Нові електровелосипеди від Yamaha змушують виробника виглядати досить старим. Електровелосипед Yamaha

Нові електровелосипеди від Yamaha залишають виробника досить старим

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Близько семи місяців тому Yamaha Motor Europe оголосила, що незабаром вийде на велосипедний ринок з власними електровелосипедами в рамках своєї ініціативи “Switch on”. Це “скоро” вже настало. Ви зможете придбати електровелосипеди від Yamaha з кінця 2022 року. З трьома моделями, які зараз детально представлені. e-MTB, гравійний ebike та міський ebike. виробник навряд чи змусить вас довго чекати.

В принципі, все було готово для великого хіта. Перш за все, електровелосипеди все ще дуже популярні серед людей. Ажіотаж у веломагазинах та інтернет-магазинах не вщухає, тож наприкінці року очікуються нові рекордні показники продажів. Крім того, кілька тижнів тому Yamaha представила PW-S2, наступника PW-ST. Завдяки вкотре зменшеній вазі, більш компактним розмірам і в той же час більшій потужності, цей мотор має великий потенціал і, схоже, піддається інтеграції практично в будь-який тип ебайків.

Підхід без приголомшливого результату

А що робить Yamaha? Просто адаптує свої електровелосипеди, які вже багато років доступні на американському ринку, до європейських специфікацій, мінімально оновлює їх в технічному плані, а потім представляє їх як одну з “найцікавіших нових глав в історії Yamaha”. У супровідному прес-релізі виробник підкреслює, що для всіх трьох мотоциклів рама була розроблена разом з відповідною системою приводу. Такий комплексний підхід дозволив досягти “ідеальних розмірів рами, найкращого балансу між потужністю та керованістю”. Таким чином досягається “надзвичайно природний, комфортний і легкий досвід їзди”.

Можливо, досвід їзди на трьох моделях справді такий чудовий. Оскільки у нас поки що не було можливості провести тест-драйв, ми не можемо нічого сказати про це. Однак з наданих фотографій важко побачити якийсь візуальний виграш в інтеграції двигунів і акумулятора. Швидше, складається враження, що інші виробники велосипедів інтегрують привід у свої велосипеди набагато вміліше. Якщо ви подивитеся на відповідні таблиці даних, то помітите, що Yamaha, очевидно, не змогла заощадити і на вазі. 23-дюймова модель.9 кілограмів для трейлового електронного гірського велосипеда з батареєю на 500 ват-годин у розмірі рами M. це в кращому випадку посередньо. Те саме стосується міського ebike, який важить 23.9 кілограмів без аксесуарів, таких як бризковики, задній багажник та освітлення в середньому розмірі рами.

Yamaha Moro 07. електронний гірський велосипед

По суті, є лише одна новина, яку варто повідомити. Гірський велосипед Moro 07 тепер оснащений двигуном PW-X3. З крутним моментом 85 ньютон-метрів і вагою 2.75 кілограмів, це найпотужніший, найлегший і в той же час найменший привід від Yamaha. На додаток до цих цифр, він пропонує численні технологічні переваги. Будь то миттєва вихідна потужність при мінімальному русі педалей завдяки функції Zero Cadence, вузький Q-фактор для відмінної передачі потужності або великий пакет датчиків для додаткової потужності при їзді в гору. Moro 07 безумовно в надійних руках.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Решта швидко розповідається, оскільки вона вже давно представлена на інших міжнародних ринках. Основою Moro 07 є алюмінієва рама, яка забезпечує 150 міліметрів ходу підвіски в задньому трикутнику та 160 міліметрів у вилці. Верхня і нижня вилки. двотрубні. Останній, однак, зникає майже повністю, оскільки відсік для акумулятора заповнює простір між ними. Завдяки 27.Завдяки 5-дюймовим колесам Moro 07 зберігає необхідну маневреність, що робить їзду на вузьких, стрімких трасах абсолютно веселою дисципліною.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Yamaha Moro 07 з першого погляду

