Огляд електроскутера Razor E300: Електричному скутеру Razor E300 не вистачає функцій…

Огляд електроскутера Razor E300: Електроскутеру Razor E300 не вистачає функцій, щоб розкрити свій потенціал

Найбільший електросамокат Razor пропонує комфортну їзду, але повну відсутність зручностей.

Вейн Каннінгем робить огляди автомобілів і пише про автомобільні технології для CNET’s Roadshow. До автомобільної тематики він висвітлював шпигунські програми, технології створення сайтів та комп’ютерне обладнання. Він почав висвітлювати технології та Інтернет у 1994 році як редактор журналу The Net.

Легкі скутери Razor увірвалися на сцену близько 15 років тому, і ви все ще можете бачити людей, які їздять на них по міських тротуарах. Але з віком ці перші гонщики стали старшими, можливо, вони стали лінивішими, оскільки Razor тепер пропонує повну лінійку електросамокатів.

огляд, електроскутера, razor, e300, скутер

Електроскутер Razor E300

Хороший

Товсті пневматичні шини забезпечують комфортну, стабільну їзду Razor E300, а низька ціна робить його гідною ціннісною пропозицією.

Поганий

E300 надзвичайно простий, навіть не має індикатора заряду акумулятора. Акселератор важко модулювати, а його ланцюгова трансмісія дуже галаслива.

Підсумок

Відмовившись від таких функцій, як замок, ліхтарі або індикатор заряду, Razor втрачає можливість зробити електросамокат E300 дешевою транспортною альтернативою, натомість зводячи його до статусу засобу для дозвілля.

Razor E300. найбільший у лінійці, здатний розвивати швидкість до 15 миль/год і витримувати пасажирів вагою до 220 фунтів. Оскільки електронна мобільність стала темою в транспортному дискурсі, я вирішив спробувати E300.

E300, який надіслав мені Razor, легко збирається, лише кілька хвилин з шестигранним ключем, щоб прикріпити рульову колонку. Трубчаста сталь утворює раму, а троси акселератора та гальма вільно проходять від деки до керма. Сама колода гарна і широка, на її поверхні є нековзний матеріал, що запобігає ковзанню. Razor ховає дві свинцево-кислотні батареї в цій товстій деці, що збільшує загальну вагу до 46 фунтів. Дві пневматичні шини підтримують деку.

Зовнішній вигляд досить простий з невеликими натяками на стиль. Наприклад, мені подобається оболонка з матової сталі над заднім колесом, яка забезпечує зручне місце для відпочинку ноги. Вимикач живлення знаходиться внизу на боковій стороні деки, поруч з портом для зарядки.

Ні світла, ні замка

Що стосується функцій, то E300 може претендувати на дуже мало. Крім елементів керування приводом, гальма та акселератора, насправді немає нічого. Електродвигун, встановлений в задній частині деки, приводить в рух заднє колесо за допомогою ланцюга і простого редуктора. Покрутіть акселератор правого керма, і E300 злітає. Потягніть лівий важіль гальма керма, і він зупиниться.

У зв’язку з цим E300 відпала як сучасна транспортна альтернатива. Без будь-якого індикатора заряду я не мав жодного уявлення про те, скільки у мене залишилося електрики. У специфікаціях Razor лише зазначено, що E300 може працювати від одного заряду близько 40 хвилин. Вбудоване освітлення, наприклад, світлодіоди спереду і ззаду, зробило б E300 безпечним для їзди вночі. Що стосується паркування, то E300 має зручну підставку для ніг, але немає можливості зафіксувати її. У конструкції скутера відсутня будь-яка ланка або отвір, через який я міг би протягнути велосипедний замок, що, гадаю, було б гарним приводом проїхати на ньому через продуктовий магазин, виконуючи доручення.

Підключивши її до мережі, я помітив запах горілої гуми, характерний для зарядки свинцево-кислотних акумуляторів. Мої колеги теж це помітили і запропонували мені тримати цей маленький м’язистий самокат у гаражі. На настінному адаптері E300 світився маленький зелений індикатор, який слугував для мене єдиною ознакою повного заряду акумулятора.

Досить швидко

Виїхавши на вулиці Сан-Франциско, я викрутив педаль газу на E300 і рушив з місця. Крутний момент від двигуна був сильним і миттєвим, але я мало контролював прискорення. Акселератор не пропонував багато модуляцій, як правило, припускаючи стан увімкненого або вимкненого стану. Коли я хотів їхати з меншою швидкістю, ніж максимальна, мені доводилося чергувати рушання з місця і натискання на педаль акселератора. При такому способі крутний момент двигуна робив їзду ривками.

У специфікаціях Razor зазначено, що E300 розвиває максимальну швидкість 15 миль/год, але через відсутність спідометра я не мав можливості виміряти свою швидкість. Він здавався досить швидким, тому я б настійно рекомендував носити шолом. Цей шолом також пом’якшив би надмірний шум E300. Двигун і ланцюговий привід видають постійний шум під час прискорення.

Широка палуба та пухкі шини зробили їзду дуже комфортною. Я проїхався на E300 по шорсткому асфальту та по дрібних вибоїнах, якими всіяні типові міські вулиці. Хоча в цей самокат не вбудована справжня пружинна підвіска, шини добре поглинають всі вібрації.

На помірному нахилі двигун тягнув досить добре, не застрягаючи. Що стосується запасу ходу, то, швидше за все, він може пропрацювати трохи більше, ніж заявлені 40 хвилин. Я катався на E300 майже годину, часто на повному газу, і він не розрядився.

Цінність гри

Великі шини Razor E300 роблять його комфортною їздою на міських відстанях, а його батареї, здається, пропонують хороший запас ходу. Але цьому електросамокату не вистачає всіляких функцій, які могли б перетворити його з випадкової іграшки на справжній транспортний засіб. Неможливість заблокувати його обмежує його використання для швидких доручень, а відсутність індикатора заряду має занадто великий потенціал, щоб залишити вас на мілині, змусивши штовхати цей скутер старомодним способом.

Привід від свинцево-кислотного акумулятора безнадійно примітивний і створює серйозні проблеми. Цей тип акумулятора має обмежену кількість циклів перезарядки, тому не очікуйте, що E300 прослужить більше п’яти років. Аналогічно, зберігайте його протягом тривалого періоду часу, і батареї розрядяться.

Перевагою Razor E300 є його ціна. При вазі всього 270 кг я не очікував від нього особливих надмірностей, і якщо він забезпечить мені кілька років легкого транспортування, то це хороша цінова пропозиція.

Огляд електричного скутера Razor E300

Якщо ви шукаєте веселий і комфортний скутер за низькою ціною, Razor E300 повинен бути у вашому списку.

Велика дека і товсті шини забезпечують комфортну їзду, і хоча це не найшвидший і не найстильніший самокат на ринку, він орієнтований саме на підлітків і молодих людей.

Razor E300. Короткий огляд

Ми не бачимо багато електричних скутерів з ланцюговим приводом і поворотним дроселем, тому Razor E300 став сюрпризом, який змусив нас посміхнутися. Почнемо з зовнішнього вигляду, він вам або сподобається, або ні. Це не особливо модно, але нам подобається широка дека і товсті шини.

Двигун працює плавно і тихо, ланцюг не брязкає. Простий і лаконічний дизайн робить цей електросамокат веселим. Тут немає Bluetooth, великого дисплея або складних гальм, просто сідай і катайся на скутері, створеному для розваг.

