Відомі італійські марки велосипедів. Ibis Cycles

Бельгія велосипед бренди, які звучать дуже Італійський

Чому так багато гоночних велосипедів зроблено в Бельгії та Нідерландах, але з Італійський назва? Ви часто бачите рекламу на 2dehands.бути з такими текстами, як Італійський велосипед на продаж або справжній італійський велосипед на продаж, але насправді велосипед бельгійського або голландського виробництва.

Як не експерт, не завжди легко відрізнити справжній Італійський велосипед з бельгійської версії. Деякі веломайстерні навіть пішли на те, щоб вигравіювати на рамі Італійський прапор у рамі. Деякі звучні імена – Giacomelli, Venturelli, Colnero, Clemenso.

Чому італійський назва?

Італія справді має багатшу велосипед У сфері каркасного будівництва Україна має більш давню історію, ніж Бельгія чи Нідерланди, але колись тут було багато дрібних велосипед ремонтні майстерні, а не так, як це відбувається зараз в умовах глобалізації з переважно транснаціональними компаніями, такими як Trek, Specialized, Giant, ..

Колись у кожному селі був виробник велосипедів, який купував сталеві труби та наконечники і продавав велосипед під власним ім’ям. На початку 1970-х років був ажіотаж на їзду італієць велосипеди, вони були більш естетичними, красивішими та привабливішими. Зроблено в Італії завжди було важливою торговою маркою.

Деякі виробники велосипедів почали виробляти власні велосипеди з італійський ім’я. Деякі привозили рами безпосередньо з Італії, розміщували на них власні наклейки, гравірували свій логотип, а потім збирали їх у своїй майстерні.

Найважливіші бельгійські можна знайти нижче. Натиснувши на назву, ви отримаєте більше інформації

Якщо інформація відсутня або ви все ще знаєте про інших бельгійських велосипед виробники, ви завжди можете написати мені на електронну пошту info@vintagefiets.бути

Ви можете знайти найважливіші голландські бренди в статті Голландський велосипед бренди які звучать дуже по-італійськи

Мартеллі

Martelly – велосипедний бренд сім’ї Мартенс, заснований на початку 1980-х років. Сім’я Мартенс виробляє велосипед рами до Другої світової війни. Вони були одними з найбільших бельгійських виробників рам і постачали, серед інших, команду Flandria, команду Poeders Man та побудували рами Мішеля Поллентьє, Етьєна де Вільде, Роджера Іллегемса, Бертена де Кімпе та Віллі Ваннесте, серед інших.

Вони також поставили багато кадрів іншим велосипед такі виробники, як Colnero, Empella, Loverdi, Diamant, Concorde, Devos Sport та багато інших.

З 1980 року вони побудували не менше 25 000 рам за 20 років.

В даний час Martelly все ще виготовляє сталеві велосипедні рами на замовлення, для цього вони використовують труби Columbus і Dedacciai. Ви також можете замовити новий ретро-велосипед на замовлення.

Colnero

Велосипеди від Putte Kapellen, інформація відсутня

Спеціалізований

Місцезнаходження: Морган Хілл, КаліфорніяПопулярні моделі: Stumpjumper і Turbo LevoЩо нам подобається: Якісні, перевірені велосипеди для будь-якого типу гонщиків майже за будь-яку ціну.Що нам не подобається: Трохи більш жорстокі, ніж інші велосипедні компанії, які ми бачили.

Заснована на початку 1970-х, компанія Specialized може вважатися каталізатором вибуху гірських велосипедів у Сполучених Штатах. Хоча їхні велосипеди виробляються в Тайвані (що є поширеним явищем у велосипедній індустрії), коріння бренду міцно засіло в Каліфорнії. Основна модель в їх лінійці – і модель, про яку багато хто міг чути – це Stumpjumper. Представлений у 1981 році, Stumpjumper був першим серійним гірським велосипедом у світі, і компанія досі пропонує понад 14 версій цієї моделі з повною підвіскою під тією ж назвою (включаючи більш агресивну та орієнтовану на даунхіл модель Stumpjumper Evo). А ширша колекція бренду охоплює все, від гірських велосипедів початкового рівня до гравійних, шосейних та електричних велосипедів, що означає, що є варіант майже для кожного.

