Збірка вінтажного гірського велосипеда. Прийміть виклик і створіть свій власний велосипед!

Як це зробити Збірка Велосипед від рами до рами, плюс плюси та мінуси кастомних онлайн-кастомізацій

Створення велосипеда – одне з найприємніших занять для велолюбителя. Чи готові ви до виклику? Ось деякі основні міркування та кілька порад щодо того, як створити індивідуальний підхід.

Деякі велосипедисти задовольняються тим, що просто “їздять на тому, що принесли”.” Але дехто (ви можете назвати їх вело-гіками) захоплюється налаштуванням, модернізацією та кастомізацією свого велосипеда в гонитві за досконалістю. Якщо це схоже на вас, можливо, варто подумати про створення власного велосипеда компонент за компонентом, від рами до рами. Хоча це не так просто і не так доступно, як просто купити велосипед у зборі, побудувати велосипед по частинах – це не так просто і не так дешево, як просто купити велосипед велосипед По частинах дозволяє повністю налаштувати специфікацію. Якщо ви хочете витратити свої гроші на певний компонент і заощадити на іншому, ви можете. Коли ви самі підбираєте деталі, кривошипи будуть потрібної довжини, шини – ідеальної ширини та форми, сідло одразу підійде, і кожна дрібничка буде саме такою, якою ви хочете її бачити. Цей підхід не для всіх, але створення велосипеда з голої рами може бути однією з найкорисніших речей, які може випробувати велосипедист. [кнопка]МАГАЗИН ВЕЛОСИПЕД РАМИ[/button]

Побудова власного велосипеда: Вартість

Починаючи з голої рами, я зміг побудувати гонка моєї мрії велосипед і коштує це не набагато дорожче, ніж готова модель. Існує думка, що купити готовий велосипед дешевше, ніж зібрати його з рами. Це правда здебільшого. Виробники велосипедів укладають угоди з виробниками компонентів і купують їх у великих кількостях, що дозволяє їм утримувати нижчу ціну. Купити ту ж саму шатунну систему у Specialized і Trek коштує набагато дешевше, ніж купити її самостійно. Полюючи за розпродажами та вигідними пропозиціями, економний, терплячий і наполегливий покупець часто отримує винагороду у вигляді збірки, яка коштує майже стільки ж, скільки коштував би еквівалентний повний велосипед. Завдяки пропозиціям на рами та компоненти, що були у вжитку, створення рами іноді може бути навіть дешевшим варіантом. Інший варіант – зняти компоненти з поточної рами та перенести їх на нову раму. Заміна лише рами – це, в певному сенсі, найпростіший спосіб пересісти на новий велосипед, не розорившись при цьому. У мене є висококласний привід SRAM, який зараз вдихнув життя в кілька гірський велосипедні рами. Мої карбонові колеса подорожують від велосипеда до велосипеда і, ймовірно, будуть продовжувати робити це ще пару років.

найбільше багатьох велосипедистів зупиняють технічні складнощі, які заважають їм зібрати власний велосипед. Купити готовий велосипед просто простіше. Але зібрати велосипед насправді не так вже й складно! Потрібні лише терпіння, наполегливість та правильні інструменти. Ми живемо в епоху інформації, і немає жодної причини, чому будь-який покупець, який хоч трохи розбирається в механіці, не зможе розібратися, як зібрати велосипед велосипед. Насправді, це, мабуть, найкращий спосіб дізнатися, як працюють велосипеди, як їх ремонтувати та обслуговувати. YouTube зараз є одним з найкращих інструментів для вивчення процесу складання велосипеда. Зараз існує незліченна кількість відеоблогерів, які записують і транслюють весь процес складання своїх власних моделей, щоб ви могли спостерігати за ними і вчитися. Сумісність запчастин – це ще одна проблема, але якщо у вас є бажання провести дослідження (або проконсультуватися з нашими експертними посібниками з їзди), ви можете зробити це без особливих зусиль!), насправді легко з’ясувати, які деталі потрібні конкретним рамам (докладніше про це нижче).

