Велосипедна п’ятниця всі пакети. Ви можете принести свій складаний велосипед до намету

Велосипед П’ятниця Rocket Pro

Протягом місяця, проведеного в Новій Зеландії, я їздив на велосипеді П’ятниця Rocket Pro. Я був вражений величезною зручністю: доїхати до залізничного вокзалу, сісти на Амтрак, потім на метро до аеропорту в Нью-Йорку, перевірити валізу стандартного розміру до Окленда, сісти на інший перевізник до Нельсона, а потім поїхати до Мотуеки… Я сумніваюся, що хтось здогадувався, що в кейсі був велосипед, оскільки я легко котив його по дорозі. Англійські велосипедисти зробили для мене спеціальну стійку, на яку можна було кріпити невеликі піддони, а намет і спальник я носив у речовому мішку на перекладині. З усіма цими справами я зможу приєднатися до друзів у дорожніх поїздках.

Хоча, напевно, це буде нелегко П’ятниця був далекий від ідеалу на нерівних гравійних дорогах та гірських велосипедних доріжках (на жаль, я не жартую), він ще раз довів свою бездоганну працездатність. Зверніть увагу на американський прапор, щоб мене не сплутали з канадцем.

Це жарт. Але кумедно, як сильно канадці люблять цей прапор з кленовим листям

Поділіться цим:

[…] настрій, в якому я хочу подорожувати: швидкий/легкий/мобільний, повільний і неквапливий, з мандрівним настроєм або структурований за чітким розкладом. Я часто беру участь у перегонах, коли подорожую, тож це варто врахувати. Обладнання […] Подобається Подобається

Привіт, Джо, я писав кілька місяців тому, коли аксесуар для мого Surly Cross Check був схожий на твій новий LHT. Мій завантажений тур від Колорадо до Вірігінії майже завершений. Сподіваюся бути в Йорктауні через кілька днів. Моя наступна поїздка може бути до Нової Зеландії після Нового року. У мене було кілька запитань про велосипед. Як вам подобається ваш Rocket Pro для легких турів?? Як проходив процес купівлі/збірки велосипеда з Bike Friday? Порекомендували б ви Rocket Pro, інший велосипед, або додали б до мого Surly Cross Check з’єднувачі SS? Дякую. Dave ps Моє сідло Sella An Antomica розтягнулося на всю довжину. Вони надіслали мені новий за гарантією, але заміна знову майже повністю розтягнулася. Так, так