Можливо, Stumpjumper і проклав шлях, але Specialized продовжує впроваджувати інновації рік за роком. Наприклад, в той час як багато U.S. брендів У той час як інші країни тільки починають випускати електровелосипеди, Specialized вже багато років лідирує (без каламбуру) зі своїм Turbo Levo, а нещодавно зробила наступний крок, уклавши партнерство з некомерційною організацією Call2Recycle, щоб створити систему переробки акумуляторів для електровелосипедів, що продаються в США – навіть тих, що випускаються в інших країнах бренди. Компанія також зосереджується на розробці унікальних рішень загальних проблем – наприклад, на створенні технології SWAT (скорочення від “Storage, Water, Air, and Tools” – зберігання, вода, повітря та інструменти), яка включає в себе вбудоване в деякі рами сховище для інструментів та трубок.

Однак Specialized все ще залишається великим брендом і має свою частку невдач. Найбільш відомим був випадок 2013 року, коли компанія надіслала лист із вимогою припинити діяльність невеликому кафе та веломагазину в Канаді, який мав ту саму назву, що й одна з моделей їхніх шосейних велосипедів – Roubaix (що також є назвою популярного велосипедного напрямку у Франції). Врешті-решт вони змінили курс і зберегли обличчя, але це був хороший урок того, що велосипедна спільнота не байдужа і що зв’язки з громадськістю мають значення.

Трекінгові велосипеди

Місцезнаходження: Ватерлоо, штат ВісконсінПопулярні моделі: Fuel EX і SupercaliberЩо нам подобається: Серйозна компанія з широким асортиментом моделей і комплектацій; довічна гарантія на рами.Що нам не подобається: Не такі інноваційні, як багато інших брендів у цьому списку.

Один з найбільших брендів у цьому бізнесі, компанія Trek, що базується у Вісконсині, виробляє першокласні велосипеди майже в усіх цінових категоріях. І хоча Trek, мабуть, найбільш відомий своїм фокусом на шосейних велосипедах (особливо популярних завдяки Ленсу Армстронгу на багатьох змаганнях Тур де Франс), їхня лінійка гірських велосипедів є не менш грізною. Однією з найвідоміших моделей у цій категорії є Trek Fuel EX, давня пропозиція, яку хвалили як майстра на всі руки. І незважаючи на численні зміни в геометрії та дизайні за останні 10 років, а також на появу цьогорічної версії електровелосипеда, Trek зробив велику роботу, зберігши свою індивідуальність, яка дозволяє робити все, що завгодно.

Не обов’язково перебуваючи на передньому краї інновацій, Trek завжди залишався актуальним і отримував незмінно позитивні відгуки від гонщиків з усієї індустрії. Частково це пояснюється тим, що Trek залишається вірним своєму корінню, спонсоруючи та підтримуючи якісних спортсменів, таких як Емілі Бетті, Брендон Семенюк, Рейчел, Ден та Джі Атертон, Рис Вілсон та Лоріс Верж’єр, і це лише деякі з них. Крім того, Trek завжди надавав довічну гарантію на рами на свою продукцію (в чому я переконався на власному досвіді). Варто також згадати, що Trek – один з небагатьох великих виробників велосипедів бренди Я витратив більше часу, ніж хотів би визнати, обираючи ідеальні поєднання кольорів на їхньому онлайн-конструкторі Project One і мріючи про наступний велосипед, ніж хотів би зізнатися.

