Огляд Honda CRF-E2 2022 року. 15 фактів про нього: Тест електричного мотоцикла. 50-кубовий електричний мотоцикл

22 Огляд Honda CRF-E2 [15 фактів: тест електричного мотоцикла]

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

Перший електричний мотоцикл від Honda вже тут, і він може бути не таким, як ви очікували. новий Honda CRF-E2 2022 року. це трейловий мотоцикл для дітей. CRF-E2 виготовлений і спроектований компанією Greenger Powersports, а Honda допомогла з налаштуванням остаточної версії. Результат описується як офіційний ліцензований продукт Honda, і ми називаємо його Honda CRF-E2, оскільки ми є мотоциклетним виданням. Ми взяли один з перших E2, доступних у Greenger, а потім відпустили нашого наймолодшого тест-райдера на місцеві стежки.

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

  • Honda CRF-E2 2022 року. це якісний мотоцикл. Рама. це алюмінієва конструкція з двома лонжеронами, створена за зразком дорослих мотокросерів Honda, дискові гальма уповільнюють рух, шини Kenda Millville K771 передають електричну енергію на землю, а E2 має безшарнірний консольний амортизатор з регулюванням амортизації відскоку та попереднім натягом пружини. Мотоцикл виглядає чудово, а оздоблення відповідає стандартам Honda. Це не дешева іграшка, яку ви знайдете в будівельних магазинах або універмагах. Він продається виключно у дилерів Honda за ціною 2950.
  • За розмірами CRF-E2 знаходиться посередині між Honda CRF50F та CRF110F. Сидіння E2 регулюється по висоті на 24.8 або 25.5 дюймів. У нижньому положенні сидіння. 3.На 2 дюйми вище, ніж CRF50F, а висота сидіння дорівнює 0.На 4 дюйми нижчий за CRF110F. Тест-драйверу Ейвері Барт майже 8 років, її зріст. 4 фути 2 дюйми, а вага. 48 фунтів, і E2 ідеально їй підходить. Говорячи про вагу, при 106 фунтах, наповнених електронами, E2 на чотири фунти легше, ніж CRF50F і на 64 фунти легше, ніж CRF110F. величезна різниця для молодого гонщика.

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

  • Керувати Honda CRF-E2 неймовірно просто. Він має запалювання за допомогою ключа. Після того, як ключ увімкнено, гонщик або дорослий під наглядом може вибрати один з двох режимів потужності. Увімкнувши режим живлення, натисніть кнопку увімкнення (перероблену кнопку електронного стартера), і все, що потрібно зробити водієві. це покрутити ручку газу. Повністю автоматична одношвидкісна трансмісія не потребує зчеплення чи перемикання передач. Будь-яка дитина достатнього зросту, яка може втримати рівновагу на велосипеді, зможе їздити на E2.
  • Існує значна різниця між двома режимами потужності. Етап 1 обмежує швидкість E2 до 10 миль/год, тоді як етап 2 підвищує її до 20 миль/год. The 3.4 кінські сили пікової потужності не так важливі, як 18.Доступний крутний момент 4 фунт-фунтів. Без сумніву, CRF-E2 не є недостатньо потужним.

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

  • Рушання з місця на Стадії 1 не таке плавне, як хотілося б. Електродвигуни на мотоциклах придатні для використання лише настільки, наскільки придатний контролер для двигуна. З таким високим крутним моментом, доступним, як тільки електродвигун обертається, він повинен бути знижений, щоб потужність була корисною для використання. На етапі 1 ми виявили, що подача потужності занадто різка на початку руху, особливо коли гонщик намагається подолати перешкоди, які вимагають повороту керма. Як тільки гонщик рушає з місця, реакція дросельної заслінки є правильною, а обмеження швидкості до 10 миль/год порадує нервових батьків.
  • Помістіть Honda CRF-E2 2022 року в Stage 2, і він стане маленьким ракетним кораблем. Представник Greenger, з яким ми розмовляли, нагадав нам, що E2. це трейлбайк, а не гоночний мотоцикл. Хоча ми поважаємо це, потужність, що надається на етапі 2, безсумнівно, змусить молодого гарячого хлопця шукати друзів для гри в кості. Весело спостерігати за тим, як E2 розривається на етапі 2, і особливо дивно, коли все, що ви чуєте. це скиглення електродвигуна.

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

  • Ми вважаємо, що контролер CRF-E2 повинен бути трохи більш високотехнологічним. Замість того, щоб мати лише два фіксованих режими, ми хочемо мати можливість тонкого налаштування реакції дросельної заслінки. Батьки повинні мати змогу налаштовувати реакцію дросельної заслінки в широкому діапазоні, а також максимальну потужність. В ідеалі, це можна було б зробити через Bluetooth та мобільний додаток. Поки Honda та Greenger займаються цим, керований дорослим вимикач став би чудовим засобом безпеки.
  • Шасі ідеально підібране до двигуна. Підвіска відмінно працювала на Avery в обох режимах, і ми вивозили її на досить вибоїсті стежки. Вона не готова до ефіру, хоча на промо-фотографіях Honda видно, що E2 стрибає, так що активність знаходиться в межах її призначення.

