Після скутерів OLA хоче зробити електромобіль! Дизайн, що конкурує з Tesla, хизувався…

Концепт OLA Car був розкритий в Інтернеті генеральним директором компанії. Футуристичний дизайн, ніякої інформації про силову установку.

Після скутера компанія OLA представила своє бачення того, як може виглядати її електромобіль. Генеральний директор OLA Бхавеш Агарвал (Bhavesh Agarwal) поділився зображенням електромобіля разом з підписом “Чи можете ви, хлопці, тримати в секреті?”. Він не розкриває назву, а також інші важливі деталі про цей електромобіль. Нещодавно компанія представила свої два електричні скутери в Індії, щоб вийти на ринок 2-колісних електромобілів.

Рендер, яким поділився Agarwal, більше схожий на концептуальний дизайн, який скоріше міг би потрапити на підлогу автосалону, а не на дороги. Він намагається наслідувати Tesla Cybertruck, але замість незграбного дизайну, все вигнуте і плавне. На ньому немає дзеркал заднього виду, що дозволяє припустити, що пасажири можуть розраховувати на систему дзеркал заднього виду на основі камер.

Вас може зацікавити

“Автомобіль OLA” також є хетчбеком, а не седаном чи позашляховиком. OLA не розкриває більше деталей про автомобіль, і немає жодного натяку на те, коли він може з’явитися у продажу. Однак Агарвал підтверджує, що електромобіль буде розроблений власними силами, а його запланований Глобальний центр дизайну в Бенгалуру відіграватиме ключову роль.

Електромобіль OLA дражнили

В даний час OLA має важкий старт зі своїм електричним самокатом. OLA S1 та OLA S1 Pro. це два електромобілі, які компанія наразі продає по всій країні. Вона конкурує з Ather, ще одним вітчизняним брендом, присутнім на ринку електросамокатів вже давно.

Новина про перехід OLA в сегмент електромобілів з’явилася в той час, коли очолювана Ілоном Маском компанія Tesla планує закріпитися в Індії. Tesla вже створила індійський підрозділ, але немає фіксованої дати, коли перші автомобілі виїдуть з автосалону.

У попередніх звітах генеральний директор Ілон Маск говорив, що компанія працює над вирішенням багатьох проблем, щоб привезти свої електромобілі в Індію. Компанія тестує свої автомобілі, а також свої суперчарджери в країні. Tesla, однак, як повідомляється, стримує свій прихід через високі податки на імпорт, що стягуються урядом Індії з електромобілів. Tesla Model 3 може стати першим автомобілем, який з’явиться в автосалонах Індії.

OLA, однак, може скласти конкуренцію в сегменті доступних електромобілів; сегменті, в якому в даний час править Tata Motors зі своїм Nexon EV.

Слідкуйте за HT Tech для отримання останніх технологічних новин та оглядів. також слідкуйте за нами на Google News та Instagram. Щоб побачити наші останні відео, підпишіться на наш канал YouTube.

Мода Tesla 800W/1000W/1200W/1500W 48V/60V/72V електричний скутер / велосипед ціна Китай для дорослих мотоциклів скутерів електричних

Знайдіть подібні товари

Опис товару

МОДЕЛЬ НІ./НАЗВА PA-CY01
РОЗМІР (ММ) 1805×715×1045ММ
ВАГА (БЕЗ БАТАРЕЇ) 73
ЗДАТНІСТЬ ДО СКЕЛЕЛАЗІННЯ ≥12
МАКС. ШВИДКІСТЬ (КМ/ГОД): 50
ВІДСТАНЬ НА ОДНОМУ ЗАРЯДІ (КМ) 60~80
ДВИГУН 1500 ВТ БЕЗЩІТКОВИЙ
КОНТРОЛЕР 12T
БАТАРЕЯ: 72V / 32AH СВИНЦЕВО-КИСЛОТНИЙ
ОДОМЕТР ВКАЗІВКА АБО РК-ДИСПЛЕЙ
ШИНА (F / R): F / R: 90/90-10 БЕЗКАМЕРНА ШИНА
ГАЛЬМО F: ДИСК R: ДИСКОВИЙ ГАЛЬМО
ЗАВАНТАЖЕННЯ КОНТЕЙНЕРА 20FT=26SETS ; 40HQ=84SETS

Чи приймаєте ви індивідуальний продукт ?