За цю ціну ви не можете очікувати від цього електросамоката шалених швидкостей або великих відстаней, тому максимальна швидкість 15 миль/год (24 км/год) і максимальний запас ходу 10 миль (16 км). це нормально. На дорозі, 19.Вага в 5 кг (43 фунти) тане, самокатом легко керувати, і він приносить величезне задоволення.

Отже, для кого він призначений? Він, звичайно, не призначений для тих, хто їздить на роботу або шукає швидкості, але для підлітків і молодих людей, які хочуть веселий електросамокат, який не розорить їхній гаманець.

Оглядовий відеоролик Razor E300

Оглядач YouTube outie555 надає освіжаюче чесний огляд електричного скутера E300. Перевірте це тут.

Razor E300 Плюси

Дешева ціна для скутера

Масивна палуба та міцна рама

Великі 9-дюймові пневматичні шини

Простий скутер, на якому чудово їздити

Простий в обслуговуванні

Мінуси Razor E300

Максимальна швидкість 15 миль/год (24 км/год). це не те, від чого волосся стає дибки

10 миль (16 км) максимального запасу ходу є низьким

12-годинний час зарядки досить болісний

Ви або полюбите його, або зненавидите.

Razor E300 Резюме

В Electric Scooter guide ми любимо заглиблюватися в деталі, але з E300 не так вже й багато чого можна розповісти. Це скутер, який роздягнутий догола, щоб забезпечити необхідний досвід. Він існує вже кілька років, тому технологія випробувана і перевірена, і він дешевий.

Орієнтований на дітей, тому Razor довелося вкластися в бюджет. Це означає, що він важкий, великий, не складається і не має додаткових функцій, які ми бачимо на багатьох інших самокатах, таких як передні і задні ліхтарі, цифровий дисплей, переднє гальмо і пристойний механізм складання. Ви отримуєте досить швидкий, надійний і міцний самокат, який впорається з ударами, подряпинами і ударами, які можуть трапитися з підлітком.

Зі швидкістю 15 миль/год (24 км/год) ви можете не хвилюватися, що відпустите своїх улюбленців з повідка, і вони не втечуть далеко з максимальним запасом ходу в 10 миль (16 км). це близько 40 хвилин. Це все чудово, але нас менше вразив 12-годинний час заряджання, що означає, що ви зможете насолоджуватися поїздкою лише один раз на день.

Масивна дека робить їзду приємною, а масивні 9-дюймові пневматичні шини забезпечують плавну та м’яку їзду. Це важливо, оскільки молодим гонщикам може не вистачати впевненості під час їзди.

Так, технічні характеристики не вражають, але нам подобається його сміливий зовнішній вигляд. Ви можете придбати E300 в широкому діапазоні яскравих і сміливих кольорів. Це, безумовно, виділяється серед інших електричних скутерів.

За цю ціну (350 фунтів стерлінгів, 279.99) це чудова пропозиція. Хоча це не поміститься в панчоху, Санта повинен запастися, оскільки це, безсумнівно, буде переможцем цього Різдва.

Огляд продуктивності

Якщо ви зможете вирвати його з коробки, ви помітите, що цей скутер великий. Але на дорогах це зникає, щоб дати чудове відчуття дороги. Поворотний дросель може дещо відрізнятися від майже універсального кнопкового дроселя, який ви знайдете на інших скутерах, але він простий у використанні.

Отже, як це на дорозі? Відповідь: величезна кількість задоволення. Великі та пружні 9-дюймові шини вбирають в себе всі нерівності (що їм і потрібно, оскільки про підвіску не може бути й мови). Надзвичайно широка дека в стилі дошки для сеінгу чудова і добре сидить на ньому.

Гаразд, ми не можемо ухилятися від того, що цей електросамокат досить повільний. Прискорення досить мляве. Щоб досягти максимальної швидкості 15 миль/год (24 км/год), потрібен розслаблений підхід, який ми можемо пояснити ланцюговим приводом. Так, ви не помилилися, заднє колесо приводиться в рух ланцюгом, як у мотоцикла. Прислухайтеся уважно, і ви почуєте роботу ланцюга, яка дещо відрізняється від типового свисту або дзижчання двигуна задньої втулки з прямим приводом.

Razor вважає, що на повному заряді ви можете проїхати максимум 10 миль (16 км), і ми не будемо з цим сперечатися. Більш важкі райдери або ті, хто любить твіст, повинні очікувати менше.

Ми вже згадували про це раніше, але тут небагато додаткових функцій, які ви очікуєте побачити на приміському скутері. Немає ліхтарів, складного механізму, цифрового дисплея або переднього гальма. Тому ми не рекомендуємо їздити вночі. Ми також не можемо знайти рейтинг IP, тому не катайтеся у мокру погоду, інакше самокат може зламатися.

Але це не має значення, оскільки цей електросамокат не призначений для тих, хто хоче боротися з трафіком або перевищувати швидкість. Це ідеальний самокат для підлітків та молоді за привабливою ціною. Це ідеальний самокат для початківців, який допоможе вам розвинути навички, необхідні для керування більшими, швидшими та веселішими самокатами на ринку.

Що робить цей пакет привабливим, так це ціна. Всього за 350 фунтів стерлінгів (279.99) це дешево і це робить нас дуже веселими. Візьміть його, і ви не будете розчаровані.

Огляд Razor E300. ідеально підходить для дітей, але чи можуть на ньому їздити і дорослі?

Razor E300. ідеальний електричний самокат для дітей у багатьох відношеннях.

Але, як казав мій тато: “Хіба дорослим не можна теж трохи розважитися?? І вимикайте кляте світло, коли виходите на вулицю, що ви думаєте, я зроблений з грошей?.”.

Огляд бритви E300

Razor E300. один з найбільш відомих і надійних підліткових самокатів, і на те є вагома причина. він безпечний, довговічний, не надто потужний і доступний за ціною. З огляду на його вагу та розміри, він може бути хорошим вибором і для дорослих, і хоча є кращі варіанти для дорослих, більшість з них не такі доступні та відомі, як цей. Razor E300 чудово підходить для дітей/підлітків, а особливо для підлітків, які незабаром можуть стати молодими людьми, а також є хорошим бюджетним вибором для дорослих.

Давайте подивимося на Razor E300 з усіх боків, але також візьмемо більш цілісний погляд, і подивимося, коли він може бути ідеальним вибором для вашої дитини або для вас самих.

