Ktm 450 – вуличний мотоцикл. KTM 990 Supermoto R

Подивіться, як Майкл Гай випробовує KTM 450 EXC у цьому відео

Він продирається крізь багнюку з відчуттям впевненості, що все зійде з вашого шляху, але коли траса стає більш крутою, крута геометрія означає, що він буде об’їжджати каміння та перетинати перешкоди.

250-й трохи легший, але 450-й зовсім не товстий. Підвіска може бути відрегульована таким чином, що навіть найбільші камені відчуватимуться як невелика незручність, а не як перешкода.

Двигун

Ввімкніть третю передачу, відчуйте крутний момент, і 450-й дасть вам змогу відносно легко подолати бездоріжжя, але використовуйте потужність, і він стане блискавичною позашляховою зброєю, яка порадує будь-кого, хто любить бути наляканим хоч трохи. Просто переконайтесь, що ви тримаєтеся!

Насправді, KTM 450 EXC настільки легкий і потужний, що одноногий Джоакім Бові теж є його великим шанувальником. Дивіться його відео тут.

Надійність та якість збірки

Якість збірки, мабуть, присоромила б Bentley. Цей мотоцикл настільки добре зроблений, що кожна його деталь працює як візуально, так і технічно. Він потребує обслуговування через 15 годин, але переконайтеся, що ви це зробите, і він навряд чи коли-небудь вас підведе.

Наш відгук власника KTM EXC 450 не вказує на якісь проблеми з точки зору надійності.

Цінність проти конкурентів

У порівнянні з Yamaha WR250 вартістю 2000 фунтів стерлінгів, KTM має низьку вартість, але додайте ціну комплекту на мотоцикл, і вийде, що ви отримуєте один з найчистіших, найжорсткіших ендуро-байків, які коли-небудь були зроблені, і ціну можна майже вважати вигідною для чогось такого гоночного, такого чистого і такого красивого на вигляд.

З огляду на величезний віковий діапазон мотоциклів KTM 450 EXC, що пропонуються, вони неймовірно різноманітні.

Мотоцикли KTM® на продаж поблизу St. Луїс, штат Мічиган

Вирушайте на траси або приймайте участь у змаганнях з нашим вибором позашляховиків KTM®, що продаються поблизу Санкт-Петербурга. Луїс, MO! Наші позашляхові мотоцикли KTM® готові до змагань на мотокросовій трасі. Ознайомтеся з усім асортиментом мотоциклів KTM® вже сьогодні за адресою: Big St. Charles Motorsports в Сент-Пітерсбурзі, Австрія. Чарльз, поблизу Сент-Чарльз. Peters, MO!

KTM® є провідним європейським виробником мотоциклів з 2012 року. Не дивно, чому, коли ви подивитесь на всі їхні моделі, які вони можуть запропонувати. Читайте далі, щоб дізнатися більше, а потім відвідайте Big St. Charles Motorsports, щоб ознайомитися з асортиментом моделей на продаж, включаючи KTM® Duke®. Ми з гордістю обслуговуємо тих, хто живе в St. Луїс, Колумбія та Сент. Пітерс, штат Мічиган!

Історія KTM® Історія

Компанія є австрійською організацією, яка була заснована в 1930-х роках. На початку ініціали розшифровувалися як Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen. Слово Kraftfahrzeug в перекладі з німецької означає “автомобіль”. Trunkenpolz – це посилання на засновника Ганса Трункенпольца. Нарешті, Маттігофен – маленьке містечко, яке слугувало штаб-квартирою компанії.

Спочатку компанія була майстернею з ремонту транспортних засобів. Після закінчення Другої світової війни попит на ремонтні роботи зменшився, тому компанія зосередилася на розробці мотоциклів KTM®. Перший прототип з’явився в 1951 році під назвою R100. Незабаром акціонером став інвестор на ім’я Ернст Кронрайф, а літера “К” у назві компанії означала його зв’язок з бізнесом.

Коли Кронрайф і Трункенпольц померли на початку 1960-х, син Ганса Еріх став лідером компанії. Він відіграв важливу роль у розширенні бізнесу та допоміг їм вийти на ринок Сполучених Штатів у 1978 році.

