Факторні велосипеди ostro vam. Допомагайте нам пропонувати вам найкращий велосипедний контент

Factor запускає новий O2 VAM як “найшвидший у світі велосипед для скелелазіння”

Компанія Factor представила нову версію свого дорожнього велосипеда O2 VAM, який вона називає “найшвидшим у світі велосипедом для підйому на гору”, з рамою, яка важить 730 г, включаючи зовнішній підсідельний штир. Фактор каже, що оновлений O2 VAM може бути вбудований у повноцінні велосипеди, які важать лише 6 кг.2 кг і що можна досягти 6 балів UCI.8 кг мінімальної ваги для перегонів з педалями, транспондером та гоночним номером. Велосипед, який також має аеродинамічні особливості, такі як D-подібні усічені профілі аеродинамічних труб, буде використаний на Тур де Франс 2023 року компанією Israel-Premier Tech.

Фактор каже, що O2 VAM еквівалентно на 12 Вт ефективніший за попередню модель при вимірюванні в аеродинамічній трубі при кутах рискання від 15° до.15° на 48 км/год. Іншими словами, ви можете досягти тієї ж швидкості, витрачаючи менше енергії. Хоча на велосипед можна встановлювати шини шириною до 32 мм з кліренсом 4 мм по всьому периметру, він оптимізований для 28 мм.

Factor запускає оновлений O2 VAM з деякими сильними заявами.

“Новий O2 VAM – це аеро-альпіністський велосипед – ніщо інше не є таким швидким, ніщо інше не є таким швидким, ніщо інше не є таким легким”, – каже Фактор. “Це ідеальний вибір для гонщиків, які прагнуть досягти високих результатів у великі дні в горах, незалежно від того, їдете ви на Етап дю Тур чи Тур де Франс”.

“Новий O2 VAM призначений для всіх, хто шукає покращений, швидший досвід їзди по гірській та горбистій місцевості, з швидшим підйомом, більш впевненим спуском, вищою швидкістю на рівнині та більшим комфортом”. Це для гонщиків gran fondo, гонщиків і тих, для кого тиждень в горах – це найяскравіша подія року. Якщо швидкість не є вашим пріоритетом, підвищена ефективність заощадить вам енергію для подальшої їзди.”

Попереднє покоління O2 VAM було легким, але це не приносило багато користі з точки зору аеродинаміки, а за останні пару років у світі шосейних велосипедів з’явилася велика тенденція поєднувати ці два атрибути.

Грем Шрайв, Фактор“Ми почали з того, що запитали гонщиків команди Israel-Premier Tech: “На якій місцевості ви досягаєте найкращих результатів і як ми можемо їх покращити?”, – розповідає директор з інжинірингу довідка що?”Вони хотіли велосипед, який би важив менше 7 кг у гоночній комплектації, з педалями, транспондером і номером.

“Тоді ми запитали: “Що заважає вам їздити на попередньому O2 VAM??’ Вони сказали аеро і жорсткість. Отже, ми зробили новий O2 VAM таким же жорстким, як і Остро VAM, що на 35% більше, і на 12 Вт швидше, ніж старий O2 VAM в аеродинамічній трубі, що становить приблизно половину різниці з Ostro VAM, а при малих кутах рискання 0-5 ̊ він відстає лише на 5 Вт.”

Неначе для того, щоб ще раз підкреслити, наскільки сильно пелотон цінує аеродинаміку і жорсткість, Майкл Вудс вчора виграв 9-й етап Тур де Франс на страшному і культовому Пюї де Дом на шосейному велосипеді Ostro VAM (ми не зовсім впевнені, чому Вудс не використав нову модель O2 VAM).

Фактор каже, що він підвищив комфорт їзди завдяки зовнішньому підсідельному штирю та тонкій верхній трубі, “яка зменшується до 10 мм, щоб сприяти контрольованому прогину сідла при проходженні нерівностей”. Це експлуатує нещодавно переглянуті правила UCI щодо розмірів рами.

