Мотоцикл Honda 700 куб.см. Найкращий тип велосипеда для початківців

Найнадійніші бренди мотоциклів – дані, опитування та думки (оновлено у 2023 році)

Питання про те, які “найнадійніші марки мотоциклів”, є поширеним, але на нього важко відповісти. Воно переповнене думками, упередженнями та недостатньою кількістю даних.

Але питання надійності мотоциклів є важливим. Незалежно від того, наскільки чудовою була поїздка, застрягання може дійсно зіпсувати враження. Тож знання того, чи є ваша марка мотоцикла – або конкретна модель – надійною, є дуже важливим показником.

Тут я збираю дані з різних джерел, щоб спробувати знайти відповідь на питання, яка марка мотоциклів є найнадійнішою – і чому.

honda, бруд, байк, найкращі, початківці

Це опитування було опубліковане в 2021 році, але в 2023 році воно було доповнене величезним набором нових даних від Riders Share.

Ви одержимі мотоциклами?

Ну, я. Ось чому я створив цей сайт – як віддушину. Я люблю вчитися і ділитися тим, що може бути корисним для інших. Якщо вам подобається те, що ви читаєте тут, і ви настільки ж одержимі, як і я, можливо, ви захочете дізнатися, коли я опублікував більше. (Перевірте останню версію, щоб мати уявлення про те, що ви побачите.)

В опитуванні в одній з груп, яку я раніше відвідував, хтось невинно запитав: “Який виробник, на вашу думку, створює найнадійніші велосипеди?”?”

Це було невинне (і часто задаване) питання, але цього разу на нього надійшло майже 500 відповідей! Мені це здалося настільки цікавим, що я почав зводити все це в таблицю Google.

Загальне застереження: це не відповідь на питання “який мотоцикл найнадійніший”. Це лише колективна думка, яка пронизана упередженістю – див. розділ про упередженість нижче. Так що думайте про це як про “кількісний підсумок суб’єктивних думок людей”.

Ось кругова діаграма (на яку кричать мої колишні боси з “Фірми”), що підсумовує відповіді всіх учасників опитування.

У двох словах, Honda та Yamaha були найчастіше згадуваними найнадійнішими брендами мотоциклів.

Після цього був згаданий “будь-який японський” мотоцикл. Сюди входять Honda і Yamaha, а також Suzuki і Kawasaki.

Разом велика четвірка японських брендів – Honda, Yamaha, Suzuki та Kawasaki – складають ~80% відповідей респондентів на питання про найнадійніший бренд мотоциклів.

Менше людей конкретно згадували Kawasaki та Suzuki, але дехто згадував (і зазвичай разом з іншими японськими брендами).

Було кілька згадок про європейські/британські бренди BMW, Triumph, KTM, Ducati та кілька інших.

Але слід зазначити, що кілька людей згадували KTM та Ducati іронічно (з підморгуванням або смайликом сміху). Я не рахував ці. Але вони майже зараховуються як анти-голоси.

Дані – Події з прокату та буксирування

Один з цікавих пулів даних, який охоплює бренди, – це повернення з прокату від наших друзів з Riders Share, сервісу, який дозволяє вам здавати велосипед в оренду або знаходити інші місцеві пункти прокату (чудовий спосіб випробувати велосипеди, які ви давно хотіли, але не хочете мати або не можете влаштувати тест-драйв на них).

Спробувати мотоцикл – дешевше, ніж ви думаєте!

Хочете покататися на крутому мотоцикл на який ви завжди поклали око на день-два і дійсно випробували його на міцність? Спробуйте взяти велосипед напрокат на Riders Share! Отримайте 25 знижку на перший прокат за цим посиланням.

Riders Share поділився оперативними даними про десятки тисяч успішних оренд за останні кілька років для величезної кількості мотоциклів. Частка таких випадків оренди, однак, призвела до інцидентів, коли мотоцикл довелося буксирувати. Я вважаю це однією з ознак ненадійності – ненадійний велосипед – це велосипед, який залишає велосипедиста в біді. (Існують різні визначення – див. розділ про нечіткість визначень нижче).)

