E bike europa. НЕЩОДАВНІЙ ЗАПУСК

Регулювання електричних велосипедів в ЄС та Великобританії

Згідно з європейським та британським законодавством, багато електровелосипедів можна розглядати як велосипеди, а не як мопеди чи автотранспортні засоби. Загалом, це означає, що вам не доведеться реєструвати свій електровелосипед або платити дорожній податок, але ви зобов’язані носити шолом і дотримуватися інших правил їзди на велосипеді. Електровелосипеди дозволені на велодоріжках, за винятком випадків, коли місцеві правила забороняють їх використання.

КЛЮЧОВІ КОРИСНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:

  • Місцеві правила для електровелосипедів дещо відрізняються, але здебільшого відповідають рекомендаціям ЄС
  • Законодавство ЄС та Великої Британії визначає електровелосипед як велосипед з електричним підсилювачем педалей потужністю менше 250 Вт
  • електровелосипеди повинні надавати електричну допомогу лише до 15.5 миль/год

Електровелосипеди дозволено використовувати велосипед смуги на дорогах Великобританії та велосмуги на більшості доріг ЄС. Вам не потрібні водійські права, щоб їздити на електровелосипеді, але у Великобританії, в тому числі в Північній Ірландії, правила вимагають, щоб вам було щонайменше 14 років. Не забудьте також прочитати більше про найкращі електровелосипеди на ринку сьогодні. Крім того, ви можете поглибити свої знання, дізнавшись більше про складні електровелосипеди та принцип їх роботи.

Визначення поняття “електровелосипед

Чинне законодавство як в Європейському Союзі, так і у Великобританії має конкретне визначення “електровелосипеда”, яке може бути дещо заплутаним. електровелосипеди повинні мати педалі, а потужність електродвигуна не повинна перевищувати 250 Вт безперервно. Допомога двигуна необхідна лише на швидкості до 25 км/год. Погляньте на наш посібник з вибору розміру електровелосипеда, щоб дізнатися більше про різні типи електровелосипедів для різних стилів їзди.

А для тих, кого цікавить більше велосипед технічні характеристики, ви захочете переглянути наш посібник про те, скільки важить електричний велосипед.

Крім того, електричний велосипед зарядка є обов’язковою для електровелосипедів, які використовуються на дорогах загального користування – це означає, що батарею потрібно підзаряджати щонайменше раз на два роки або після певної кількості кілометрів пробігу.

Обмеження швидкості

Згідно із законодавством ЄС та Великобританії, максимальна підтримувана швидкість електровелосипеда становить до 25 км/год. Велосипедисти все ще можуть крутити педалі на електровелосипеді швидше, але електровелосипед не може надавати електричну допомогу понад цю швидкість. Крім того, є деякі велосипеди, які можуть заряджатися під час крутіння педалей. Тож може бути цікаво перевірити їх, якщо ви не проти крутити педалі. Ви потренуєтесь і зможете їздити швидше, безпрограшний варіант. Отже, якщо ви демон швидкості, вам це сподобається, і ви також можете прочитати цю чудову статтю про те, як збільшити швидкість електронного велосипеда.

Для електровелосипедів з поворотною дросельною заслінкою швидкість, дозволена лише при використанні допомоги дросельної заслінки, становить до 6 км/год.

EU S-Pedelecs

На додаток до критеріїв для велосипедів з електродвигунами, які приблизно підпадають під категорію звичайних велосипедів, існує визначення ЄС для більш потужних велосипедів з двигунами потужністю понад 250 Вт або оснащених повношвидкісною дросельною заслінкою.

Ці “швидкісні педалі” знаходяться між електровелосипедами та електричними мопедами. Їм дозволено надавати допомогу на швидкості до 45 км/год і вони повинні бути зареєстровані як транспортні засоби для використання на дорогах загального користування. Водії зобов’язані носити мотоциклетний шолом.

велосипед, нещодавній, запуск

Обмеження потужності

Правила ЄС та Великобританії тепер встановлюють, що для того, щоб бути класифікованим як “eBike” або “Pedelec”, електричний велосипед повинен мати двигун з безперервною номінальною потужністю 250 Вт або менше. Мається на увазі номінальна потужність двигуна, а не “пікова”, що може ввести в оману, оскільки деякі електровелосипедні двигуни рекламуються за “піковою” потужністю.