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

  • Налаштування підвіски балансує між потребами гонщиків, які просто хочуть грати в гольф, і в той же час забезпечує жорстку реакцію, необхідну для дітей Stage 2. Коли дорослі застрибують. а вони завжди так роблять. задня підвіска майже досягає дна. Це говорить про те, що він призначений для дітей вагою до 99 фунтів. При вазі 44 фунти, Ейвері не мала жодних скарг. Амортизатор має регулювання амортизації відскоку, що здається зайвим на дитячому трейлбайку. Якщо ваша дитина просить відрегулювати амортизацію, настав час для гоночного велосипеда. Хід підвіски становить трохи менше чотирьох дюймів на кожному кінці. досить багато, завдяки налаштуванням та ідеальному поєднанню з двигуном.
  • Шини Kenda Millville K771. чудовий вибір. Ця проміжна шина відмінно показала себе на різних типах місцевості, на яких ми тестували. скелястій, твердому грунті та піску. На двох 12-дюймових дисках встановлені шини в розмірі 60/100. Honda та Greenger повинні перейти на 14-дюймове переднє колесо, щоб CRF-E2 міг краще долати перешкоди на бездоріжжі.

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

  • На Honda CRF-E2 Ейвері почувалася впевненіше, ніж на 50-кубових мотоциклах. Передбачувана потужність двигуна, що дзижчить, дозволяє гонщику-початківцю зосередитися на набутті нових навичок. Не потрібно думати про автоматичне ввімкнення зчеплення або перемикання передач. Гонщиця готується до нових завдань. наприклад, до їзди через альпінарії та подолання скромних підйомів на пагорби, не відволікаючись на сторонні речі. E2. чудовий інструмент для навчання.
  • Гідравлічні дискові гальма прості та зручні у використанні. Кожне з них контролюється регульованим важелем на алюмінієвому кермі. Ейвері подобається робота гальм, і ми не бачили, щоб вона боролася з ними. Оскільки E2 не має педалей, ноги водія надійно стоять на міцних підніжках.

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

  • Час автономної роботи літій-іонного акумулятора Honda CRF-E2 2022 року становить дві години, і для нас це не було проблемою. Хоча Ейвері не шматувала, вона протестувала E2 на деяких складних ділянках, що вимагають багато енергії. Стандартний зарядний пристрій заряджає батарею від нуля до повного заряду за чотири години, а додатковий швидкий зарядний пристрій заряджає батарею на 80 відсотків за дві години. Якщо ваш гонщик розрядить акумулятор до того, як у нього закінчиться особиста енергія, акумулятор можна легко замінити. Однак, вам доведеться викласти 1 тис. за другу батарею. воно того варте, якщо ваш гонщик невичерпний.
  • Практично не потребує технічного обслуговування. E2 не потребує моторного масла, повітряного фільтра та тросового керування. він сам про себе подбає. Час від часу може знадобитися регулювання ланцюга, залежно від того, як сильно ви їздите на велосипеді. Вам не обов’язково бути фанатом техніки, щоб володіти CRF-E2.
  • Для молодого гонщика, який вчиться їздити на двоколісному транспорті, Honda CRF-E2 2022 року, безперечно, є привабливою моделлю. Це потужний мотоцикл, який підтримується дилерською мережею Honda, неймовірно легкий у керуванні, на ньому можна їздити в нетрадиційних місцях, і він викликає величезні посмішки на обличчях дітей. Ви не можете купити його дешевше, ніж за 3000.

Фотографія Дона Вільямса

СТИЛЬ ЇЗДИ

  • Шолом: O’Neal Youth 2 SRS Attack
  • Окуляри: Blur B-Flex Youth
  • Штани з джерсі: O’Neal Youth Element Ride
  • Рукавички: O’Neal Youth Element
  • Наколінники: O’Neal Pee Wee
  • Черевики: O’Neal Youth Rider