  • Рама: Подвійна твін-рама
  • Двигун: Yamaha PW-X3
  • Батарея: літій-іонна Yamaha 500 Втч
  • Дисплей: Yamaha Interface X
  • Підвісна вилка: RockShox Lyrik Select RC
  • Трансмісія: Shimano Deore XT
  • Гальма: Magura MT5
  • Вага: 23.9 кг у розмірі M
  • Кольори: Icon Blue; Raven / сріблястий

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Yamaha Wabash RT. гравійний ебайк

Wabash RT. перший мотоцикл, який викликає питання, чому Yamaha не перейшла з двигуна PW-ST на сучасний PW-S2. І заощаджені 600 грамів ваги, і більш компактна форма були б корисними для цього гравійного електробайка в будь-якому випадку. Не кажучи вже про додатковий крутний момент.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Отже, він залишається міцним ебайком, геометрія рами якого була розроблена для розслабленої та комфортної їзди. Достатньо кріплень для встановлення підставки для пляшок та аксесуарів. Навіть кріплення бризковиків можливе без проблем. З цим доповненням Wabash RT швидко стає велосипедом, який може дуже добре вписатися в повсякденне велосипедне життя багатьох.

Вибір дисплея здається менш вдалим. По-перше, дисплей A був розміщений досить невдало зліва від штока з кріпленням. По-друге, звідти важко дотягнутися до кнопок, не відриваючи руку від керма. На нашу думку, кращим вибором був би Interface X з блоком управління на кермі.

Yamaha Wabash RT з першого погляду

  • Рама: Алюмінієва рама Yamaha Hydroformed
  • Двигун: Yamaha PW-ST
  • Батарея: Yamaha Lithium Ion 500 Wh
  • Дисплей: Yamaha Display A
  • Вилка: алюмінієва
  • Трансмісія: Shimano GRX RX600
  • Гальма: Shimano GRX RX400
  • Вага: 21.4 кг у розмірі M
  • Колір: синя сталь

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Yamaha Crosscore RC. міський ебайк

Як і Wabash RT, Crosscore RC справив би ще краще враження з PW-S2. Отже, на цьому міському універсалі вам також доведеться задовольнятися PW-ST. Тим не менш, стандартна комплектація з акумулятором на 500 ват-годин та 9-швидкісним перемикачем Shimano створюють єдине ціле. Yamaha вважає модель “ідеальним велосипедом на кожен день”. Дехто з вас очікував би на бризковики, задній багажник та ліхтарі. Отже, поки що він поставляється без цих аксесуарів. Якщо хочете, ви можете вважати це досить спортивною орієнтацією на його друге призначення як трекінгового велосипеда. Принаймні вилка підвіски з ходом 63 міліметри говорить про це.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Yamaha Crosscore RC з першого погляду

  • Рама: Алюмінієва рама Yamaha Hydroformed
  • Двигун: Yamaha PW-ST
  • Батарея: Yamaha Lithium Ion 500 Wh
  • Дисплей: Yamaha Display A
  • Підвісна вилка: SR Suntour NEX E25
  • Трансмісія: Shimano Alivio
  • Гальма Shimano MT200
  • Вага: 23.9 кг у розмірі M
  • Кольори: Shiver White; Urban Sage

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Прямі продажі та власна дилерська мережа

Окрім ебайків, варто також відзначити підхід Yamaha до продажів. Японська компанія спирається на свою існуючу дилерську мережу мотосалонів. Там велосипеди будуть виставлені, там ви зможете їх протестувати і там же отримаєте відповідну консультацію. Залишається з’ясувати, наскільки компетентною буде ця порада, оскільки персонал, ймовірно, досі мало контактував з електровелосипедами. У будь-якому випадку, Yamaha дає дилерам велосипедів широкий простір.

Замовити велосипеди можна буде виключно через інтернет-магазин Yamaha Motor Europe. Під час оформлення замовлення ви також можете вирішити, куди буде доставлено мотоцикл. безпосередньо до вас додому або до дилера Yamaha. Yamaha також пропонує аксесуари в магазині. Чи будуть сюди також входити запасні частини та акумулятори, і чи можна буде також звертатися до дилерів за технічним обслуговуванням та ремонтом, з оголошення Yamaha не зрозуміло.

