Гірські велосипедні ліхтарі “зроби сам. Як потрапити на нічний гірський велосипед

Найкращі гірські велосипедні ліхтарі 2023 року

З велопакуванням, 24-годинними перегонами та короткими зимовими днями, деякі гірський Байкери віддають перевагу їзді в темряві і користуються можливістю мати стежки для себе рано вранці або пізно ввечері ніч.

Переглянувши більше десятка гірський велосипед для їзди на велосипеді вночі та рано вранці на темних трасах, у нас є найкращі ліхтарі для MTB ліхтарів щоб порекомендувати – найкращий в цілому, найкращий ліхтар на шолом, найкращий апгрейд (комбінація фари та ліхтаря на кермо), найкращий бюджетний ліхтар для MTB, а також список головних претендентів.

Ми врахували максимальну світловіддачу в люменах, можливість зарядки через USB та ціну, щоб запропонувати вам наш найкращий вибір. Крім того, як потрапити в ніч катання та поради щодо догляду за ліхтарем для гірського велосипеда.

Ми створюємо об’єктивні огляди ліхтарів, що підтримуються читачами та незалежно відбираються нашими редакторами. Ця стаття може містити партнерські посилання, які допомагають фінансувати наш сайт. Коли ви переходите за посиланнями для придбання обладнання, ми можемо отримувати комісію, не стягуючи з вас жодної додаткової плати. Дякуємо, що підтримуєте нашу роботу та місію по забезпеченню активного відпочинку для кожного! Дізнатися більше.

X2 ADVENTURE

Відмова від відповідальності: Пригоди на свіжому повітрі за своєю суттю ризиковані. Катання на гірському велосипеді більш ризиковане, ніж більшість видів активного відпочинку на природі та гірських велосипед за ніч з ліхтарі додає ще більше ризику. Пропонуючи огляд найкращого спорядження та практик для нічних пригод на гірському велосипеді, ми не несемо жодної відповідальності. Читач сам вирішує, чи варто дізнаватися більше та приймати ризик – зрештою, навчання варте тих пригод, до яких воно вас приведе! Ми беремо участь у партнерських програмах і можемо отримувати комісію за певні покупки.

Більше наших улюблених рекомендацій щодо гірських велосипедів. дивіться наші найпопулярніші Гірський Велосипедні історії:

Найкращий гірський велосипед Ліхтарі

Найкраще загальне світло для MTB: Light Motion Seca 2000

Вага: 7.6 унцій

гірський, велосипед, ліхтарі, ніч, їзда на велосипеді

Люмен: 2000

Кількість основних вогнів: 3

Кількість режимів: 4

Час автономної роботи (заявлений виробником): 1.5 годин

гора, велосипед, ліхтарі, ніч, велосипед

Час підзарядки: 4 години

Розмір акумулятора: 6400 мАг

Тип зарядки: USB

За загальну корисність і яскравість, нашим фаворитом став 2000-люменний ліхтар Light Motion Seca 2000. Це далеко не найтехнічніший і найфункціональніший ліхтар, але ціна, набір функцій, довговічність, простота використання і можливість швидкої зарядки через USB стали переконливими факторами для вибору Seca 2000 як найкращого ліхтаря в загальному заліку.

ПОРІВНЯННЯ ЛІХТАРЯ MOTION SECA 2000

Це єдиний акумуляторний ліхтар, який ми протестували, який досягає яскравості 2000 люмен, що виразно видно на стежці. У нашому тестуванні він працював на найяскравіших налаштуваннях протягом 3 годин 45 хвилин – значно довше, ніж заявлені 90 хвилин.

Обидва ці фактори були достатніми, але нам також подобається, як легко Seca 2000 встановлюється і знімається за допомогою товстого прогумованого ремінця, схожого на лижний ремінь. Поєднує промені прожектора та прожектора в одному блоці, забезпечуючи як ширококутне, так і спрямоване освітлення для пригод під час зоряних ночей.

Хоча нам подобається гнучкість, яку мають деякі інші ліхтарі ліхтарі пропозиція з точки зору декількох варіантів кріплення та можливості заміни батарейок для продовження терміну використання, якщо ви хочете надійний, яскравий ліхтар для велосипеда MTB, це саме той, який вам потрібен.