Оскільки оренда є дуже короткостроковою – часто лише на день, і рідко більше тижня – я знайшов корисним проаналізувати дані з точки зору “інцидентів на тисячу годин оренди”.

Загальне застереження – Ви можете використовувати дані, щоб показати що завгодно. Чесно кажучи. Погані оператори перекручують дані відповідно до своїх потреб. Аналіз значною мірою залежить від джерела та методу збору даних, а потім від методу аналізу. Я намагаюся представити неупереджену точку зору – але результати все одно можуть вас здивувати!

  • Я виключив бренди, де було дуже мало прокатів, і самокати. (Скутери – це майже окреме питання від мотоциклів – вони мають дуже різні цілі та цільові ринки).)
  • Також я показую довірчі інтервали (“діапазон значень”), використовуючи довірчий інтервал на основі стандартної похибки. Деякі бренди (зокрема, Harley-Davidson) отримують більше прокатів, а це означає, що довірчий інтервал є вужчим.

Крім того, ви повинні мати на увазі, що пірингова оренда – це підгрупа мотоциклів (як правило, старіших, але добре доглянутих), орендарів (приїжджих з іншого штату / країни, які навіть не знають мотоцикл добре, як я), а також!), роблять з велосипедом незвичні речі, їздять на ньому туди, де зазвичай не їздять, з багажем тощо. Буксирований мотоцикл може бути таким, що велосипедист розбився через недосвідченість з велосипедом, дорогою або правилами дорожнього руху в даній місцевості.

Гаразд, ось як виглядають дані.

Отже, що тут відбувається? Перше, про що варто згадати, це те, що всі марки мотоциклів мають схожу надійність (за цим визначенням), в межах дуже вузького діапазону. Нижня межа довірчого інтервалу Suzuki все ще перевищує верхню межу довірчого інтервалу BMW.

А по-друге, загалом мотоцикли дуже надійні! Це означає, що на 10 000 годин прокату припадає один випадок буксирування (як і на години володіння, але за умови, що ви багато їздите). Отже, якщо ви їздите щодня, то в середньому вас будуть буксирувати приблизно раз на три роки. Як на мене, звучить приблизно так. Деяких людей ніколи не буксирують. Я іноді штовхав мотоцикл до заправки. І мене буксирували один раз в житті, коли на Ducati зламався стартер, і він їхав в гору всю дорогу додому.

honda, бруд, велосипед, найкращий, початківці

По-друге, дані контрастують з думкою людей про надійність. Здебільшого BMW, Harley-Davidson і Ducati не такі вже й ненадійні, як думають люди. (Не було достатньо прокату KTM, щоб включити їх сюди).) Чому це так? Причин може бути безліч – старші гонщики, старші орендарі, або ж орендарі Harley більш обережні чи досвідчені в цілому.

Я також вважаю, що існує елемент упередженості між власним велосипедом та орендою (нижче є розділ про упередженість). Якби я заплатив 30 тисяч за велосипед, я б розлютився, якби там був один болт. Якщо я орендую, я б не піклувався про багато, якщо це не впливає на мою їзду.

І наостанок – побіжне ознайомлення з цим може сказати: “Отже, Suzuki здається дуже ненадійним”. Знову ж таки, поспішні судження погані. Подивіться на довірчі інтервали. Навіть в цій кількості даних недостатньо, щоб зробити остаточний висновок про те, що. Я проаналізував це, і відмінності здаються в межах похибки.

23 Огляд Honda NC750X: Технічні характеристики, пояснення змін у характеристиках | Опціональна автоматична коробка передач DCT

Пригодницький велосипед Honda NC750X 2023 року був щойно випущений! Нижче ми розглянемо, що Honda змінила на 2023 рік на NC750X і що вони змінили в попередні роки, а також розглянемо всі дріб’язкові автоматичні функції / характеристики NC750X та NC750X DCT, які вам потрібно знати.