Колишній піонер галузі

Хоча нові продукти Yamaha не є ні новими, ні революційними, але близько 30 років тому все було зовсім інакше. Тоді виробник був одним із справжніх піонерів технологій. Ще в 1993 році Yamaha показала кілька мотоциклів з приводом Power Assist System, або скорочено PAS. До них належали, наприклад, PA26. Призначений для поїздок на роботу, він дозволяв долати близько 20 кілометрів на одному заряді акумулятора. З постійною номінальною потужністю 235 Вт, двигун лише трохи відрізнявся від сьогоднішніх значень. І вага в 31 кілограм також досить примітна щодо технічного рівня того часу. Хто знає, де б сьогодні була Yamaha, якби виробник продовжував створювати власні електровелосипеди в той час.

Зображення: Yamaha Motor Europe

Новий Yamaha Booster Ebike: Скутер, а не велосипед?

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Тепер Yamaha дійсно перевертає уявлення про велосипед. Близько року тому японський гігант мобільності оголосив в рамках своєї кампанії Switch-On, що збагатить європейський ринок інноваційними електровелосипедами власного виробництва. Однак восени 2022 року було представлено лише три моделі, які вже роками продаються в США. За цими удаваними інноваціями тепер слідують справжні. стандартний педелек та швидкісний педелек.

Зроблено в Європі

Нові моделі. Booster Easy як беговел та Booster як швидкісний беговел. були розроблені в Європі, за словами Yamaha. Booster навіть виробляється в Італії. З ними виробник переслідує цілі, які можна порівняти з цілями своїх електровелосипедів: сприяти розвитку транспорту без викидів CO2, дарувати людям радість від їзди на велосипеді і, в той же час, безпечно і надійно доставляти їх до місця призначення. Згідно з прес-релізом, що супроводжує запуск, це стане можливим завдяки доступній ціні. Що саме це означає, поки що залишається відкритим. На даний момент Yamaha не повідомляє ніяких подробиць про наявність та доступність.

Швидкісний педальний велосипед Yamaha Booster (ліворуч) та електровелосипед Yamaha Booster Easy

Можливо, виробник припускає, що один лише вигляд Booster і Booster Easy зачарує вас. І на відміну від Moro 07, Wabash RT і Crosscore RC, показаних в минулому році, ця надія здається виправданою. Тому що обидва електровелосипеди ставлять знак оклику своїм дизайном.

Копіюємо себе

Натхнення для цього приходить з історії Yamaha. У 1980-х і 1990-х роках компанія святкувала один успіх за іншим з простими, практично невразливими скутерами, такими як BW’s 50, чиї маленькі 50-кубові двигуни припали до душі молодим людям, які тільки-но отримували свої перші водійські права. На товстих шинах ви несподівано стали набагато швидшими. але, перш за все, набагато крутішими. у школі, на дискотеці та зустрічах з друзями. Моделі Booster підхоплюють цей дух веселощів і пригод.

1987 рік. представлений скутер Yamaha BW’s 50

Алюмінієва рама у формі літери U з’єднує переднє та заднє колеса. Передня частина рами має відкриту стільникову структуру аж до нижнього кронштейна. Перш ніж ви запитаєте: так, це може стати справжнім болем під час подальшого очищення. Але це ціна, яку ви повинні бути готові заплатити за такий самобутній вигляд. Yamaha виготовляє раму методом лиття під тиском. Це надає філігранним конструкціям необхідної стабільності, тож вам не доведеться турбуватися про безпеку.

Симбіоз різних світів

Раніше сідати на самокат було дуже просто. Аналогічно має бути і з моделями Booster та Booster Easy. Форма рами також зміщує центр ваги відносно далеко вниз. Це має зробити мотоцикли легкими в управлінні та маневреності. Завдяки шинам шириною чотири дюйми ви маєте велику площу контакту з дорогою. Низький профіль мінімізує опір коченню та підкреслює міський характер велосипедів.

Щоб зробити запозичення з мотоспорту зрозумілими, Yamaha створила для обох бустерів майже маленьке шасі. Виносну трубу та вилку прикрито спеціально розробленими панелями, що ще більше наближають зовнішній вигляд до мотоцикла. Передній бризковик також має дуже спортивну форму. Останній може виявитися менш ефективним у повсякденному використанні, оскільки він не затримує стільки бруду та води, скільки було б корисно для їзди на роботу.