Так, ми приймаємо індивідуальний запит (колір). логотип, дизайн, упаковка, картонна марка.тощо.)

Скільки триває гарантія

1 рік. проблема якості не пов’язана з техногенними пошкодженнями

Чи безпечний акумулятор ?

Так, він пройшов тестування на старіння

Якщо я можу змішувати кольори в одному порядку ?

Скільки часу потрібно, щоб підготувати моє замовлення ?

Це займає близько 10-40 днів, залежить від кількості вашого замовлення та графіку виробництва

Умови оплати

T / T. 30% передплата перед виробництвом, 70% перед доставкою 7. Ви перевіряєте всі свої товари перед доставкою?

Так, у нас є 100% тест перед доставкою.

Як ви робите наш бізнес довгостроковим і добрими відносинами?

Ми зберігаємо хорошу якість та конкурентоспроможну ціну, щоб забезпечити нашим клієнтам вигоду;. Ми поважаємо кожного клієнта як свого друга, і ми щиро ведемо бізнес і дружимо з ними, незалежно від того, звідки вони родом.

Якщо у вас виникнуть будь-які інші запитання, будь ласка, не соромтеся повідомляти мені, ми завжди на зв’язку тут.

Представлення компанії: Sundiro palla. новий континентальний холдинг!

У 1997 році ця компанія почала розробляти електромобілі, мотоциклетна промисловість першою взяла участь у бізнесі електромобілів.

2003 Шанхайський електромобіль sundiro palla Electric Vehicle Co., Ltd. Була створена, що ознаменувало офіційний вихід sundiro palla на ринок електромобілів;

2011 Тяньцзінь Новий острів електромобілів Co., Ltd. Було створено; In

2014, Wuxi Island Electric Vehicle Co., Ltd. Був створений, готовий робити макет країни.

Sundiro palla. професійний виробник, який спеціалізується на експортному бізнесі електромобілів. Наш асортимент продукції охоплює електричний скутер, електричний мотоцикл, електричний скутер, електричний триколісний велосипед та деякі унікальні скутери, щоб задовольнити потреби клієнтів з усього світу.

У нас є професійна технічна команда, яка підтримує наших клієнтів із замовленнями на ЦП від відповідності електронної системи до остаточної упаковки. Завдяки потужній технічній підтримці та найкращому післяпродажному обслуговуванню, один із наших клієнтів успішно перетворився з оптової компанії на виробника.

Тим часом наша команда складальної лінії не тільки добре організована, але й більш сумлінна. Ми приділяємо більше уваги митним вимогам, перевіряючи кожну деталь перед складанням і робимо остаточний тест після складання.

Висока якість, розумна ціна та швидка доставка. три чарівні зброї, з якими ми обслуговуємо наші митниці. Ми завжди дотримуємось принципу якості на першому місці, обслуговування на першому місці, постійного вдосконалення та інновацій для задоволення вимог клієнтів. Наша продукція експортується в більш ніж 20 країн, що охоплюють країни ЄС Америки, включаючи Америку, Канаду, Колумбію, Мексику, Іспанію, Італію та Південно-Східну Азію, і добре оцінена ними. Ми встановлюємо довгострокові ділові відносини з нашими клієнтами.

Ласкаво просимо друзів з усього світу до нас у гості, для консультацій та ділових переговорів.

Електромобіль Ola

Індійський виробник електромобілів Ola Electric привернув до себе увагу, коли в серпні минулого року розкрив свої плани щодо випуску електромобіля. З того часу про довгоочікуваний автомобіль було не так багато інформації.

