Гірський велосипед “Зоряні війни. Технічні характеристики

Оахака ВЕЛОСИПЕД ДО ПЛЯЖНОГО РАЮ Канікули на гірських велосипедах Мексика

Наш 11-денний гірський велосипед відпочинок у Мексиці – одна з найкращих прихованих таємниць гірських велосипедів. Цей гірсько-велосипедний тур – це поєднання катання на велосипеді найкращими у світі одноколійними маршрутами через чарівні гори Оахаки, знайомство з найсмачнішою мексиканською їжею, а також 2 дні купання та відпочинку на.5 днів плавання з дельфінами, глибоководна риболовля та відпочинок на тихих і мальовничих пляжах Оахаки.

Прекрасний штат Оахака є домом для 16 активних мов корінних народів, 400 видів грибів, руїн майя, печерних систем, пляжів, бірюзових водоспадів, о, і найунікальнішого та найлегендарнішого синглтреку, який ми бачили за останній час. Тож приїжджайте, побалуйте себе, допоможіть місцевим громадам, випийте мескалю, відчуйте аромат оахаканської кухні, проїдьтеся найкращими одноколійними трасами Мексики, поплавайте з дельфінами та дізнайтеся, чому світ шаленіє від Оахаки

ОСНОВНІ МОМЕНТИ ПОДОРОЖІ МЕКСИКОЮ

Скуштуйте домашній Моле в будинку місцевого жителя Оахаки після цілоденного подрібнення!

Відкрийте для себе таємничі суглинисті ліси та зоряні війни як пустелі Оахаки.

Гори Найдовший спуск в Оахаці, Міл Ріос, що має понад 1250 м безпрецедентного спуску.

Поплавайте з дельфінами та морськими черепахами в Тихому океані після 5 днів незабутнього маунтинбайку.

Відкрийте для себе культуру, географію, народи та одноколійні стежки Оахаки.

зірка, війни, гори, велосипед

Дати подорожі

  • 21-31 січня 2024 (5000 995, 4 місця)
  • 28 січня – 7 лютого 2024 р. (5000 995, 4 місця)
  • 11-21 Лют. 2024 (5000 995 р., 4 у.о.)
  • 10-20 березня 2024 р. (5000 995, 4 пункти)

вказано за особу, двомісне розміщення. За запитом можлива одноразова доплата.

Індивідуальні дати доступні в березні, жовтні, листопаді, грудні.

MTB МАРШРУТ ПОДОРОЖІ

Клієнти прибувають в аеропорт Оахаки, де їх зустрічають співробітники 2Wheel. який відвезе вас до місця проживання та допоможе вам отримати ваш велосипед побудований і готовий до вашої Оахаки гора велосипедна прогулянка. Потім у гостей буде друга половина дня, щоб відкрити для себе чарівне місто Оахака, перш ніж ми проведемо орієнтаційну вечерю о 19:00 і переконаємося, що всі гості готові до своєї Мексики гірський велосипедна прогулянка!

Наш гору Велосипедні канікули в Оахаці варто почати зі знайомства з приголомшливим, але в той же час колоритним містом Оахака. Це місто абсолютно чарівне, наповнене неймовірним мистецтвом, фермерською свіжою їжею та чудовими людьми; і ми хочемо, щоб наші гості якнайшвидше почали знайомитися з серцем Оахаки! Отже, наш перший ранок ми почнемо зі сніданку на одному з місцевих ринків, після чого вирушимо до місцевої гори Оахака гора велосипедні доріжки та розпочати наш велосипед подорож.