2022 Honda CRF-E2 Характеристики

  • Тип: Безщітковий постійного струму з внутрішнім ротором
  • Максимальна потужність: 3.4 кінські сили при 4000 об/хв
  • Максимальний крутний момент: 18.4 фунт-фунтів при 4000 об/хв
  • Максимальна швидкість: 20 миль/год (Етап 2) або 10 миль/год (Етап 1)
  • Охолодження: Повітряне
  • Акумулятор: Змінний літій-іонний
  • Потужність: 950 Вт
  • Час заряджання до 100 відсотків: 4 години (2.5 годин з додатковим швидким зарядним пристроєм)
  • Час заряджання до 80 відсотків: 3.2 години (2 години з додатковим швидким зарядним пристроєм)
  • Діапазон напруги зарядного пристрою: 90-264 вольт
  • Час роботи: Максимум 2 години
  • Гарантія на батарею: 24 місяці або 1000 зарядів (залежно від того, що настане раніше)
  • Трансмісія: Прямий привід без зчеплення
  • Кінцевий привід: 428 ланцюг
  • Рама: Алюмінієвий периметр
  • Кермо: Конічний алюміній
  • Передня підвіска; подорож: Нерегульована вилка 33 мм; 3.9 дюймів
  • Задня підвіска; ходова: Консольний амортизатор DNM з регульованим відскоком і пружинним зусиллям; 3.8 дюймів
  • Колеса (передні задні) 12 x 1.6; дротяні спиці
  • Шини (фр): Kenda Millville K771; 60/100 x 12
  • Гальма (фр): 190 мм диск з гідравлічним супортом

РОЗМІРИ та ПОТУЖНОСТІ

  • Колісна база 38 дюймів
  • Граблі: 25 градусів
  • Trail. 1.3 дюйми
  • Висота сидіння: 24.8 або 25.5 дюймів
  • Кліренс: 7.8 дюймів
  • Максимальна вага вершника: 99 фунтів
  • Споряджена вага: 106 фунтів

2022 Honda CRF-E2 Ціна: 2950 MSRP

22 Фотогалерея огляду Honda CRF-E2

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

Маючи 50-річний досвід їзди, Дон Вільямс є шанувальником усіх видів мотоциклів. Йому подобаються спортивні велосипеди, крейсери, позашляховики, туристичні велосипеди, пригодницькі велосипеди, двомісні спортивні велосипеди та їздові митні велосипеди. Запитайте Дона, який його улюблений велосипед, і він відповість вам: “Будь-який, на якому я їжджу.

Підтверджено склад учасників чемпіонату світу з суперкросу FIM 2023 року

Огляд джинсів Bolid’Ster Jean’Ster 2 [протестовано на міжнародному рівні]

Якщо у нього є два колеса, Ultimate Motorcycling має внутрішній совок. Від останніх оглядів мотоциклів та одягу до результатів MotoGP та звітів про продажі OEM, Ultimate Motorcycling охоплює все. Наш невеликий, але відданий своїй справі колектив невпинно працює над тим, щоб створювати якісний та цікавий мотоциклетний контент.

Ви бачили серію Sport Heritage від Yamahas? Це класичні спортивні мотоцикли, які штурмують США. Я катався на розкішному Yamaha XSR900, і його чудовий зовнішній вигляд більш ніж підкріплений його феноменальними характеристиками. Відвідайте YamahaMotorsports.com, щоб дізнатися більше про захоплюючу лінійку Heritage, або перевірте її на власні очі у місцевого дилера вже сьогодні.

Редактор Дон Вільямс. фанат позашляховиків. Він брав участь у змаганнях з тріалу понад 30 років, і вони з дружиною їздять кожні вихідні, а іноді й більше, на всіх типах позашляховиків, які вони можуть взяти в руки. Цікаво, що він ніколи не мав можливості проїхатися по бездоріжжю на гоночній трасі Grand National Cross Country, але нещодавно йому нарешті випала така нагода. Будучи гостем KTM, Дон зміг випробувати ряд моделей KTM Cross Country XC, і в цьому першому сегменті він розповідає нам про відмінності, які він знайшов, а також про гострі відчуття від того, що вперше проїхав повну дистанцію GNCC.

У нашому другому сюжеті Ті Джей Адамс спілкується з парою австралійців, які шукають пригод. Стю і Джанелл та їхні три собаки подорожують по всьому світу протягом останніх десяти років і відвідали 108 країн на своїх двох пригодницьких мотоциклах BMW 650 GS. Вони називають себе “The Pack Track” і розповідають про свої пригоди у власному блозі. Ті Джей розповідає про свій досвід. хороший і поганий, а також про те, як важко перетинати кордони з собаками, які супроводжують їх у подорожі. Насправді, вони будуть гастролювати по США з червня по жовтень цього року, починаючи з Сакраменто, Каліфорнія, перед тим, як поїхати на північний схід США, а потім фінішувати в Далласі, штат Техас, де вони вперше стартували. Під час туру вони проведуть безкоштовні презентації в кількох мотосалонах, тож слідкуйте за їхнім розкладом і, сподіваємось, вам вдасться зустрітися з ними особисто.

Отже, від усіх нас в Ultimate Motorcycling, ми сподіваємось, що вам сподобається цей епізод.

Ми любимо ваші відгуки! Будь ласка, прокоментуйте або запропонуйте:

Дитячий електричний велосипед Venom 1600 Вт | Літій | 48 В

Номер для відстеження видається на вашу електронну пошту, щоб ви могли відстежувати своє відправлення. Ми доставляємо в усі 48 нижчих штатів США БЕЗКОШТОВНО.