Витік зовнішнього вигляду та дизайну

Тепер, коли в мережу випадково витекла патентна фотографія, що розкриває його повний дизайн, ми бачимо, що Ола знову привертає нашу увагу. Зображення перегукується з більш ранніми тизерами автомобіля, хоча він виглядає як концепт. Фінальний прототип може дещо відрізнятися через фари та величезні колеса.

Стиль, натхненний Теслою

Ми можемо побачити попередній перегляд стилю дизайну компанії на зображенні, що просочилося в мережу. Стиль електричних чотириколісних автомобілів Ola представляє і спочатку охоплює витончений і мінімалістичний дизайн. Він також відображає відтінок класичних автомобілів Tesla Model S і Model 3.

після, скутер, хоче, зробити

Особливості

Електромобіль Ola має типову форму седана спереду і лінію даху, що нагадує купе ззаду. Гладкий бампер з аеродинамічними ребрами, невеликий повітрозабірник для охолодження акумуляторів і фари, прикріплені до довгої світлодіодної панелі. все це особливості Ola EV. Непомітні лінії кузова на боковинах автомобіля забезпечують безперешкодне проходження повітря через них.

Замість стандартних бічних дзеркал заднього виду автомобіль, швидше за все, оснащений камерами в профіль. Крім того, він має двоколірні аерооптимізовані колісні диски і віконну лінію, яка виглядає затиснутою з обох кінців. Оскільки попередні тизери навіть натякали на повністю скляний дах, патентне зображення також передбачає двоколірний вигляд даху. Однак дизайн задньої частини ще не розкритий.

Цікаво відзначити, що Ola вже дражнила численні аспекти в Інтернеті, а в останньому тизері навіть показаний кросовер з високою посадкою. Тому наразі важко сказати, чи буде це єдиний дизайн кузова, чи декілька.

Згідно з попередньою партією тизерних зображень, очікується, що майбутній автомобіль матиме восьмикутне двоспицеве кермо з тактильним управлінням, центральний інформаційно-розважальний екран, окремо стоячу цифрову панель приладів, двері без ключа та без ручок, асистент водіння та внутрішнє програмне забезпечення MoveOS.

Акумулятор і запас ходу

Очікується, що новий електромобіль Ola матиме акумуляторну батарею ємністю від 70 до 80 кВт-год, з прогнозованим запасом ходу 500 миль на одному заряді. Однак, виробник електромобілів ще не надав офіційного підтвердження. Ола також стверджує, що електромобіль може розганятися з 0 до 100 км/год менш ніж за 4 секунди.

Висновок

Очікується, що новий автомобіль вийде на ринок у 2024 році. Ола не зосереджується на дешевому ринку з точки зору ціноутворення. Замість цього, вона прагне створити розкішний автомобіль в якості свого першого електромобіля, з орієнтовною стартовою ціною понад 20 тис. рупій.

Перемикання передач: Ніхто ще не розібрався з економікою скутерів

Значок електронної пошти Конверт. Вказує на можливість надсилання електронного листа.

Іконка електронної пошти Стилізований птах з відкритим ротом, який пише твіти.

Іконка LinkedIn Слово в.

Щасливої п’ятниці та ласкаво просимо до чергового випуску “Перемикання передач”, огляду всього, що сталося в транспортній галузі протягом тижня від Business Insider.

Цього тижня команді не бракувало захоплюючих сенсацій, інтерв’ю та інших історій. У Південному Техасі розгортається боротьба між давніми домовласниками та планом Ілона Маска створити базу для дослідження Марса. А в Каліфорнії понад 100 водіїв вантажівок втратили роботу через банкрутство ще однієї транспортної компанії.

У країні мобільності ми поспілкувалися із засновником Spin. стартапу з виробництва самокатів, що належить Ford. про голосування його співробітників за об’єднання в профспілку, недосягнуті цілі та невловимі прибутки, які ще не матеріалізувалися ні для кого в цій галузі.

