Велосипед KTM mx. Що означає KTM?

ПЕРШИЙ ПОГЛЯД! МОТОКРОСОВІ МОДЕЛІ KTM 2022 РОКУ

Прес-реліз KTM: Найчистіше визначення передових мотоциклетних технологій, KTM 450SXF 2022 року – це надзвичайно компактний пакет, який забезпечує неперевершене співвідношення потужності до ваги, при цьому потужність передається на землю найбільш ефективним способом. Черговим доказом успіху цієї формули став фінальний етап чемпіонату AMA Supercross в Солт-Лейк-Сіті, де Купер Вебб з Red Bull KTM Factory Racing завоював свій другий в кар’єрі титул в класі 450SX на борту KTM 450SXF Factory. Як однокласник переможця чемпіонату KTM 450SXF, KTM 250SXF вирізняється неперевершеною швидкістю в класі, що розширює межі можливостей 250-кубових мотоциклів, тоді як KTM 350SXF ідеально поєднує в собі маневреність 250-кубового мотоцикла з потужністю 450-кубового двигуна. І KTM 250SXF, і KTM 350SXF оснащені новим підшипником валу контрбалансу 2022 року для зменшення тертя та збільшення довговічності.

Спираючись на спадщину найкращих у своєму класі характеристик як для початківців, так і для досвідчених гонщиків, модельний ряд двотактних мотоциклів 2022 року включає три окремі моделі. KTM 125 SX, який є еталоном у своєму класі, зайняв сім з 12 найкращих місць на чемпіонаті Європи EMX125 2020 року. В оновленому 2022 році KTM 150SX може змагатися з потужними чотиритактними 250, тоді як KTM 250SX – це двотактний двигун з таким же відчуттям легкості.

2022 KTM 450SXF

2022 KTM 450SXF.

2022 KTM 450SXF ОСОБЛИВОСТІ Нова графіка з оновленою кольоровою гамою для зовнішнього вигляду “Готовий до перегонів”, що ґрунтується на зв’язку між серійними велосипедами та заводськими гоночними машинами. Передні вилки WP XACT, розроблені для вишуканої продуктивності, комфорту та керованості, пропонують винятковий зворотний зв’язок та відчуття, а також неймовірно легке регулювання. Задній амортизатор WP XACT забезпечує чудовий баланс і контроль демпфування, ідеально поєднуючись з передньою вилкою та забезпечуючи значне зчеплення з дорогою. “Ущільнювачі підшипників рульової тяги з низьким коефіцієнтом тертя, виготовлені SKF, забезпечують помітно вільнішу роботу рульової тяги, покращуючи відчуття підвіски та продуктивність протягом усього ходу амортизатора. Шини Dunlop MX33 забезпечують чудове зчеплення з дорогою на різних типах покриття, а також підвищену зносостійкість. Компактний двигун SOHC (з одним верхнім розподільчим валом) з передовою головкою блоку циліндрів з титановими клапанами та новими коромислами з оптимізованою конструкцією для зменшення ваги та інерції, а також збільшення жорсткості, що забезпечує точну, чуйну роботу двигуна в усьому діапазоні обертів. Високотехнологічна, легка рама з хром-молібденової сталі з ретельно розрахованими параметрами вигину забезпечує чудове поєднання комфорту, стабільності та точності. Повітряний короб і повітряний башмак призначені для забезпечення максимального захисту повітряного фільтра від забруднення і кращого повітряного потоку для підвищення продуктивності. Доступ до повітряного фільтра без інструментів для швидкого обслуговування. Опціональна перфорована кришка повітряного блоку в комплекті поставки.