  • Огляд бритви E300
  • Короткий огляд Razor E300
  • Компанія та бренд Razor
  • Замовлення, доставка та найкращі ціни
  • Гарантія та правила повернення
  • Розпакування, збірка, інструкція з експлуатації
  • Як користуватися Razor E300?
  • Складання та розкладання
  • Дизайн, довговічність, якість та матеріали виготовлення
  • Безпека
  • Щоденне використання та досвід їзди
  • Максимальна швидкість
  • Діапазон
  • Підйом на пагорби
  • Місцевості та варіанти використання
  • Водонепроникність
  • Світло та їзда вночі
  • Вага, розміри та портативність
  • Обмеження по вазі
  • Вік користувача, використання дітьми та дорослими
  • Двигун, ланцюги, потужність і крутний момент
  • Акумулятор і зарядка
  • Як замінити акумулятор на електроскутері Razor E300?
  • Сидіння
  • Razor E300 проти Razor E300S
  • Razor E300 в порівнянні з Razor E200
  • Razor E300 проти GoTrax GXL Commuter
  • Razor E300 проти Xiaomi M365
  • Razor E300 проти Swagtron Swagger v1
  • Razor E300 проти Swagtron Swagger 5
  • Чи є Razor E300 водонепроникним?
  • Чи надійний Razor E300??
  • Як швидко працює Razor E300?
  • Скільки часу потрібно для зарядки Razor E300?
  • Ви заряджаєте самокат Razor від мережі чи ні?
  • Чи можна перезарядити самокат Razor?
  • На скільки вистачить акумулятора Razor E300?
  • Скільки акумуляторів в Razor E300?
  • Чи може Razor E300 підніматися в гору?
  • Чи є Razor E300 іграшкою??
  • Чи можуть дорослі їздити на Razor E300?

Короткий огляд Razor E300

Бренд Razor існує вже давно. Це американська компанія, заснована в 2000 році, і є одним з перших брендів самокатів, який став відомим і успішним.

Вони виробляють всі види засобів пересування, як електричні, так і класичні, хоча самокати. це їх основний продукт і ФОКУС. Це, мабуть, найбільш культовий бренд електросамокатів для дітей і підлітків, настільки відомий, що навіть дорослі часто вибирають їх моделі.

Це надійне ім’я в індустрії електросамокатів, з власними запатентованими розробками, патентами та оригінальними продуктами. Їх моделі мають виразний зовнішній вигляд і часто мають унікальні набори функцій. Вони дбають про своїх користувачів, мають хорошу репутацію і наполегливо працюють над її підтримкою.

Замовлення, доставка та найкращі ціни

Був час, коли ціна на Razor E300 була нижче 300, хоча це, ймовірно, була тимчасова знижка. Зазвичай вона коштує від 300 до 370 доларів, принаймні зараз, і найкраще місце, де її можна придбати. це Amazon для США та, можливо, Канади, а також магазин Amazon UK для Великобританії та деяких європейських країн. Доставка зазвичай безкоштовна, а час доставки може варіюватися, але ніколи не буде довшим за кілька днів.

За бажанням, якщо ви хочете версію з сидінням, якою є Razor E300S, ви також можете знайти її на Amazon.

Гарантія та політика повернення

Самокати Razor мають гарантійний термін 90 днів на всі деталі, і, як завжди, гарантія не покриває збитки від зносу.

Для товарів, придбаних через магазин Razor, існує 30-денний термін повернення, і, звісно, вони повинні бути невикористаними та в оригінальній упаковці. Крім того, витрати на доставку покриваються споживачем у цьому випадку.

Розпакування, збірка, інструкція з експлуатації

У коробці міститься самокат, інструменти, які знадобляться для складання, зарядний пристрій, інструкція з експлуатації, гарантійний талон і подовжувач клапана.

Збірка необхідна для нерозбірної версії і передбачає з’єднання штока з декою та затягування всіх гвинтів та болтів. Загалом це займає близько 5 хвилин.

Поки гальма будуть налаштовуватися, я рекомендую витратити кілька хвилин, щоб переконатися, що вони налаштовані відповідно до ваших уподобань.

Посібник користувача є досить корисним, оскільки містить не тільки всі необхідні інструкції, але й кілька поширених сценаріїв дефектів, а також способи їх усунення та усунення самостійно, якщо це можливо.

Як користуватися Razor E300?

Якщо ви купуєте цей скутер для дитини, переконайтеся, що ви даєте дитині знати, як їздити та безпечно користуватися скутером. Я рекомендую прочитати інструкцію разом, або ви прочитаєте її та навчите свою дитину їздити. Придбайте їм також безпечний шолом для скутера, це дійсно небезпечно для будь-кого, хто їздить без шолома, не кажучи вже про вашу дитину. Також, якщо самокат доводиться іноді залишати на вулиці, рекомендуємо придбати хоча б бюджетний замок для самокатів.

Кнопка увімкнення Razor E300 розташована на нижній частині деки. Це не так часто зустрічається у світі електросамокатів, але в цьому є величезна перевага. кермо тепер може бути набагато простішим, оскільки йому не потрібно розміщувати приладову панель, і він може бути набагато міцнішим. Це одна з найкращих функцій безпеки скутера.

Самокат має лише одну передачу, і дуже простий у використанні.

Можна їздити ногами, хоча це не буде ні практично, ні весело.

Унікальною особливістю Razor E300 є кнопка перезавантаження, яка знаходиться поруч з кнопкою живлення на деці. Ця кнопка може запобігти короткому замиканню або смаженню контролера.

Складання та розкладання

Razor E300 має (або, принаймні, мав) складну і не складну версію.

Нескладна версія матиме на одну рухому частину менше, і в теорії буде трохи безпечнішою та надійнішою. Однак це не є великою перемогою, оскільки механізм складання на складаній версії надійний, а те, що ви отримуєте натомість. це набагато більша портативність. Я вважаю, що складна версія набагато кращий вибір.

Складана версія Razor E300 має штифтовий механізм складання, де ви просто послаблюєте штифт спереду, щоб розблокувати шток і мати можливість скласти його.

У будь-якому випадку, складна версія самоката не так поширена, і насправді, вона може бути навіть знята з виробництва, оскільки останнім часом я не часто бачу її в інтернет-магазинах.

Тож у вас може не бути вибору, і цілком можливо, що єдиним варіантом, який залишився на сьогоднішній день, є нерозбірна бритва Razor E300.

Дизайн, довговічність, якість та конструкційні матеріали

Razor E300 має унікальний дизайн, який дійсно виділяє його з натовпу. Однією з можливих причин цього є традиція. ця модель випускається вже досить давно, і оскільки вона була досить успішною, Razor вирішила не змінювати команду переможців і не надто втручатися в дизайн між версіями.

Крім дизайну, скутер унікальний у багатьох інших відношеннях, як за формою, так і за функціями.

Найголовніше, що це один з небагатьох скутерів з ланцюговим приводом, і хоча це має свої плюси і мінуси, Razor E300, мабуть, найвідоміший скутер з ланцюговим приводом на сьогоднішній день, так що, схоже, для Razor все йде досить добре.

Крім того, замість поширених зараз літій-іонних акумуляторів, Razor використовує свинцево-кислотні акумулятори.

І все ж, напевно, найцікавіша відмінність. це матеріал корпусу.

Замість того, щоб використовувати алюмінієвий сплав, як у більшості самокатів, Razor E300 фактично виготовлений зі сталі. Сталь! Хтось може вважати це недоліком, але я вважаю це особливістю. сталь додає йому ваги, але також стабільності, надійності та довговічності. А оскільки це електросамокат для дітей, безпека тут на першому місці, тож це гарне дизайнерське рішення.

Зазвичай самокат доступний у трьох кольорах: синьому, білому та сірому.

Загалом, Razor E300 насправді досить добре зроблений самокат. Тут майже немає “китайщини”, здебільшого якісні матеріали, гарне зварювання, хороша обробка та увага до деталей.

Безпека

Якість збірки, дизайн та особливості самоката роблять його досить безпечним. Максимальна швидкість не така вже й велика, і в більшості місць вона знаходиться в межах дозволеної швидкості для електросамокатів. Гальма також дуже хороші, і зменшують потужність двигуна при активації.

