Створювати велосипеди-фіксики. Передаточні числа

Кастомізація, фіксі та кастом-будівництво

Кастомізація: Адаптація пропозиції до особливих побажань клієнтів (Дуден, 2021).

Індивідуальність, велика сила Loris Velos.

У нас в Loris Velos працюють найрізноманітніші люди, і ми пишаємося цим. Наприклад, ніхто не їздить на велосипеді таким, яким він вийшов з заводу. Частково через фізичні скарги, частково через те, що певні велосипеди використовуються не за призначенням, а іноді просто через стиль. Сьогодні ми створили великий асортимент компонентів для індивідуальних замовлень та набагато більшу мережу постачальників, щоб задовольнити майже всі побажання велосипедистів.

На цій сторінці ми представляємо різні мотивації та можливості для того, як ви можете зробити СВІЙ велосипед на велосипеді.

Налаштуйте свій велосипед для комфортної їзди

Як згадувалося в розділі “Поради щодо купівлі”, окрім правильного розміру рами, форма керма, довжина виносу та сідла є важливими факторами, що впливають на зручність користування вашим новим велосипедом. Для всіх велосипеди, включаючи електровелосипеди до 25 км/год, адаптація цих компонентів до ваших потреб є нормальним процесом при покупці велосипеда в нашому веломагазині.

Витрати стягуються лише в тому випадку, якщо нові компоненти дорожчі за оригінальні Запчастини. Якщо адаптовані велокомпоненти дешевші, ви навіть отримаєте знижку.

Витрати на робочу силу будуть стягуватися, якщо знадобляться суттєві зміни в базовій версії. Наприклад, якщо гальмівні троси та троси перемикання передач потрібно подовжити або вкоротити через зміну керма. Дрібні роботи (заміна ручок, сідла тощо).) не стягуються як жест доброї волі.

Кастомізація фіксів / одношвидкісних велосипедів

Незабаром після заснування компанії ми зробили собі ім’я на фіксованому та синглспіді велосипеди. Продаж цих велосипеди базується на концепції індивідуального дизайну. З одного боку у нас є рами, з якими ви можете створювати власний велосипед з нуля, з іншого боку, ви можете взяти готове кріплення і погратися з дизайном

Тут ви також платите лише різницю за деталі, які або відсутні в базовій моделі, або належать до вищої цінової категорії. Купівлю одношвидкісного велосипеда часто можна порівняти з міні-проектом з наступним процесом:

Візит: приблизне визначення дизайну та обладнання

Візит: Оцінка узгодженого варіанту і, якщо все правильно, покупка. Або іншим чином вносимо зміни та

створювати, велосипеди, фіксити

3-й візит: Фінальний тест-драйв та покупка

За допомогою цього процесу ми переконуємось, що ви дійсно можете придбати велосипед своєї мрії. Тому вам не варто хвилюватися: ви дійсно купуєте велосипед лише тоді, коли все правильно. все, що було до цього моменту, не є обов’язковим. Для такого проекту найкраще заздалегідь домовитися з нами про зустріч, щоб ми могли спланувати з вами необхідний час без стресу і перерв.

Ribble Urban 725s

Розроблений та зібраний вручну в штаб-квартирі на північному заході Англії, Urban 725s – це вихід Ribble на модний і постійно зростаючий ринок фікс сфера.

Виготовлений із використанням сталевої трубки Рейнольдса 725 та пофарбований у сірий колір у стандартній комплектації, він повністю налаштовується фіксі пропонує персоналізацію, а також можливість нанести власний стиль та клеймо на велосипед за додаткову плату.

Крім того, в стандартній комплектації велосипед оснащений перекидною втулкою, комплектом передніх і задніх гальм Tektro та покришками Schwalbe G-One Allround 40c зі стильними боковинами кольору засмаги, що доповнюють образ велосипеда велосипеда модний вигляд.

Santafixie Raval Matte Black

Цей мінімалістичний, але красивий комплект, спроектований і зібраний у Барселоні, виготовлений з легкого алюмінію 6061, щоб створити максимальна швидкість для всіх любителів фіксів.

Перш за все, повне матове чорне покриття створює дуже шикарний стелс-естетичний вигляд, який, безумовно, є дуже модним і бажаним. Іноді менше – це більше, що, безумовно, стосується цього сміливого вигляду.

Однак, ви можете обрати два інших кольори рами, якщо чорний – не ваш стиль. Крім того, фіксі поставляється в комплекті з фліп-флоп втулкою та заднім і переднім гальмом. Крім того, це фіксатор також коштує лише 9.5 кг.