Необхідні деталі:

  • Рама
  • Вилка
  • Шини для коліс
  • Трансмісія: Перемикачі, кривошип, нижній кронштейн, перемикачі, ланцюг
  • Гальма (і гальмівні ротори для дисків)
  • Кабелі та корпуси для механічних трансмісій / дріт Di2 для трансмісій Di2
  • Підсідельний штир (дистанційний для підсідельних штирів)
  • Сідло
  • Накладки на кермо / бартпейп
  • Винос
  • Гарнітура (якщо не входить до комплекту)
  • Педалі

Необхідні інструменти:

  • Підставка для велосипеда
  • Набір метричних шестигранних ключів
  • Торцевий ключ T25
  • Ключ для нижнього кронштейна / прес для підшипників (преси для підшипників потрібні для нижніх кронштейнів Pressfit та деяких гарнітур)
  • Інструмент для прокладання кабелю (корисний для рам з внутрішньою прокладкою)
  • Ножівка та пилка (для різання рульових трубок та рулів MTB)
  • Інструмент для встановлення зірочки та коронки (зазвичай тільки для MTB вилок, але можна обійтися і молотком)
  • Різак для кабелів та корпусів (для механічних трансмісій та підсідельних штирів)
  • Комплект для видалення повітря з гальм та різак для гідравлічних гальм
  • Інструмент для блокування касети
  • Динамометричний ключ
  • Змастити
  • Карбонова монтажна паста (якщо використовується карбоновий кермо або підсідельний штир)

Механічні роботи:

Як на мене, найкращий спосіб навчитися – це спостерігати, як інші люди збирають власні велосипеди. Хочете побачити приклад? Спостерігайте за мною збірка мій новий гірський велосипед від рами до верху.

  • Вставте підсідельний штир і поставте велосипед в підставку для велосипеда
  • Встановіть гарнітуру (і коронку на вилку, якщо є)
  • Виріжте рульову вилку
  • Встановіть зіркоподібну гайку / компресійну пробку
  • Встановіть вилку, винос і кермо
  • Встановіть нижній кронштейн і кривошип
  • Встановіть перемикачі
  • Встановіть касету на заднє колесо
  • Встановлюємо шини та гальмівні ротори на колеса
  • Встановіть колеса
  • Виміряйте та встановіть ланцюг
  • Встановлюємо перемикачі та гальма
  • Прокладіть всі троси перемикання передач та корпус / дроти Di2 / гальмівні шланги
  • Перевірте та відрегулюйте перемикання передач
  • Прокачайте гальма та обріжте шланги, якщо потрібно
  • Встановіть та відрегулюйте точки дотику: Сідло, педалі та ручки керма або стрічка
  • Фотографуйте!

Вибір компонентів для збірка ваш власний велосипед: Знайте стандарти рам

У велосипедній індустрії існує багато різних стандартів. Якщо ви замовляєте запчастини онлайн, переконайтеся, що компоненти сумісні з вашою рамою та один з одним. Ось деякі загальні стандарти велосипедних рам, на які варто звернути увагу при підготовці власної конструкції.

Відстань між задніми дропаутами

Це місце, де втулка заднього колеса вставляється в раму. Це визначає, яке заднє колесо/втулка сумісне з вашою рамою.

Більшість старих рам: Швидкознімні дропаути; ширина 130 мм на шосейних велосипедах і 135 мм на гірських велосипедах. Вінтаж рами гірських велосипедів часто мають 126 мм, а рами трекових велосипедів з фіксованою передачею – 120 мм.

Нові рами гірських велосипедів: 12×148 мм Boost – це поточний стандарт – старі моделі використовують стандарт 12×142 мм наскрізної осі.

Відстань Super-Boost: 12×157мм. Це менш поширене явище, але зустрічається на деяких нових моделях гірський моделі велосипедів, наприклад, велосипеди від Pivot, Evil та Knolly.

Нові шосейні та гравійні велосипеди: наскрізні осі 12×142 мм (деякі непарні моделі використовують менш поширену ширину 135 мм).