  • Швидка / ключова інформація про NC750X:
  • Варіанти модельного ряду 2023 NC750X:
  • Варіант 1: 2023 NC750X (механічна коробка передач)
  • Варіант 2: 2023 NC750X DCT (автоматична коробка передач з подвійним зчепленням)

2023 Honda Зміни / оновлення NC750X? Єдині зміни в 2023 NC750X стосуються нових кольорів: Honda замінила минулорічний червоний колір Grand Prix Red на хромосферний червоний, а також ви можете вибрати матовий джинсовий синій металік, перламутровий глибокий брудний сірий, а також матовий балістичний чорний металік. Ці кольори призначені для моделі Euro spec, хоча, оскільки американська Honda не зробила офіційного оголошення на момент написання цієї статті щодо NC750X 2023 року, але це дає нам можливість “підглянути”, яким буде наш NC750X для ринку США.

Останні зміни NC750X: Останній раунд змін та оновлень NC750X відбувся у 2021 році. NC750X отримав невелике збільшення потужності, а також більш високу червону лінію і переглянуті передавальні числа коробки передач, які йдуть рука об руку з управлінням дроселем за допомогою дроселя, 3 режимами їзди і вдосконаленим, розширеним Honda Контроль крутного моменту з можливістю вибору. Його відома паливна ефективність збереглася, а споряджена маса зменшилася на 13 фунтів (6 кг). Оновлена рама має більш гострий дизайн, унікальний передній відсік для зберігання речей став значно більшим, а висота сидіння зменшилася на 30 мм. Варіант трансмісії з подвійним зчепленням продовжує пропонувати унікальну для Honda технологію на двох колесах. Новий екран, світлодіодне освітлення та РК-приладова панель завершують оновлення. Нижче ми зануримося у все це глибше!

  • 2023 NC750X Зміст огляду:
  • 1. | Вступ
  • 2. | Огляд моделі
  • 3. | Основні характеристики / Розробка
  • 3.1 | Стайлінгове обладнання
  • 3.2 | Двигун
  • 3.3 | Електроніка двигуна
  • 3.4 | Автоматична коробка передач DCT (опція)
  • 3.5 | Шасі

1. | Вступ

З моменту свого представлення в 2012 році як NC700X, а потім перетворення в NC750X, NC750X користується незмінною популярністю в усьому світі. Причин успіху кілька: новаторський двоциліндровий двигун з високим крутним моментом та економним споживанням пального, розслаблена, простора посадка з широким кермом та зручним сидінням, пружна підвіска та виразний пригодницький стиль – все це відіграє свою роль.

На мою думку, відсік для зберігання речей є найкрутішою частиною NC750X – це місце, де зазвичай знаходиться паливний бак, здатний вмістити повний шолом. Унікальна трансмісія Honda з подвійним зчепленням (DCT) набуває все більшої популярності в усьому світі, і більше половини європейських клієнтів минулого року обрали автоматичну трансмісію DCT NC750X замість механічної. У США за останні 12 місяців 57% продажів Gold Wing були з автоматичними трансмісіями DCT, а 38% моделей Africa Twin пройшли той же шлях з трансмісією DCT від Honda. Це лише кілька унікальних особливостей, які відрізняють NC750X від інших мотоциклів.

Yamaha Tenere 700 Розбивка

Honda Африканський твін проти. Yamaha Tenere 700

Немає нічого простішого за Yamaha Tenere 700. І вона нітрохи не змінилася з тих пір, як ми випустили першу північноамериканську версію в 2020 році. Дросельна заслінка з тросовим приводом контролює подачу палива для 689-кубового паралельного двоциліндрового двигуна CP2. Немає ніякого трекшн-контролю, окрім вашої правої руки та фантастичної плавності крутного моменту двигуна. Існує налаштування АБС на дорозі, яке можна вимкнути (заднє колесо), натиснувши кнопку одного режиму на застарілій, сірій електронній приладовій панелі. Він простий у всіх аспектах, аж до трубок в шинах. Це базовий туристичний мотоцикл, саме тому його так люблять на ринку. Власники Tenere 700 не потребують (думають, що потребують) ніякого електронного мотлоху, щоб покращити свою їзду.