Посадка була змінена у відповідь на дані про фізичні дані клієнтів і той факт, що люди, як правило, сидять більш вертикально під час підйому, ніж на рівнині. Висота стека збільшена на 10 мм у всьому діапазоні розмірів, що дозволяє зменшити використання розпірок для гарнітури.

factor, велосипеди, ostro, допомога

Розробка нового велосипеда Factor O2 VAM

Фактор каже, що на початку проекту він поставив перед собою “амбітні цілі щодо ваги, жорсткості та аеродинаміки”. Однією з цілей проектування була розробка максимально аеродинамічно ефективної рами вагою 700 г, в той час як інші велосипеди з такою вагою використовують переважно круглі труби і майже не інтегровані кабелі. Factor також заявляє, що вони хотіли вийти за межі нещодавно оновлених правил UCI, щоб розробити нові форми труб та “оптимізувати аеродинаміку для реальних швидкостей”.

фактор, велосипеди, остро, допомога

Спочатку було розроблено низку варіантів форми труби з використанням аналізу скінченних елементів (FEA) та обчислювальної гідродинаміки (CFD) для вивчення структурних та аеродинамічних характеристик.

“Були проведені обчислювальні дослідження аеропрофілів при різних швидкостях і кутах вітру, поперечних перерізів труб як предиктора маси, а також товщини стінки в залежності від площі перерізу”, – говорить Фактор. “Складний процес оптимізації визначив форми з найкращим балансом аеродинаміки, жорсткості та легкості.”

Фактор каже, що він використовував CFD, який може моделювати колеса, що обертаються, і велосипедиста, який крутить педалі, а також вимірювати опір окремих компонентів. Він прогнав свої повні попередні проекти через програмне забезпечення, перш ніж передати їх в аеродинамічну трубу для аеродинамічних випробувань. Потім він протестував прототипи у себе, перш ніж остаточні випробування прототипів були проведені гонщиками Israel-Premier Tech.

Багато брендів робили свої велосипеди легшими велосипеда за останні кілька років – згадайте, наприклад, Specialized Tarmac SL7 та Trek Emonda – тому не дивно, що Factor пішов цим шляхом.

“Навіщо робити аеро-альпіністський велосипед??” “Фактор” запитує. “По-перше, тому що підйоми – це лише частина будь-якого маршруту, а на решті шляху аеродинаміка важлива як ніколи. По-друге, тому що професіонали піднімаються так швидко, що аеродинаміка залишається важливим фактором навіть при типових градієнтах 8%.”

Фактор каже, що для професійних райдерів легка вага стає важливішою за аеродинамічні міркування приблизно при такому нахилі, але зменшення лобового опору все одно може дати значний виграш, коли підйом стає крутішим.

Звичайно, профілі аеротруб, як правило, глибші, ніж стандартні форми, а додатковий матеріал збільшує вагу, тому складність полягає в тому, щоб поєднати аеродинаміку та легкість.

“Черпаючи і розширюючи знання з Factor Ostro Gravel. найшвидший у світі гравійний велосипед. команда створила абсолютно нові форми аеродинамічних труб для нижньої, підсідельної та виносної труб”, – розповідає Фактор. “У цих аеропрофілях використовуються агресивно усічені аеродинамічні крила, які забезпечують дуже високе співвідношення жорсткості до ваги з мінімізованим опором, що досягається за рахунок маніпуляцій з розділенням і повторним приєднанням повітряного потоку”.

“Зосередженість на оптимізації передньої частини для умов низького рискання означає, що при ефективному куті вітру 0-5 новий O2 VAM лише на 5 % відстає від Ostro VAM, який сам є найшвидшим аеробайком на ринку. Новий O2 VAM не тільки найшвидший велосипед у своїй категорії, але й швидший за набагато важчі спеціалізовані аеробайки багатьох брендів.”

Коефіцієнт застряг на позначці 1.25-дюймові підшипники в виносній трубі для того, щоб зберегти лобову площу якомога меншою, а підсідельний штир з усіченим профілем NACA має мінімальну товщину 10 мм, встановлену UCI.

Підсідельна труба сягає по всій ширині нижнього кронштейна, але значно звужується, коли розширюється вгору. Ідея полягає в тому, щоб поєднати жорсткість та аеродинамічні характеристики. Тонка верхня частина розроблена зі сплющеною верхньою трубою “для покращення відповідності площині для комфорту та розсіювання енергії”.”

Нова колісна пара Black Inc

ФакторВласний бренд компонентів Black Inc також представляє нову безкамерну колісну пару 28//33, яка “розроблена, щоб доповнити новий O2 VAM”. Як випливає з назви, переднє колесо має глибину 28 мм, тоді як заднє – і тут ви можете бути на крок попереду – 33 мм.