Гальмівні кріплення рами

Ось як ваші гальма кріпляться до рами.

Старі рами гірських велосипедів: Консольні або V-образні гальмівні супорти. Кріпляться до двох стійок, які будуть на вилці та підсідельному штирі.

Ободні гальма/старі рами для шосейних велосипедів: Гальмівні супорти. Вони кріпляться до одного отвору, розташованого в коронці вилки та підсідельному штоку.

Сучасний гірський рами велосипеда: Зазвичай пост-монтаж. Деякі гірські велосипеди використовують I.S. кріплення ззаду. I.S. Для такого кріплення потрібен відповідний адаптер для вашого розміру гальмівного диска. Якщо ви хочете встановити більший гальмівний ротор, вам може знадобитися проставка для супорта, якщо ви хочете встановити більший гальмівний ротор.

Дискові шосейні, гравійні та велокросові велосипеди: Старі моделі мають кріплення для дискових гальм. Кілька років тому переважним стандартом стали плоскі дискові гальмівні супорти.

Стандарти нижнього кронштейна

Ох, хлопче, ось тут все ускладнюється. Існує багато стандартів нижніх кронштейнів, але в основному вони діляться на дві категорії: з різьбленням або прес-фіт. Для встановлення кожного з них потрібні спеціальні інструменти.

Різьбові нижні кронштейни: Різьбові нижні кронштейни, як правило, мають англійську різьбу, a.k.a. BSA. Оболонки нижнього кронштейна бувають шириною 68 мм (як правило, дорожні або гравійні) або 73 мм (часто MTB). Деякі марки велосипедів (наприклад, Trek) використовують новіший стандарт нижнього кронштейна з різьбою T47. Різьбові нижні кронштейни простіші для більшості домашніх механіків, оскільки все, що вам потрібно – це правильний ключ для нижнього кронштейна.

Затискні нижні кронштейни: Існує багато стандартів, таких як BB30, PF30, BBRight, BB386 та BB90. Взагалі кажучи, всі підшипники впресовані в раму, а не нарізані на різьбу. Для встановлення пресованих нижніх кронштейнів, як правило, потрібен прес для підшипників. Перш за все, перевірте специфікацію вашої рами та порівняйте її з правильним нижнім кронштейном перед замовленням. Деякі компанії, що займаються продажем запчастин, також пропонують нижні кронштейни з різьбленням для пресованих рамок. Як випливає з назви, одна сторона нижнього кронштейна вкручується в іншу, що полегшує монтаж і зменшує ймовірність скрипу.

Передній перемикач

Це майже не має значення для сучасних гора велосипедах і багатьох гравійних велосипедах, але це все ще важливо для шосейних велосипедів.

вінтажний, гірський, велосипед, створити, прийняти

Передній перемикач, що припаюється: це варіант прямого кріплення, який не затискає підсідельну трубу. Рами з припаяним кріпленням мають виступ, що стирчить з підсідельної труби для кріплення перемикача.

Передній перемикач із затискачем підсідельної труби: вам знадобиться затискач перемикача, який відповідає діаметру підсідельної труби вашої рами. Розміри можна знайти в Інтернеті, але також дуже легко виміряти підсідельну трубу за допомогою штангенциркуля. Поширені розміри затискачів – 28.6 мм, 31.8 мм та 34.9 мм.

Діаметр підсідельного штиря

Переконайтеся, що ваш пост відповідає вашій рамі. Існують прокладки, щоб менші стійки підходили до підсідельних трубок більшого діаметру, але це може зробити вашу конструкцію трохи неелегантною. Деякі шосейні рами продаються зі спеціальними підсідельними штирями аеродинамічної форми.

Хто такий The Marin Man і де ви працюєте?

Я Майк Шарп, і в Instagram мене звуть TheMarinMan. Я жив по всьому світу, але Лланферфехан у Північному Уельсі, Великобританія, є моїм домом.

