Скутер Yamaha 600cc. Triumph Daytona 675 (2013-2018)

Суперспортивні крикуни: Це найкраще 600 куб.см спортивні байки 2021 року

Ринок спортивних мотоциклів 600сс В останні роки ринок спортивних мотоциклів затих, оскільки майже всі великі виробники сповільнили розвиток своїх трьох- і чотирициліндрових “крикунів” середньої ваги на користь флагманських моделей супербайків.

З уповільненням продажів і фірмами, які зараз заблоковані в гонці озброєнь у літрових класах, ландшафт суперспорту оголився. Трекова версія Yamaha R6 – це все, що можна купити новим у Великобританії, а також будь-які моделі Kawasaki ZX-6R і MV Agusta F3 675, що залишилися, оскільки вони зняті з виробництва до 2021 року.

Suzuki GSX-R600, Honda CBR600RR та Triumph Daytona 675 зникли з Великобританії з введенням Євро4, однак GSX-R та CBR продовжують бути доступними на інших ринках. Honda також була оновлена на 2021 рік з більшою кількістю технологій та свіжим обличчям, але японська фірма підтвердила, що вона не приїде до Європи.

yamaha, скутер, 600сс, triumph, daytona

Маючи це на увазі, вам може бути цікаво, чому ми складаємо цей список найкращих суперспортивних машин взагалі. Але, оскільки майже всі супербайки зараз комфортно перевищують заявлені 200 к.с., озброєні до зубів електронними допоміжними засобами і продаються за сльозоточивими цінниками, аналог “ревві” на ринку скутерів 600 куб.см ракета може бути просто ідеальною протиотрутою, яка дозволить вам отримати спортивні гострі відчуття, не думаючи про продаж нирки.

Більше того, тільки тому, що ви не можете купити їх абсолютно новими, це не означає, що на ринку вживаних мотоциклів не знайдеться чудових пропозицій. Тож, сідайте зручніше, візьміть чашку чаю та знайдіть свою наступну ракету в середній вазі разом з нами..

Найкращий 600cc спортивні мотоцикли 2020 року

Технічні характеристики 599 куб.см / 116 к.с. / 190 кг / 850 мм висота сидіння

Оновлений у 2017 році, 599-кубовий чотирициліндровий Yamaha R6 був вперше представлений у 1999 році, щоб стати поруч з першим поколінням супербайка R1, представленим у попередньому році. За цей час rev-tastic 600 пройшов кілька ітерацій, отримавши впорскування палива, більш досконалу підвіску і більшу потужність, а також, нещодавно, електронні допоміжні системи для водія.

yamaha, скутер, 600сс, triumph, daytona

Хоча зовні він помітно відрізняється від свого 21-річного предка, в нинішньому R6 використовується той самий базовий рецепт, і хоча продажі впали з запаморочливих 4000 на рік у Великобританії, коли він був створений, він продовжує домінувати в гонках на короткі дистанції – взявши як світову, так і британську корону в суперспорті в 2020 році.

yamaha, скутер, 600сс, triumph, daytona

Незважаючи на те, що пікова потужність дещо знизилася порівняно з попередньою версією через норми викидів Євро-4, 116-сильний R6 оснащений трекшн-контролем і ABS в стандартній комплектації і продовжує забезпечувати незліченну кількість гонщиків великою кількістю гострих відчуттів на дорогах і трек-днях, маючи трохи більше половини кінських сил, ніж у деяких супербайків.

yamaha, скутер, 600сс, triumph, daytona

У 2021 році мотоцикл став R6 Race – трековою версією моделі 2017 року вартістю 12 099 фунтів стерлінгів, призначеною лише для треку. Приблизно вдвічі дешевший за Honda Fireblade SP, він все одно буде достатньою моделлю для багатьох шанувальників спортивних байків завдяки надійному шасі, легкій вазі SlimFast та менш лякаючому поштовху – але ви не зможете поїхати на ньому додому з трек-дня в кінці дня.

Kawasaki ZX-6R (2019-2021)

Специфікація 636 куб.см / 128 к.с. / 196 кг / 830 мм висота сидіння

Як і R6, модель ZX-6R Ninja існує вже понад 20 років, останній капітальний ремонт був проведений напередодні сезону 2019 року, перед тим, як її зняли з виробництва на 2021 рік.