Внутрішня ширина становить 23 мм, а зовнішня – 28 мм, а обода оптимізовані під 28-міліметрові шини. Колеса виготовлені зі спицями з вуглецевого волокна, а їхня вага становить лише 1 146 г.

factor, велосипеди, ostro, допомога

Factor не відмовився від гаків для доріг – хоча і для гравію – вважаючи за краще використовувати те, що він називає “міні-гак” для того, щоб допомога тримати шини на місці, що наштовхує нас на думку про підхід, який нещодавно застосував бренд Orbea’s Oquo, випустивши нову лінійку коліс для доріг та гравію.

“Окрім значної економії ваги, вони також зменшують аеродинамічний опір на 10 г порівняно з попередньою колісною парою Thirty і значно підвищують жорсткість, а отже, чутливість і прискорення”, – каже він Factor.

Колісна пара 28//33 доступна окремо за ціною £2,900.

Нова технологія

Фактор каже, що відкриття нового центру досліджень та розробок на Тайвані допомогло у створенні нової O2 VAM.

“Швидкість ітерації прототипу скоротилася з трьох тижнів до одного дня, а також був розроблений новий метод ущільнення, деталі якого є секретними і запатентованими”, – йдеться у повідомленні.

Factor повідомляє, що новий O2 VAM використовує аналогічну суміш волокон, як і існуючий Ostro VAM, включаючи T1000 і M60J.

“Бор використовується в зовнішньому підсідельному штирі для досягнення екстремального співвідношення міцності до ваги”, – каже Фактор. “Понад 40 ітерацій схеми розкладки були протестовані і протестовані, і всі сім розмірів рами мають унікальний набір вуглецевого ламінату і унікальну схему розкладки, що забезпечує оптимальну якість їзди для всіх гонщиків”, – кажуть у Factor.”

Велосипедні покришки Factor Bikes Ostro Gravel SRAM Red AXS

Гравій велосипеди наразі є найпопулярнішим типом велосипедів, а гравійні змагання продовжують зростати, тож не дивно, що сегмент урізноманітнюється та спеціалізується. Компанії зараз пропонують кілька видів багатоповерхневих дроп-байків з дроп-баром велосипеди щоб задовольнити різноманітні бажання та потреби гравійних гонщиків та гонщиць. У той час як деякі бренди вважають за краще балансувати між практичністю та продуктивністю у своїх пропозиціях для гравію, Factor зробив ставку на швидкість.

Компанія Factor взяла за відправну точку дорожній велосипед Ostro. Ostro – це аеро-гоночний велосипед з усіма звичайними трюками для обману вітру, такими як повністю інтегровані троси та профілі аеро-труб. Ці функції зазвичай не зустрічаються на гравійних велосипедах, але зі зростанням гравійних перегонів як змагальної дисципліни, не дивно, що філософія граничного виграшу проникає у все більше і більше гравійних велосипедів.

The Ostro Gravel – це гоночний велосипед для гравійних гонщиків, або, можливо, це гравійний велосипед для шосейних гонщиків, або, можливо, це і те, і інше. Однак у порівнянні з багатьма гравійними велосипедами, Ostro Gravel відчувається роздягненим, з лише мінімальними кріпленнями рами, необхідними для успішного проходження швидкої гонки з повним самозабезпеченням.

Як гонщик, я потрапляю в категорію тих, хто тяжіє до такого типу гравійних велосипедів. Мені подобається стрибати на гравійному велосипеді і не відчувати себе далеко від того, до чого я звик на своєму щоденному дорожньому велосипеді. По суті, я хочу свій дорожній велосипед, але з більшим просвітом шин і, можливо, парою додаткових кріплень.

Висота та винос педалей Ostro Gravel не виглядали б недоречно на шосейному велосипеді, що може привабити одних і відштовхнути інших. Досягнення трохи довше і призначене для поєднання з трохи коротшим стеблом, геометричний підхід, який використовують багато брендів зі своїм гравієм велосипеди. Але Factor не доводить це до крайнощів, коли відчуваєш себе незручно або недоречно. Велосипедисти, які приїжджають на гравій з точки зору шосейного велоспорту (ті, хто шукає шосейний велосипед з великим кліренсом), знайдуть тут саме той велосипед, який їм потрібен. Якщо ваша ідея гравійного велосипеда – це щось більш універсальне, я б порадив пошукати в іншому місці. Цей велосипед створений для швидкої їзди.