Червоні та зелені світлодіоди на головній кнопці ввімкнення пропонують прості та зрозумілі вказівки щодо тривалості роботи акумулятора, а додаткова кнопка активує два жовтогарячі бічні світлодіоди для їзди по дорозі, що робить його придатним для використання в якості ліхтаря на приміському або шосейному велосипеді. Нам також сподобалася його здатність до швидкої зарядки через USB – він повністю заряджається за чотири години. Ми вважаємо, що він пропонує найкраще співвідношення ціни та якості серед усіх ліхтарів у нашому огляді. Так, він не зовсім дешевий, але в порівнянні з Gloworm XS 2.0 – він пропонує найкращі переваги та цінності серед ліхтарів, які ми протестували, а також на основі відгуків інших користувачів, таких як GearJunkie, які прийшли до такого ж висновку.

Тим не менш, Seca 2000 має деякі недоліки. Seca 2000 не пропонує наскрізної зарядки, що дозволило б байкерам продовжити його використання за допомогою зовнішнього акумулятора. Крім того, це світло тільки для керма. Дорожчі Seca Race та обидва Gloworm ліхтарі могли слугувати як ліхтарі для кріплення на шину або на шолом, але всі вони мали зовнішні батареї, з’єднані шнуром, який міг зачепитися, якщо його не було належним чином закріплено. Загалом, вбудований акумулятор Seca без додаткових кабелів, простота у використанні та яскравість зробили його нашим фаворитом.

Найкраще світло для шолома: Light Motion Vis 360 Pro

Вага: 4.9 унцій

Люмен: 600

Кількість головних вогнів: 1

Кількість режимів: 5

гора, велосипед, ліхтарі, ніч, велосипед

Час автономної роботи (заявлений виробником) 2 години

Час перезарядки: 6 годин

Розмір акумулятора: 3200 мАг

Тип зарядки: USB

Хоча Light Motion Vis 360 Pro технічно є єдиним ліхтарем для шолома, який ми протестували, нам дуже сподобалося, як легко можна зняти і надіти ліхтар на шолом. Кріплення встановлюються одноразово – вам доведеться протягнути їх через вентиляційні отвори шолома, але після встановлення ви їх не відчуєте, і вам більше ніколи не доведеться про них думати.

Почесні згадки

Niterider Pro 4200 Enduro Дистанційне переднє велосипедне світло

Якщо ви намагаєтеся відтворити сонце, то передній ліхтар Niterider Pro 4200 Enduro Remote – це те, що вам потрібно. Він був фаворитом багатьох сайтів з оглядами, але при 4200 люмен це може бути перебором. Цей шолом також коштує більше 500 доларів, тому в кінцевому підсумку ми перевищили ліміт ціни, який ми встановили для себе в цій статті. У нас не було можливості протестувати його, але варто поглянути, якщо для вас важливе найяскравіше світло.

Bontrager Ion Pro RT

Bontrager Ion Pro RT був майже нашим вибором найкращого бюджетного ліхтаря. Але коли ми знайшли ліхтар Bright Eyes приблизно за 50, він не міг зрівнятися.

Bontrager Ion Pro RT – чудовий ліхтар, але трохи вибагливий. Це не найінтуїтивніший ліхтар у використанні. Один з наших тестувальників зазначив, що не побажав би його найлютішим ворогам, тому що у нього виникли проблеми з його включенням. Ви повинні двічі натиснути на перемикач, щоб він не ввімкнувся випадково. Звичайно, як ми вже говорили йому, читання інструкції допомагає.

Lezyne Mega Drive 1800i

Lezyne Mega Drive 1800i – чудовий потужний ліхтар на кермо, але Light Motion Seca 2000, який виграв наш загальний вибір, має трохи більше потужності в люменах. Нам також більше сподобалася діаграма спрямованості променя.

Тим не менш, Lezyne Mega Drive – це чудовий барний ліхтар, який пропрацював довше, ніж очікувалося в ході численних тестів. Підключення до додатків та можливість додати додатковий акумулятор теж чудові.

NiteRider Lumina

NiteRider Lumina – це ліхтар з вбудованим акумулятором, як і Bontrager Ion Pro, який також є в нашому розділі “Почесні згадки.

Niterider Lumina можна носити як підшоломний ліхтар, але додаткова вага батареї на передній частині шолома збільшить навантаження на шию. Він отримав деякі схвальні відгуки, але в підсумку ми вирішили, що Light Motion Vis 360 Pro краще підходить для підсвічування шолома. Bontrager Ion Pro також має 1300 люмен проти. NiteRider’s 900.