Як завжди, пишіть, що ми пропустили, на grapier@businessinsider.com. Якщо ви ще не підписані на цю розсилку, ви можете зробити це тут.

Останнє місто перед Марсом: Серія про подорож SpaceX до сусідньої планети та її вплив на маленьку техаську громаду

Другий випуск Дейва Мошера з Бока-Чіка, штат Техас, який ви не захочете пропустити. Дейв Фінлі, керівник SpaceX, їздить від дверей до дверей у тихому пенсіонерському анклаві біля пляжу. Його місія: переконати власників будинків продати їх і звільнити місце для марсіанських місій.

Болі зростання стартапів у сфері електросамокатів

Я взяв інтерв’ю у Ювіна Пуна, засновника та президента компанії Spin, про те, як поживає стартап з виробництва самокатів трохи більше року після його продажу компанії Ford за 100 мільйонів доларів.

Компанія сподівалася бути на 100 ринках до кінця 2019 року, але зараз вона лише на 70. Це було свідоме рішення керівництва, сказав Пун, оскільки вся галузь намагається розібратися в хитромудрій економіці і отримати прибуток.

Боротьба з вантажоперевезеннями триває

У той час як 800-мільярдна галузь вантажоперевезень бореться з 21-м століттям, ще одна компанія оголосила про своє майбутнє закриття на цьому тижні, повідомляє моя колега Рейчел Премак. Коли станеться закриття, з ним піде понад 100 робочих місць.

Електричні вантажівки в моді

Цього тижня я поспілкувався з Карлом-Магнусом Норденом про його стартап з виробництва електричних вантажівок Volta. Компанія визначила дуже специфічну нішу. внутрішньоміські доставки. і розробила вантажівку, яка не схожа на сучасні моделі, прагнучи скоротити викиди в секторі, що сильно забруднює навколишнє середовище.

В іншому місці, в країні електричних вантажівок, компанія під назвою Nikola (подивіться, що вони там зробили?) представила свій пікап Badger, який має конкурувати з такими автомобілями, як Cybertruck від Tesla, R1T від Rivian та електричний F-150 від Ford.

Все інше:

  • Ми отримали копію інструкції для працівників Tesla, яку вони називають анти-інструкцією
  • Тим часом, компанія розкрила інформацію про нове розслідування Комісії з цінних паперів і бірж США в своєму річному звіті на цьому тижні.
  • Jaguar на тиждень зупиняє виробництво I-Pace, бо йому не вистачає батарей. і це показує, чому Tesla і GM витрачають мільярди на заводи з виробництва акумуляторів
  • Airbus представив прототип футуристичного літака з одним гігантським крилом і без окремого фюзеляжу
  • JetBlue зробила революцію в сфері бюджетних перевезень, коли вперше здійснила політ 20 років тому. ось як вона подолала труднощі, щоб стати найбільшою американською авіакомпанією
  • Boeing літає на 737 Max по США з екіпажами випробувачів і без пасажирів, щоб підготуватися до повернення літака
  • Я здійснив 3 рейси Delta за один день після того, як нарешті отримав елітний статус, щоб перевірити, чи дійсно він вартий того, щоб його мати. і ось що я виявив
  • Mercedes-Benz співпрацював з виробником човнів, щоб створити цей 59-футовий швидкісний катер і відповідний позашляховик G-Class

AppScooter. це Тесла серед самокатів. ексклюзив CleanTechnica

Електрична революція набуває різних форм і розмірів. Ми всі добре знайомі з тонкощами електромобілів, але категорія, яку іноді випускають з уваги. це скутери. Це може бути тому, що ще не було прикладу, який би світив, як маяк надії, так, як це робить Tesla. До цього часу, тобто, і самокат, про який ми сьогодні говоримо. це Etergo AppScooter.

