Довгі поїздки на електровелосипеді. Indian Roadmaster

З найкращих мотоциклів для Довгий-Їзда на довгі дистанції

Подорож на мотоциклі на далекі відстані – це одна з найбільш вільних подорожей, які тільки може бути в житті людини. Вітер в обличчя і відкрита дорога, що розкинулася перед тобою, – це просто вражаюче видовище, з яким не може конкурувати їзда на автомобілі. Сама їзда становить значну частину досвіду на мотоциклі. Фізичні навантаження, пов’язані з багатогодинною їздою та пересуванням новими та цікавими дорогами і місцевостями, вимагають витривалості, концентрації та любові до дороги.

Крім того, вирушаючи в дорогу зі своїм вірним конем (і, можливо, з іншими гонщиками в групі), важливо враховувати спорядження, на яке ви покладаєтесь, щоб отримати задоволення від подорожі. Мотоцикл сам по собі може кардинально покращити їзду, коли ви вирушаєте в багатоденні (або навіть тижневі) подорожі на далекі відстані.

На ринку мотоциклів існує безліч різних стилів мотоциклів. Деякі з них створені як демони швидкості, які можуть розірвати дорогу і забезпечити сплеск адреналіну навіть для найзапекліших шукачів гострих відчуттів. Інші подорожують мотоцикли розроблені спеціально для поїздок на далекі відстані, з більшими та зручнішими сидіннями, відсіками для багажу, а також часто мають великі двигуни та бензобаки.

Honda Gold Wing

Honda Gold Wing – основний продукт у світі туристичних мотоциклів. Чоппер забезпечує значну місткість з комбінованою площею зберігання 121 літр, включаючи як верхній ящик, так і простір між багажниками. Модель також включає регулювання вітрового скла з електроприводом. Ви можете змінювати кут нахилу та висоту цієї захисної функції відповідно до того, як ви сидите на сидінні. Керування цим регулюванням також можна запрограмувати, що дозволяє встановити кілька вирівнювань для різних гонщиків або кілька зручних положень тіла під час їзди.

Цей мотоцикл – як і багато інших у категорії туристичних – передбачає комфорт додаткового пасажира в якості стандарту, а не заднім числом. Gold Wing пропонує 23-градусний кут нахилу спинки сидіння, а також покращену суміш замші та синтетики, яка є комфортною та довговічною для довгі перекинути через обидва сидіння на велосипеді.

Коли справа доходить до функцій безпеки, Gold Wing – переможець. Мотоцикл оснащений подушкою безпеки, яка може допомогти запобігти серйозним травмам у разі аварії. Передня панель також прикрашена повним світлодіодним освітленням по всьому обличчю, а також світлодіодними протитуманними фарами та стереоскопічними дальніми фарами. Honda Gold Wing також можна придбати з автоматичною коробкою передач (позначається як DCT), яка може кардинально змінити ваше уявлення про довгий годин їзди.

BMW K 1600 GTL

Жоден список туристичних мотоциклів не був би повним без додавання BMW. Німецький автовиробник випускає високоякісні велосипеди протягом десятиліть, і K 1600 GTL – це лише один із довгий історія фантастичних мотоциклів, які ідеально підходять для подорожей. Цей мотоцикл має шестициліндровий чотиритактний рядний двигун з гібридною масляно-водяною системою охолодження. Двигун об’ємом 1 649 куб. см видає 132.7 фунт-фунтів крутного моменту та 160 кінських сил.

BMW K 1600 GTL оснащений підігрівом сидінь та ручок, що значно полегшує водіння вночі, в холодних умовах та під час тривалих поїздок. Мотоцикл має спеціальний відсік для зарядки USB-C, пропонує динамічний контроль тяги (DTC), а також три режими їзди, включаючи режим підвищення продуктивності для дощових умов на дорозі.

