Пригодницькі поїздки на мотоциклах. Більше про BMW R 1250 RS

Дивовижні компанії з багатоденних гірських велосипедних турів

Існує велика ймовірність того, що в цій статті розкидані партнерські посилання. Якщо ви натиснете на один з них, я можу отримати невелику комісію без додаткової оплати для вас, і я обов’язково використаю її на купівлю велосипедного спорядження.

Коли я подорожую, я зазвичай не люблю бути частиною туру. Я люблю досліджувати самостійно, по-своєму (що зазвичай передбачає два колеса та багато їжі). Але для гірських велосипедів подорожі, це зовсім інша історія. Гірські велосипедні тури – це те, що треба, тому що під час подорожі на велосипеді потрібно враховувати багато дрібних деталей, і якщо туроператор займеться цими деталями, поїздка буде набагато приємнішою та спокійнішою.

Такі речі, як дістатися до аеропорту та з аеропорту з сумкою велосипед до аеропорту з сумкою, пошук готелів, дружніх до велосипедистів, і знання найкращих маршрутів для їзди, щоб ви могли отримати максимум задоволення від подорожі – це лише кілька причин, чому я обираю туристичні компанії, які займаються гірськими велотурами.

У цій публікації я зібрав найкращі туристичні компанії, які пропонують багатоденні гірські велоподорожі навколо світу.

Навіщо замовляти тур на гірському велосипеді?

Якщо ви все ще не впевнені, чи варто бронювати гірський велотур, чи планувати поїздку “зроби сам”, ось кілька моїх головних причин, чому я обираю невеликий тур, коли подорожую на гірському велосипеді:

  • Як дістатися до аеропорту та з нього. Однією з найбільших проблем під час подорожі на велосипеді є транспортування до та з аеропорту. Небагато таксі зможуть вмістити велику велосипед сумка (або дві) в багажнику. Якщо ви вирішили поїхати з гірським велотуром, транспорт до та з аеропорту включений (або, принаймні, повинен бути включений).
  • Підтримка місцевих гідів та будівельників стежок. Це одна з найбільших причин подорожувати з туристичною компанією, особливо якщо ви їдете в менш розвинені країни, такі як Непал або Перу, де гіди дійсно залежать від грошей, отриманих від туризму. Бронювання через туристичну компанію (на відміну від самостійного) підтримує місцеві громади і може навіть допомогти їм будувати або підтримувати місцеві стежки.
  • Наявність механічної підтримки. Якщо у вас трапиться механічна поломка в дорозі або ваш велосипед буде пошкоджений, дуже добре мати механічну підтримку від гіда або компанії. Хоча у них може не бути всіх запчастин, вони зазвичай мають зв’язки в місцевих веломагазинах і можуть віддати ваш велосипед на ремонт рано вранці, щоб ви були готові розривати стежки.
  • Проживання в готелях, дружніх до велосипедистів. Хоча це не є великою проблемою, бажано зупинятися в готелях чи інших місцях, дружніх до велосипедистів. Це може включати в себе великий відкритий простір для складання велосипедів, станцію для миття велосипедів (або хоча б шланг), а також достатньо великі кімнати, щоб зберігати велосипед вночі або під охороною велосипед зберігання на місці.
  • Не потрібно вигадувати, якими “найкращими” стежками їздити на велосипеді. Навіть у вашій місцевій мережі маршрутів потрібно багато часу та енергії, щоб відкрити для себе найкращу гору велосипед стежки і як їх з’єднати між собою. Це ще одна вагома причина звернутися до місцевої туристичної компанії – вони знають місцевість і можуть показати вам найкращі з найкращих місць, оминаючи менш цікаві.
  • Транспорт до та з початкових пунктів маршрутів (та шатли)!). Під час туру на гірському велосипеді вам буде надано транспорт до та з маршрутів, тож вам не потрібно буде крутити педалі зайві милі, щоб дістатися до початку маршруту. Багато екскурсій також базуються на шатлах, тож ви можете зробити кілька кіл за день.
  • Зустріч з новими друзями-гірськими велосипедистами! Гірські велосипедисти – це весела спільнота, тому ви обов’язково зустрінете нових друзів у будь-якій подорожі, в яку б ви не вирушили.