Коли Еріх помер у 1989 році, компанія зазнала деяких змін і зрештою стала чотирма окремими організаціями у 1992 році. До 2015 року три з чотирьох компаній возз’єдналися.

Позашляховики KTM® Dirt Bikes

Компанія добре відома своїми позашляховими мотоциклами. Одними з найпопулярніших лінійок є моделі для мотокросу, крос-кантрі, ендуро та фрірайду. Багато змагань бачать KTM® у бруді велосипед претендувати на перемогу. Вони пропонують швидкість і маневреність, необхідні для того, щоб привезти додому золото.

Багато мотоциклів KTM® створені для змагань. Вони розроблені з тонким і легким FOCUS, щоб сприяти крутим поворотам і високим швидкостям. У першій же заявці компанії на участь у чемпіонаті світу з мотокросу вони виграли гонку! Протягом наступних сорока років вони завоювали понад 260 титулів чемпіона світу. Яскраві помаранчеві, чорні та сріблясті фірмові кольори роблять ці мотоцикли легко впізнаваними, коли вони перетинають фінішну лінію.

вулиця, мотоцикл, супермото

Готові ознайомитися з нашим асортиментом мотоциклів KTM® на продаж? Завітайте до Big St. Charles Motorsports та огляньте весь модельний ряд мотоциклів KTM®. Ми пропонуємо широкий вибір варіантів, включаючи KTM® Duke®, SMC та SX. Просто скажіть нам, що ви шукаєте, і наш експертний персонал надасть пропозиції. Ми з гордістю обслуговуємо гонщиків з St. Луїс, Сент-Луїс, США. Пітерса та Колумбії, штат Мічиган.

вуличні, байкові, супермото

KTM 390 Duke

Незалежно від того, чи є ви гонщиком-початківцем, який робить свої перші невпевнені кроки у світі на двох колесах, або досвідченим пасажиром, який пробирається крізь міський трафік, KTM 390 Duke – це захоплююча їзда, яка вимагає поваги як один з найкраще оснащених дорожніх мотоциклів з невеликим двигуном у своєму класі, за версією журналу Motorcycle.com. 390 Duke, який виробники називають найкращою кутовою ракетою, оснащений безліччю гаджетів і має вражаючу якість збірки, як для велосипеда в ціновому діапазоні до 6 000 доларів.

З точки зору технічних характеристик, KTM 390 Duke має багато атрибутів набагато більшої (і дорожчої) машини в зменшеному корпусі. До них відносяться сталева решітчаста рама, шестиступінчаста трансмісія, передні та задні дискові гальма з подвійною АБС, а також перевернуті вилки. З точки зору технологій він не розчаровує, з допоміжними системами для водія та супермото режим гальмування, кольоровий TFT-дисплей з можливістю сполучення з телефоном, перемикачі меню на кермі та світлодіодні ліхтарі. Все це в поєднанні створює добре сформований, зручний в управлінні, надійний мотоцикла на якому весело їздити і який доступний за ціною.

Хоча 390 Duke може здатися маленьким у порівнянні з набагато більшою потужністю, високопродуктивними машинами, які також виробляє KTM, він полюбився незліченній кількості мотоциклістів і користується повагою оглядачів з моменту його представлення в 2013 році. З тих пір він пройшов багато модернізацій і користується найбільшою популярністю в Азії, де і виробляється. Сьогодні KTM 390 Duke залишається актуальним, як ніколи, в якості першого транспортного засобу, або ж завдяки своїй практичності та, наважимося сказати, чистому задоволенню.

KTM 450 EXC-F Six Days

Немає місця для зайвих надмірностей, коли справа доходить до позашляхових перегонів ендуро, і в KTM 450 EXC-F Six Days ми маємо максимально оптимізовану машину, яка призначена лише для однієї мети – для перегонів по бездоріжжю. Назвавши його позашляховим штурмовиком та зброєю для ендуро, представники KTM не залишили нам жодних сумнівів у тому, що вони мали на увазі бізнес, коли вперше розробили концепцію цього грізного мотоцикла.