Мої найперші спогади про велосипеди Marin – це велосипеди 1993 року, складені в моєму місцевому веломагазині WestEnd Cycles в Колвін-Бей. Фіолетово-сірий Palisades Trail був тим велосипедом, який закарбував свою ідентичність у моєму молодому мозку.

Протягом багатьох років у мене ніколи не було Marin, тому що я був відносно бідним, що пояснює бажання отримати його. У 38 років у мене з’явився мій перший Марін. Це були лише шматки індійського Fire Trail 1994 року, але навіть цього мені було достатньо.

Чого ви прагнете досягти, коли відновлюєте чи переробляєте велосипед? Ви прагнете до історичної достовірності чи переосмислюєте їх як нові моделі??

На сьогоднішній день я відреставрував понад 25 мотоциклів.

Знайти велосипед з повністю оригінальними технічними характеристиками, який потребує лише полірування та обслуговування – це чудово, але в моїх очах це не є реставрацією. Мені подобається знаходити забутих солдатів, біженців. Чим іржавіше і чим більше захоплений, тим краще.

Тож я вважаю, що це поєднання історичної точності та індивідуального дизайну. Велосипед часто може дати вам натхнення, коли ви його будуєте. Неможливість знайти потрібну деталь може перетворити відновлення на реставрацію.

Як ви шукаєте велосипеди та деталі для своїх байків??

Пошук велосипедів зводиться до того, щоб бути одержимим Ebay, Marketplace та сарафанним радіо.

вінтаж, гірський, велосипед, збірка, обійми

Оскільки мій профіль набув популярності, я отримав кілька досить соковитих пропозицій. Я все ще чекаю, коли Марін запропонує мені проект!

З якими найбільшими проблемами ви стикаєтесь при відновленні велосипедів??

Моя найбільша проблема – це час. Я займаюся хірургічною обробкою дерев, що в поєднанні з сімейним життям означає, що мій час на реставрацію обмежений.

Мій метод полягає в тому, щоб мати кілька велосипедів на ходу і поступово збирати їх разом, щоб вони надихали один одного. Зазвичай сотні деталей літають навколо. Деякі підходять, деякі ні, але вони завжди знаходять свій дім, і від цього також залежить, чи залишиться збірка оригінальною чи кастомною

Квадрат перший: рама

Такі хлопці, як Мартін з Second Spin, витрачають незліченну кількість годин на пошук, реставрацію та збирання класичних велосипедів. Хліб насущний для цього хобі/побічного заробітку – клієнти платять за доставку відреставрованого велосипеда прямо з каталогу. Від ніпелів спиць до ланцюга та гальмівних колодок, Мартін створює велосипеди мрії, що відповідають епосі, згідно з каталожними специфікаціями. Через складність пошуку та більш прибуткову природу створення реплік епох, він рідко продає рами чи компоненти поза межами своєї майстерні будувати.

Так сталося, що я звернувся до Мартіна в той час, коли у нього була велика кількість рам і дуже мало часу, щоб витрачати на кожну з них окремо. Оскільки у мене вже було багато деталей, а також знання і повага до цієї конкретної рами, Мартін вирішив продати мені оправу. Була обговорена ціна, рама була відправлена, і вона прибула … у досить грубій формі.

вінтаж, гірський, велосипед, будувати, обіймати

Є два варіанти, коли ви зустрічаєте таку раму: їздити на ній з патиною, як показано на малюнку, або перефарбувати її у художника. Я обираю свіже покриття.

Так чому ж я вирішив будувати і обіймати патина на моєму Гора Коза, але хочеться нового фарбування на Yo Eddy?

вінтаж, гора, велосипед, будівництво, обійми

Коли патина потребує догляду

Всі люблять красу, або красу через використання, але коли ви хочете зберегти велосипед проїде ще років тридцять, іноді потрібно перефарбувати, оскільки фарба слугує захисним буфером для рами та запобігає іржі. І, зокрема, для цієї рами, я не буду використовувати оригінальну вилку, а фарбування дозволить мені легко поєднати кольори двох. Коли Мартін отримав партію рам Yo Eddy, серед яких була і моя, він також отримав величезну купу сегментованих вилок від Кріса Іглехарта.

