Туристичний велосипед Koga miyata. Related

Кевін Кога? Можливо, ні..

Даррен з. (його сторінка дає лише кілька підказок – Австралія)? Місто Камден? Десь там, де нещодавно випав сніг, судячи з його фото, тобто в будь-якій точці Великої Британії?) надіслав мені повідомлення у зазначеній соціальній мережі ..

Привіт, Андрію, я повний початківець велосипедист і розглядаю можливість спробувати маршрут Eurovelo 5 влітку 2011 року, як я бачу з вашого блогу, який ви зробили. Чи не могли б ви допомогти мені з типом велосипеда, який мені потрібен, і, можливо, порадити, де я можу його придбати? Я припускаю, що звичайний велосипед не підійде, оскільки мені знадобиться якийсь спосіб носити сумки і т.д. З повагою, Даррен

koga, miyata, туристичний, велосипед

Останні пару тижнів я трохи думав про велосипеди, оскільки прийняв рішення (ймовірно) проїхатися по Eurovelo 8 влітку 2013 року. Реджі Ріджбек – мій “прокачаний” Ridgeback Panorama, який я купив, щоб їздити по Eurovelo 5 (“прокачаний” завдяки пласкому керму-батерфляю) – на той час вже проїхав туди і назад путівцями від Редінга до Хенлі за три повні зими, а також 3200 км від Редінга до Бріндізі. Можливо, він з нетерпінням чекає виходу на пенсію. І, давайте подивимось правді в очі, я б хотів ще один велосипед! Важко встояти перед спокусою машини від Міята Кога Міята (або) Koga як я думаю, вони нещодавно перейменувалися), голландської компанії, яка постачала так багато серйозних велогонщиків на довгі дистанції, включаючи, звичайно ж, Марка Бомонта. Тут показана спиця, яка Коґа Рандоннер – яка краса!! Проблема в тому, що вони страшенно дорогі. Але вони, мабуть, міцні та надійні. Спиці заднього колеса Реджі були його ахіллесовою п’ятою на шляху до південної Італії (пам’ятаєте, як я розважався на південь від перевалу St. Готардського перевалу)? Дивіться “Я заговорив занадто рано”). Інший Даррен, Даррен Віттл, насправді купив собі Koga Miyata перед велопробігом вздовж Пеннінського велошляху на початку цього року. Я тоді дуже ревнував, але, здається, пам’ятаю, що йому це коштувало… зробіть глибокий вдих… £2,500. Ой! Але він поставляється з уже встановленими багажниками-метеликами. Тож, можливо, я мрію, але це дасть мені привід заощадити.

Тож повернемося до питання Даррена: який тип велосипеда йому варто купити? Ну, ви маєте рацію, що вам знадобиться велосипед з багажниками (хоча я припускаю, що їх можна встановити на звичайний велосипед). Я обрав Ridgeback Panorama після довгих роздумів та досліджень; він мав попередньо встановлені багажники спереду та ззаду і отримав кілька хороших відгуків у журналах. І це все ще триває. Коли все працює (а зазвичай так і є), він їде як уві сні. Чи змогли б ви впоратися зі “звичайним” велосипедом? Напевно. Кріс Хаммерслі (див. його власний блог тут) не вклав цілий статок у свій велосипед, і він доїхав аж до Греції (хоча і з кількома поїздками на поїзді). Можливо, ви захочете зв’язатися з ним, щоб дізнатись, яка це була марка та модель.

Щодо того, де купити велосипед, я припускаю, що ви перебуваєте у Великобританії. Я купив свою Ridgeback Panorama у місцевому спеціалізованому велосипед магазин – AW Cycles у Кавершемі, Редінг (хоча вони не були задоволені тим, що я перейшов на плоске кермо; мені довелося піти в мережевий магазин Evans, щоб зробити це без бою). У більшості велосипедних магазинів є люди, які можуть дати вам кращу пораду, ніж я, за винятком Halfords, де, як правило, працюють широкі хлопці, які більше зацікавлені в тому, щоб прикрасити свої машини (саме вони завжди припарковані найближче до входу в магазини Halfords зі своїми безробітними товаришами, які сидять на капоті цілий день), ніж в тому, щоб отримати хороші знання про велосипеди гастролі велосипеди. А ще є Інтернет, хоча я думаю, що більшість велосипедних магазинів відповідатимуть ціні в Інтернеті, якщо ви процитуєте її їм ..

Удачі вам у ваших зусиллях їздити на велосипеді по Eurovelo 5. Чому б не створити блог?!

Розкажіть про це!

Ну, я Даррен, який задав питання. Дякую всім за відповіді. Здається, мені доведеться провести невелике дослідження. Я дуже хочу спробувати поїхати на довгі дистанції, незважаючи на відсутність досвіду! Будьмо!.

Мій власний недосвід, можливо, не помітний у блозі; я був лише ентузіастом-початківцем, перш ніж розпочати свою поїздку на Eurovėlo 5… І насправді, я все ще дуже багато вискочок з невеликим досвідом… Удачі, залишайтеся на зв’язку – приєднуйтесь до групи “Eurovėlo 5”, посилання на яку є на моїй сторінці..