  • Відстань: 10.2 км / 8 миль
  • Підйом 125 м / 350 футів
  • Спуск 2000 м / 6500 футів
  • Проживання: Готель в Оахаці
  • Їжа включена: B, L, D, закуски

Оахака гірський велосипед Сцена в Сьєрра-Хуаресі вибухнула за останнє десятиліття, і в її серці – Ixtepeji Гора. Ікстепехі гірський це 10 000 футів гора вкритий місцевими соснами та підступними деревами і утримується м’яким і суглинистим ґрунтом, який ідеально підходить для гірських велосипедів. Крім того, корінні громади дозволили гора велосипедистам почати розвивати справжню мережу стежок, яка поступово стає всесвітньо відомим місцем для маунтінбайку і є чудовим прикладом того, як маунтінбайк допомагає стимулювати місцеві громади.

Сьогодні буде наш перший з 3 днів катання в горах Ікстепехі, і гості відчують смак вражаючих стежок Ікстепехі. Сьогодні гості побачать різні види трас, перешкод, трамплінів, трамплінів, трамплінів,

  • 7:00 Переїзд до Сьєрра-Хуарес (1 година 20 хвилин) Сніданок
  • Розминка
  • 4-8 стежок: Ola Hawaiana, Jabalí, Carbonera, Cerezo, Raíces Epic Trail: Льяно Каррета
  • 20:00 Вечеря

Цього ранку клієнти матимуть можливість встати рано і піднятися на оглядовий майданчик, де вони зможуть спостерігати схід сонця над хмарними лісами Оахаки. Це одне з найбільш вражаючих місць у світі для спостереження за сходом сонця, і ми настійно рекомендуємо клієнтам скористатися цією можливістю.

Сьогодні буде наш третій день катання поспіль, і ми будемо долати деякі з найбільших і найбільш технічних маршрутів Оахаки, тому переконайтеся, що ви добре поснідали. Ми розігріємось на деяких веселих і плавних коротких стежках в Ікстепехі, таких як Кабеса-де-Вака та Венадо, перш ніж вирушимо на спуск висотою 5400 футів, який називається Ель-Торо! Ель-Торо – це головна стежка для великих собак в Оахаці, вона крута, скеляста і трохи відкрита. Ця стежка залишає більшість гонщиків з білими кісточками та величезною посмішкою на обличчі, ми обіцяємо, що ви не забудете цього!!

Після катання ми заберемо всі наші речі та повернемося до міста Оахака, щоб повечеряти неймовірною вечерею в центрі міста.

  • 5:00 Схід сонця Похід Верхова їзда Фотосесія за бажанням Сніданок
  • 5 маршрутів: Мартінес, Тьєрра-Негра, Венадос, Кабеса-де-Вака. Епічна стежка: Ель-Торо
  • 20:00 Вечеря в місті Оахака

Це півдорога вашої мексиканської гори велосипед канікули, і сьогоднішній день буде присвячений відпочинку та культурному пізнанню. Штат Оахака – це абсолютний вибух культури, і знадобляться роки, щоб ознайомитися з усіма різноманітними стравами, мескалем, природними чудесами та руїнами, які загадують цю прекрасну місцевість. Це буде наш день, щоб піти дослідити три з багатьох неймовірних визначних пам’яток, які може запропонувати Оахака. Ми проведемо ранок і відвідаємо Hierve Agua, природне джерело, повне красивих басейнів, таємний водоспад, а після обіду проведемо дегустацію і пообідаємо на одній з найвідоміших і найсмачніших винокурень Оахаки – Mezcal. Потім клієнти матимуть вільний вечір, щоб відкрити для себе місто та підготуватися до наступного дня епічної їзди вранці!

Як починався цей проект?

Минулої зими 20-дюймовий велосипед моєї 8-річної доньки від Specialized був викрадений з нашого ганку. Я вирішив побудувати їй новий велосипед, і після вивчення доступності деталей від великих виробників, ми зупинилися на 24-дюймовому велосипеді. Шини та вилки (хоча з вилками було трохи складніше) стали більш доступними за останні пару років.

Яка ідея стояла за проектом?

Основною ідеєю було створити дитячий хардтейл з естетичними пропорціями та сучасними стандартами. Я також прагнув, щоб на нього можна було встановити 26-дюймові шини, коли вона трохи підросте, хоча ця ідея може бути дещо перебільшеною, оскільки це значно підніме винос, і мені знадобиться довший шток. Але це ми ще подивимось, коли приїдемо! Ззаду може поміститися 26 “x 2.4 шини зі зміщеною назад віссю.