Головка з резонаторною системою FDH (Flow Design Header) підвищує продуктивність, одночасно знижуючи рівень шуму. Перемикач режимів роботи на ручці дозволяє вибирати між двома режимами (стандартним і більш агресивним), а також активує контроль тяги та запуску для покращеного зчеплення з ґрунтом і швидкого старту. Гідравлічна система зчеплення Brembo забезпечує висококонтрольовану модуляцію зчеплення та легке спрацьовування, мінімізуючи втому під час важких поїздок. Високотехнологічні гальма Brembo завжди були стандартним обладнанням позашляховиків KTM і в поєднанні з легкими дисками Wave забезпечують неймовірну гальмівну силу та відчуття. Затискачі керма мають роздільний нижній затискач і верхній затискач мостового типу для більшої жорсткості на скручування, що забезпечує плавне проходження поворотів за командою. Конструкція підніжки KTM “No Dirt” запобігає засміченню шарніра підніжки, що гарантує, що підніжка завжди знаходиться в правильному положенні. Важіль перемикання передач “No Dirt” запобігає забрудненню шарніра важеля, забезпечуючи належне перемикання передач. Надлегкі ротори Galfer Wave, втулки з ЧПУ та високоякісні ободи Excel поєднують неперевершену продуктивність і довговічність з величезною економією ваги.

2022 КТМ 350SXF

2022 KTM 350SXF.

2022 KTM 350SXF ОСОБЛИВОСТІ Нова графіка з оновленою кольоровою гамою для зовнішнього вигляду “Готовий до перегонів”, що спирається на зв’язок між серійними мотоциклами та заводськими гоночними машинами. Передні вилки WP XACT, розроблені для покращеної продуктивності, комфорту та керованості, забезпечують винятковий зворотний зв’язок і відчуття, а також неймовірно легке регулювання. Задній амортизатор WP XACT забезпечує чудовий баланс та контроль демпфування, ідеально поєднуючись з передніми вилками та забезпечуючи потужне зчеплення з дорогою. “Ущільнення підшипників підвіски з низьким коефіцієнтом тертя, виготовлені SKF, забезпечують помітно вільнішу роботу підвіски, покращуючи відчуття підвіски та продуктивність протягом усього ходу амортизатора. Шини Dunlop MX33 забезпечують чудове зчеплення на різноманітних поверхнях, а також підвищену зносостійкість. Компактний двигун DOHC (подвійний верхній розподільний вал) з передовою головкою блоку циліндрів з титановими клапанами та надлегкими пальцями з твердим покриттям DLC. Новий підшипник на валу балансира зменшує тертя для покращеної роботи на високих обертах. Високотехнологічна, легка рама з хром-молібденової сталі з ретельно розрахованими параметрами гнучкості забезпечує чудове поєднання комфорту, стабільності та точності. Суцільнолитий алюмінієвий маятник має довгий паз задньої осі для кращої регульованості, що забезпечує кращу стійкість на прямих ділянках. Повітряний короб і повітряний башмак призначені для забезпечення максимального захисту повітряного фільтра від забруднення і кращого повітряного потоку для підвищення продуктивності. Доступ до повітряного фільтра без інструментів для швидкого обслуговування. Опціональна перфорована кришка повітряної камери входить в додаткову комплектацію.

Напірна труба з резонаторною системою FDH (Flow Design Header) покращує продуктивність, одночасно знижуючи рівень шуму. Перемикач режимів руху на кермі дозволяє обирати між двома режимами (стандартним і більш агресивним), а також активує контроль тяги та старту для покращеного зчеплення з дорогою та впевненого старту. Гідравлічна система зчеплення Brembo забезпечує висококонтрольовану модуляцію зчеплення та легке спрацьовування, мінімізуючи втому під час складних поїздок. Високотехнологічні гальма Brembo завжди були стандартним обладнанням позашляховиків KTM і в поєднанні з легкими дисками Wave забезпечують неймовірну гальмівну силу та відчуття. Затискачі керма мають роздільний нижній затискач і верхній затискач мостового типу для більшої жорсткості на скручування, що дозволяє проходити повороти за командою. Конструкція підніжки KTM “No Dirt” захищає шарнір підніжки від засмічення, гарантуючи, що підніжка завжди знаходиться в правильному положенні. Важіль перемикання передач “No Dirt” запобігає забрудненню шарніра важеля для забезпечення належного перемикання передач. Надлегкі ротори Galfer Wave, втулки з ЧПУ та високоякісні ободи Excel поєднують в собі неперевершену продуктивність і довговічність із значною економією ваги.