Деталі каркасу каркасної конструкції Ostro Гравій

Ostro Gravel використовує багато оптимізацій, які можна побачити на Ostro VAM, але з деякими змінами, необхідними для гравійних гонщиків. Верхня труба має точки кріплення для невеликого пакета для корму та кріплення для трьох пляшок, третє кріплення розташоване на нижній стороні нижньої труби. Відсутні кріплення для багажника, крил або додаткових сумок, тому якщо для вас головне – це упаковка велосипеда, вам, мабуть, варто розглянути інший велосипед.

The Ostro Форма гравійних труб нагадує Ostro VAM, але дещо змінена для оптимізації аеродинаміки для швидкостей гравійних перегонів. Black Inc. розробила кермо/винос велосипеда Ostro так, щоб він легко інтегрувався в раму та максимізував аеродинаміку.

На відміну від Ostro VAM, гравійна версія використовує круглий кермо і приймає більшість традиційних налаштувань виносу (якщо ви віддаєте перевагу цьому варіанту). Звісно, найкраще підійдуть виноси з внутрішнім розташуванням, хоча я зміг протестувати винос із зовнішнім розташуванням, в якому є місце для шлангів, що без проблем проникають в раму. Недоліком повністю внутрішньої прокладки кабелів було те, що я не міг швидко замінити винос і руль, щоб отримати бажану відстань, що є поширеною проблемою для інтегрованих конструкцій кокпітів.

D-подібний підсідельний штир є власністю рами. Я вважаю, що саме тут варто було б додати трохи відповідності, але Factor вирішив дотримуватися масивного аеродизайну, який ми бачили на шосейному велосипеді, але з деякими змінами.

Гравійний стовп має більш традиційну конструкцію люльки, яка допомагає запобігти зсуву сідла, коли ви підстрибуєте. Він трохи жорсткіший у порівнянні з тим, що стоїть на VAM. Підсідельний штир Ostro Gravel створений для швидкості та довговічності – додатковий комфорт не стояв на порядку денному.

Інші гравійні велосипеди, на яких я їздив, такі як BMC URS і Cannondale Supersix Evo SE, мають набагато тонші підсідельні штирі; вони спроектовані так, щоб згинатися для більш плавної їзди по нерівній поверхні. У той час як URS є більш витривалим гравійним велосипедом, Supersix EVO SE знаходиться в тому ж світі швидкого гравію, що і Ostro, і пропонує помітно більш плавну їзду, особливо в сидячому положенні. У той час як ОстроВеликі шини роблять чимало для того, щоб згладити балакучість доріг, а в довгих перегонах кожна дрібничка допомагає.

фактор, велосипеди, остро, допомога

Нижній кронштейн T47 – це (в основному) приємне доповнення. Стандарт T47 пропонує сумісність практично з будь-якими кривошипами на ринку та поєднує в собі позитивні сторони як PF30, так і різьбової системи. Factor обирає Ceramic Speed T47 BB, покращену версію, яка економить кілька ват і, теоретично, додає більше довговічності. Недоліком T47 є вища вартість заміни порівняно з нижніми кронштейнами PF30 та BSA, навіть якщо ви обираєте більш традиційні сталеві підшипники.

Трансмісія на нашому тестовому велосипеді використовує груповий комплект SRAM Red AXS XPLR. Він оснащений касетою широкого діапазону 10-44T ззаду в парі з 44-зубчастим ланцюгом спереду. The 44x10T offers a large enough gear for high-speed road sections and descents. З іншого боку, ви отримуєте співвідношення 1х1 для вільних, крутих підйомів, які часто зустрічаються в гравійних перегонах. Наш тестовий велосипед також оснащений вимірювачем потужності, але ви можете відмовитись від цієї опції, щоб заощадити гроші.

Колеса були розроблені (разом з велосипедом) для Black Inc. гоночні колеса для гравійних перегонів. Обода мають глибину 34 мм, внутрішній безгачковий профіль шириною 25 мм та оптимізовані під шини шириною 32 та 43 мм. А всередині втулок ще більше підшипників Ceramic Speed. При заявленій вазі 1 489 г, колісна пара є конкурентно легкою.

