Велотренажер Honda super cub bike. Встановлення та оздоблення

20 Honda Super Cub Review

Найпопулярніший автомобіль у світі (понад шістдесят мільйонів проданих у всьому світі), Honda Super Cub вперше з’явився на ринку в 1958 році. Дизайн з’явився після того, як засновник/президент Honda Соічіро Хонда та директор Такео Фудзісава вирушили в подорож до Європи в 1956 році, щоб зібрати дані та ідеї для наступного продукту Honda. Популярність маленьких, легких мопедів вразила їх.

Очевидно, одним з критеріїв проектування Фуджісави було те, що транспортний засіб повинен бути здатний керуватися однією рукою, несучи піднос з локшиною соба (ми б не змогли вигадати таку річ, якби навіть спробували). Було прийнято рішення спроектувати і побудувати простий в управлінні, надійний, ступінчастий, з потужним (на той час) і ефективним (на всі часи) чотиритактним двигуном.

Була розроблена автоматична (відцентрова) коробка передач з зчепленням і (на відміну від Vespa та інших скутерів) великі колеса були обрані для стабільності та кращої продуктивності, ніж маленькі скутерні колеса на нерівних або неіснуючих дорогах.

Бестселер

До 1961 року було продано більше мільйона Cubs. До 1974 року ця цифра зросла до десяти мільйонів. У 2008 році було продано шістдесятимільйонний Honda Cub. Моїм першим Honda Super Cub був C70 Passport 1980 чи 1981 року випуску. Саме так, в ті часи у Honda Passport було два колеса, а не чотири. Це були 70 кубічних сантиметрів надійних веселощів.

Хоча Honda виробляє Super Cubs безперервно з 1958 року, вони не завжди були доступні в США. З 1983 року Honda Super Cubs не випускається в нашій країні. На наше щастя, Honda Super Cub повернувся.

В останні роки Honda користується успіхом у продажах мотоциклів з невеликим робочим об’ємом, таких як Grom та Monkey. На сайті Honda навіть є категорія для цих популярних маленьких мотоциклів – miniMOTO. У цій рубриці представлені моделі Grom, Monkey, Super Cub та Trail (Hunter).

О, я колись візьму собі Трейл, не сумніваюсь. Напевно, це теж мавпа. У моєму віці (шістдесят прямо там, дивлячись на мене, ховається за цим припаркованим максі-скутером) легкий, надійний, веселий – це дуже привабливо.

хонда, супер, мотоцикл, фініш

Як згадувалося в інших місцях, я не входжу до списку веб-сайтів, які отримують оглядові машини від великих хлопців. Я знав, що хочу Super Cub, і це було лише питання його придбання. З’явилися наші ДУЖЕ хороші друзі зі Scooterville. Вони взяли на обмін Cub з невеликим пробігом і одразу ж зателефонували мені. Я взяв його непоміченим.

Super Cub був у наявності на складі, і я замовив задній багажник і кофр ще до того, як взяв його в руки. “Хонда” Супер Cub – це не те, що більшість людей думають про скутер. Це також не те, що зазвичай називають мотоциклом. Я відчуваю, що він знаходиться десь посередині, можливо, трохи схиляючись у бік скутера.

На відміну від переважної більшості скутерів, він майже нічого не пропонує у вигляді рідної багажної ємності. На правому борту є крихітний відсік для набору інструментів, і це все. Я запланував одразу ж додати верхній багажник і, можливо, додати деякі інші пристрої для перевезення вантажів, такі як тунельний багажник.

honda, super, велосипед, фініш

Подорож зі Скутервіля до мого дому дала мені можливість одразу побачити, як Super Cub впорається з короткою поїздкою по шосе. Щоб дістатися від центру міста Твін Сіті до мого будинку, мені потрібно подолати кілька миль зі швидкістю 55 миль/год. Так, Honda Супер Cub може це зробити.

Показання спідометра/швидкість/економія пального

До настання зими я проїхав досить багато і добре відчув Super Cub. Я зробив кілька перевірок і повторних перевірок за допомогою GPS (навесні) і виявив, що спідометр був точнішим, ніж зазвичай, лише з оптимістичною похибкою в 5%. Більшість скутерів, які я тестував, мають 10% оптимізму або навіть гірше.

honda, super, bike, finish

При заявленій швидкості 30 миль/год, фактична швидкість коливалася від 28 до 29 миль/год. При заявлених 50 милях на годину фактична швидкість коливалася від 47 до 48 миль на годину. Доволі непогано, як на мене. На рівній дорозі без зустрічного вітру я зміг розігнати Super Cub до вказаної швидкості 60 миль/год (фактична швидкість 57 миль/год), яка під невеликим нахилом впала до 58 миль/год (фактична швидкість 55 миль/год).