State Bicycle Co. – Elliston Deluxe

Заснований на класичному вінтажному стилі міського велосипеда та чудовий вибір для поїздок на роботу, Elliston Deluxe – це одношвидкісний велосипед, що привертає увагу, виготовлений зі сталі для комфорту та довговічності.

Візуально цей красивий велосипед має стильний матовий чорний колір, коричневе сідло зі штучної шкіри, ручки керма та хромовані елементи. Справжня насолода для очей. Дуже доречно, що велосипед також оснащений бризговиками та двома багажниками, які додають йому вінтажного вигляду.

Крім того, велосипед має гальмо з підставкою та багато додаткових аксесуарів на вибір, таких як підставка для ніг або кошик, або за вашим бажанням.

Одноколісні велосипеди – Фіолетовий гепард

Purple Cheetah був розроблений у Веніс Біч, Каліфорнія, а рама та вилки були виготовлені з використанням високоміцної сталі, яка була повністю зварена тиговим зварюванням.

Випромінює вібрації диско вісімдесятих з його фанковим фіолетово-білим забарвленням, жовтим ланцюгом KMC, який поєднується з гламурним сідлом з принтом гепарда та стрічкою, яка намотана на дроп-бари в класичному стилі. Дуже веселий кивок у минуле.

Додатково є можливість обрати додаткові опції, такі як ліхтарі та замок. У стандартній комплектації фіксований оснащений перекидною втулкою, а також переднім і заднім гальмом.

Обслуговування старих велосипедів

Якщо ваш старий велосипед останнім часом не піддавався технічному обслуговуванню, вам також варто перевірити та замінити деталі за потреби:

  • Передні та задні гальмівні колодки
  • Передній і задній гальмівні троси
  • Шини та камери.
  • Підшипники гарнітури
  • Підшипники нижнього кронштейна
  • Підшипники маточини колеса.

Якщо ви не знаєте, як підійти до ремонту вищезазначених елементів, подивіться тут на індекс ремонту Шелдона.

Нове колесо проти старого:

Найдешевший спосіб створити велосипед з фіксованою передачею – зберігати та повторно використовувати заднє колесо.

Однак найпростіший і найшвидший спосіб – це придбати заднє колесо з фіксованою передачею.

Нове колесо має значні переваги перед повторним використанням старого заднього колеса з вільним ходом. Головною перевагою (окрім того, що вона нова, пряма і блискуча) є можливість закрутити стопорне кільце, щоб утримати задню зірочку на місці.

Маточини для фіксованого зачеплення мають дві різьбові секції з одного або обох боків.

  • Більша різьбова частина приймає зірочку гусениці, так само, як і маточина з різьбою для вільного ходу.
  • Менша ділянка з реверсною різьбою приймає на себе спеціальне стопорне кільце.
  • Стопорне кільце накручується на цю секцію задом наперед. Якщо гусенична зірочка намагається відкрутитися, вона затягує стопорне кільце, не даючи зірочці відкрутитися.
  • Причина, по якій це важливо, полягає в тому, що багато велосипедистів з фіксованою передачею сповільнюють рух, натискаючи на педалі назад. Це зусилля “опору обертанню” може генерувати велику силу, можливо, відкручуючи зірочку, яка знаходиться на маточині з вільною різьбою.

Ви можете ознайомитися з варіантами фіксованих зубчастих коліс і вирішити, чи це той шлях, яким ви хочете піти.

Зняття вільного ходу.

Якщо ви вирішили використовувати старе колесо, вам потрібно буде зняти вільне колесо і замінити його на гусеничну зірочку (розмір на ваш вибір).

Якщо ви ніколи раніше не знімали вільний хід, вам знадобиться спеціальний інструмент для його зняття.

Найскладніше – відполірувати колесо та вирівняти гусеничну зірочку з ланцюгом.

У місцевій майстерні можна замінити вісь і пофарбувати колесо. Однак майте на увазі, що якщо при переробці старого колеса виникнуть проблеми, ви можете легко витратити більше на оплату праці в майстерні, ніж на вартість нового колеса з фіксованою шестернею. Такі речі, як поломка спиць, погнуті осі, іржаві спиці до ніпелів, викривлення ободів, зношеність втулок тощо, можуть стати причиною поломки., можуть створити хаос у повторному використанні старого колеса.

Задні колеса Freehub

Якщо у вас колесо з вільною втулкою, механізм вільного ходу вбудований в корпус втулки. Отже, ви не можете (практично) мати велосипед з фіксованою передачею з одним із цих. Однак, ви можете створити одношвидкісний велосипед, замінивши касетну трансмісію на одну зірочку та набір прокладок

Ланцюг повинен проходити прямо від ланцюга до зірочки. Пара міліметрів в будь-якому випадку матиме значення. Будь ласка, прочитайте статтю Шелдона про ланцюгову лінію.