після, скутер, хоче, зробити

Електрична революція буває різних форм і розмірів. Ми всі добре знайомі з тонкощами електромобілів, але категорія, яка іноді залишається поза увагою. це скутери. Це може бути тому, що не було прикладу, який би світив, як маяк надії, як це робить Тесла. До цього часу, тобто, і скутер, про який ми говоримо сьогодні. це Etergo AppScooter.

Ми відвідали їхню штаб-квартиру в Амстердамі, щоб поговорити з генеральним директором Бартом Якобсом Розьє та оглянути їхню майстерню, і це справді вражає. Коли ви дочитаєте цю статтю і подивитеся наші відео про нього, я матиму повне право назвати вас божевільним, якщо ви не замовите собі такий самокат, якщо ви шукаєте самокат. Я не шукав його і все одно закохався в нього.

Etergo має свої пріоритети і витрачає свій час і увагу не на те, щоб зробити найяскравіший скутер, а на речі, які дійсно мають значення, а також на безліч дрібних деталей, які роблять його дивовижним універсальним транспортним засобом.

Назва, мабуть, першою видає те, що робить його Теслою серед самокатів: він називається AppScooter. Два найкращі аспекти Tesla, окрім того, що це електромобіль. це велика центральна консоль і той факт, що продукт вдосконалюється з часом завдяки оновленням по повітрю (OTA). AppScooter виглядає і відчувається дуже схожим, оскільки має великий 7-дюймовий сенсорний екран, встановлений спереду і по центру.

Операційна система заснована на Android і, таким чином, має потенціал для запуску будь-якого додатку, який вам потрібен, якщо це не загрожує безпеці, що лежить в основі їх красивого плоского дизайну користувальницького інтеейсу. Система підключається до вашого телефону і буде керувати навігацією, музикою, дзвінками та налаштуваннями. Завдяки можливості оновлень по повітрю, функціональність може продовжувати розвиватися з часом.

Інтеейс користувача

На перший погляд, хтось може подумати, що такий гігантський екран може відволікати увагу, але це лише до тих пір, поки ви не врахуєте той факт, що багато людей намагаються користуватися своїм телефоном під час їзди на скутері. Насправді, це настільки небезпечно, що використання смартфонів зараз є причиною смерті номер 1 у дорожньому русі. У дорозі сенсорним екраном AppScooter не можна керувати. Інтуїтивно зрозумілі кнопки керування музикою знаходяться під рукою, що дозволяє водієві без шкоди для безпеки пропустити пісню, не відволікаючись на екран. У разі отримання повідомлення tetx, водій може швидко поглянути на великий екран на одну мить, замість того, щоб мучительно гадати, поки ви не дістанете телефон, щоб перевірити, чи це взагалі важливо чи ні.

Особисто я постійно використовую Android Auto в автомобілі, щоб безпечно відстежувати повідомлення та іноді відповідати на них голосом. Я втратив рахунок тому, скільки разів я намагався подивитися на GPS, щоб визначити, в якій смузі мені потрібно повертати, коли мені заважало недоречне текстове сповіщення. Рішення Etergo є блискучим, і Google, безумовно, повинен взяти його на замітку. Ще одна цікавинка полягає в тому, що після деяких дуже гострих запитань генеральний директор натякнув, що AppScooter може з часом містити крашанки, тому ви можете поставити хороші гроші на те, що перше, що я зроблю, коли отримаю пристрій для огляду цієї весни, це спробую спробувати сумнозвісний код Konami.

Гнучкі акумулятори без зайвого місця для зберігання

І тут вступає в дію ще один елемент блискучого дизайну, схожого на Tesla. Tesla популяризувала конструкцію батареї для скейтборду, яка розміщує батарею в підлозі електромобіля. Завдяки такій конструкції в салоні стало більше простору, а центр тяжіння розташований нижче, що значно покращує стійкість транспортного засобу. Однак скутер. це зовсім інший транспортний засіб. Зрештою, Etergo придумав ідеальну аналогічну технологію: 3 великі батареї у формі банана.