Я важу 188 фунтів. Невеликий водій може побачити фактичну швидкість 60 миль/год, що є максимальною швидкістю, яку заявляє Honda. Одометр майже на місці із зазначеною поїздкою на 22 милі, що охоплює фактичну милю 21 милю.

Економія пального була приголомшливою. Мій мінімум становив 85 миль/год, мій максимум – 96 миль/год, а середній показник за кілька сотень миль – 90 миль/год. Super Cub найменш спраглий, коли їде зі швидкістю близько 40 миль/год без особливих пагорбів. Хоча я не можу стверджувати, що вів записи з початку 1980-х років, коли у мене був Honda Passport, я пам’ятаю, що економія пального була в межах 80 або 70 літрів на кілометр.

22 Посібник з експлуатації Honda Super Cub C125 ABS

Представляємо Honda Super Cub C125 ABS 2022 року

Всесвітньо відомий мотоцикл Honda Super Cub може бути невеликим за розміром, але це гігант, коли справа доходить до того, як він мобілізував світ. І не дарма: незалежно від того, де ви їдете, він завжди буде Супер Cub поєднує в собі надійність, простоту, економічність і практичність, як ніщо інше. Крім того, це просто неймовірно весело, концепція, яку миттєво сприймають люди будь-якої культури та віку. Найкраще те, що під своїм класичним кузовом Super Cub має безліч сучасних функцій, таких як ABS на передніх колесах, електричний запуск та впорскування палива. Легкий і простий в управлінні, наскрізне шасі робить його зручним для користувача в пробках і по місту. А чотириступінчаста напівавтоматична коробка передач означає, що вам ніколи не доведеться мати справу зі зчепленням. Найкраще те, що його чудова економія палива означає, що ви можете далеко проїхати на одному баку бензину, а заправка ніколи не завдасть вам клопоту. Крім того, у 2022 році він включає кілька оновлень, включаючи новий, більш ефективний двигун, зменшену вагу і навіть нову колірну гамму Matte Gray Metallic. Одна поїздка, і ви відкриєте для себе те, що знає весь світ – Honda Super Cub – це чудовий спосіб пересування.

Лише одна машина може претендувати на звання найбільш продаваного транспортного засобу всіх часів – Honda Super Cub 125 ABS, який був проданий у кількості понад 100 мільйонів одиниць по всьому світу з моменту його появи в 1958 році. Крім того, це модель мотоцикла, яка поклала початок американському мотоциклетному спорту Honda на карті з рекламної кампанії 1960-х років “You meet the nicest people” (“Ви зустрінете наймиліших людей”). У 2022 модельному році “маленький мотоцикл, який міг” отримав кілька оновлень, включаючи новий, більш ефективний двигун та зменшену вагу, що відповідає вимогам сучасного мотоцикліста miniMOTO, зберігаючи при цьому позачасовий вигляд Super Cub. Він також пропонується в новому кольорі Matte Gray Metallic.

ЛЕГКИЙ. ПРОСТИЙ. STYLISH.Суперкуб ніколи не вийде з моди.Понад 60 років Super Cub забезпечує простий і надійний транспорт для мільйонів людей по всьому світу. Він ніколи не слідував за модою, але з довірою десятиліть завжди встановлював планку з точки зору зручності використання, економічності та беззаперечної довговічності. Просочений ретро-стилем, автентичний до кожної гайки та болта, але повністю сучасний у кожній деталі, цей скутер корисний, як ніколи раніше. Тепер з абсолютно новим двигуном з повітряним охолодженням, що забезпечує більшу потужність та економію палива, а також оновленою підвіскою з плавним ходом.

МАШИНА ДЛЯ ЖИТТЯЯЯк і завжди, Super Cub C125 створений навколо водія.Вертикальне положення з прямою спиною забезпечує чудовий круговий огляд, сидіння з уретанової піни високої щільності для комфорту, а кермо з гумовими накладками. Новий двигун з повітряним охолодженням та впорскуванням палива генерує додаткову потужність з добродушною подачею. Він також ще більш економічний. І, як і в найпершій моделі, автоматичне відцентрове зчеплення робить керування чотириступінчастою коробкою передач twist-and-go простим. Трубчаста сталева рама, телескопічні вилки, подвійні задні амортизатори (обидва з посиленими пружинами) та литі алюмінієві 17-дюймові колеса і безкамерні шини забезпечують надійну керованість. Повне світлодіодне освітлення та Honda Smart Key є преміальними елементами, а для більшої гнучкості Super Cub C125 поставляється з готовим сидінням, встановленим на мільйон сидінь.