За додаткову плату ми також відправляємо вантажі на Гаваї, Пуерто-Ріко, Віргінські острови США тощо!

Усі замовлення тепер включають БЕЗКОШТОВНУ доставку прямо до порогу вашого будинку. Для всіх більших предметів, таких як мотоцикли, квадроцикли та позашляховики, необхідна попередня домовленість про доставку до вашого будинку. Перевізник зателефонує за 1-2 дні до висадки, щоб призначити 4-годинне вікно для доставки.

Орієнтовний час доставки Транзитний час доставки для всіх замовлень в межах США не повинен займати більше 4-10 робочих днів

Безпечні, застраховані відправлення Ми повністю страхуємо кожне замовлення на всьому шляху до вас. Це означає, що коли ваше замовлення знаходиться в дорозі до вас, доставка завжди без ризиків. Ми закликаємо всіх клієнтів перевірити вашу посилку на наявність пошкоджень або фальсифікацій перед отриманням або підписанням.

БЕЗКОШТОВНА 1-РІЧНА ГАРАНТІЯ НА СТАНДАРТНІ ДЕТАЛІ ВКЛЮЧЕНА

Venom Electric 1600W Pro Dirt Bike Lithium 48V

НАЙБІЛЬШИЙ найпотужніший електричний мотоцикл для мотокросу по бездоріжжю! Висота сидіння 27 дюймів!

Представляємо вам НАЙБІЛЬШИЙ електричний кросовий велосипед на ринку з потужним акумулятором на 1600 Вт! Велосипед Venom Pro 1600w оснащений 14 передніми та 12 задніми колесами, літій-іонним акумулятором, розширеними налаштуваннями регулятора швидкості (Throttle Response, Top Speed), позолоченими передніми вилками та багатьом іншим. Чудово підходить для їзди по під’їзній дорозі, на задньому дворі та бездоріжжю! Поставляється в комплекті з шинами Knobby, які допомагають долати нерівні бездоріжжя та горбисті ділянки. Модернізована літієва батарея на 48 В значно легша, забезпечує більшу продуктивність та найтриваліший час роботи на електричному мотокросі.

Новий велосипед Venom Pro Lithium Electric Dirt оснащений гідравлічними дисковими гальмами для покращеного гальмування та відмінної гальмівної сили. Модернізований рідкоземельний безщітковий електродвигун потужністю 1600 Вт забезпечить вам потужність майже для будь-яких дорожніх умов. Встановлений вдосконалений регулятор швидкості дозволить вам налаштувати свій досвід водіння та налаштувати його відповідно до уподобань кожного з батьків!

Дитячий велосипед Venom Pro Kids Dirt Bike оснащений потужним літієвим акумулятором, що забезпечує 48 В та 1600 Вт надійної роботи. Його легка, міцна конструкція ідеально підходить для довгого дня їзди по бездоріжжю, пропонуючи до 2 годин роботи та додатковий крутний момент. Відчуйте експертну інженерію та захопливі пригоди на бездоріжжі.

Чудово підходить для дітей та підлітків віком від 13 років

S: Контроль швидкості

5 миль/год. 25Mph (регулюється змінною ручкою)

R: Контроль реакції

.2 сек. 1 сек (регулюється ручкою)

Літієвий електричний велосипед Venom доступний у декількох кольорах. Все це поєднується з аеродинамічним дизайном для дійсно приголомшливої їзди. Цей електричний мотокрос оснащений гумовими шинами; не бійтеся виїжджати на нього на стежки, в багнюку або навіть у сніг! Ви помітите, що Pro Lithium 48V Motocross має достатньо потужності для підйомів та нахилів.

Завжди носіть шолом та екіпіровку, затверджені DOT, під час їзди!

Підтримка Venom доступна з 9:00 до 18:00 за східним стандартним часом з понеділка по п’ятницю. П’ятниця та субота з 9 ранку до 4 вечора за східним часом на Support@Venommotorsportscanada.com та 1-855-984-1612

Літієвий велосипед VENOM Pro Electric 48V поставляється укомплектованим та встановленим з більш ніж 700 модернізаціями на суму понад 700!

БЕЗКОШТОВНО ОНОВЛЕНІ БІЛЬШІ ШИНИ (вартість 150)

Новий літієвий електричний велосипед Venom побудований на міцній сталевій рамі зі збільшеною висотою сидіння 27 дюймів від землі. Ви помітите більші передні та задні шини, встановлені на цій моделі:

Передня шина: 2.Задня пневматична шина 75×14 Knobby: 3.Пневматична ручка 00×12

БЕЗКОШТОВНЕ ОНОВЛЕННЯ ДО ЛІТІЄВОЇ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ НА 48 ВОЛЬТ (вартість 250)

Літієва батарея не тільки збільшує час їзди, але й набагато легша та забезпечує набагато швидший час перезарядки.