Привіт, Дейве, радий чути, що твій тур був успішним. Я з нетерпінням чекаю почути про це і побачити фотографії, якщо ви хочете зробити посилання тут. Забавно, що під час подорожі – і я відчуваю це щоразу – якась її частина витрачається на роздуми про наступну. Я знайшов Нову Зеландію приголомшливим місцем. Водії, на жаль, були найменш привітними з тих, з ким я коли-небудь стикався, але це більш ніж компенсувалося пейзажами та привітними людьми (вони, здається, чарівним чином перетворюються, коли виходять з машин). Мій Rocket Pro, безумовно, є потужним туристом: він легкий, швидкий, його до абсурду легко упакувати в невелику сумку, а невеликий задній трикутник робить його досить жорстким для перенесення піддонів, не відволікаючи від гнучкості. Як ви могли помітити, я використовував спеціальний задній багажник, виготовлений для мого велосипеда компанією Rob English custom bicycles. Багато людей використовують складний багажник, і PRP має відповідні петлі для нього. Я не впевнений, що це ідеальна модель у їхній лінійці для гастролей. Це в основному подорожі на дорожньому велосипеді високого класу. Я за це, якщо це те, що у вас є. Але якби я мав Велосипед У п’ятницю мені збирають велосипед, в першу чергу для подорожей, я б попросив їх зробити щось інше, наприклад, зробити велосипед з дисковими гальмами і кліренсом для товстіших шин. Це додасть трохи ваги і зробить велосипед менш гострим, але в підсумку велосипед буде більш універсальним протягом місяців у дорозі. Правда: Мій фантастичний наступний велосипед BF – це Crusoe з дисковими гальмами, як на Llama. Щодо досвіду купівлі у Bike П’ятниця, Я можу сказати лише захоплені речі. Вони чудові люди, вони люблять велосипеди, і вони роблять чудовий довговічний продукт. re: Складні маленькі колеса проти. З’єднувачі SS. Чесно кажучи, я як маятник на цьому. У мене немає велосипеда SS, але у мене є гірський велосипед 29er, який поміщається в чохол SS, і я подорожував зі своїм Giant Trance зі знятим трикутником задньої підвіски і покладеним в такий же чохол. Bike Friday складається набагато швидше і зручніше, ніж велосипеди з великими колесами. Якщо ви їдете на конференцію на довгі вихідні, ви просто не зможете перемогти, відкривши валізу Samsonite і маючи велосипед, готовий до поїздки за десять хвилин. Для тривалого туру, коли ви приїжджаєте і можете провести вечір, збираючи велосипед, перш ніж вирушити в дорогу на кілька тижнів, зручність є меншою проблемою. Якщо ви плануєте подорожувати мультимодально, з поїздкою на автобусі чи поїзді або трьома поїздками в турі, тоді папка знову вступає у свої права. Продуктивність на рівній місцевості дуже близька (в межах 10%, я б впевнено сказав), але на кам’янистих дорогах ви побачите, що маленькі колеса легше буксують. (Все ще багато чого можна зробити.) Що ж залишається на думці щодо ідеї складного велосипеда з маленькими колесами проти велосипеда зі з’єднувачами? Думаю, я дуже радий, що у мене є велосипед П’ятниця для коротких поїздок, і тих, де мені, можливо, доведеться швидко скласти велосипед під час туру. Але немає ніяких реальних переваг маленького, швидкого складання для більш тривалого туру, і є деякі недоліки. Тож якби останнє було моїм основним використанням, я б схилявся до повнорозмірного велосипеда, ефіру із зчіпкою або якимось іншим способом розбиття. Як щодо Ritchey Breakaway? Близький друг любить його. Я б сам обрав кросовий. Всього найкращого, Джо ПС. Я засмучений, що ваша An Anatomica розтягнулася. Мій теж, але, здається, зупинився. Якщо ви розчаровані, я перепрошую за те, що я так захопився. Я вірю і сподіваюся, що вони швидко відреагують на ваш за скаргу і відшкодування ваших інвестицій. Як, наприклад

Дякую, Джо твої думки. Ваші ідеї дають мені відправну точку, коли я готуюся до велотуру Новою Зеландією. Я також з нетерпінням чекаю завершення маршруту TransAm наступного літа з Колорадо до Асторії, штат Орегон. Чи є у вас якісь думки з приводу П’ятниця Rocket (не версія Pro). Я бачу багато з них на продаж на Craigslist за досить розумною ціною (600-700). Чи будуть вони працювати майже так само добре, як версія Pro? Що стосується сідла Sella An Anatomica, воно було надзвичайно зручним, і компанія доклала всіх зусиль, щоб доставити мені заміну сідла на маршруті TransAm. Тим не менш, болт на замінному сідлі зараз максимально затягнутий. Я важу 150 фунтів, тож вони не дуже розуміють, чому так відбувається. Вони дали мені вибір: отримати останнє сідло на заміну або повернути гроші. Я думаю, що виберу відшкодування і буду в безпеці. Чи є у вас інші пропозиції щодо марки та моделі шкіряного сідла? Дякую. Подобається Подобається

По-перше, знайте, який тип туру ви робите

Перш ніж хапатися свій спорядження і починаєте пакувати валізи, знайдіть хвилинку, щоб подумати про тип подорожі, в яку ви збираєтесь вирушити. Стиль туру, в який ви вирушаєте, впливатиме на кількість спорядження, яке вам знадобиться принести і, отже, як ви його пакуєте. Ось кілька найпоширеніших видів велотурів:

  • Самостійні подорожі: У цьому стилі велотуризму ви будете в основному розбивати табір і готувати їжу самостійно, тому вам знадобиться стандартне туристичне спорядження, таке як намет, спальний мішок, каремат, плита, паливо і посуд на додаток до одягу, туалетного приладдя та продуктів харчування. Щоб вмістити все це спорядження, велосипедисти зазвичай використовують чотири багажники (два ззаду і два спереду) або причіп, з багажниками або без них.
  • Подорожі за допомогою кредитної картки: Так звані подорожі за кредитні картки передбачають купівлю їжі, а не її приготування, і ночівлю в готелях, мотелях чи пансіонатах, а не в кемпінгах. Цей стиль велосипед для подорожі потрібно взяти з собою лише одяг, туалетні приналежності, закуски та кілька додаткових речей, які, швидше за все, помістяться на двох задніх або передніх багажниках.
  • Подорожі з підтримкою автомобіля: Деяким людям подобається подорожувати з другом, який керує автомобілем, завантаженим спорядженням для ночівлі та додатковою їжею і одягом. Цей стиль подорожей дозволяє брати з собою лише те, що потрібно для одного дня їзди, а це означає, що ви зможете вмістити все в один або два передніх або задніх багажника або навіть менші варіанти, наприклад, сумку на кермо, підсідельну сумку та/або багажник на багажник.
  • Організовані тури: Вони організовуються та проводяться комерційними компаніями, такими як REI Adventure Travel. Деякі організовані тури надають допомогу в перевезенні вашого спорядження, їжі та одягу, вимагаючи, щоб ви брали з собою лише те, що вам потрібно на день. Обов’язково отримайте детальну інформацію про те, яка підтримка надається, щоб ви знали, як пакувати речі.

У цій статті в першу чергу обговорюється, як пакувати речі для велоподорожі з самозабезпеченням; якщо ви готуєтесь до іншого типу подорожі, досить легко внести корективи в наведені тут стратегії, виходячи з того, скільки речей ви берете з собою.

Як упакувати піддони

Піддони – це ідеальне рішення для зберігання речей для більшості велотуристів. Ці сумки забезпечують містке зберігання і призначені для закріплення на бокових сторонах передніх і задніх багажників і можуть бути швидко зняті, щоб ви могли взяти сумки з собою, коли прибудете до місця призначення. Багато піддонів є водонепроникними, тому вам не доведеться турбуватися про те, що вони промокнуть ваш речі можуть намокнути під час дощової подорожі; якщо це не так, подумайте про те, щоб упакувати речі у водонепроникні мішки або використовувати дощовики, призначені для того, щоб надягати їх на підсідельники.

Якщо ви подорожуєте самостійно, вам, швидше за все, знадобляться чотири багажники (два спереду і два ззаду), щоб вмістити все спорядження, одяг і їжу. Мета їзди з чотирма багажниками – рівномірно розподілити навантаження на велосипед спереду назад і збоку вбік. Це створить більш стабільну їзду, яка не буде хитатися. Для цього відкладіть спальний мішок і намет в сторону, а потім упакуйте приблизно 60 відсотків ваги в два передніх багажника і 40 відсотків ваги в два задніх багажника. Тоді, коли ви пристебнете намет і спальний мішок до заднього багажника, як це роблять багато велосипедистів, ви матимете рівномірно розподілене навантаження. Ви можете використовувати ваги, щоб переконатися, що у вас правильний розподіл, але на дотик, як правило, ви будете досить близькі до правильного.

велосипед, п'ятниця, пакунки, принести, свій

Що покласти в задні багажники

Задні багажники – це варіант зберігання, до якого звертаються більшість велосипедистів, коли вирушають у подорож. Для подорожей, що тривають лише кілька днів і не потребують великої кількості спорядження, одягу та їжі, двох задніх багажників може бути достатньо для перевезення ваших речей. Якщо ви не можете вмістити все на двох задніх багажниках, ви можете пристебнути речі до багажника (більшість велосипедистів пристібають намет до верхньої частини заднього багажника) та/або додати інші невеликі сумки, наприклад, сумку на кермо, сумку на підсідельний багажник або підсідельну сумку. У довших подорожах ви можете додати передній багажник і пару передніх піддонів, щоб вмістити більше спорядження.

Ось кілька порад щодо пакування задніх багажників:

  • Використовуйте задні багажники для рідко використовуваного спорядження: До задніх багажників нелегко дістатися, якщо ви не зійдете з велосипеда, тому краще використовувати їх для зберігання речей, до яких вам не потрібен частий доступ. Наприклад, додатковий одяг, похідна піч, набір для приготування їжі та додаткові продукти – це хороші варіанти. Ваш спальний мішок і каремат також можуть поміститися сюди, хоча багато людей кріплять їх до заднього багажника (всередині водонепроникного мішка) через їхні громіздкі розміри. Якщо ви використовуєте тільки задні багажники, і тому будете класти туди речі, які вам напевно знадобляться під час подорожі, то тримайте їх зверху.
  • Покладіть важкі речі внизу: Помістіть найважчі речі в нижній частині багажника, щоб знизити центр ваги велосипеда, що допоможе підтримувати хорошу стабільність під час їзди.