Ранні роки

Австрійська компанія починала зі скромної ремонтної майстерні в Маттігофені, яку відкрив Ганс Трункенпольц у 1934 році. Його майстерня була відома як Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen, але назва була незареєстрована. У 1937 році вони стали офіційним постачальником мотоциклів DKW.

Компанія вижила під час Другої світової війни, ремонтуючи дизельні двигуни для військових. Ганс був призваний на військову службу, а його дружина Елізабет керувала бізнесом до 1943 року.

мотоцикл, робить, стоїть

Після війни лише деякі люди могли дозволити собі автомобіль, тому Трункенпольц почав виробляти власні мотоцикли, а першим прототипом став R100, побудований у 1951 році.

Більшість компонентів вироблялися власними силами, за винятком двигуна, який був 98-кубовим Rotax виробництва Fichtel Sachs.

У 1953 році розпочалося серійне виробництво з трьох мотоциклів на день з двадцятьма працівниками. У 1953 році бізнесмен і автогонщик Ернст Кронрайф став великим акціонером, і компанія була перейменована і зареєстрована як Kronreif Trunkenpolz Mattighofen. KTM за іменами двох власників та містом, де все почалося.

A KTM мотоцикл виграв свій перший національний чемпіонат, австрійський 125-кубовий у 1954 році.У 1956 році KTM вперше взяв участь у Міжнародних шестиденних перегонах (ISDT) під керуванням Егона Дорнауера і завоював золоту медаль.

Перегони завжди були випробувальним майданчиком для технологій KTM.

Вперше мотоцикли були завезені в Америку імпортером Джоном Пентоном у 1968 році під назвою Penton.

Сімдесяті-дев’яності

GS125 був першим мотоциклом KTM, який імпортували в Америку. Успіх в американському мотокросі призвів до відкриття KTM America Inc. заснований у Лорані в 1978 році.

До 1971 року кількість працівників становила 400 осіб, і KTM виробляла 42 різні моделі.

KTM завжди був лідером в області інновацій, з найкращими доступними деталями, встановленими в стандартній комплектації машин.

KTM розпочав виробництво 250-кубових мотоциклів MX та ендуро в 1973 році.

У 1981 році KTM випустила свій перший двотактний 125-кубовий MX з рідинним охолодженням велосипед.

У 1982 році вони представили чотиритактний двигун з рідинним охолодженням і стали першим виробником, який випустив модель MX велосипед з передніми та задніми дисковими гальмами 1986 року.

Гідравлічне зчеплення також було особливістю KTM, його легка дія допомагала зменшити навантаження на руку під час перегонів.

Зважаючи на домінування чотиритактних двигунів у мотокросі та суперкросі, KTM є одним з небагатьох виробників, який продовжує випускати двотактні мотоцикли для перегонів по бездоріжжю, а також є лідером у створенні більш екологічних мотоциклів з більш чистим спалюванням пального.

У дев’яностих роках на двотактних моделях з’явилася безланкова задня підвіска PDS.

У 1995 році KTM викупила шведського виробника Husaberg, а в 2013 році також придбала Husqvarna (тоді вона належала BMW), тому ви побачите схожість між цими трьома брендами. Husaberg більше не існує, а технологія була поглинута компанією Husqvarna.

У 1996 році мотокросові велосипеди були вперше випущені у фірмовому помаранчевому кольорі, а в наступному році з’явилися LC4 Supermoto та пригодницькі мотоцикли.

У 1998 році KTM займає місця з другого по дванадцяте на 20-му ралі “Дакар

Успіх змагань у 2000-х роках

У 2000 році KTM виграє шість титулів чемпіона світу!