Вони повинні бути. Діти заслуговують на гарні речі. Ми витрачаємо багато грошей, щоб насолодитися велосипед для себе на один рік, можливо, два, а потім ми купуємо щось нове. Якщо наші діти люблять їздити, вони теж заслуговують на хороший велосипед. Наявність кращого велосипеда також зробить їх кращими гонщиками, а також вони навчаться насолоджуватися та поважати природу на відкритому повітрі.

Чим збірка дитячого велосипеда відрізняється від звичайного велосипеда?

Досить багато. Пропорції, очевидно, менші, але дітям не так комфортно сидіти на надвисокому розтягнутому велосипеді. Кривошипи менші за розміром, і передача повинна забезпечувати великий діапазон, тому що вони не можуть виробляти таку ж потужність, яку може виробляти доросла людина. Стовпчик крапельниці насправді служить величезній меті. Він дозволяє дитині встановлювати та знімати велосипед, коли він знаходиться в нижньому положенні, а потім піднімати сидіння до оптимального положення для їзди.

Як щодо цього будівельного набору?

Будівельний набір досить акуратний на цьому! Я в основному деталізую конкретні частини дітей! Рама 4130 з деда-стійками та конічною головною трубою. Вилка – MRP Raven 27.5. MRP провела деяку роботу над внутрішніми деталями, щоб зменшити вилку до 475 ATC з ходом 90 мм. Переднє та заднє колеса Boost мають втулки Industry 9 1/1, обода Stans Crest 24″ 32h та Maxxis Minion DHF 24 x 2.4. Шатун – Prevelo Heir Crank довжиною 140 мм, який підходить до ланцюга DM. Стопери Tektro m285 доступні за ціною та мають широкий діапазон регулювання досяжності, що полегшує їх використання маленькими руками. Сідло – SDG fly junior сідло, яке виглядає як доросле, але підходить дитині! Перемога! Решта деталей – стандартні деталі mtb – 11-швидкісна трансмісія XT та крапельниця 125 мм.

Поїздки до парку та навчання їзді на одноколійці. Може, по ягоди чи до школи поїдеш?

Марін – батьківщина гірських велосипедів Гора Велосипед

Округ Марін – батьківщина гірського велосипеда. Ще на початку 1970-х років група “маринітів” (це справді слово) почала їздити на своїх велосипедах “Кланкер” вгору і вниз по протипожежних дорогах в окрузі. Хоча дехто стверджує, що вони не були єдиними (або навіть першими), хто почав їздити на велосипедах вгору і вниз по горах, саме вони модифікували свої круїзні велосипеди, додали ручні гальма і, зрештою, перемикач і кілька передач, і саме їм належить заслуга в зародженні цього виду спорту.

Пізніше вони почали виготовляти рами, компоненти, засновувати компанії та проводити перегони, що призвело до створення спорту, який ми знаємо і любимо сьогодні.

Державний парк China Camp – Сан-Рафаель, Каліфорнія

China Camp – це весела поїздка як для початківців, так і для досвідчених гонщиків. Він пропонує веселу, плавну одноколійну трасу та чудові краєвиди на затоку Сан-Пабло, і є чудовим місцем для катання цілий рік. Після сильного зимового шторму піщаний ґрунт у Чайна-Кемпі висихає найшвидше, і задовго до того, як висохнуть інші (наприклад, Тамаранчо).

В’їзд до державного парку China Camp на дорозі Сан-Педро – найпопулярніша точка маршруту.Вхід коштує 3 долари з велосипедиста, і ви можете отримати карту тут. Я рекомендую вам взяти з собою роздруковану карту, якщо ви їдете.