ПРИСТРАСТЬ З’ЄДНУЄ: ВЕЛОСИПЕДИ – ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ПРОСТО НАША РОБОТА

Чи можу я надіслати вам торт? На знак подяки за наші послуги клієнт захотів надіслати нам торт. Після обговорення логістичних проблем цієї фантастичної ідеї, кілька кілограмів шоколаду в якийсь момент опинилися в нашому офісі повернення. Так! Для Тіма та його колег з сервісної команди велокомпонентів хороші та чесні поради – це більше, ніж просто робота. Якщо ми знайдемо РІШЕННЯ разом, це (майже) краще, ніж працювати над власними велосипедами. Наша мета: після нашої розмови клієнт ще більше закохується у свій велосипед і хоче негайно поїхати на ньому кататися

Ми щодня доводимо, що онлайн-компанія не обов’язково має бути анонімною веб-сторінкою, де клієнт – лише номер у системі. Для нас їзда на велосипеді – це більше, ніж просто хобі, це наша пристрасть. І ось чим ми хочемо з вами поділитися. Щодня ми сідаємо в сідло, збираємо велосипеди і думаємо, в які велозапчастини варто інвестувати гроші в наступний раз. Кожного разу, коли на наш склад надходять нові товари, у нас починає текти слина, а очі починають світитися. Ми знаємо, що ти не виняток. І ми хочемо, щоб ви велосипед отримати саме ту деталь, яка найкраще відповідає вашим потребам. В асортименті з більш ніж 70 000 деталей та понад 300 брендів можуть бути речі, про існування яких ви навіть не підозрювали. Наприклад, ім’я Ганді – це не тільки ім’я миролюбного індійця, а й затискач для чутливих підсідельних штирів, що м’яко обхоплює їх. А вам не здається, що ваш велосипед заслуговує на душ після інтенсивного дня на брудних стежках? Звичайно ж! Тож час для душу на ходу у вигляді мобільного мийки під тиском. Тут ви отримаєте все, що вам потрібно велосипед потреби.

гора, велосипед, ліхтарі, ніч, їзда на велосипеді

Асортимент нашої продукції зростає так само швидко, як і захоплення велосипедами в Європі. В середньому, ми, європейці, проїжджаємо все більше і більше кілометрів на рік на велосипедах. Тренд: зростає. Якщо в Центральній Європі недостатньо тепло, ми кладемо наші шосейні велосипеди в дорожню сумку, насос в ручну поклажу і вирушаємо на Майорку, щоб насолодитися весняними тренуваннями на прибережних дорогах. Або коли вранці на трасі чергова пробка. Тоді не викликає сумнівів, що навіть у мокрий і холодний осінній день, щоб елегантно уникнути маси автомобілів на 15-кілометровому маршруті до офісу на велосипеді, потрібно взяти дощовик і водонепроникні підколінки, щоб виїхати на роботу. А іноді нам хочеться піднятися вище! Наприклад, в горах Лігурійських навколо Фінале. Щоб випробувати найновіші амортизаційні вилки, шоломи та міцні педалі на бездоріжжі. У світі велосипедів так багато всього. Як і наш асортимент.

СКРИНЬКА ДЛЯ ПРОПОЗИЦІЙ

Ми перевертаємо небеса і пекло, щоб ви отримали саме те, що шукаєте. Якщо ви все ще не знайшли щось, це не повинно бути кінцем наших стосунків. У нашому вікні пропозицій ви можете повідомити нам, що ви шукаєте. А ми якнайшвидше перевіримо, чи зможемо ми дістати для вас бренд або конкретну деталь. Або, можливо, навіть включимо їх назавжди до нашого портфоліо.

Звідки ми знаємо, про що говоримо? Наші рекомендації та поради базуються на власному досвіді. Звісно: Ніхто не змушує нас тестувати та їздити. Нерідко, як тільки з’являються нові деталі, вишиковується черга добровольців. І коли Райнер з сервісної команди сам протестував нові шини на своєму улюбленому місці в Альп д’Юезі, він точно знає, для якої місцевості вони найкраще підходять і з яким обладнанням найкраще проходять траси у французьких Альпах. Але навіщо блукати далеко, коли так багато хорошого є так близько до Аахена. Маркус часто вирушає на своєму BMC Fourestroke 01 на “Trail Trials” в Айфель. І раз на рік на 4-годинні перегони в Хюртгенвальді. Я починав тут у команді з моїм колегою Френком, і ми продовжуємо це робити щороку дотепер. Електронні листи та телефонні дзвінки не завжди стосуються компонентів, інструкцій з монтажу чи ремонту. Відступати від теми дозволено! Само собою зрозуміло, що під час розмов між байкерами-однодумцями відбувається обмін порадами щодо поїздок та подорожей. Для Дірка Чехія – ідеальна країна для спокійних велосипедних подорожей. Дуже хороша мережа доріг і велодоріжок, дешеві та сільські кемпінги, розслаблені автомобілісти і багато різних регіонів з прекрасною природою” Трохи далі на південь знаходиться омріяна Стефаном країна. Я хотів би перетнути Руанду на своєму дорожньому велосипеді з півночі на південь та зі сходу на захід. Тому що я знаю країну з кількох дослідницьких поїздок. Можливо, незабаром він зможе розповісти вам, які велосипедні запчастини та інструменти варто мати з собою, коли ви вирушаєте в подорож до серця Африки.