Сама рама 1991 року, але вилка, швидше за все, з 1994 року. Тим не менш, це була єдина вилка, яку я зміг знайти, яка підійшла б до головної труби велосипеда і при цьому мала достатній запас ходу для 1″ різьбової гарнітури, такої як Chris King Gripnut, яку я буду встановлювати.

З того, що ми з Мартіном можемо сказати, ця рама 1991 року була відправлена назад до Fat City Cycles для деяких оновлень. У 1994 році Фат випустив “ToothPick” – пристрій проти засмоктування ланцюга, припаяний до нижньої частини ланцюгових стійок. Цей 1991 року має ті самі зубочистки 1994 року, а ще він оснащений повним туристичним пакетом. (Вірте чи ні, але люди їздили на гірських велосипедах задовго до того, як з’явився термін “велопакування”!)

Оглядаючи раму, я знайшов ряд чудових деталей. На не приводній стороні є міні-кілочок для насоса. Кріплення для багажника на підсідельних штырях, а один з кронштейнів для пляшок був укріплений канадською монетою. Рання вантажна клітка, яку використовували на велосипеді, могла додати додаткового важеля до легкої “гоночної” трубки, а кріплення для пляшки могло вискочити, що потребувало посилення. Акуратно. (Мені також подобається уявляти власника цього велосипед Коли це сталося, я гастролював у Канаді. Як би там не було, це загадка, над якою варто поміркувати! Крім того, це дуже доречна деталь у зв’язку з тим, що минулого тижня померла королева Єлизавета II.)

На стороні верхньої трубки, що не є приводом, є невелика вм’ятина, розміром з кінчик гумки. Рік з DD (який буде робити перефарбовування) видалив сотні вм’ятин, використовуючи кілька методів протягом багатьох років. Залежно від місця розташування, ви можете “викотити” вм’ятину за допомогою дерев’яних блоків. Якщо навколо вм’ятини немає гребеня або жорсткої лінії, ви також можете заповнити її латунню. Деякі малярі навіть використовують Bondo, який використовується для заповнення пробоїн у філе або очищення берегових ліній вушок. Рік ще не бачив цю вм’ятину особисто, але я вірю, що він зможе її відреставрувати, в результаті чого ми отримаємо гарну, гладеньку верхню трубку.

Вартість реставрації

Як ви можете припустити, все це коштує недешево. Хороша фарба може коштувати до 3000 доларів, залежно від художника та потреб клієнта. На щастя, ми не будемо робити складне фарбування, хоча воно було досить характерним для тієї епохи (наприклад, це омбре з вицвітанням, або це фарбування стрічкою з бризками). Натомість я доручив Ріку зберегти лавандовий колір команди Yo з жовтими акцентами на наклейках.

Враховуючи витрати на дробеструйну обробку рами, ремонт і всю підготовку, пов’язану з перефарбуванням, ви можете очікувати, що такий майстер, як Рік, заплатить близько 1000-1500 доларів за одну кольорову роботу. Інші малярі можуть коштувати дешевше, але зазвичай існує досить хороша кореляція між вартістю та досвідом. Додайте вартість рами, яка може коштувати приблизно стільки ж, скільки і фарбування, і ви отримаєте ціну нового велосипеда від невеликого майстра. Звичайно, ви завжди можете відремонтувати фарбу самостійно. Як те, що я зробив зі своїм Рітчі Там. Окрім колекціонерів з орлиним оком, ніхто не помітить різниці.

То чому б не попросити майстра відтворити для мене 26-дюймовий Yo Eddy? На мою думку, кожен з цих велосипедів має свою історію. Той, який варто дослідити, дослідити та задокументувати. Ці велосипеди старіють, тож відчувається, що частина цієї реставрації – це збереження таланту цілої епохи.

Тоді вам потрібно знайти деталі… і саме про це ми продовжимо розповідь наступного тижня!