K 1600 GTL оснащений електронно регульованою підвіскою, що робить мотоцикл вправним навігатором на пересіченій місцевості або віддалених дорогах, які, можливо, бачили кращі часи. Це одні з найскладніших місць для привід Базові підвіски для мотоциклів, але саме вони часто відкривають перед водієм найцінніші перспективи. There’s a reason some of the most iconic riding can only be found far off the beaten path.

З підвіскою та додатковими елементами керування, які тільки BMW може запропонувати автомобілісту, K 1600 GTL є фантастичним зразком високоточної техніки і зробить будь-яку подорож на довгі дистанції чимось, про що можна буде говорити довгі роки.

Yamaha Venture Transcontinental

Yamaha Venture Transcontinental – багаторічний фаворит серед любителів далеких подорожей. Мотоцикли оснащені сидіннями з підігрівом як для водія, так і для пасажирів, а також ручками з підігрівом, щоб руки не розслаблялися, незалежно від того, що може підкинути вам дорога.

Transcontinental пропонує 90-сильний восьмиклапанний V-подібний двигун V-Twin об’ємом 1854 куб. см і крутним моментом 126 фунт-фунтів. Мотоцикл оснащений 6-ступінчастою трансмісією, телескопічною передньою вилкою з ходом 46 мм і задньою амортизаційною системою з дистанційним регулюванням попереднього натягу. Гонщики також насолоджуються розкішшю великого, 6-дюймового.Бак на 6 галонів для тривалих подорожей.

In the more recent models (2021 and later), Yamaha has included a feature called the Sure-Park. Він використовує потужність невеликого електродвигуна, щоб допомогти в ситуаціях низькошвидкісного паркування. Замість того, щоб розкручувати двигун і потенційно втрачати контакт між шинами та землею на складному нахилі або слизькому дорожньому полотні, ця функція взагалі усуває необхідність у тонкому регулюванні двигуна. Працюючи в прямому і зворотному напрямках, електродвигун бере на себе вимоги мобільності при паркуванні і дозволяє водієві майстерно заїхати на місце.

Скільки триває міжміський пробіг?

Якщо ви запитаєте десяток мотоциклістів, що вони вважають “далекою поїздкою”, ви, ймовірно, отримаєте стільки ж відповідей. Я знаю хлопця, який щонеділі виїжджає на велосипеді на прогулянку і публікує фотографії в соціальних мережах. Його поїздки в середньому складають близько 100 миль кожна, і він вважає, що це достатньо велика відстань для нього (хештег touring, хештег riderlife і т.д. і т.п.). Meanwhile, there are riders who’ve ridden from Alaska to Argentina, and others still who’ve ridden all the way round the globe. Як то кажуть, ваш пробіг може бути різним. Але більшість велосипедистів погодяться, що проводити в сідлі більше 5 або 6 годин на день – це досить довгий. Оцінювати тривалість поїздки з точки зору часу їзди, а не відстані, насправді має сенс, тому що відстань, яку ви долаєте, залежить від зовнішніх факторів, таких як трафік, погода та дорожні умови. Але навіть якщо ви проїдете 50 миль за 5 годин, ви все одно не будете менш виснаженими. Припускаючи середню швидкість близько 50 миль/год, я б сказав, що будь-яка поїздка на відстань понад 200 – 250 миль (або 4 – 5 годин їзди) на день кваліфікується як їзда на великі відстані. Причиною цього є те, що відстані або тривалість, менші за вказану, можна досить ефективно подолати практично на будь-якому сучасному мотоциклі, незалежно від того, який це тип мотоцикла. За межами цієї точки, вплив мотоцикла, який не є оптимальним для таких довгих годин / миль, почне проявлятися у вигляді втоми водія. Якщо ви плануєте їздити менше, або навіть один-два дні трохи довших поїздок, вам підійде практично будь-який мотоцикл, і, безумовно, досить комфортно на круїзері. Але давайте подивимось, як все складається для круїзних поїздок, якщо ви плануєте подорожувати на більші відстані.