Єдине, що вам доведеться придбати як доповнення, щоб зробити цей скутер безпечним і легальним на дорогах. це передній і задній ліхтарі. Це особливо актуально, якщо ви плануєте їздити вночі.

Щоденне використання та досвід їзди

9-дюймові пневматичні шини. одна з найсильніших сторін Razor E300, і вони забезпечать стабільну, веселу їзду.

Цей самокат дуже часто описують як “веселий”, і основною причиною цього є його досить низький рівень дефектів. Звичайно, можуть траплятися серйозні дефекти, але вони не є поширеними, і користувачі отримують велике задоволення від своїх самокатів. Однією з поширених тем, яку я помітив, було те, що батьки купують цей самокат для своєї дитини, а дитина закохана в нього.

Двигун самоката видає напівголосний звук “дзижчання”. Насправді це голосніше, ніж у більшості інших самокатів, що може бути чистим виграшем у жвавих містах, оскільки багато пішоходів скаржаться, що вони стикаються зі скутерами, тому що навіть не чують, як скутер наближається.

Максимальна швидкість

Максимальна швидкість Razor E300. 15 миль/год / 24 км/год. Це досить швидко для більшості передбачуваних користувачів цього скутера, і в межах дозволеної швидкості в більшості місць. Максимальна швидкість може бути меншою для велосипедистів з вагою до 220 фунтів / 100 кг.

Діапазон

Запас ходу Razor E300 становить близько 10 миль / 16 км, або близько 35-40 хвилин безперервної їзди. Цей діапазон буде реалістичним у більшості сценаріїв, але деякі гонщики за певних обставин отримають менше.

На мою думку, це одне з найслабших місць цього скутера. Молодому гонщику, без сумніву, буде достатньо, щоб отримати масу задоволення, але їздити на цьому скутері на роботу буде дуже складно.

Підйом на пагорби

Підйом на пагорби. це область, де Razor E300 гідний своєї ціни. Ви не підкорюватимете на ньому Еверест, але він відмінно впорається з легкими та помірними пагорбами. Самокат буде боротися з більш крутими схилами і, можливо, не зможе піднятися на них без певної допомоги копняка.

Рельєф місцевості та варіанти використання

Основна сфера використання Razor E300S. це підлітки в міських умовах, на дорогах і вулицях.

Тим не менш, цей скутер має напрочуд мало проблем на бездоріжжі, і такі речі, як трава, бруд, гравій та деякі стежки, можуть взагалі не кинути йому виклик. Можна сказати, що це “легкий позашляховик”, оскільки він все ще не буде підготовлений для справжніх поїздок по бездоріжжю. Це, мабуть, найдешевший скутер, який може впоратися з поїздками по бездоріжжю, навіть якщо вони не найжорстокіші.

Водонепроникність

Razor E300 не має офіційного рейтингу IP. Хоча акумулятор і електроніка добре захищені, деякі деталі (деякі дрібні гвинти, підніжка, можливо, ланцюг) можуть постраждати від корозії. Підводячи підсумок, скутер не буде добре грати з водою, і хоча деякі користувачі їздили на ньому під час невеликого дощу, слід уникати їзди під дощем.

Ліхтарі та їзда вночі

З коробки Razor E300 поставляється без ліхтарів. Рекомендується придбати додаткове світло, щоб самокат не був абсолютно марним вночі для вас або вашої дитини.

Прочитайте статтю про аксесуари для електросамокатів або подивіться на недорогі над’яскраві фари та задні ліхтарі на Amazon.

Вага, розміри та портативність

Razor E300 важить 43 фунти / 19.5 кг.

Основна вага припадає на 2 свинцево-кислотні акумулятори, але сталева рама також робить свій внесок.

Самокат має досить середні габарити, з розмірами 41 x 17 x 42 дюйма / 104 x 43 x 107 см (Д x Ш x В).

Як правило, він не складається, або, можливо, складна версія була знята з виробництва.

Відсутність можливості складання в поєднанні з досить великою вагою означає, що цей самокат не можна вважати портативним. Підняти і перенести його не складе особливих труднощів на короткий проміжок часу, можливо, навіть дитині, але це приблизно все, що дозволяє цей самокат.

Якщо у вас немає складної версії, ви насправді не зможете покласти цей самокат у середній багажник автомобіля.

Обмеження по вазі

Обмеження ваги Razor E300 становить 220 фунтів / 100 кг. Це робить його придатним для дітей, але також і для більшості дорослих, і багато дорослих обрали його своїм самокатом саме через це.

Вік гонщика, використання для дітей та дорослих

Рекомендований вік гонщика для Razor E300. 13 років і старше. Це відповідає його цільовому ринку, який складається з 13 дітей/підлітків і, можливо, молодих людей.

Razor E300 має досить високу висоту від підлоги до керма і досить велику вантажопідйомність, щоб витримати дорослу людину, і навіть трохи вищі люди або люди вагою близько 220 фунтів / 100 кг не повідомляли про багато проблем при їзді на цьому самокаті.

Двигун, ланцюги, потужність та крутний момент

Це один з небагатьох електричних скутерів на сьогоднішній день, який не поставляється з двигуном-концентратором (двигун-концентратор. це двигун, інтегрований в саме колесо скутера).

Натомість Razor E300 має двигун з ланцюговим приводом, розміщений всередині деки, і він використовує ланцюги для передачі руху ротора на колеса.

Традиційно втулкові двигуни вважаються більш сучасними та менш схильними до дефектів. Однак двигун Razor E300 з часом виявився надзвичайно надійним, набагато надійнішим, ніж багато втулкових двигунів в інших скутерах. Отже, в цьому випадку це емпіричне правило не працює.

Однією з переваг двигунів з ланцюговим приводом є те, що їх часто можна регулювати різними способами, щоб маніпулювати їх крутним моментом. Теоретично, регулювання довжини ланцюга або розміру зірочки дозволяє змінювати максимальну швидкість, енергоефективність та кількість обертів вашого скутера. Зокрема, цей скутер пропонує досить простий спосіб регулювання довжини ланцюга, і ви можете налаштувати свій скутер на більший крутний момент або більшу ефективність, як вам потрібно.

Можливим недоліком ланцюгів є те, що вони можуть відірватися або повністю зламатися. Хоча лише невеликий відсоток користувачів повідомляє про це, ви повинні знати, що це може статися.

Крім того, ланцюг потребуватиме додаткового обслуговування, якого не потребував би двигун втулки.

Двигун видає потужність 250 Вт.

Акумулятор і зарядка

Razor E300 має 2 батареї по 12 Вольт кожна, послідовно з’єднані для загальної напруги батареї 24 Вольта. Акумулятор свинцево-кислотний, замість більш поширеного літій-іонного. Це означає, що зарядка займе більше часу, в даному випадку 12 годин.

Це один з головних недоліків цього скутера, він довго заряджається, незважаючи на те, що запас ходу не такий вже й великий. Через це деякі користувачі вирішують замінити свинцево-кислотні акумулятори на літій-іонні, і майже всі вони не шкодують про це.

Не слід залишати акумулятор повністю розрядженим.

