Великий мотоцикл BMW. BMW HP4 Race

Мотоцикли BMW: Що означають літери та цифри моделей

Широкий діапазон літер і цифр моделей може налякати новачка BMW. На щастя, номенклатура досить проста, що робить її досить легкою для освоєння.

Ось що потрібно спочатку вивчити:

  • Перша буква вказує на конфігурацію двигуна
  • Цифра посередині вказує на об’єм двигуна (майже завжди).
  • Остання комбінація літер (ініціали або повне ім’я) попереджає вас про тип мотоцикл-хоча і не в якому рядку.

Маючи це на увазі, давайте зануримося трохи глибше – хоча і не в самий кінець.

БУКВА ПРЕФІКСА ДВИГУНА

Префікс – це завжди буква, що позначає двигун. Зручно, що BMW використовує однакові позначення двигунів у всіх своїх жанрах мотоциклів.

  • F: Це для паралельних двійників у діапазоні від 900 до 750. Збиваючи з пантелику, BMW називала одноциліндровий двигун 650 літерою F з 2000 по 2007 рік – давайте більше ніколи не будемо про це говорити.
  • G: Одноциліндровий двигун – наразі виключно 310, хоча раніше це був 650.
  • K: У 21 столітті це означає рядний 6-циліндровий двигун з поперечним розташуванням. У 1900-х роках це був поздовжньо встановлений рядний 4-циліндровий двигун. На початку 2000-х “К” продовжувала використовуватися як поперечно встановлений рядний 4-циліндровий двигун. Ми не знаємо, чому BMW переробила літеру K замість того, щоб придумати нову літеру для рядного 6-циліндрового двигуна.
  • M: M – це високопродуктивна версія рядного-4, що використовується в моделях S.
  • R: Класичні “боксерські” двигуни-близнюки, вони варіюються від Big Boxer, що використовується в R 18, до лінійки R nineT з робочим об’ємом 1170 куб.см. BMW використовує літеру R ще з 1923 року на плосковершинному R 32, хоча R використовувалася на одноциліндрових моделях до 1960-х років.
  • S: Це рядний 4-х циліндровий двигун. Це однолітровий дизайн.

ЧИСЛО

Цифра – це робочий об’єм. R 18 – без пари нулів, а nineT – це 1170-кубовий “боксер.

  • GS: BMW використовує це позначення для своїх пригодницьких велосипедів з часів G/S у 1980 році. GS означає Gelände/Straße (бездоріжжя/шляхи), а також Gelände Sport.
  • XR: Це скоріше пригодницькі туристичні мотоцикли в стилі ADV, ніж позашляховики.
мотоцикл, велосипед, перегони

Для лінійки Heritage BMW робить все по-іншому. R 18 має стандартну версію та Classic. Лінійка nineT має стандартну версію, а також версії Scrambler, Pure та історичну /5.

У лінійці родстерів все просто. Усі вони мають лише одну літеру R, яка вказує на те, що це спортивний мотоцикл з відкритим верхом.

  • RR: Коли ви думаєте про RR, думайте про шосейно-кільцеві перегони. Це найпотужніші мотоцикли BMW.
  • RS: Якщо GS – позашляховий/спортивний, то RS – дорожній/спортивний, в тому числі спортивно-туристичний, коли ви додаєте сумки.
  • B: Якщо вам потрібен низько посаджений багер, шукайте позначення B
  • GTL: GTL – це комод туристичної лінійки, тому GTL говорить вам, що це мотоцикл класу Grand Touring Luxury.
  • GT: Приберіть розкіш і додайте трохи спорту, і ви отримаєте Grand Touring.
  • Grand America: Grand America бере концепцію Bagger і перетворює її на комод.
  • РТ: Ця назва походить з німецької мови – Reise-Tourer, що в перекладі означає “мандрівник-турист”. Це єдиний боксер у лінійці Tour, і він функціонує як спортивний туринг. Однак він не такий спортивний, як RS у лінійці Sport.