У будь-якій дискусії про подорожі на далекі відстані, я вважаю, важливо визнати один базовий факт: ви можете об’їхати весь світ практично на будь-якому мотоциклі. Поки у нього є два колеса і він їде більш-менш в тому напрямку, куди ви вказуєте, коли крутите педаль газу, ви можете їхати на ньому так далеко, як вам заманеться. Є багато людей, які об’їздили весь світ на 50-кубовому мопеді (як цей хлопець). Насправді, саме поняття різних типів мотоциклів, спеціально розроблених для виконання різних функцій, таких як перегони, поїздки на роботу, подорожі, їзда по бездоріжжю і так далі, є відносно недавньою подією в загальній хронології історії мотоциклів. Тому, коли я кажу, що певний велосипед добре підходить для турів, це не означає, що ви не можете на ньому їздити довгий відстані на щось інше. З огляду на це, просто пам’ятайте, що те, що робить мотоцикл хорошим для їзди на довгі дистанції, залежить не тільки від мотоцикла, але й від вас і ваших уподобань як гонщика. Наприклад, я особисто люблю мотоцикли, які настільки плавні та вишукані, що ніколи не відчувається вібрацій від двигуна, незалежно від того, наскільки швидко чи повільно я їду. Але я також знаю багато гонщиків, які не люблять “надмірну” плавність, знаходячи таку велосипеди бути “нудним”. Багато з них кажуть, що певна кількість вібрації необхідна для того, щоб відчути, що велосипед їх приваблює. Тим не менш, безумовно, є атрибути, які роблять велосипед більш придатним для їзди на довгі дистанції. Найважливіші з них:

  • комфорт (посадка, вишуканість та місткість)
  • діапазон
  • довге управління
  • потужність

Ступінь важливості кожного з цих атрибутів залежить від того, як далеко ви плануєте їздити, і, звичайно, як я вже говорив раніше, від ваших уподобань. Отже, як круїзні лайнери працюють за кожним з цих параметрів?

У чому секрет комфортної їзди?

Проблема з розмовами про комфорт полягає в тому, що це може бути досить суб’єктивною річчю. Я вважаю сидіння на KTM мого двоюрідного брата болісно незручним, в той час як йому воно подобається більше, ніж сидіння на Bonneville, яке я вважаю надзвичайно зручним.

Що підводить мене до надзвичайно важливого моменту: перед тим, як вибрати велосипед для їзди, посидьте на ньому. Не просто 5 чи 10 хвилин у дилерському центрі, я маю на увазі від 45 хвилин до години. Поїдьте на тривалу тестову поїздку, або візьміть велосипед напрокат чи позичте у когось, якщо це необхідно. Я знаю шокуючу кількість велосипедистів, які купують велосипед на основі дуже короткого враження про нього, а потім мають проблеми з тим, як він сидить на них.

Якщо вже ми заговорили про сидіння, то у круїзерів воно, як правило, досить хороше. Я пам’ятаю, як помітив, що сидіння на Street 750 надзвичайно плюшеве, хоча це найдешевший мотоцикл Harley Davidson початкового рівня. (Однак для дуже довгих поїздок вони можуть бути трохи занадто м’якими, оскільки надм’які сидіння мають тенденцію створювати гарячі точки, дозволяючи вам занадто сильно занурюватися в них).)

довгі, їздити, велосипеди, індійські

Взагалі кажучи, сидіння круїзерів більш зручні, ніж сидіння, які зазвичай встановлюються на більшості стандартних та спортивних мотоциклів. Найзручніші мотоциклетні сидіння, які я коли-небудь відчував, – це пригодницькі мотоцикли.

Але комфорт мотоцикла – це набагато більше, ніж просто сидіння. Насправді, навіть більш важливим, ніж сидіння, є “трикутник мотоцикліста” – трикутник, який утворюється шляхом з’єднання сидіння, підніжки та ручок на кермі трьома прямими лініями. Це всього лише мотоциклетна термінологія для позначення вашого сидіння на мотоциклі. Зображення нижче з неймовірно корисного вело-ерго.com чудово це демонструють.