Станом на жовтень 2017 року було вироблено понад 100 мільйонів електромобілів, дізнайтеся, що потрібно для створення найпопулярнішого у світі механізованого транспорту.

МАШИНА ЧАСУ Продукт мрії одного інженера.Соічіро Хонда був палким прихильником того, щоб принести радість мобільності в життя людей. Його творіння, Super Cub, витримало випробування часом, і за останні 60 років було виготовлено понад 100 мільйонів таких машин. І його корисний геній – ось чому ви знайдете його на європейських вулицях сьогодні; the Супер Cub C125 – це стильна, сучасна еволюція революційної машини, яка так важко працювала для багатьох і так довго.

Стандартні характеристики

125-кубовий одноциліндровий двигун з повітряним охолодженням

Чотириступінчаста напівавтоматична коробка передач

Покрокова конструкція шасі

2022 Honda Super Cub C125 ABS Totalmotorcycle.com Ключові особливості

  • Потужний чотиритактний двигун, який працює тихо та економно, але має сильну та надійну продуктивність
  • Шасі та кузов такого розміру та форми, що дозволяють чоловікам і жінкам легко встановлювати, їздити та знімати мотоцикл
  • Система перемикання передач, яка не потребує використання важеля зчеплення
  • Удосконалений дизайн, який водночас є дружнім, свіжим та позачасовим

Два роки по тому, перший Super Cub C100 виїжджає з заводу Honda. Із заявленою метою “забезпечити радість від того, що він відіграє корисну роль у житті людей”, він одразу ж став зіркою в Японії, а американцям доведеться почекати лише рік, щоб отримати його в свої руки, коли перша “Хонда 50” (як її називають в США) з’явиться на ринку.S.) перетинають Тихий океан після запуску в червні 1959 року першої закордонної дочірньої компанії Honda, American Honda Motor Company. Каліфорнійські студенти та законодавці моди стали першими прихильниками маленького, недорогого мотоцикла. Замість гучних, великогабаритних моделей, які до цього часу асоціювалися у громадськості з мотоциклом, цей апарат виглядає дружелюбно та стильно. Це шалено зручно і весело, пропонуючи не лише чудову мобільність до кампусів коледжів та навколо них, але й приємний транспорт до офісів та місцевих тусовок. Двері в абсолютно новий світ відчинені, і Honda 50 – це ключ до нього.

Тривале кохання Азії до Honda Супердитинча

Honda – це двигун, який рухав Азію з моменту свого дебюту в 1958 році. Сьогодні він продовжує домінувати на дорогах по всьому регіону. Кирипост з’ясовує, чому.

У 1958 році, коли японський інженер Соічіро Хонда розробив перший 49-кубовий Super Cub, він сказав своїм колегам: “Це мотоцикл, на якому рознощик локшини соба може їздити з однією рукою і стосом лотків з локшиною, збалансованим на плечі”.”

Співзасновник і винахідник Honda, чия компанія кілька разів опинялася на межі банкрутства, ніколи не припиняв експериментувати, поки його геніальна робота не вилилася в найбільш продаваний мотоцикл у світі.

Як він сказав: “Успіх – це 1% вашої роботи, який є результатом 99%, що називається невдачею”.”

За наступні шість десятиліть компанія Honda продала понад 100 мільйонів мотоциклів. Сьогодні моделі Honda Super Cub залишаються популярними в багатьох космополітичних містах Південно-Східної Азії.

Улюблений представниками цього покоління, культовий мотоцикл підходить набагато більше, ніж хлопчикові з доставки локшини. І навіть сьогоднішнє покоління в галасливих столицях, таких як Джакарта, Хошимін, Бангкок і навіть Пномпень, обожнює цей мотоцикл.

Компактний, міцний, довговічний і доступний за ціною, цей мотоцикл є улюбленим транспортним засобом для молоді та людей похилого віку в Південно-Східній Азії. Це також найдружніший мотоцикл у світі. Дивно, але це навіть змінило сприйняття мотоциклів серед людей в Європі та США, де працюють заводи з їх виробництва.

“На Honda ви зустрінете найприємніших людей”, – рекламна кампанія навколо Super Cub стала справжнім хітом. Навіть сьогодні його цінують за його велике, але особисте послання, яке резонує з більшістю власників Cub.