МАЙСТЕРНЯ ТА ІНСТРУМЕНТИ

Ми хочемо, щоб велосипеди рухалися. Наскільки це можливо і в будь-яку пору року. Тому в нашому магазині в категорії “Інструменти для обслуговування” ми маємо великий вибір інструментів, за допомогою яких ви зможете відновити працездатність вашого велосипеда. Динамометричний ключ, ланцюговий інструмент, набір інструментів або ключі для спиць для вантажних коліс. У нас є все! За допомогою нашої сервісної гарячої лінії або електронною поштою ми з радістю допоможемо вам самостійно встановити нові велосипедні деталі на ваш велосипед. І проконсультуємо вас щодо вибору правильних деталей для ремонту або відновлення. Існує велика ймовірність, що хтось із нас вже стикався з подібною проблемою і може допомогти вам кількома порадами. Наш сервіс не закінчується на касі. Також у нашому блозі ви можете знайти інструкції з ремонту, налаштування та тестування. Ви шукаєте ідеальний розмір ланцюга? Або ви завжди хотіли знати, як самостійно прокачати гальма? Тоді розділ How-To – це правильне місце для вас. Звичайно, ви також знайдете те, що шукаєте, якщо шукаєте натхнення для подорожей: високо в Гімалаях, на найкращих місцях для MTB в Альпах або в велотурах по всій Європі. У блозі про велосипедні компоненти ви можете обрати напрямок, який вам до вподоби. Є тема або місце, про яке ви хотіли б дізнатися більше? Тоді напишіть нам короткого листа з вашим запитом, і ми візьмемо його з собою на нашу наступну редакційну зустріч!

Звичайно, ми, велокомпоненти, не зникаємо, як тільки вимикаються комп’ютери чи смартфони. Тому що ми цінуємо особистий контакт та обмін з вами. Щоб дати вам можливість протестувати продукти та велосипеди наживо, а також познайомитися з деякими з нас особисто, ми працюємо цілий рік скрізь. Ви подорожуєте в районі Аахена? Тоді наш веломеханік Іса, наприклад, буде поруч з вами в магазині велокомпонентів наживо з порадами та діями. Щосереди ми починаємо наші щотижневі поїздки на гравійних або шосейних велосипедах прямо з магазину. Тому що ми знаємо: їздити на велосипеді разом просто веселіше! Залежно від погоди, настрою та бажання, маршрути ведуть до Ейфеля, через голландський Мергелланд або по бельгійських стежках. Для Бьорна з відділу управління продуктами, який очолює одну з груп, ця поїздка – лише частина його життя. Після довгого дня в університеті або на роботі, проїхатися по асфальту до вечора або просто розім’яти ноги гравієм.

ВИПРОБУВАННЯ

Протестуйте найкращі велосипеди сезону разом з іншими пристрасними велосипедистами? З 2017 року це стало можливим на випробуванні велосипедних компонентів Testival. На стежках та у велопарку одного з найбільших велосипедних клубів Німеччини, Geländefahrrad Aachen e. V., ви маєте доступ до найновіших велосипедів від таких брендів, як Liteville, Scott, Santa Cruz або Yeti. Близько до кордону з трьома країнами – з великою кількістю трас для маунтинбайку та ендуро. bike-components – це саме те місце. Тому що в Альпах є не тільки чудові місця для катання на велосипеді. але також і в німецьких низькогірних хребтах, в самому серці гір велоспорт б’ється стабільно. Ми також знаємо про це і регулярно відвідуємо ці місця в неробочий час та на вихідних.