Якщо ви чуєте, що трансмісія видає звуки, ймовірно, бічні пластини ланцюга б’ються об зірочку або зубці ланцюга. Вам доведеться наблизити лінію ланцюга до ідеальної.

Подивіться на фото ланцюгової лінії наших проектних велосипедів до того, як я замінив вісь і відполірував колесо. Зірочка знаходиться всередині ланцюга на кілька міліметрів. Хоча це не так вже й погано, але для фіксованої шестерні цього недостатньо.

Оскільки і задню зірочку, і передню ланцюгову ланку можна розташувати ближче або далі (від центральної лінії велосипеда) за допомогою прокладок, у вас є дві змінні, з якими ви можете працювати.

Оскільки ми говоримо про старі дорожні велосипеди, відстань від центральної лінії велосипеда до центру меншої/нижчої ланцюгової ланки становить близько 41-42 мм для більшості дорожніх подвійних ланцюгів.

Плюси та мінуси шосейного велосипеда з перемикачем швидкостей

У цьому другому раунді фіксованого велосипеда проти дорожнього велосипеда, дозвольте нам розповісти вам про претендента. На відміну від фіксів, дорожні велосипеди трохи складніші за конструкцією та орієнтовані на зовсім інший ринок. Середньостатистичний користувач шосейного велосипеда, як правило, прагне їздити на довші відстані і потребує додаткових аксесуарів, щоб підвищити комфорт і придатність для їзди.

Плюси:

Ми вже з’ясували основні плюси і мінуси у великій статті про одношвидкісні велосипеди фікс Якщо ви справді любите їздити на велосипеді, вам варто дізнатися більше про технічні аспекти кожного з них, але якщо ви дійсно любите їздити на велосипеді, вам варто дізнатися більше про технічні аспекти кожної поїздки.

Як побудувати одношвидкісний велосипед – експертний посібник “зроби сам” (10 простих кроків)

Одношвидкісні велосипеди стали дуже популярними в наші дні, тому що вони дозволяють вам мати більший контроль на дорозі та виконувати точні рухи та трюки.

Це як трековий велосипед, але без складної системи перемикання передач для зміни швидкості. Одношвидкісні велосипеди також допоможе вам зміцнити м’язи ніг. Отже, якщо ви хочете отримати додатковий опір, це найкращий варіант для вас.

створювати, велосипеди, ремонтувати

Створення власного одношвидкісного велосипеда може бути захоплюючим досвідом. На додаток до економії грошей, ви дізнаєтесь трохи більше про основні принципи, що лежать в основі велосипеди. Отже, якщо у вас в гаражі стоїть старий та іржавий велосипед, саме час взятися за його ремонт.

Сьогодні ми покажемо вам, як побудувати одношвидкісний велосипед, маючи дуже мало грошей.

творити, велосипеди, фіксики

Як створити одношвидкісний велосипед ??Велосипед?

Початкові кроки

Безумовно, секрет комфортної їзди – в рамі. Одна швидкість велосипеди зазвичай мають коротшу колісну базу, вищі нижні кронштейни та 35-міліметрові вилки. Крім того, їхні задні дропаути розташовані горизонтально, що дозволяє ширше регулювати натяг ланцюга.

Ви можете зробити власну раму на замовлення або використати раму старого трекового велосипеда. Ви також знайдете багато вживаних велосипедів в Інтернеті за ціною менше 50. Можливо, вам доведеться витратити більше грошей на матеріали для відновлення рами. Однак, ви ніколи не витратите стільки грошей, скільки б ви вклали в новий велосипед.

Відновлення рами

Якщо ви вирішили купити старий та іржавий велосипед з секонд-хенду, вам потрібно буде відреставрувати раму. Для цього вам потрібно буде придбати кілька аркушів наждачного паперу, ґрунтовку, лак і лак. Нижче ви знайдете детальне пояснення кроків, яких слід дотримуватися під час процесу реставрації.

a. Відшліфуйте раму

Якщо у вас немає спеціальних інструментів для шліфування, найкращим варіантом буде зробити це вручну, використовуючи аркуші наждачного паперу. На шкалі наждачного паперу, чим більше число, тим менший діаметр абразивних частинок. Для шліфування рами велосипеда рекомендується використовувати наждачний папір із зернистістю 60-80, щоб зняти якомога більше фарби.

