Встановлення акумулятора на електровелосипед. Питання: Що означає вольтаж v на акумуляторах?

Посібник для початківців з електричних велосипедних акумуляторів | KBO Bike

Життєва сила ebike – це потужна акумуляторна система, яка живить електродвигун для допоміжної їзди та круїзу. Потужні акумулятори забезпечать вам додаткову продуктивність і допоможуть вам у складних ситуаціях під час їзди в гору. Коли ви читаєте описи акумуляторів для електровелосипедів, часто зустрічається багато електротехнічних термінів, в яких вам доведеться орієнтуватися, щоб знайти потрібний продукт, який відповідає вашим потребам. Як і в нашому посібнику з класифікації електричних велосипедів. ми хочемо розбити інформацію на частини, щоб її було легше зрозуміти і вона допомогла вам прийняти правильне рішення при виборі правильного ебайку.

Оскільки велосипеди з підсилювачем педалей і повністю акумуляторні велосипеди стають все більш популярними, є кілька ключових характеристик, на які слід звертати увагу, щоб визначити, який тип акумуляторної системи є першокласним, а який не вартий уваги. Нижче ви знайдете основні характеристики акумулятора для електровелосипеда, який витримає багато зарядів і забезпечить вас енергією, необхідною для підкорення ваших поїздок на роботу. Ми розглянемо та визначимо деякі з основних характеристик акумулятора, такі як ємність та вихідна потужність, що впливають на час автономної роботи електричний велосипедзапас ходу та максимальна швидкість.

Напруга акумулятора, ампер-години та ват-години

Щоб допомогти вам правильно вибрати свій наступний ебайк, важливо знати, що означає кожен з цих термінів, щоб прийняти найбільш обґрунтоване рішення про покупку. Щоб допомогти вам, ми визначили терміни в наступному розділі.

Питання: Що робить вольт v на акумуляторах означає?

Напруга, позначена як (v), відноситься до передачі енергії, відомої як кінські сили, яка перекачує електроенергію в велосипедна двигун акумулятора. Як правило, вища напруга означає більшу потужність двигуна. Важливо вибрати правильну напругу, яка підходить для двигуна, що входить до складу велосипеда.

Приклад: Приміський велосипед KBO Breeze має акумуляторну батарею, розраховану на 48 вольт. Поєднання 500-ватного двигуна та 48-вольтового акумулятора ebike перевершує галузевий стандарт інших велосипедів, що використовують 36-вольтові акумулятори.

Питання: Що робить Ампер А на акумуляторах означають?

Ампер, позначений як (А), – це одиниця виміру сили, що виходить з акумулятора. Це стандартна одиниця вимірювання електричного струму, що виходить з акумулятора.

Кількість ампер-годин акумулятора, позначена як (Ач), показує максимальну ємність акумулятора. Ємність акумулятора визначає дальність дії електронного велосипеда.

Приклад: Для того, щоб мати можливість їздити на великі відстані, наш приміський електровелосипед KBO Breeze Step-Thru Commuter використовує батарею на 16 Ампер (Ач).

Питання: Що має Ват Wh на батареях означає?

Вати, позначені як (W), є мірою швидкості споживання енергії. Ця одиниця виміру часто зустрічається в описі електродвигуна електровелосипеда

Вимірювання ват-годин (Вт-год) є простим тепер, коли ви знаєте, що таке вольт і ампер. Просто помножте напругу акумулятора (В) на кількість ампер-годин (А-год), щоб отримати загальну кількість ват-годин.

Приклад: Міські електровелосипеди KBO Breeze мають батарею Samsung 48v 16Ah. Враховуючи ці цифри, загальна кількість ват-годин (Wh) дорівнює 748Wh. Це забезпечує до 55 миль пробігу на одному заряді акумулятора!

Підсумок продуктивності акумулятора

Велосипед з акумулятором на 48 В буде їхати набагато швидше, ніж велосипед з акумулятором на 36 В. Однак, вищі швидкості вимагають більше енергії і швидше розряджають батарею. Збалансована батарея з високою напругою і хорошою ємністю забезпечить вам можливість їздити швидше і довше, підкорювати великі пагорби або подорожувати, не турбуючись про низький рівень заряду акумулятора акумулятор.