Якщо ви коли-небудь придбаєте зручний велосипед, який добре їздить, незалежно від марки, ваги, кольору чи стилю, залишайтеся на ньому. Замініть колеса, якщо вони зношені. Рама не повинна зношуватися, якщо ви не будете з нею жартувати або не дасте їй іржавіти. На велосипеді можна все змінити, коли він зноситься, і так і буде, Зручний велосипед дозволить вам їхати швидше, проїхати далі, і це буде більш приємно на цьому шляху. Вага не є великою проблемою для подорожей. Найкращий апгрейд для велосипеда – це колеса. Купуйте колеса ручної роботи. це може коштувати вам не набагато дорожче, але це заощадить ваш час і гроші, коли ви почнете подорожувати. Все інше – це теорія та блінг. Чи є мій титановий турист за 3000 фунтів стерлінгів моєю останньою покупкою? Так! поки не з’явиться щось зручніше

koga, miyata, туризм, велосипед

Коментарі та думки власників велосипедів від Даррелла та особливо Ієна показують, що мої читачі знають набагато більше про велоспорт та велосипеди, ніж я! Вибачте за затримку у появі ваших публікацій, до речі. Якщо ви додасте посилання, спам-фільтр вирішить, що ви росіянин, який намагається продати всім секс-пристрої..

koga, miyata, туристичний, велосипед

Дякую за кивок, Андрію, але я не отримав Koga, хоча розглядав і цю марку), але зупинився на Santos Travelmaster. Це було 2500 фунтів стерлінгів.00, але це було з втулкою Rohloff Hub та компонентами Shimano XT, тому він не повинен коштувати так дорого. Rohloff абсолютно чудовий, і я не хотів би використовувати нічого іншого для гастролі на якому я їздив. З моменту отримання я проїхав 2100 миль, включаючи велосипедну доріжку Пеннін, і велосипед не викликав у мене жодної хвилини занепокоєння і залишається одним із найзручніших, найздібніших велосипедів, на яких я їздив. Якщо ви шукаєте туристичний велосипед, який прослужить тисячі і тисячі миль і багато-багато років, я б щиро рекомендував розглянути варіант Santos О, я Даррелл, а не Даррен (помилка, яку легко зробити, але яка прикріплена до мого імені). Нічого не маю проти імені Даррен, тому, якщо ви хочете зв’язатися зі мною, я із задоволенням поспілкуюся далі. І роблячи цю публікацію, я нагадую, що у мене все ще є ваші карти, Ендрю, які я збираюся покласти в конверт і надіслати сьогодні. Будьмо

Вибачте, що помилився з вашим ім’ям, Даррелле … І дякую за роз’яснення щодо велосипед. Це змушує мене замислитися, скільки насправді коштує Кога Randonneur насправді коштує… Швидка перевірка в Інтернеті показує, що близько 1,800 фунтів стерлінгів. Я буду мати на увазі Сантоса, однак. Щодо мап… я їх не пропустив, тож не хвилюйтеся, вони будуть тут якнайшвидше. Насправді за нинішніх погодних умов, це буде далеко в січні, перш ніж вони прибудуть. Я щойно розмовляла з мамою; минулого четверга у неї був день народження, але листівка, яку я відправила минулого понеділка, прийшла лише сьогодні вранці! Гарного Різдва, Даррелле, і щасливої їзди на велосипеді у 2011 році