Багатоденні маунтінбайк тури по всьому світу

HI Adventures

HI Adventures – провідна компанія з організації гірських велосипедних турів, що базується в Шотландії, і я таємно закохана в них. Все про їхній сайт, подорожі, фото, відео та етос кличе мене. І це не зашкодить, що вони теж шотландські. У будь-якому випадку… всі їхні пригоди виглядають приголомшливо.

Вони пропонують широкий вибір турів від підкорення канадської території Юкон до дослідження гірського масиву Атлас в Марокко. Кожен тур оцінюється за рівнем складності, тому ви можете легко обрати напрямок відповідно до своїх здібностей та фізичної підготовки. Якщо ви слідкуєте за Світовою серією з ендуро, HI Adventures об’єдналися з EWS, щоб запропонувати EWS Travel, де ви можете покататися з професіоналами та перевірити траси EWS на власні очі.

Вони також пропонують тури на e-MTB, щоб ви могли подолати більше миль протягом дня і все ще мали енергію для дослідження красивих міст та визначних пам’яток вночі.

У моєму списку бажань? Намібія та Марокко! (і всі інші)

  • Напрямки турів:
  • Африка: Намібія, Марокко
  • Азія: Бутан, Непал
  • Канада: Юкон, Британська Колумбія
  • Європа: Хорватія, Шотландія, Словенія, Італія, Швейцарія, Іспанія, Хорватія
  • Океанія: Нова Зеландія
  • Південна Америка: Чилі Патагонія, Еквадор
  • Сполучені Штати: Колорадо

Haku Expeditions

Під час моєї подорожі до Перу я мав задоволення познайомитися з Ніколь Кох, яка заснувала Haku Expeditions разом зі своїм чоловіком у 2014 році. Ми разом проїхали мега-лавинонебезпечну трасу за межами Оллантайтамбо, і вона може розірвати!

Вони з чоловіком створили туристичну компанію, яка займається гірськими велотурами в різних країнах і фокусується на першокласному досвіді, а також на тому, щоб допомагати громадам через свої соціальні проекти та підтримувати місцеві спільноти.

У них також є крута програма лояльності, де ваша шоста поїздка безкоштовна!

Священні атракціони

Sacred Rides – це, мабуть, найвідоміша туристична компанія з гірських велосипедів, яка проводить тури в більш ніж 13 країнах і по всій території Сполучених Штатів, а також визнана “Туристичною компанією №1 на гірських велосипедах на землі” за версією National Geographic Traveler. Я хотів би приєднатися до кожного з них подорожі (блогери заробляють такі гроші, так?)

Унікальність Sacred Rides полягає в тому, що вони пропонують широкий вибір варіантів турів: від відпочинку лише для жінок до спокійних гравійних поїздок і всього, що між ними. У них навіть є тури для гірських велосипедистів з партнерами, які не їздять на велосипеді!

Хоча їхні тури, безумовно, не найдешевші, про вас дуже добре подбають, і вони, як правило, мають співвідношення гідів до клієнтів 4:1, що є дивовижним!

У моєму велосипедному списку? Ісландія. Сім днів їзди на джипах по Країні вогню та льоду, гарячі джерела, щоб поніжитися, складні підйоми та епічні спуски, смачна ісландська кухня… підпишіться. мене. вгору.

  • Напрямки турів:
  • Азія: Непал, Таїланд
  • Канада: Британська Колумбія, Квебек
  • Центральна Америка: Гватемала
  • Європа: Ісландія, Словенія/Хорватія, Іспанія, Швейцарія/Італія
  • Океанія: Нова Зеландія
  • Південна Америка: Патагонія, Перу
  • Сполучені Штати: Арізона, Айдахо, Невада, Північна Кароліна, Орегон, Південна Дакота, Юта

Навколосвітня подорож

World Ride – це неприбуткова організація, місія якої полягає в розширенні прав і можливостей жінок у всьому світі за допомогою гірського велосипеда. Один із способів залучення коштів на проекти – це екскурсії. Мені пощастило побувати в Перу в дивовижному турі World Ride на гірських велосипедах. Мало того, що їзда була неймовірною, ми ще й поспілкувалися з місцевими перуанськими жінками, одна з яких була чинною національною чемпіонкою зі швидкісного спуску.

Якщо ви хочете допомогти залучити більше жінок на гірські велосипеди по всьому світу, подумайте про бронювання туру через World Ride.