На зображеннях порівнюється трикутник мотоцикліста на Harley Davidson Forty Eight, досить популярному круїзері, з сидячим положенням на стандартному, туристичному та спортивному мотоциклі (в даному випадку Triumph Street Twin, Suzuki V-Strom та Ducati Panigale V4, відповідно).)

Два найважливіші фактори тут – це кут нахилу вперед (наскільки далеко вам потрібно нахилитися, щоб дотягнутися до керма) і кут нахилу колін (наскільки зігнуті ваші коліна, коли ви сидите, поставивши ногу на підніжку). Для довгий найкраще підходить для комфортної їзди на довгі дистанції, коли кут нахилу вперед близький до нуля, а кут нахилу колін близький до 90 градусів (за винятком випадків, коли у вас є медичні показання, які дозволяють вам сидіти в іншій позі).

Як далеко до наступної заправки?

Необхідність зупинятися чотири рази для заправки протягом одного дня поїздки може бути незручною. Крім того, рано чи пізно вам захочеться поїхати в місце, яке знаходиться досить далеко від заправки. Звичайно, ви завжди можете взяти з собою трохи пального в каністрі, щоб збільшити запас ходу, але набагато зручніше, якщо ваш велосипед просто має достатній запас пального.

Слідкуйте за цим, коли вибираєте круїзер для тривалої поїздки, тому що він відрізняється в залежності від моделі. Наприклад, Honda Rebel 300 має смішні 2.95-галонний бензобак, тоді як Yamaha Bolt R-Spec пропонує середній показник 3.5 галонів, а витривалість індіанське Challenger пропонує вражаючий 6-галонний бак.

Скільки вистачить запасу пального? Ну, витривалість середньостатистичного велосипедиста становить близько 3 годин безперервної їзди. З досвідом це може розтягнутися до 4 годин. Все, що виходить за рамки цього, є рідкістю. Якщо припустити, що середня швидкість на дорогах США становить близько 40-50 миль/год, то це дає нам відстань близько 150-160 миль. Якщо ваш велосипед має такий запас ходу, то ви повинні бути в порядку. Якщо тільки ви не збираєтеся досліджувати Атакаму, в цьому випадку вам, мабуть, не варто брати круїзер в будь-якому випадку.

Вибір велосипеда для подорожей на великі відстані

Це найпоширеніше питання, яке нам задають люди, що планують велотур з нами. Для будь-якого велотуриста – незалежно від того, подорожує він у групі чи самостійно, гладкими велосипедними доріжками Західної Європи чи бездоріжжям Південної Америки – вибір відповідного велосипеда для подорожі є непростим завданням.

Три основні типи

Щоб допомогти вам зробити правильний вибір, ми розбили ваші можливості на три найбільш підходящі варіанти.

Гірський велосипед з передньою підвіскою

Гірський велосипед з жорсткою підвіскою – це найбільш універсальний вибір для будь-якого велотуру. Він забезпечує підвіску та відносний комфорт для бездоріжжя, а з більш тонким набором шин забезпечує пристойну їзду по дорогах з твердим покриттям. Недоліком є те, що він буде трохи повільнішим, трохи важчим і трохи менш ефективним, ніж інші велосипеди по бруківці. Блокування передньої підвіски є корисним, оскільки ви можете “заблокувати” велосипед на рівних дорогах і задіяти підвіску на більш нерівних дорогах. Цей велосипед є найпоширенішим вибором для турів, що перетинають пересічену місцевість.