125сс Мотокрос – Грант Ленгстон, 500сс Мотокрос – Джоел Сметс, 125сс Ендуро – Юха Салмінен, 250сс Ендуро – Маттео Рубін, 400сс Ендуро – Маріо Рінальді, 500сс Ендуро – Карі Тіайнен. На Дакарі KTM виграє 10 з 13 етапів.

велосипед, робить, стояти

У 2001 році KTM здобуває свою першу перемогу на Дакарі. Гонщики KTM займають перші п’ять місць. Юха Салмінен виграє свій перший титул чемпіона світу з ендуро.

мотоцикл, означає, стояти

У 2002 році Фабріціо Меоні виграє Дакар на новому ралійному мотоциклі 950 Rally Twin. Гонщики KTM виграють кожен етап ралі “Дакар. Юха Салмінен виграє свій другий титул чемпіона світу з ендуро.

У 2003 році гонщики KTM знову виграють всі етапи ралі “Дакар. Юха Салмінен виграє свій третій титул чемпіона світу з ендуро.

У 2005 році KTM виграє 16 титулів Чемпіонату світу, що збільшує загальну кількість до 120 на сьогоднішній день. KTM виграє всі шість титулів чемпіона світу з ендуро.

У 2006 році Марк Кома перемагає на Дакарі, а гонщики KTM займають вісім перших місць і виграють всі етапи Дакару, окрім одного.

У 2007 році індійський виробник мотоциклів Bajaj Auto купив 14.5% акцій KTM, а до 2013 року – 47.97% акцій компанії.

У 2009 році KTM виграє 4 титули чемпіона світу з мотокросу та ендуро. Марк Кома знову виграє Дакар.

У 2010 році KTM виграє всі титули Чемпіонату світу з мотокросу, чого раніше не вдавалося досягти жодному виробнику.

У 2011 році Марк Кома втретє перемагає в Дакарі на KTM 450 Rally, що стало 10-ю перемогою KTM поспіль.

У 2012 році Сіріль Депре перемагає на Дакарі, це його четверта перемога і 11-та перемога KTM поспіль.

У 2013 році Сіріл Депре знову перемагає на Дакарі, це його п’ята перемога і 12-та перемога KTM поспіль. Гонщики KTM займають п’ять перших місць.

У 2014 році Марк Кома знову перемагає, здобувши свою четверту перемогу, і відзначивши 13-ту перемогу KTM поспіль. Гонщики KTM займають сім з 12 найкращих місць.

У 2015 році Марк Кома виграє свій п’ятий “Дакар”, а австралієць Тобі Прайс з першої спроби фінішує на третьому місці.

У 2016 році Тобі Прайс виграє свій перший “Дакар” для гоночної команди Red Bull KTM. Тобі Прайс Біографія

На сьогоднішній день KTM завоював понад 270 титулів чемпіона світу в класах Moto 3, Мотокрос, Ендуро та багатьох інших.

KTM зараз є найбільшим європейським виробником мотоциклів з річним доходом понад 1.1 мільярд євро. У KTM є ґрунтовий мотоцикл мотоцикл історія та гоночні рекорди, якими можна пишатися.

s

На ралі “Дакар”: Знаменитий бруд Bike Події

Корисні поради щодо налаштування вашого велосипед: Поради щодо налаштування ґрунтового велосипеда

Ви коли-небудь володіли мотоциклом KTM? Який твій улюблений велосипед? Будь ласка, не соромтеся залишати свої думки в розділі Коментарі та думки власників нижче.