Бренд акумулятора та контроль якості

Як і у випадку з будь-якими іншими товарами, коли ми робимо покупку, ми хочемо бути впевненими, що обираємо надійний бренд. Репутація та продуктивність є ключовими показниками якісного продукту. Це, безумовно, те саме, коли ми розглядаємо акумулятори для електровелосипедів.

У каталозі електровелосипедів, який постійно розширюється, вам може знадобитися відсіяти велосипеди з акумуляторами від ненадійних виробників, які не заслуговують на довіру.

KBO обирає лише найякісніші акумулятори від Samsung, щоб гарантувати, що всі наші електровелосипеди мають якісні акумулятори, які працюють довго.

E-Велосипед Акумулятор Встановлення Регулювальний кронштейн ТІЛЬКИ для акумулятора Hailong

Заява про авторські права: Весь вміст, включаючи слова, зображення та відео, є оригінальним продуктом YOSE POWER.Не дозволяється плагіат без дозволу, інакше ми залишаємо за собою право переслідувати юридичну відповідальність.

Безпека платежів

Ваша платіжна інформація обробляється безпечно. Ми не зберігаємо дані кредитної картки і не маємо доступу до інформації про вашу кредитну картку.

Політика повернення коштів

Дякуємо за покупку в YOSEPOWER.

Якщо ви не зовсім задоволені своєю покупкою, ми тут, щоб допомогти.

електричний, велосипед, акумулятор, установка, питання, чи

Наші товари можна повернути протягом 30 днів з моменту первинної покупки товару. Новий товар можна обміняти на інший або повернути кошти за нього.

Щоб отримати право на повернення, будь ласка, переконайтеся, що:

Товар був придбаний протягом останніх 30 днівТовар знаходиться в оригінальній упаковціТовар не був у використанні і не пошкодженийУ вас є чек або підтвердження покупки

Продукти, які не відповідають цим критеріям, не будуть розглядатися для повернення.

Надішліть виріб в оригінальній упаковці, чек або документ, що підтверджує покупку, та номер RMN, а також записку, в якій зазначте, чи хочете ви обміняти виріб (і якщо так, то який інший виріб ви хочете замовити) або отримати відшкодування, на адресу:

, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою: service@yosepower.com, щоб отримати адресу.

Витрати на доставкуВитрати на доставку, понесені у зв’язку з поверненням товару, не підлягають поверненню.

Ви несете відповідальність за оплату витрат на доставку та за ризик втрати або пошкодження виробу під час транспортування, як до, так і від компанії YOSEPOWER.

Пошкоджені товариЯкщо ви отримали пошкоджений товар, будь ласка, негайно повідомте нам про це для отримання допомоги.

електричний, велосипед, батарея, встановлення, питання, означає

Товари, що продаютьсяНа жаль, товари, що продаються, не підлягають поверненню. Поверненню підлягають лише товари зі звичайною ціною.

Зв’яжіться з намиЯкщо у вас виникли запитання щодо нашої політики повернення та відшкодування, будь ласка, зв’яжіться з нами:

По електронній пошті: service@yosepower.com

Ремонт акумуляторів eBike

Найкращі електровелосипеди можуть бути фантастичним засобом пересування містом. І найкраще те, що вони відносно екологічні завдяки тому, що для їх живлення не потрібен бензин. Але якщо ваш велосипед починає поводитися дивно, є велика ймовірність, що в цьому може бути винна батарея.

Щоб відновити працездатність акумулятора вашого електровелосипеда, вам потрібно придбати акумуляторні елементи того ж розміру та форми, що й оригінальні акумулятор. Завдяки елементам живлення, розробленим спеціально для електричних велосипедів, ви можете бути впевнені, що ваша батарея забезпечить достатньо енергії для щоденних поїздок на роботу.