ЗА: універсальність, довговічність і комфорт ПРОТИ: менш ефективний на рівних дорогах, менше кріплень для багажників, складніші деталі

Циклокрос або туристичний велосипед

Циклокрос велосипеди стають все більш популярними серед веломандрівників, оскільки поєднують в собі міцність гірського велосипеда зі швидкістю та ефективністю дорожнього велосипеда. За стилем і формою дуже схожі на класичні туристичні велосипеди. На відміну від циклокросу/туризму велосипеди мають ширші позашляхові шини, але не мають підвіски, і гонщики можуть зіткнутися з серйозними труднощами на нерівних ділянках бездоріжжя. туристичні велосипеди більше, ніж велосипеди для циклокросу, мають відмінні кріплення для багажників та додаткових пляшок з водою. Обидва ці велосипеди є хорошим вибором для місць з кращими дорогами або для будь-якого туру, де швидкість для вас важливіша за комфорт.

ЗА: ефективний на рівних дорогах, водночас достатньо міцний для бездоріжжя МІНУСИ: відсутність підвіски, менший комфорт

Гібридний велосипед

Цей велосипед має такий самий розмір коліс, як і велосипед для велокросу, але з прямим кермом, а не з виносним кермом у дорожньому стилі. Гібриди іноді мають передню підвіску та підвіску в підсідельному штирі. Гібриди призначені більше для комфорту та відпочинку, ніж для продуктивності, і мають більш вертикальне положення сидіння. Це дуже популярний стиль велосипеда для європейських велоподорожей, який також добре працює в інших місцях.

ЗА: комфорт, хороші кріплення для багажників і пляшок ПРОТИ: не завжди розраховані на пересічену місцевість

5 порад щодо вибору велосипеда

Запитайте експерта: веломагазини – це чудове місце, де можна отримати цінну інформацію про новітні велосипедні технології та скористатися колективним досвідом велосипедистів, які працюють у магазині. Більшість працівників веломагазинів з радістю поділяться порадами та дозволять вам протестувати кілька різних моделей.

Блоги велотуристів: Введіть в пошук “велотуризм через [ваш пункт призначення]”, і ви обов’язково знайдете блог когось, хто нещодавно проїхав там на велосипеді. Подивіться на їхні фотографії та дізнайтеся, на чому вони їздять. Тоді надішліть їм електронного листа, і в більшості випадків вони будуть раді поділитися своїми думками.

Подумайте про свій стиль їзди: Який тип гонщика? Ви любите сидіти прямо, щоб мати повний огляд і мало турбуватися про швидкість? Чи вам подобається, коли велосипед має аеродинамічну форму, і ви хочете їхати так швидко, як тільки можете, і так ефективно, як тільки можете? Це допоможе вам дуже швидко звузити список варіантів.

Ключові критерії: Довговічність і простота: Звужуючи свій вибір, пам’ятайте, що два фактори, які визначають ваше рішення, – це довговічність і простота велосипеда та його компонентів. З якого матеріалу зроблена рама? Якої якості деталі? Як часто мені потрібно буде їх замінювати?

довгий, їхати, велосипеди, індійський

Не панікуйте: сьогодні вибір майже безмежний. Кожен виробник велосипедів має кілька моделей у кожній категорії, і тому вибір може здатися непосильним. Який би велосипед ви не вибрали, він матиме свої переваги та недоліки. Ідеального велосипеда насправді не існує. Велосипед, який ви оберете, не буде вирішальним фактором, який зробить вашу подорож успішною чи ні.

s:

  • 5 ключів до планування вашого першого велотуру на довгі дистанції
  • Вибір найкращих гальм для велосипедних подорожей на великі відстані
  • Чи підходить вам ваш велосипед?
  • П’ЯТЬ ГОЛОВНИХ ПИТАНЬ: ДОВГО ЇЗДА НА ВЕЛОСИПЕДІ В TDA

Привіт, є ще одна група велосипедів, на яку слід звернути увагу, і це пригодницький велосипед. Як і спеціалізований Awol, Salsa Fargo. У мене є Awol, і це на 100% краще, ніж велосипед Cyclo X, який я мав в Африці з TDA у 2012 році.