Змінна кришка головної труби

Задній бризковик виступає дуже далеко і нагадує сидіння скутера на лавці. Якби підставки для ніг можна було розкласти біля виносної частини заднього колеса, можна було б майже спокуситися на те, щоб туди залізла ще одна людина. Однак простір у кращому випадку призначений для кріплення вантажного кошика. Крім того, Yamaha не вказує максимально допустиму загальну вагу як для Booster, так і для Booster Easy. Тому неможливо сказати, наскільки важким може бути вантаж, який ви можете перевозити на цих велосипедах, і чи можна принаймні використовувати дитяче крісло.

Перевірений привід

Yamaha обрала двигун PW-S2. Єдина відмінність полягає в тому, що Booster підтримує максимальну швидкість до 45 км/год, тоді як Booster Easy зупиняється на 25 км/год. На додаток до крутного моменту в 75 ньютон-метрів, PW-S2 має досить малу вагу. 2 кг.85 кілограмів говорить про двигун. Ми також могли б уявити дещо потужніший PW-X3 на швидкісному педалі. Можливо, виробник подивився на доступні акумулятори, а потім віддав перевагу дещо більш енергозберігаючому PW-S2. Знімний акумулятор має ємність лише 630 ват-годин. На швидкісному педалеті з PW-X3 вони, ймовірно, вичерпаються швидше, ніж передбачалося. Yamaha розраховує на запас ходу від 50 до 110 кілометрів при масі тіла 75 кілограмів. Для Booster Easy це на десять кілометрів більше в кожному випадку.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Двигун Yamaha PW-S2

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Акумулятор на 630 ват-годин

Керувати Yamaha Booster можна за допомогою дисплея C. Він розташований по центру над виносом з 2-ма дисплеями.8-дюймовий TFT-дисплей. Окремий блок керування встановлений поруч з лівою ручкою керма. Наприклад, інформація про каденцію та споживання калорій є дещо більш інформативною, ніж на дисплеї Booster. Display A. Він поєднує в собі 1.7-дюймовий РК-дисплей з відповідними кнопками. Він показує всю необхідну інформацію, таку як поточна швидкість, вибраний рівень підтримки, залишок запасу ходу та багато іншого.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Бустер Yamaha з дисплеєм Yamaha Display C

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Кокпіт з дисплеєм A на Yamaha Booster Easy

Стандартна комплектація з деякими особливостями

На правій стороні керма ви знайдете поворотну ручку для безступінчастої автоматичної втулки від Enviolo. Ланцюг передає вашу силу та потужність, що генерується двигуном, на втулку. Вуглецевий ремінь, безумовно, підійшов би міській концепції Yamaha. З іншого боку, ви можете розраховувати на підвісну вилку з ходом 80 міліметрів, що є чимось незвичайним для цієї категорії електровелосипедів. Решта обладнання, включаючи гідравлічні дискові гальма та систему освітлення, частина якої походить від Supernova, також відповідає високим стандартам.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Міні-фара Supernova M99

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Задній ліхтар інтегрований у бризковик

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Безступінчаста автоматична коробка передач Enviolo

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Дзеркало заднього виду на Yamaha Booster

Наскільки серйозно Yamaha дотримується власної лінії підходу до цих двох мотоциклів, видно з широкого асортименту аксесуарів. До них відносяться вантажні кошики, додаткові багажники та сухий мішок, а також кріплення на кермо для смартфона та альтернативних педалей. Навіть чохли для вихлопної труби згодом будуть доступні в різних кольорах, щоб зробити вашу модель більш індивідуальною. Однак правда полягає в тому, що ціни на аксесуари досить високі. Наприклад, за педалі доведеться доплатити понад 80 євро.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Передній вантажний кошик

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Задній вантажний кошик

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Підставки

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Сухий мішок

Використання існуючої мережі

Остаточну вартість можна дізнатися на сайті виробника та в так званих eBike Experience Centres. Компанія Yamaha організовує продаж Booster та Booster Easy через ці центри. Це обрані торгові партнери Yamaha з продажу мотоциклів. Там ви можете ознайомитися з двома доступними варіантами кольору Cyan Solid Aqua та Dark Grey Metallic, протестувати моделі та отримати консультацію. Після того, як ви визначилися з вибором, ви можете замовити його онлайн або в Центрі досвіду eBike.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Yamaha Booster у кольорі Dark Grey Metallic