Велосипеди Санта-Крус та Хуліана

Місцезнаходження: Санта-Крус, штат КаліфорніяПопулярні моделі: 5010, Bronson і FurtadoЩо нам подобається: Бутіковий стиль, високоякісні рами та особлива увага до деталей. Довічна гарантія на рами, а також на підшипники, карбонові керма та карбонові запасні обода.Чого немає у нас: Дуже дорогі.

Santa Cruz – це певна аномалія у велосипедному світі. Маючи на вибір лише 14 моделей, орієнтованих на бездоріжжя (включаючи дві лінійки e-MTB та гравійну шліфувальну машину), бренд зміг зарекомендувати себе як великого гравця за відносно короткий проміжок часу (компанія була заснована в 1994 році і запустила жіночий суббренд Juliana, який зараз налічує п’ять додаткових моделей, у 1999 році). Однак, можливо, ще більш примітним є той факт, що вони змогли значно розширитися, не жертвуючи при цьому відчуттям бутикового бренду. Цей вражаючий акт балансування призвів до створення низки популярних моделей протягом багатьох років. Нещодавні та помітні доповнення до їхньої лінійки включають Nomad, Bronson (тепер зроблені у змішаній системі коліс) та Hightower, а давні райдери, ймовірно, згадують Bullit (зверніть увагу: назва Bullit повернулася у вигляді нового електронного велосипеда), Driver 8, VP Free та Heckler (також тепер доступний у версії електронного велосипеда) з любов’ю. Озирніться навколо парковки, і є велика ймовірність, що принаймні 25 відсотків велосипедистів їздять на одній з моделей Santa Cruz, перерахованих вище.

італійський, велосипед, бренди, велосипеди

З точки зору велосипедиста, в Санта-Крузі є багато чого, що йому сподобається. Як і багато інших компаній, Santa Cruz пропонує довічну гарантію на свої рами. Однак, на відміну від конкурентів, бренд робить ще один крок вперед, застосовуючи ту саму гарантію до всіх своїх підшипників (якщо ви регулярно їздите по багнюці, ви це оціните). Велосипеди Santa Cruz також дуже ретельно продумані – ви не знайдете жодного неякісного компонента, і ви дійсно можете сказати, що дизайнери пристрасно люблять цей вид спорту. Великим недоліком придбання велосипеда Santa Cruz є вартість. Зрештою, ви отримуєте те, за що платите, але орієнтовані на вартість варіанти, такі як Giant, Marin та Diamondback, часто краще підходять для більшості бюджетних гонщиків.

Ducati

Ducati розпочала свою діяльність як компанія з виробництва радіо- та електронних компонентів у 1926 році, а згодом знайшла свій шлях до виробництва одного з найпрестижніших та найінноваційніших мотоциклів у світі. Компанія почалася як сімейний бізнес, успішно виробляючи радіотехніку до Другої світової війни, після чого сім’я Дукаті почала виробляти мотоцикли. Перший мотоцикл під назвою Cucciolo був ультрасучасним на той час і приніс компанії пристойний прибуток. У 1949 році компанія Ducati випустила свій перший повноцінний мотоцикл під назвою Ducati 60, з якого почалося становлення Ducati як виробника мотоциклів. Ducati приєднався до мотоспорту в 1951 році з моделлю Cucciolo, після чого вони почали розробляти мотоцикли спеціально для перегонів. Провідний інженер Фабіо Тальоні розробив модель Gran Sport 100, яка згодом стала дуже успішним гоночним мотоциклом. Після кількох десятиліть успіху в гонках, Ducati заснувала гоночну команду в 1999 році під назвою Ducati Corse, яка в даний час бере участь в MotoGP, Чемпіонаті світу з супербайку та інших національних змаганнях.