8 думок про “KTM Dirt Велосипед Історія”

Привіт, Заку. Сподіваюся, вам сподобалося читати цю статтю, і ви дізналися про KTM те, чого не знали. Дякую за ваші думки Відповісти

Привіт, Кре. Що таке MLA? Я ніколи не чув цього терміну. Радий допомогти, якщо я знаю, що ви шукаєте. Грег Відповісти

Привіт Грег, мені дуже сподобалась твоя стаття про KTM Dirt Велосипед Я був авіатехніком австралійських ВПС, які дислокувалися в Малайзії, і брав участь у, мабуть, єдиній наступальній операції, в якій західний світ досяг успіху з часів Другої світової війни. Це утримує комуністів від захоплення Південно-Східної Азії. Рік приблизно 1974-й. Я хочу взяти участь у національному чемпіонаті Малайзії, мій головний суперник на Honda 250 Elsinore 250 MX домінує, я таємно зв’язуюся з заводом KTM у Матіггофені, і вони допомагають мені, спершу з 250-м 1974 року. Це новаторська подія в моєму світі, я відвідав завод, і вони щойно виграли свій перший чемпіонат світу в класі MX. Я поїхав з заводськими запчастинами і став єдиним гонщиком KTM на три чверті земної кулі. Перебуваючи на фабриці, я зміг побачити і відчути атмосферу, в якій вони щойно виграли свій перший титул чемпіона світу. Було багато пам’ятних моментів, зокрема, коли я дивився на гігантський відбиток тодішнього чемпіона світу Геннадія Мосєєва, який сидів на ідентичному мотоциклі велосипед, Коли мене завели в зал засідань і представили Джону Пентону, він запропонував мені взяти участь у майбутньому ISDT 1975 року на острові Мен, я, мабуть, єдиний гонщик, який відмовився від пропозиції заводу, у мене були більш важливі плани, як у дуже молодої людини, поїхати на нудистські пляжі на півдні Франції. Коли я повертаюся до Малайзії, митник впізнає мене і швидко оформляє мій наднормативний багаж. Пригадую, щомісяця я отримував посилки від KTM з новими запчастинами, спорядженням і т.д. і т.п. Мені було цікаво, як це – бути гонщиком 10 000 у списку гонщиків Yamaha, скажімо, тільки я, це було дуже захоплююче. The з мотоциклом Джона Пентона це миттєвий успіх, який приніс мені багато перемог у перегонах. Ця увага на високому рівні занурює мене в захоплюючий світ дорожніх перегонів, зокрема перегонів GP за Suzuki, але це вже інша тема для іншого дня. Мені пощастило зустрітися з австралійським чемпіоном Тобі Прайсом, і ми поговорили про те, що я є членом сім’ї KTM. Відповісти

Привіт, Марку. Ого, це ціла історія. Мало хто може сказати, що був на заводі KTM після того, як виграв свій перший титул чемпіона світу і познайомився з Джоном Пентоном. Ви все ще їздите на KTM сьогодні? Я хотів би зустрітися з Тобі Прайсом. Він живе тут, на Золотому узбережжі в Квінсленді, але, мабуть, не проводить багато часу вдома. Я також їздив у 70-х, чудовий час. Мотоцикли були набагато простішими. Дякуємо, що поділилися своєю історією. Грег Відповісти

Найкращі електричні позашляховики 2023 року

Примітно, що лише один з них пішов на жарт про Dirt-E.

Світ мототранспорту стає електричним. І це не просто фантастичні 1000-сильні електричні вантажівки з шестизначною вартістю. Варіанти електричних мотоциклів зростають за останні кілька років. І навіть відносно скромний і малопотужний ґрунтовик велосипед Зараз сегмент електромобілів пропонує безліч варіантів без викидів – і ми тут, щоб допомогти вам відокремити зерна від плевел.

Чому вам слід придбати електричний бруд Велосипед

Допомагає врятувати планету: Невеликі мотоцикли – далеко не найбільш вибагливі до пального транспортні засоби. Але електричні велосипеди все одно зменшують викиди парникових газів, і тут важлива кожна дрібниця.

Менше обслуговування: Електродвигуни вимагають набагато менше рухомих частин. Це означає більше часу в дорозі та менше часу (і грошей) на заміну деталей. Вам також не потрібно купувати такі речі, як мастило.

Менше шуму: Електричні мотоцикли створюють трохи шуму, але менше, ніж мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння – шуму, який може зменшити задоволення від перебування на природі для гонщиків і тих, хто знаходиться поруч.