У таких країнах, як Індонезія, Малайзія, Таїланд і В’єтнам, мати Super Cub – це також особистий престиж і гордість. Камбоджа не є винятком. Володіння класикою, якій виповнилося одне або кілька десятиліть супер-якість Cub зроблений в Японії – це передача активу від одного покоління до іншого.

Без зчеплення, це велосипед розроблений для всіх. На Cub можуть їздити як молоді, так і старі. Він також універсальний. легкий, але міцний для ґрунтових доріг та бездоріжжя. Він також може похвалитися неперевершеною надійністю. Багато 40- і 50-річних Cub все ще їздять сьогодні як експрес-спосіб дістатися до кав’ярні.

Невеликі мотоцикли також ідеально підходять для міського та сільського транспорту.

“Понад 80 відсотків домогосподарств в Індонезії, Малайзії, Таїланді та В’єтнамі, наприклад, володіють мотоциклами”, – повідомляє Програма ООН з навколишнього середовища (ЮНЕП).

Honda Super Cub в Азії: Любовні стосунки, що охоплюють одне покоління до іншого

“Cub Paradise”: В’єтнам та Індонезія

У 1967 році, HondaПерший експорт Super Cub до В’єтнаму з Японії став початком любовної інтриги. При загальній чисельності населення В’єтнаму понад 90 мільйонів, на одного дорослого (за винятком дітей та людей похилого віку) припадає майже один мотоцикл. За даними Honda Global, “з них 73% (2.38 мільйонів) – це Хонди, в тому числі 902 000 з серії Super Cub”.

Honda – найпопулярніша марка мотоциклів у В’єтнамі. Завдяки двом мотоциклетним заводам у місті Віньфук, Honda Vietnam зробила цю азіатську країну світовим раєм для мотоциклів Super Cub. Лише після Китаю, Індії та Індонезії, де мотоцикли є невід’ємною частиною життя, В’єтнам є четвертою країною, яка споживає найбільше мотоциклів у світі.

Коротше кажучи, для в’єтнамців “Супер Cub є легендарним.

Існує похмура історія, чому В’єтнам так любить японські мотоцикли. Це спадщина війни у В’єтнамі. Історія почалася, коли “військові Сполучених Штатів, які в той час підтримували уряд Південного В’єтнаму у В’єтнамській війні, придбали 20 000 автомобілів Super Cub” Super Cubs в рамках економічної підтримки Півдня.

“Американці обрали Super Cub. Багато американських солдатів належали до покоління, яке виросло під час буму Super Cub в Америці. Також було легко побачити, що Super Cub був найзручнішим вибором для міських пасажирів у Сайгоні (нині Хошимін), тропічній столиці Південного В’єтнаму.”

Представництво Honda в Сайгоні в той час також взяло додаткові милі, запустивши в’єтнамську версію “You Meet the Nicest People on a Honda“рекламна кампанія. Результатом став хіт. У період з 1967 по 1969 рік до Південного В’єтнаму було експортовано близько 750 000 мотоциклів Honda. Це також ознаменувало початок прориву в Південно-Східній Азії.

Спадщина – це буквально історія кохання.

Милі дитинчата в країні посмішок: Таїланд

Не втрачаючи популярності, Super Cub отримав новий фейсліфтинг з передовими технологіями у 2017 році, зроблений на заводі Honda в Таїланді. Це заявка на переживання історії шляхом поєднання традиційних стилів з новими інженерними рішеннями. Незважаючи на це, є також спроби відновити та переобладнати старі моделі понад 50-річної давнини. Завдяки низьким витратам на технічне обслуговування, велосипеди легко ремонтуються та кастомізуються.

У таких містах, як Бангкок, є майстерні, які пропонують повернути старі спогади для тих, хто готовий витратити гроші. Для когось це ностальгія – мати можливість їздити на велосипеді з минулих часів.

Позачасовий кузов Soichiro Honda з чотиритактним двигуном з повітряним охолодженням часто можна помітити на дорогах космополітичних міст та сільських доріг Азії.

У Бангкоку майстерня Tomlamphun Classic (власник на прізвисько Том) має низку повністю відреставрованих класичних байків, таких як Cub. У той час як перефарбовування є звичайною справою, відновлення непрацюючих чотиритактних одноциліндрових двигунів ґрунтується на багаторічному досвіді.