  • Туристичні напрямки:
  • Африка: Лесото
  • Азія: Непал
  • Центральна Америка: Гватемала
  • Південна Америка: Перу
  • Сполучені Штати: Юта, Арізона

Блог про мотоподорожі Continental Divide

Я їздив на мотоциклах багато років, і мій батько весь цей час їхав поруч зі мною. Моя пристрасть до мотоциклів з’явилася, коли я придбав свій перший мотоцикл – Yamaha DT250 1976 року випуску. З тих пір я тяжію до їзди на двох видах спорту. Я провів багато часу на треку на своєму Supermoto, а також незліченну кількість інших поїздок з друзями.

До недавнього часу я ніколи не вважав себе любителем пригод на мотоциклах. До того, як їхати на Divide, я ніколи не їздив велосипед поїздка тривалістю більше кількох днів.

Можливо, ви в тому ж човні. Можливо, ви прагнете покинути свою звичну територію і поїхати в довгу мандрівку пригодницький велосипед поїздку самостійно.

Перш ніж вирушати, ознайомтеся з цим списком порад для пригодницької подорожі на велосипеді (у довільному порядку), які я хотів би знати заздалегідь. Я аж ніяк не професіонал, тому сприймайте все це з часткою скептицизму. Не існує універсального підходу, коли справа доходить до їзди на велосипеді.

Пригода Поради для велоподорожей

Займіться самоосвітою. Ваш рівень дослідження може змінюватися залежно від рівня навичок, знайомства з мотоциклом і запланованого маршруту. Але дуже важливо, щоб ви не пропустили цей крок. Готуючись до подорожі через Континентальний Вододіл, я не можу порахувати години, які я витратив на дослідження.

Зрозумійте все, що ви можете про свій мотоцикл.

  • Які відомі проблеми з велосипедом, якщо такі є?
  • Скільки грошей вам потрібно витратити на підготовку мотоцикла?
  • Чи здатні ви виправити ситуацію, якщо (коли) щось піде не так?

Знайте свій маршрут:

  • Що пережили інші велосипедисти на маршруті?
  • Де можна знайти карти та схеми маршрутів?
  • Наскільки складною буде їзда?

Дуже важливо, щоб ви дізналися якомога більше, перш ніж пірнути з головою в воду.

) Підготуйте себе та свій велосипед

Зізнаюся, я недооцінив важливість підготовки.

Для когось це може бути найлегшою частиною, але я не є найбільш схильною до механіки людиною. Я схильний турбуватися про те, що спричиню якусь катастрофічну поломку, якщо зроблю навіть прості зміни на своєму велосипеді.

Через брак механічних знань та мою схильність до перфекціонізму, підготовка мотоцикла до цієї поїздки зайняла більше часу, ніж я очікував.

За допомогою мого батька та місцевого мотоциклетного механіка (Роджере, ти чудовий хлопець і багатий на знання) нам вдалося вирішити всі відомі проблеми з обома мотоциклами. Це дуже допомогло нам, коли довелося ремонтувати велосипед під час подорожі, адже я знав його як свої п’ять пальців.

пригоди, велосипед, подорожі, 1250

Підготовка також включає в себе пакування. Я забув спакувати і перепакувати свій велосипед перед поїздкою, щоб переконатися, що все було на своїх місцях. Пакуйте, розпаковуйте, перепаковуйте, а потім забирайте половину, бо вона вам не потрібна.

І не забудьте перевірити рідини та замінити їх за потреби перед поїздкою. У довгій поїздці замініть моторне мастило перед виїздом. Використовуйте хорошу синтетику, щоб захистити свій дорогий двигун незалежно від умов, з якими ви стикаєтесь. Перевірте також гальмівні бачки та бачки зчеплення. Переконайтеся, що охолоджуюча рідина знаходиться в хорошому стані і доливається за необхідності.

Пакуйте, розпаковуйте та перепаковуйте своє спорядження перед пригодницькою велоподорожжю. Це гарантує, що все буде на своїх місцях, і ви проведете час уздовж дороги, насолоджуючись краєвидами, а не риючись у своїх сідельних сумках.

Альпи

Існує причина, чому так багато байкерів з усього світу щороку з’їжджаються в Альпи. Тут знаходяться одні з найбільш вражаючих і складних мотоциклетних доріг на Землі, розташовані серед одних з найбільш захоплюючих пейзажів, які ви коли-небудь бачили.