Піскоструминна обробка є найкращим методом для шліфування рами велосипеда. Це швидко і забезпечує рівномірний результат. Однак це також найдорожчий метод. Отже, якщо у вас немає власного піскоструминного апарату вдома, ви можете витратити набагато більше, ніж вклали в покупку велосипеда.

b. Нанесіть ґрунтовку

Після того, як рама буде ідеально відшліфована, нанесіть на поверхню тонкий шар знежирювача. Знежирювач для металевих поверхонь можна знайти в більшості будівельних магазинів. Щоб використовувати його, нанесіть невелику дозу на суху тканину, а потім натріть раму. Обов’язково використовуйте тканину, яка не залишає слідів на поверхні. Одягайте гумові рукавички, поки ви це робите.

Потім рівномірно розпорошіть ґрунтовку по рамі. Розташуйте носик фарборозпилювача на відстані 20-30 см від рами. Швидко рухайте рукою з боку в бік для рівномірного нанесення. Повторюйте цю процедуру, поки поверхня не буде повністю покрита.

c. Нанесіть лак

Після повного висихання першого шару можна приступати до нанесення лаку вашого улюбленого кольору. За бажанням ви також можете комбінувати різні кольори на рамі. Ви можете використовувати пістолет-розпилювач або спробувати інші методи, щоб отримати різні результати. Обов’язково захистіть робочу зону пластиковим покриттям, щоб запобігти появі плям на підлозі та стінах.

d. Нанесіть лак

Нарешті, коли лак висохне, нанесіть кілька шарів автомобільного лаку для глянцевого покриття. Лак також захищає поверхню від іржі та подряпин.

Вибираємо педалі

Платформні педалі з кліпсами та ремінцями найкраще підходять для однієї швидкості фіксатор велосипед. Таке налаштування утримує ноги на педалях, запобігаючи випадковому зісковзуванню. Таким чином, ви можете зосередитися на їзді, а не на тому, щоб тримати ноги на педалях.

З іншого боку, якщо ви збираєтеся використовувати фіксі для тренувань, краще використовувати дорожні педалі з максимально натягнутим ланцюгом.

Вибираємо колеса

Гусеничні колеса найкраще підходять для одношвидкісного велосипеда. Крім того, ви можете використовувати перекидне заднє колесо, щоб легко перемикатися між фіксатор і конфігурації з вільним ходом. Для кращого вирівнювання між ланцюгом та вільним колесом ви також можете встановити прокладки на втулку.

Висновок

Як бачите, вам не потрібно занадто багато грошей, щоб побудувати одношвидкісний велосипед. Вам просто потрібна хороша стратегія, щоб заощадити гроші. Ви можете відвідати кілька торгових сайтів, щоб придбати вживані деталі та навіть цілі велосипеди. Якщо ви не хочете витрачати багато грошей на реставраційні роботи, навчіться робити це самостійно, переглянувши кілька інтернет-уроків.

Якщо ви застосуєте ці цінні поради, ви, безумовно, зможете створити свій власний велосипед фіксі за менші гроші, ніж ви собі уявляєте.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Q. 1: Чи можете ви переробити велосипед з редуктором на одношвидкісний?

A. Так. Для цього достатньо замінити кривошип на одну передачу або використовувати перекидне колесо.

Q. 2: Як працює одношвидкісний велосипед?

A. Одношвидкісний велосипеди мають одну передачу на задньому колесі. Ця конфігурація не дозволяє змінювати швидкість механічними методами. Отже, гонщик повністю залежить від сили своїх ніг для прискорення.

Q. 3: Чи можете ви перетворити дорожній велосипед на фіксований?

A. Так. Щоб перетворити шосейний велосипед на фікс потрібно замінити наявні колеса на гусеничні та задній кривошип з однією передачею.

Чи корисні електровелосипеди для фізичних вправ?

Джеймс Джордан

Любов до гір я успадкував ще з дитинства велосипеди від мого батька, який тижнями їздив стежкою Колорадо в місті Денвер. У нього була своя банда, і я йшов майже тим самим шляхом.

Пізніше мій інтерес до велоспорту ще більше зріс після того, як я приєднався до гонки Ендуро у 2013 році. Ми з друзями також брали участь у змаганнях зі швидкісного спуску третій рік поспіль, і це був дивовижний досвід.

створювати, велосипеди, фіксити

https://lorisvelos.ch/en/fixie-кастомізація велосипедів та кастомні велосипеди
https://discerningcyclist.com/best-fixed-gear-bikes/
https://www.sheldonbrown.com/deakins/how-to-fixed-conversion.html
https://www.велосипеди миру.com/fixie-vs-road-bike/
https://gearbikesreview.com/how-to-build-your-own-single-speed-bike/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top