Щойно перетнувши кордон, ми прямуємо на захід, на вело-компонентний Ендуро-тур. Навряд чи якась інша гоночна серія користується такою великою популярністю, як цей тур. що частково пов’язано з фантастичними трасами на північному сході Франції. Етапи проходять наосліп, а водії голосно підбадьорюються понад 1 000 глядачів. Як “Титульний спонсор” велокомпонентів, ви можете зустрітися з представниками різних національностей з Вогезів та Північної Франції на унікальних трасах.

Як мудро сказав Альберт Ейнштейн, життя схоже на їзду на велосипеді. Щоб утримати рівновагу, ви повинні продовжувати рухатися. Тож давайте змінимо ситуацію і поїдемо разом!

ЗРОБИ САМ гірський велосипед ліхтарі

Назад

  • Безкоштовна, швидка доставка
  • 1 рік гарантії
  • Надійний сервіс

Можливо, ви помітили, що дата доставки деяких моделей вказана через кілька місяців.

Хоча ми розуміємо, що чекати доведеться довго, ми хотіли переконатися, що ці велосипеди будуть доступні для придбання для будь-якого гонщика, який прикипів серцем до бажаної моделі і хотів би забезпечити її заздалегідь.

Дати вказані максимально точно, але, будь ласка, зверніть увагу, що весь світ виробників перебуває в середині глобальної проблеми з ланцюжком поставок. В результаті, є деякі змінні, які ми не можемо контролювати (наприклад, нестача контейнерів, затримки в портах та інцидент з Суецьким каналом).

Ми знаємо, як вам не терпиться отримати свій новий ebike, і ми постійно розширюємо нашу діяльність, щоб доставити його вам якнайшвидше.

Збірка RadRunner 2

Наші райдери кажуть, що цю модель легко зібрати, але якщо вам потрібна допомога, наш сервіс по збірці ebike підготує вас до поїздок.

Що вимірювати

Ваш “велосипедний шов”.- або внутрішня довжина ноги.- це відстань між вашим тілом, коли ви сидите на сідлі велосипеда, та землею. Зазвичай це буде на дюйм або два довше, ніж довжина ваших штанів, але ви захочете виміряти, щоб бути впевненими. Використовуйте цей номер на таблиці, щоб зрозуміти, наскільки різні моделі вам підходять.

Як вимірювати

Одягнувши своє звичайне взуття для верхової їзди, встаньте спиною до стіни, розставивши ноги так, щоб між ними була відстань приблизно 7 дюймів. це приблизно така відстань, на якій будуть розставлені ваші ноги, коли ви будете сидіти на велосипеді з опущеними ногами

Покладіть книгу у твердій обкладинці до стіни корінцем догори. Посуньте книгу вгору до паху, щоб вона щільно прилягала до тіла. Це може бути трохи незручно, але набагато зручніше.- і безпечніше!- ніж намагатися їхати на занадто великому велосипеді.

Якщо вам допомагає друг, попросіть його виміряти відстань від підлоги до верхньої частини корінця книги, поки ви тримаєте книгу на місці. Якщо ви робите це наодинці, обережно тримайте книгу на місці та вимірюйте від підлоги до верхньої частини корінця.

Велоподорожі в порівнянні з велотуризмом

Хоча ці два поняття досить схожі і часто можуть використовуватися як взаємозамінні для опису одного й того ж, є кілька ключових відмінностей, які відрізняють велоподорожі від велотуризму – особливо з точки зору того, як ми говоримо про маршрути та створюємо їх. Основна відмінність – це зосередженість на їзді по бездоріжжю.

Велоподорожі передбачають багатоденну їзду на велосипеді переважно ґрунтовими дорогами, стежками та гравієм. Є багато причин віддавати перевагу їзді поза дорогами, але велика частина магії полягає в тому, що їзда на велосипеді на маршрутах з низьким трафіком і без руху дозволяє водієві зануритися в навколишнє середовище, їзду і досвід.

Поверхні, що використовуються на більшості веломаршрутів, варіюються від гладкого гравію до нерівної одноколійки, від розбитих ґрунтових доріг до спеціально створених велодоріжок. Маршрути велоподорожей зазвичай включають різноманітні змішані поверхні, з’єднані між собою асфальтованими дорогами, містами, шосейними дорогами та залізничними коліями. Принадність їзди на велосипеді по бездоріжжю полягає в тому, що вона може набувати різних цікавих форм. У наступних двох розділах ми розглянемо асортимент велосипедів та сумок, призначених для різних типів маршрутів. Тим часом, ось кілька статей на цю тему:

Початок роботи

Поширеною помилковою думкою про велоподорожі є те, що для участі в них потрібні невеликі статки: ідеальний велосипед, спеціальні сумки та все найновіше і найкраще надлегке кемпінгове спорядження. Інвестиції в якісне спорядження ніколи не є поганою ідеєю, якщо ви плануєте ним користуватися, але це не обов’язково для того, щоб почати їздити на велосипеді.