Альпи – це паломництво для багатьох байкерів, які повертаються сюди знову і знову. Такі перевали, як Фурка, Гроссглокнер та Сплюген, стали частиною мотоциклетного фольклору, і не без причини. Покриття майже завжди відмінне, дороги звивисті, піднімаються і спускаються по схилах гір, а краєвиди вражають уяву.

Я все ще яскраво пам’ятаю, як я відчував піднесення, коли їхав на своєму першому альпійському перевалі, як я верещав від радості на кожному повороті, а моя подруга кричала від страху і хвилювання на задньому сидінні. Ця дівчина тепер стала моєю дружиною, тож моя їзда не могла бути такою вже й поганою!

Багато з найвідоміших альпійських перевалів зосереджені в районах південно-східної Франції, південної Швейцарії, північної Італії та західної Австрії. Поєднавши їх разом, ви отримаєте чудовий мототур, який можна втиснути в тиждень або два.

Наприклад, команда Overland Motorcycle Tours пропонує 10-денний гірський тур Альпами, який включає в себе багато відомих високогірних доріг, в тому числі Grossglockner Furka, а також перевали Великий і Малий Сен-Бернар.

Починаючись і закінчуючись біля тунелю під Ла-Маншем, подорож також пролягає через Шварцвальд у Німеччині та вздовж B500, однієї з найкращих велосипедних доріг країни.

Піренеї

Що робити, якщо ви вже каталися в Альпах, але вам все ще хочеться гірських перевалів?? Куди поїхати? Ми рекомендуємо налаштувати ваш супутниковий навігатор на Піренеї.

Хоча цей гірський хребет на кордоні Франції та Іспанії, можливо, не має гламуру високих альпійських перевалів, він рясніє чудовими мотоциклетними дорогами. І радість Піренеїв полягає в тому, що гірські перевали, як правило, тихіші, ніж популярні велосипедні місця в Альпах. Пейзажі, однак, настільки ж вражаючі.

Незалежно від того, де ви перетинаєте цей чудовий гірський хребет, ви, швидше за все, знайдете дороги, які однаково захоплюють і перевіряють ваші навички водіння. Балконна дорога Col d’Aubisque та Col du Tourmalet – це дві найяскравіші серед багатьох.

пригоди, велосипед, подорожі, 1250

Дорожнє покриття в Піренеях варіюється від шовковисто-гладкого до досить поганого стану, але для мене це додає відчуття пригода. Чим гірше дорожнє покриття, тим більше я відчуваю себе не в своїй тарілці.

Пором до Іспанії

Знову ж таки, Піренеї знаходяться в межах легкої досяжності від Великобританії на мотоциклі. Ви можете провести день або два, мчачи французькими автобанами, або ж скористатися поромною переправою через Бретань до північної Іспанії. Overland Motorcycle Tours рекомендує пором, щоб ви прибули в Піренеї, відчуваючи себе бадьорими та готовими до дій.

Компанія організовує 10-денний екскурсійний тур по гірському масиву, що починається в поромному порту Плімута. Крім того, ви можете прилетіти до Барселони, орендувати велосипед у команди Overland і перетнути весь гірський хребет Піренеїв під час восьмиденного самостійного туру.

Suzuki V-Strom 1050XT

Це вже третє покоління V-Strom від Suzuki, ім’я, що проіснувало понад 19 років на ринку пригода на велосипеді. Сьогодні ви можете придбати V-Strom з об’ємом двигуна всього 645 куб. см за 8 904, аж до повноцінного 1050XT Пригода за 17 049 до місця призначення. Більшу частину 2020 року я їздив на велосипеді трохи нижче цієї топової моделі, V-Strom 1050XT, який коштував 14 849 гривень.

Чому він був у мене більшу частину 2020 року? Ну, вони доставили його якраз перед тим, як пандемія все зупинила, потім вони просто продовжували надсилати мені нові кредитні договори на підпис, а я продовжував підписувати. А ти б не хотів?? Результатом став чудовий рік на універсальному велосипеді, на якому я міг робити все, що завгодно. Я міг мчати на ньому через гори, поглинаючи звивисті двосмугові дороги, як чорну лакрицю, а потім вискочити в могутню пустелю Мохаве і продовжувати їхати в багнюці так довго, як мені здавалося, що мені це зійде з рук. Або я міг розганятися в потоці машин (хоча більша частина трафіку зникла, принаймні спочатку, коли лютувала пандемія). І я можу зробити все, що завгодно.