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Yamaha Booster у кольорі Cyan Solid Aqua

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Yamaha Booster Easy у кольорі Dark Grey Metallic

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Підсилювач Yamaha Booster Easy у блакитному кольорі Cyan Solid Aqua

Педальний підсилювач Yamaha Booster Easy з першого погляду

  • Рама: Однорозмірна, лита алюмінієва
  • Двигун: Yamaha PW-S2
  • Батарея: Yamaha 630 Втч
  • Дисплей: Yamaha Display A
  • Трансмісія: Enviolo Twist Pure
  • Підвісна вилка: Zoom CH-879 AMS 20″, 80 мм
  • Гальма Promax DSK-925, 180 мм
  • Вага: 35 кг
  • Максимально дозволена загальна вага: n.a.
  • Ціни: n.a.

Швидкісний педальний перемикач Yamaha Booster з першого погляду

  • Рама: Однорозмірна, лита алюмінієва
  • Двигун: Yamaha PW-S2
  • Батарея: Yamaha 630 Втч
  • Дисплей: Yamaha Display C
  • Трансмісія: Enviolo Heavy Duty
  • Амортизаційна вилка: Zoom CH-879 AMS 20″, 80 мм
  • Гальма: Promax DSK-930B, 180 мм
  • Вага: 36 кг
  • Максимально дозволена загальна вага: n.a.
  • Ціни: n.a.

Зображення: Yamaha Motor Europe

Yamaha представляє новий двигун 2022 PW-X3: Новий двигун легший, менший та потужніший. що це означає для нових електровелосипедів?

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Нарешті, це тут! Оскільки PW-X2 був лише вдосконаленням першого eMTB-мотора Yamaha, абсолютно новий PW-X3 був гаряче очікуваним. Він був розроблений з нуля, включаючи нову батарею, дисплей і пульт дистанційного керування. Що може зробити новий електродвигун Yamaha 2022 року, чого не міг його попередник, і які типи велосипедів ми можемо очікувати від нього?

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Серцем нової системи Yamaha PW-X3 є абсолютно новий двигун, який зазнав значних змін у порівнянні зі своїм попередником, PW-X2. І це добре, тому що громіздкий двигун PW-X2 обмежував дизайнерів ебайків в плані геометрії рами і кінематики підвіски, що в кінцевому підсумку погіршувало керованість мотоциклів. Новий PW-X3 не тільки значно компактніший, але й, згідно із заявленими виробником характеристиками, на 300 г легший. Незважаючи на це, Yamaha вдалося збільшити вихідний крутний момент нового двигуна на 5 Нм, так що тепер PW-X3 може генерувати крутний момент 85 Нм, що ставить його в один ряд з Bosch Performance Line CX і двигуном Shimano EP8. На відміну від Shimano, Yamaha покладається на абсолютно новий інтеейс рами для свого двигуна останнього покоління. На додаток до нових моделей Haibike та оновленого GIANT, ми впевнені, що в найближчі пару тижнів на ринку з’явиться багато інших нових моноколес на базі двигуна 2022 PW-X3.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

На жаль, ми ще не мали змоги протестувати новий мотор на трасах. Однак Yamaha стверджує, що зберегла енергійність і потужний характер PW-X2 у ще більш потужному PW-X3. Завдяки так званій технології Zero Cadence, новий двигун Yamaha повинен ще більш чутливо реагувати на натискання на педалі і вивільняти свою потужність без затримок. Попередник також реагував набагато швидше, ніж більшість інших двигунів на ринку, хоча часто забезпечував небажану і неконтрольовану тягу, особливо в режимах підвищеної підтримки. Нам цікаво дізнатися, чи вдалося Yamaha зробити останнє покоління свого двигуна більш потужним і чуйним, але при цьому інтуїтивно зрозумілим і простим в управлінні.