Мене звуть Чандан, я з Індії, я хочу зробити книгу рекордів Індії в Індії, проїхавши на велосипеді близько 1837 км за 100 годин, чи можете ви, будь ласка, запропонувати найкращу модель велосипеда для цієї події ..

Отримайте циклокрос! Легкий і швидкий! Налаштуйте його так, щоб він вам підходив! Spezialzed Awol занадто важкий – купив і продав. Оскільки TDA перевозить всі ваші сумки, ви можете вибрати велосипед, на якому не доведеться возити всі сумки по всьому світу!

Придбав Kona (Jake the snake) для подорожі Париж – Стамбул – дуже сподобалось. Тепер він готовий до Венеції – Лісабона

[…] Для довідки читайте “Вибір велосипеда для Довгий “Гастролі на відстані. […]

Я бачу багато негативу в різних блогах і статтях про використання гібридних велосипедів для подорожей на довгі дистанції! Я чоловік і придбав жіночу гібридну сіллетту fuji! Хлопець із велосипедного магазину ніколи не міг продати його через те, що він був пофарбований у чорний колір, оскільки це був більш чоловічий вигляд, який не сподобався дівчатам! Це мені ідеально підійшло !! Він має 9 кілець на касеті та потрійне спереду ! Мій альпініст – це 32. Швидкі перемикачі вогню та перебування ланцюга на 2 дюйми довші, ніж мій спеціалізований вуглецевий волокнистий robaix ! І дискові гальма ! Моя стійка super tor dx міцно стоїть на наданих кріпленнях, і я абсолютно без проблем перевожу 25 фунтів стелс-спорядження для кемпінгу! Керування велосипедом чудове навіть на гравійних дорогах та старих залізничних коліях з 32 шинами ! У мене немає проблем з очищенням піддонів п’ятами !! Коли ви подорожуєте з soandex croud, звичайно, tge roubaix – це шлях до подорожі з підтримкою провисання, що підтримує крейсерську швидкість від 15 до 17 миль на годину в середньому. Але потім я втомився від тестостеронового ажіотажу, від того, що потрібно долати дистанції швидше, що я не встигаю зробити кілька фотографій і т.д. чи повільний я на ньому? Звісно, але кого це хвилює, коли час не є фактором у рівнянні ! У мене в середньому десь 12.5 до 13.2 moh в середньому завантажений, і це було в 55-мильній подорожі, включаючи грунтову дорогу туди-сюди! Я бачив багато експедиційних байкерів, які в середньому проїжджають лише від 9 до 11 миль ! Цей велосипед має алюмінієву раму і відчуває себе дуже міцним у подорожах! Також дуже зручно ! Для мене крос-кантрі туризм/пригоди – це не про те, як швидко ти їдеш, а про природу/веселощі ! Якщо їхати трохи більше зусиль, все, що ви робите, – це робити більше перерв. Нічого страшного! Звичайно, я люблю виходити і тягнути на своєму вуглецевому волокні, а потім, але коли я на самоті, я міг би менше дбати про насіння ! Я кажу, що правильний гібрид – чудовий мандрівник на далекі відстані !

Дякуємо, що згадали, що існує три основні типи гір велосипеди. Ви також сказали, що гірський велосипед з жорстким хвостом є найбільш універсальним варіантом. Я вважаю, що для подорожей на далекі відстані варто обирати гірський велосипед зі зручним сидінням.

Чи думали ви про оплату “прав на імідж” тепер, коли я став відомим туристським велосипедистом??

Гібридний велосипед

На перший погляд, гібридні велосипеди дуже схожі на туристичні, але зовнішність може бути оманливою. Для початку, вони мають пряме кермо, а не винесене, як у туристичних велосипедів велосипеди.

Причини цього прості – комфорт і більш неквапливий досвід їзди на велосипеді. Ви будете їздити здебільшого у вертикальному положенні, якщо тільки не захочете збільшити зусилля, щоб набрати швидкість на певній ділянці, і це врятує вашу спину в кінці дня.