Вартість Yamaha Tenere 700 MSRP 2022 року становить 10 299 доларів США, а вартість T7 MSRP 2023 року – 10 499 доларів США

Пліч-о-пліч

Honda Africa Twin проти. Yamaha Tenere 700

Окрім очевидних технологічних відмінностей та різниці в робочому об’ємі, Africa Twin та Tenere 700 дуже схожі між собою та іншими мотоциклами, представленими на ринку ADV.

Очевидно, що Africa Twin – це преміум-пропозиція, яка має більше всього і готова до довгих днів на дорозі та поза нею. Сюди входять характеристики підвіски, пробіг та паливна ємність. AT має вилку 45 мм з 9.1 дюйм ходу в порівнянні з 43-міліметровими блоками T7 на 8.3 дюйми. Задня частина слідує цьому прикладу, з Honda насолоджується 8.7 дюймів проти 7 дюймів у Yamaha.9 дюймів. Для заправки Africa Twin вміщує п’ять галонів, а Yamaha – 4.1.

Наслідуючи преміальну тему Africa Twin, весь інтерфейс кокпіта живе в повному кольорі, в той час як Tenere 700 – це відповідний за ціною відтінок тьмяного. За цей спалах доводиться платити, оскільки електронікою Africa Twin дуже складно маніпулювати новачкам, тоді як Tenere 700 є надійним, тому що ви просто не можете щось змінити. Найскладніше в приладовій панелі Tenere 700 – переключити її на відображення кілометрів замість миль і навпаки.

За межами інтерфейсу гонщика Honda Збірка Africa Twin просто вищого рівня. Найкращі в галузі покажчики поворотів, а також повний набір електронних інструментів, таких як круїз-контроль, встановлені на борту. Tenere 700 має найсмішніші в індустрії дискетоподібні блималки для порівняння і, знову ж таки, не має жодної електроніки, про яку можна було б говорити.

Коли справа доходить до покупки тут, ви абсолютно отримуєте те, за що платите. Honda пропонує вам пригодницький мотоцикл вартістю майже 15 000 доларів, а Yamaha – здатного мандрівника по світу за ціною, ближчою до 450-кубових мотокроссових мотоциклів, ніж до мотоциклів пригодницького класу. Цінність, яку ви отримаєте від покупки, буде повністю залежати від того, що ви очікуєте отримати.

На дроселі

Honda Africa Twin проти. Yamaha Tenere 700

Ці матеріали приємно переглянути, коли ви вирішуєте придбати новий мотоцикл. Але ніщо не розповість вам більше про характер велосипеда, ніж просто їзда на ньому. На щастя для вас, я взяв ці два мотоцикли в Бішоп, штат Каліфорнія, на бездоріжжя, розбиті асфальтовані дороги, піднімався на скелясті перевали та досліджував піщані одноколійки в пошуках видатних сюрпризів та вразливих місць, щоб розповісти про них. Я давав ці велосипеди багатьом тест-пілотам, від експертів до новачків, і результати не обов’язково були несподіваними, але вони були промовистими.

Є три або чотири речі, які дійсно визначають місце цих велосипедів у світі ADV. По-перше, продуктивність двигуна та шасі Honda є бездоганною в усіх відношеннях. Africa Twin має надзвичайно збалансоване шасі, преміальну підвіску та чудову потужність, що дозволяє йому долати як спуски по асфальтованій дорозі, так і бездоріжжям. Він справді рве і витримує дивовижну кількість позашляхових зловживань у порівнянні з іншими. Трансмісія радує швидкістю і перемикається з легкістю, коли вам це потрібно. Заправка паливом на висоті, і велосипед рідко відчуває себе не в своїй тарілці. Найбільше Africa Twin подобається ергономічне бездоріжжя на дуже технічній місцевості та з кінцевою передачею на тій самій місцевості.