Дізнайтеся, як визначити, що може бути причиною проблем з акумулятором, і як правильно замінити несправний акумулятор. Крім того, якщо ви любите робити проекти “зроби сам”, ви можете навчитися робити батарею для електровелосипедів, щоб мати батарею індивідуального розміру. Знання кількості циклів заряджання, яку може витримати ваша змінна батарея, має важливе значення для розуміння очікуваного терміну служби акумулятора. Ця інформація допоможе вам прийняти обґрунтоване рішення щодо правильної заміни акумулятора відповідно до ваших потреб.

Почніть з визначення причини проблем з акумулятором

Завжди краще виконувати планове технічне обслуговування, ніж чекати, поки велосипед зламається. Але іноді, навіть якщо ви регулярно обслуговуєте свій електричний акумулятор велосипеда, завжди існує ризик виникнення несподіваної проблеми. Ці потенційні проблеми, безумовно, є негативною позначкою в списку плюсів і мінусів електровелосипедів, але важливо розуміти, що ви отримуєте від велосипеда, перш ніж приймати рішення.

Щоб забезпечити працездатність акумулятора, акумулятор управління, і акумулятор слід регулярно проводити діагностику, щоб виявити будь-які відхилення на ранніх стадіях. Окрім обслуговування та діагностики акумулятора, важливо також розуміти, який тип батареї використовується у вашому електровелосипеді, оскільки різні типи акумуляторів можуть впливати на продуктивність та термін служби.

І хоча технічне обслуговування може бути негативним моментом, воно також є важливим і може допомогти продовжити термін служби вашого ебайку. З огляду на це, першим кроком є визначення причини проблем з акумулятором, оскільки наведені нижче чотири сценарії є найбільш вірогідними.

  • Завжди краще проводити планове технічне обслуговування, а не чекати, поки велосипед зламається.
  • В ідеалі шукайте акумулятор, який був виготовлений не більше шести місяців тому.
  • Найкраще купувати батарею в офіційного продавця, щоб мати доступ до гарантії для душевного спокою.

Перегрів

Зверніть увагу, що більшість електричний велосипедів працює на літій-іонному акумуляторі. Хоча ці батареї ідеальні, оскільки вони можуть довше тримати заряд і відносно легкі, одним з їх найбільших недоліків є те, що цей тип акумуляторів акумулятор схильний до перегріву. Хоча випадкове перегрівання не зашкодить акумулятору, якщо такий сценарій продовжуватиметься, це вплине на продуктивність акумулятора з часом.

Якщо ви хочете дізнатися більше про міцні акумулятори, прочитайте наш посібник про те, як швидко робить електричний велосипед потужністю 1000 Вт їде.

Перезарядка або висока напруга

Перезарядка – це легка помилка, яку можна зробити, якщо залишити акумулятор підключеним до зарядного порту після того, як він досягнув повного заряду. Коли це відбувається постійно, акумулятор з часом втрачає здатність утримувати заряд. Щоб запобігти цьому, перевірте, як визначити, чи повністю заряджений акумулятор електровелосипеда. Це може допомогти вам відключити джерело живлення, коли батарея закінчить заряджатися, щоб не перезарядити її.

Коли зношені та мертві елементи накопичуються, батарея може бути пошкоджена, що не підлягає відновленню. Ось чому важливо знати про будь-які ознаки того, що акумулятор вашого електровелосипеда потребує обслуговування або заміни.

  • Перезарядка – це найпростіша помилка, яку можна зробити, якщо залишити акумулятор підключеним до зарядного порту після того, як він досягнув повного заряду.
  • Якщо ремонт допоможе вирішити проблему, краще довірити її техніку, оскільки проблеми з акумулятором може бути складно вирішити, якщо ви не маєте достатнього досвіду.

s:

Глибокий розряд

Глибока розрядка означає, що ви постійно їдете на велосипеді, поки батарея майже не розрядиться. Для літій-іонних акумуляторів, коли ємність постійно розряджається до рівня заряду від п’яти до 10%, це може призвести до несправності акумулятора.

Високий струм розряду або заряду

Високий струм розряду або заряду просто означає, що ви розряджаєте велику кількість ємності акумулятора за дуже короткі проміжки часу. Ця проблема часто виникає, коли люди хочуть збільшити прискорення велосипеда. Якщо робити це час від часу, це не вплине на продуктивність акумулятора. Однак, якщо ви часто розряджаєте акумулятор, ви скорочуєте термін його служби.