Після того, як ви дізнаєтеся все, що ви дізнаєтеся з цієї історії, ви будете впізнавати назви моделей BMW інтуїтивно.

Маючи 50-річний досвід їзди, Дон Вільямс є шанувальником усіх видів мотоциклів. Йому подобаються спортивні велосипеди, круїзери, мотоцикли, туристичні велосипеди, пригодницькі велосипеди, двоколісні спортивні велосипеди та мотоцикли, на яких можна їздити на митниці. Запитайте Дона, який його улюблений мотоцикл, і він відповість вам: “Який би я не був”.

2023 Посібник для покупців електричних мотоциклів від А до Я [30 брендів]

Якщо у нього є два колеса, то Ultimate Motorcycling має сенсацію зсередини. З останніх мотоцикл від оглядів одягу до результатів MotoGP та звітів про продажі OEM, Ultimate Motorcycling охоплює все це. Наша невелика, але пристрасна команда працює безперервно, щоб забезпечити якісний та приємний відпочинок для наших клієнтів мотоцикл зміст.

Привіт усім і ласкаво просимо ще раз на “Мото і друзі”, до нас завітала вражаюча Yamaha R7 – суперспортивна машина нового покоління.

Harley-Davidson щойно анонсував останні CVO-версії своїх моделей Street- та RoadGlide. Сказати, що ці класичні машини зазнали значних змін, було б применшенням. Нік де Сена нещодавно проїхався на обох мотоциклах у Мілуокі, і він розповідає нам, що змінилося в кожному з них, а також ділиться своїми думками про те, чи потрібно шукати близько 45 тисяч, щоб поставити одного з цих цуценят у себе в гаражі.

На цьому тижні ми покажемо жилет Alpinestars Tech Air 5. Ті Джей Адамс натрапив на Ар’яна Факура в магазині Rock Store у Південній Каліфорнії, який витратив власні зароблені гроші на найсучаснішу технологію цієї захисної нижньої білизни.

У нашому другому тематичному сегменті Ті Джей Адамс розмовляє зі Стівом Пілом. Стів має довгу та цікаву кар’єру маркетолога в мотоциклетній індустрії, і наразі працює на ряд брендів Tucker.

Тож від усіх нас тут, на Ultimate Motorcycling, ми сподіваємось, що вам сподобається цей епізод!

) Він дружелюбніший, ніж здається.

ФОТО Leandre Grecia

“Ang laki grabe” та “ang bigat siguro niyan” – це звичайні реакції, коли ви бачите це велосипед чи то зблизька, чи то на фотографіях. Відверто кажучи, це виглядає страхітливо, але я знав, наскільки легко маневрують моделі BMW GS, і те ж саме можна сказати і про цю модель.

Незважаючи на свій величезний розмір, R1250 GS якось легко стоїть на ногах. До тих пір, поки вам вдасться отримати мотоцикл Якщо ви поставите велосипед вертикально і заведете його, у вас не виникне проблем з їздою на ньому. Що стосується мене, я спеціально попросив, щоб мій пристрій був встановлений на найнижчу висоту сидіння. Мій зріст близько 5’5″, і сидіти на цьому двоколісному велосипеді для мене не було великою проблемою. Однак я був далекий від плоскостопості, тому майте це на увазі.

Я не вважаю себе досвідченим гонщиком, тож це вже є доказом того, що R1250 GS не є ексклюзивом для експертів та ветеранів. Тим не менш, він все ж вимагає певної майстерності, щоб комфортно їздити на ньому. Навіть я, самопроголошений гонщик трохи вище середнього рівня, мав певні проблеми з ним – але про це пізніше.

) Він залишить більшість мотоциклів у пилюці.

ФОТО Leandre Grecia

У мене не було жодних сумнівів щодо потужності R1250 GS. Я добре знаю, що його 1250-кубовий двоциліндровий двигун з повітряним та рідинним охолодженням може видавати 136 к.с. та 143 Нм. Але, як я з’ясував, технічні характеристики просто не відповідають дійсності, тому що ця штука мчить як двоколісний мотоцикл, орієнтований на спортивні досягнення.