Порт для зарядки знаходиться на деці, поруч з кнопкою увімкнення. Як завжди, індикатор на зарядному пристрої буде червоним, поки скутер заряджається, і зеленим, коли скутер повністю заряджений. Ви все одно повинні заряджати протягом 12 годин, навіть якщо індикатор стане зеленим раніше.

Одне, чого не вистачає цьому скутеру. це лічильник заряду акумулятора. Неможливо визначити, скільки у вас залишилося соку. Однак, враховуючи, що дальність дії не дуже велика, ви, ймовірно, ніколи не застрягнете десь дуже далеко.

Як замінити акумулятор на електроскутері Razor E300?

Основним недоліком свинцево-кислотних акумуляторів є їхній менший термін служби, ніж у літій-іонних моделей. Ємність акумулятора значно знижується після двох років використання, і, можливо, ви захочете замінити його на новий.

  • Зніміть кришку деки, відкрутивши 8 гвинтів, які її міцно тримають
  • Вийміть старі батареї, від’єднавши дроти, які йдуть до контролера та двигуна
  • Встановіть нові акумулятори, розмістивши акумулятор з довшим дротом на задній стороні, і підключіть дроти таким же чином, як і старі акумулятори
  • Встановіть кришку колоди назад

Ось коротке відео, яке допоможе вам пройти цей процес:

Самокат оснащений однобарабанним гальмом на задньому колесі, з’єднаним тросом з гальмівним важелем. Важіль розташований там, де ви очікуєте, на лівому кермі.

Гальма відмінні і забезпечують дуже короткий гальмівний шлях. Його чутливість можна відрегулювати як на гайці біля гальмівного важеля, так і на гайці на самому колесі.

Шини та колеса

Діаметр шин становить 9 дюймів, і вони також дуже широкі, що робить їх набагато більшими, ніж більшість шин для скутерів сьогодні. Це означає більш комфортну їзду без нерівностей (хоча за це доводиться платити, оскільки більші шини швидше розряджають батарею).

Шини самоката можуть впоратися з деякими легкими поїздками по бездоріжжю, наприклад, по траві або гравію, оскільки вони досить великі і з досить глибокими протекторами.

Шини поставляються з вентиляційними отворами, за допомогою яких можна оцінити стан шини. Коли зникає багато маленьких волосків, шина, швидше за все, зношена і потребує заміни. За умови нормального використання шин можна розраховувати на один-два роки експлуатації.

Шини можна накачати за допомогою звичайного повітряного насоса для велосипедних шин. Вентиль для шин фактично захований у самому правому кермі.

Управління та кермо

Дросель за замовчуванням. поворотний дросель. Дросель може мати дещо ривкове прискорення, оскільки це не механізм поступового регулювання, а скоріше перемикач увімкнення/вимкнення.

На самокаті також є дросель для великого пальця, що, на мою думку, є набагато кращим способом їзди, і він дасть вам змінну швидкість в залежності від того, як сильно ви натискаєте.

Дека

Колода досить велика, досить широка, щоб бути зручною для більшості людей, включаючи дорослих.

Задня частина деки піднімається, щоб забезпечити кращу опору для задньої ноги. Дорожній просвіт досить великий, щоб навіть підніматися на деякі тротуари (хоча цього слід уникати).

На більшій частині поверхні деки нанесена стрічка, що запобігає ковзанню.

Основна відмінність, яка турбує користувачів у порівнянні з ланцюговими самокатами. це обслуговування.

Вам доведеться періодично перевіряти, щоб ланцюг був на місці, в хорошому стані і добре змащений.

Запчастини для Razor E300, в тому числі для кастомізації та модернізації післяпродажного обслуговування, широко доступні і дуже, дуже дешеві.

Налаштування

Одна дуже цікава річ про Razor E300. це те, що вона може підтримувати безліч налаштувань і модернізацій. У певному сенсі, скутер поставляється як версія з голими кістками, але ви можете посилити його безліччю різних функцій, які вам подобаються або потрібні.

Наприклад, модернізація ланцюга вимагає трохи ноу-хау, але може забезпечити настільки більшу продуктивність, що ви не повірите, що це той самий самокат. У поєднанні з більш потужним двигуном, який є ще одним поширеним варіантом кастомізації для Razor E300, він стане таким же потужним, як і скутери вартістю понад 1000 доларів. Це просто дивовижно.

Ще одним поширеним пунктом кастомізації є заміна стандартного свинцево-кислотного акумулятора на літій-іонний або додавання додаткових батарей. Скутер не підтримує будь-які зміни, і, очевидно, переконайтеся, що ви знаєте, що робите, якщо ви намагаєтеся щось зробити з акумуляторами. Подивіться це відео, щоб побачити чудовий приклад того, як оновити батареї Razor E300.

Razor E300 досить надійний і може прослужити досить довго. Рівень дефектів, особливо основних дефектів, низький. Дефекти можуть траплятися, але часто їх легко усунути, просто звернувшись до інструкції з експлуатації. Є багато випадків, коли власники використовують свої E300 роками.

Наскільки швидкий Razor E300?

Максимальна швидкість Razor E300. 15 миль/год / 24 км/год. Скутер здатний їхати швидше, але для цього будуть потрібні модифікації акумулятора або ланцюгової системи.

Скільки часу заряджається Razor E300?

Razor E300 повинен заряджатися до 12 годин, хоча в деяких випадках цей час може бути навіть довшим, оскільки батарея старіє.

Ви заряджаєте самокат Razor увімкненим або вимкненим?

Під час заряджання скутер повинен бути вимкнений.

Скутер повинен бути весь час вимкнений, коли він не використовується. Якщо залишити його увімкненим на тривалий час, акумулятор може досягти стадії, на якій він більше не буде тримати заряд.

Чи можна перезарядити самокат Razor?

Зарядний пристрій має вбудований захист від перезарядки, тому перезарядка не є проблемою. Для підзарядки слід використовувати лише оригінальний зарядний пристрій. Це нормально, що зарядний пристрій трохи нагрівається під час заряджання, хоча і не дуже гаряче.

Як довго працює акумулятор Razor E300?

Батареї Razor E300 вистачить на 35-40 хвилин безперервної їзди, або 6 миль / 10 кілометрів. Для більш важких райдерів або при їзді по пагорбах батарея буде працювати менше, ніж зазначено.

Скільки акумуляторів має Razor E300?

Razor E300 має 2 свинцево-кислотні батареї по 12 Вольт кожна, з’єднані послідовно, на загальну напругу 24 Вольта.

Чи може Razor E300 підніматися на пагорби?

Razor E300 підніметься на пологі пагорби, матиме певні труднощі з помірними пагорбами, а з більш крутими пагорбами буде справді важко і, можливо, не впорається. Офіційний кут підйому невідомий.

Чи є Razor E300 іграшкою??

Razor E300. це скутер, призначений в першу чергу для підлітків, але дорослі можуть їздити на ньому дуже часто.

Я бачу, що це питання задають досить часто, і, можливо, це робиться в жартівливій формі, але все ж, ви, напевно, не хотіли б, щоб ваша 7-річна дитина їхала по дорозі зі швидкістю 15 миль/год, чи не так?? Так що, ні, цей скутер не іграшка.

Чи можуть дорослі їздити на Razor E300?

Дорослі можуть їздити на Razor E300, оскільки він має достатню вантажопідйомність, щоб впоратися з дорослими вагою до 220 фунтів / 100 кг, а також кермо досить високе, а площадка досить широка.