Закохані в японські мотоцикли: Камбоджа

На цій картині Чифумі Крохома, французького художника, засновника камбоджійського урбаністичного мистецтва, досить часто можна побачити водія моторолера Cub, який перевозить більше одного пасажира з одного місця в інше. Ця картина, обрана японською компанією Honda для першого тому “World of Cub’s Make_Honda”, виставлена на фан-сайті Super Cub разом з роботами художників зі всього світу.

honda, super, bike, finish

Щомісяця з Японії до Камбоджі відправляються контейнери з тисячами вживаних Super Cubs. На пномпеньському ринку Khlaing Rum Sev в районі Туол Корк продаються майже всі моделі Super Cub. Існує виняток. Ті, що були зроблені на початку 1960-х, є рідкісними. Вони схожі на антикваріат. Оскільки їх важко дістати, ціна визначається дефіцитом.

Незважаючи на зростаючий попит з боку в’єтнамців, Пномпень є ринком збуту класичних мотоциклів, які постачаються в країну дитячого раю.

Пномпень насправді не є містом для велосипедів. Для мотоцикла? Звичайно. На ньому не так важко натискати на електричний стартер чи кікстартер і продиратися крізь затори міських вулиць, як на мотоциклі. Він також швидший за велосипед, а завдяки економічному двигуну водії витрачають мало бензину. геніальний дизайн тоді ще молодого інженера пана. Honda. Для деяких моделей Super Cub споживає лише близько 1 літра на 180 км.

Поява електрифікації мотоциклів

Хоча Vespa пройшла довгий шлях від своїх втілень 1950-х років, італійський скутер не є великим хітом для сучасних класичних пасажирів. Сексуальні та стильні, лише понад 16 мільйонів моторолерів Vespa було виготовлено на сьогоднішній день. Не кажучи вже про вітчизняних конкурентів Honda, таких як Yamaha та Suzuki. Однак жоден з конкурентів не може зрівнятися з тим, як Honda змушує світ рухатися на Super Cub.

За даними компанії Honda, коли вона відзначала своє 60-річчя в 2017 році, щонайменше 7.4 мільярди людей проїхалися на Super Cub.

Минуло понад 60 років з моменту дебюту першого Super Cub C100. Він оснащений автоматичною триступеневою коробкою передач з відцентровим зчепленням і 4-тактним двигуном OHV з повітряним охолодженням. З тих пір відбулося багато змін і перетворень.

Чи стане революцією електросамокати в Азії??

Зростання популярності скутерів на акумуляторних батареях не зупинити.

Оскільки Tesla популяризувала електромобілі (EV), те ж саме відбувається з електричними скутерами та мотоциклами?

Існують ключові фактори, що сприяють цьому. Перш за все, витрати на літій-іонні акумулятори знижуються. На чолі зі стартапами з доставки їжі та продуктів, впровадження електросамокатів зараз починає набирати обертів. Електросамокати, що орендуються через додаток, зростають у містах по всьому світу. Екологічність та зелені міста також є рушійною силою.

У столиці Камбоджі Пномпені впровадження електричних двоколісних транспортних засобів такими компаніями, як Miku, Thada, Voltra та Oyika, є прикладом тенденції, що охоплює багато міст по всьому світу.

Сінгапурська компанія Grab, акції якої котируються на біржі Nasdaq наприкінці 2021 року, також запустила JustGrab Green для поїздок на гібридному або електричному автомобілі (хоча ще не на мотоциклі). Щоб прискорити впровадження електромобілів у Південно-Східній Азії, цього року фірма уклала партнерство з південнокорейською Hyundai Motor Company.

Прокладаючи шлях у Сінгапурі, країна прагне поступово відмовитися від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2040 року.

За звичайного сценарію, як показують моделі ЮНЕП, “1.5 мільярдів моторизованих дво- та триколісних транспортних засобів курсуватимуть дорогами світу до 2050 року”.

Will Honda переосмислює свій Super Cub, щоб стимулювати інновації та впровадження електромобілів?

Представлений на Токійському автосалоні в 2009 році, прототип EV-Cub досі залишається рекламним роликом. Більше десяти років потому, Honda ще не зробила офіційного оголошення про запуск у серійне виробництво. Якби це сталося, Honda, безсумнівно, зробила б революцію в тому, як пасажири їздять на електричних скутерах.

Поєднання класичного легкого дизайну кузова з новітніми екологічними технологіями – мрія більшості фанатів Cub.

Це стало б поштовхом до інновацій на ринку електромобілів, що розвивається.

Популярний в США.S. у 1960-х роках Honda несподівано повернулася зі своїм сучасним Super Cub 2019 року з об’ємом двигуна 125 куб. см. Отже, важко виключити, як і коли Honda візьметься за сучасний час зі своїм EV Super Cub. Нездійснені мрії Honda мають розгортатися безмежно, в тому числі і цього разу.