Дроселі

Позашляхові перемикачі можуть розмежовувати багато електровелосипедів, щоб електродвигун міг надавати додаткову допомогу на швидкості понад 25 км/год, але згідно з британським законодавством, ці перемикачі не дозволені для електровелосипедів, що використовуються на дорогах загального користування. Вони є законними в ЄС для використання на велосипед траси, але місцеві правила можуть означати, що вони заборонені в межах міста. Якщо вам цікаво, ви можете прочитати про електровелосипеди з дроселем, щоб краще зрозуміти їх використання і чому вам варто вибрати електричний велосипед велосипед з дроселем.

Вікові обмеження

В Європейському Союзі та Великій Британії не існує спеціальних вимог щодо ліцензування для їзди на електровелосипеді, який відповідає визначенню стандартного педального велосипеда. Однак у Великобританії е-Велосипед гонщики повинні бути 14 років або старше. Для того, щоб їздити на швидкісних педалях або більш потужних вантажних електровелосипедах, вам потрібно мати ліцензію, а велосипед повинен бути зареєстрований як електричний транспортний засіб. У більшості випадків доведеться платити дорожній податок.

Обмеження ваги для електровелосипедів у Великобританії

У Великобританії стандартні електровелосипеди повинні важити 30 кг або менше. Європейський Союз не має конкретного обмеження ваги для електровелосипедів.

Інші правила та норми

Оскільки британські правила eBike були гармонізовані зі стандартними правилами ЄС у 2016 році, електровелосипеди, придбані у Великобританії до 1 січня 2016 року, не підлягають ретроактивному включенню до них. Це в основному стосується використання повношвидкісних дроселів або дроселів “twist and go”, які за правилами Європейського Союзу дозволені лише як “допомога при старті”, що забезпечує електричну допомогу на швидкості до 6 км/год. Якщо у вас є старий твіст-енд-гоу електровелосипед у Великобританії, він все ще може розглядатися як велосипед, а не як транспортний засіб, якщо він відповідає іншим вимогам Великобританії щодо класифікації електровелосипедів. І, нарешті, для додаткового захисту ми рекомендуємо будь-який з цих варіантів страхування електровелосипедів, навіть якщо це не є обов’язковим за законом.

СТАТИСТИКА: Загальні продажі електровелосипедів зросли на 24% з 2012 по 2019 рік у всіх країнах-членах ЄС (джерело)

СТАТИСТИКА: Кілька європейських країн запровадили послуги доставки вантажних електровелосипедів. (джерело)

F.A.Q.

Чи повинні користувачі електровелосипедів сплачувати акцизний податок на транспортні засоби?

У більшості країн-членів ЄС та у Великій Британії електровелосипеди, визначені як стандартні педалі або “велосипеди з електричним приводом”, не повинні сплачувати транспортний податок.

Чи існує окремий закон для твіст-енд-гоу електровелосипедів?

Згідно із законодавством ЄС, твіст-енд-гоу електровелосипеди з безперервною потужністю двигуна до 1000 Вт тепер підпадають під категорію, яка називається “велосипеди з двигуном L1e-A” або швидкісні педальні велосипеди. Технічно це транспортні засоби, але на них не поширюються ті ж податки та вимоги, що й на класичний мопед. Законодавство Великобританії дозволяє вважати електровелосипеди, продані до 2016 року, стандартними педалями, якщо вони відповідають максимальним вимогам до швидкості та потужності.

Що робити, якщо мій електровелосипед не відповідає вимогам?

Якщо у вас є електровелосипед, який не відповідає вимогам системи контролю потужності та швидкості, ви все одно можете їздити на ньому дорогами загального користування, але вам, швидше за все, доведеться оформити страховку, сплатити невеликий податок на транспортний засіб і мати водійські права на мопед. Вам також може знадобитися мотоциклетний шолом.

Райан Макбрайд – письменник, який живе в Лос-Анджелесі. Він писав статті для журналів та сайтів, включаючи Gayot, Spy, Paper, Ladygunn, 3AM та Crab Creek Review. Пише споживчі огляди, есе, наукову та технічну журналістику, а також літературну та мистецьку критику.

ПОПУЛЯРНІ ПРОДУКТИ В ЄВРОПІ Е-ВЕЛОСИПЕД РИНОК

Компанії, наведені нижче, є десятьма найбільшими виробниками електровелосипедів в Європі-Велосипед Ринок.

СЕГМЕНТАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕЛОСИПЕДІВ

Сегментація європейського ринку електровелосипедів за типами акумуляторів

Європа E-Велосипед Сегментація ринку за струмом акумулятора

1.Батареї ємністю понад 25 Ач

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК Е-ВЕЛОСИПЕДІВ СПОЖИВЧИЙ ПРОФІЛЬ

На європейському ринку доступно кілька моделей Europe E-Bike Market, і вони були орієнтовані на весь діапазон від 16 років, які їздять на 24 eMTB-биках, до 80 років, які їздять на рамі з наднизьким кроком.

Продукти для електровелосипедів в основному поділяються на дорожні та позашляхові. Дорожні велосипеди – це міські, приміські, кросові, папки та вантажні електровелосипеди.озашляхові моделі – це гірські велосипеди з жорсткою підвіскою або з повною підвіскою, або eMTB (гірські велосипеди з повною підвіскою).

ЗРОСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ В ЄВРОПІ

У 2021 році Європейська комісія затвердила 2.9 мільярдів євро державної підтримки від дванадцяти країн-членів ЄС для другого загальноєвропейського науково-дослідного та інноваційного проєкту по всьому ланцюжку створення вартості акумуляторів. Серед найбільших бенефіціарів – Tesla, BMW, FCA.

Крім того, розширення виробництва акумуляторів в Європі є важливим для місцевих автовиробників, оскільки це забезпечує контроль над останніми інноваціями та зниження витрат за рахунок скорочення ланцюгів поставок з ростом виробництва з 7% у 2020 році до 31% до 2030 року.

велосипед, нещодавній, запуск

Літій-іонний ринок в Європі швидко зростає і, за прогнозами, до 2025 року згенерує 250 мільярдів євро.У зв’язку зі стрімкою глобальною увагою до питань сталого розвитку, як промисловість, так і споживачі нарощують свої зусилля зі скорочення викидів, обираючи чисту зелену енергію.

Ринки електромобілів та відновлюваних джерел енергії швидко зростали в Європі, і до 2040 року 70% всіх транспортних засобів, включаючи комерційні та вантажні автопарки, будуть електричними. Щоб задовольнити зростаючий попит, Європі потрібен стабільний ланцюжок поставок літій-іонних батарей. Але 70% світового виробництва було сконцентровано в Азії

На європейські країни припадає лише 1% виробництва літій-іонних акумуляторів. Вітчизняний ланцюжок створення вартості акумуляторів допомагає виробникам отримати більший контроль над ланцюжками поставок.

Виробництво акумуляторів в Європі зміцнить стратегічну частину європейської технології чистого та цифрового переходу. Для підтримки конкурентоспроможності автомобільного сектору необхідна побудова власного ланцюжка створення вартості життєвого циклу.

Європейська комісія оприлюднила пакет пропозицій щодо реалізації Європейського зеленого курсу в пакеті під назвою “Fit For 55”, що містить низку законодавчих та політичних заходів, спрямованих на скорочення викидів вуглецю в ЄС на 55% до 2030 року.Це створить попит на електровелосипеди, оскільки цей план збирається підтримувати, інвестуючи у велосипедний рух та велосипедну інфраструктуру. що безпосередньо впливає на декарбонізацію викидів та створення додаткових робочих місць – липень 2021 року

Європейський Парламент та Рада досягли попередньої домовленості про виключення електровелосипедів зі страхових зобов’язань, що означає відсутність обов’язкового страхування та номерного знаку для електровелосипедів. Ця попередня угода діє повністю окремо від рекомендацій Лабораторії транспортних досліджень (TRL) – червень 2021 року

Європейська комісія опублікувала свою пропозицію щодо нового законодавства ЄС про машинобудування, щоб виключити електровелосипеди зі сфери дії нового законодавства з усіх транспортних засобів, єдиною метою яких є перевезення товарів або людей, тим самим створюючи невизначеність в індустрії електровелосипедів – травень 2021 р

Європейська Комісія опублікувала пропозицію щодо нових правил ЄС щодо акумуляторів, згідно з якими акумулятори для електровелосипедів будуть класифікуватися як портативні акумулятори, подібно до інших акумуляторів, які часто використовуються споживачами, а також пропонується нова підкатегорія для акумуляторів “легких транспортних засобів”. Вони також запроваджують подвійне законодавство щодо обмеження вмісту небезпечних речовин в акумуляторах відповідно до регламенту REACH, а також Директиви ЄС про обмеження використання небезпечних речовин (RoHS) – травень 2021 року

Європейський уряд повністю переводить свій транспортний сектор на електромобілі до 2030 року.У зв’язку з викоріненням викидів вуглекислого газу, уряд наполягає на впровадженні електромобілів в Європі. Транспортні засоби з високою потужністю електроприводу швидко впроваджуються і, як очікується, будуть в тренді протягом прогнозованого періоду. Транспортні засоби з високою електричною потужністю пропонують зростання виробництва більш ніж на 30 кВт, маркетинг електронних велосипедів створить попит на європейському ринку.