Заявлена вага рами 900 грамів та вражаюче легка конструкція означають, що наш тестовий велосипед розміром 52 см отримав 17.5 фунтів з клітинами, кріпленням для комп’ютера та педалями. Вага менше 18 фунтів. з аксесуарами ставить цей велосипед комфортно поряд з багатьма дорожніми велосипедами. Якщо ви хочете їздити з повною вагою, ви можете зменшити вагу до 17 фунтів. mark by swapping to lighter tires and a carbon-railed saddle.

Геометрія та розміри

The Ostro Gravel має шість розмірів (від 49 до 61 см), а Фактор зберегли керованість, оскільки велосипед призначений для швидкої їзди.

У велосипедах Factor використовуються різні вилки зі зміщеним ходом у розмірах 49 і 52 см, щоб підтримувати однакове число слідів у всьому діапазоні розмірів. Це забезпечує рівномірну керованість незалежно від розміру велосипеда, на якому ви катаєтесь. Розміри від 54 до 61 см мають 61 мм траси, тоді як 49 і 52 розміри лише на 1 мм довші – 62 мм.

При замовленні можна обрати підсідельний штир зі зміщенням 0 мм або 20 мм. Вони також можуть вказати свої розміри кокпіта, доступні в довжині від 80 мм до 140 мм і шириною від 360 мм до 420 мм. Такий рівень деталізації корисний, зокрема, для велосипеди з повністю внутрішніми тросами, оскільки заміна деталей кокпіта після покупки може стати дорогим головним болем.

велосипеди Factor Bikes X Black Inc X CeramicSpeed X Team ISN: неймовірна комбінація

Rob Gitelis, CEO of Factor Bikes and Black Inc, is proud when he hears positive Комментарии и мнения владельцев about the new crown jewel of the collection. “Використовуючи наш досвід у розробці велосипедів найвищого спортивного рівня, ми досить добре розуміємо вимоги гонщиків, що досить чітко проілюстровано на прикладі OSTRO”. Швидкий, легкий велосипед, на якому комфортно їздити. Велосипед, на якому ми, як велосипедисти та гонщики, самі хотіли б їздити.”

продовжує Гітеліс: “З OSTRO VAM ми змогли прислухатися до початкових відгуків гонщиків, а потім внести деякі незначні зміни в жорсткість, щоб задовольнити їхні побажання.”

“Відгуки гонщиків завжди цінні і добре сприймаються нашою інженерною командою”, – каже Гітеліс. “Наша унікальна позиція, що полягає у володінні власним виробничим комплексом, дозволяє нам швидко реагувати на подібні зміни”.”

“Кінцевим результатом став гоночний велосипед, який був визнаний ідеальним як для Андре Грейпеля, так і для Дена Мартіна. It was very special to see Martin win stage 3 of the Vuelta a España in an uphill sprint finish on the OSTRO VAM.”

Продовжуємо розвиватися

Гітеліс з нетерпінням чекає на сезон 2021 року, як на результати гонок ISN, так і на відгуки про їхніх гоночних монстрів. Він каже: “У нас дуже ефективне партнерство, і воно буде тільки зміцнюватися, оскільки ми працюємо разом з Team Israel Start-Up Nation, щоб допомога керувати майбутнім розвитком.”

Мартін С. Бенке, виконавчий віце-президент CeramicSpeed, погоджується з власником Factor Велосипеди і Black Inc: “Оскільки ми вже маємо тісне партнерство з Factor Bikes і Black Inc, ми сподіваємося ще більше зміцнити відносини з Team Israel Start-Up Nation і уважно стежити за їх сезоном.”

Бенке: “Ми пишаємося тим, що є частиною досягнень команди в досягненні нових цілей, і сподіваємося бачити їх на перегонах по всьому світу протягом 2021 року.”

Карлстрем підтримав вищезазначені думки, сказавши: “Провівши чудовий перший сезон у Світовому турі з командою Factor Bikes, Black Inc and CeramicSpeed only makes me more excited for 2021.”