1050XT сподобався всім. 1037-кубовий поздовжньо встановлений 90-градусний V-подібний V-подібний двигун розвиває 106 к.с. і 74 фунт-фут крутного моменту, чого достатньо, щоб розігнати вас до тризначної швидкості на шосе, навіть не усвідомлюючи цього, і щоб ви могли цілий день ганяти по пустельному бруду.

пригоди, велосипед, подорожі, 1250

Він має ширину 37 дюймів і важить 545 фунтів, тож він трохи менший і легший, ніж деякі інші велосипеди цього класу. За відчуттями він менший за BMW, наприклад, і навіть трохи легший. Він працює не так плавно, як більш дорогі мотоцикли в класі, але я був дуже радий мати цей мотоцикл у своєму гаражі так довго, як я це робив. Я постійно знаходив виправдання, щоб одягнути все спорядження і поїхати кататися. Ви теж так відчуєте.

Harley-Davidson Pan America 1250

У травні цього року Harley-Davidson вийде в сегмент ADV з абсолютно новим пригодницьким велосипедом під назвою Pan America 1250. V-подібний двигун з рідинним охолодженням потужністю 150 к.с. працює як важкий елемент шасі, утримуючи вагу на рівні 534 фунтів у базовій моделі та 559 фунтів у моделі 1250 1250 Спеціальний. Обидві моделі отримують електронні елементи керування, причому у Special їх більше. Підвіска базової моделі регулюється за попереднім натягом, стисненням та демпфуванням, а набір “Покращень безпеки на поворотах” оптимізує гальмування, ABS, трекшн-контроль, контроль пробуксовки та навіть контроль утримання на пагорбах. П’ять режимів їзди (дорога, спорт, дощ, бездоріжжя та бездоріжжя плюс), кожен з яких пропонує різні рівні втручання системи для максимальної допомоги під час їзди. Pan America 1250 Special додає електронно регульовані напівактивні передні та задні амортизатори, які підлаштовуються до переважаючих умов та активності їзди, що може бути корисним, наприклад, якщо ви переїжджаєте з тротуару на ґрунт. Система контролю завантаження транспортного засобу автоматично регулює попереднє навантаження, якщо пасажир несподівано забирається на борт. Опціональна адаптивна висота їзди може автоматично знижувати висоту сидіння велосипеда на один-два дюйми під час зупинок.

Ціна вказана від 17 319 за базову модель та 19 999 за Special. Чи буде це мотоцикл, який врятує Harley? Після поїздки на Pan America в травні минулого року, це здається ймовірним. Дизайн натякає на історичний ралійний дизайн, а його кутасті форми відрізняються від округлих вигинів класичних Harleys. Технологічно вдосконалене шасі з класично американською архітектурою V-Twin робить Pan American диваком на папері і радістю в їзді. Від ґрунтових рівнин Сьєрра-Невади до круїзу по шосе 14 назад до Лос-Анджелеса, мотоцикл показав чудові результати, як для мотоцикла, розробленого круїзною компанією. Моделі конкурентів з Німеччини та Японії виграють завдяки рокам незначного вдосконалення, але Harley-Davidson все ще знає, як будувати мотоцикл. Дехто може сказати, що Harley вийшов на ринок ADV з пропозицією, якої замало і запізно, але ці люди ще не випустили всі 150 к.с. при широко відкритому дроселі. Harley-Davidson може бути не найкращим вибором для пригода але не обов’язково робити його своїм останнім вибором.

Moto Guzzi V85TT

Вам не обов’язково витрачати п’ятизначні суми, щоб отримати пригодницький мотоцикл. Існує цілий клас мотоциклів, які також задовольнять вашу пристрасть до їзди. У верхній частині класу знаходиться Moto Guzzi V85TT. Guzzi викликають величезну лояльність серед своїх власників. Вони люблять ці громіздкі італійські штуки.