636-кубовий двигун для останньої моделі 6R походить від моделі 2013 року, однак тепер він відповідає стандарту Euro4. Під рестайлінговим кузовом ховається нова вихлопна система, змінені налаштування мапінгу та укорочена передача – ці зміни призвели до втрати 1 к.с. Для більш різкого прискорення передня зірочка стала на один зуб меншою – 15/43. Також з’явився швидкий перемикач тільки для перемикання на вищу передачу та два режими їзди.

Взутий у шини Bridgestone S22, він також оснащений ABS, що робить його найближчим конкурентом вищезгаданого мотоцикла Yamaha. Це знову відображається на трасі, коли Kawasaki вступає в щорічну суперспортивну битву з Yamaha за перше місце.

Поза перегонами ZX-6R набагато спритніший, ніж багато літрових мотоциклів, швидко та передбачувано змінює напрямок руху, і при цьому розганяється до запаморочливих 16 000 об/хв. Хоча цей мотоцикл ідеально підходить для того, щоб відірватися на улюбленому бездоріжжі, як і всі мотоцикли в цьому списку, не очікуйте, що він буде містким або зручним. Ця річ створена для швидкої їзди.

В останній рік продажу Kawasaki також представляв порівняно хороше співвідношення ціни та якості. Найдешевша модель R6 коштує від £9699, а найдорожча – на £2500 дорожче – цих грошей вистачить на новий комплект шкіри та кришку, перш ніж ви вийдете на трек.

MV Agusta F3 675 (2012-2021)

Технічні характеристики 675 куб.см / 126 к.с. / 173 кг (сухий) / 830 мм висота сидіння

Незважаючи на те, що сучасний F3 зазнав певних змін з моменту своєї появи, він залишається в основному таким же, як і трициліндровий італійський жеребець, який вперше з’явився дев’ять років тому. Виробляючи близько 126 к.с. і укомплектований чудовим, горловим потрійним саундтреком, він був італійською екзотичною альтернативою останній з кричущих японських четвірок.

Створений в тому ж стилі, що і 798-кубовий трицикл F3 800, 675-й має чудовий мінімалістичний кузов на надійному решітчастому шасі, що створює позачасовий вигляд, який конкуренти можуть тільки сподіватися повторити. Як і Kawasaki та Yamaha, виробництво закінчилося в 2021 році, коли з’явився стандарт Євро5.

Він також має внутрішні компоненти, що підтверджують це, з кривошипом, що обертається проти ходу, натхненним MotoGP, восьмиступінчастою системою контролю тяги, швидким перемикачем передач вгору і вниз, зчепленням “слиппер” і дросельною заслінкою. На жаль, всі ці технології коштують недешево, і в 2020 році F3 обійшовся вам у 13 180 фунтів стерлінгів – майже на 600 фунтів більше, ніж R6, і лише на 3500 фунтів менше, ніж Ninja.

Хоч і дорогий, він пропонував відчуття свята і саундтрек, який його конкуренти просто не могли собі дозволити. Якщо гарний вигляд для вас так само важливий, як і продуктивність, тоді MV – це те, що вам потрібно. Однак, незважаючи на вражаючу технічну оснащеність, MV має проблеми з потужністю – іноді він непередбачувано і ривками подає свій провідний у класі клин, що відволікає від загального враження від їзди.

Технічні характеристики

Yamaha Величність

Retail Price 5,799Warranty 1 year limited warrantyMaintenance Schedule 600/every 3000 miles, 1000/every 4800kmImporter/Distributor Yamaha Motor Corp. США,6555 Katella Ave.,Cypress, CA 90630, телефон (800) 962-7926

ДВИГУНИодноциліндровий, чотиритактний, 400 куб.см, DOHC, чотириклапаннийПаливо неетилованеПаливний бак 14 л (3.7гал)Витрата палива 4.7л/100км (50mpg)Теоретичний запас ходу 298км (185млс)Діаметр та хід поршня 83/73ммМаксимальна потужність н/дЗапалювання CDISстартер електричнийМастило мокрий піддонОхолодження рідиннеКоробка передач автоматична cvt

Ходова частинаПередня підвіска 41мм телескопічна вилкаЗадня підвіска 2 гідроамортизатора

ШИНИ ГАЛЬМАПередня шина 120/80-14Задня шина 150/70-13Передні гальма 1-267мм (10.5in) дискЗаднє гальмо 1-267mm (9.4in) диск

РОЗМІРИДовжина 2230мм (87.8in)Ширина 780мм (30.7 дюймів)Висота сидіння 749 мм (29.5 дюймів) Колісна база 1565 мм (61).6 дюймів) Суха вага 198 кг (436 фунтів)

Підпишіться на нашу розсилку.