Незважаючи ні на що, бачення великого інженера Хонди та його бізнес-партнера Такео Фудзісави залишається вірним, оскільки вони хочуть “забезпечити радість відігравати корисну роль у житті людей” у більш ніж 160 країнах світу.

Зчитувач лічильника

На початку шістдесятих тітка і дядько Дейна мали п’ятьох дітей і Buick Special 1951 року, щоб возити їх. Щоб заробити трохи додаткових грошей на холодильник і бензин для “Б’юїка”, дядько влаштувався на підробіток, знімаючи показання лічильників води для комунального підприємства, що належить громадянам. Він купив Honda Cub, щоб економити пальне (і розважатися) під час зняття показників лічильників. Cub коштував 245 доларів і проїжджав близько 100 миль на галоні, хоча в рекламі говорилося, що Cub може проїхати 200 миль на галоні; ви повинні дозволити рекламним агентствам трохи творчої свободи. У всякому разі, він перевершив “Б’юїк” і за економічністю, і за розвагами. Автоматичне зчеплення полегшувало часті зупинки та рушання з місця, тримаючи в руках дошку для зняття показників лічильників, і, мабуть, дядько настільки навчився їздити на Кубі, що міг знімати показники лічильників, навіть не злізаючи з коня.

П’ятеро дітей виросли і мали власних дітей. Дядько пішов на пенсію з роботи зняття показань лічильників. Cub застряг тут, і врешті-решт перейшов під опіку одного з синів одного з двоюрідних братів Дейна. Дейн, який любить відновлювати старі мотоцикли, ніколи не замислювався про це, поки одного літнього відпочинку не дізнався, що Кевін, молодий хлопець, який тепер в основному відповідає за Cub, не бажає їздити на ньому, поки не буде усунуто витік масла. Чи може Дейн допомогти з витоком??

Дейн подивився на “Малюка” – явно доглянутого, але з більш ніж кількома вм’ятинами та синцями від років, проведених у великій родині – і пояснив стурбованому молодому доглядачу, що двигун має сальник в місці, де шпиндель перемикання передач виходить з правого картера. Через 50 років оригінальне гумове ущільнення затверділо і потребувало заміни. Деталь доступна і коштує всього 3.50. Заміна ущільнювача була легкою вечірньою роботою, і Кевін тепер щасливий турист і знову в дорозі з “Кубом.

Робота над Кевіним Cub дала йому поштовх. Дейн вирішив, що хоче відновити власну маленьку Honda. “У мене лихоманка від Cub”, – каже він. Він зателефонував другу з Клубу класичних японських мотоциклів, щоб обговорити цю нову і раптову пристрасть, і виявилося, що у друга був проект Cub, який він хотів розвантажити. “Ти можеш взяти його за ті гроші, які я в нього вклав”, – сказав друг, а це виявилося 200. Як бонус, кошик вміщується у великий багажник автомобіля.

Історія Cub

Ідея створення Honda Super Cub з’явилася під час подорожі Соїчіро Honda і партнер Такео Фудзісава поїхали до Німеччини в 1956 році. На той час Honda керувала інженерною та виробничою частиною компанії, а Фудзісава відповідав за маркетинг та фінанси. Вони були заінтриговані популярністю скутерів, але вважали, що модель скутера матиме обмежену корисність у країнах, що розвиваються, де Honda продавала багато своєї продукції. Фуджісава хотів невелику, просту, але відносно потужну машину, яка була б тихою і надійною. Він також мав бути простим в управлінні – Фудзісава вказав на велосипеді на якому можна було їздити однією рукою, тримаючи піднос з японською локшиною. За легендою, він сказав Хонді: “Якщо ви можете створити невеликий мотоцикл, скажімо, 50-кубовий, з кришкою, щоб сховати двигун, шланги та дроти всередині, я зможу його продати”. Я не знаю, скільки магазинів локшини в Японії, але можу посперечатися, що кожен магазин захоче мати такий для поставок.”

Компанія Honda завжди віддавала перевагу 4-тактним двигунам, і хоча 2-тактний був би дешевшим і простішим, 4-тактний створював би крутний момент на низьких обертах, необхідний для подолання ґрунтових доріг, тому Соічіро Хонда наполіг на 4-тактному двигуні.

Маркетинговий план полягав у тому, що нова машина продаватиметься за кордоном дочірньою компанією Honda, а не імпортером, що дасть материнській компанії набагато більше контролю над запчастинами та сервісом. Американська Honda Motor Company була створена в червні 1959 року в невеликій вітрині магазину на бульварі Піко в Лос-Анджелесі, штат Каліфорнія. Окрім C100 Super Cub, новий імпортер представив CB92 Benly Super Sport 125, CA95 Benly Touring 150, Honda Dream 250 у двох комплектаціях та 300-кубовий туристичний Dream.