Основна петля Китайського табору

Від входу в кемпінг підніміться стежкою Bayview, до стежки Old Ridge до стежки Shoreline. Це весела мальовнича одноколійна поїздка, яка становить близько 8.8 миль і 820 футів підйому (14 км / 250 м). для короткого доповнення, ви можете зробити вихід і повернення на стежку Ехо до асфальтованої дороги, на вершині підйому Бейв’ю, що додає 1.4 милі та 200 футів підйому. Весела поїздка з маленькими дітьми – це просто покататися на Shoreline туди і назад, якщо підйом на Bayview буде занадто складним.

Проїдьте петлю у зворотному напрямку як 2-е коло.2. Від асфальтованої дороги на вершині Ехо поверніть ліворуч і підніміться на вершину. Якщо ви витримаєте крутий підйом, ви будете винагороджені чудовими краєвидами та гарним місцем для перепочинку за столиком для пікніка на вершині майданчика Nike Missile (це вже інша історія).3. З вершини #2 ви можете шукати деякі соціальні стежки, щоб покататися на сайті міста Сан-Рафаель. Вони значно вужчі та трохи більш технічні, ніж у Державному парку.

Доступ до стежки: Підключіть 101 Peacock Gap Trail, San Rafael, CA 94901 до свого GPS або телефону та припаркуйтеся біля вхідних воріт або заплатіть за паркування на стоянці кемпінгу.

Вказівки до Китайського табору

Виїдьте з шосе 101 на північну дорогу Сан-Педро. і тримайтеся праворуч у напрямку до громадського центру (з північного напрямку 101). Об’єднати на N. San Pedro Rd. і продовжуйте рухатися через житловий район, поки не обігнете точку і не побачите затоку. Незабаром ви побачите знак China Camp та вхідні ворота та будку кемпінгу праворуч від вас. Ви можете заплатити за паркування на стоянці кемпінгу або припаркуватися на вулиці та заплатити за користування стежкою.

Найближчий: Мексиканський прямо над автострадою.Рекомендації: Taqueria San Jose (4th st and Irwin, San Rafael), Sol Food або Marin Brew Co.

Пристосованість

RAAW Yalla! розроблений навколо нашої концепції інструментарію. Хоча DH-велосипед – це дуже цілеспрямований інструмент для конкретної роботи, іноді ця робота може змінюватися. Різні гонщики і гонщики стрибають на борту, траси варіюються від перегонів до перегонів, а умови можуть змінюватися одним натисканням перемикача. Отже, мати набір інструментів для задоволення всіх цих вимог корисно, коли ви перебуваєте на краю прірви і все ще намагаєтесь встигнути за частки секунди або отримати максимальний кайф.

Проте, якщо ви не любите майструвати, то не хвилюйтеся. Середні налаштування кожної опції регулювання, з якими поставляється рама, – це те, над чим ми довго і наполегливо думали. Ви можете залишити його там і ніколи не турбуватися про нього, натомість просто зосередитися на їзді. А простота і міцність деталей регулювання означають, що вони будуть просто безшумно виконувати свою роботу.

Але ми постаралися зробити так, щоб регулювання рами Yalla було простим у використанні, щоб будь-хто міг це зробити. Зрештою, якщо налаштування легко змінити, то це заохочує більше людей використовувати його та грати навколо. Ми рекомендуємо вам поекспериментувати з налаштуваннями і дізнатися, що найкраще підходить для вас у вашій місцевості. Жодне з екстремальних налаштувань не зробить велосипед некерованим, і якщо ви дізнаєтесь, як різні налаштування змінюють відчуття від велосипеда, то в майбутньому ви будете краще підготовлені, щоб перетворити велосипед на свій велосипед.

Кут нахилу та винос виносної труби

Використання виносної труби діаметром 56 мм означає, що якщо ви потрапите в скрутне становище або захочете використати гарнітуру вашого улюбленого бренду, це поширений діаметр, який не повинен ускладнювати пошук деталей.