Названий на честь міжнародної серії Six Days Enduro, цей подвійний вид спорту велосипед був створений для їзди в екстремальних умовах бездоріжжя. Він не тільки компетентний, але й забезпечує комфорт завдяки регульованому керму, підніжкам, що самоочищаються, та нетипово м’якому сідлу для велосипедів цього сегменту. З точки зору продуктивності, 450 EXC-F Six Days виграє від готової до перегонів підвіски з перевернутою вилкою, надлегкого чотиритактного одноциліндрового 450-кубового двигуна (весь мотоцикл важить неймовірно мало – 106 кілограмів) та 6-ступінчастої трансмісії з гідравлічним зчепленням.

З естетичної точки зору, велосипед дійсно виглядає чудово, з заводською помаранчевою рамою та графікою, натхненною французьким триколором. Він також дуже зручний в управлінні завдяки ергономічно оптимізованій посадці та високому сидінню (37 см).5 дюймів. Коротше кажучи, якщо вам потрібен висококонкурентний велосипед з божевільним співвідношенням потужності до ваги, який гарантовано прокладе шлях, а решту залишить у пилюці, – зверніть увагу на KTM 450 EXC-F Six Days.

KTM 1290 Super Duke R Evo

KTM вже давно відомий тим, що його команда розробників зосереджена на технологічному розвитку, що є ключовим словом, яке лежить в основі KTM 1290 Super Duke R Evo. Ця нова, оновлена версія знаменитого 1290 Super Duke R – машина, що вражає уяву, яка поєднує легке шасі з надзвичайно потужним 1 301-кубовим двигуном з рідинним охолодженням.

Дорожні мотоцикли KTM миттєво впізнаються завдяки своєму футуристичному стилю, і Super Duke R Evo не є винятком, з його оголеним дизайном, що відкриває заводську помаранчеву раму та двигун, кутовий вихлоп та паливний бак, а також фари, схожі на комаху. За межами колісних арок мало вигинів; навіть сидіння та дзеркала заднього виду мають геометричний профіль. В результаті вийшов абсолютно унікальний і дещо суворий на вигляд мотоцикл, який не залишає жодних сумнівів у своїх експлуатаційних якостях.

KTM 1290 Super Duke R Evo важить 180 кілограмів, що є відносно невеликою вагою для мотоцикла з таким великим об’ємом двигуна, не в останню чергу завдяки карбоновому підрамнику та оптимізованому за вагою V-подібному двигуну. Він виробляє 180 кінських сил і 140 Нм крутного моменту, що дає велосипед співвідношення потужності до ваги, яке одночасно вражає і трохи лякає, але найбільше вражає технологія, яка лежить в основі Super Duke R Evo.

Сюди входить підключення смартфона для навігації та розваг, допоміжні пристрої для гонщика, включаючи різні режими їзди (дощ, вуличний, спорт), трековий режим для перегонів, режим продуктивності для вуличний, і вдосконалений трекшн-контроль, який контролює пробуксовку коліс і кути нахилу. Навіть у порівнянні з технологічно просунутими попередніми версіями 1290 Super Duke R, новий Evo є високорозвиненою машиною.

KTM 690 SMC R

Подолання розриву між маневреними позашляховиками KTM та їхніми потужними вулиця мотоциклів – це KTM 690 SMC R. Естетичний та індивідуальний, він став одним з найпопулярніших мотоциклів у світі велосипед на супермото у своєму сегменті. Навіть з першого погляду це видно велосипед неймовірно веселий у керуванні, з вражаючим співвідношенням потужності до ваги завдяки 693-кубовому одноциліндровому двигуну та сухій вазі менше 150 кілограмів.

Це велосипед створений для дріфту, його широке кермо забезпечує оптимальний контроль на поворотах, а низка допоміжних систем гарантує, що ви вийдете з нього неушкодженими. До них відносяться вуличний режим і супермото режим, трекшн-контроль MTC від KTM та швидкий перемикач швидкостей. 690 SMC R також може похвалитися повністю регульованою підвіскою, шестиступінчастою коробкою передач з прослизаючим зчепленням та гальмами Brembo з двоканальною ABS спереду та ззаду.