Ви можете подорожувати практично на будь-якому велосипеді, як далеко ви хочете поїхати, скільки ви хочете перевезти, які країни ви хочете відвідати, місцевість, яку ви, ймовірно, подолаєте, наскільки ви здатні, стиль, в якому ви хочете це зробити, і бюджет, який ви маєте в своєму розпорядженні, – все це впливає на те, наскільки це можливо. На форумах є багато дискусій про те, “який велосипед мені купити за 1000 фунтів” і тому подібне. Подивіться тут: http://www.bikeradar.com/forums/viewforum.php?f=40003 Зробіть один-два пошуки та перегляньте кілька дискусій і подивіться, які різні думки існують на цю тему. Також подивіться огляди туристичних велосипедів на тому ж сайті: http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/туристичний У Ендрю також був розділ “Обладнання”, де він перерахував деякі варіанти велосипедів, які він розглядав. Існує багато різних варіантів для подорожей велосипед. Ви повинні спробувати зрозуміти, що ви хочете робити з велосипедом, і отримати дуже конкретний велосипед який точно відповідає цим потребам (що може бути важко точно визначити, особливо спочатку, коли стикаєшся з великою кількістю варіантів). Або визначте, для яких видів діяльності ви хотіли б мати велосипед в ідеалі, і спробуйте придбати велосипед, який би відповідав цим цілям. Чи можете ви дозволити собі спеціалізованого туриста? Чи є у вас потреба в управлінні важко навантаженими гастролями або вам потрібно їздити на роботу на своєму велосипеді? велосипед а також екскурсії на ньому? Я думаю, що особиста консультація – це добре, але може бути важко знайти велосипед. Здається, не так вже й багато спеціальних велосипедів туристичний магазини. Це також дуже залежить від людини, тому не приймайте рішення одразу, а отримайте ряд думок, щоб прийняти зважене рішення. Спробуйте зазирнути на сайт CTC, щоб дізнатися більше гастролерів точки зору. Більшість людей потребують багажників, а для їх перенесення потрібен багажник для багажника. Найпростіший спосіб встановити його, якщо на вашому велосипеді є відповідні втулки. Вони приварені до рами в ключових точках на задніх стійках. Тож якщо ви отримаєте велосипед з карбоновим заднім багажником у вас, скоріш за все, не буде цих босів. Деякі велосипеди мають їх лише на задній вилці і жодного на передній. Велосипеди побудовані та призначені більше для туристичний матиме передню вилку, яка також матиме цих босів. Але вам навіть не потрібні ці виноси, оскільки ви можете придбати багажники спереду і ззаду, які можна встановити на раму без виносів. Тож чи потрібно вам перевозити так багато багажу (намет також)??) вам потрібні багажники спереду і ззаду, або ви можете обійтися лише задніми? Залежить від того, наскільки вам потрібен комфорт, занадто велика вага на спині зробить велосипед часом важким для керування. 26-дюймові колеса є кращими для експедицій в глиб країни та за її межами, тому що в цих країнах запчастини до них більш доступні. Колеса 700c більш поширені в Європі та Америці. Матеріал, з якого виготовлена ваша рама, може бути важливим фактором. Знову ж таки, сталеву раму легше відремонтувати там, де алюмінієву, ймовірно, не вдасться зварити або відремонтувати. Чи буде це проблемою на Eurovelo 8? Я так не думаю. Сталева рама жорсткіша і витримує вагу краще, ніж слабша металева рама. Карбонова рама, швидше за все, не сподобається вам, але я бачив блог хлопця, який подорожував з Лондона до Риму на карбоновому велосипеді Chris Boardman з дуже легким багажем. Також потрібно подумати про передачу. Купуючи велосипед з кілочка в магазині, у вас може бути невеликий простір для внесення деяких змін, або ви можете просто покластися на нього, як він приходить. Я думаю, що передача на велосипеді Ендрю – це стандартна туристична передача, яка підійде майже будь-кому. Достатньо великі передачі для навантажених турів та поїздок через Альпи і більш ніж достатньо комфортні для решти подорожі. Енді змінив кермо на дроп-барі. Залежить від того, що вам подобається і до чого ви звикли. Я шкодую, що витратив свій час на гібридний велосипед, який змусив мене почати їздити на велосипеді, і шкодую, що не пішов одразу на дроп-бар велосипед. Андрій дуже сильно заперечував проти дроп-бару та метеликів. Питання особистих уподобань. Я подорожував з гібридом (флет-барами та гоночними колесами) з вантажем на задній частині. Я впорався з цим добре, але керованість залишала бажати кращого. А я зробив свій власний туризм велосипед минулого року, яким я цілком задоволений. Я обрав раму Condor Heritage і побудував її на основі обладнання, яке я знайшов в інтернеті, відповідно до того, що я міг собі дозволити і чого я бажав. Я багато чому навчився в процесі і побудував велосипед сам. Якби гроші не були варіантом, я думаю, що мені довелося б серйозно поглянути на Koga а також велосипед Van Nicholas Bikes (титанова рама). Андрій розмістив фото мого велосипеда тут: http://puglia2010.файли.wordpress.com/2010/10/oberalppass.jpg Я хотів сказати, що для мене ключовими компонентами велосипеда є колеса та багажник. Я придбав колеса ручної роботи, які настільки міцні, наскільки я думаю, що вам коли-небудь знадобляться. Так добре, що я купив ще одну пару коліс у того ж хлопця для іншого свого велосипеда. У Ендрю було кілька проблем із заднім колесом, у мене було те саме з моїм гібридом, але тільки під час поїздок на роботу, а не посеред Альп! І я виявив, що хороший міцний багажник має велике значення для керованості велосипеда, оскільки він утримує багаж від розгойдування і погіршення керованості. Але потім я почав думати про важливість посадки велосипеда, сідла, передач …… і зрозумів, що весь пакет досить важливий. Це повертає мене до початку моїх слів: розпитайте, почитайте, візьміть пробну поїздку у друзів або в веломагазинах, або візьміть напрокат велосипед, щоб спробувати різні варіанти. Потім, коли ви приймете рішення про те, що ви хочете, поїздіть на ньому на велосипеді і випробуйте його з навантаженням на вихідних, щоб розібратися з ним до того, як вирушите в подорож. Після цього у вас буде можливість змінити будь-які дрібниці, на які вам може знадобитися звернути увагу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top