  • Джон Ватсон
  • Написання статті
  • Фотографії
  • Підписуйтесь на @johnprolly в Instagram
  • Слідкуйте за @johnprolly на radavist_site_icons
  • Second Spin Cycles
  • Підписуйтесь на @secondspin в Instagram
  • Відвідайте сайт Second Spin Cycles
    • Красиві велосипеди
    • Будівельники рам
    • Відгуки
    • #26
    • #”Жирний Шанс
    • #MTB
    • #вінтажний
    • #yo-eddy

    Вішалка для заднього перемикача

    Деякі старі рами не мають заднього перемикача, або мають, але пошкоджені так, що не підлягають рихтуванню та ремонту.

    Якщо ви хочете встановити більш сучасний задній перемикач з прямим кріпленням на раму без підвісу, вам знадобиться адаптер для підвісу заднього перемикача:

    Висновок – чи варто відновлювати старий велосипед?

    Зі старих рам можна зробити чудові велосипеди. Як для поїздок на роботу, так і для відпочинку. І ні, вам не потрібен гірський велосипед для катання в лісі, незважаючи на те, що кажуть маркетологи.

    Для зручності обслуговування буде простіше, якщо ви відрегулюєте раму так, щоб використовувати наявні на даний момент компоненти (задні втулки, нижні кронштейни і т.д.).). Звичайно, немає причин викидати старі деталі, поки вони ще працюють. Просто переконайтеся, якщо ви інвестуєте певний час і гроші, що у вас є платформа, яку можна підтримувати в довгостроковій перспективі (щоб вам не довелося “відправити велосипед на пенсію”, коли, наприклад, зносяться підшипники нижнього кронштейна).

    На мою думку та досвід, сталеві рами з британським стандартом різьблення нижнього кронштейна є ідеальним кандидатом для легкої реставрації, з мінімальними модифікаціями.

    Для велосипедів, які мають сентиментальну цінність, не дозволяйте жодній з вищезазначених проблем зупинити вас! Як це гарно показано в “Історії одного велосипеда і 40 років.

    Відео-демонстрація цієї історії

    10 думок про “Вінтаж велосипедні рами з сучасними деталями”

    я їжджу на велосипеді з хромомолібденової сталі, 1992 року випуску, trek racer.цей велосипед ніколи не підводить мене, і мені подобається той факт, що його дуже легко налаштувати та відремонтувати, коли речі зношуються, ще одна причина, чому мені подобаються старі велосипеди, полягає в тому, що вони виглядають приємніше, коли їх перебудовують, вони також створені для вищих або нижчих вершників.ці велосипеди в основному безвідмовні.вони трохи важчі, ніж сучасні гонщики, але не набагато, якщо ви відновите їх за допомогою деяких сучасних деталей та коліс.Шкода, що вони не випускають нові велосипеди, я б купив ще шість.Зараз їх стає все важче знайти, особливо ті, за якими доглядали. Відповісти

    сумно бачити, як зараз розвивається велосипедна індустрія, дуже дорогі велосипеди, які дуже важко і дорого лагодити, велосипеди з вуглецевого волокна підходять для перегонів, але для пересічного велосипедиста це поганий вибір, велосипеди завжди мали бути дешевим видом транспорту, і їх завжди будували так, щоб пересічна людина могла їх полагодити, ось чому ми купували велосипеди в першу чергу, сучасні велосипеди не підходять навіть для високих велосипедистів, деякі компанії зараз виготовляють велосипеди в ретро стилі з хромомолібденовими рамами, але вони рідкісні, я думаю, що велосипедна індустрія йде хибним шляхом, вони виготовляли хромомолібденові рами протягом багатьох років, оскільки ця система працювала дуже добре і це була безвідмовна система, і ви могли купити велосипед будь-якого розміру. Відповісти