БЕЗКОШТОВНО модернізований рідкоземельний безщітковий двигун потужністю 1600 Вт (вартість 150 грн)

Сильний і потужний двигун потужністю 1600 Вт дасть вам максимальну швидкість 30 км/год з достатнім крутним моментом і потужністю для нахилів.

БЕЗКОШТОВНЕ ОСУЧАСНЕННЯ РЕГУЛЯТОРА ШВИДКОСТІ (вартість 75)

S: Регулювання швидкості

5Mph. 25Mph (регулюється за допомогою змінної ручки)

R: Контроль реакції

.2 сек. 1 секунда (регулюється за допомогою змінної ручки)

БЕЗКОШТОВНА ЗАМІНА на водонепроникні золоті передні колодки WATERPROOF BEARNINGS (значення 75)

Чудово підходить для бездоріжжя в брудному середовищі, а подвійні гідравлічні передні амортизатори готові до ваших пригод! Також оснащений гідравлічними дисковими гальмами, це безпечніша система, ніж ваші середні тросові гальмівні системи Ця гальмівна система забезпечує більший контроль та гальмівну силу, що робить її ідеальним вибором для авантюрного гонщика.

Електричні велосипеди OSET Dirt Bikes

Наші велосипеди визнані у всьому світі як найкращі велосипеди для початківців для дітей, які навчаються та вдосконалюють свої навички їзди на мотоциклі, а оскільки вони електричні, то не мають гарячих частин, не потребують бензину, не виробляють вихлопних газів і практично безшумні, а це означає, що гонщики можуть використовувати їх щодня там, де інші велосипеди не можуть проїхати

Подивіться наші відео на YouTube та фантастичні відгуки на

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

12.5 Гонки

Найпопулярніший у світі мотоцикл для початківцівДля дітей віком від 3 років. 52 години роботиПропонована ціна : 1899.00

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

MX10

Ідеальний мотоцикл для бездоріжжя та MX для дітей віком від 4 років. 73 години роботиMSRP: 3199.00

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

24.0 Гонки

Ідеальний електричний кросовий велосипед для дорослих та підлітків. до 90 кг2-3 години роботиMSRP: 4399.00

Відгуки клієнтів

Я купив своєму 6-річному синові MX-10, оскільки швидкість і потужність можна регулювати відповідно до умов, в яких він буде використовуватися: від повільної їзди в парку до повної потужності на треку або на полі. Дуже простий у використанні та обслуговуванні плюс надзвичайно тихий. Я майже купив KTM50SX, але радий, що натомість отримав OSET.

Мій син отримав свій перший OSET у 3 роки. Це був 12.5 eco. З тих пір він перейшов на OSET 16. Які казкові байки! Новий OSET 16 був настільки чудовим, що я купив собі 24. Я дуже вражений якістю збірки всіх 3 велосипедів. Так тримати, хлопці!!

Не витрачайте гроші на дешеві велосипеди, ці. справжнісінькі. OSET ви створили продукт, який, без сумніву, є найкращим способом для будь-якої дитини розвинути навички, які залишаться на все життя!

Ці велосипеди дуже веселі! Я купив одне для свого сина, і це чудово спостерігати за ним і дуже безпечно! За що не можна не полюбити?

Дивовижні велосипеди, які рекомендують їх усім.Мій 3-річний хлопчик зараз вчиться їздити на своєму, і йому це подобається, вони дуже добре побудовані і дуже налаштовуються на всі здібності.

OSET. найкраще, що є у мого сина! Він має свободу на свіжому повітрі та якісний час зі своїм татом далеко від технологій! У мого 9-річного сина є гонщик 20, а у його батька. 24!!

Новини

TRIUMPH ОГОЛОШУЄ ПРО ПРИДБАННЯ ВИРОБНИКА ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДІВ OSET BIKES

Напередодні запуску лінійки мотокросу та ендуро, Triumph Motorcycles робить ще один захоплюючий крок у світі позашляховиків, придбавши компанію OSET Bikes, лідера у світі дитячих електричних позашляхових мотоциклів.

Шукаєте подію поблизу вас? Натисніть на посилання, щоб переглянути розклад регіональних клубів по всій території США.

Розклад подій New England Trials Flyer: http://www.newenglandtrials.com/images/Neta_flyer_2017_rev_a.jpg

Тепер доступні м’які сидіння!

Багато власників OSET або потенційних покупців часто запитують про м’які сидіння для більшого комфорту водія або збільшення висоти сидіння. Ми імпортували кілька гарних сидінь з гелевою піною та чохлами на сидіннях із захопленням. Дивіться нашу вкладку “Деталі”, щоб побачити більше фотографій для конкретних моделей.