За свою довгу історію Ducati пережила безліч досягнень – від виробництва перших мотоциклів до перетворення на компанію вищої ліги мотоциклетної індустрії, а також успіхів у гоночних змаганнях. Сьогодні Ducati належить широко відомій автомобільній компанії Lamborghini і має три виробничі майданчики в Італії, Таїланді та Бразилії, де виробляється понад 50 000 одиниць на рік. Головним фаворитом 2021 року став пригодницький мотоцикл Multistrada V4 потужністю 170 кінських сил, вагою 240 кг та колісною базою 1567 мм. Ця модель має робочий об’єм 1158 см3, а максимальна швидкість сягає 249 км/год.

Aprilia

Aprilia, заснована відразу після Другої світової війни Альберто Беджо, починала як виробник велосипедів, а згодом перейшла на виробництво скутерів та інших малолітражних мотоциклів. Після того, як син Альберто Іван перейняв компанію в 1968 році, Aprilia почала виробляти мотоцикли з об’ємом двигуна 50 куб. см. До популярності компанію привела модель мотокросу Scarabeo 1970 року. У 70-х роках Aprilia почала експортувати свою продукцію на зовнішній ринок, причому 20% одиниць призначалися виключно для експорту. У цьому десятилітті компанія перейшла від виробництва 150 одиниць до 12000 одиниць на рік і виграла свій перший титул в автоспорті в 1977 році. На початку вісімдесятих і під час кризи мотоциклів у всій Європі, Aprilia переорієнтувалася на спортивні легкі мотоцикли і переключилася з мотокросу на шосейно-кільцеві мотоцикли. Aprilia зосередилася на технічних характеристиках і дизайні шасі як своїх основних цілях, і після досягнення великих успіхів як у продажах, так і в мотоспорті, компанія була придбана групою Piaggio, що дозволило їм ще більше розширити своє виробництво. Син засновника, Івано Беджіо, був почесним президентом компанії до 2018 року, поки не помер.

Сьогодні Aprilia в основному фокусується на спортивних мотоциклах та скутерах, обслуговуючи споживачів по всьому світу. Останнім великим хітом стала модель RS 660, спортивний мотоцикл середньої ваги зі 100 кінськими силами, сухою вагою 169 кг і колісною базою 1370 мм. До того ж, цей мотоцикл мав робочий об’єм 659 см3, а максимальна швидкість досягала 230 км/год.

Piaggio

Заснована в 1884 році Рінальдо П’яджо, компанія починала як виробник локомотивів і залізничних вагонів. Наприкінці Першої світової війни Piaggio переорієнтувалася на військовий сектор і почала виробляти моторні човни, літаки, гідролітаки тощо. Пізніше компанія розширила свій каталог до вантажівок, трамваїв, автобусів тощо, але після того, як їх виробничі потужності були зруйновані під час бомбардування під час Другої світової війни, Piaggio переорієнтувалася на виробництво мотоциклів. Їх легендарна модель Vespa була представлена в 1946 році, за десять років було продано понад мільйон одиниць. Vespa розповсюджувалася по всій Європі та решті світу, ставши найвидатнішим продуктом в історії компанії. Нові виробничі потужності відкрилися в Бразилії та Індії, і незабаром мотоцикли Vespa вироблялися в 13 країнах світу. Протягом 50 років з моменту випуску своєї першої моделі Piaggio випустила понад сотню моделей скутерів, щоб задовольнити потреби споживачів. Це дозволило компанії отримати легендарний статус провідного виробника скутерів у світі. У 50-х та 60-х роках деякі моделі Vespa та Lambretta змагалися з іншими мотоциклами, часто досягаючи успіху в цих перегонах. Починаючи з 80-х років, було проведено багато перегонів на Vespa та Lambretta, які стали великим видом спорту, особливо в США.

У 2021 році компанія відсвяткувала 75 років з моменту випуску першої моделі Vespa і випустила оновлену модель Vespa GTS Super 125 з 13.8 кінських сил, суха вага 160 кг і колісна база 1380 мм. Ця модель Vespa має робочий об’єм 124 см3 і може розвивати швидкість до 101 км/год.