Як бачите, в KTM 690 SMC R набагато більше, ніж здається на перший погляд, і, як і належить KTM, це мотоцикл має достатньо бортових технологій та можливостей регулювання, щоб розважати навіть найзатятіших мотоциклетних ботаніків цілодобово. Але, як і у випадку з будь-яким мотоциклом, доказом є їзда, і SMC R, здається, використовує всі свої атрибути для хорошого використання у веселому, потужному, але надзвичайно маневреному пакеті, який повинен викликати посмішку на вашому обличчі з тієї хвилини, коли ви ввімкнете передачу.

Почесна згадка: Dodge Tomahawk: 300 миль на годину (розрахункова).)

У 2003 році світ став свідком представлення концепції, не схожої на інші, – Dodge Tomahawk. Наповнивши 8-циліндровий двигун Dodge Viper.3-літровий двигун V10 на платформі, яка їздить як мотоцикл, автовиробник, можливо, створив один з найшвидших мотоциклів у світі.

Але історія не обмежується лише цим. Мало того, що цей монстр мав чотири колеса, так ще й його максимальна швидкість ніколи не була доведена. Повідомляється, що дев’ять копій Dodge Tomahawk були виготовлені та продані за 555 000 доларів кожна, і, ймовірно, використовувалися більше для художнього оздоблення, ніж для вулиця чи використання на треку. Це справді не так вулиця-легальний мотоцикл для їзди.

Знайти докази того, що на будь-якому Tomahawk їздили швидше 100 миль/год, здається неможливим. Чи повинен він бути в цьому списку? Чи може він справді розвинути 300 миль/год?? Світ, можливо, ніколи не дізнається.

Найшвидші мотоцикли у світі – підсумок

Створити один з 10 найшвидших велосипедів у світі можна різними способами. Популярні гоночні імена, такі як Ducati і Kawasaki, дотримуються своїх традицій, в той час як електричні новачки, такі як Lightning і Damon, кидають виклик традиціям.

Однак, щоб стати найшвидшим мотоциклом у світі, потрібно щось особливе. Компанія Marine Turbine Technologies розкрила секрет, застосувавши турбінний двигун на двоколісному монстрі. Результат виявився вражаючим.

вуличні, мотоцикли, супермото

11 найшвидших мотоциклів у світі:

  • MTT 420-RR: 273 миль/год
  • Kawasaki Ninja H2R: 240 миль/год
  • Lightning LS-218: 218 миль/год
  • Ducati 1199 Panigale R: 202 миль/год
  • Damon Hypersport Premier: 200 миль/год
  • Ducati Panigale V4 R: 199 миль/год
  • Aprilia RSV4 1100 Factory: 199 миль/год
  • MV Agusta F4CC: 195 миль / год
  • Suzuki GSX1300 R Hayabusa: 194 миль/год
  • MV Agusta F4 R 312: 194 миль/год
  • BMW S1000RR: 188 миль/год
вулиця, велосипед, супермото

Часті запитання про найшвидший мотоцикл у світі

MTT 420-RR з турбінним двигуном наразі є найшвидшим мотоциклом у світі з максимальною швидкістю 273 миль/год (439 км/год). Перегляньте наш список найшвидших мотоциклів у світі, щоб побачити повний рейтинг.

Завдяки 449-кубовому 4-тактному двигуну та міцній сталевій рамі, KTM 450 SX-F є найшвидшим мотоциклом для бездоріжжя мотоцикл у світі з максимальною швидкістю 123 миль/год (198 км/год).

Роккі Робінсон претендує на славу найшвидшого мотоцикліста у світі, встановивши у 2010 році рекорд швидкості на суходолі у 376 миль/год (605 км/год).

MTT 420-RR – це вуличний-легальним, що дозволяє йому також претендувати на найшвидший вулиця з максимальною швидкістю 273 миль/год (439 км/год).

Ідеальне літнє взуття для чоловіків: Виглядати чудово, залишаючись прохолодним

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top