Що покласти в передній багажник

Передні багажники зазвичай вважаються другорядними по відношенню до задніх і додаються, коли ви вирушаєте в подорож, яка вимагає більшої кількості запасів. Більшість велосипедистів використовують їх на додаток до задніх багажників під час самостійних подорожей, що тривають більше кількох днів. Але якщо ви подорожуєте з кредитною карткою або маєте підтримку транспортного засобу, ви можете використовувати лише передні багажники. За конструкцією передні багажники дуже схожі на задні, хоча вони зазвичай трохи менші.

Ось як багато велотуристів їх використовують:

  • Використовуйте передні багажники для часто використовуваних речей: На передній багажник легше залізти, ніж на задній. Часто все, що вам потрібно зробити, це зупинитися і простягнути руку через кермо, щоб отримати доступ до переднього багажника (в той час як з заднім багажником вам доведеться повністю злізти з велосипеда).) Це робить передні багажники чудовим місцем для таких речей, як перекуси та їжа на день, аптечка для дитини, велосипедні інструменти та будь-який одяг, до якого ви хочете мати швидкий доступ, наприклад, дощовик.
  • Знову ж таки, покладіть важкі речі нижче: Так само, як і у випадку з задніми багажниками, ви хочете покласти найважчі предмети нижче, щоб центр ваги велосипеда був низьким. Але також намагайтеся, щоб речі, які вам можуть знадобитися протягом дня, не були закопані занадто глибоко.

Як користуватися передніми та задніми багажниками

Хоча є певні переваги в тому, щоб розмістити все на багажнику, наприклад, хороший захист від дощу, це не завжди можливо, особливо під час тривалих подорожей. Так, зазвичай велосипедисти кріплять речі на передньому і задньому багажнику. Для цього використовуйте ремінці, а не розтяжні шнури, які можуть зірватися і вдарити вам по обличчю.

  • Покладіть об’ємні, легкі речі ззаду: Намет, спальний мішок та/або каремат зазвичай кріпляться до заднього багажника. Ви можете залишити ці речі в їхніх власних мішках і пристебнути їх, але багато туристів кладуть принаймні спальний мішок і каремат у водонепроникний сухий мішок або речовий мішок, кладуть мішок або сумку через верхню частину задніх багажників і пристібають його до заднього багажника.
  • Покладіть менші та важчі речі спереду: Залежно від типу переднього багажника, ви можете прикріпити речі зверху або з боків. Такі речі, як пара босоніжок або пов’язана куртка – хороші варіанти.

Мінуси складного велосипедного туризму

Деякі компоненти зношуються швидше

Диски, шини та втулки не прослужать так довго на складному велосипеді. Причина в тому, що колесам потрібно зробити більше обертів, щоб проїхати ту ж відстань, що і на повнорозмірному велосипеді. Через це вони зношуються і потребують частішої заміни. Наприклад, 16-дюймовий складний обід для велосипеда може прослужити лише 5 000 миль. Туристичний обід 700c може прослужити 15,000 миль. Це збільшує витрати на утримання.

Складні велосипеди мають фірмові деталі

Майже всі складні велосипеди мають принаймні кілька нестандартних деталей, які є специфічними для певного бренду. Деякі складні велосипеди мають більше фірмових деталей, ніж інші. Недоліком є те, що якщо фірмова деталь зламається або зноситься, вам доведеться купувати заміну у виробника.

Під час подорожі ви можете опинитися в країні, яку виробник не обслуговує. Можливо, ви не зможете отримати потрібну вам деталь. Сторонні варіанти зазвичай недоступні. Якщо в майбутньому бренд припинить свою діяльність, у вас можуть виникнути проблеми з пошуком деяких деталей.

Прикладом фірмової деталі на більшості складних велосипедів є шарнір рами. Деякі складні велосипеди використовують фірмові гальма, стійки, кривошипи, перемикачі, кермо тощо.

Складні велосипеди Brompton мають найбільше власних деталей. Згідно з цією статтею, складні велосипеди Brompton мають 1200 фірмових деталей. Це близько 80% велосипеда. Складні велосипеди Bike Friday, здається, мають найменше фірмових деталей. Майже всі велосипеди стандартного розміру.