Ці бананові батареї вставляються через відсік для зберігання під сидінням, де вони просто вставляються в пази в підлозі самоката, прямо під вашими ногами. Фактично, ви вставляєте ці батареї так глибоко, що вони не займають жодного корисного простору для зберігання. Це справжня вишенька на вершині цього скутера.

Бензиновий самокат має десь від 5 до 31 літра місця для зберігання. Електричні самокати зазвичай мають менше, або навіть не мають жодного, але в середньому все одно можуть мати 5-10 літрів місця для зберігання. AppScooter перевершує обидва показники з загальним об’ємом 50 літрів! Насправді він настільки великий, що може вмістити повнорозмірний ящик голландського пива, який раніше мені доводилося або купувати в машині, або, якщо я їхав на велосипеді, тримати його на стійці однією рукою за сидінням велосипеда. Я знаю, що це звучить божевільно, але ми робимо це постійно в Нідерландах, тому рішення Etergo набагато краще.

Увага до деталей

Ще одна важлива деталь. у AppScooter немає ключа, натомість є брелок. Крім того, телефон також можна використовувати для дистанційного розблокування AppScooter. Вбудований GPS та мобільний зв’язок з Інтернетом дозволяють визначити місцезнаходження самоката, а також допоможуть відстежити його, якщо хтось спробує його викрасти. У комплекті з AppScooter входить сигналізація, яка також ускладнює крадіжку, “блокуючи програмне забезпечення певних компонентів трансмісії”.” Коли справа доходить до прослуховування музики або подкастів на скутері, ви не обмежені двома 10-ватними вбудованими динаміками, оскільки ви завжди можете підключити до нього бездротову Bluetooth-гарнітуру.

Характеристики продуктивності

після, скутер, хоче, зробити

Жоден електросамокат не буде повним без вражаючих технічних характеристик, і AppScooter не розчаровує. Наскільки потужна ця штука? Настільки потужний, що може розігнатися з 0 до 45 км/год за 3.9 секунд. У конфігурації продуктивності він настільки потужний, що його можна класифікувати скоріше як мотоцикл, ніж як самокат. Залежно від місцевих законів, вам можуть навіть знадобитися водійські права на мотоцикл.

AppScooter буде доступний з 3 конфігураціями двигунів: 2 кВт, 4 кВт та 7 кВт. Двигун потужністю 2 кВт дозволяє AppScooter розвивати швидкість до 50 км/год / 31 миль/год, двигун потужністю 4 кВт має максимальну швидкість 70 км/год / 43.5 миль на годину, а варіант з двигуном потужністю 7 кВт може досягати 95 км/год / 59 миль на годину. Це в основному вже швидкість на шосе.

Найпростіший варіант коштує 3 399 євро (3 800) і включає лише одну батарею з додатковими акумуляторними модулями, які продаються окремо. Середній моторний пакет поставляється з двома акумуляторами і є найпопулярнішим варіантом за ціною 4 297 євро (4 805). Топова конфігурація оснащена потужним двигуном 7 кВт та 3 батареями, але обійдеться покупцям у 5 246 євро (5 866 грн). Спочатку я думав, що, можливо, це був лише один тип двигуна, обмежений програмним забезпеченням, але виявилося, що насправді існує 3 різних двигуни.

Запас ходу на одному модулі акумулятора становить 80 км / 50 миль, а в самокат можна вставити до 3 модулів одночасно. Для ще довших поїздок ніщо не завадить вам покласти кілька запасних акумуляторних модулів в об’ємний 50-літровий відсік для зберігання. Однією з причин, чому AppScooter має такий високий запас ходу, є те, що, як ми бачимо на сучасних електромобілях, він також має рекуперативне гальмування, яке витягує трохи більше ходу з усіх стартів і зупинок протягом поїздки. За словами генерального директора, рекуперативне гальмування збільшує запас ходу AppScooter приблизно на 5-9%.