Cub став бестселером у лінійці. Діаметр і хід поршня одноциліндрового 49-кубового двигуна становив 40 мм х 39 мм. Зі ступенем стиснення 8.5:1, весела маленька тварина приносила 4.5 кінських сил і було заявлено про досягнення 43.5 миль на годину (ймовірно, під гору, з попутним вітром). Двигун був побудований з дотриманням жорстких допусків і мав великий, ефективний глушник, в результаті чого машина була ледь чутна під час роботи.

Обтічник і переднє крило були поліетиленовими – одне з перших застосувань пластику для деталей мотоциклів – а рама була наскрізною, іноді її називали “кістяком.” Конструкція рами дозволяла використовувати 17-дюймові колеса, які були б набагато функціональнішими на поганих дорогах країн третього світу, ніж менші колеса типового скутера. Деякі американські дилери замінювали шини на колеса і продавали мотоцикли як причепи для корів. The 4.Гальма з одним провідним башмаком діаметром 3 дюйми зупиняли велосипед за розумний проміжок часу, але тоді він був досить легким, важив лише 143 фунти в сухому вигляді.

Відносна безшумність Cub у поєднанні з легким стартом (версія C102 мала електричний запуск) і маслонепроникним силовим агрегатом полегшували знайомство з друзями, і Cub завів багато друзів. Між 1959 та 1968 роками Honda продала 101 106 мотоциклів C100 та CA100 в США.S. наодинці. У 1960 році Honda відкрила найсучаснішу складальну лінію в Сузуці в Японії, і в перші роки значна частина площ заводу була присвячена C100.

Зараз їй 90 років, і вона все ще працює в сімейному дилерському центрі Musselman Honda в Тусоні, штат Арізона, Хелен Муссельман була одним з перших дилерів Honda. Вона пам’ятає, як на початку шістдесятих років разом з іншими американськими дилерами їздила на екскурсію на завод Suzuka і була вражена тим, наскільки він був автоматизований. “Ми їздили на завод Harley, а вони все ще штовхали візки”, – згадує вона.

Незважаючи на досить хороші продажі, Honda була стурбована тим, що її пропозиції не були повністю прийняті в розвинених країнах Європи та США.S. Упередження щодо японської продукції було поширеним явищем, і більшість європейців та американців тоді вважали, що японський експорт був дешевим і погано зробленим. З іншого боку, мотоцикли боролися за соціальне визнання – особливо в Сполучених Штатах, де багато хто вважав, що на мотоциклах їздять тільки хулігани. З притаманною їй енергією та нестандартним мисленням Honda запустила рекламну програму, яку й досі вивчають маркетологи: “На Honda ви зустрінете найприємніших людей”.”

Маркетингова кампанія була розроблена агентством Grey Advertising. Перша реклама, яка використовувала яскраві кольори та зображувала звичайних людей, що займаються повсякденними, але приємними справами, була розміщена в журналах для широкого загалу в 1963 році. Вона мала шалений успіх. Американська Honda пішла так далеко, що купила рекламний простір на церемонії вручення премії “Оскар” у 1964 році, витративши більшу частину річного рекламного бюджету за одну ніч. Ці оголошення міцно закріпили Honda – і Super Cub – на карті. Honda прибула.

Super Cub сьогодні

The велосипед який зробив все це можливим, C100 Super Cub, не привернув великої уваги колекціонерів. Це не рідкість. Він не виграв важливих перегонів і не побив рекордів швидкості на суші. Кінозірки не їздили на Cubs. Проте C100 – Honda продавала його просто як Honda 50, починаючи з CA100 у 1962 році – змінив обличчя мотоциклетного спорту в Америці і вивів Honda на світову арену. Успіх C100 зробив можливим появу Kawasaki H1, Honda CB750 та Suzuki GT750 Water Buffalo. C100 – це знаковий мотоцикл, і що не менш важливо, це один з небагатьох мотоциклів, який можна відновити в обмеженому просторі та за невеликий бюджет.