Заміна пошкодженого або несправного акумулятора

Якщо ви визначили причину проблем з акумулятором і зрозуміли, що не зможете виправити її, виправивши поведінку користувача, настав час визнати, що вам потрібно або відремонтувати, або замінити акумулятор. Якщо ремонт вирішить проблему, краще звернутися до фахівця, оскільки проблеми з акумулятором може бути важко вирішити, якщо ви не маєте досвіду. На щастя, заміна акумулятора – це просте завдання, яке не потребує більше, ніж кількох стандартних інструментів.

Вибір акумулятора

По-перше, вам потрібна нова батарея. В ідеалі, шукайте батарею, яка була вироблена не більше шести місяців тому. Ці акумулятори вважаються новими, і у них рідше виникають проблеми під час використання. Пам’ятайте, що найкраще купувати батарею в офіційного продавця, щоб мати доступ до гарантії для душевного спокою.

Технічні характеристики акумулятора

Зазвичай найкраще вибирати акумулятор тієї ж марки, яка зараз живить ваш електричний велосипед. Однак завжди перевіряйте повні технічні характеристики в посібнику користувача, щоб переконатися, що ви обираєте акумулятор, сумісний з вашим велосипедом.

Крім того, враховуйте дизайн і стиль, оскільки деякі батареї легше замінити та встановити, ніж інші. Зазвичай, універсальні акумулятори, які призначені для встановлення на ваш велосипеднайпростіше замінити раму.

Процес заміни

Зверніть увагу, що індивідуальний процес заміни може відрізнятися, оскільки марки велосипедів можуть мати унікальні вимоги. Але загалом, як правило, ви будете виконувати наступні кроки:

  • Розблокуйте комплект акумулятора за допомогою ключа або відкрутивши болти, прикріплені до відсіку акумулятора.
  • Від’єднайте всі дроти, підключені до акумулятора.
  • Зніміть усі затискачі, які можуть утримувати акумулятор на місці.
  • Тримаючи акумулятор, щоб надати йому підтримку, зніміть його з велосипеда.
  • Встановіть нову батарею та закріпіть її за допомогою болтів (або затискачів).
  • Після того, як все надійно закріплено, під’єднайте всі дроти та закрийте акумуляторний блок
  • У більшості випадків пошкодження електричних елементів відбувається через 4 основні фактори: перегрів; перезаряд/висока напруга; глибокий розряд; високий струм розряду/заряду. (Доступний Електричний Велосипеди)
  • Зазвичай новий високоякісний акумулятор для електровелосипеда коштує від 500 до 900 доларів США, залежно від марки та ємності. (eBikes HQ)

Який термін служби акумулятора електровелосипеда?

Існує кілька факторів, які впливають на термін служби акумулятора, такі як:

  • умови навколишнього середовища: температура під час заряджання розряджання
  • швидкість зарядки: наскільки швидко або повільно заряджається ваш акумулятор
  • напруга зарядки: до якої напруги заряджається акумулятор
  • глибина розряду (DoD): до якої напруги розряджається батарея

Наведений вище список не є вичерпним, але, загалом, батареї розкладаються в залежності від часу перебування в зарядженому стані. Період.

День 1: Ви отримали свій новий електровелосипед, зарядили його до 100% і вирушили на велопрогулянку. Повернувшись додому, ви заряджаєте велосипед до 100%, і ви з нетерпінням чекаєте, коли знову поїдете на ньому.

День 2. 364: Життя заважає, а ви все ще не виходили на вулицю велосипед з моменту першої поїздки.

електричний, велосипед, батарея, встановлення, питання, чи

День 365: Через рік ідеальний день для поїздки на велосипеді, і у вас нарешті з’явилося трохи вільного часу. Ви йдете до підвалу, відмикаєте велосипед і з радістю заводите його. 80% заряду. Що? Ви чітко пам’ятаєте, як минулого року заряджали свій велосипед до 100% перед тим, як перенести його до підвалу!