Для AppScooter передбачено 7 варіантів забарвлення. 3 глянцеві (чорний, білий, червоний). безкоштовні, глянцевий жовтий. на 100 євро дорожче, матовий чорний і матовий сірий. на 150 євро дорожче і матовий синій. на 200 євро дорожче.

AppScooter допрацьовується для серійного виробництва

після, скутер, хоче, зробити

Наразі AppScooter проходить фінальну фазу проектування, щоб підготувати його до серійного виробництва. Однією з головних відмінностей є редизайн в компонуванні вантажного відсіку. Оскільки цей конкретний редизайн все ще знаходиться на стадії розгляду патенту, нам не дозволили знімати його або описувати його в деталях. Однак ми можемо сказати, що він все одно поміститься в ящик з-під пива, і що найпростіше пояснення зміни полягає в тому, що попередній варіант виглядав більше як невеликий відсік для зберігання в багажнику автомобіля, куди ви кладете запасне колесо, тоді як новий більше схожий на внутрішню частину справжнього багажника автомобіля.

Ще одна дійсно цікава зміна. це редизайн, який дозволяє йому витримувати “незначне затоплення”.” У той час як справжня повінь може пошкодити транспортний засіб, щось на зразок нещодавньої повені у Венеції, наприклад, може бути в порядку. Вони підняли певні компоненти на 30 см (1 фут), тож чи означає це, що тепер він може витримати повінь висотою 30 см або повінь глибиною по коліно, залишається незрозумілим, але зміни явно підвищать його стійкість до води. Це насправді досить важлива зміна, враховуючи, скільки самокатів продається у Венеції, яку тепер буде регулярно затоплювати.

У конструкцію AppScooter вносяться й інші незліченні зміни, щоб оптимізувати її для масового виробництва, але жодна з них не змінює зовнішнього вигляду або функціональності транспортного засобу.

AppScooter. це тільки початок

після, скутер, хоче, зробити

Зараз Etergo зосереджена на випуску AppScooter. Перші поставки відбудуться в Нідерландах приблизно в березні-квітні 2020 року. У 2 кварталі вони вийдуть на ринок Німеччини, а потім і на інші європейські ринки. На даний момент вони розраховують продавати близько 10 000 одиниць на рік і протягом 3-5 років представити свій наступний скутер. За словами Etergo, новий транспортний засіб стане розширенням їхньої продуктової лінійки, що звучить досить схоже на те, що новий скутер буде аналогом моделі 3 від Etergo, дешевшим, простішим у масовому виробництві, можливо, з дещо меншою кількістю функцій, але, ймовірно, не набагато меншою.

За словами Etergo, близько 60% азійського ринку зможуть собі його дозволити. Хто знає, можливо, вони назвуть його Applet Scooter. У будь-якому випадку, вони сподіваються почати з продажу 60 000 одиниць в Європі і неухильно зростати до 1 мільйона одиниць в міру розширення на азійський ринок, який значною мірою покладається на такі транспортні засоби, як скутери і Tuk Tuks.

Підсумок

після, скутер, хоче, зробити

Тож це найдешевший електричний самокат? Ну, не зовсім. Крім цього, AppScooter. чемпіон практично у всіх інших відношеннях. З 2 або 3 акумуляторними модулями він має безпрецедентний запас ходу для електричного скутера і дає змогу конкурувати з аналогами з ДВЗ за свої гроші. Максимальна швидкість 95 км/год у версії 7 кВт робить цей самокат одним з найшвидших немотоциклів у світі. Я буквально знайшов лише один серійний самокат з вищою максимальною швидкістю, і різниця була незначною.

А ще є якість збірки. Подивившись на різних конкурентів, я можу з упевненістю сказати, що жоден інший скутер не побудований так міцно, як цей. Немає ніяких чутливих компонентів, що стирчать назовні, і це найчистіший, найгладший дизайн, який я бачив. Завдяки 50 літрам ємності для зберігання, AppScooter можна легко використовувати для покупок продуктів, не турбуючись про те, що вони не помістяться в самокат. І останнє речення, яке просто відрізняє його від решти конкурентів: AppScooter розумний.