Але діаметр 56 мм також дає нам місце всередині навушника для регулювання досяжності та кута нахилу голови гарнітури велосипед, або і те, і інше в комбінації, зберігаючи при цьому нульовий стек.

63° – це базове налаштування, але якщо ви хочете щось більш стабільне спереду або, навпаки, щось з трохи більшою жвавістю в управлінні і відчуттях, ви можете регулювати кут нахилу голови на 1° в кожну сторону від 62° до 64°.

Швидкі та нерівні траси, такі як легендарний Мон-Сент-Анн, можуть виграти від додаткової стабільності, яку приносить менший кут нахилу головки. У той час як більш плоскі, повільні та вибагливі технічні траси можуть виграти від протилежного, трохи крутішого кута нахилу голови.

Ви також можете змінювати винос рами в межах плюс-мінус 5 мм. Це не тільки змінює посадку велосипеда, але й змінює навантаження на переднє колесо, а також відчуття велосипеда з точки зору стабільності та маневреності.

Багато гонщиків, яких ми підтримуємо, походять з Великої Британії, і багато британських національних трас схожі на гоночні Зоряні війни швидкісний проїзд крізь дерева. Стабільність все ще необхідна, але коротший велосипед, частково завдяки меншій довжині, допомагає підвищити маневреність велосипеда і дозволяє легше пересуватися по щільно заповненому лісу.

Багато велосипедистів, які катаються на велопарку, також хочуть мати коротший велосипед з обох кінців, щоб відповідати більш штучному характеру доріжок та доглянутому радіусу берми або зльоту.

Гонщики та гонщики, які шукають стабільності, необхідної для подолання багатьох загрозливих гоночних треків, знайдуть розраду в тому, щоб зробити велосипед довше. Справа не стільки в регулюванні, скільки в новому розмірі рами, але довша передня частина надає велосипеду ще більшої впевненості та дозволяє вам більше зосереджуватися на тому, що відбувається на швидкості, а не думати про те, що велосипед робить під вами.

Регулювання вильоту також може допомогти точно налаштувати посадку. Ми намагалися підібрати розміри відповідно до розмірів райдерів, яких ми бачимо на Yalla!, а також виходячи з нашого досвіду роботи з Madonna та Jibb. Але якщо ви знаєте, що відчуваєте себе менш розтягнутим або менш затиснутим, то ця можливість регулювання відкриває двері для того, щоб велосипед сидів трохи краще, що знову ж таки призведе до кращої їзди.

Ми також можемо регулювати винос і кут нахилу голови разом, тож якщо вам подобається звук довшого і розслабленого велосипеда, то не хвилюйтеся. Коротше і трохи крутіше – не проблема. Наш асортимент чашок гарнітури розроблений таким чином, щоб бути зручним у використанні з чітким і точним маркуванням на рамі та чашках. Гарне прилягання забезпечує надійну посадку та відсутність необхідності вклеювати чашки в раму, щоб уникнути жахливих скрипучих звуків, як це роблять деякі гоночні команди.

Висота BB

Наша стандартна висота BB становить близько 345 мм у статичному стані. З нашою конструкцією підвіски це означає, що ми можемо використовувати низьку висоту BB для стабільності та здатності впевнено проходити повороти без шкоди для висоти їзди. Але ми також надали можливість точно налаштувати її, опустивши або піднявши на 3 мм вище або нижче.

Ви можете підняти BB для більшого кліренсу, як в альпінаріях на снігоступах, або опустити його для більшої стабільності та ще більшого відчуття велосипеда, якщо рельєф місцевості не надто складний.

Якщо ви віддаєте перевагу м’якому налаштуванню підвіски, ви можете легко підняти BB, щоб врахувати динаміку їзди на більш низьких ділянках шляху. Або, з іншого боку, якщо ви віддаєте перевагу жорсткому налаштуванню і хочете трохи опустити BB, ви можете.

Конструкція підвіски

Ми не просто обрали однакову конструкцію підвіски для Madonna і Jibb, щоб вони виглядали однаково, але й з тих самих причин, чому ми обрали її для них.