Правда в тому, що ми не можемо перемогти термодинаміку. Повторюю: батареї розкладаються в залежності від часу перебування в зарядженому стані.

Тепер, оскільки ви залишили акумулятор на 100% на цілий рік у підвалі без контролю температури, ви ненавмисно спричинили втрату певної кількості незворотної ємності вашого акумулятора. Ваш запас ходу зменшиться на ~20%, і, швидше за все, вам доведеться замінити батарею раніше, ніж ви очікували. У таблиці нижче показано, яку відновлювану ємність має батарея після зберігання її при різних температурах та різних станах заряду протягом 1 року.

Ось чому багато електроніки постачається з акумуляторами, які заряджаються лише частково. щоб сповільнити цей розпад. З іншого боку, важко відстежити, скільки часу електровелосипеди та їхні акумулятори пролежали на складах, перш ніж їх доставили до вас додому, тому ви можете отримати батарею, яка розкладалася протягом року або двох.

Виробники також схильні переоцінювати свої батареї і заявляють, що термін служби певних батарей становить щонайменше 1 000 циклів. Показати.мені.the.дані.

Термін служби літій-іонного акумулятора визначається як кількість циклів, доки його ємність (А-год) не впаде нижче 80% від початкової ємності. Загалом, це приблизно 250-400 циклів (залежно від хімічного складу батареї та інших факторів), що становить приблизно 1.від 5 до 2 років, якщо ви щодня заряджаєте-розряджаєте акумулятор і доглядаєте за ним належним чином.

Як заряджати акумулятор електровелосипеда, щоб він працював довше

  • Те, що вб’є ваш акумулятор швидше, ніж будь-що інше, – це залишити його зарядженим при підвищеній температурі. Якщо на вулиці 80 градусів, а ваш електровелосипед повністю заряджений, перенесіть його в приміщення, де прохолодніше, і спробуйте розрядити батарею якомога швидше.
  • Заряджайте акумулятор за кімнатної температури якомога частіше.
  • При виборі зарядного пристрою для електровелосипедів, чим повільніша швидкість заряду, тим краще. Наприклад, якщо у вас є зарядний пристрій на 2 А, а ваш акумулятор має ємність 14 А-год, ви заряджаєте його зі швидкістю 14 А-год / 2 А-год = 7 годин. Це хороша, повільна зарядка, яка, безумовно, покращить довговічність вашого акумулятора. Уникайте заряджання зі швидкістю, що перевищує 2 години для повного заряду.

Вибір найкращого акумулятора для вашого електровелосипеда залежить від багатьох факторів, і тут, безумовно, не існує універсального підходу. Але якби я купував акумулятор для електронного велосипеда сьогодні, ось що б я зробив: LFP або NMC, повільна зарядка, уникайте зберігання або зарядки при більш високих температурах і залиште батарею приблизно на 30% заряду, якщо ви не плануєте використовувати її деякий час.

Є питання? Ми з радістю допоможемо. Ви можете зв’язатися з нами за допомогою контактної форми або знайти нас на @somerville_ev

Також підпишіться на нашу наступну публікацію, щоб дізнатися більше про акумулятори!

Як перевірити зарядний пристрій електричний система BMS/зарядки велосипеда

Коли система зарядки електровелосипеда виходить з ладу, це означає одну з кількох причин:

  • Несправність живлення: Зарядний пристрій може бути несправним (не подає напругу або струм, необхідний для зарядки)
  • Механічна несправність: Проводка роз’єму всередині акумулятора може бути зламана,
  • Несправність елементів: Можливо, деякі елементи всередині акумулятора вийшли з ладу, або
  • Несправність BMS: Система управління акумулятором може не працювати

Щоб дістатися до суті проблеми, потрібно перевірити все по черзі.

Перше (і найпростіше), що потрібно перевірити – це зарядний пристрій. Ви вимірюєте вихідну напругу. Для батареї на 52 В, як у мене, вона повинна видавати близько 58 В. Для акумулятора 48 В він повинен подавати близько 54 В.