Якщо ви збираєтеся регулярно долати складні гірські перевали або двоколійні траверси, радимо інвестувати в систему перемикання передач на Africa Twin. Він просто тягне забагато передач для повільної їзди. Мотоцикл постійно на першій передачі, прагнучи їхати швидше за пілота на найбільш технічних ділянках. У той самий час і в тому самому місці крута форма паливного бака починає відштовхувати ваші ноги від велосипеда. Саме тут AT досягає своєї межі комфорту на бездоріжжі – повільна їзда та крута місцевість експертного рівня. Мотоцикл справляється з цим, але це не так просто, як могло б бути. Агресивне бездоріжжя на спусках напрочуд добре підходить для більш досвідчених гонщиків, але ергономіка та габаритні розміри і висота Africa Twin роблять його більш страхітливим для пілотів-початківців, напевно.

Не дивно, що Yamaha Tenere 700 знаходиться на протилежному кінці спектру. Цей мотоцикл дуже комфортний в усьому, з м’яким кермом. Від прямолінійної їзди по шосе до дугоподібних двоколійних поворотів – важко причепитися до їзди на T7. Він просто легкий.

Якість збірки більш утилітарна і аналогова, а загальна продуктивність відповідає. Він блищить на більш крутих і складних ділянках і вселяє впевненість у всіх сферах, окрім відвертої потужності, щоб піднятися і подолати виступ або перешкоду. На висоті (ми регулярно піднімалися на висоту понад 9000 футів) вихідна потужність стає анемічною, а підняти переднє колесо взагалі здається нездійсненною мрією. Тяга хороша, але в цілому, хрюкання починає не вистачати. Проте, менший зріст, м’якша підвіска та потужність – все це робить велосипед легшим для початківцям-навіть якщо він трохи нудний для просунутих райдерів.

Коробка передач на T7 також знаходиться на перекидній стороні. Тут ви перемикаєтесь на швидкості, аж до шостої, швидко, оскільки передача поспішає наздогнати кожен пробіл. І якість перемикання передач не на рівні Africa Twin. У порівнянні з ним вона здається незграбною. Це показує його потворну голову насамперед на дорозі, де ви перемикаєтесь на нижчу передачу для проходження поворотів і розганяєтесь на наступну під навантаженням. Tenere 700 не буде гонщиком і не перемикатиме передачі надто швидко. До того ж, ефективність гальмування тут теж не хочеться перебільшувати. Ми вже писали про м’яке гальмування Tenere 700 раніше. І хоча здається, що вона стала значно кращою, майже кожен велосипед на ринку гальмує краще.

Остаточна оцінка

Honda Africa Twin проти. Yamaha Tenere 700

Оскільки ці два мотоцикли стоять у моєму гаражі, їх дуже легко рекомендувати людям. Ви не помилитеся, обравши Honda Africa Twin або Yamaha Tenere 700. За їх поточною ціною ви можете бути задоволені своєю покупкою протягом тривалого часу. Здається, що Africa Twin виграє в довготривалій грі, пропонуючи все, що ви могли б побажати за розумну ціну. З ним відчуваєш себе як з мотоциклом за 15 000, коли живеш з ним. І я очікую, що це буде та ж ціна з тими ж характеристиками протягом декількох років, принаймні. Можливо, підніметься до 16 000, оскільки витрати продовжуватимуть зростати в найближчі пару років.

honda, бруд, велосипед, найкращий, початківці

Tenere 700 має невеликий ціновий капітал у своєму поточному стані на ринку. Бути найдешевшим мотоциклом у своєму сегменті не завжди добре, але Yamaha може залишатися чудовим вибором, якщо розрив у ціні не скоротиться. Однак, оскільки в світі T7 з’являється все більше велосипедів (майбутній Honda Trans Alp – один з них), йому доведеться або продовжувати залишатися переможцем за ціною і міцно володіти аналоговим світом, або зробити крок вперед і запропонувати трохи більше продуктивності на стіл.