Однак чи витримує AppScooter суворі умови реального світу? Ми дізнаємося цієї весни, коли зробимо повний огляд.

Підпишіться на щоденні новини від CleanTechnica електронною поштою. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Мені не подобаються платні стіни. Вам не подобаються платні статті. Кому подобаються платні стіни? Тут, на CleanTechnica, ми впровадили обмежену платну стіну на деякий час, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що ми повинні поставити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент повинен бути за платною стіною. Але тоді менше людей її читають! Ми просто не любимо платних платформ, і тому вирішили відмовитися від нашої.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик, щоб залишатися над водою або навіть, можливо. затамувавши подих. рости. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, скидайтеся щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякуємо вам! Реклама

Чанан виріс у мультикультурному, багатомовному середовищі, яке часто дає йому унікальний погляд на різні теми. Він завжди замислюється над такими глобальними темами, як штучний інтелект, квантова фізика, філософія, універсальний базовий дохід, зміна клімату, науково-фантастичні концепції, такі як сингулярність, дезінформація, і цей список можна продовжувати. Наразі він вивчає креативні медіа-технології, але вже має дипломи в галузі наук про навколишнє середовище та бізнес-менеджменту. Його мета. протидіяти лінійному мисленню, упередженості та упередженості підтвердження, заохочуючи нестандартне мислення та допомагаючи людям зрозуміти експоненціальний прогрес. Чанан дуже турбується про своє майбутнє та майбутнє людства. Ось чому він надзвичайно захоплюється Ілоном Маском та його компаніями, насамперед через їхню місію, філософію та намір допомогти людству та його майбутньому.

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди компанії CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • Uber відстає від своєї мети електрифікації європейських міст
  • Посібник зі стилю. чернетка
  • Як поліпшити зберігання в Tesla
  • Автономні електричні човни почнуть випробування на каналах Амстердама
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності. виправлення рекорду чистої технології
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% Відновлювані джерела енергії. центральне дослідження
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Фірмова серія ідейних лідерів
  • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
  • Рішення для боротьби зі зміною клімату: Чому 1.5°C. це так важливо
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Посібник покупця електровелосипеда MASSIVE. всі моделі найбільших брендів
  • Згенероване DALL-E зображення пляшки алкоголю та мішка добрив, які розповідають один одному історії, цифрове мистецтво
  • Інсталятори сонячних панелей. найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як вибрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Посібник CleanTechnica з вибору найкращих аксесуарів для післяпродажного обслуговування Tesla
  • Листи в завтрашній день
  • Залучайте глобальну конкуренцію: Технології для сталого майбутнього
  • Часті запитання про міфи про Tesla
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • Nio здійснив 430000 замін батарей за 1 тиждень
  • Факти про вітрову енергетику
  • Найближчі події у сфері чистих технологій
  • Найкращі місця в Європі для відпочинку з електромобілем
  • Швидка домашня зарядка для електромобілів
  • нові електромобільні батареї Innolith Xerotech
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних батарей
  • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • парковка для велосипедів
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси чистої енергії
  • Перехід на електричний автопарк. дізнайтеся про зарядку, платежі,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Перехресна сонячна вітроенергетика виробляє більше електроенергії, ніж викопне паливо в ЄС
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • Зробіть так, щоб про вашу подію у сфері чистих технологій дізналися!
  • Атомна енергетика, відновлювані джерела енергії та Спілка небайдужих вчених
  • Як зарядити електромобіль. 101
  • Синдикувати наш контент
  • Використання матеріалів CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Керівні принципи щодо місцевого контенту
  • Місія та бачення
  • Купуйте е-велосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
  • Вітроенергетичні ресурси
  • Бурхлива тирада Трампа націлена на Tesla та ін
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top