СВІТ РОЗВАГ, ЯКИЙ ЧЕКАЄ НА ВАС

Що люди говорять про OSET ?

До того, як ми взяли Гаррі на OSET, я скептично ставився до їхньої здатності конкурувати з бензиновими машинами. Ну, це вже перебільшення. І Гаррі, і його молодший брат Джордж обидва вважають, що їхні OSET чудові, і я можу лише погодитися.Я вважаю, що це ідеальний вступ до їзди на тріалі. Батьки можуть обмежити швидкість, тож діти не зможуть схопити жменю і зникнути з-під контролю; відсутність гарячих частин і легка вага означає, що вони можуть самі піднімати велосипед. Велосипеди OSET. це те, що хлопці можуть витягнути з гаража після школи, мені не потрібно бути там, щоб наглядати за ними або заводити їх. Вони просто вмикають їх і їдуть, не дратуючи сусідів.

Це, мабуть, один з найкрутіших мотоциклів, на яких я коли-небудь їздив!

Купівля OSET 12.5 у 2010 році було однією з найкращих речей, які ми коли-небудь робили як сім’я. З тих пір наш син Майлз постійно зростає, і зараз він є претендентом на перемогу в національних змаганнях з тріалу. Ми не прийшли з тріалу, але зараз ми на 100% занурені в гоночний спорт. Майлз не любить нічого більше, ніж їздити на велосипеді, і зараз він пройшов через 12.5, 16.0, 20.0-Lite, а тепер OSET 20.0 Перегони.

Який найкращий 50-кубовий мотоцикл для дітей?

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

Нещодавно я придбав 50-кубовий мотоцикл для свого 6-річного сина, і я провів масу досліджень різних доступних 50-кубових велосипедів, щоб побачити, який із них найкращий. Зрештою, більшість 50-кубових мотоциклів відмінні, і між ними дуже мало відмінностей. Хоча є кілька лимонів, яких слід уникати, які я висвітлю в цій публікації, ваше рішення, швидше за все, буде прийнято залежно від того, який з них ви знайдете за вигідною ціною поблизу вас. З огляду на це, мій улюблений 50-кубовий мотоцикл. це KTM 50cc (дуже дорогий), за ним йдуть Honda CRF50 і Yamaha TTR50. Якщо ви не впевнені у правильному виборі розміру, я зазвичай рекомендую дітям віком від 3 до 7 років їздити на 50-кубових мотоциклах. Діти 8-10 років також можуть їздити на своїх старих 50-кубових велосипедах, але у віці 8 років їм більше підійде більший велосипед. Однак це залежить від їхнього індивідуального зросту та сили. Це для покупки нового велосипеда. Якщо ви купите дитині 50-кубовий велосипед у 6 років, вона буде чудово на ньому їздити до 10 років, навіть якщо технічно вона могла б перейти на більший велосипед для кращої посадки у 8 років.

KTM 50 SX (або KTM 50 SX Mini)

Якщо ваша дитина дуже серйозно ставиться до катання на велосипеді, або якщо у вас є гроші, то KTM 50 SX Mini важко перевершити. Це неймовірний велосипед, але за якість треба платити. Це гоночний велосипед, і якщо це ваша мета, то це хороший вибір. Дискові гальма спереду і ззаду, регульоване кермо, рідинне охолодження з радіатором, перевернуті передні вилки та інші особливості роблять його схожим на велосипед вищого класу, але в меншому масштабі. Однак це 2-тактний велосипед, тому вам доведеться змішувати мастило у співвідношенні 60:1. Я особисто знав, що не хочу 2-тактний двигун, коли купував його, тому що всі інші наші мотоцикли 4-тактні, і я не хотів возитися зі змішуванням палива для різних мотоциклів. Однак 2-тактний двигун має такі переваги, як низький рівень шуму.

Honda CRF50

Якби друг або сусід запитав мене, який 50-кубовий мотоцикл купити, я б коротко відповів: “Honda CRF50”. Я не один такий. Знову і знову, коли я чую від досвідчених гонщиків, вони кажуть, що саджають своїх дітей на CRF50. Вони лише на 100 гривень дорожчі за Yamaha TTR50, але вони мають кікстартер, який, на мою думку, має бути стандартним для абсолютно кожного кросового мотоцикла. Хоча кікстарт дуже зручний, якщо ви випадково залишили ключ у положенні “увімкнено” і не можете скористатися електричним стартером, майте на увазі, що більшість дітей не зможуть завести мотоцикл з коліна. Для більшості дітей це трохи важкувато. Я бачив деяких 6-річних дітей, які можуть це зробити, але навіть мій 8-річний бореться. Стартовий старт в основному для цього батька. Honda CRF50 та Yamaha TTR50 є найпопулярнішими варіантами, оскільки вони неймовірно надійні, доступні за ціною та мають елементи керування, схожі на дорослі велосипеди, тому дитина може легко пересісти на більші велосипеди, коли виросте. Однак, майже в усіх інших відношеннях CRF50 практично ідентичний Yamaha. Насправді, якщо ви поміняєте пластик на CRF50 на щось синє, більшість людей навіть не помітять різниці. Звичайно, є відмінності, але вони не очевидні. Єдина відмінність, яку ви можете помітити, полягає в тому, що CRF50 не такий швидкий, як TTR50. CRF50 досягає 25 миль / год, а TTR50 може розігнатися до 30 миль / год. Висота сидіння: 21.8″

