Зачекайте. Алюміній – високотехнологічний матеріал?

Але справжнє питання: куди все це їде? BMW вже має у виробництві електромобіль – часто ігнорований скутер C Evolution – тож, можливо, він на кілька кроків попереду всіх інших “традиційних” виробників мотоциклів. Теоретично, електричний велосипед може з’явитися дуже швидко. Тож, можливо, ця концепція є не стільки цілеспрямованим напрямком, як ми зазвичай вважаємо концепції, а скоріше випадком риболовлі навколо, намагаючись з’ясувати, який саме електричний мотоцикл люди хочуть від BMW.

Зі свого боку, це не ця річ. Можливо, зробити велосипед, на якому буде приємно їздити. Зберігайте привід від валу, хоча; ланцюги можуть бути справжнім болем у дупі.

Я припускаю, що в міру того, як ми все впевненіше просуваємося в електричне майбутнє, виробники, такі як Triumph, захочуть довести, що шасі і підвіска відіграють велику роль у визначенні характеру мотоцикла. Британська компанія ще навіть не розробила електричний велосипед, а вже стверджує, що саме ці аспекти виділять її електричні мотоцикли серед конкурентів.

BMW Електричний Концепт двоколісного транспортного засобу, що поєднує в собі велосипед і Мотоцикл

В рамках своїх планів по впровадженню інноваційних продуктів для міської мобільності, BMW Motorrad представив Vision AMBY концепція. Поєднуючи переваги велосипеда та мотоцикла, BMW Motorrad Vision AMBY може породити абсолютно нову лінійку електричних двоколісних транспортних засобів у майбутньому. Електричні велосипеди на акумуляторах вже існують, але Vision AMBY значно випереджає їх з точки зору високотехнологічних функцій, зручності та практичності.

Дизайн та особливості BMW Motorrad Vision AMBY

Швидкий погляд показує, що Vision AMBY виглядає як будь-який інший велосипед. Однак, з функціональної точки зору, це більше схоже на мотоцикл. Спереду велосипед має невелику фару та U-подібний світловий знак BMW Motorrad. Останнє свідчить про походження цього концептуального електричного велосипеда. Серед інших унікальних особливостей велосипеда – великі передні вилки. Вони вкриті товстими захисниками, які забезпечують міцний вигляд і надійність велосипеда.

Кермо розташоване ергономічно і на правильній висоті, підходить як для доріг, так і для бездоріжжя. Велосипед використовує 26-дюймове колесо спереду та 24-дюймове колесо ззаду. Вони взуті в товсті шини, передня частина тонша для оптимального проходження поворотів. Заднє колесо відносно товстіше та кругліше, що покращує його прохідність на бездоріжжі.

Велосипед оснащений витонченим сидінням, яке плавно зливається з верхньою рамою, що піднімається. У поєднанні з вищою передньою частиною, посадка схожа на BMW Enduro мотоцикл. Ззаду велосипед має подвійний світлодіодний задній ліхтар.

Модельний ряд та технічні характеристики BMW Motorrad Vision AMBY

За даними WMTC, запас ходу велосипеда становить близько 110 км. Доступні три режими їзди, що дозволяють змінювати швидкість залежно від типу доріжки. Велосипед оснащений інтелектуальними системами, які можуть автоматично визначати тип траси. Потім швидкість відповідно регулюється. На велодоріжках велосипед може рухатися зі швидкістю до 25 км/год. Для міських доріг та поза містом / багатосмугових доріг максимальна швидкість становить 45 км/год та 60 км/год відповідно.

Для їзди на більш високих швидкостях водієві знадобляться водійське посвідчення, страховий номер і шолом. Ці вимоги такі ж, як і для їзди на стандартному велосипеді мотоцикл. Vision AMBY оснащений ручкою газу для прискорення. Він не має педалей. Нагадаємо, що компанія BMW Motorrad представила ще один електровелосипед під назвою i Vision AMBY. Він поставляється з педалями замість ручки дросельної заслінки. Щоб отримати енергію від електроприводу, гонщик повинен постійно натискати на педаль.

Акумулятор і привід Vision AMBY інтегровані в компактний корпус, розміщений по центру. Загальна вага велосипеда – 65 кг. Це набагато легше у порівнянні зі стандартними електричними двоколісними транспортними засобами.

Для інтерактивного досвіду BMW Motorrad Vision AMBY оснащений можливістю підключення до смартфону. Велосипед орієнтований на майбутнє, оскільки його можна модернізувати за допомогою безлічі функцій. Можливості майбутнього включають оптимізовану систему ABS, систему контролю тиску в шинах і радар попередження про наближення.