Team Israel Start-Up Nation is currently gathered in Girona, Spain, at the team’s first training camp of the year, testing out new equipment and planning the season ahead. For more information, photos and videos from the training camp be sure to follow the team on its social media channels.

Ny Factor O2 VAM lansert

Factor har lansert den fjerde generasjonen av sin klatresykkel O2 VAM, som har fått oppgraderinger både når det kommer til vekt og aerodynamikk.

LETTVEKTER: Nye Factor O2 VAM har vesentlig lavere vekt enn den forrige generasjonen. Foto: Rob Perry / Peeled Media / Factor

– Den nye O2 VAM er en aerodynamisk klatresykkel. Ingenting like lett er like rask som denne, og ingenting som er like raskt er like lett.

Det er den knallharde påstanden Factor kom med når de lanserte sin nye generasjon av O2 VAM.

Sykkelen var observert i proffeltet på Israel. Premier Tech-rytterne en stund, også under Tour de France, før den ble lansert omtrent midtveis i årets ritt.

Med en rammevekt på 730 gram (i størrelse 54) går en komplett toppspekket sykkel godt under UCIs vektgrense.

Factor oppgir at de kan bygge en sykkel med vekt på 6,2 kilo med Shimano Dura-Ace Di2, og at den vil være innafor vektgrensen på 6,8 kilo når en har montert pedaler, startnummerfeste og rittbrikke.

Sykkelen kommer med et flunkende nytt hjulsett fra Black Inc (Factors eget utstyrsmerke), 28/33, som selvforklarende nok har 28 mm og 33 mm profil henholdsvis foran og bak.

Hjulsettet veier 1 146 gram og er optimalisert for 28 mm brede tubeless-dekk, men kan ta (og sykkelen har klaring for) opp til 32 mm brede dekk.

Canyon Ultimate CF SL er en populær sykkel både i Norge og Europa. Nå er sykkelen tilbake i ny utgave og er blitt tyngre, men noen justeringer gjør at den er blitt bedre.

«Mer aero, enda stivere»

Sykkelen er utviklet i samarbeid med WorldTour-laget Israel. Premier-Tech og blant andre Chris Froome.

Factor hevder at sykkelen er 12 watt (snittet ut ifra målinger fra flere forskjellige vinkler) raskere enn den forrige generasjonen av sykkelen, målt i 48 km/t.

Det har de oppnådd blant annet med å optimalisere rammeformen med D-former, slik vi ser på de aller fleste moderne sykler nå.

I følge Factor er den nye O2 VAM kun fem watt tregere enn merkets aero/allround-sykkel, Ostro VAM.

Den skal også være like stiv som Ostro VAM, noe som skal bety en økning i på 35 prosent i stivhet.

Presser UCI-grensene

Til 2023 kom UCI med nye regler på hvordan utformingen på rammer kan være, noe som åpner for mer radikale former og størrelser på rørene på syklene.

Det kan vi blant annet se på nye O2 VAM, som har et løvtynt overrør, kun 10 mm på det smaleste helt bak mot seterøret, som er det minste målet UCI tillater.

Sykkelen har også en ekstern setepinne, som du trer på seterøret, som gjør at det ikke er behov for en seteklemme (og følgelig sparer vekt). Du må imidlertid kutte seterøret om det skulle være for høyt for deg.

Dette designet, med tynt overrør og ekstern setepinne, skal gjøre at sykkelen tar bedre i mot støtene fra underlaget og gir økt komfort.

At sykkelens lave vekt, tynne overrør og økning i komfort lar seg kombinere, er ifølge Factor takket være en «unik kombinasjon» av karbontypene T1000 og M60J.

Denne kombinasjonen skal også gjøre at sykkelopplevelsen er lik som på den foregående generasjonen.

Når det kommer til geometrien er det ikke store endringene, men stack (rammehøyde) er økt med 10 mm, noe som gir en hakket mer avslappet geometri, selv om dette fremdeles er en fullblods konkurransesykkel.

Til sykkelen finnes det fire forskjellige gafler, slik at slepet (trail) skal være det samme på alle modeller, 57 mm.

Prisen kun for ramme, setepinne og aerostyre er på 6 299 dollar, cirka 64 000 norske kroner.

Для повної комплектації (з Shimano Ultegra Di2 або Sram Force Etap) стартова ціна становить 9 899 доларів, близько 100 000 норвезьких крон.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top