Yamaha TTR50

Yamaha TTR50. це дуже надійний і добре зроблений позашляховик за розумною ціною. Це мотоцикл, який я купив для свого 6-річного віку, і він був чудовим. Я купив Yamaha TTR50, бо знайшов вигідну пропозицію, але якби купував знову, то віддав би перевагу CRF50 від Honda, якби такий був у наявності. Я заплатив 1250 доларів за новий TTR50 в місцевому магазині, але після сплати податків, реєстрації та зборів, якщо я правильно пам’ятаю, він коштував близько 1700 доларів. Якби я міг знайти вживаний 50-й, я б його купив, але в моєму районі Бойсе, штат Айдахо, просто не було нічого, що я хотів би купити. У нас був хороший досвід роботи з TTR50. Він чудово працює, мій син його обожнює, і у нас не було жодних проблем з надійністю. Я навчив свого сина вимикати велосипед ключем і ніколи не використовувати вимикач. Якщо він використовує вимикач, щоб зупинити мотоцикл, батарея все ще залишається в положенні “увімкнено”, і тоді наступного разу, коли ми скористаємося ним, батарея буде розряджена, і ми не зможемо завести мотоцикл. На цьому велосипеді немає старту з місця. Максимальна швидкість TTR50. 30 миль/год, тож це дуже потужний мотоцикл для дітей. TTR50 швидший за CRF50, який розвиває близько 25 миль/год. Я все одно не хотів би, щоб мої діти їхали швидше, ніж це. Однак діти до 8 років зазвичай недостатньо сильні, щоб користуватися кікстартером. Отже, перевага кікстартера полягає лише в тому, що дорослий може завести велосипед для дитини, якщо батарея вийде з ладу. Перегляньте мій повний огляд Yamaha TTR-50.

Suzuki DRZ-50

Suzuki випускає чудові позашляховики, які можна порівняти з Yamaha та Honda у всіх відношеннях. Найкраще те, що Suzuki, як і Honda, ставить на свої велосипеди електричний старт і кікстартер. Дякую, Suzuki! Я особисто не маю великого досвіду роботи з Suzuki, але про нього добре відгукуються. Вони просто не широко доступні в моїй місцевості, тому я не бачу їх так часто.

Yamaha PW50

  • PW50 трохи легший
  • PW50 не має ножного гальма, тому він не вчить дітей нормальному управлінню, яке вони побачать на більших велосипедах, коли виростуть
  • TTR50 трохи швидший
  • PW50 має кікстартер, але не має електричного запуску
  • PW50 має колеса в стилі Mag. Вони не такі витривалі, але не потребують обслуговування чи затягування спиць

огляд, honda, crf-e2, 2022, факт, нього

SSR 50cc

Велосипеди SSR. це найдешевші велосипеди для їзди по бездоріжжю. Ви можете купити новий мотоцикл всього за 700. Деякі люди купують їх як просто веселі велосипеди для розваг, і деякі люди мають хороший досвід з ними; однак, якщо ви не дуже вправні і не проти регулярно працювати над своїм велосипедом, я б настійно рекомендував триматися подалі від цього та інших велосипедів китайських брендів. В основному це газонокосарки з колесами.

Хоча якість SSR просто не відповідає рівню велосипедів від великих виробників, він все одно може бути чудовим варіантом для вас. Якщо ви дуже вправний і вмієте лагодити речі, коли вони ламаються, у вас обмежений бюджет, і ви дійсно хочете купити новий, то це ваш байк. Я чув від одного хлопця, який купив такий, і після майже року майже щоденного використання він зламав лише кілька незначних речей, які були б такими ж, як у будь-якої Honda або Yamaha. Не всі мають поганий досвід роботи з цими велосипедами.

Скільки технічного обслуговування вимагає 50-кубовий грунтовий велосипед?

Дуже мало. Якщо ви заміните масло в 50-кубовому велосипеді, і це якісний велосипед хорошої якості від хорошого бренду, ви, швидше за все, зможете запустити його протягом 15 років без будь-якого капітального ремонту. Вони, як правило, надійні та прості в обслуговуванні.