Alcyon. 7 перемог

Маючи на своєму рахунку сім перемог, Alcyon, як і багато інших бренди яка забезпечувала велосипедами ранні команди Туру, виробляла велосипеди, автомобілі та мотоцикли. Першу в історії бренду перемогу на Тур де Франс здобув люксембуржець Франсуа Фабер, який також здобув п’ять перемог на п’яти етапах цього видання.

Alcyon спонсорував команду протягом 1920-х років і став силою в пелотоні, вигравши в 1927, 1928 і 1929 роках, але на цьому видимість імені Alcyon закінчилася через заборону Дегранжа на торгівлю командами в 1930 році.

Merckx. 5 перемог

Якщо вірити тому, що було написано на підвісній трубі, наступним у нашому списку мав би бути Merckx, хоча, за всіма ознаками, Канібал їздив на велосипедах, зроблених Masi та Kessels. Незважаючи на багату історію та нещодавнє спонсорство AG2R, Merckx не буде присутня на Турі 2022 року. Нещодавня історія бренду пов’язана з фінансовими труднощами та поглинанням Ridley Bikes, тому ми не очікуємо, що ця цифра буде зростати ще деякий час.

Французька компанія Automoto була заснована в 1902 році і, як і багато інших компаній того часу, займалася виробництвом двоколісних транспортних засобів, як ручних, так і моторизованих.

Бренд виграв чотири поспіль Тур де Франс під керівництвом Анрі Пелісьє у 1923 році, Оттавіо Боттеккіа у 1924 та 1925 роках та Люсьєна Бюйсса у 1926 році. Через кілька років, у 1930 році, бренд був придбаний компанією Peugeot, але все ще випускав велосипеди та мотоцикли під маркою Automoto до 1962 року, коли його виробництво було припинено.

La Sportive. 3 перемоги

Хоча на рахунку La Sportive лише три перемоги на Турне, і вона проіснувала лише кілька років, це одна з наших найулюбленіших історій в історії велоспорту.

Перша світова війна залишила Європу в поганому стані, і багато заводів, які виробляли велосипеди, були перетворені на руїни. Континент перебував у депресії, і витрачати гроші на спортивні команди в той час навряд чи було пріоритетом.

Щоб гонка не стала ще однією жертвою війни, компанії Alcyon, Armor, Automoto, Clément, La Française, Gladiator, Griffon, Hurtu, Labor, Liberator, Peugeot і Thomann об’єдналися, щоб забезпечити спорядженням половину пелотону, і спонсорували гонку в 1919-1921 роках. Враховуючи, що половина гонщиків у ці роки були на велосипедах La Sportive, не дивно, що вони щоразу перемагали в генеральній класифікації: Фірмін Ламбо переміг у 1919 році, Філіп Тіс – у 1920 році, а Леон Сьєр – у 1921 році.

італійський, велосипед, бренди, велосипеди

Група розпалася в 1922 році, коли кожна з компаній, що входили до неї, перезапустила свої власні команди.

італійський, велосипед, бренди, велосипеди

Bianchi. 3 перемоги

Востаннє велосипед Bianchi спускався Єлисейськими полями на вершині генеральної класифікації у 1998 році, коли Марко Пантані вдягнув жовту майку на плечі. Цьогорічні перегони були сповнені драматизму не лише через перегони, адже 85-ті перегони також стали роком “справи Фестіни”, яка затьмарила перегони поліцейськими рейдами, страйками гонщиків та командами, які відмовилися від участі у перегонах.

Інші перемоги Б’янкі на Тур де Франс були з Фаусто Коппі в сідлі, в 1949 і 1952 роках.

Бренд був на волосині від того, щоб зробити це знову у 2020 році, але передчасний вибух Пріможа Рогліча на етапі 2020 року на часових випробуваннях на La Planche des Belles Filles передав гонку Тадею Погачару, що призвело до першої в історії Colnago перемоги на maillot jaune.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top