Електровелосипед: Сегментація ринку

А е-велосипед або електровелосипед – це велосипед, оснащений електродвигуном, який використовується для руху. Він складається з акумулятора та дисплея, який надає допомогу, необхідну для плавної їзди. У світі доступні різні види електровелосипедів, починаючи від електровелосипедів з невеликим двигуном, який допомагає водієві крутити педалі, і закінчуючи більш потужними електровелосипедами, які виробляють енергію для приведення в рух велосипед повне використання дросельної заслінки.

електровелосипед, недавній, запуск

Дізнайтеся більше про цей звіт. ЗАПРОСИТИ БЕЗКОШТОВНИЙ ЗРАЗОК КОПІЇ У ФОРМАТІ PDF

За типом ринок включає:

На основі приводних агрегатів ринок поділяється на:

Залежно від типу батареї ринок поділяється на:

Основними сферами застосування на ринку є:

У звіті EMR розглядаються основні регіональні ринки електровелосипедів в Європі, такі як Німеччина, Великобританія, Франція, Італія, Іспанія, Нідерланди, Швеція та Швейцарія, серед інших.

Впровадження різних сприятливих державних ініціатив для стимулювання зростання ринку електровелосипедів

Впровадження та реалізація різних сприятливих державних норм для заохочення використання електровелосипедів сприяють зростанню ринку. Очікується, що зростаюча схильність споживачів до використання електровелосипедів як екологічного та ефективного рішення для поїздок на роботу та підвищення вартості пального сприятимуть зростанню ринку електровелосипедів. Оскільки уряди заохочують купівлю електромобілів за допомогою податкових кредитів та пільг, щоб стимулювати використання цих екологічно чистих транспортних засобів, попит на електровелосипеди стрімко зростає, тим самим сприяючи зростанню ринку.

Дізнайтеся більше про цей звіт. ЗАПРОСИТИ БЕЗКОШТОВНИЙ ЗРАЗОК У ФОРМАТІ PDF

Зростаюча тенденція велосипедного туризму також сприяла розвитку ринку. Зі зростанням занепокоєння щодо забруднення навколишнього середовища та шкідливих викидів від транспортних засобів, поява стійких та економічно ефективних рішень для електронної мобільності, ймовірно, збільшиться. Е-велосипеди також покращують фізичну форму, сприяючи зміцненню здоров’я, запобігаючи збільшенню ваги і збільшуючи аеробні можливості, що робить їх життєздатною альтернативою традиційному велоспорту. В даний час великі компанії в регіоні все частіше пропонують широкий спектр інноваційних е-велосипедів, таких як велосипеди на водневому паливі та інтелектуальна система моніторингу е-велосипедів (SEMS), серед інших. З покращенням велосипедної інфраструктури та акумуляторних технологій в регіоні, очікується, що ринок матиме прибуткові можливості для зростання в найближчі роки.

Ключові гравці галузі на європейському ринку електровелосипедів

У звіті дається детальний аналіз наступних ключових гравців на європейському ринку е-велосипедів-велосипед Ми підготували огляд ринку, що охоплює конкурентний ландшафт, потужності та останні події, такі як злиття, поглинання та інвестиції, розширення потужностей та перепрофілювання заводів:

  • Accell Group
  • Riese Müller GmbH
  • Powabyke UK Ltd
  • QWIC
  • Kalkhoff Werke GmbH
  • Інші
  • Інші

Комплексний звіт EMR надає поглиблену оцінку ринку на основі моделі п’яти сил Портера, а також містить SWOT-аналіз.

велосипед, нещодавній, запуск

COVID-19 мав значний вплив на ринок електровелосипедів Європи, що позитивно позначилося на ринку електровелосипедів (E-Велосипед) Ринок

COVID-19 вплинув на ринок електровелосипедів велосипед (E-Велосипед) позитивно вплинув на ринок електровелосипедів, оскільки пасажири здебільшого уникали громадського транспорту. Електровелосипеди впроваджуються як зручна, доступна та безпечна альтернатива громадському транспорту. Велосипеди були прийняті як спосіб повсякденного пересування через урядові обмеження на громадський транспорт та рекомендації щодо соціального дистанціювання. Продажі були повільними на початковій стадії пандемії, але очікується, що вони зростатимуть у постпандемічному періоді через послаблення обмежень.