Вирушаємо в дорогу

“У мене вже п’ятий велосипед Guzzi, і я люблю їх, тому що навіть якщо вони не мають сенсу на папері, вони мають чудовий олдскульний характер, який приносить задоволення від їзди”, – каже мій друг Глен Морган, який так любить італійські велосипеди, що став співзасновником і співвласником культового лос-анджелеського дилерського центру Pro Italia. “І оскільки вони трохи дивні, то і всі, кого ви зустрічаєте, їздять на них – завжди в чудернацькому стилі”.”

Я їздив на них, і я справді трохи дивний.

TT означає tutto terreno, або всюдихід, з італійської пригода велосипед. Moto Guzzi взяла весь характер, яким відомі її мотоцикли, і застосувала його до нової пригодницької машини. V85TT оснащений 853-кубовим V-подібним двигуном потужністю 79 к.с. і 59 фунтів-фут, 90-градусним V-подібним кутом нахилу 853. Це ставить його в категорію середньорозмірних мотоциклів. Він отримує електронну допомогу, щоб тримати водія у вертикальному положенні, і є три режими їзди (дорога, дощ та бездоріжжя), які дозволяють вам налаштувати трекшн-контроль, реакцію дросельної заслінки ABS та управління двигуном відповідно до вашого стилю їзди та умов. Вага перевищує 500 фунтів, тому співвідношення потужності до ваги не буде таким чуйним, як у деяких інших мотоциклів.

пригода, велосипед, подорожі, 1250

Минулого року я мав такий мотоцикл і насолоджувався ним на всіх типах місцевості, оскільки, як випливає з його назви, ви можете. Щоправда, якщо ви викручуєте дросель до червоної лінії, ви побачите падіння потужності порівняно з деякими іншими мотоциклами, але для більшості інших видів їзди це цілком нормально. І, як каже Морган, вони мають чудовий, олдскульний характер, який приносить задоволення від їзди на них.

Ціна починається від 11 990 за модель 2022 року.

Triumph Tiger

Triumph випускає модель Tiger з 1937 року, коли компанія почала з Tiger 70, 80 і 90, ці цифри позначають максимальну швидкість кожної моделі. Сьогодні існує п’ять моделей 900 (і ні, це не максимальна швидкість, це робочий об’єм); вони варіюються від 14 700 до 17 100; і п’ять моделей Tiger 1200, які розвивають від 19 100 до 24 200. 900 Rally Pro є популярним вибором, з 93.9 к.с. і 64 фунт-фут крутного моменту від 888-кубового рядного трициліндрового двигуна. Вагою 476 фунтів, він повинен бути досить легким, щоб отримати максимальну віддачу від потужності та крутного моменту.

А якщо ці варіанти занадто важкі для вас, Triumph оновив лінійку Tiger, щоб відобразити сферу пригод: тепер доступні 660-кубові та 850-кубові моделі. Обидві ці моделі доступні в одній комплектації, причому Tiger Sport 660 починається від 9495, а Tiger 850 Sport – від 11 995. Випущений незабаром після Trident 660, Tiger Sport 660 побудований на аналогічній рамі, що і стандартний мотоцикл, і їздить на 17-дюймових колесах, оснащений рядним трициліндровим двигуном потужністю 80 к.с. і 47 фунт-футів крутного моменту. Мінімальний хід підвіски та 17-дюймові колеса роблять Tiger з меншим робочим об’ємом придатним для мінімального бездоріжжя, але допомагають моделі демонструвати відмінні манеру їзди по дорогах.

Оновлюючи модельний ряд Tiger, компанія Triumph створила моделі для всіх версій пригодницького стилю життя. Лінійка Tiger 1200 здебільшого орієнтована на конкуренцію з BMW та Ducati у гранд-туристичних пригодах, те ж саме можна сказати і про серію Tiger 900, а також про конкуруючі розміри BMW GS та Ducati Multistrada. Для того, щоб доповнити модельний ряд справжнім позашляховиком, британські інженери взяли на озброєння запчастини і створили Tiger 850 Sport. Наслідуючи лінійку попередніх Tigers, 850 Sport має 888-кубовий рядний трициліндровий двигун, який виробляє 84 к.с. і 60 фунт-фут крутного моменту. Примітно, що 850 Sport котиться на розташованих у шаховому порядку колесах, з 19-дюймовими спереду та 17-дюймовими ззаду, що означає, що 423-кілограмова модель краще обладнана для пухких поверхонь та стежок, ніж її менший брат.