Наш спеціальний колекційний випуск 2023 року вже доступний для попереднього замовлення. This issue showcases a regionally balanced mix of 10 never before seen motorcycle tours with trip planning information and spectacular photography. Зацікавлені в тому, щоб побачити, що всередині? Ознайомтеся з попереднім переглядом статті нижче. Попереднє замовлення зараз Північна Кароліна: Екскурсія по зовнішніх берегах

Автоматичне виявлення аварій

Нещодавно Apple представила цікаву функцію виявлення аварій в останніх смартфонах iPhone 14 і лінійці Apple Watch. Функція виявлення аварій автоматично розпізнає серйозні автомобільні аварії, включаючи передні, бічні та задні зіткнення, а також перекидання. Виявивши аварію, пристрій Apple видає гучний звуковий сигнал і відображає на екрані

Yamaha t-max 560

The Yamaha T-max 560 – це максі скутер яка існує з 2007 року. Він оснащений одноциліндровим двигуном об’ємом 560 куб.см, який видає 47 к.с. і 39 фунт-фут крутного моменту. Це означає відмінну продуктивність, з максимальною швидкістю понад 100 миль/год і часом розгону від 0 до 100 км/год менш ніж за 8 секунд. T-max 560 також демонструє хорошу економію пального – приблизно 65 миль/год.

Одна з найкращих речей про Yamaha T-max 560 – це його керованість. Він дуже спритний для скутер такого розміру, що дозволяє легко маневрувати в дорожньому русі та в обмеженому просторі. Він також відрізняється комфортною їздою завдяки регульованій підвісці та просторому сидінню. А завдяки великому багажнику, ви можете легко перевозити з собою багато спорядження.

Загалом, мотоцикл Yamaha T-max 560 – відмінний вибір для тих, хто шукає високопродуктивний максі скутер. Швидкий, ефективний і простий в управлінні, що робить його ідеальним як для щоденних поїздок на роботу, так і для подорожей на вихідних. Тож якщо ви шукаєте новий скутер, обов’язково подивіться розділ Yamaha T-max 560. Ви не будете розчаровані.

Honda X adv 750

Оренда мотоциклів Хорватія з головним офісом у Спліті. Можлива доставка в потрібне місце в Хорватії.

  • Прокат мотоциклів Спліт
  • Оренда мотоциклів Дубровник
  • Прокат мотоциклів Загреб

Contact us: 385 (0)91 900 5452 Write us: [email protected]

Come to meet us at: Vukovarska 99 21000 Split Croatia

© 2018 2023. Desmo Adventure. All Rights Reserved.

Yamaha TMax 2022-2023

  • Cilindrada: 560 cm³
  • Potencia: 47.6 cv
  • Peso: 218 kg
  • Carnet: A-2 Para conducir este modelo se necesita al menos licencia de moto hasta 35kw (47’6cv)

El Yamaha TMax es el maxiscooter referencia de su segmento, un modelo que se renovó por completo en 2020 y que en 2022 vuelvió a actualizarse para recibir un equipamiento más completo. En 2023 se mantiene sin cambios, eliminando la decoración Extreme Yellow de su oferta cromática.

Principales características Yamaha TMax 2022-2023

  • Acelerador electrónico (YCC-T)
  • Escape
  • Nuevo interruptor multifunción
  • Llantas más ligeras
  • Ajustes suspensiones
  • Neumáticos Bridgestone Battlax SC2
  • Carrocería más compacta y de nuevo diseño
  • Ergomomía más deportiva
  • Asiento más largo y con respaldo
  • Nueva pantalla parabrisas regulable
  • Instrumentación TFT 7 con conectividad y navegador
  • Tapón de combustible inteligente

Estéticamente, el TMax mantiene la esencia de esta prolífica saga, aunque ahora recibe una carrocería más compacta y unas líneas más modernas. Donde más se aprecian los cambios es en frontal, marcado con una doble óptica.por supuesto, de LED- que incorpora los intermitentes y por debajo de la cual se encuentran las entradas de aire que comunican con la admisión, de clara inspiración de las motos deportivas de la marca de los diapasones. El faro trasero ha sido igualmente rediseñado, ahora con forma de T y que se integra de manera impecable en el colin trasero.