Він страшенно швидкий з місця і миттєво набирає високу швидкість на шосе. Я завжди асоціював лінійку GS з туризмом та бездоріжжям, але ніколи не усвідомлював, наскільки потужними є ці велосипеди, особливо моделі 1250. Відчуття, як на спортивному мотоциклі в пригодах-велосипед одяг.

) Дощ – не проблема для цього мотоцикла. Трафік такий.

ФОТО Леандра Гресії

мотоцикл, велосипед, перегони

Наша ранкова поїздка з RSA Motors Greenhills до автосалону Premier Motorrad, що належить LausGroup, в Пампанзі, була пронизана проливними дощами. Якби не кілька годин затримки, то, мабуть, всю дорогу на північ лив би дощ. Не те, щоб це було проблемою, адже R1250 GS повністю обладнаний для боротьби з несприятливими погодними умовами. Насправді приємно їздити під дощем на цьому мотоциклі велосипед.

ФОТО Leandre Grecia

А от зворотна дорога була зовсім протилежною. Від Пампанги до Субіка і, зрештою, всю дорогу до метро Маніли було сонячно. Але як тільки ми з’їхали з автомагістралі Північний Лусон і в’їхали в Балінтавак, нас зустрів звичайний інтенсивний трафік. На цьому веселощі закінчилися.

Це мотоцикл не був побудований для заторів. Мало того, що було важко фільтрувати смуги вздовж EDSA через широкий слід від велосипеда, так ще й двигун трохи перегрівся, бо ми занадто довго стояли в заторі. Не кажучи вже про жорсткий важіль зчеплення, через який у мене тремтіла ліва рука, коли я приїхав назад у Грінхіллс.

…робить тебе сильнішим

Прокинувшись на другий день в готельному номері, я відчув сильний біль від напруження під час поїздки напередодні і від того, що впустив велосипед велосипед що останнє, чого хотіло моє тіло – це вставати з ліжка. Але я виїхав, налаштувався і зустрівся з Нілом і Дейвом у холі за сніданком. Я радий, що доклав зусиль і вибрав дводенний курс замість одноденного, тому що другий день був суцільною розвагою.

Не зрозумійте мене неправильно, були ще вправи, які кидали мені виклик і вчили мене їздити так, як я раніше не вміла, але нерви зникли. Я зміг розслабитися і отримати задоволення. Інші студенти вже не були незнайомцями, а радше новими друзями, і я знав, що зможу їздити на цьому монстрі мотоцикл Цього разу тому, що, хоч він і був не дуже гарний, але я вже їздив на ньому раніше. На другий день я впустив його лише тричі! Значне покращення порівняно з попереднім днем.

Вправи, які ми виконували в неділю, складалися з поєднання окремих технік, які ми вивчили в суботу. Ми працювали над екстреними зупинками, проходженням поворотів, екстреною зупинкою в повороті та іншими цінними навичками. На середині другого дня з мого мотоцикла почала текти рідина (без сумніву, через незліченну кількість разів, коли я впускав його напередодні), тож мені принесли новий мотоцикл. Крістін запропонувала помінятися зі мною на 1250 GS з низькою підвіскою, на якому вона їздила, і це було набагато краще.

Ми закінчили заняття в класі, і інструктори дали нам кілька вправ для домашнього завдання, пакет із сувенірами та свої візитівки. Вони заохочували нас звертатися до них у будь-який час з фотографіями нових мотоциклів, які ми отримуємо, або з будь-якими іншими заходами, пов’язаними з мотоциклами, які ми плануємо.

Наприкінці вихідних я почувалася набагато впевненіше, хоча й боліла, і з нетерпінням чекала, коли зможу попрактикуватися в тому, чого навчилася, і випробувати ще більше нових мотоциклів. Продовжуючи свою мотоподорож, я сподіваюся побачити всіх своїх нових друзів з класу BMW Street Survival на дорогах, насолоджуючись їхніми новими навичками та мотоциклами, які об’єднали нас усіх разом.