Датчанин приніс свій маленький проект додому і почав ретельно вивчати його. Він планував зробити реставрацію – в сім’ї вже був один гонщик на CA100. Двигун мав значний витік масла, тому він розібрав його і виявив, що хтось встановив головку блоку циліндрів за допомогою молотка. “Він протікав через плями на ущільнювальній поверхні, де прокладка коромисла з’єднується з головкою блоку циліндрів”, – каже Дейн. Колеса були іржаві, а маточини роз’їдені корозією, але велосипед у комплекті з новими колесами та спицями. Сидіння було новим і якісною репродукцією, але його форма і колір не підходили для чорного CA100 1962 року. “Він протікав через розводи на ущільнювальній поверхні велосипед потрібен був новий корпус фари, оскільки той, що йшов з велосипедом, був з червоного пластику з потрісканою чорною фарбою. Нижня частина пластикового переднього крила була зламана і потріскана.

Як і в будь-якому реставраційному проєкті, Дейн витратив деякий час на пошук запчастин. Хорошими джерелами стали спеціалісти Honda – Ohio Cycle і David Silver Spares, а на eBay є кілька тайванських постачальників, таких як Vintage Avenue, які продають якісні репродукції, як, наприклад, абсолютно новий карбюратор, який Дейн купив за 70.

Інші продавці eBay постачали такі речі, як наклейки, кріплення та прокладки, а члени Клубу класичних японських мотоциклів активізувалися з важкодоступними деталями. У Аллена Сікмана був двигун з хорошою головкою блоку циліндрів, який підходив до двигуна Дейна, а у Тоні Сілвейра був комплект грубих коліс з хорошими втулками, які він поміняв з Дейном. Тоні використовував пристойний старий комплект Дейна з оригінальними трубами та шинами для свого “гонщика” Cub, а Дейн допрацював маточини Тоні, прикріпивши їх до нових хромованих ободів зі свіжими спицями та взув їх у новий комплект шин Kings Tires, точну копію оригінальних шин. Дейн ніколи раніше не шинкував колеса, але вирішив спробувати зробити це власноруч. Він знайшов відео з інструкцією і вивчив її. “Я позичив у сусіда динамометричний ключ для велосипедних спиць, який мені дуже допоміг. Отвори в новому задньому ободі були недостатньо великими, щоб використовувати спиці, які також йшли в комплекті з велосипедом, тому мені довелося їх висвердлити. Я зробив колеса сам, і вони вийшли правильними. Це був веселий проект.”

Замінивши головку блоку циліндрів, Дейн притер і встановив нові клапани та пружини зі старої пошкодженої головки. Він встановив нові прокладки, а також замінив пошкоджені нижні шпильки, що утримують циліндр, і перевстановив кільця циліндра. “Вони були неправильно розташовані в шаховому порядку.”

Саморобний жук Дейна зупинився на сидінні. “Я виготовив сидіння на замовлення. Після двох спроб він вже дуже близько. Я зробив шаблон логотипу Honda і наніс його на сидіння.”

Тепер, коли CA100 закінчений і запущений, Дейн бере його на виставки. “Він не виграє Best of Show або щось подібне через те, що він є, але людям він подобається. Мені подобається показувати мотоцикл, коли люди підходять до мене і розповідають свої історії про Cub, який був у них раніше. Він не надто практичний для їзди в сучасному трафіку, і на ньому не дуже добре підніматися на круті пагорби, але передні мости з передньою підвіскою непогані, а передні гальма – дуже зручні мотоцикл зупиниться, навіть з тими крихітними передніми гальмами. 6-вольтова фара потужністю 15 Вт могла б бути яскравішою. З іншого боку, його легко завести, і ви все ще можете дістати для нього багато деталей, включаючи крихітну маленьку батарею AGM (з абсорбованим скляним матом). Тихий, як шепіт, і ви можете тримати його де завгодно – я тримаю свій у домашньому офісі сім’ї.”

Дейну також подобається, що технічне обслуговування просте. “На ньому не так багато потрібно робити, в основному перевіряти тиск у шинах”, – каже Дейн. “Ланцюг закритий, тому його рідко доводиться змащувати. Перевіряєш свічку запалювання і міняєш 1 раз.4 пінти оливи щонайменше кожні 600 миль.”

C100 Super Cub називали моделлю T серед мотоциклів. З самого початку це був економічний, надійний і веселий транспорт для широких мас. Не менш важливо, мабуть, те, що це також підвищило статус американських мотоциклістів. Наприкінці 1950-х, не в останню чергу завдяки таким фільмам, як “Дикий” з Марлоном Брандо в головній ролі, громадськість сприймала байкерів як бунтарів, злочинців та виплодків пекла. До середини шістдесятих, завдяки зусиллям Honda, їзда на мотоциклах – принаймні на невеликих велосипедах і скутерах – стала соціально прийнятною. Непоганий набір досягнень для 50-кубової машини! MC

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top