Prueba Yamaha TMax 2022

El megascooter por excelencia reaparece con un cambio total de estética e interesantes mejoras en su equipamiento. Sobre el asfalto vamos a comprobar si mantiene sus buenas dotes dinámicas y mejora

Otro elemento renovado es el asiento, más largo que el de la anterior versión, el cual está diseñado para garantizar el mayor confort a pilotos de cualquier talla. De hecho incorpora un respaldo para conseguir el mayor apoyo cuando en las aceleraciones. Por otro lado, este nuevo asiento es más estrecho en la parte central y eso hace que se llegue mejor al suelo. Yamaha ha trabajado en conseguir que el piloto se encuentre lo más cómodo posible a sus mandos, y además de los cambios en el asiento, también se han alargado los resposapiés y se ha sustituido el manillar por otro con diferente forma que además es de aluminio forjado. Estos cambios han propiciado que el piloto vaya más apoyado sobre la rueda delantera y sienta mejor lo que ocurre en el tren anterior.

La pantalla parabrisas es ajustable y ha sido diseñada para quedar perfectamente integrada con el resto de la carrocería. Cuenta con una entrada de aire con la que se reduce la presión sobre la misma cuando se circula a alta velocidad. Escondida tras ella se encuentra la instrumentación, compuesta por una pantalla digital TFT de 7 a todo color. Permite tres formas de visualizar los datos, todas ellas con el velocímetro en el centro. Esta nueva instrumentación permiten la conexión con el smartphone a través de Bluetooth, Wi-Fi o con la toma USB situada en un compartimento impermeable con soporte específico situado en el frontal. Con la botonera se manejan las funciones básicas del móvil, como escuchar música o responder llamadas, siempre que se conecten unos auriculares Bluetooth. Otra posibilidad es la de utilizar el navegador integrado de Garmin, que ofrece información de tráfico real, la representación de forma real los cruces, la colocación en carril ideal o las indicaciones por voz.con micrófono en el casco-.

Motor y parte ciclo Yamaha TMax 2022-2023

El motor no recoge apenas variaciones en esta versión. Se mantiene por tanto el propulsor de dos cilindros y 560 cc que se estrenó en 2020 y que riden una potencia por encima de los 45 CV. Es un propulsor que brilla por su suavidad de funcionamiento, su bajo nivel de vibraciones y su respuesta contundente. Parte de su secreto se encuentra en la configuración del cigüeñal a 360º de encendido uniforme con un equilibrador de pistón alternativo horizontalmente. Lo que sí es nuevo es el escape, algo que se nota especialmente cuando el TMax se pone en marcha, pues el sonido que emite es más evocador. Igualmente estrena un acelerador electrónico controlado por chip Yamaha que permite un mayor control y tacto del mando del gas. Tiene distintos modos de motor, los D-Mode que modulan la entrega para hacerla más directa o más suave pero siempre manteniendo la misma potencia.

La parte ciclo cuenta con un material similar al que encontramos en una moto deportiva. Перевернутий колінчастий вал має діаметр 41 мм, тоді як амортизатор працює за допомогою системи бігових колінчастих валів. Ambos componentes reciben nuevos ajustes. En la frenada encontramos un doble disco delantero con pinzas de cuatro pistones y anclaje radial. Las llantas son nuevas en esta versión 2022, unas Spin Forged de diez radios, calzadas con neumáticos Bridgestone Battlax SC2.

Dentro de su equipamiento, destacamos la llave inteligente con su nuevo interruptor central que integra más funciones y el tapón de gasolina inteligente con funcionamiento eléctrico. Éste se abre automáticamente si se gira la bisagra hacia arriba y cuenta con un avisador si se pone el contacto de la moto.

El hueco bajo el asiento no puede albergar dos cascos integrales pero cuenta con un espacio muy amplio donde poder guardar uno y bastantes más objetos, como una mochila o un ordenador portátil. También permite alojar dos cascos de estilo jet, sin mentonera.

Para protegerlo al máximo, el Yamaha TMax es el único megascooter del mercado que cuenta con un sistema de seguridad que se activa al montarlo en el caballete, bloqueándolo mediante un pasador que hace imposible desmontarlo para moverlo.

https://www.мотоциклетні новини.com/advice/best/600 куб.см-sports-bikes/
https://www.roadrunner.подорожі/мотоцикли/ямаха-majesty/
https://desmoadventure.com/product/rent-a-t-max-560/
https://www.мотофіші.com/marcas/yamaha/tmax [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top