ЗБОКУ: BMW U.S. Академія гонщиків

BMW Performance Center у Грірі, штат Південна Кароліна, пропонує кілька типів курсів мотоцикл курси. Я пройшла дводенний курс “Вуличне виживання на дорозі”, але є також одноденна та триденна версії курсу, а також версія для жінок.

Інші варіанти навчання включають дводенний курс MSF Basic Rider; дводенний курс USRA Authority School (для навчання в поліцейському стилі); одноденні, дводенні та триденні версії курсу Adventure Off-Road; а також курс Adventure Off-Road тільки для жінок. Інструктори сказали нам, що позашляхові курси є найпопулярнішими (і найвеселішими). Вони також сказали, що всі BMW U.S. Курси Rider Academy швидко розбирають. Єдина причина, чому мені вдалося швидко знайти вільне місце на дводенний курс “Виживання на вулиці”, – це те, що хтось інший скасував його. Зазвичай вони заповнюються за кілька місяців наперед.

Ціни варіюються залежно від тривалості курсу. Одноденні заняття коштують 900, дводенні – 450 800, а триденні – 5000 700. Коли я пішов на курси, BMW запропонувала можливість або використовувати один з їхніх мотоциклів, або привезти свій власний мотоцикл для використання. Я вирішив взяти велосипед напрокат, як і більшість інших у класі, і я радий, що зробив це. Хоча я впустив свій велосипед більше, ніж будь-хто інший у класі, я був далеко не єдиним студентом, який його впустив. Тепер BMW вимагає, щоб студенти використовували один з мотоциклів BMW, що усуває будь-яке занепокоєння, яке може виникнути у студента з приводу пошкодження його особистого транспортного засобу. До кожного курсу щодня додається обід, приготований шеф-кухарем, який був дуже смачним і включав кілька дієтичних варіантів. BMW також пропонує купони зі знижкою 20% на ралі та інших заходах.

мотоцикл, велосипед, гонка

Повний перелік курсів, ціни та наявність місць можна знайти тут.

BMW K1

Поглянувши на BMW K1, коли він вперше зійшов з конвеєра в 1989 році, можна було б подумати, що його створив японський виробник, з його високоаеродинамічним скловолоконним обвісом, відкинутим назад капотом і агресивною посадкою. Він був зовсім не схожий на все, що німецький бренд створював раніше, і більше нагадував мотоцикл з фільму “Трон”, ніж попередні спортивні мотоцикли BMW. Однак у їхньому божевіллі був метод, і не тільки аеродинаміка була високоефективною, але й велосипед був одним з перших, де з’явилася гальмівна система ABS, і був напрочуд комфортним для велосипеда свого класу.

З механічної точки зору, двигун також був унікальним для BMW, оскільки він мав чотирициліндровий поздовжній блок з рідинним охолодженням, що означає, що його колінчастий вал працює паралельно велосипед(зауважте, це була ще одна пропозиція бренду з безланцюговим приводом від валу). Це дозволило 987-кубовій машині перевершити свою значну 258-кілограмову масу, видаючи 100 Нм крутного моменту при 6750 об/хв. Хоча BMW обмежила потужність двигуна до 100 кінських сил, максимальна швидкість K1 на автобані становила 149 км/год.4 милі на годину, а 60 миль на годину він досягав менш ніж за чотири секунди.

Хоча при першій появі BMW K1 викликав неоднозначну реакцію, з часом громадська думка про нього пом’якшилася. Велосипед велосипед потряс бренд BMW, який був відомий своїми надійними, але пішохідними конструкціями, запропонувавши байкерам захоплюючу, інноваційну та ефективну машину з впорскуванням палива та антиблокувальною системою гальм у стандартній комплектації. Пройшли роки, перш ніж такі характеристики були прийняті іншими брендами, і ніхто не заперечує, що перший у світі спортивний турист значно випередив свій час.

BMW K1300R

Тривалий час BMW дотримувався цієї тенденції, обмежуючи свої дорожні серійні мотоцикли до 100 кінських сил, але це змінилося в середині 1990-х років з появою 130-сильної моделі K1200 RS. Цей новий підхід проклав шлях для наступних потужних вуличних мотоциклів, таких як BMW K1300R 2008 року, з його вражаючою потужністю 173 кінські сили.