Для кого не підходить Razor E300?

Це не короткий список. І це нормально, оскільки Razor, очевидно, знає свою цільову аудиторію і добре її обслуговує. Проте, є досить багато категорій людей, для яких Razor E300 просто не є ідеальним самокатом.

Почнемо з тих, хто їздить на роботу. Мало того, що запас ходу в 10 миль / 16 км (можливо, навіть менше в реальному світі) неприйнятний, так ще й вага в 43 фунта / 19 кг зробить перенесення Razor E300 в автобусах, на станціях метро, в ліфтах і дверях справжньою рутиною. Якщо вам потрібен самокат для поїздок на роботу, вам варто ознайомитися з оглядом GoTrax GXL V2 Commuter, це набагато кращий вибір для дорослих, яким потрібно їздити на роботу.

До того ж, нерозкладна версія самоката не зовсім портативна, і, на жаль, саме вона зараз є найбільш доступною версією. Мало того, що ви не можете скласти його для перенесення, але він не поміститься в звичайних місцях, де він повинен поміститися, наприклад, під вашим офісним столом або в багажнику вашого автомобіля. Погляньте на посібник з портативних скутерів, якщо це те, що вам потрібно.

О, і він досить важкий. Я не хочу вказувати Razor, що робити, оскільки вони, очевидно, знають, що роблять, але здається, що вони могли б отримати величезну перемогу, випустивши самокат, схожий на Razor E300, але з літій-іонним акумулятором замість свинцево-кислотного. Користувачі вже люблять цей самокат, і вони також отримали б більший запас ходу, меншу вагу та швидший час заряджання. Що ж, що є, те є, хто знає, можливо, вони прочитають це і надихнуться.

Повільний час зарядки не сподобається нікому. Можливо, це не така вже й велика проблема, але точно не те, що сподобається користувачам.

Обмеження по вазі в 220 фунтів / 100 кг буде достатньо для більшості людей, але якщо ви або людина, для якої ви купуєте, важить більше, ви захочете перевірити інші варіанти, наприклад, деякі самокати для важких дорослих.

Нарешті, скутер не має IP-захисту, і деякі деталі, схоже, можуть іржавіти, якщо потрапити під вплив занадто великої кількості води. Цей скутер не підійде для тих, хто живе в дощовій місцевості. Погляньте на водонепроникні електросамокати, якщо ви живете в такому місці.

Для кого призначений Razor E300?

Хоча є досить багато людей, які знайдуть Razor E300 недостатнім у певному сенсі, він також чудово підійде багатьом людям.

По-перше, очевидно, що це чудовий скутер для дітей, а особливо для підлітків. Зрештою, це те, для чого він був створений, і це, мабуть, найкращий дитячий самокат у світі на даний момент.

По-друге, цей самокат. ідеальний подарунок, і не тільки для підлітка. Це досить недорогий самокат, і з тієї чи іншої причини його дарують досить часто. Якщо ви розглядаєте крутий, сучасний подарунок для своєї дитини або коханої людини, Razor E300 має великий сенс.

Хоча ціна на цей скутер час від часу змінюється, зазвичай вона знаходиться десь між 300 і 350. Це хороша ціна для обох цих моделей, особливо за ціною близько 300.

Вердикт

Чи є Razor E300 найкращим електросамокатом для дорослих? Ні. Є інші скутери 300, які будуть кращим вибором.

Чи є Razor E300 принаймні хорошим вибором для дорослої людини? У деяких випадках це може бути нормальним вибором.

Чи хороший самокат Razor E300 для дитини старше 13 років?

Він робить те, для чого був спочатку розроблений, і робить свою роботу добре. Якщо ви думаєте, що подарувати своїм дітям, або просто придбати для них класний пристрій, яким вони зможуть користуватися і весело проводити час, зверніть увагу на Razor E300, вони майже гарантовано будуть в захваті від нього.

Де купити Razor 300?

Найкраще місце, де можна придбати Razor 300. це Amazon для США та Amazon UK для Великобританії та ЄС. Магазин Razor зазвичай має хороше покриття в багатьох країнах, час доставки повинен бути мінімальним, а ціни. мінімально можливими.

Якщо ви хочете отримати Razor E300, але з сидінням, вам потрібна модель Razor E300S. Цей самокат також можна знайти на Amazon.

Хочете отримувати БЕЗКОШТОВНІ поради щодо самокатів, ексклюзивні знижки та акції, а також небачені хаки для самокатів? Приєднуйтесь до клубу Scooter Secrets.

Вступ: Перетворення мертвого скутера на швидкісну машину!

Про нас: www.patreon.com/making https://www.YouTube.com/making www.thingiverse.com/MakinThings/designs Про MakinThings “

Мета цієї статті. показати вам, як вирішити найпоширенішу проблему з маленькими електричними скутерами. Найпоширеніша проблема пов’язана з акумулятором, за яким слідує зарядний пристрій, тобто вони часто доступні за ціною від 50 до безкоштовних.

Більше того, виправивши цю проблему, ми можемо легко зробити його на 50% потужнішим зі старим обладнанням (нічого не змінюючи) і на 100% потужнішим за допомогою повного відновлення. У мене ще немає деталей для відновлення, тому поки що це буде зосереджено на легшій та простішій модифікації модернізації.

Як завжди, вітаються запитання та відгуки. Якщо вам подобається те, що я роблю, будь ласка, слідкуйте за мною тут і підпишіться на мій канал YouTube. Дякую!

Розіграш: опублікуйте фото “Я зробив це” та підпишіться на мої інструкції та канал YouTube, щоб отримати безкоштовний повний рік членства у програмі instructrables Pro!

додаткова примітка Я розробив це як 2 батареї послідовно; я б рекомендував подвоїти це до 2 паралельно х 2 послідовно для більш тривалих поїздок. 15 ампер, які безперервно витягувались приблизно протягом 10 хвилин, зробили пластик навколо моїх клем акумулятора м’яким, і вони змістилися. Однак я не вважаю, що це небезпечно, скажімо, батарея була в хорошій хімічній формі, це просто пластик, який на той момент був не дуже добре.

Крок 1: Матеріал

Стандартним необхідним обладнанням буде

  • Ваш скутер зі сміттям або новий всього за 170 (див. Нижче)
  • Батареї та відповідний роз’єм і зарядний пристрій (див. нижче)
  • Роз’єми Андерсона
  • Дріт 12 калібру (14, якщо потрібно, але намагайтеся не економити, інакше втратите потужність).
  • Дротяні зачистки / ножиці / плоскогубці
  • Викрутки (можливо, хрестоподібні , але подивіться, які є у вашого скутера)
  • Запасні гайки та болти, якщо ваші всі заіржавіли, як мої
  • Паяльник
  • Шолом

Перш за все, вам знадобиться електричний скутер. Існує три основні популярні моделі (і деякі похідні від них). Бритва E100, E200 та E300. Існує також менш популярний E90. Всі моделі, крім E90, модифікуються абсолютно однаково. Якщо у вас є E90 (менш поширений з цієї групи), тримайте напругу вдвічі меншою, ніж вказано тут (тобто одна батарея 18v замість 2 послідовно з’єднаних).