Нещодавні Розвиток подій

Cannondale випустила лінійку приміських електровелосипедів Adventure Neo у березні 2021 року. Лінійка представлена чотирма різними моделями, кожна з яких має ступінчасту конструкцію, систему приводу Bosch з акумулятором та раму зі сплаву.

Обсяг ринку електровелосипедів (E-Bike) у глобальній Європі

Електричний велосипед (Е-велосипед) – це транспортний засіб, який використовується для пересування по місту-Велосипед (Bike) сегментований на основі типу акумулятора, розташування двигуна втулки, режиму, потужності акумулятора, класу та використання. Зростання в цих сегментах допоможе вам проаналізувати сегменти з низькими темпами зростання в галузях промисловості та надасть користувачам цінний огляд ринку та ринкову інформацію, яка допоможе їм приймати стратегічні рішення для визначення основних ринкових застосувань.

Тип акумулятора

Залежно від типу акумулятора європейський ринок електровелосипедів (E-Bike) сегментується на літій-іонні, літій-іонні полімерні, нікель-металгідридні, свинцево-кислотні, герметичні свинцево-кислотні та інші. У сегменті типів акумуляторів переважають літій-літій-іонні, враховуючи їх низький рівень обслуговування і більш тривалий термін служби; однак літій-літій-іонні полімерні акумулятори зростають більш високими темпами, оскільки вони є вдосконаленою версією літій-літій-іонних акумуляторів з кращою довговічністю.

Розташування двигуна концентратора

На основі розташування двигуна концентратора, європейський електричний велосипед (E-Велосипед) ринок сегментується на середньопривідні, задньопривідні та передньопривідні електродвигуни. Середньопривідний двигун концентратора домінує в сегменті розташування двигуна концентратора завдяки своїй максимальній придатності для електричних велосипедів з педалями (E-Bike) та електронних велосипедів з педалями, які в основному купуються у всьому світі.

Залежно від режиму роботи, Європа електрична велосипед (E-Bike) сегментований на педальні та дросельні. Педальний підсилювач займає найбільшу частку ринку в сегменті режимів, який в основному використовується споживачами, оскільки він надає функції їзди на велосипеді, а також електричну допомогу для подальшого круїзу.

Потужність акумулятора

За потужністю акумулятора європейський ринок електровелосипедів (E-Bike) сегментується на менш ніж 750 Вт і більш ніж 750 Вт. Батареї потужністю до 750 Вт домінують у сегменті акумуляторів і, як очікується, будуть зростати більш високими темпами, оскільки батареї потужністю до 750 Вт краще підходять для електровелосипедів (E-bike)-Велосипед) виробництва та дають достатню кількість енергії.

Виходячи з класу, європейський електричний велосипед (E-Велосипед) ринок сегментується на клас I (педальний/педальний), клас II (дросельний) та клас III (швидкісний педальний). Сегмент класу I (з режимом допомоги педалей/педелек) домінує в сегменті класу разом з режимом допомоги педалей, оскільки люди, які піклуються про своє здоров’я, надають перевагу цим типам електровелосипедів перед повнопривідними електровелосипедами.

Залежно від використання, європейський ринок електровелосипедів (E-Bike) сегментований на міські / міські, круїзні, гірські / трекінгові велосипеди, гоночні, вантажні та інші. Більшість пасажирів використовують електровелосипеди на короткі відстані, наприклад, у містах для поїздок в офіс або на роботу, що призводить до найбільшого зростання в цьому сегменті в містах і селищах міського типу.

Конкурентоспроможні Landscape та Europe Electric Велосипед Аналіз частки ринку електровелосипедів (E-Bike)

Конкурентне середовище на ринку електровелосипедів (E-Bike) в розрізі конкурентів. Детальна інформація включає огляд компанії, фінансові показники компанії, отриманий дохід, ринковий потенціал, інвестиції в дослідження та розвиток, нові ринкові ініціативи, глобальну присутність, виробничі майданчики та потужності, виробничі потужності, сильні та слабкі сторони компанії, продукт запуск, ширина та глибина продукту, домінування у застосуванні. Наведені вище дані стосуються лише ФОКУСУ компаній, пов’язаного з електровелосипедами (E-Bike)-Велосипед) ринку електровелосипедів.

Деякі з основних гравців, що працюють на ринку електровелосипедів велосипед (E-Bike) ринок – це

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top