На рубежі століть з’явився тренд на голі велосипеди, які по суті є спортивними мотоциклами зі знятим обтічником, схожими на кафе-рейсерів минулого. У K1300R були конкуренти, такі як 675-кубовий Street Triple від Triumph або Ducati Monster 900, але з його майже 1300-кубовим двигуном навіть Suzuki Bandit 1200 не був таким страшним, як цей тевтонський терор. Зовні K1300R виглядав як вуличний мотоцикл на стероїдах, з його громіздким і випуклим профілем, гострокутним паливним баком і передніми вилками зі скловолокна. Він також був зручним, з гарним широким сидінням, що було нехарактерно для спортивних мотоциклів, від яких він походив. Мільйон пасажирів також отримали широке заднє сидіння та поручні, що зробило цей мотоцикл практичним, високопродуктивним, добре пристосованим для тривалих поїздок, навіть удвох.

Технічні характеристики BMW K1300R були вражаючими: чотирициліндровий двигун з рідинним охолодженням видавав 140 Нм крутного моменту при 8 250 об/хв і розвивав максимальну швидкість понад 162 милі на годину. Він також був швидким, з розгоном від 0 до 100 км/год за 2 секунди.9 секунд, вражаюче для велосипеда велосипед для велосипеда вагою 243 кілограми. Коротше кажучи, K1300R був ідеальним поєднанням гарного зовнішнього вигляду, динаміки водіння, високотехнологічних аксесуарів та продуктивності, що робить його ідеальним флагманом, який впевнено поведе бренд у наступне десятиліття.

BMW F800GS

BMW вже деякий час домінує у світі пригодницьких мотоциклів, багато в чому завдяки великій популярності R1200GS, але деякі гонщики нижчого зросту або ті, кому потрібен легший і спритніший мотоцикл, віддають перевагу BMW F800GS. Як молодший брат набагато більшого 1200, цей середньорозмірний пригодницький мотоцикл має багато переваг. Простіший в управлінні, але все ще потужний і здібний, він вже багато років є основою лінійки GS.

мотоцикл, велосипед, гонка

На відміну від інших мотоциклів серії GS, F800 оснащений паралельно розташованим двигуном замість більш громіздкого двотактного, що ставить його в ту ж категорію, що і Yamaha Ténéré 700. Ця компактна альтернатива добре підходить для велосипед цього стилю і допомагає полегшити їзду по бездоріжжю, що вимагає кращої маневреності. Хоча BMW F800GS не надто потужний (близько 90 кінських сил), він має великий крутний момент (80 Нм при 5750 об/хв), розвиває максимальну швидкість 124 милі на годину і добре поводиться як на дорозі, так і на бездоріжжі.

Відмінна керованість забезпечується трекшн-контролем, гальмами з АБС та великими колесами з дротяними спицями, які сприятливо реагують на нерівні поверхні. Алюмінієвий задній маятник з подвійною стійкою та передні вилки з довгим ходом також легко поглинають удари, а F800GS є економічним, з середньою відстанню пробігу на баку 194 милі. Для тих, хто не вважає, що більше – це краще, і надає перевагу продуктивності та практичності, а не потужності та позі, BMW F800GS є більш ніж гідним вибором транспортного засобу.

BMW S1000RR

З початку цього століття великий японський мотоцикл виробники Honda, Kawasaki та Yamaha домінували на ринку супербайків, але все змінилося з появою BMW S1000RR. Цей 1-літровий монстр першим застосував такі функції, як швидкий перемикач передач і трекшн-контроль, і швидко став еталоном, з яким порівнювали інші супербайки. Спочатку створений для участі в гонках класу супербайк (де він домінував), S1000RR виявився занадто гарним, щоб не запропонувати його широкому загалу, і незабаром став одним з найбільш продаваних мотоциклів BMW в історії.