Чотирибалочна компоновка дає нам свободу маніпулювати характеристиками підвіски, велика довжина ланок забезпечує природні вигини, виробничі допуски мають менший вплив при переході від 3D-моделей до реального світу, а компоновка ефективна для матеріалу, залишаючись при цьому природно жорсткою. Ця схема виконує саме те, що потрібно, найпростішим і найефективнішим способом.

Yalla! має 198 мм передбачуваного ходу, уникаючи дійсно високих коефіцієнтів важеля та прогресії, щоб досягти чудового балансу між гнучкістю та підтримкою. Це також дозволяє не загнати когось в кут своїм налаштуванням, натомість створює корисний діапазон налаштувань амортизації і добре працює як з повітряними, так і з котушковими амортизаторами.

Приємна порція антиприсідань означає пряме та кероване відчуття, коли ви натискаєте на педалі та прискорюєтесь, і це відбувається в зоні подорожі, в якій ви, найімовірніше, будете крутити педалі на велосипеді DH. Підвіска забезпечує однакове пряме відчуття на всіх передачах і розроблена на основі поширеного сьогодні ланцюга 34T.

Вплив гальмування розроблений таким чином, щоб бути дуже постійним, забезпечуючи передбачуваний баланс між боротьбою з ефектом передачі навантаження при гальмуванні та збереженням активності у відчутті підвіски. Ця характеристика залишається незмінною незалежно від того, яке кріплення нижнього амортизатора ви вибрали, що зводить до мінімуму кількість речей, про які потрібно думати під час адаптації велосипеда до траси та умов.

Вибір амортизатора

Ми тісно співпрацюємо з FOX та Öhlins і маємо індивідуальні налаштування амортизаторів, пропонуючи один повітряний та два котушкові варіанти. Пневматичні амортизатори пропонують більше і більш точне регулювання, ніж котушкові. Легше додати або скинути пару фунтів на квадратний дюйм, ніж замінити пружину. А розпірки об’єму також пропонують додаткові можливості налаштування відповідно до ваших уподобань або потреб від удару. З нашими підшипниками на обох кінцях амортизатора немає жодних проблем з чутливістю.

Coil пропонують неперевершену чутливість до невеликих нерівностей та максимальну передбачуваність протягом усього шляху. Їх вага більша, ніж у повітряних амортизаторів, і вони мають менше можливостей для регулювання пружини, але є причина, чому ви можете побачити їх навіть на найкоротших трейлових велосипедах.

Незалежно від того, яким амортизаторам ви віддаєте перевагу, Yalla! Буде добре працювати як з котушкою, так і з повітрям, а також з амортизаторами різних виробників на додаток до рекомендацій FOX та Öhlins, які ми пропонуємо.

Fox DHX2

Котушковий амортизатор FOX DHX2 забезпечує чутливість до невеликих нерівностей, як ніщо інше, надаючи шині максимально можливе зчеплення з дорогою. У порівнянні з повітряними варіантами, DHX2 використовує трохи більше ходу (на основі того ж провисання, що і повітряний шок) і динамічно їде трохи глибше в подорожі. Надає велосипеду трохи розслабленого відчуття та краще відстежує рельєф місцевості.

Öhlins TTX22m.2 Котушка

Амортизатор TTX22m.2-х котушковий амортизатор забезпечує нереальну тягу з надійною підтримкою протягом усього шляху, що дозволяє вам піднімати лінію очей і відправляти її. Якщо ви шукаєте найвищий рівень продуктивності для великих ударів, вам не варто шукати далі.

Fox Float X2

Поєднуючи в собі комфорт котушки та таку ж систему демпфування, як у котушкової версії, FOX Float X2 – це легкий варіант з високим рівнем налаштування пружини та прогресивності. Менша вага, але не менша продуктивність.