Yamaha Interface X з новим дисплеєм, новим пультом і поліпшеними можливостями підключення

До цього часу дисплеї та функції підключення Yamaha не могли задовольнити наші вимоги щодо функціональності та якості. Для eMTB все, що вони могли запропонувати. це комбінований дисплей A з інтегрованими кнопками. Хоча він відносно компактний, він не може зрівнятися за відчуттями та ергономікою з конкурентами. У минулому це призвело до того, що багато виробників велосипедів, які покладаються на двигуни Yamaha, зокрема GIANT, розробляли власні дисплеї, пульти дистанційного керування та рішення для підключення. З новим Interface X, Haibike, один з великих гравців, вирішив покластися на повну систему кокпіта Yamaha з самого початку. Він складається з компактного пульта дистанційного керування та мінімалістичного світлодіодного дисплея, який показує режим підтримки та рівень заряду батареї. Цього цілком достатньо для пуристів, які хочуть повністю сконцентруватися на трасі.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Ті, хто має менш пуристичний підхід і хоче бачити свою швидкість, дальність, каденцію та інші дані під час їзди, спочатку будуть залежати від стороннього пристрою для відображення системи Yamaha PW-X3. Інтеейс X підтримує деякі пристрої SIGMA, Garmin та Echowell. Оскільки він покладається на ANT-з’єднання, ми впевнені, що інші виробники незабаром приєднаються до нього і будуть обслуговувати новий двигун Yamaha. Однак ми не можемо рекомендувати цю конфігурацію з тими опціями, які зараз доступні, принаймні в поєднанні з SIGMA EOX View 1300. На додаток до PW-X3, Interface X має зворотну сумісність зі старішим двигуном PW-X2, тому ми вже мали можливість протестувати цю комбінацію. Читабельність дисплея хороша навіть під прямими сонячними променями, але чорно-біла колірна схема вже не актуальна в епоху потокового відео 4K в метро. Швидкість обробки даних EOX View 1300 також залишає бажати кращого. Однак GPS-пристрої SIGMA ROX вищого класу також сумісні з PW-X3. Нам цікаво подивитися, як Garmin, Echowell і, можливо, інші виробники представляють дані з системи Yamaha. Ми повідомимо вам детальний огляд, як тільки у нас з’явиться можливість протестувати його.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

На щастя, новий акумулятор Yamaha став меншим

Yamaha розширює свій асортимент акумуляторів невеликим і легким зовнішнім акумулятором на 400 Вт-год, який сумісний з новим, орієнтованим на продуктивність PW-X3, а також з іншими двигунами компанії. Зовнішній кросовер 400 має заявлену вагу 2.8 кг і може бути повністю заряджений приблизно за 3.5 годин. За словами Yamaha, він повинен найкраще працювати в міських умовах або в пунктах прокату велосипедів. Однак, в поєднанні з компактним двигуном PW-X3, ми також раді його потенціалу для агресивних легких електровелосипедів, де батарею можна швидко замінити, як в концепті, представленому ROTWILD R.X375. У той час як такі виробники, як Bosch, не підтримують такі концепції, як Lapierre Overvolt GLP2 зі своїми двигунами та акумуляторами останнього покоління, Yamaha може запропонувати виробникам велосипедів життєздатні альтернативи. На додаток до нової батареї, згаданої вище, Yamaha пропонує п’ять інших моделей акумуляторів, з яких три внутрішні моделі 400 Вт-год, 500 Вт-год і 600 Вт-год особливо підходять для електровелосипедів.

Повна свобода для виробників мотоциклів

Все можливо, але нічого не є обов’язковим! Це девіз компанії Yamaha, яка пропонує виробникам велосипедів повну систему від двигуна до акумулятора і дисплея. Але ті, хто віддає перевагу власним рішенням, можуть, як і раніше, комбінувати їх з новим двигуном PW-X3. GIANT доклав чимало зусиль і не тільки розробив новий дисплей і пульт дистанційного керування, інтегровані у верхню трубу 2022 Reign E, а й налаштував програмне забезпечення. Як і нові моделі NDURO та AllMtn від Haibike, вони покладаються на величезну батарею на 750 Вт, інтегровану в нижню трубу.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Наше перше враження від нового двигуна Yamaha PW-X3