Друга важлива річ, яка може досить сильно відрізнятися. це джерело живлення. Ви можете замінити його дешевшими свинцево-кислотними акумуляторами (це не дуже великий апгрейд, оскільки ви все одно будете використовувати 24-вольтову систему з тими ж проблемами, що і оригінал). Наступний варіант. використання літієвих батарей, і тут може бути трохи складніше. Існує багато варіантів, і ви можете створити комплект з нуля, але це може бути великою справою, що вимагає багато навчання. Найпростіший літієвий варіант. купити готовий акумулятор (може бути важко вибрати правильний, багато заплутаних варіантів), або зробити свій власний з безпечних і надійних акумуляторів для електроінструментів, як я показую в іншому моєму ible https://www.інструкції.com/ID/Using-Ryobi-Power. l

Насправді я буду користуватися власним пакетом у довгостроковій перспективі, але для ible я зупинюся на пакеті Ryobi, оскільки його набагато легше тестувати з таким гнучким варіантом.

Крок 2: Назад до школи: Чому цей мод взагалі працює?

При створенні електромобілів (або роботі з двигунами загалом) існують три пов’язані між собою номіналу. Вати. це загальна кількість потужності (або у вигляді крутного моменту, або у вигляді швидкості). Напруга визначає швидкість, а коефіцієнт підсилення. силу, з якою обертається двигун (крутний момент).

  • Загальна потужність, або Ват (Вт) = напруга х ампер.
  • Кожен двигун і контролер двигуна має певну загальну потужність (Вт).
  • Кожен двигун здатний на певну кількість ампер (теоретично і напругу теж, але в даному випадку це несуттєво).
  • Кожен контролер здатний видавати певну кількість вольт і контролює силу струму (в амперах), що подається на двигун.

Тепер так сталося, що спосіб побудови контролерів забезпечує трохи додаткового запасу потужності. Отже, контролер на 24 В зазвичай може працювати з літієвою батареєю на 36 В. Проблема, яка може виникнути через це, полягає в тому, що відсічення низької напруги буде встановлене занадто низько. Саме тут важлива наявність акумулятора з вбудованою BMS (системою моніторингу заряду), і вгадайте, чому! Наші акумулятори Powertool мають цю функцію!

Це означає, що наш 36-вольтовий самокат не зможе тягнути нічого важчого, ніж раніше (без змін в амперах), але якщо він міг досягти максимальної швидкості раніше, то тепер він повинен їхати в 1.5x швидше!

Крок 3: Видалення старого акумулятора

Перший крок. вийняти акумулятор. Для цього потрібно зняти базову пластину, яка утримується кількома гайками і болтами. Як тільки це буде зроблено, ви можете просто вирізати акумулятор. Відрізайте тільки по одному дроту за раз, і переконайтеся, що свіжовідрізані дроти не торкаються ваших ножиць, поки ви відрізаєте наступний, або ви можете просто зварити їх на місці, якщо залишилося достатньо заряду (або, принаймні, зробити кілька іскор).

Якщо ви використовуєте спеціальний комплект і відповідний зарядний пристрій, ви також можете видалити старий штекер, оскільки він складніший у використанні, і ми переходимо до всіх роз’ємів Anderson. Переконайтеся, що ви все маркуєте, коли вирізаєте.

Якщо ви використовуєте акумулятори для електроінструментів, вони, швидше за все, не помістяться в базу (і їх буде важко виймати і вставляти), тому, швидше за все, ви будете тримати їх в сумці або якомусь контейнері, а це означає, що вам потрібно буде прокласти дроти для живлення всього, що там знаходиться. Ви можете або зробити новий отвір для прокладання кабелів живлення, або видалити старий роз’єм для зарядки і повторно використати слот для подачі туди живлення акумулятора.

Крок 4: Підготуйте нашу проводку

Тепер нам потрібно додати роз’єми Андерсона туди, куди раніше підключалися батареї. Я обираю дуже короткий пробіг із стовпами живлення Андерсона, що залишаються внизу в основі, і мої батареї матимуть дуже довгий кабель, що йде до вхідного отвору.

Проводку найкраще видно на відео, а не на купі фотографій, але, по суті, потрібно змінити зв’язок між батареями та запобіжником. На малюнку є примітки, які допоможуть вам пройти кроки.

Червоний дріт від акумулятора, як і раніше, буде йти безпосередньо до нового акумулятора. Чорний дріт від контролера буде перенаправлений до запобіжника, а від запобіжника ми повернемося до акумулятора. У моєму випадку найпростішим способом перенаправити запобіжник був дріт запобіжника та. (чорний) провід, який йде в контролер, безпосередньо спаяний між собою. Це залишило мені 2 втрачених дроти, які я обрізав, і які тепер потрібно було переробити за допомогою роз’ємів Андерсона.

З міркувань безпеки я також додаю стовпи живлення Anderson біля акумулятора, тому шнур між акумулятором і базою буде діяти просто як швидкознімний подовжувач. Таким чином, якщо кабель коли-небудь зачепиться, ризик пошкодження буде меншим.

Щоб дізнатися більше про підключення, ви можете переглянути мої два ibles для більш детальної інформації, або вибрати свій власний варіант акумулятора.

Крок 5: Закрийте його назад і насолоджуйтеся

Це все! Закрийте його назад, підключіть 36-вольтовий акумулятор, який ми вмонтували в мій інший ible, надіньте шолом і насолоджуйтеся!

Будьте першим, хто поділиться

Ви зробили цей проект? Поділіться з нами!

Для двору

Конкурс магнітів

Коментарі та думки власників

привіт усім, я 56-річний молодий власник e300 та 2 e100, які я люблю модифікувати, найдешевші акумулятори у Великобританії повинні бути LIDL 2AH 20/18v вихідної потужності за £ 12,69 або 99p, але ALDI роблять 20/40v (18/36v) 5AH при 20v або 2.5AH на 40v за 30 фунтів стерлінгів, так що ви можете мати 1 або, можливо, встановити до 6 одиночних батарей на 40v, з підключеним подвійним швидким зарядним пристроєм всі 6 можуть бути повністю заряджені за 21/4 години, забезпечуючи максимальну швидкість, найкращий діапазон і швидку перезарядку, я запустив стандартний двигун e300 на 4 батареях 2AH 20v, і він пішов як какашка з палички, мені довелося підключати напряму, тому що з’явився новий контролер на 36v з китайською інструкцією, я думаю, що це було зроблено на клавішах, цифровий поворотний дросель та ліхтарі зі стоп-сигналом мали з’єднання, але я не міг цього з’ясувати, я використовував тригери свердла для контролю швидкості, у мене є два двигуни для інвалідних візків з коробкою передач, які підходять до колеса, я сподіваюся спробувати з ланцюгом або встановити колесо або іншим способом, щасливого моделювання всіх, я чекаю, коли розпочнуться перегони на скутерах та перегони, використовуючи модифіковані бритви з важелями, які мають обмеження напруги або лімітні ковпаки

Немає проблем з подачею 36 вольт на цей контролер? Я читав, що кілька людей намагалися використовувати літієву батарею 8S2P (29).6 номінальних) і самокат буде тільки клацати. Скільки ампер ви надсилаєте на контролер?

привіт, роблю речі. Мені сподобалося читати і дивитися вашу інструкцію, але посилання на https://www.інструкції.com/ID/Using-Ryobi-Power. не працює. як я можу його переглянути.

Яка різниця, якби я використовував батареї ryobi на 3 ач

Гадаю, він працював би менше часу, а не мав би меншу потужність?