Деякі деталі складних велосипедів важче знайти

Деякі деталі складного велосипеда мають непарні розміри. Наприклад, 16-дюймові колеса та шини, перемикачі з короткою кліткою та наддовгі підсідельні штирі є звичайними для складних велосипедів, але не для повнорозмірних велосипедів. Багато веломагазинів не мають цих деталей в наявності.

Якісні колеса та шини може бути особливо важко знайти. Це може бути проблемою, якщо ви подорожуєте країнами, що розвиваються, або віддаленими регіонами. Вам можуть знадобитися запчастини, якщо щось зламається або зноситься.

Складні велосипеди можуть бути незручними

Високим велосипедистам може бути тісно на складних велосипедах. Багато моделей призначені для гонщиків зростом до 6′ 4 ″. Менші колеса також можуть зробити їзду трохи жорсткішою.

велосипед, п'ятниця, пакети, принеси, свій

Складні велосипеди більш крихкі

Вони просто не можуть витримати побиття, яке може витримати повнорозмірний туристичний велосипед. Частково це пов’язано з тим, що шарніри створюють слабкі місця в рамі. Надзвичайно довга підсідельна труба та труба керма також можуть створювати слабкі місця.

Багато складних велосипедів також використовують деталі нижчого класу, ніж стандартні туристичні велосипеди. Вони не такі довговічні. Складаний велосипед легше пошкодити велосипед ніж стандартний туристичний велосипед.

Складні велосипеди коштують дорожче

Складний велосипед, який підходить для подорожей, зазвичай коштує на 300-600 доларів дорожче, ніж аналогічний повнорозмірний туристичний велосипед. Якщо порівняти складний велосипед з повнорозмірним велосипедом за однаковою ціною, то повнорозмірний велосипед матиме набагато якісніші компоненти. Складаний велосипед з аналогічними характеристиками буде значно дорожчим. Наприклад, стандартний туристичний велосипед середнього класу може коштувати близько 1500. Складаний велосипед порівнянної якості може коштувати 2000.

Ця додаткова вартість пов’язана з додатковою складністю рами та механізму складання, а також фірмовими деталями. Ці деталі дорожчі у розробці та виробництві, оскільки вони виготовляються в менших кількостях. Виробникам доводиться скорочувати витрати в інших сферах, щоб відповідати своїй ціні.

Складні велосипеди не можуть тягнути стільки ваги

Шарнір і довга стійка сидіння та стійка керма створюють слабкі місця. Складні велосипеди мають меншу вантажопідйомність, ніж велосипеди з алмазною рамою. Більшість складних велосипедів можуть безпечно перевозити близько 110 кілограмів або близько 240 фунтів. Сюди входить вершник та багаж.

Якщо ви велика людина або любите подорожувати з повним багажем, цього просто недостатньо. Для порівняння, пристойний повнорозмірний туристичний велосипед може легко впоратися з 300 фунтами. Деякі можуть нести набагато більше.

Складні велосипеди можуть бути неефективними

Для цього є ряд причин. Найголовніше, що складні велосипеди, як правило, мають певну гнучкість. Може бути деякий прогин на шарнірі або на основній трубі рами. Довга стійка керма та стійка сидіння також можуть згинатися. Складані велосипеди менш жорсткі, ніж повнорозмірні велосипеди. Коли ви крутите педалі з великою силою, частина зусилля може витрачатися на згинання рами. Передача також може знизити ефективність.

Зменшена ефективність означає, що ви проїдете менше і спалите більше енергії під час поїздок на складному велосипеді. Наприклад, можливо, ви звикли проїжджати 50 миль на день під час подорожей. На складному велосипеді ви можете проїхати лише 40 миль на день. Протягом тривалого туру ця неефективність збільшується. На складному велосипеді ви можете проїжджати на 200 миль менше в місяць, ніж на повнорозмірному велосипед.

Найкращі складні велосипеди для подорожей

Кілька компаній виробляють складні велосипеди, які підходять для подорожей. Кожен з них має сильні та слабкі сторони. Нижче я опишу кілька найкращих варіантів.

Brompton

Brompton – це, мабуть, найпопулярніший складний велосипед для подорожей. Ці чудові велосипеди розробляються і збираються вручну в Лондоні з 1976 року. Ці велосипеди мають компактне складання, гарний дизайн та високу якість збірки. Велосипеди Brompton також пропонують відмінну міцність і довговічність. Вони чудово підходять для гастролей.