Підсумок: Вам не потрібно вибирати середній, повнорозмірний або будь-який інший пригодницький велосипед в наші дні. Він просто повинен бути твого розміру. Як визначити свій розмір? Подивіться, де ви реально збираєтеся їздити і наскільки великими будуть ваші поїздки. Це, швидше за все, дасть вам відповідь. CN

Honda Africa Twin / Yamaha Tenere 700 Технічні характеристики

Найкращий мотокрос бруд мотоцикли для 13-річних

Вже пройшли стадію початківця і готові до гоночного велосипеда для ваших 13-14 років? В основному, це зводиться до 4 варіантів розмірів велосипедів, якщо тільки вони не дуже високі і не готові до повнорозмірного велосипеда.

Що це за варіанти гоночних велосипедів MX?

  • 85-кубовий 2-тактний
  • Або CRF150R від Honda
  • Модель з маленькими колесами
  • Модель з великими колесами (суперміні)

80/85-кубовий 2-тактний мотоцикл mx

Раніше це був 80-кубовий 2-тактний міні-клас для дітей 12-15 років, але приблизно в 2003 році вони перейшли на 85-кубовий. Ці мотоцикли для мотокросу швидкі і не повинні бути вашими найпершими грунтовий велосипед.

На них важче їздити, оскільки вони не мають великої потужності на нижніх обертах, але потім вони вмикаються, як вимикач, як тільки ви натискаєте діапазон потужності на вищих обертах.

  • Yamaha YZ85
  • KTM 85 SX
  • Husqvarna TC 85
  • GasGas MC 85
  • TM Racing 85 MX 2T
  • Kawasaki KX85
  • Suzuki RM85
  • Honda CR85 (не виробляється з 2007 року)

Honda CRF150R

Honda випустила CRF150R, який не слід плутати з CRF150F, у 2007 році з великими планами змінити міні-клас мотокросу. CRF150R – це гоночний велосипед з рідинним охолодженням, який створений для перегонів.

CRF150RB (Expert) опинився в класі суперміні проти модифікованих 112-кубових 2-тактних мотоциклів, і йому було важко конкурувати з ними через їхню додаткову вагу.

Я не рекомендую його початківці, особливо якщо ви просто катаєтесь на трасі.

З огляду на це, якщо ви вже досвідчений гонщик, є кілька модифікацій, які ви можете зробити, щоб зробити його більш пристосованим до траси, але вони можуть бути трохи дорогими.

Модель з великим колесом / експерт / суперміні

Суперміні-байки з великими колесами – це просто збільшена версія 85-кубового (або CRF150R) міні-мікроцикла. У них більші колеса – 19/16″ проти 17/14″.

Отже, якщо вам потрібен гоночний велосипед для вашого підлітка, і вони мають зріст від 5’0 “до 5’6”, ці суперміні-велосипеди з великими колесами – це найкращий:

  • Yamaha YZ85 LW
  • KTM 105 SX
  • Husqvarna TC 105
  • Kawasaki KX100
  • Suzuki RM85L
  • Honda CR85RB (не виробляється з 2007 року)

Чи може 13-річна дитина легально їздити на ґрунтовому велосипед?

Безумовно. Ліцензія не потрібна (в США.S. Якщо ви хочете покататися на позашляховику по бездоріжжю, ви можете поїхати в Австралію або іншу велику країну, про яку я знаю.Я почав, коли мені було 7, тож 13 – це точно не надто ранній вік, щоб почати їздити (або занадто пізно!).

Як сісти на велосипед бруд бюджетна їзда на велосипеді

Розваги не обов’язково повинні коштувати цілий статок – я рахую копійки і навчився витрачати найменше грошей, щоб отримати найбільше задоволення. А тепер я хочу показати вам, як, щоб ви могли насолоджуватися бруд їзда на велосипеді теж бюджетна. Натисніть або торкніться тут, щоб почати.

Опубліковано на Останнє оновлення: 18 листопада 2022 року

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top