Цей допис востаннє було відредаговано 13 вересня 2021, 5:22 pm

Методологія: як ми обираємо, тестуємо та ранжуємо найкращі варіанти на ринку

Щоб знайти найкращий ми ранжували електромотоцикли на сучасному ринку за характеристиками, які вважали найбільш важливими – такими як безпека та запас ходу, а також потужність, стиль та комфорт – і розглянули всі мотоцикли, які вийшли нещодавно (і вийдуть протягом цього року). До основного списку, який ми склали, увійшли кілька складних, потужних мотоциклів!

Ми оцінили кожен з цих мотоциклів, переглядаючи огляди та відгуки, поки не склали рейтинг, яким були готові поділитися. Нарешті, ми вибрали один елемент з кожного мотоцикла, щоб підкреслити, щоб присудити кожному з них звання переможця в певній категорії.

Часті запитання про найкращі електричні мотоцикли

Energica Experia – це найкращий електричний мотоцикл 2023 року. З запасом ходу 160 миль (або 256 км), цей чудовий транспортний засіб може перетнути кордони країни, якщо ви захочете. Не кажучи вже про надзвичайно крутий естетичний вигляд та блискавичну максимальну швидкість.

Sondors Metacycle – найдешевший електровелосипед у світі, який коштує всього 5 000 доларів мотоцикл 2023 року. Він приносить чудові відчуття вартість, за доступною ціною з хорошим запасом ходу та максимальною швидкістю, яка конкурує з кількома іншими на цьому конкурентному ринку.

Здатний проїхати 482 км (300 миль) на одному заряді, Damon Hypersport Premier є справжнім пегасом. О, і ви також не будете рухатися по звивистій дорозі: з максимальною швидкістю 200 миль/год (420 км/год) ви неодмінно відчуєте вітер у своєму волоссі на цьому вражаючому велосипеді.

Хоча електромотоцикли в даний час знаходяться на вищому кінці цінового спектру, вони є транспортом нашої епохи. Завдяки безшумній роботі, відсутності вихлопних газів і, звичайно, мінімізації вуглецевого сліду, е-мотоцикли є провісниками екологічно чистого майбутнього. Ознайомтеся з нашим оглядом найкращих електромотоциклів 2023 року, щоб знайти найкращий один для вас.

BMW R1150GS

Незважаючи на не надто привабливу назву, BMW R1150GS – це шанований позашляховий пригодницький мотоцикл. Вперше він привернув мою увагу, коли його використовували актори та друзі Юен МакГрегор і Чарлі Бурман для мотоцикл по всьому світу.

Незважаючи на деякі недоліки, мотоцикли в кінцевому підсумку виявилися надійними і буквально здатними облетіти всю земну кулю. Зі стилістичної точки зору, R1150GS знаходиться десь між “Золотим крилом” і “Ніндзя”. Він має незаперечну спортивність та маневреність у своєму стилі, але все ж запозичує деякі елементи комфорту, такі як великі сидіння та місткість багажу, які легше побачити на Gold Wing.

Звісно, оскільки це позашляховик, він має тонни ходу підвіски, зазор для вузьких шин і захисний кожух навколо двигуна. Варто також відзначити, наскільки відкритим є двигун і його внутрішній устрій. Для мотоцикла, якому, ймовірно, доведеться прожити нелегке життя, це значно полегшує роботу над ним, а також додає йому міцності та мінімалістичної естетики.

Як і дизайн автомобілів, дизайн мотоциклів знаходиться під впливом і охоплює широкий спектр застосувань. Байкери продовжуватимуть їздити як по дорогах, так і по бездоріжжю, тож ми й надалі бачитимемо подібну широту дизайну в майбутньому. Однак, враховуючи, що весь транспорт, здається, стає електричним, як виглядатимуть велосипеди завтра, наступного року, через 10 років??

Від мотоциклвід теперішнього до майбутнього

Ми вже маємо уявлення про те, як можуть виглядати велосипеди майбутнього, завдяки таким відомим брендам, як Harley-Davidson. Vespa. і Ducati пропонує або працює над мотоциклами з електричним приводом. Перехід на електричну енергію також відкрив ринок для нових компаній, які вступають у боротьбу. Так само, як Tesla у світі автомобілів, Zero motorbikes – це компанія, що спеціалізується лише на електричних транспортних засобах, що спеціалізується на двоколісному транспорті.

Спостерігаючи за сучасними електричними мотоциклами, ми бачимо, що вони дуже сильно наслідують історичні особливості дизайну, які були закладені в таких мотоциклах, як Ninja, Gold Wing та R1150GS.

Незважаючи на відсутність паливних баків, їхні кузови все ще розраховані на розміщення одного з них. Елементи електродвигуна та батареї все ще залишаються відкритими, однак, завдяки відсутності вихлопних газів, перехід від передньої до задньої частини електровелосипеда став трохи чистішим.