Основна причина популярності велосипедів Brompton для подорожей полягає в тому, що вони найкомпактніше складаються серед усіх складних велосипедів. У складеному вигляді складний велосипед Brompton має розміри всього 585 мм X 565 мм X 270 мм (23 ″ x 22.2″ x 10.6″). Це приблизно на 50% менше, ніж аналогічні складні велосипеди інших брендів. Brompton може досягти такого маленького розміру завдяки геніальній конструкції складки. Використання 16-дюймових коліс замість стандартних 20-дюймових також допомагає зробити велосипед більш компактним.

У складеному вигляді велосипед Brompton можна засунути в сумку, і він стане стандартним предметом багажу. Ви можете взяти його з собою практично в будь-який літак, автобус, потяг і навіть у переповнений громадський транспорт. Ніхто не запідозрить, що у вас з собою велосипед.

Основним недоліком велосипедів Brompton є той факт, що більшість (близько 75%) деталей є запатентованими. Власні деталі включають раму та вилку, петлі, перемикач, підсідельний штир, багажник, крила, гальма, перемикачі передач та багато іншого.

Залежно від того, де ви подорожуєте, ви не зможете знайти заміну, якщо щось зноситься або зламається. Brompton має дилерів не в кожній країні. Вам може не пощастити, якщо критична деталь вийде з ладу під час подорожі країною, що розвивається, або сільською місцевістю. Це означає, що вам, можливо, доведеться брати з собою додаткові запасні частини під час туру з Brompton. Вам також потрібно бути готовим до доставки деталей, якщо ви не можете знайти те, що вам потрібно, на місці.

Хороша новина полягає в тому, що всі швидкозношувані деталі є стандартними, включаючи ланцюг, троси, шини та гальмівні колодки. Ви зможете знайти заміну в більшості країн. У деяких країнах може бути складно знайти 16-дюймові шини.

16-дюймові колеса – це компроміс. Вони дозволяють складати велосипед менше. Недоліком є те, що вони трохи повільніші та менш ефективні, ніж 20-дюймові колеса. Вони також роблять їзду на велосипеді більш жорсткою.

Велосипеди Brompton також дуже дорогі. Очікуйте, що ви витратите близько 1900-2500 доларів на купівлю туристичного Brompton. Крім того, можливо, вам доведеться придбати деякі туристичні аксесуари, такі як задній багажник, бризковики, передній багажник та багажник Brompton. Це додає кілька сотень доларів до вартості велосипеда.

Найкращий Бромптон для подорожей

Велосипеди Brompton не призначені для подорожей. Вони створені для поїздок на роботу і для їзди на велосипеді по місту. Велосипеди Brompton доступні в широкому діапазоні конфігурацій. Якщо ви виберете правильну конфігурацію і зробите пару незначних змін, то Brompton може стати чудовим туристичним велосипедом велосипед.

  • Передача – найкращим варіантом передачі Brompton для гастролей є 6-швидкісна модель з 6-швидкісною передачею.На 12% зменшена передача. Нижня передача значно полегшує підйом на пагорби з важким спорядженням. 6-швидкісна трансмісія має 3-швидкісну внутрішню втулку та 2-швидкісний перемикач. Це забезпечує хороший діапазон передач. Якщо вам потрібен більший діапазон, ви можете оновити його до 11-швидкісної втулки Shimano Alfine або 14-швидкісної втулки Rohloff Speedhub.
  • Кермо – Brompton пропонує чотири варіанти керма: S (плоске кермо), M (кермо середньої висоти), P (кермо-метелик) та H (високе кермо). Для подорожей найкраще підходять стилі M, P та H. Ці багажники забезпечують зручне вертикальне положення під час їзди та дозволяють закріпити більшу сумку на передній частині велосипеда.
  • Багаж – Brompton пропонує геніальну систему переднього багажника. Для подорожей ви захочете встановити передній багажник. Це дозволяє кріпити багаж на передню частину велосипеда. Brompton пропонує цілий ряд варіантів багажників, включаючи велику туристичну сумку. Крім того, вам варто обрати Brompton із заднім багажником. Тут ви можете встановити рюкзак або спортивну сумку. На Brompton не можна встановити стандартні багажники, оскільки через маленькі колеса багажник сидить занадто низько до землі.
  • Шини – велосипеди Brompton поставляються в стандартній комплектації з шинами Schwalbe Marathon Racer. Для турів більшість велосипедистів встановлюють шини Schwalbe Marathon або Marathon Plus. Ці шини забезпечують відмінний захист від проколів і хороше зчеплення з дорогою.
  • Точки контакту (сідло, руків’я та педалі) – для подорожей багато велосипедистів замінюють сідло на Brooks B17. Якщо ви використовуєте руль M або H і вам потрібне додаткове місце для рук, ви можете встановити руків’я з кінцями руля, наприклад, руків’я Ergon GP3. Якщо ви віддаєте перевагу їзді без кліпс, ви можете замінити педалі. В іншому випадку, складні плоскі педалі Brompton чудово працюють.
  • Аксесуари – Brompton пропонує широкий асортимент аксесуарів. Для турів намагайтеся обирати модель з крилами. Вони допомагають тримати вас, ваше спорядження та велосипед в чистоті. Ще один приємний туристичний аксесуар – чохол для велосипеда Brompton. Це сумка, яка пакети опускається і кріпиться до сідла. Ви можете швидко розкласти його та зберігати велосипед всередині. Коли велосипед лежить у сумці, він виглядає як звичайна поклажа. Brompton також пропонує мультиінструмент з усіма необхідними ключами для обслуговування велосипеда. Ще один приємний аксесуар – насос Zefal, який зручно зберігається в задньому трикутнику. Ще один популярний варіант для подорожей – динамо-втулка.Це живить світло і дозволяє заряджати телефон.