Крім того, ми говорили про те, щоб використовувати 4 батареї замість двох.

Чи має значення, якщо дві батареї будуть по 3 аг і дві по 4 аг ?

Або навіть якби у вас було лише дві батареї. Чи мало б значення, якби один був 3 а

а один на 4 ач?? Або просто менше а?

Причина, по якій я запитую, полягає в тому, що акумулятори з меншою потужністю дешевші. Ці батареї можуть бути дуже дорогими!

Щось, про що я не думав, якщо запускати їх при 18v. Якщо це було 12 В, він, швидше за все, буде штовхати його, але працюватиме (як я робив з 24 до 36), але на контролері 24 В ви можете опинитися нижче захисного відключення, і скутер просто не прийме пачку. Я думаю, що нормальне відключення для цього буде близько 20v. тож 18 В не працюватиме.

Чим сильніше ви штовхаєте батареї, тим менше ви отримаєте від них. Отже, при паралельному використанні 2х 3Аг акумуляторів ви отримаєте трохи більше часу роботи, ніж якби ви брали кожну батарею по 1 за раз. Те саме стосується від 3 до 4.

Ви не хочете змішувати 4 і 3 ач батареї, а краще зробити 2 пакети. Причина полягає в тому, що менший акумулятор швидше знизить напругу, тому, якщо середня напруга залишається занадто високою, ви можете перерозрядити свої батареї на 3Аг і передчасно вбити їх. Якщо ви використовуєте 3ah та 4ah, вам доведеться знайти спосіб зупинитися, коли 3ah розрядиться. Вони дорогі, я згоден, саме тому деякі нікель-кадмієві батареї можуть бути хорошими для цього, тим більше, що ви можете знайти людей, які позбавляються від них безкоштовно, якщо ви не поспішаєте. 2x 3ah дасть вам щось близько 15-20 хвилин роботи, що є поважним. Якщо 3Ah набагато дешевші, то вони, ймовірно, будуть кращими за вартістю. Для 6-амперного акумулятора, запуск елементів на 15 ампер (те, на чому повинен зупинитися контролер), буде розумним для цього типу батареї. Якби це був акумулятор для ноутбука, він би розрядився, але електроінструменти можуть легко споживати 10 ампер безперервно (з більш високими піками) від одного акумулятора. Це не означає, що це не додасть деякого зносу, але будь-який пакет, який використовується при високих струмах, буде додатково зношуватися.

Якщо ви робите 2х4Ач і 2х3Ач, вам слід дізнатися, яка безпечна робоча напруга, і встановити вольтметри для кожного блоку. Очевидно, що ця реклама коштує дорого і складна, тому вона нібито перекреслює мету цієї реклами. На цьому етапі вам слід почати вивчати всі основи та створювати пакет.

Але знову ж таки, якщо ви використовуєте новіші акумулятори, вони автоматично вимикаються, і їх паралельне використання може бути складним. Спосіб дізнатися, чи робить він це. перевірити напругу вольтметром (а не кнопкою тестера акумулятора). Якщо на ньому написано щось на кшталт 5-6 вольт, то він знаходиться в режимі очікування, і у вас, швидше за все, виникнуть проблеми з ним.

У мене є бритва E225 і я хочу зробити те саме.

Я припускаю, що ви використовували 2 батареї 18v 4 aMP?

Чи потрібно використовувати зарядний пристрій, що додається до акумуляторів? (речі зі світлом на них)

І ви навіть пропонуєте використовувати 4 батареї? 2 і 2? чи не спалить вона щось??

У всякому разі. чи не можна просто якось з’єднати клеми батарей замість того, щоб використовувати зарядні пристрої? Просто цікаво.

Чи отримали ви більше швидкості та потужності?

Моя бритва на 24 вольта, як і твоя, я думаю. 36 вольт, які випромінювали батареї, не було великою проблемою?

Дякую за допомогу та розуміння!

Я не знаю, куди ще до вас звернутися?

Гаразд, там досить багато питань.

Тут є кілька моментів. По-перше, контролери 24 В, як правило, розраховані на 36 вольт, але немає гарантії. У випадку з бритвами, коли я знайшов деталі та переглянув технічні характеристики, виявилося, що 24 В справді здатні їх витримати. Тепер, ОДНАК, вони роблять це, щоб мати деякий запас на випадок, якщо деталі не є ідеальними або щось подібне. Ми ефективно усуваємо ці накладні витрати при роботі на 36 В (до 40 В при повному заряді через плаваючий заряд). БІЛЬШЕ ВАЖЛИВИХ РЕЧЕЙ ПРО ЦЕ НИЖЧЕ.

Далі, так, він повинен проходити через контролер, з кількох причин. Однією з цих причин є те, що він контролює і обмежує струм, що проходить через двигун, що важливо, як ми побачимо далі.

Що стосується батарей, коли ви говорите 2х2, я припускаю, що ви маєте на увазі 2 послідовних 2 паралельних. Послідовність = більша напруга, паралельність = більший струм. Оскільки контролер обмежує струм, коли вони з’єднані паралельно, ви просто маєте більше часу роботи і менше навантаження на батареї. Це не завжди так, але в даному випадку саме завдяки контролеру деякі інші пристрої просто споживали б більше струму, перегрівалися і згорали. З огляду на те, що батареї автоматично вимикаються, і у мене були проблеми з їх паралельною роботою, для цього можуть бути кращими нікель-кадмієві батареї старого зразка.

Для послідовної частини це збільшує напругу. Тепер відбувається те, що контролер не обмежує напругу, тому, хоча ми не збільшуємо струм, що проходить через нього (що майже напевно розплавило б речі), ми все одно збільшуємо загальну потужність, що проходить через нього (W=VA або ват = напруга x ампер). Це означає, що деякі частини все ще будуть штовхатися; наприклад, двигун буде працювати зі швидкістю 1.у 5 разів більше звичайної потужності. Це все одно призведе до нагрівання деяких деталей, тому тривале використання може спричинити проблеми. Справа в тому, що можливою причиною несправності були мої батареї. Клеми нагрілися, а пластик, з якого виготовлені батареї, не був розрахований на таку потужність. Пластик деформувався. Чи хвилює мене це? ні. Ви не могли б? Можливо. Якщо ви турбуєтесь про довговічність/хочете використовувати його багато, можливо, вам краще використовувати тільки батареї паралельно. Нехай це і знизить швидкість, але ви будете працювати в межах технічних характеристик, тому довговічність. це добре, ви отримаєте змінні пакети, швидку зарядку і набагато більший запас ходу. Крім того, хоча технічно ви не отримуєте більшої потужності, оскільки акумулятори краще сприймають її, ніж свинцево-кислотні, ви отримуєте більш стабільну пропускну здатність, тому ви не втрачаєте стільки енергії, коли працюєте довше, оскільки буде менше просідання напруги і, отже, більш стабільна їзда (за умови, що ваша батарея була досить великою паралельно, 8Аг паралельно = добре, 16Аг = дуже легко на батареях). Не соромтеся задавати більше питань, я зазвичай відповідаю протягом одного-двох днів. Опублікувавши його тут, ми зможемо поділитися ним з усіма, у кого виникнуть подібні питання 🙂 Також, якщо ви хочете допомогти мені, підпишіться на мій ible та YouTube!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top