Після того, як ви виміряли вихідну напругу, ви робите те, що називається тестом лампочки – де ви використовуєте лампочку розжарювання, підключену до розетки. Це простіше в Америці (або Японії, я думаю), де напруга живлення становить 110 В, але він все ще працює з лампами 220 В.

Ви також можете перевірити це за допомогою автомобільної лампочки, якщо вона у вас є. Але це може вибухнути!

По-друге, перевірте на механічні несправності. Прозондуйте мультиметром і переконайтеся, що ви зчитуєте робочу напругу в місцях, де слід.

Крім того, відкрийте акумулятор вашого електровелосипеда та перевірте, чи всі дроти цілі, і чи не зламався жоден з паяних з’єднань. Велосипеди б’ються, і цілком можливо – ймовірно – що в якийсь момент з’єднання вийде з ладу, особливо якщо ваш акумулятор полетів через дорогу, тому що ви забули його замкнути (винен)! Насправді я загубив ключ на деякий час. )

Нарешті, ви повинні перевірити внутрішню частину акумулятора.

Я провів набір тестів, які Luna Cycle сказав, що я повинен зробити

  • Відкрили його та перевірили всі дроти та з’єднання
  • Зробив скидання акумулятора BMS
  • Перевірив напругу на контактах – переконався, що кожна окрема комірка працює належним чином

Одна з хитрощів при перевірці напруги на контактах BMS полягає в тому, що вони часто покриті кремнієм. Перед перевіркою напруги слід акуратно зішкребти його.

Як робить BMS акумулятора електронного велосипеда виходить з ладу?

BMS – це делікатне питання. Насправді є люди, які вірять у зарядку акумуляторів без BMS, як цей хлопець на YouTube:

Якщо стрибок BMS не приніс успіху, ви можете провести більш широке тестування на акумуляторній батареї та на BMS.

Перегляньте відео нижче. Суть полягає в тому, щоб перевірити напругу окремих елементів (підтвердивши, що вони знаходяться в діапазоні 3.6-3.8В діапазон), переконавшись, що жодна клітина не мертва. Якщо він мертвий, ви можете замінити його, ймовірно, приблизно за 15-20 частин (і. точковий зварювальний апарат і кілька нікелевих смужок).

Подивіться на кількість контактів і тип роз’єму у верхній частині BMS.

Здається, багато виробників BMS мають неформальну угоду щодо того, як повинен виглядати роз’єм. Це хороша новина!

Другий рейтинг, який слід шукати, – це поточний рейтинг. Мій велосипед розрахований на піковий струм 50А, тому я знайшов контролер, який обіцяв досягти цієї специфікації.

Я б ставився до поточних рейтингів на eBay із зерном солі. Цілком можливо, що вони можуть бути правдивими, але можливо, що вони сильно перебільшують. Враховуючи, що вони такі дешеві, візьміть найбільшу специфікацію, яку ви можете собі дозволити, припускаючи, що це буде слабким місцем.

Встановлення нової BMS

Встановлення нової BMS відбувається в три етапи.

По-перше, зніміть роз’єм зверху. Мій – 14-контактний роз’єм; у вас може бути 10 або 12 контактів або якась інша кількість. Це повинна бути заміна plug-and-play для вашого поточного BMS.

По-друге, за допомогою малопотужного паяльника відпаяйте три роз’єми внизу.

Нарешті, за допомогою паяльника підключіть дроти до нової BMS.

Тепер ви повинні бути готові до ввімкнення та випробування відремонтованого акумулятора. Якщо вам пощастило, як мені, то ваш зарядний пристрій буде дзижчати, і батарея повністю зарядиться.

Необов’язково – коли я писав це, я зрозумів, що є шанс, що я міг би знову знищити BMS! Акумулятор був розряджений, і від перенапруги він міг згоріти.

На щастя, цього не сталося. Але вам слід розглянути можливість безпосередньої підзарядки кожного елемента акумуляторної батареї, якщо у вас є 3.Доступний зарядний пристрій на 6 В.

Підпишіться на HOOSHMAND.NET

Отримуйте останні публікації прямо на вашу поштову скриньку

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top