Доступний для нових гонщиків: Як і електромобілі, електровелосипеди не потребують механічної коробки передач. Це може розчарувати деяких гонщиків, які шукають традиційних відчуттів. Але ним також набагато легше керувати на бездоріжжі.

Крутний момент: Електричні велосипеди для бруду, як правило, мають великий крутний момент, і він включається миттєво. Це допомагає їм швидко прискорюватися і відчувати себе швидко в повсякденній їзді.

На що слід звернути увагу

Вулична легальність: Як і мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння, багато з них не будуть легальними на вулиці. І ви можете жити в муніципалітеті, який конфіскує і розчавить їх, якщо ви спробуєте використовувати їх для цього – електричні чи ні. Існують електричні велосипеди для подвійного спорту (легші за пригодницькі мотоцикли), які також можна використовувати для поїздок на роботу. Але обов’язково уточніть це перед покупкою.

Діапазон акумулятора: Запас ходу є суттєвим недоліком будь-якого електромобіля. Ви хочете переконатися, що у вас є достатній запас ходу, щоб зробити кількість поїздок, яку ви плануєте. дорогі електричні велосипеди для бруду матимуть діапазон, який може перевищувати те, з чим більшість приводів можуть фізично впоратися. Але це може бути дорого.

Зарядка акумулятора: Ще одним важливим фактором, що виходить за межі діапазону, є те, скільки часу потрібно для зарядки акумулятора. Чим коротше, тим краще. Виробники можуть пропонувати аксесуари, які покращують швидкість заряджання. Деякі позашляховики можуть миттєво під’єднати новий акумулятор і повернутися на трасу.

Як ми тестували

Автори та редактори Gear Patrol постійно тестують найкращі електричні позашляховики на різних місцевостях, щоб оновлювати цей посібник, звертаючи увагу на такі характеристики, як комфорт, простота у використанні та ходові якості. Наразі наші тестери провели час на Zero XF та Cake Kalk INK, але ми будемо оновлювати цей посібник по мірі того, як будемо тестувати більше моделей.

Zero’s FX – це не універсальний мотоцикл, він хороший у всьому потроху. Він швидкий, але з великим крутним моментом спереду. Для порівняння, він спритний, але все ще приблизно на 50 фунтів важчий за KTM 350EXC-F. І він тихий, що, як відомо, має свої переваги та недоліки для тих, хто вже їздив на дуал-спорті. (До плюсів можна віднести те, що ви не порушуєте природу, коли проїжджаєте, і зберігаєте свої барабанні перетинки; до мінусів – неможливість повідомити про себе іншим гонщикам на стежці або машинам на вулиці).)

Їзда на FX дуже плавна – від міських вулиць до розбитих стежок і навіть повного бездоріжжя в недоглянутій дикій природі. Шини добре тримають дорогу на міських вулицях, навіть після невеликого дощу. FX може досягти максимальної швидкості 85, але я рідко піднімав її вище 65 – це чудовий круїз велосипед створений для стежок так само, як і для доріг. Прискорення відчувається як крутний момент, поки ви не звикнете до цього відчуття; я б рекомендував починати в режимі Eco, поки ви не відчуєте, як мотоцикл поводиться, досвідчений ви водій чи ні.

Профіль худий і середній, як і рекламується. Зріст вашого тестувальника 5’4″ і вага 110 фунтів, і він зміг впоратися з цим і маневрувати велосипед з відносною легкістю, хоча вона подбала про те, щоб зручно влаштуватися на велосипед на безлюдних стежках, перш ніж виїжджати на вулиці. Нуль каже, що час зарядки – 1.3 години, але я виявив, що це набагато довше, ніж це. the велосипед був доставлений мені з 80-відсотковим зарядом, і знадобилося більше двох годин, щоб його повністю зарядити. Запас ходу становить 91 милю, що є цілим днем їзди, але якщо ви не маєте коштів, щоб віддати перевагу позашляховику велосипед гарна нічна зарядка, і наступного дня ви будете на ходу. І це 91 миля в місті – якщо ви їдете по шосе зі швидкістю 70 миль/год без зупинок, вона зменшується до 39 миль на одному заряді.