    Саме мої думки, Майку! Я зібрав близько десяти старих велосипедів здебільшого з 80-х та 90-х років, деякі з них також пізніші, але досить прості та прості у своїй категорії, нічого надто вигадливого чи крихкого. Вони все ще досить ремонтопридатні, деякі проблеми тут і там, але дуже мало критичних. Я поспілкувався з кількома майстрами з ремонту велосипедів, або, скоріше, пофантазував про “стандартний велосипед”, а не про ці сучасні, все більш одноразові. Рами можуть бути різних форм і розмірів, але критичні компоненти будуть старих і перевірених стандартів, які поділяє кожен “стандартний велосипед”, будь то гарнітура, нижній кронштейн, винос, колеса, втулки, осі, гальмівні кріплення на рамах, діаметр підсідельного штиря і т.д. і т.п., так що не буде ніяких проблем з отриманням цих деталей, їх змішуванням і підбором на ваш смак, і велосипед буде їздити як новенький протягом багатьох років. Але чи є в цьому бізнес – це вже інше питання. Велосипедна індустрія все більше і більше і, чесно кажучи, протягом десятиліть була однією з галузей, керованих “останнім хайпом”, яка знаходиться в постійному замкненому колі (каламбур) винаходу колеса, щоб змусити продажі зростати з кожним роком знову і знову. Хотілося б, щоб були сміливі підприємці, які б кинули виклик тенденціям велосипедної індустрії і вирішили зробити справді “чесний” велосипед, без хитрощів, щоб створити власні та ексклюзивні нестандартні компоненти та інші рішення, щоб підірвати будь-яку конкуренцію та права споживачів (згадайте, наприклад, безлад з кріпленням перемикачів, в наш час велосипедні рами придатні лише для одношвидкісних або внутрішніх втулок, та й то через постійний потік стандартів ширини втулки/вісі). Велосипеди повинні бути розраховані на тривалий термін експлуатації, навіть на десятиліття, якщо не на століття, тому що рама, якщо вона зроблена правильно, не так сильно зношується, але рухомі частини зношуються, і в більшості випадків вони потребують лише заміни. Це мої два копійки на цю тему в будь-якому випадку.

    Якщо трапиться найгірше, і різьба на оболонці BB буде знята з вінтажний сталева рама, чи існує якийсь відомий засіб, який би справді працював у цьому випадку? Наші LBS не так багато працюють з металом, вони можуть зробити легке постукування по різьбі, щоб почистити її, але не можуть усунути будь-які пошкодження серйозними засобами. Я отримав ремонтний акумулятор в одному з магазинів, але він протримався менше 50 км, перш ніж ліва бічна чашка розрізалася на дві частини, ось так просто. Рама – Peugeot середини 80-х років, 103 карболітові трубки (зручно з французькою метричною різьбою 35х1мм), і новачок не знав, як виявити таку стару дивину, навіть отримав деяку допомогу від сильного молодого чоловіка, який забив сталевий нижній кронштейн з різьбою стандарту ISO 34,8х1,06мм в ту BB-оболонку. JIS BB може здаватися нормальним протягом тривалого часу, навіть тисяч кілометрів, поки перехресна різьба не почне слабшати, що зробить затягування BB не дуже надійним. Підсумовуючи питання, чи є якийсь можливий спосіб, який не передбачає серйозних металообробних робіт, наприклад, повна заміна BB-оболонки або розточування існуючої та втулка для нових ниток, щось, що дійсно спрацює, щоб виправити BB-оболонку і залишити BB? Або я дивлюся на гарний шматок металобрухту в цій красивій рамці? Чи знаєте ви випадки, коли знята рама з нитками BB-оболонки воскресала у своїй новій красі без відновлення всієї рами?? Я знаю, що шанси невеликі, судячи з інформації, яку я знайшов в інтернеті, але якщо хтось може підтвердити, що ремонт нижніх кронштейнів – це марна трата часу і грошей, або що хімічний метал (він же епоксидна смола, посилена металевими частинками) може бути нарізаний з деякими шансами, щоб змусити його працювати хоча б деякий час, щоб мати час знайти заміну рами. На щастя, це не єдиний мій велосипед, але дуже дорогий для мене, як я вже казав, і заслуговує на ще багато веселих і приємних кілометрів. Відповісти

    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Scroll to Top