З новим двигуном PW-X3 компанія Yamaha розробила абсолютно новий агрегат, який, як стверджується, є більш потужним, ніж його попередник, незважаючи на те, що він більш компактний. Завдяки можливостям інтеграції та кастомізації, а також індивідуально налаштованим компонентам, ми очікуємо, що виробники електровелосипедів покладатимуться на систему Yamaha, пропонуючи як легкі електровелосипеди, так і потужні машини з величезними акумуляторами. Ми зробимо детальний огляд, як тільки у нас з’явиться можливість випробувати PW-X3 на трасі

Для отримання додаткової інформації відвідайте yamaha-motor.com

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником E-MOUNTAINBIKE, ви допоможете забезпечити стійке майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Фелікс Стікс

Yamaha представляє новий двигун 2022 PW-X3: Новий двигун легший, менший та потужніший. що це означає для нових електровелосипедів?

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Нарешті, він тут! Оскільки PW-X2 був лише вдосконаленням першого eMTB-мотора Yamaha, абсолютно новий PW-X3 був гаряче очікуваним. Він був розроблений з нуля, включаючи новий акумулятор, дисплей та пульт дистанційного керування. Що зможе зробити новий двигун Yamaha 2022 року, чого не зміг його попередник, і які типи велосипедів ми можемо очікувати від нього?

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Серцем нової системи Yamaha PW-X3 є абсолютно новий двигун, який зазнав значних змін у порівнянні зі своїм попередником PW-X2. І це добре, тому що громіздкий двигун PW-X2 обмежував дизайнерів ебайків в плані геометрії рами і кінематики підвіски, що в кінцевому підсумку погіршувало керованість велосипеда. Новий PW-X3 не тільки значно компактніший, але й на 300 г легший, якщо вірити заявленим виробником характеристикам. Незважаючи на це, Yamaha вдалося збільшити вихідний крутний момент нового двигуна на 5 Нм, так що тепер PW-X3 може генерувати крутний момент 85 Нм, що ставить його в один ряд з Bosch Performance Line CX і мотором Shimano EP8. На відміну від Shimano, Yamaha покладається на абсолютно новий інтеейс рами для свого останнього покоління двигунів. Окрім нових моделей Haibike та оновленого GIANT, ми впевнені, що в найближчі пару тижнів на ринку з’явиться багато інших нових електровелосипедів на базі двигуна PW-X3 2022 року.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

На жаль, ми ще не мали змоги протестувати новий двигун на трасах. Однак Yamaha стверджує, що зберегла енергійність і потужний характер PW-X2 в ще більш потужному PW-X3. Завдяки так званій технології Zero Cadence, новий двигун Yamaha повинен ще більш чутливо реагувати на натискання на педалі і без затримок вивільняти свою потужність. Попередник також реагував набагато швидше, ніж більшість інших моторів на ринку, хоча він часто забезпечував небажану і неконтрольовану тягу, особливо в режимах з високою підтримкою. Нам цікаво дізнатися, чи вдалося Yamaha зробити останнє покоління свого мотора більш потужним і чутливим, але в той же час інтуїтивно зрозумілим і простим в управлінні.

Yamaha Interface X з новим дисплеєм, новим пультом і поліпшеними можливостями підключення