Єдине, що вам, можливо, доведеться робити на велосипеді для їзди по бездоріжжю:

  • Заправте його бензином
  • Міняйте масло раз на рік
  • Зніміть повітряний фільтр і періодично чистіть його (на цих маленьких мотоциклах достатньо раз на 10)
  • Знімайте стартерну батарею в кінці кожного сезону і ставте її на зарядний пристрій на всю зиму. В іншому випадку вам доведеться купувати новий (35-70) на початку наступного сезону.
  • Відремонтувати колесо (ні, це не так часто, як велосипед вашої дитини, але це може статися)

Однак 50-кубові велосипеди використовують набагато тонші шини, ніж більшість ґрунтових велосипедів, тому ймовірність спустити колесо на них вища, ніж на деяких інших ґрунтових велосипедах.

Як отримати хорошу пропозицію на ґрунтовий велосипед

Мотоцикли, особливо 50-кубові, як правило, дуже добре тримають свою ціну. Будь-хто з досвідом знає, що ці велосипеди чудово працюють більше десяти років з мінімальним обслуговуванням, тому люди раді заощадити трохи грошей на новій ціні.

Якщо ви не купуєте високопродуктивний KTM або інший гоночний велосипед, я б рекомендував не витрачати більше 1100 на вживаний 50-кубовий мотоцикл.

Якщо ви купуєте Honda або Yamaha, ось приблизна “швидкість зарядки” для старих 50-кубових велосипедів (принаймні в районі Бойсе). Очевидно, це буде відрізнятися в залежності від того, де ви живете)

  • Новий. 1,200 або 1,300 за списком, але в магазинах завжди є спеціальні збори, податки та інше лайно. Тож, швидше за все, це буде від 1,500 до 1,800 на той час, коли ви вийдете за двері.
  • 1-2 роки. від 1 000 до 1 100
  • 3-5 років. від 850 до 1 000
  • 5-8 років. від 750 до 900
  • 8 років. 600. 850 залежно від стану

Чи безпечні велосипеди для дітей?

Якщо ви тримаєте своїх дітей вдома і не шукаєте з ними пригод, то так, вони будуть у більшій безпеці. Вони також стануть схожими на товстих ледачих дітей, які грають у відеоігри, як я часто бачу. У той же час, я не хочу наражати своїх хлопців на небезпеку.

Всі ці позашляховики можуть розвивати швидкість до 25-30 миль на годину на вищій передачі та з відкритою дросельною заслінкою (WOT). Я постійно тримаю свою 6-річну дитину на другій передачі. Це зменшує його максимальну швидкість, щоб він не міг потрапити в надто великі неприємності, а також він почувається комфортніше на другій передачі. Його велосипед також має обмежувач дросельної заслінки, щоб я міг обмежити його максимальну швидкість, але я не вважаю це необхідним, тому що я можу просто тримати його на другій передачі.

Особисто я вважаю, що їзда на мотоциклі для дітей віком від 4 років є досить безпечним заняттям, якщо ви тримаєте їх на першій або другій передачі, завжди одягаєте якісне захисне спорядження під час кожної поїздки та уважно стежите за ними. Враховуючи ці запобіжні заходи, я впевнений, що катання на велосипеді по бездоріжжю є чудовим видом активного відпочинку для моєї сім’ї.

Я готовий ризикувати зламаною щиколоткою, якщо це означає, що я зможу провести багато років зі своїми дітьми на природі та допомагати їм розвивати впевненість, сміливість і знання.

Я співвласник Dirt Bike Planet. Я живу в місті Стар, штат Айдахо, і насолоджуюся катанням на позашляховиках з дружиною та двома хлопчиками по горах Айдахо.

Останні публікації

Якщо ви коли-небудь неправильно прочитали тип палива на паливному насосі або залишили свою дитину заправляти свій власний мотоцикл, ви могли ненавмисно заправити бак не тим бензином, який потрібен. This.

Багато хто з нас, мотоциклістів, відчуває гостру потребу в швидкості, і ми завжди шукаємо машину, яка дійсно може встати і рушити з місця. Потужність двигуна є одним з найбільших визначальних факторів, тому якщо швидкість.

Про Dirt Bike Planet

Dirt Bike Planet. це місце, куди приїжджають ентузіасти позашляховиків з усього світу, щоб поділитися своїми знаннями! Ми закохані в інтенсивні відчуття свободи та адреналіну, які може дати нам лише цей вид спорту. Дізнайтеся більше про нас нижче.

Посібник з експлуатації гаража

Посібник “Гараж” робить обслуговування та користування вашим мотоциклом до смішного простим. Це справжнє пряме керівництво для решти з нас. Роздрукуйте її та повісьте у своєму гаражі, і у вас будуть ідеальні довідкові таблиці та схеми технічного обслуговування, що не піддаються підробці!

Юридична інформація

Як асоційований член Amazon DirtBikePlanet.com заробляє на кваліфікованих покупках. DirtBikePlanet.com також бере участь у партнерських програмах з ShareASale та іншими сайтами. DirtBikePlanet.com отримує винагороду за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top