Цікаво, гібрид велосипеди є популярними для європейських велосипедних турів, ймовірно, тому, що багато з них базуються на деяких з вищезгаданих міркувань.

Можливо, на пересіченій місцевості вам буде трохи важкувато, але якщо ви шукаєте поєднання комфорту, невеликої швидкості та універсальності, то з гібридним велосипедом важко помилитися.

Якщо цей велосипед схожий на те, що ви хочете, я б рекомендував почати саме з нього! У мене завжди був чудовий досвід роботи з цим стартовим брендом.

Поширені запитання

У той час як визначення “довга-Поняття “довга поїздка на велосипеді” може відрізнятися від людини до людини, але більшість велосипедистів погоджуються, що все, що перевищує 50 миль, є кваліфікованим. Звичайно, завжди є винятки з правил. Деякі велосипедисти намагаються проїхати сотні або навіть тисячі миль за одну поїздку, в той час як інші можуть проїжджати лише кілька миль на день, але робити це протягом декількох тижнів або місяців поспіль. Зрештою, кожен велосипедист сам вирішує, що для нього є далекою поїздкою. Однак більшість погодиться, що все, що перевищує 50 миль, є досить хорошою відправною точкою.

Не існує такого поняття, як “середня” швидкість для їзди на велосипеді, оскільки вона залежить від багатьох змінних, включаючи тип велосипеда, рельєф місцевості та фізичний стан велосипедиста. Однак, якщо ми говоримо про загальний діапазон, то хороша середня швидкість для їзди на велосипеді становить від 10 до 12 миль на годину. Звичайно, досвідчені велосипедисти можуть їхати набагато швидше, але для середньостатистичної людини 10-12 миль на годину – це хороша мета, до якої варто прагнути. І пам’ятайте, що справа не лише у швидкості, а й у задоволенні від їзди!

Гібрид велосипеди легше в управлінні, ніж будь-який інший тип велосипедів, що робить їх чудовим вибором для початківців або тих, хто хоче мати універсальний велосипед, який можна використовувати як для повсякденних, так і для більш серйозних поїздок. Коли справа доходить до велосипедів, не існує універсальної відповіді. Тип велосипеда, на якому найлегше їздити, залежить від цілей та стилю їзди велосипедиста. Наприклад, гірський велосипед з товстими шинами чудово підходить для їзди по бездоріжжю, але на ньому може бути важко крутити педалі на тротуарі. З іншого боку, шосейний велосипед створений для швидкості та ефективності, але він не такий зручний для довгий їде. Гібридний велосипед – це хороший середній варіант, який поєднує в собі найкращі риси гірського та шосейного велосипедів.

довгий, їхати, велосипеди, індійський

Висновок

Тепер, коли ви знайомі з основами, що ви будете робити з усією цією інформацією? Простіше кажучи, ви ставите собі кілька основних запитань, а потім робите свій вибір на основі відповідей, які ви даєте собі.

Перш за все, скільки ви плануєте їздити на велосипеді? Ви збираєтеся бути звичайним туристом вихідного дня, чи плануєте проводити багато часу в сідлі на різних типах місцевості та в різних умовах?

Відповіді на ці питання багато про що скажуть вам з точки зору якості, і вони можуть допомогти вам визначитись з вашими конкретними потребами. Вам також потрібно запитати себе, наскільки ви цінуєте універсальність, чи віддаєте перевагу швидкості.

Іншим важливим фактором є те, скільки ви плануєте їздити по бездоріжжю, тому при виборі між цими трьома видами катання доведеться трохи пожонглювати.

Зрештою, вартість також певною мірою відіграє важливу роль. Гірські велосипеди, як правило, дорожчі, тому переконайтеся, що ви чітко визначилися з цілями катання, якщо вирішите їхати цим маршрутом. За останні роки гібриди дуже подешевшали, тому менш досвідчені райдери часто починають саме з них, поки не зможуть більш детально розібратися зі своїми вподобаннями і бути впевненими в тому, що для них важливо.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top