Підсумкові думки про складні велосипеди для подорожей

Складаний велосипед, безумовно, є життєздатним варіантом для велоподорожей. В інтернеті ви знайдете звіти про успішні подорожі на складних велосипедах по всьому світу. Люди їздять на складних велосипедах по Сполучених Штатах, Памірському шосе, Carretera Austral, через Африку і не тільки. Завдяки міцній рамі та компонентам, якісний складний велосипед може бути таким же потужним, як і повнорозмірний туристичний велосипед.

Існує кілька компромісів, на які потрібно піти, подорожуючи на складному велосипеді. Основна перевага складного велосипеда для подорожей – це простота транспортування. Ви можете скласти його і взяти з собою в літак, автобус, потяг або громадський транспорт. Це може заощадити ваші гроші та час. Ви також можете принести Ви брали велосипед з собою в готельні номери, ресторани та магазини.

Основний недолік складних велосипедів полягає в тому, що вони, як правило, не працюють так добре, як повнорозмірні туристичні велосипеди. Вони можуть бути не ідеальними для подорожей на великі відстані. Наявність деталей також може бути проблемою. Складаний велосипед, який підходить для подорожей, також досить дорогий.

Чи їздили ви в туристичні подорожі на складному велосипеді?? Прокоментуйте нижче свої думки та досвід!

з фільму “Там, де розгалужується дорога

Мій велосипед п’ятниця Фотографії туристів з Нового Світу.

ура! велосипедний пост! Мені цікаво, коли почнеться блог лінивого супбордера..

але мені подобаються всі пости.

Хахаха … для запису я повернувся і переглянув свої останні 10 публікацій:

– 6 були безпосередньо пов’язані з велосипедом – 2 були загальними [намет і камера] і можуть бути велосипед пов’язані з гастролями – 2 були пов’язані з SUP або кайтбордингом

Приємний відгук! Це дуже корисно для мене. Минулої весни я вагався між Tikit та NWT. Я придбав Tikit, але він виявився трохи занадто гнучким на мій смак, і на той час, коли я розібрав його для пакування, я не думаю, що він був швидшим, ніж був би NWT. Думаю, наступної весни я спробую NWT, а потім залишу собі той, який мені більше сподобається. (У мене вже є 4 велосипеди, і я думаю, що моя дружина буде проти 5-го…)

До речі, я думаю, що в 4-му пункті “не подобається” пропущено “не”: “складений велосипед дуже добре тримається разом” [sic].

Я згоден, що для подорожей Tikit займе стільки ж часу, щоб спакувати у валізу, як і NWT. Tikit набагато кращий для швидкого складання під час поїздок на роботу або на роботу. NWT більше схожий на повнорозмірний туристичний велосипед, який пакети у валізу. Я також повинен зазначити, що складання NWT чудово підходить для того, щоб покласти його в багажник невеликого автомобіля або зберігати в шафі.