Електричні Електродвигуни та акумулятори все ще потребують охолодження, тому часто можна побачити радіатори або тепловідводи на зовнішній стороні мотоциклів. У деяких випадках, як у Harley’s LiveWire, він залишає помаранчеві потужні електричні роз’єми на загальний огляд, що є більш сучасним дизайнерським прийомом.

Zero, стартап електричних мотоциклів, заснований Нілом Саїкі, колишнім інженером NASA, слідує багатьом класичним мотоцикл дизайн, використовуючи обтічники та кузов, щоб приховати силовий агрегат. Однак, у випадку Zero, він залишає силовий агрегат цілком відкритим, щоб показати повну відсутність прокладок, вихлопної системи та інших компонентів двигуна.

Здається, нам ще належить відійти від загальноприйнятих стандартів дизайну і перейти до більш футуристичного унікального дизайну. Можливо, це не дивно, якщо врахувати успіх Tesla і той факт, що її транспортні засоби відповідають дуже традиційній мові автомобільного дизайну, принаймні, на перший погляд.

А як щодо майбутнього?? Як можуть виглядати мотоцикли в майбутньому?

Зрештою, дизайн не надто зміниться. Я маю на увазі, що якщо вони відійдуть занадто далеко від традицій, то перестануть бути мотоциклами. Але ця художня візуалізація велосипеда під брендом BMW в стилі “Урал” змусила мене замислитися над тим, як далеко це може зайти. Для тих, хто не є байкером, “Урал” – це виробник мотоциклів, відомий своїми двоколісними колясками, обладнаними для пригод на бездоріжжі.

Погляньте:

Незважаючи на ряд явних відсилань до післявоєнних мотоциклів BMW Motorrad та “Урал”, він також виглядає виразно футуристично. Дизайнер назвав його “BMW motorrad x ESMC” на честь мотоциклів німецького автовиробника та El Solitaro MC, кастом-магазину мотоциклів та бренду стилю життя.

Компоненти мотоцикла, від керма до аксесуарів, набагато більш інтегровані та низькопрофільні, ніж у сучасних машин. Велосипед, безумовно, також більш незграбний. Цікаво те, що трансмісія уявляється повністю закритою. На відміну від ніндзя чи електричного Харлея, тут нічого не виставлено напоказ. Можливо, в майбутньому, коли батареї стануть більш гнучкими, жодного сантиметра простору не буде пошкодовано.

Неможливо також не помітити доповнення у вигляді коляски. Дизайнер велосипеда, іспанець Яго Валіньо. каже, що це може бути використано для додаткової потужності (думайте про це як про акумулятор, що збільшує запас ходу), тому що це, звичайно, електричний велосипед. Він також може бути використаний для зберігання інструментів, їжі та всього іншого, що може знадобитися під час майбутніх пригод.

Існує також безумовно футуристичне застосування світлодіодних ліхтарів на передній, задній і бічній панелі велосипеда. Це чимось нагадує те, що робить Rivian зі своєю єдиною світловою смугою на передній частині своїх електричних позашляховиків.

Велосипед також має один поворотний кронштейн для заднього перемикача. Дизайнерська підказка, яку зробили популярною італійські виробники спортивних мотоциклів, такі як Ducati. Він має безсумнівно чистий і лаконічний вигляд, що, здається, є певною темою для цієї моделі.

Порівняйте його з мотоциклом BMW 1150GS, який ми розглядали раніше. Цей художній концепт, безумовно, чистіший і більш інтегрований у порівнянні зі звичайними велосипедами, але все ще цілком правдоподібний як велосипед, який може бути створений у найближчі 5-10 років. Враховуючи, що його натхнення черпається з післявоєнних мотоциклів, він, безсумнівно, є ретро-футуристичним за своєю естетикою. Розумне поєднання старого і нового.

Завдяки простішим трансмісіям, меншій кількості механічних деталей і відсутності вихлопних газів у дизайнерів буде менше стимулів “хизуватися” деталями, які змушують мотоцикли працювати так, як вони працювали історично.

Втім, мотоцикли ще довго можуть залишатися схожими на мотоцикли. Слід визнати, що досить складно докорінно змінити те, що і так є простим дизайном концепт з: двох коліс, двигуна та місця для гонщика.

Ми більше не побачимо груп байкерів, які стоять навколо, втрачаючи свідомість від вихлопних газів або витріщаючись на радіатори та колектори. Але коли мотоцикли, безсумнівно, перейдуть на електрику, вони почнуть торкатися наших почуттів новими і захоплюючими способами.

концепт, електричний, мотоцикл, мотоцикл, найкраще, значення

Слідкуйте за роботами Iago Valiño на Behance, він дуже талановитий дизайнер, який зосереджується на технологіях транспорту та мобільності.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top