Ми є шанувальниками шведського виробника Cake – і бренду шоломів/окулярів/одягу Стефана Іттерборна POC – протягом багатьох років. Заснована у 2016 році, компанія Cake постійно випускає плавні, інноваційні електричні велосипеди, які пропонують як чудовий зовнішній вигляд, так і цілеспрямовану функціональність.

Однак клас позашляховиків Kalk – це більше розвага, ніж робота. Вуличний легальний Kalk INK швидко набирає швидкість завдяки 252 Нм електричного крутного моменту, тоді як надійна підвіска (200 мм ходу) та м’язисті подвійні спортивні мотоциклетні шини допоможуть вам тримати блискучий бік від дороги до стежок.

  • Знімний акумулятор заряджається з 0 до 80 відсотків за дві години, з 0 до 100 відсотків – за три
  • Три режими їзди та три режими гальмування адаптуються до вашого стилю та умов
  • Не найм’якше сидіння на планеті (або на цій сторінці)
  • Ви повинні повністю зупинитися, щоб налаштувати режими їзди та гальмування

Популярний сьогодні KTM Dirt Велосипед Вибір

KTM 300 – 2-тактний

KTM 300 – це високоефективний позашляховик велосипед який здобув популярність серед любителів бездоріжжя завдяки своїй винятковій потужності, маневреності та універсальності.

Оснащений 2-тактним двигуном, який відомий своїм високим крутним моментом і прискоренням, що робить його ідеальним для їзди по пересіченій місцевості.

Ось деякі з особливостей, переваг та недоліків KTM 300:

  • 2-тактний двигун
  • Полегшена конструкція
  • Відмінна підвіска
  • Гідравлічне зчеплення
  • Гальма Brembo
  • Шестиступінчаста коробка передач
  • Електричний стартер
  • Виняткова потужність і прискорення
  • Маневрений і простий в управлінні
  • Ідеально підходить для складної місцевості
  • Відмінна підвіска для бездоріжжя
  • Високоякісні гальма Brembo для надійного гальмування
  • Шестиступінчаста коробка передач для оптимального керування
  • Електричний стартер для легкого запалювання
  • Вищі вимоги до обслуговування порівняно з 4-тактними двигунами
  • Вища витрата пального порівняно з 4-тактними двигунами
  • Може не підходити для початківців через високу потужність та прискорення
  • Їздити на низьких швидкостях може бути складно через характер 2-тактного двигуна

KTM 450F – 4-х тактний

KTM 450F – це топовий позашляховик велосипед здобув репутацію одного з найпотужніших і найнадійніших мотоциклів на ринку.

Він оснащений 4-тактним двигуном, який відомий своєю стабільною потужністю та продуктивністю, що робить його ідеальним для різноманітних позашляхових застосувань. Ось деякі з особливостей, плюсів та мінусів KTM 450F:

  • 4-тактний двигун
  • Полегшена конструкція
  • Відмінна система підвіски
  • Гідравлічне зчеплення
  • Гальма Brembo
  • П’ятиступінчаста коробка передач
  • Електричний стартер
  • Виняткова потужність та крутний момент
  • Надійна та стабільна робота
  • Універсальний і добре підходить для різноманітних позашляхових застосувань
  • Відмінна підвіска для бездоріжжя
  • Високоякісні гальма Brembo для надійного гальмування
  • П’ятиступінчаста коробка передач для оптимального керування
  • Електричний стартер для легкого запалювання
  • Більша вага у порівнянні з 2-тактними двигунами
  • Вища вартість у порівнянні з деякими іншими моделями
  • Вищі вимоги до технічного обслуговування порівняно з деякими іншими моделями
  • Може не підходити для початківців через високу потужність і крутний момент

Чому KTM такий популярний і дорогий?