KTM Adventure Велосипеди

Ви можете почати з дуже доступного 390 Adventure всього за 6,799 і провести досить до біса гарний час з його 373-кубовим чотиритактним одноциліндровим двигуном, або ж ви можете придбати потужний KTM 1290 Super Adventure R за ціною, що наближається до 20 тисяч – австрійський виробник мотоциклів охопив вас. Популярна модель 890 Adventure знаходиться посередині між ними. У 2021 році 890 отримав ще 90 куб.см робочого об’єму, до 889 куб.см. Опубліковані цифри показують, що потужність паралельно розташованих двигунів становить 100 кінських сил, а крутний момент – 74 фунт-фут. За 464 фунти це звучить так, ніби він може бути навіть веселішим, ніж Tiger. Повний набір електронних засобів управління повинен допомогти забезпечити вашу безпеку, дозволяючи отримувати стільки задоволення, скільки ви набираєте в ньому. від 13 999.

Honda CRF300L

Іншим, ще більш доступним варіантом для того, щоб вибратися та дослідити всі наші землі BLM та USF, є так званий подвійний спортивний велосипед. Вони ближче до позашляховиків, але з усіма фарами та поворотниками, які потрібно легально зареєструвати.

Мені пощастило їздити на CRF250L і CRF450L, коли вони були представлені, і вони обидва мені сподобалися. Якщо ви дійсно хороший спортсмен, як Джонні Кемпбелл, який 11 разів перемагав у бахах, або навіть якщо ви просто більш досвідчені і можете використовувати додаткову потужність, тоді обирайте 450-й. Якщо ж ви не знайомі з цими мотоциклами, або якщо ви шукаєте безпечний і навіть веселий спосіб переходу з вулиці на бездоріжжя, або з автомобіля на мотоцикл, то я рекомендую 250/300. Проїхавшись на обох, я отримав більше задоволення від меншого мотоцикла.

CRF250L отримав більший робочий об’єм, більшу потужність та нову назву на 2021 рік – CRF300L. З одноциліндровим одноциліндровим двигуном з впорскуванням палива 286 куб.см dohc велосипед повинен мати достатню потужність для тих, хто тільки починає освоювати їзду, і достатню для тих, хто має більше часу на сидіння, щоб розважитися. Як і багато інших позашляховиків, він має досить високе положення сидіння – 34.7 дюймів над землею, але це лише заохочує вас тримати ноги на кілочках. Маючи лише 309 фунтів спорядженої ваги, набагато легше маневрувати, ніж деякі більші велосипеди вище, насправді, на ньому легше їздити, ніж на всіх велосипедах вище. Найкраще в ньому – це ціна наклейки, яка починається всього від 5,349. І пам’ятайте, він відповідає всім вимогам для легальної їзди по вулицях, тому ви можете використовувати його практично для всього.

У цьому класі є багато інших мотоциклів, які ви можете розглянути, починаючи від Suzuki DR-Z400 за 7 099, Kawasaki KLX300 за 5 899 або Yamaha XT250 від 5 399. У всіх є все необхідне, щоб зареєструватися і їздити на вулиці, але коли тротуар закінчується, не соромтеся продовжувати їхати.

Якщо ви не знайомі з їздою по бездоріжжю, є багато місць, де можна навчитися. Я провів день у навчальному центрі Colton Rider Education Center компанії Honda Powersports у Сокалі, а ще є базовий курс мотоциклістів від Motorcycle Safety Foundation. А ще є такі школи, як RawHyde Adventures, що спеціалізуються на BMW пригода велосипеди та пропонує заняття в Каліфорнії та Колорадо. Там на вас чекають пригоди – вирушайте за ними!

Марк Вон виріс у родині Фордів і провів багато годин, тримаючи лампочку над прямокутною шісткою, яку дивом живив одноциліндровий карбюратор, поки його батько проклинав Ford, всю його продукцію і всіх, хто коли-небудь працював там. Це був його вступ до об’єктивної автомобільної критики. Він почав писати для City News Service в Лос-Анджелесі, потім переїхав до Європи і став редактором автомобільного журналу під назвою, творчо, Auto. Він вирішив, що “Авто” має висвітлювати Формулу 1, спортивні прототипи та туристичні автомобілі – і ніхто його не зупинив! Звідти він дав інтерв’ю журналу Autoweek на Франкфуртському автосалоні 1989 року і з тих пір з нами.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top