Деталі рами

Дизайн, що відводить бруд

Нести зайві 8 кг бруду вниз по схилу – це зовсім не весело. Також не потрібно мити велосипед між недбалими пробіжками, щоб зберегти керованість у найскладніших умовах. Щоб зменшити кількість бруду в якості пасажира, ми маємо набір фундаментальних підходів до велосипед дизайн.

  • На задній панелі велосипед, від підсідельної труби до підсідельного штиря – максимально наближена до безперервної вертикальної поверхні, що дає мало точок, за які може зачепитися бруд.
  • Місток підсідельного штиря, схожий на ніж, з’єднує дві сторони велосипеда разом і розсікає потік бруду та бризок, що вилітають із заднього колеса.
  • Поковки видовбані зсередини, не залишаючи жодних відкритих місць, де бруд міг би сховатися. Крім того, його набагато легше чистити та доглядати за велосипедом.

Захист рами

Захисна трубка виготовлена з м’якої гуми товщиною 5 мм, її можна просто приклеїти до рами і вона покриває всю ширину нижньої трубки.

Захисний чохол для виносної труби також можна просто наклеїти на раму. Вона виготовлена з тієї ж м’якої гуми і має ребристий малюнок, щоб приглушити ляскіт ланцюга. Ребра перебільшені в напрямку до передньої частини протектора і покривають кожну частину ланцюга, яка в іншому випадку була б піддана впливу ланцюга.

Внутрішня частина правого підсідельного штиря також захищена заздалегідь вирізаним силіконовим шматочком.

А якщо ви багато катаєтесь, або ваш місцевий підйомник трохи агресивний до рами, у нас є наклейка для шатлів, виготовлена з тієї ж м’якої гуми і призначена для захисту нижньої частини пухової трубки, де вона найбільше зношується.

Зовнішня прокладка кабелів у вилкових бамперах

Вся зовнішня прокладка кабелів полегшує роботу на велосипеді, особливо в поспіху на перегонах, зберігаючи кабелі в безпеці, акуратними і не схожими на пташине гніздо. Верхні напрямні тросів на головній рамі подвоюються як бампери вилки і призначені для забезпечення захисту для всього діапазону різних зміщень вилки, доступних на сьогоднішній день.

Інтеграція з редуктором

З додаванням дев’яти десятих від загальної ваги, чому б не мати додаткове місце для зберігання запасних частин або банана на вашому DH велосипеді?? Якщо вона вам не потрібна, не хвилюйтеся, вона гарно захована подалі від очей. Всі ремені передач підходять, і, можливо, навіть непарна система збору даних теж із гарним 3D-друкованим кронштейном.

Система осей

Вісь заднього колеса вставляється в дропаути, використовуючи прості та надійні форми, щоб надати велосипеду додаткової жорсткості в крайніх точках, зв’язуючи лівий та правий підсідельний штир разом. Вона також запобігає будь-якому розкручуванню задньої осі, але при цьому є регульованою системою.

Гальмівне кріплення

Великі колеса з великою швидкістю часто вимагають більших роторів. RAAW Yalla! У стандартній комплектації велосипед поставляється з 203-міліметровим гальмівним кріпленням, але також доступні 220-міліметрові гальмівні кріплення, які забезпечують чистий варіант, будучи при цьому жорсткими та здатними впоратися з силами, що виникають від великого ротора.

Сумісність з обладнанням

Наскільки це можливо, апаратне забезпечення є спільним для Madonna та Jibb. Хоча побічним продуктом є те, що це полегшує наше життя в RAAW, водій повинен полегшити вам зберігання запасних частин між велосипедами та отримання запасних частин, коли настає час для технічного обслуговування.

Десять 28-мм підшипників та два 52-мм підшипники повністю герметичні з конструкцією шарніра у вигляді кришки втулки. Кожен шарнір герметично закритий від води, пилу та бруду і гарантує тривалу експлуатацію. Амортизаційні втулки замінені на шарикопідшипники, що підвищує чутливість підвіски.

зірка, війни, гірський, велосипед

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top