До сих пір дисплеї і функції підключення Yamaha не могли задовольнити наші вимоги з точки зору функціональності і якості. Для електровелосипедів все, що вони могли запропонувати. це комбінований дисплей A з інтегрованими кнопками. Незважаючи на відносну компактність, вони не могли зрівнятися за відчуттями і ергономікою з пристроями конкурентів. У минулому це призвело до того, що багато виробників велосипедів, які покладаються на двигуни Yamaha, зокрема GIANT, розробляли власні дисплеї, пульти дистанційного керування та рішення для підключення. З новим Interface X, Haibike, один з великих гравців, вирішив покластися на повну систему кокпіта Yamaha з самого початку. Він складається з компактного пульта дистанційного керування та мінімалістичного світлодіодного дисплея, який показує режим підтримки та рівень заряду батареї. Цього цілком достатньо для пуристів, які хочуть повністю сконцентруватися на трасі.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Ті, хто має менш пуристичний підхід і хоче бачити свою швидкість, дальність, каденцію та інші дані під час їзди, спочатку будуть залежати від стороннього пристрою для відображення системи Yamaha PW-X3. Інтеейс X підтримує вибрані пристрої від SIGMA, Garmin та Echowell. Оскільки він покладається на ANT-з’єднання, ми впевнені, що інші виробники незабаром приєднаються до нього і будуть обслуговувати новий двигун Yamaha. Однак ми не можемо рекомендувати це налаштування з тими опціями, які доступні на даний момент, принаймні у поєднанні з SIGMA EOX View 1300. На додаток до PW-X3, Interface X має зворотну сумісність зі старим двигуном PW-X2, тому ми вже мали можливість протестувати цю комбінацію. Дисплей добре читається навіть під прямими сонячними променями, але чорно-біла кольорова гама вже не є актуальною в епоху потокового відео 4K в метро. Швидкість обробки даних EOX View 1300 також залишає бажати кращого. Однак GPS-пристрої SIGMA ROX вищого класу також сумісні з PW-X3. Нам цікаво подивитися, як Garmin, Echowell і, можливо, інші виробники представляють дані з системи Yamaha. Ми повідомимо вам детальний огляд, як тільки у нас з’явиться можливість протестувати його.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Новий акумулятор Yamaha, на щастя, став меншим

Yamaha розширює свій асортимент акумуляторів невеликим і легким зовнішнім акумулятором на 400 Вт-год, який сумісний з новим, орієнтованим на продуктивність PW-X3, а також з іншими їхніми двигунами. Зовнішній кросовер 400 має заявлену вагу 2.8 кг, а повністю заряджається приблизно за 3.5 годин. За словами Yamaha, він повинен найкраще працювати в міських умовах або в пунктах прокату велосипедів. Однак, в поєднанні з компактним двигуном PW-X3, ми також в захваті від його потенціалу для агресивних легких електровелосипедів, де батарею можна швидко замінити, як, наприклад, в концепції, представленій ROTWILD R.X375. У той час як такі виробники, як Bosch, не підтримують такі концепції, як Lapierre Overvolt GLP2, у своїх двигунах та акумуляторах останнього покоління, Yamaha може запропонувати виробникам велосипедів життєздатні альтернативи. На додаток до нової батареї, згаданої вище, Yamaha пропонує п’ять інших моделей батарей, з яких три внутрішні моделі на 400 Втч, 500 Втч і 600 Втч особливо підходять для електровелосипедів.

Повна свобода для виробників велосипедів

Все можливо, але ніщо не є обов’язковим! Це девіз Yamaha, яка пропонує виробникам велосипедів повну систему від двигуна до акумулятора та дисплея. Але ті, хто віддає перевагу власним рішенням, можуть комбінувати їх з новим двигуном PW-X3, як і раніше. GIANT доклав чимало зусиль і не тільки розробив новий дисплей і пульт дистанційного керування, інтегровані у верхню трубу 2022 Reign E, а й налаштував програмне забезпечення. Як і нові моделі NDURO та AllMtn від Haibike, вони покладаються на величезну батарею на 750 Вт-год, інтегровану в нижню трубу.

електровелосипеди, yamaha, виробника, досить
електровелосипеди, yamaha, виробника, досить

Наше перше враження від нового двигуна Yamaha PW-X3

З новим двигуном PW-X3 компанія Yamaha розробила абсолютно новий агрегат, який, як стверджується, є більш потужним, ніж його попередник, незважаючи на те, що він більш компактний. Завдяки можливостям інтеграції та кастомізації, а також індивідуально налаштованим компонентам, ми очікуємо, що виробники електровелосипедів покладатимуться на систему Yamaha, пропонуючи як легкі електровелосипеди, так і потужні машини з величезними акумуляторами. Ми зробимо детальний огляд, як тільки у нас з’явиться можливість випробувати PW-X3 на трасах

Для отримання додаткової інформації відвідайте yamaha-motor.com

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником E-MOUNTAINBIKE, ви допоможете забезпечити стійке майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Фелікс Стікс

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top