У цьому посібнику “Велопакування 101” ми розповімо про всі деталі, спорядження, сумки та техніки, про які вам потрібно знати. Якщо ви ніколи раніше не подорожували на велосипеді, почніть з цієї семикрокової інструкції про те, як здійснити свою першу поїздку. Майте це на увазі, коли будете переглядати бета-версії на цих сторінках:

  • Підійде будь-який велосипед, який у вас вже є. Спробуйте, чи це жорсткий 90-х гірський велосипед, гравій велосипед, велосипед з повною підвіскою гірський велосипед або старий хардтейл. Велосипед, який не призначений спеціально для велоподорожей, може бути не таким зручним або компетентним, як новіші та дорожчі моделі, але це не повинно заважати вам почати.
  • Почніть з використання туристичного спорядження, яке у вас є, і не заходьте занадто далеко в кролячу нору легкого спорядження. Якщо у вас немає чогось, спробуйте позичити у друга або взяти напрокат, перш ніж купувати новий. Та ж концепція щодо велосипедів застосовується і тут. Модне надлегке спорядження – це добре, але не дозволяйте його відсутності зупинити вас.
  • Прикріпіть речі до перекладин і використовуйте рюкзак. Вам не потрібні дорогі сумки, щоб спробувати упакувати велосипед; є безліч простих варіантів, які можна зробити своїми руками. Також немає нічого поганого у використанні невеликого рюкзака, якщо це те, що у вас є.
  • Виберіть короткий маршрут в межах 10-20 миль (15-30 кілометрів) від дому для швидкої ночівлі. Використовуйте добре знайомі вам стежки чи дороги для пробного пробігу, а також дотримуйтесь встановленого кемпінгу.
  • Відмовтеся від набору для приготування їжі. Візьміть з собою на вечерю загорнутий у фольгу буріто або іншу їжу, яку легко взяти з собою, та улюблений напій, а на зворотному шляху поснідайте. Робіть все просто.
  • Майте запасний варіант і плануйте заздалегідь. Намагайтеся, щоб ваша перша ночівля була в комфортній і знайомій зоні, звідки ви могли б легко повернутися, якщо це необхідно – наприклад, якщо ви щось забули або у вас виникла несправність спорядження. Звертайте увагу на погоду та оцінюйте ризики перед виїздом.
  • Оцініть, що спрацювало, а що ні, після того, як ви повернулися додому. Це може допомогти прийняти рішення про те, яке спорядження ви хочете придбати в майбутньому.

Знайдіть кілька відповідних ресурсів тут:

Етос велопакування

Занадто часто образ гори велотуризм асоціюється зі швидкістю, агресивною їздою та руйнуванням землі, а не з насолодою від неї. Велопакування та етика, що його оточує, розповідають іншу історію та надають можливість просувати нову мову, яка компенсує агресивні образи, зосереджуючись на дбайливому ставленні та вдячності. З цим ми в BIKEPACKING.Ми віримо, що подорожі велосипедом можуть сприяти збереженню довкілля, інклюзивності та повазі до всіх людей і культур. Ми віримо в ці цінності і прагнемо заохочувати їх у нашій спільноті, куруючи історії, які підтримують місію, розробляючи всебічну освітню інформацію та ресурси, а також створюючи простір для різноманітних голосів. Якщо ви новачок у велопакуванні, знайдіть хвилинку, щоб заглибитись у ці матеріали, які є одночасно інформативними та надихаючими:

Переглянутий та розширений у 2023 році, посібник “Велопакування 101” (2-ге видання).) вимагало тисяч годин досліджень, проектування та написання, і все це стало можливим завдяки щедрій підтримці членів нашого колективу Bikepacking Collective. Як і всі наші детальні путівники, поглиблені огляди, щоденні новини, розповіді та репортажі з подій, цей ресурс на 20 000 слів доступний для громадськості безкоштовно. Якщо ви цінуєте те, що ми робимо в BIKEPACKING.com, розгляньте можливість приєднатися, щоб підтримати наші зусилля.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top