BMW S1000RR все ще виробляється, і остання модель не розчаровує своєю якістю збірки, керованістю та технічними характеристиками. Його легка алюмінієва рама підкріплена несучим 999-кубовим двигуном, який видає 113 Нм крутного моменту при 11 000 об/хв. Він має шестиступінчасту коробку передач з анти-стрибучим зчепленням, і, на відміну від багатьох BMW у своєму класі, він має двосторонній маятниковий задній привід і ланцюгову підвіску. Він відносно легкий, як для велосипеда такої потужності – 197 кілограмів, і має відмінну гальмівну здатність, чому сприяє антиблокувальна система ABS Pro з режимами для дощу, динаміки, дороги та їзди по бездоріжжю гоночний. Максимальна швидкість S1000RR становить вражаючі 189 миль на годину, а до 60 миль на годину він розганяється трохи більше ніж за три секунди.

S1000RR – це максимальна гоночна комплектація. Дорожня ракета, що легко налаштовується, яка вимагає навичок та відданості, щоб розкрити свій значний потенціал, але, тим не менш, доступна для широкої публіки та доступна за ціною, якщо ви не купуєте новий мотоцикл.

Додаткове місце для зберігання

Довгі поїздки зазвичай передбачають запаси. Вам знадобиться їжа, вода, набір інструментів, верхній одяг та багато іншого. На щастя, туристичний мотоцикл BMW має багато місця для зберігання, тому ви можете легко упакувати все найнеобхідніше. Великий обсяг багажника полегшить поїздку з ночівлею.

Туристичні мотоцикли, як правило, мають більший паливний бак, ніж інші мотоцикли. Це має сенс, оскільки ви будете їздити протягом тривалого періоду часу. Вам не доведеться турбуватися про постійні об’їзди до заправки. Туристичні мотоцикли дозволяють легко проїхати велику відстань, перш ніж потрібно буде заправлятися.

Візьміть з собою друга

Один з найпоширеніших способів зробити довгу поїздку веселішою – взяти з собою пасажира. Це допоможе вам скоротати час і зробити поїздку більш приємною. Багато туристичних мотоциклів можуть витримати додаткову вагу ще одного пасажира. Звичайно, переконайтеся, що кожен має шолом!

Туристичні мотоцикли, як правило, більші за інші велосипеди. Більші рами є основою стилю, але вони також сприяють підвищенню продуктивності. Більші велосипеди здатні залишатися більш стабільними на дорозі. Це особливо важливо, якщо ви подорожуєте у вітряну погоду.

Ідеальний гонщик

Будь-хто може насолоджуватися поїздкою мотоцикл. Однак є два типи мотоциклістів, які дійсно можуть отримати вигоду від цих мотоциклів. По-перше, ті, хто їздить на роботу, можуть скористатися перевагами туристичного мотоцикл. Ви зможете взяти з собою робоче приладдя та з комфортом добиратися до офісу та назад. По-друге, любителі довгих подорожей ідеально підходять для такого типу велосипедів. Якщо ви будете їздити часто і на великі відстані, вам потрібен велосипед, призначений для цього.

Готові придбати собі туристичний мотоцикл BMW мотоцикл? Настав час звернутися до BMW Motorcycles of Burbank. Ми знаходимося в прекрасному місті Бербанк, штат Каліфорнія, і пишаємося тим, що обслуговуємо Пасадену та Глендейл. Ми доставимо вас на ідеальний мотоцикл для того, куди б вас не занесла дорога!

https://ultimatemotorcycling.com/2020/12/26/BMW-motorcycles-what-the-model-letters-and-numbers-mean/amp/
https://www.topgear.com.ph/moto-sapiens/мотоцикл-feature/BMW-r1250-gs-first-impressions-a4354-20220730-lfrm
https://womanrider.com/2023/03/street-survival-at-the-BMW-u-s-rider-academy/
https://www.екіпірування.com/1132560/the-10-best-BMW-motorcycles-ever-made/
https://www.bmwmotorcyclesofburbank.com/blog/why-buy-a-touring-motorcycle31400 [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top