KTM зарекомендував себе як провідний бренд в індустрії позашляхових мотоциклів, з репутацією виробника високопродуктивних машин, призначених для досягнення успіху на найскладнішій місцевості.

Але чому KTM такий популярний і дорогий?? Ось кілька причин:

  • Інноваційність: KTM відома тим, що знаходиться в авангарді інновацій в індустрії позашляхових мотоциклів, постійно розширюючи межі за допомогою нових технологій і дизайнерських концепцій. Прихильність до інновацій призвела до створення одних з найсучасніших і високопродуктивних позашляховиків на ринку.
  • Якість: KTM прагне використовувати лише найякісніші компоненти та матеріали у виробництві своїх мотоциклів, завдяки чому машини відомі своєю винятковою надійністю, довговічністю та продуктивністю.
  • Успіх у перегонах: KTM має довгу історію успіху в перегонах по бездоріжжю, з численними чемпіонатами та перемогами в таких змаганнях, як ралі Дакар, чемпіонат світу з мотокросу та чемпіонат світу з ендуро. Цей гоночний родовід допоміг встановити KTM як провідний бренд у спільноті позашляхових мотоциклів.
  • Обмежене виробництво: KTM виробляє обмежену кількість мотоциклів щороку, що допомагає підтримувати їхню ексклюзивність та бажаність серед ентузіастів. Таке обмежене виробництво також дозволяє KTM зосередитись на якості, а не на кількості, що призводить до створення мотоциклів, які є справді винятковими з точки зору продуктивності та дизайну.
  • Репутація бренду: За роки роботи KTM створила міцну репутацію бренду, що має лояльних прихильників та ентузіастів, які захоплені продукцією та цінностями бренду. Ця репутація допомогла зарекомендувати KTM як преміальний бренд на ринку позашляхових мотоциклів, з відповідною преміальною ціною.

Поширені запитання

Для яких типів місцевості найкраще підходять позашляховики KTM?

Позашляхові мотоцикли KTM створені для їзди по різноманітному бездоріжжю, включаючи кам’янисті стежки, піщані дюни, круті пагорби та болотисті ліси. Вони особливо добре підходять для перегонів по бездоріжжю, включаючи ендуро, мотокрос і крос-кантрі.

Чи дорогі позашляховики KTM?

Так, позашляховики KTM, як правило, дорожчі, ніж деякі інші моделі на ринку. Це пов’язано з високоякісними компонентами та матеріалами, що використовуються в їх конструкції, а також передовими технологіями та концепціями дизайну.

Чи надійні позашляховики KTM?

Так, позашляховики KTM відомі своєю винятковою надійністю та довговічністю. KTM прагне використовувати у своїх мотоциклах лише найякісніші компоненти та матеріали, в результаті чого створюються машини, які надійно працюють навіть у найскладніших умовах бездоріжжя.

У чому різниця між 2-тактним і 4-тактним двигуном?

2-тактний двигун простіший і легший, ніж 4-тактний, але він, як правило, має менший крутний момент і виробляє більше викидів. 4-тактний двигун складніший і важчий, ніж 2-тактний, але він, як правило, більш потужний, виробляє менше викидів і має довший термін служби.

Висновок

На закінчення, KTM був лідером у боротьбі з брудом велосипед промисловості протягом десятиліть. Прихильність до інновацій, якості та продуктивності зробила їх найкращим вибором для велосипедистів усіх рівнів.

Якщо ви новачок, який шукає надійний і простий в управлінні мотоцикл велосипед або досвідченого професіонала, який шукає високопродуктивну гоночну машину, у KTM є ґрунтові мотоцикли велосипед відповідно до ваших потреб.

Завдяки широкому спектру моделей та функцій на вибір, позашляховики KTM пропонують мотоциклістам неперевершений досвід їзди по бездоріжжю.

Тож, незалежно від того, чи збираєтеся ви їздити по стежках, чи по треку, обирайте KTM для своєї наступної покупки мотоцикл і відчуйте гострі відчуття від їзди на машині світового класу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top