Ще раз дякую, цього разу за підтвердження моєї здогадки щодо часу пакування. У мене був мій Tikit у Парижі минулого літа, і я виявив, що мені потрібно складати його лише тоді, коли зберігати його подалі від дороги. (Я, як правило, складав його під час перенесення вгору і вниз по 5 сходових прольотах до своєї квартири, але це було лише тому, що я міг.) Було пару разів, коли я складав його для поїздок на поїзді, але в цьому теж не було необхідності. Наступного літа я буду в Оксфорді, і мені не потрібно буде багато складати, якщо взагалі потрібно.

Цікавий відгук. Ваш коментар про шестерні втулки підтверджує мої відчуття щодо втулки Alfine – схоже, що Shimano тут щось намацали

Гарний велосипед, Віку… маленьке запитання до тебе-

Моя поїздка на роботу передбачає розкладання велосипеда вдома, складання його, коли я добираюся на роботу, розкладання для поїздки додому, а потім остаточне складання, коли я повертаюся додому вночі. Мені не потрібно нікуди носити велосипед. Чи не розчарує мене така кількість складань з NWT? Це не зовсім багаторазове складання. На даний момент я їжджу на Dahon Vitesse з 7-швидкісним Nexus… гарний велосипед, але я шукаю щось портативне, на якому я зможу проїхати кілька миль і на вихідних. Airnimals виглядають гарно, але і NWT теж!

У мене є Dahon D7… NWT насправді складається так само легко [можливо, навіть легше, ніж мій Dahon], і розкладання чудове, тому що не потрібно нічого регулювати, велосипед просто повертається в ту саму конфігурацію, що й раніше. Недоліком є те, що Dahon легше переміщати, оскільки він краще тримається разом. Якщо ви просто складаєте, щоб покласти під стіл або в шафу на початку / в кінці кожного дня на роботу, то NWT буде в порядку. Я не думаю, що ти будеш дратуватися.

Єдине, що ніхто не прокоментував… навіть ти, Віку, – це дивовижну чорно-білу схему, яку використовує NWT. Це якісний велосипед… але особливо варто відзначити його чудовий зовнішній вигляд!

велосипед, п'ятниця, пакунки, принеси, свій

Деррік… ти не помиляєшся. це дійсно гарний на вигляд велосипед! Я також бачив BF опівнічно-синього кольору на NWT, і він теж був приголомшливим.

Ваш блог є основним, Вік, і я дуже вдячний. Дякую. Це також дуже заразливо, оскільки я зараз розглядаю можливість придбати другий велосипед, щоб покрити час простою мого поточного велосипеда. Я листувався з Велосипед У п’ятницю, щоб дізнатись, чи все ще вони встановлюють Rohloff на свої велосипеди, і чи рекомендують вони свої машини для сильного, 295-фунтового гонщика. Вони відповіли “так” на обидва питання.

Але я також розглядаю серію Thorn Nomad. Конкретне питання, на яке я сподіваюся, що ви відповісте з гумором, – це життєздатність BF у туристичній формі для роботи на далеких відстанях, таких як твій Поїздка на Демпстері? (Велосипед також буде інтенсивно використовуватися як машина для поїздок на роботу в міських районах Нижнього материка Британської Колумбії, включаючи багато поїздок по дамбах)

Дякую за добрі слова, Роб ..

Велосипедні п’ятниці чудові … чудова компанія … круті велосипеди … легко зберігати / транспортувати … веселі велосипеди … але …Я не можу рекомендувати маленькі колеса для подорожей по бруду / гравію. Це не неможливо, але точно не правильний інструмент для роботи. Він був би ідеальним для поїздок на роботу та для подорожей по дорогах з твердим покриттям.

Thorn Nomad – надміцний пригодницький байк, який поглине таку їзду, як Демпстер Хайвей…але … я вважаю, що це занадто великий велосипед для розвантаженої/легко завантаженої їзди, наприклад, на роботу…велосипед важкий і жорсткий…висмоктує вашу енергію і відчуває себе млявим. ДО РЕЧІ – додайте тижневий запас туристичного спорядження/їжі і т.д. і поїдьте по лісовій дорозі, тоді ви оціните всі ті характеристики, які роблять їзду без вантажу не такою веселою. Майте на увазі, що я важу 165 фунтів і не дуже сильний, тому ви можете знайти Nomad саме тим, що вам потрібно.

Якщо ви опинитесь у Калгарі і захочете перевірити мій BF та мій Thorn, просто дайте мені знати!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top